edit σημερα 16/02/2023 : τελικα μαγκωνει παλι η ταχυτητα η πρωτη στην δευτερα οπως και πριν , οταν δεν εχω πισω μου αλλα αυτοκινητα παταω τον συμπλεκτη αρκετες φορες και μετα ξεκολλαει , βλεπω οτι θελει λιγοτερες απο 20 φορες πατημα για να ξεκολλησει. Επισης παρατηρω οτι πολλες φορες θελει να βαλεις πρωτη και 3η δυσκολευεται και θελει δυναμη για να μπει η ταχυτητα ή με την δευτερη προσπαθεια κατεφερνει να μπει. Τελος παρατηρω οτι ενω ξεκιναω πατωντας συμπλεκτη ειναι μαλακος και μετα σε καθε αλλο πατημα του συμπλεκτη ειναι σκληρο το πατημα του τωρα με την αλλαγη της αντλιας συμπλεκτη ειναι φυσιολογικο; . .Οταν σβηνω την μηχανη το πατημα του συμπλεκτη μαλακωνει.
Latest posts made by johnmegarythmos
-
RE: toyota corolla e90 προβλημα με 1η στην 2η οποτε θελει κολλαει
-
RE: toyota corolla e90 προβλημα με 1η στην 2η οποτε θελει κολλαει
@groover1972 said in toyota corolla e90 προβλημα με 1η στην 2η οποτε θελει κολλαει:
@johnmegarythmos said in toyota corolla e90 προβλημα με 1η στην 2η οποτε θελει κολλαει:
@nikos-golf said in toyota corolla e90 προβλημα με 1η στην 2η οποτε θελει κολλαει:
@johnmegarythmos said in toyota corolla e90 προβλημα με 1η στην 2η οποτε θελει κολλαει:
@bassstarlet said in toyota corolla e90 προβλημα με 1η στην 2η οποτε θελει κολλαει:
Γύρω στο 150άρι, με εργατικά, στοιχίζει η κάθε μια, αν θυμάμαι καλά (και τις άλλαξα στο δικό μου σχετικά πρόσφατα).
150 ευρω η καθε μια αντλια; κανονικα δεν αλλαζει και τις 2 ; ή οχι; . τοσα πολλα; για ενα παλιο αμαξι του 1990-1991; .
Εγω που εψαξα στο ιντερνετ την αντλια η μια εχει και δοχειο και η αλλη ειναι μια αντλια μονο .
Βλεποντας εχει 41,90 ευρω καινουργια αυτη με το δοχειο δες εδω https://www.car.gr/parts/view/34384734-antlia-symp-to-corolla και γυρω στα 25 ευρω η κατω.
Εγω ποτε δεν εχω συμπληρωσει υγρο σε αυτην την αντλια επανω που εχει δοχειο αλλα μονο στο δοχειο φρενων. Αλλα απο οτι βλεπω ειναι διαφορετικα δοχεια .
Καθε ποτε χρειαζεται να κοιτας την αντλια συμπλεκτη; . Ειχα ακουσει οτι αυτη η αντλια ειναι για το τιμονι αλλα δεν ειχα ασχοληθει ποτε .Άστο όπως είναι. Που να δίνεις λεφτά τώρα αφού πηγαίνει και κάνεις τη δουλειά σου χωρίς συντήρηση. Απ' ότι έχω καταλάβει όπως στη περίπτωση με το uno που έχεις δεν θες να ασχολείσαι με συντηρηση
αμα ητανε να το αφησω οπως ητανε δεν θα ανοιγα φορουμ να ζητησω βοηθεια. Οσο για το uno ητανε το πρωτο αυτοκινητο που εμαθα οδηγηση και παραμενει στην οικογενεια αλλα δεν το οδηγω εγω αλλα ο πατερας μου και ανοιξα και φορουμ για το ουνο για να μαθω τι πρεπει να κανω, αλλιως ποιος ο σκοπος να το ψαχνω .
