Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    M
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 1
    • Posts 908
    • Best 535
    • Groups 0

    Best posts made by manast

    • RE: Οδήγησα....

      Ο καιρός συνωμότησε εναντίον μου, αλλά ουδέν κακό αμιγές καλού.
      Με ρώτησε ο άνθρωπος. Την Tonale ή το Wrangler 4xe με τα 380 άλογα. Τα κλειδιά εκεί μπροστά μου...
      Δεν έχω ξανα-οδηγήσει wrangler του λέω, αλλά ούτε και tonale έχω ξαναοδηγήσει...
      Πόσα άλογα ρωτάω έχει αυτή; -130...
      Γαμώ το μου. Καλά, την tonale... Αλλά θα με ξαναφωνάξεις όταν φέρετε την plug-in... Kαλά, εντάξει...
      Είχε παλιόκαιρο τη μέρα που τη γνώρισα λοιπόν, και ενώ περίμενα να είμαι μόνος μου ήρθε κι αυτός μαζί.
      Η εικόνα όμορφη και καλά τα σχεδιάκια και τα γραφικά αλλά τα αναλογικά της stelvio (και όλα τα αναλογικά που σέβονται τον οδηγό) είναι αλλιώς... Δεν νοήται να υπάρχει επιλογή διαμόρφωσης που να εξαφανίζεται το στροφόμετρο!
      Καλή ορατότητα, καλός έλεγχος περιμέτρου, το κάθισμα με βόλεψε άμεσα και ο συνοδηγός ασχολήθηκε με τα δευτερεύοντα. Ομως το dna βλέπεις αμέσως που βρίσκεται, βλέπεις εύκολα τι γίνεται με τον κλιματισμό και το χειρισμό του ήχου επίσης.
      Βάζω μπροστά και δεν ακούω τίποτα. Δεν πήρε; ρωτάω, Κανονικά λέει, έτσι ξεκινάει με το ρεύμα.
      Τα ύστερα του κόσμου...
      Ομολογώ ότι μετά δεν ξαναασχολήθηκα από ποια πηγή αντλεί ενέργεια αλλά δεν ξαναυπήρξε ησυχία στη καμπίνα. Ο κινητήρας δούλευε συνέχεια με ένα ήχο όμορφης χροιάς, όχι δυνατό αλλά παρόντα για να σου θυμίζει ότι βρίσκεσαι σε αυτοκίνητο, όχι σε λευκό κελί.
      Απτικά, οπτικά, ακουστικά και οσφρητικά ερεθίσματα (καινουργίλα), μια χαρά. Εντάξει τα γευστικά εδώ δεν έχουν καμία δουλειά...
      Ξεκίνησα πολύ συνετά, πολύ βροχή (στην αρχή τουλάχιστον ) παντού λιμνασμένα νερά και ο κίνδυνος υδρολίσθησης αυξημένος. Κάτω από αυτές τις συνθήκες ανακάλυψα ότι οι μπροστινοί υαλοκαθαριστήρες είναι άψογοι. Ο πίσω χμ...
      Παραφωνία; Τι άλλο; Tο κιβώτιο. Δεν ξέρω τι σκέφτεται, αλλά ξέρω ότι δεν δρα γρήγορα. Εντάξει, δεν τα χωνεύω τα αυτόματα, είναι και το δικό μου πιο γρήγορο (στην όχι πάντα σωστή απόφαση), αλλά νομίζω το παιδεύει πολύ για να δει τι θα κάνει τελικά.
      Αν ήμουνα μόνος μου θα είχα δοκιμάσει το χειροκίνητο mode για να δω.
      Η ισχύς. Ανηφόρες πολλές, εμείς δύο άτομα, αλλά δεν γίνεται αυτό που φοβάσαι. Πάει. Με τα 160 σίγουρα θα πήγαινε καλύτερα, αλλά και 200 και 300, ακόμα καλύτερα! Δεν τελειώνει αυτό. Είναι παραπάνω από αξιοπρεπές.
      Και φτάσαμε στο πάτημα που μαζί με το τιμόνι είναι όλα τα λεφτά και τα ρέστα μαζί...
      Για όσους ξέρουν την περιοχή από Αγίους Δέκα και μέχρι να ανεβείς Αγ. Βαρβάρα, είναι μια διαδρομή που με τον καινούριο δρόμο που υπάρχει, θέλει καντεμιά να συναντήσεις πρόβλημα. Σταθήκαμε τυχεροί σ'αυτό και είχε ψιλοστραγγίξει ο δρόμος. Ξεκίνησα σβέλτα, όπως συνήθως πάω και ο συνοδηγός να επιμένει. Κι'άλλο, έχει ακόμα, δώσε κρατάει κλπ. Τα 110 και τα 120 εκεί απέχουν πολύ από τα 80-90 που συνήθως πάω (οι περισσότεροι εκεί είναι 60-70 km/h) και καμία στιγμή δεν φάνηκε να γυρίζουμε εκείνο το βιντεάκι "έλα Γιώργη, άλλα επίπεδα πρόσφυσης-μπουμ". Πράγματι το αυτοκίνητο εμπνέει ότι πήγαινε παραπάνω άνετα. Αν ήταν στεγνά τελείως και το είχα οδηγήσει κανα δυο φορές, θα το έκανα.
      Παρ'όλες τις 20ρες ζάντες και το 40ρι προφίλ, εμένα η άνεση μου φάνηκε κορυφαία. Aπό ανωμαλίες κάθε τεχνοτροπίας, στο οδόστρωμα, να φάνε και οι κότες.
      Εγκρίνω...
      IMG_9443.jpg

