καλησπερα σε toyota corolla 1991 μοντελο , καθε ποτε αλλαζεις καταλυτη; αμα σου λενε στο κτεο οτι ειναι λιγο ανεβασμενα τα καυσαερια;
Latest posts made by johnmegarythmos
-
RE: TOYOTA FORUM
-
RE: Υγραέριο
@johnmegarythmos said in Υγραέριο:
@johnmegarythmos said in Υγραέριο:
θελω την αποψη σας για προσθηκη υγραεριου σε hundai accent 2000, και σε mitsubishi carisma 2000 .
Γενικα τελευταια κανουμε χλμ και τα 20 ευρω δεν φτανουνε σε βενζινη. Πολυ μου ειπανε δες την δυνατοτητα για αεριο διοτι κερδιζεις σε χρηματα.
Εγω εχω ακουσει προβληματα, αλλα και ατομα που δεν ειχανε κανενα θεμα . Αλλα συντηρηση σε συγκεκριμενο χρονικο διαστημα συστημα που δουλευει ναι μεν με αεριο αλλα παραλληλα καιει και ελαχιστη βενζινη για την λιπανση του κινητηρα και οχι μονο αεριο .
Ποια η γνωμη σας ;. και που θα μπορουσα να απευθυνθω;Και τα 2 αμάξια καθαρά λογω ηλικίας εάν αποφασίσεις για υγραέριο , πρεπει να γινει έλεγχος οτι δουλεύουν σωστά στη βενζίνη και το κύκλωμα ψύξης .
To Accent το πιο πιθανόν η κατανάλωση λαδιου ειναι από τσιμουχάκια βαλβιδων.
Συστημα δε χρειάζεσαι κατι ακριβό .
Εγω σε Corsa C 2003 έβαλα εδω και 1 χρόνο και εχω κανει ακριβως 25000 . Μου στοιχισε 900 + αναλώσιμα ( κολλάρο νερού + πολλ/στη) που δε επηρεάζεται απο το υγραέριο .ευχαριστω παρα πολυ για την ενημερωση. Τι συστημα ειχες βαλει;
κοιταγα lovato . Που θα μου προτεινες να παω; .
Φοβαμαι την ασφαλεια του υγραεριου να πω την αληθεια αλλα το ψαχνω.
Επισης κανονικα οσοι εχουνε αεριο δεν μπορουνε να παρκαρουνε σε υπογειο παρκινγκ; οπως πχ στο υπογειο παρκινγκ του golden home ; διοτι υπαρχει ταμπελα εξω οτι απαγορευεται. Αλλα δεν πιστευω οτι κανενας το προσεχει αυτο, ολοι θα παρκαρουνε. Γενικα υπαρχει καποιος αλλος περιορισμος σχετικα με το αεριο; . Εσυ καθε ποτε κανεις συντηρηση στο αεριο; και τι πρεπει να προσεχεις; μου λενε καθε χρονο θελει συντηρηση; . κοστος; . Προβληματα αμα εχει κρυο καιρο ; υπαρχουνε; .
Ο κινητηρας ξεκιναει με βενζινη και μετα με αεριο; .
Εχω δει σε γνωστο με αεριο που ειχε σε τζιπ οταν πηρε φωτια το αυτοκινητο απο πυρκαγια δεν εσκασε καμια μπουκαλα αλλα εξαερωθηκε το αεριο και δεν θεμα να σκασει κατι. Τελος μου ειπε ενας γνωστος μου οτι δεν μπορεις να κανεις αποτομες γκαζιες θελει μαλακο γκαζι διοτι αναβει το check.
Κοιτωντας στο site του lovato μου δινει επιλογη και για φυσικο αεριο αντι για υγραεριο . Τι αξιζει περισσοτερο; .Εγώ έβαλα στο Opel Εuropegas πολωνικό .
Θέμα εγκαταστατη είναι και πόσο γνώση έχει ανεξάρτητα εταιρείας .
Κοίταξε υγραέριο μόνο
Ναι ξεκινάει με βενζίνη , και μόλις ζεσταθεί γυρίζει 35-40 βαθμούς γυρίζει αυτόματα .