κλείσε αυτό το νήμα και ζητα σε ένα νέο "έμπιστο συνεργείο στην κερατέα".
από ότι κατάλαβα, θέλεις να κυκλοφορείς με ένα σαπακι που θέλεις να το συντηρείς με λίγα.
περίμενε να γίνει πάλι απόσυρση η μάζεψε τα χρήματα που θα έδινες για το σαπακι και κράτα τα τα να δώσεις προκαταβολή για ένα μεταχειρισμένο νεότερης γενιάς. αλλιώς ο μηχανικός της γειτονιάς θα ζει από το δικό σου.
καλησπερα , το πηγα το αυτοκινητο σημερα στον μηχανικο για αλλαγη και των 2 αντλιων συμπλεκτη κοστισε 197 ευρω και αλλαξε και το υγρο . Μου ειπε οτι ειχανε μαζεψει λασπη μου την εδειξε κιολας και το τρομπακι το κατω ειχε βγει η λασπη μεσα στο πλαστικο το μαυρο. Τελος παντων το πηρα το αυτοκινητο και ξεκιναω παλι τα ιδια στην πρωτη παλι κολλαει φαινεται καλυτερα απο πριν . Επισης παρατηρησα οτι σε καθε αλλαγη ταχυτητας το πατημα του συμπλεκτη ειναι πολυ σκληρο. Ενω πριν την αλλαγη δεν ητανε ετσι. Κουραστηκα να παταω 20 φορες τον συμπλεκτη καθε φορα που το παρουσιαζει και τραβαω την ταχυτητα απο την πρωτη στην 2 και κανει γκαπ. Αραγε ειναι το κιβωτιο. Τοτε ποιος ειναι ο σκοπος που αλλαξα τις αντλιες συμπλεκτη ; δεν μπορω να καταλαβω. Αυριο θα κανω μεγαλυτερη αποσταση και θα το δω παλι και θα επανελθω . Απορω ομως πως δεν εχει αλλαξει κατι προς το καλυτερο .
-
RE: δεν παιρνει μπροστα fiat uno 1988 ενω αλλαξαμε νεα μπαταρια!!, δεν αναβει καμια ενδειξη στο ταμπλο!
@antonakis said in δεν παιρνει μπροστα fiat uno 1988 ενω αλλαξαμε νεα μπαταρια!!, δεν αναβει καμια ενδειξη στο ταμπλο!:
Δες και τη γείωση της μπαταρίας στο σασί, αν έχει.
εχεις δικιο , η γειωση της μπαταριας ειχε κοπει , μαλλον ζεσταθηκε και κοπηκε. Ηρθει ο αδελφος μου και το μετρησε με το πολυμετρο και ειδε οτι δεν δινει ταση η γειωση δηλαδη το μειον της μπαταριας. Τελικα το εφτιαξε! και το αμαξι πηρε κανονικα. Επιτελους!! δεν το ειχα δει εγω καθολου. Το κουλο απο οτι ειδα ητανε οτι τα alarm δουλευαν κανονικα και η ενδειξη στο ταμπλο για τα alarm δεν το ειχα δει τοτε που το κοιταγα. Αρα τα alarm εχουνε λιγοτερη ταση και εκει που διακλαδιζεται η γειωση ητανε ολες οι γειωσεις ολων των φωτων και μετα το καλωδιο συνεχιζεται και βιδωνει στην μηχανη.
-
RE: δεν παιρνει μπροστα fiat uno 1988 ενω αλλαξαμε νεα μπαταρια!!, δεν αναβει καμια ενδειξη στο ταμπλο!