      IMG_9442.jpg
      IMG_9441.jpg

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      M
      manast
    • RE: Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά

      Εν τω μεταξύ, υπάρχουν ακόμα όμορφα απογεύματα.
      Vroom...vroom...

      6D2EB541-373B-4342-8BA8-D519CB0A4383.jpeg
      Σήμερα με ελάχιστη κίνηση. Καμιά 80αριά χιλιόμετρα. Ετσι. Προορισμός: δρόμος.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      M
      manast
    • RE: Βαλτε μια φωτο απο το αυτοκινητο σας!

      Γενάρης 2023. Ομορφη, λαμπερή μέρα. Βόλτα χωρίς σκοπό, για την βόλτα, με τη μικρή μου κόρη και ξαφνικά να τη βλέπω από τον καθρέφτη, στο πίσω κάθισμα, να τραβάει με το τηλέφωνο τη διαδρομή και να μου λέει: μπαμπά, πάμε λίγο ακόμα.
      Αξία ανεκτίμητη!
      Youtube Video

      posted in Περί αυτοκίνησης
      M
      manast
    • RE: Βαλτε μια φωτο απο το αυτοκινητο σας!

      IMG_7758.jpg

      posted in Περί αυτοκίνησης
      M
      manast
    • RE: Μου Αρέσει - Δεν μ’ αρέσει [#10]

      Μ'αρέσει ο ενθουσιασμός των μελών του forum (και έξω απ'αυτό), όταν παραλάβουν το νέο τους απόκτημα. Τους εύχομαι να το χαρούν.
      Μ'αρέσουν οι πρώτες αναρτημένες φωτογραφίες τους και τα πρώτα -λογικά- πάντα υπερθετικά τους σχόλια.- Ακόμα και σε VAG 🙄 .
      Δεν μ'αρέσει -μα καθόλου-, όταν τους παρουσιαστεί όποια κατασκευαστική αστοχία.
      Εύχομαι σε όλους μας τα οχήματά μας, να ικανοποιούν τις προσδοκίες για τις οποίες τα διαλέξαμε, και να βρίσκουμε καύσιμα να βάζουμε!

      posted in Αντίλογος
      M
      manast
    • RE: Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά

      Διακρίνω μια υποφώσκουσα χαιρεκακία. 😀
      Δεν υπάρχει κανείς λόγος. Οι φόροι θα παραμείνουν υπέρογκοι και για τα δύο καύσιμα. Το διαίρει και βασίλευε, ουδέποτε εξυπηρέτησε τους διαιρεμένους.
      Η φτηνότερη τιμή του ντήζελ ήταν μια διαστρεβλωμένη κατάσταση, απλά καλοδεχούμενη για μερικούς. Η πραγματική οικονομία του ντήζελ είναι στα λίτρα.
      Οποιος πιστεύει ότι τα κέρδη από τη διακοπή επιδότησης του ντήζελ ΔΕΝ θα χρησιμοποιηθούν λάθος, ας σηκώσει το χέρι του!👿
      Η δε χρηματική απώλεια των χρηστών του ντήζελ, ας εξισορροπηθεί από τον περιορισμό του κόκκινου κρέατος που προτείνει ο ΠΟΥ και ο lap!😇

      posted in Περί αυτοκίνησης
      M
      manast
    • RE: KIA SPORTAGE 2021

      @polioan said in KIA SPORTAGE 2021:

      @alex-mix said in KIA SPORTAGE 2021:

      @polioan said in KIA SPORTAGE 2021:

      @alex-mix said in KIA SPORTAGE 2021:

      @polioan said in KIA SPORTAGE 2021:

      Δεν θα το άφηνα αυτό με τίποτα. Αλλά αν διαβάσεις και εσύ το δικό σου μικρό βιβλιαράκι με την εγγύηση που αναγράφει, λέει ότι αν το πουλήσεις σε κάποιον αγοραστή μεταφέρεται αυτόματα η εγγύηση. Δεν τους νοιάζει ποιος είναι ο ιδιοκτήτης, το πάνε σύμφωνα με το VIN

      Ναι το ξερω μεταξυ ιδωτων πως γινεται.Πχ ομως η toyota στα τεστ ντραιβ εχει λιγοτερα χρονια εγγυηση.Οπως και να χει πηρε κατι που σου αρεσε (και μ αρεσει😜)οποτε να το ευχαριστηθεις με την οικογενεια σου οσο παει

      Και φυσικά η γυναίκα μου λέει την ατάκα: Μπορούμε στις διακοπές να πάρουμε όλο το σπίτι. 🤣🤣

      Οι προς μεταφορά αποσκευές, είναι ΠΑΝΤΑ περισσότερες από τον διατιθέμενο για αυτές χώρο!
      Νόμος. 😲

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      M
      manast
    • RE: Μου Αρέσει - Δεν μ’ αρέσει [#10]

      Σήμερα γυρίζοντας στο Ρέθυμνο από το σκοπευτήριο στα Χανιά και με μέτρια κίνηση, έφτασα πίσω από μια Giulia, (δεν πετυχαίνω και πολλές). Εμεινα εκεί καμιά 15αριά χλμ.
      Η πιο κομψή εικόνα που έχω ακολουθήσει.-Ως οδηγός-.
      Πολύ μ'αρέσει...

      posted in Αντίλογος
      M
      manast
    • RE: Βαλτε μια φωτο απο το αυτοκινητο σας!

      IMG_7780.jpg
      Απλυτο το λες. Ειδικά αν το συγκρίνεις με τη σημερινή ατμόσφαιρα. Ψηλό όμως για να σου δημιουργεί πρόβλημα (suv γαρ) νομίζω δεν το λες. Μάλλον τόσο όσο να μην βρίσκεις στις κακοτεχνίες...

      posted in Περί αυτοκίνησης
      M
      manast
    • RE: Περί αυτοκίνησης, ανέμων & υδάτων!

      Μια βδομάδα στην κίνηση της Αθήνας. Χωρίς εγώ να οδηγήσω. Συνοδηγός.
      Ειλικρινά. Εχουν σκεφτεί ποτέ οι δίτροχοι ότι κάθε βράδυ που επιστρέφουν ζωντανοί πρέπει να ανάβουν ένα κερί στον "άγνωστο συγχωρητικό οδηγό"; Είναι ξεκάθαρο ότι σε κάθε διαδρομή που είχα, τουλάχιστον δυο μηχανάτορες οφείλουν την ζωή τους στην υποχωρητικότητα του νόμιμου χρήστη που τους ελέησε...
      Οι ίδιοι βέβαια δεν δίνουν ούτε " στον άγγελό τους νερό".

      posted in Περί αυτοκίνησης
      M
      manast
    • RE: Βαλτε μια φωτο απο το αυτοκινητο σας!