Αυτό που σου είπε ο φίλος σου δε ισχύει , είτε έχει θέμα ή θέμα ρύθμισης είναι .
Δε καταλαβαίνεις διαφορά εάν είναι όλα οκ .
Αλλά λόγω ηλικίας κανε έλεγχο πρώτου στη ανάφλεξη και στο κύκλωμα ψύξης και γενικά ότι δουλεύει σωστά .
Service κάνω κάθε 15000 και έλεγχοσε ευχαριστω παρα πολυ για την αμεση απαντηση,
η lovato που ρωτησα τηλεφωνικα στα κεντρικα μου ειπανε αλλαγη μπουζι στα 30.000 χλμ και σερβις στα 15000 χλμ για το αεριο. Αμα το ξεχασεις τι γινεται; . -
RE: Υγραέριο
@johnmegarythmos said in Υγραέριο:
θελω την αποψη σας για προσθηκη υγραεριου σε hundai accent 2000, και σε mitsubishi carisma 2000 .
Γενικα τελευταια κανουμε χλμ και τα 20 ευρω δεν φτανουνε σε βενζινη. Πολυ μου ειπανε δες την δυνατοτητα για αεριο διοτι κερδιζεις σε χρηματα.
Εγω εχω ακουσει προβληματα, αλλα και ατομα που δεν ειχανε κανενα θεμα . Αλλα συντηρηση σε συγκεκριμενο χρονικο διαστημα συστημα που δουλευει ναι μεν με αεριο αλλα παραλληλα καιει και ελαχιστη βενζινη για την λιπανση του κινητηρα και οχι μονο αεριο .
Ποια η γνωμη σας ;. και που θα μπορουσα να απευθυνθω;Βάλε στο carisma.Μπορει να κάνει παραπάνω κατανάλωση αλλά το μοτέρ είναι τούμπανο αξιοπιστίας.Και πιο άνετο αμάξι από το hyundai
ευχαριστω παρα πολυ για την απαντηση αν και το φοβομουνα περισσοτερο το καρισμα λογω παλαιοτητας. Ξερετε καποιο σωστο εγκαταστατη;.
κοιταξα στο site του lovato και βρηκα εγκαταστατη στην παιανια ΑΦΟΙ ΧΑΙΔΟΥ ειναι το ονομα στο 16χλμ ειναι αξιοπιστος; μετα εχει στο Φουρεσι στα Γλυκα νερα τον Καλογριτσα. Μου ειχε προτεινει ενας πελατης στην δουλεια μου που ετυχε να πιασουμε την συζητηση και ειχε δωσει ενα δικο του συνεργειο μου ειχε πει το ειχε βαλει το φθηνο το συστημα αλλα με τα ακριβα μπεκ κατι τετοιο θυμαμαι και δεν ειχε το παραμικρο προβλημα. Εκεινος ειχε ρενο 2θεσιο αλλα παντα δεν αμελουσε τα σερβις του αεριου του αλλαζε ενα φιλτρο μεταλλικο μου ελεγε , δεν μπορω να βρω το τηλεφωνο διοτι μου ειχε αφησει πολυ καλη εντυπωση. -
RE: Υγραέριο
@johnmegarythmos said in Υγραέριο:
θελω την αποψη σας για προσθηκη υγραεριου σε hundai accent 2000, και σε mitsubishi carisma 2000 .
Γενικα τελευταια κανουμε χλμ και τα 20 ευρω δεν φτανουνε σε βενζινη. Πολυ μου ειπανε δες την δυνατοτητα για αεριο διοτι κερδιζεις σε χρηματα.
Εγω εχω ακουσει προβληματα, αλλα και ατομα που δεν ειχανε κανενα θεμα . Αλλα συντηρηση σε συγκεκριμενο χρονικο διαστημα συστημα που δουλευει ναι μεν με αεριο αλλα παραλληλα καιει και ελαχιστη βενζινη για την λιπανση του κινητηρα και οχι μονο αεριο .
Ποια η γνωμη σας ;. και που θα μπορουσα να απευθυνθω;Και τα 2 αμάξια καθαρά λογω ηλικίας εάν αποφασίσεις για υγραέριο , πρεπει να γινει έλεγχος οτι δουλεύουν σωστά στη βενζίνη και το κύκλωμα ψύξης .