@nikos-golf said in δεν παιρνει μπροστα fiat uno 1988 ενω αλλαξαμε νεα μπαταρια!!, δεν αναβει καμια ενδειξη στο ταμπλο!:
@johnmegarythmos said in δεν παιρνει μπροστα fiat uno 1988 ενω αλλαξαμε νεα μπαταρια!!, δεν αναβει καμια ενδειξη στο ταμπλο!:
καλησπερα το fiat uno 1988 που εχουμε , μετα απο καποια βροχη δεν μπορουσε να παρει μπροστα , εδινε και δεν εσκαγε για να ξεκινησει ο κινητηρας . Προσπαθησα και εγω να το σπρωξω μπροστα πισω αλλα τιποτα . Τελικα ενω μου αναβει το ταμπλο του βαζω μια 3η ταχυτητα και μετα σταματησαν να αναβουνε ολες οι λυχνιες στο ταμπλο. Πεθανε εντελως. Βγαζω την μπαταρια του και την φορτιζω . Τελικα την ξανα βαζω , γυριζω το κλειδι κανει τσακ και τιποτα μετα την επομενη φορα νεκρο σβησμενες ολες οι ενδειξεις στο ταμπλο. Πηγαμε την μπαταρια για ελενχο και μας ειπανε οτι θελει αλλαγη την ειχαμε απο το 2017 και πολυ κρατησε μας ειπανε . Την εβαλα επανω αλλα τιποτα δεν υπαρχει καμια ενδειξη στο ταμπλο να φωτιζει . Τι μπορει να φταιει; κοιταξα τις ασφαλειες δεν ειναι καμια καμενη. Υπαρχει καμια αλλη ασφαλεια; που πρεπει να κοιταξω; Σκεφτομαι να ανοιξω το ταμπλο απο πισω να δω αμα υπαρχει καμια ασφαλεια καμμενη.
Τι θα μου προτεινατε να κανω; . Ναι ξερω πρεπει να φωναξω ηλεκτρολογο να ερθει να το δει αλλα, ελεγα μπας και βρω εγω τι φταει χωρις να τον καλεσω.Αφού σου είπαν ότι η μπαταρία τα χει παίξει τι ακριβώς ψάχνεις? 6 χρονών μπαταρία έλεος δηλαδη
την αλλαξα την μπαταρια και εβαλα καινουργια οπως εγραψα και παλι δεν υπαρχει ενδειξη στο ταμπλο και ειναι νεκρο το αυτοκινητο. Δηλαδη μια τρυπα στο νερο εκανα με την αλλαγη σε νεα μπαταρια δεν αλλαξε τιποτα . Για αυτο και ζηταω βοηθεια; υπαρχει καποια αλλη ασφαλεια κοντα στην μπαταρια ή δεν ξερω τι αλλο ;
-
δεν παιρνει μπροστα fiat uno 1988 ενω αλλαξαμε νεα μπαταρια!!, δεν αναβει καμια ενδειξη στο ταμπλο!
καλησπερα το fiat uno 1988 που εχουμε , μετα απο καποια βροχη δεν μπορουσε να παρει μπροστα , εδινε και δεν εσκαγε για να ξεκινησει ο κινητηρας . Προσπαθησα και εγω να το σπρωξω μπροστα πισω αλλα τιποτα . Τελικα ενω μου αναβει το ταμπλο του βαζω μια 3η ταχυτητα και μετα σταματησαν να αναβουνε ολες οι λυχνιες στο ταμπλο. Πεθανε εντελως. Βγαζω την μπαταρια του και την φορτιζω . Τελικα την ξανα βαζω , γυριζω το κλειδι κανει τσακ και τιποτα μετα την επομενη φορα νεκρο σβησμενες ολες οι ενδειξεις στο ταμπλο. Πηγαμε την μπαταρια για ελενχο και μας ειπανε οτι θελει αλλαγη την ειχαμε απο το 2017 και πολυ κρατησε μας ειπανε . Την εβαλα επανω αλλα τιποτα δεν υπαρχει καμια ενδειξη στο ταμπλο να φωτιζει . Τι μπορει να φταιει; κοιταξα τις ασφαλειες δεν ειναι καμια καμενη. Υπαρχει καμια αλλη ασφαλεια; που πρεπει να κοιταξω; Σκεφτομαι να ανοιξω το ταμπλο απο πισω να δω αμα υπαρχει καμια ασφαλεια καμμενη.