      Εχει και άλλη όμορφη οπτική.
      IMG_7062 (1).jpg

      posted in Περί αυτοκίνησης
      M
      manast
    • RE: Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά

      Διαβάζω συχνά για οικονομικά αυτοκίνητα και οικονομικούς τρόπους οδήγησης. Υποθέτω είναι πολυπαραγοντικό.
      Παράδειγμα σ'ένα νήμα του forum αυτή την περίοδο γίνεται πολύ κουβέντα για ένα λυτρωτικό νέο όχημα το οποίο είναι οικονομικότατο.
      Δεν θέλω να τους το χαλάσω γιατί μάλλον όταν είσαι ακινητοποιημένος στο πήξιμο των πόλεων είναι πολύ οικονομικό.
      Θα προθέσω μια ακόμα ιδέα για την πραγματοποίηση οικονομίας σε δρόμους εκτός πόλης.
      Πριν από μερικές μέρες και με έντονο πονοκέφαλο, χρειάστηκε να κάνω γύρω στα 160χλμ. (Ρέθυμνο- αεροδρόμιο Ηρακλείου και πίσω), έχει ακόμα κίνηση τουριστών και θυμίζω είχα πονοκέφαλο. Μετά από κανα-δυο μάταιες προσπεράσεις, βρέθηκα σε μια ουρά με πρωτοπόρο ένα από τα πολλά yaris της επικράτειας. Αποφάσισα να υποταχθώ και ακολουθούσα απλώς τηρώντας αποστάσεις. Στην επιστροφή επέλεξα να ακολουθήσω το πρώτο yaris που βρήκα ,σύντομα έφυγε για αλλού ο άνθρωπος αλλά επειδή ο πονοκέφαλος δεν έφευγε, συνέχισα έτσι.
      Λοιπόν για να μη σας πρήζω η μέση κατανάλωση ήταν τελικά 5,5lt!
      Ουδέποτε έχω δει στη stelvio κάτω από 6.9. Συνήθως 7.2-7.5. Στα μεγάλα ντουζένια καβάλησα το 8!
      Συμπέρανα ότι δεν είναι τα yaris οικονομικά. Οι οδηγοί τους είναι.
      Μην οδηγείτε με πονοκέφαλο!

      posted in Περί αυτοκίνησης
      M
      manast
    • RE: Οδήγησα....