To Accent το πιο πιθανόν η κατανάλωση λαδιου ειναι από τσιμουχάκια βαλβιδων.
Συστημα δε χρειάζεσαι κατι ακριβό .
Εγω σε Corsa C 2003 έβαλα εδω και 1 χρόνο και εχω κανει ακριβως 25000 . Μου στοιχισε 900 + αναλώσιμα ( κολλάρο νερού + πολλ/στη) που δε επηρεάζεται απο το υγραέριο .ευχαριστω παρα πολυ για την ενημερωση. Τι συστημα ειχες βαλει;
κοιταγα lovato . Που θα μου προτεινες να παω; .
Φοβαμαι την ασφαλεια του υγραεριου να πω την αληθεια αλλα το ψαχνω.
Επισης κανονικα οσοι εχουνε αεριο δεν μπορουνε να παρκαρουνε σε υπογειο παρκινγκ; οπως πχ στο υπογειο παρκινγκ του golden home ; διοτι υπαρχει ταμπελα εξω οτι απαγορευεται. Αλλα δεν πιστευω οτι κανενας το προσεχει αυτο, ολοι θα παρκαρουνε. Γενικα υπαρχει καποιος αλλος περιορισμος σχετικα με το αεριο; . Εσυ καθε ποτε κανεις συντηρηση στο αεριο; και τι πρεπει να προσεχεις; μου λενε καθε χρονο θελει συντηρηση; . κοστος; . Προβληματα αμα εχει κρυο καιρο ; υπαρχουνε; .
Ο κινητηρας ξεκιναει με βενζινη και μετα με αεριο; .
Εχω δει σε γνωστο με αεριο που ειχε σε τζιπ οταν πηρε φωτια το αυτοκινητο απο πυρκαγια δεν εσκασε καμια μπουκαλα αλλα εξαερωθηκε το αεριο και δεν θεμα να σκασει κατι. Τελος μου ειπε ενας γνωστος μου οτι δεν μπορεις να κανεις αποτομες γκαζιες θελει μαλακο γκαζι διοτι αναβει το check.
Κοιτωντας στο site του lovato μου δινει επιλογη και για φυσικο αεριο αντι για υγραεριο . Τι αξιζει περισσοτερο; . -
RE: Υγραέριο
@johnmegarythmos said in Υγραέριο:
θελω την αποψη σας για προσθηκη υγραεριου σε hundai accent 2000, και σε mitsubishi carisma 2000 .
Γενικα τελευταια κανουμε χλμ και τα 20 ευρω δεν φτανουνε σε βενζινη. Πολυ μου ειπανε δες την δυνατοτητα για αεριο διοτι κερδιζεις σε χρηματα.
Εγω εχω ακουσει προβληματα, αλλα και ατομα που δεν ειχανε κανενα θεμα . Αλλα συντηρηση σε συγκεκριμενο χρονικο διαστημα συστημα που δουλευει ναι μεν με αεριο αλλα παραλληλα καιει και ελαχιστη βενζινη για την λιπανση του κινητηρα και οχι μονο αεριο .
Ποια η γνωμη σας ;. και που θα μπορουσα να απευθυνθω;Εχει προβληματα τωρα με βενζινη; Καιει λιπνατικο (λαδι);
το accent ναι καιει λαδια
το carisma οχι . Απλα θελει συχνα βενζινη.
μια εβδομαδα 350 χλμ ειχα κανει και φευγανε τα 20ρικα βενζινη γρηγορα. -
RE: Υγραέριο
θελω την αποψη σας για προσθηκη υγραεριου σε hundai accent 2000, και σε mitsubishi carisma 2000 .
Γενικα τελευταια κανουμε χλμ και τα 20 ευρω δεν φτανουνε σε βενζινη. Πολυ μου ειπανε δες την δυνατοτητα για αεριο διοτι κερδιζεις σε χρηματα.
Εγω εχω ακουσει προβληματα, αλλα και ατομα που δεν ειχανε κανενα θεμα . Αλλα συντηρηση σε συγκεκριμενο χρονικο διαστημα συστημα που δουλευει ναι μεν με αεριο αλλα παραλληλα καιει και ελαχιστη βενζινη για την λιπανση του κινητηρα και οχι μονο αεριο .