Τι θα μου προτεινατε να κανω; . Ναι ξερω πρεπει να φωναξω ηλεκτρολογο να ερθει να το δει αλλα, ελεγα μπας και βρω εγω τι φταει χωρις να τον καλεσω. -
RE: toyota corolla e90 προβλημα με 1η στην 2η οποτε θελει κολλαει
@nikos-golf said in toyota corolla e90 προβλημα με 1η στην 2η οποτε θελει κολλαει:
@johnmegarythmos said in toyota corolla e90 προβλημα με 1η στην 2η οποτε θελει κολλαει:
@bassstarlet said in toyota corolla e90 προβλημα με 1η στην 2η οποτε θελει κολλαει:
Γύρω στο 150άρι, με εργατικά, στοιχίζει η κάθε μια, αν θυμάμαι καλά (και τις άλλαξα στο δικό μου σχετικά πρόσφατα).
150 ευρω η καθε μια αντλια; κανονικα δεν αλλαζει και τις 2 ; ή οχι; . τοσα πολλα; για ενα παλιο αμαξι του 1990-1991; .
Εγω που εψαξα στο ιντερνετ την αντλια η μια εχει και δοχειο και η αλλη ειναι μια αντλια μονο .
Βλεποντας εχει 41,90 ευρω καινουργια αυτη με το δοχειο δες εδω https://www.car.gr/parts/view/34384734-antlia-symp-to-corolla και γυρω στα 25 ευρω η κατω.
Εγω ποτε δεν εχω συμπληρωσει υγρο σε αυτην την αντλια επανω που εχει δοχειο αλλα μονο στο δοχειο φρενων. Αλλα απο οτι βλεπω ειναι διαφορετικα δοχεια .
Καθε ποτε χρειαζεται να κοιτας την αντλια συμπλεκτη; . Ειχα ακουσει οτι αυτη η αντλια ειναι για το τιμονι αλλα δεν ειχα ασχοληθει ποτε .Άστο όπως είναι. Που να δίνεις λεφτά τώρα αφού πηγαίνει και κάνεις τη δουλειά σου χωρίς συντήρηση. Απ' ότι έχω καταλάβει όπως στη περίπτωση με το uno που έχεις δεν θες να ασχολείσαι με συντηρηση
αμα ητανε να το αφησω οπως ητανε δεν θα ανοιγα φορουμ να ζητησω βοηθεια. Οσο για το uno ητανε το πρωτο αυτοκινητο που εμαθα οδηγηση και παραμενει στην οικογενεια αλλα δεν το οδηγω εγω αλλα ο πατερας μου και ανοιξα και φορουμ για το ουνο για να μαθω τι πρεπει να κανω, αλλιως ποιος ο σκοπος να το ψαχνω .
-
RE: fiat uno 1989 χανει βαλβολινες το κιβωτιο ταχυτητων
@bassstarlet said in fiat uno 1989 χανει βαλβολινες το κιβωτιο ταχυτητων:
Δεν το κάνεις μετατροπή (αν γίνεται, δεν ξέρω) σε turbo, να γουστάρεις ακόμα περισσότερο;
Και δεν ειρωνεύομαι.πως θα γινει τουρμπο αυτο το αυτοκινητο που ειναι του 1989 ; και ειναι τοσο παλιο;
-
RE: fiat uno 1989 χανει βαλβολινες το κιβωτιο ταχυτητων
@antonakis said in fiat uno 1989 χανει βαλβολινες το κιβωτιο ταχυτητων:
Αχ Uno. Τι μου θύμησες. Τότε λέγαμε το γνωστό "άμα στάζει λάδι, έχει λάδι, άρα καλό".