      Οδήγησα το πρώτο μου ηλεκτρικό
      Την περασμένη τετάρτη με ειδοποίησε καλός φίλος ότι παρέλαβε το καινούριο του αυτοκίνητο και επειδή ξέρει την ψώρα μου με ειδοποίησε να το οδηγήσω.
      Το σύνηθες των διαφημίσεων του ID.3, σιέλ μάλλον το λες. Βραδιάζει νωρίς και το είδα νύχτα. Λεπτομέρειες πολλές δεν μπορούσα να δω αλλά εμένα αυτή η αισθητική η πολύ μοντέρνα δεν με τρελαίνει. Πάντως αντιπαθές (αν και VW) δεν το λες. Το πιο αταίριαστο ήταν το πακέτο "ζαντολάστιχα".
      Αδρά, ο χώρος αποσκευών μέτριος και μάλλον ρηχός. Στα πίσω καθίσματα δεν κάθισα. Στη θέση του οδηγού βολεύτηκα πολύ εύκολα και η ορατότητα γύρω μου ήταν πολύ καλή, όμως αυτό που έβλεπα μπροστά μου δεν με γέμιζε. Ενα μικρό πινακάκι με ελάχιστες ενδείξεις που μάλλον έμοιαζε ότι είναι προσωρινό και θα 'ρθεί ο μάστορας αύριο να βάλει το κανονικό. Η οθόνη ελέγχου στη μέση είναι μεγάλη και ευκρινής, αν είναι και βολική δεν ξέρω, δεν την δούλεψα.
      Με εντυπωσίασε, αλλά δεν μου άρεσε που δεν χρειάζεται να κάνεις τίποτα. Ούτε καν διακόπτης ΟΝ. Αναγνώρισε το βάρος μου (εύκολο ήταν) στο κάθισμα και ήταν έτοιμο να ξεκινήσει.
      Ευτυχώς όχι όσο αθόρυβο νόμιζα, αποδεκτό από μέσα. Από έξω που το άκουσα κάποια στιγμή οι ήχοι ήταν ...ποταποί, τριξίματα και βουιτά όχι ιδιαίτερα εύηχα.
      Η ίδια η οδήγηση (με το σύστημα του αυτομάτου φρεναρίσματος το οδήγησα "Β"), με τον ιδιοκτήτη δίπλα, πρώτη φορά ηλεκτρικό, νύχτα, ήταν σεμνή. Μία λέξη ταιριάζει: ευκολοδήγητο. Στην πόλη και στον ανοιχτό δρόμο το ίδιο. Ευκολοδήγητο, διεκπεραιωτικό. Η σαφέστατα εντυπωσιακή του διάσταση λέγεται αβίαστη επιτάχυνση αν την ζητήσεις. Δεν προλαβαίνεις να καταλάβεις πότε γράφει το μικρό εκείνο πινακάκι 130 και γιατί έρχεται υπεργρήγορα και γιατί καμία άλλη αίσθηση δεν συμμετέχει. Πανδαισία ερεθισμάτων γιόκ! Απλά συμβαίνει. Γρήγορα. Δεν είναι κακό. Κάτι λείπει όμως. Αν είχε ήχο και κραδασμό, τι να πω, σα μαχητικό θα ήταν.
      Ανάμικτα συναισθήματα. Τα καλά καλύτερα, τα κακά χειρότερα. Το μόνο που παραμένει μετά την εμπειρία μου αμετάβλητο είναι η πεποίθηση ότι δεν είναι όχι για όλους, αλλά, ουτε καν για τους περισσότερους. (Υποδομή ατομική και της πολιτείας).
      Στο γυρισμό, το ευχαριστήθηκα λίγο παραπάνω το swift και τον χορταστικό όπως μου φάνηκε πίνακα όργάνων του. Το άλλο μόνο ταχύτητα έδειχνε.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      M
      manast
    • RE: Μου Αρέσει - Δεν μ’ αρέσει [#10]

      Δεν μου αρέσει ο προσβλητικός λόγος αρκετών συμφουρομιτών -με ύφος καρδηναλίου πάντα- για κάτι που αρέσει σε κάποιον και αυτοί δεν συμφωνούν.
      Δεν μου αρέσει ότι μερικοί συμφορουμίτες αντιδρούν με οργή απατημένου συζύγου σε όποιον γράψει ότι δεν εκτιμάει ιδιαίτερα κάποια εταιρεία την οποία οι ίδιοι έχουν τοποθετήσει σε εικονοστάσι.
      Δεν μου αρέσει να υπάρχουν εικονοστάσια...
      Μου αρέσει όλα να είναι υπό συνεχή έλεγχο και κριτική...

      posted in Αντίλογος
      M
      manast
    • RE: Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση

      Ο,τι και να γράφουμε εδώ, τα πράγματα είναι απλά.
      Τα ηλεκτρικά αυτή την εποχή πατρονάρονται από ανθρώπους ισχυρούς, των οποίων ο εγωισμός και η εκπαίδευση δυσκολεύει την αλλαγή θέσης. Πολιτικούς τους λένε.
      Τεχνολογικά είναι μάλλον μια απλή ποσότητα, αρκετά αποδοτική, με κορυφαίους περιορισμούς. Η εξέλιξη των μπαταριών, παρά τα περί αντιθέτου θρυλούμενα, είναι για κλάματα. Οποια βελτίωση απόδοσης, αστεία, περισσότερο θέμα λογισμικού διαχείρησης ενέργειας είναι.
      Προιόν που για να πουλήσει επιδοτήτε.... Αστα.
      Υπάρχει μια σημαντική μερίδα χρηστών, σίγουρα λιγότεροι από τους μισούς, που το ηλεκτρικό θα τους ταίριαζε είτε για μοναδικό είτε για δεύτερο είτε για τέταρτο. Οπως υπάρχει και μια μερίδα χρηστών, που αγοράζει αυτοκίνητο, χωρίς αυτό να της είναι απαραίτητο.
      Η πρώτη επαφή οδήγησης με ηλεκτρικό, το οποίο άλλος φόρτισε και άλλος θα ξαναφορτίσει μετά, συνήθως είναι εντυπωσιακή, βλέπεις μόνο τα θετικά. Σαν το λούνα παρκ. Οι περισσότεροι ξαναμπαίνουν σε ένα τρενάκι, αλλά να το πάρεις σπίτι σου... είναι άλλη προσέγγιση.
      Και τώρα αρχίζει το πρόβλημα. Δεν έχεις δικαίωμα να μην αποδέχεσαι την ανωτερώτητά τους, δεν έχεις το δικαίωμα να πιστεύεις ότι δεν σε βολεύουν, προφανώς δεν έχεις δικαίωμα να λες την αντίθετη γνώμη σου και λίαν συντόμως δεν έχεις δικαίωμα να αγοράσεις κάτι άλλο. (Κρατώ μικρό καλάθι, για αυτό. Τα μεγάλα καλάθια τα πήραν οι batteryheads).
      Και δώστου τα ούμπ@λ@ του μέσου ...σκεπτικιστή να πρήζονται και να του δυσκολεύουν την ζωή... Τι τα θες? Ακολούθησε το ρεύμα (κυριολεκτικά και μεταφορικά), καημένε που θες και γνώμη δικιά σου!
      Αχ αυτοί οι νεοφώτιστοι... πάντα έτσι ήτανε! Ζηλωτές.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      M
      manast
    • RE: Οδήγησα....