Ποια η γνωμη σας ;. και που θα μπορουσα να απευθυνθω; -
hundai accent 2000 κολλανε οι ταχυτητες και οταν σβησεις το αυτοκινητο ξεμπλοκαρει
καλησπερα εχουμε στην δουλεια ενα hundai accent 2000 και ενω το οδηγουσα μου κολλησε η πρωτη δεν εβγαινε ενω πατουσα συμπλεκτη. Οταν σβησω την μηχανη και την αναψω ξεμπλοκαρει γιατι γινεται αυτο; ο συμπλεκτης χρησιμοποιει ρευμα; .
Τις προαλλες ειχε πεσει στην μεση το υγρο συμπλεκτη το γεμισαμε και ολα καλα.
Ο μηχανικος λεει να παω για αλλαγη αντλια συμπλεκτη. Η απορια μου ειναι γιατι οταν σβηνουμε την μηχανη ξεκολλαει; και δεν μπορεις με αλλον τροπο να το ξεκολλησεις εν κινησει; . -
RE: toyota corolla e90 προβλημα με 1η στην 2η οποτε θελει κολλαει
edit σημερα 16/02/2023 : τελικα μαγκωνει παλι η ταχυτητα η πρωτη στην δευτερα οπως και πριν , οταν δεν εχω πισω μου αλλα αυτοκινητα παταω τον συμπλεκτη αρκετες φορες και μετα ξεκολλαει , βλεπω οτι θελει λιγοτερες απο 20 φορες πατημα για να ξεκολλησει. Επισης παρατηρω οτι πολλες φορες θελει να βαλεις πρωτη και 3η δυσκολευεται και θελει δυναμη για να μπει η ταχυτητα ή με την δευτερη προσπαθεια κατεφερνει να μπει. Τελος παρατηρω οτι ενω ξεκιναω πατωντας συμπλεκτη ειναι μαλακος και μετα σε καθε αλλο πατημα του συμπλεκτη ειναι σκληρο το πατημα του τωρα με την αλλαγη της αντλιας συμπλεκτη ειναι φυσιολογικο; . .Οταν σβηνω την μηχανη το πατημα του συμπλεκτη μαλακωνει.
-
RE: toyota corolla e90 προβλημα με 1η στην 2η οποτε θελει κολλαει
@groover1972 said in toyota corolla e90 προβλημα με 1η στην 2η οποτε θελει κολλαει:
@johnmegarythmos said in toyota corolla e90 προβλημα με 1η στην 2η οποτε θελει κολλαει:
@nikos-golf said in toyota corolla e90 προβλημα με 1η στην 2η οποτε θελει κολλαει:
@johnmegarythmos said in toyota corolla e90 προβλημα με 1η στην 2η οποτε θελει κολλαει:
@bassstarlet said in toyota corolla e90 προβλημα με 1η στην 2η οποτε θελει κολλαει:
Γύρω στο 150άρι, με εργατικά, στοιχίζει η κάθε μια, αν θυμάμαι καλά (και τις άλλαξα στο δικό μου σχετικά πρόσφατα).
150 ευρω η καθε μια αντλια; κανονικα δεν αλλαζει και τις 2 ; ή οχι; . τοσα πολλα; για ενα παλιο αμαξι του 1990-1991; .
Εγω που εψαξα στο ιντερνετ την αντλια η μια εχει και δοχειο και η αλλη ειναι μια αντλια μονο .
Βλεποντας εχει 41,90 ευρω καινουργια αυτη με το δοχειο δες εδω https://www.car.gr/parts/view/34384734-antlia-symp-to-corolla και γυρω στα 25 ευρω η κατω.
Εγω ποτε δεν εχω συμπληρωσει υγρο σε αυτην την αντλια επανω που εχει δοχειο αλλα μονο στο δοχειο φρενων. Αλλα απο οτι βλεπω ειναι διαφορετικα δοχεια .
Καθε ποτε χρειαζεται να κοιτας την αντλια συμπλεκτη; . Ειχα ακουσει οτι αυτη η αντλια ειναι για το τιμονι αλλα δεν ειχα ασχοληθει ποτε .Άστο όπως είναι. Που να δίνεις λεφτά τώρα αφού πηγαίνει και κάνεις τη δουλειά σου χωρίς συντήρηση. Απ' ότι έχω καταλάβει όπως στη περίπτωση με το uno που έχεις δεν θες να ασχολείσαι με συντηρηση
αμα ητανε να το αφησω οπως ητανε δεν θα ανοιγα φορουμ να ζητησω βοηθεια. Οσο για το uno ητανε το πρωτο αυτοκινητο που εμαθα οδηγηση και παραμενει στην οικογενεια αλλα δεν το οδηγω εγω αλλα ο πατερας μου και ανοιξα και φορουμ για το ουνο για να μαθω τι πρεπει να κανω, αλλιως ποιος ο σκοπος να το ψαχνω .
κλείσε αυτό το νήμα και ζητα σε ένα νέο "έμπιστο συνεργείο στην κερατέα".
από ότι κατάλαβα, θέλεις να κυκλοφορείς με ένα σαπακι που θέλεις να το συντηρείς με λίγα.
περίμενε να γίνει πάλι απόσυρση η μάζεψε τα χρήματα που θα έδινες για το σαπακι και κράτα τα τα να δώσεις προκαταβολή για ένα μεταχειρισμένο νεότερης γενιάς. αλλιώς ο μηχανικός της γειτονιάς θα ζει από το δικό σου.
καλησπερα , το πηγα το αυτοκινητο σημερα στον μηχανικο για αλλαγη και των 2 αντλιων συμπλεκτη κοστισε 197 ευρω και αλλαξε και το υγρο . Μου ειπε οτι ειχανε μαζεψει λασπη μου την εδειξε κιολας και το τρομπακι το κατω ειχε βγει η λασπη μεσα στο πλαστικο το μαυρο. Τελος παντων το πηρα το αυτοκινητο και ξεκιναω παλι τα ιδια στην πρωτη παλι κολλαει φαινεται καλυτερα απο πριν . Επισης παρατηρησα οτι σε καθε αλλαγη ταχυτητας το πατημα του συμπλεκτη ειναι πολυ σκληρο. Ενω πριν την αλλαγη δεν ητανε ετσι. Κουραστηκα να παταω 20 φορες τον συμπλεκτη καθε φορα που το παρουσιαζει και τραβαω την ταχυτητα απο την πρωτη στην 2 και κανει γκαπ. Αραγε ειναι το κιβωτιο. Τοτε ποιος ειναι ο σκοπος που αλλαξα τις αντλιες συμπλεκτη ; δεν μπορω να καταλαβω. Αυριο θα κανω μεγαλυτερη αποσταση και θα το δω παλι και θα επανελθω . Απορω ομως πως δεν εχει αλλαξει κατι προς το καλυτερο .
-
RE: δεν παιρνει μπροστα fiat uno 1988 ενω αλλαξαμε νεα μπαταρια!!, δεν αναβει καμια ενδειξη στο ταμπλο!
@antonakis said in δεν παιρνει μπροστα fiat uno 1988 ενω αλλαξαμε νεα μπαταρια!!, δεν αναβει καμια ενδειξη στο ταμπλο!:
Δες και τη γείωση της μπαταρίας στο σασί, αν έχει.
εχεις δικιο , η γειωση της μπαταριας ειχε κοπει , μαλλον ζεσταθηκε και κοπηκε. Ηρθει ο αδελφος μου και το μετρησε με το πολυμετρο και ειδε οτι δεν δινει ταση η γειωση δηλαδη το μειον της μπαταριας. Τελικα το εφτιαξε! και το αμαξι πηρε κανονικα. Επιτελους!! δεν το ειχα δει εγω καθολου. Το κουλο απο οτι ειδα ητανε οτι τα alarm δουλευαν κανονικα και η ενδειξη στο ταμπλο για τα alarm δεν το ειχα δει τοτε που το κοιταγα. Αρα τα alarm εχουνε λιγοτερη ταση και εκει που διακλαδιζεται η γειωση ητανε ολες οι γειωσεις ολων των φωτων και μετα το καλωδιο συνεχιζεται και βιδωνει στην μηχανη.