Το πηραμε απο την θεια μου και ητανε 7 χρονια σε ακκινησια και εχει τα βγαλει τα πανδινα σε προβληματα. Τον Μαιο περναει ξανα κτεο πρεπει να ειναι το 4 κτεο που περναει , αρα το εχουμε κοντα στα 7,5-8 χρονια ή μπορει και λιγοτερο καπου εκει . Τον Μαιο του 2021 με ειχανε κοψει στο κτεο , για καυσαερια , για πισω φρενα και πισω λαστιχα. Νομιζω οτι η διαρροη στο κιβωτιο ( στο συστημα μεταδοσης ητανε Δευτερεουσας σημασιας ) πρεπει να την ειχανε βρει παλια αλλα δεν το εβλεπες ητανε πολυ ελαχιστη. Μια λιστα με προβληματα . Φετος το φοβαμαι και παλι να ξανα κοπει . Και πρεπει να ξεκινησω τα σερβις σιγα σιγα να τα μαζευω. Θελει και παλι βαψιμο διοτι εχει σκουριασει σε καποια σημεια , τοτε το ειχα βαψει παλι πριν το περασω . Βεβαια φετος ειδα οτι εχουν ακριβυνει και τα κτεο απο 47 ευρω εφτασαν στα 55 ευρω σε ενα οικονομικο κτεο και οχι σε αυτο που με κοψανε δεν ξανα παταω.
Εγω σε αυτο εμαθα να οδηγω. Ωραιο τιμονι εχει και ειναι μικρο αυτοκινητο απο το toyota corolla που οδηγω τωρα . Επισης ποτε δεν βρεθηκε αμα υπαρχει ενδειξη χειροφρενου στο ταμπλο , ποτε δεν αναβε και το ηθελα , αλλα ο ηλεκτρολογος ουτε ηθελε να το δει .Τωρα τελευταια μετα απο βροχη δεν επαιρνε μπροστα και ουτε την επομενη ημερα λες και ειχε μπουκωσει και λεω παλι καρβουνακια να αλλαζω στην μιζα; αφου το ειχα κανει πριν κανενα χρονο, κτυπησα την μιζα με ενα κατσαβιδι και αμεσως πηρε., δεν το ξανα παρουσιασε. -
RE: toyota corolla e90 προβλημα με 1η στην 2η οποτε θελει κολλαει
@bassstarlet said in toyota corolla e90 προβλημα με 1η στην 2η οποτε θελει κολλαει:
Γύρω στο 150άρι, με εργατικά, στοιχίζει η κάθε μια, αν θυμάμαι καλά (και τις άλλαξα στο δικό μου σχετικά πρόσφατα).
150 ευρω η καθε μια αντλια; κανονικα δεν αλλαζει και τις 2 ; ή οχι; . τοσα πολλα; για ενα παλιο αμαξι του 1990-1991; .
Εγω που εψαξα στο ιντερνετ την αντλια η μια εχει και δοχειο και η αλλη ειναι μια αντλια μονο .
Βλεποντας εχει 41,90 ευρω καινουργια αυτη με το δοχειο δες εδω https://www.car.gr/parts/view/34384734-antlia-symp-to-corolla και γυρω στα 25 ευρω η κατω.
Εγω ποτε δεν εχω συμπληρωσει υγρο σε αυτην την αντλια επανω που εχει δοχειο αλλα μονο στο δοχειο φρενων. Αλλα απο οτι βλεπω ειναι διαφορετικα δοχεια .
Καθε ποτε χρειαζεται να κοιτας την αντλια συμπλεκτη; . Ειχα ακουσει οτι αυτη η αντλια ειναι για το τιμονι αλλα δεν ειχα ασχοληθει ποτε . -
RE: toyota corolla e90 προβλημα με 1η στην 2η οποτε θελει κολλαει
@otokomae said in toyota corolla e90 προβλημα με 1η στην 2η οποτε θελει κολλαει:
@johnmegarythmos said in toyota corolla e90 προβλημα με 1η στην 2η οποτε θελει κολλαει:
@otokomae said in toyota corolla e90 προβλημα με 1η στην 2η οποτε θελει κολλαει:
@johnmegarythmos said in toyota corolla e90 προβλημα με 1η στην 2η οποτε θελει κολλαει:
καλησπερα σας εχει ο πατερας μου το corolla e90 μοντελο 1990 1295 κυβικα , επειδη ειχαμε προβλημα με την 5η ταχυτητα αποφασισα να αλλαξω κιβωτιο ταχυτητων με μεταχειρισμενο .
Ολα καλα αλλαξα και δισκο πλατο βγηκε 420 ευρω μαζι με νεες βαλβολινες . Ολα καλα δε ειχα κανενα θεμα με τις ταχυτητες. Στισ 21/12/2022 καθως οδηγουσα σε δρομο με κινηση παω να βαλω δευτερα και ο λεβιες κολλημενος σκληρος σαν πετρα και εβγαινε , δεν μου εκοψε να πατησω ξανα συμπλεκτη . Και το τραβηξα με δυναμη και γκουπ βγηκε. Μου το ξανα εκανε αλλες 3 φορες . Το πηγα στο μηχανικο και δεν του το εκανε , εμενα αλλες φορες το παρουσιαζει και αλλες οχι. Τωρα τελευταια το παρουσιαζει μετα απο κατηφορα ή μετα απο αρκετη αναμονη στο φαναρι αλλα οχι παντα . Πρωτη φορα μου τυχαινει να το παρουσιαζει οποτε θελει . Ο μηχανικος μου ειπε οτι οταν μου τυχει να πατησω 20 φορες τον συμπλεκτη και αμα ξεκολλησει θελει αλλαγη αντλια συμπλεκτη.
Εχει τυχει σε κανενα αυτο ; . Ειναι ακριβη η αντικατασταση αντλιας συμπλεκτη; . χρειαζεται και αλλαγη και εξαερωση στο υδραυλικο κυκλωμα; . Ποια ειναι η γνωμη σας ; .Το αυτοκινητο γνωριζω οτι ειναι πολυ παλιο 33 χρονια αλλα αυτο δεν εχει να κανει ειναι αρτια συντηρημενο και προσφατα του αλλαξα και τα 4 λαστιχα με καινουργια .
Τελος θελω να ρωτησω και κατι αλλο το τρεμουλο στο τιμονι που παρουσιαζεται μετα τα 110 μπορει να διορθωθει; οταν πας στα 120 σταματαει. Επισης εχω παρατηρησει οτι αμα αφησεις το γκαζι και αρχιζει και μειωνεται η ταχυτητα παλι τρεμει οταν πεφτει απο τα 120 στα 100 ειναι φυσιολογικο; .Για το τρέμουλο κάνε μια ζυγοστάθμιση και με τους τροχούς επάνω στο αμάξι και εκεί θα φανούν όλα. Για το δε σασμάν το σύμπτωμα δείχνει ξεκάθαρα αντλία. Που βρίσκεσαι;
σε ευχαριστω παρα πολυ
Κερατεα ειμαι. Δεν μου εχει ξανα τυχει ξανα κατι τετοιο. Ποια ειναι γενικα στα συμπτωματα για αντλια συμπλεκτη;Το σύμπτωμα είναι να μη παίρνει ταχύτητα. Η αιτία είναι η αντλία και η διαπίστωση είναι αυτό που σου είπε ο μηχανικός σου. Δηλαδή να τρομπαρεις μερικές φορές το συμπλέκτη όταν έχεις το σύμπτωμα.
σε ευχαριστω παρα πολυ για την αμεση απαντηση . Ποσο μπορει να κοστιζει η αλλαγη αντλιας ; υποθετω και τις 2 θα αλλαξει. Βλεπω οτι επειδη ειναι το αυτοκινητο με υδραυλικο συστημα συμπλεκτη πιστευω οτι θα χρειαστει και εξαερωση ολου του συστηματος ετσι δεν ειναι ; . Αρα επηρεαζει και το συστημα των φρενων και του συμπλεκτη επειδη ειναι υδραυλικο το συστημα;