      Cupra Formentor
      Οδήγησα σήμερα το πιο συμπαθητικό κομμάτι από τον πιο αντιπαθητικό κατασκευαστή αυτοκινήτων.
      Ενα αυτοκίνητο, το οποίο μέχρι εχτές, αν το είχε παρουσιάσει κάποιος εκτός group, θα μπορούσε και να με ενδιαφέρει.
      Εξαιρετικό στα γούστα μου σχήμα, για το οποίο όμως λόγω καταγωγής του ενημερώνω ότι δεν γνωρίζω ούτε πολλά τεχνικά στοιχεία, ούτε έχω διαβάσει test.
      Μου έδωσαν το 1,5 με 150 άλογα. Χειροκίνητο σασμάν, δεν ξέρω από εξοπλισμό. Ελαστικά 245/45-18, GY Eagle F1 asymmetric3. Ενα βαρύ μολυβί χρώμα που μου άρεσε.
      IMG_8844.jpg
      Μπήκα και βολεύτηκα πανεύκολα. Η εικόνα του δρόμου πάνω από το ταμπλώ και του αισθήματος ελέγχου της περιμέτρου του αυτοκινήτου πολύ καλή.
      Δεν ενθουσιάστηκα το ίδιο και με την εικόνα του ταμπλώ (σε επίπεδο αισθητικής). Σε λειτουργικό επίπεδο δεν ασχολήθηκα πολύ, αλλά είναι από ...εκείνα, με τα πολλά τα μενού και τα υπομενού, που μάλλον δυσκολεύουν την ζωή. Δεν ρώτησα ο βλάκας πως δουλεύει ο κλιματισμός και χρειάστηκα κανένα πεντάλεπτο σε κάποιο πάρκινγκ λίγο παρακάτω για να το ενεργοποιήσω. Δεν τόλμησα να το ξανα-ακουμπήσω μέχρι τέλους. Για τον ήχο το μόνο που χρειάστηκα, ήταν η ροδέλα στο τιμόνι... Ευτυχώς το σύστημα διατήρησης λωρίδας δεν ήταν τόσο παρεμβατικό όπως του ΜΟΚΑ, την άλλη φορά και δεν χρειάστηκε να υποστώ την ταλαιπωρία να βρω πως απενεργοποιείται.
      Στα βασικά. Μοχλός κιβωτίου με όμορφα κοντές διαδρομές, αλλά, δεν ήμουνα σίγουρος στις πρώτες αλλαγές ότι κούμπωνε η ταχύτητα. Σύντομα το συνήθισα και δεν με απασχόλησε ξανά. Το τιμόνι, με σωστή διάσταση και στεφάνη, δεν ήταν και απίθανο δεν ήταν και κακό, παρά μόνο πέριξ της ουδέτερης θέσης που το λες και ..."κακούτσικο".
      Αντίθετα, απίθανο ήταν το πάτημα του αυτοκινήτου. Οχι θόρυβος αναρτήσεων, όχι ταλαντώσεις, καλή αντιμετώπιση των κακοτεχνιών του δρόμου, εμπιστοσύνη στο κράτημα. Δεν ξέρω τι αναρτήσεις έχει, αλλά, μ΄άρεσαν.
      Εκεί που πραγματικά δυσαρεστήθηκα ήταν στο πακέτο κινητήρας-μετάδοση. Δεν πάει όπως θα ήθελα και περίμενα.
      Ειδικά η τρίτη, που κυρίως θα ήθελα στην διαδρομή μου (Βρύσες-Ασκύφου, για όσους την γνωρίζουν), σου έδινε την εντύπωση ότι έχει 90 άλογα και πολλά λέω. Η δευτέρα αντίστοιχα μούγκριζε και ο δείκτης αλλαγής μου πρότεινε πέμπτη! Πέμπτη δεν έβαλα αλλά η τετάρτη που δοκίμασα, ήταν χειρότερη εκεί. Στον κατήφορο όμως και στο ίσιωμα, οι πολύ καλές αναρτήσεις δεν σου άφηναν περιθώριο διαμαρτυρίας.
      Ολα αυτά στις ήπιες ανωφέρειες του ΒΟΑΚ, δεν νομίζω να γίνονται αντιληπτά. Η κίνηση εκεί ήταν τόση που ρεπρίζ στην ευθεία δεν είδα.
      Οταν επέστεψα το αυτοκίνητο και σχολίασα, μου είπε ότι ήταν στο comfort και όχι στο sport. Δεν ξέρω, δεν είδα, δεν κατάλαβα. Στην ερώτηση πόσο θα έκανε αυτό που οδήγησα; Περίπου 34000€.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      M
      manast
    • RE: Καταστροφικές Πυρκαγιές - Πλημμύρες - Θεομηνίες

      Αν κατάλαβα καλά τις επιλογές.
      Ο δρόμος θα κλείσει έτσι κι αλλιώς.
      Α. Από το ύψος του χιονιού ή
      Β. Από το κράτος ή
      Γ. Από το μ@λ@κ@ ή
      Δ. Ολα τα παραπάνω

      posted in Αντίλογος
      M
      manast
    • RE: Περί αυτοκίνησης, ανέμων & υδάτων!

      @manast said in Περί αυτοκίνησης, ανέμων & υδάτων!:

      Η παρακάτω από τον αγαπητό Αρκά.
      IMG_9774.jpg

      IMG_9775.jpg

      posted in Περί αυτοκίνησης
      M
      manast
    • RE: Alfa Romeo Tonale

      Θα γράψω μόλις αδειάσω χρονικά.
      Μέχρι τότε:

      Η αρχή:
      IMG_9440.jpg

      και το τέλος:
      IMG_9439.jpg
      μιας όμορφης βόλτας όπου ο πωλητής με πίεζε για όλο και πιο γρήγορα!
      Μόνος μου πιο αργά θα το πήγαινα...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      M
      manast
    • RE: Toyota Yaris Cross

      Ειρήνη υμίν, εν forum αδελφοί!
      Τα ξαναείπαμε. Οσοι πήραν τουότα να τα χαίρονται. Οσοι δεν παίρνουν, πάλι να χαίρουνται!
      😇😇😇

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      M
      manast
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 26
    • 27
    • 1 / 27
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr