ίδιες διαστάσεις έχουν bigster και arkana, ετκός από ύψος, 4.57Χ1,810Χ1,710 και 4,568Χ1,821Χ1,576
Best posts made by stnd
-
RE: Αγορα νεου/μεταχειρισμενου οικογενειακου
-
RE: Αγορα νεου/μεταχειρισμενου οικογενειακου
Απλά σαν επιλογή μου φαίνεται πιο λογικό να σε προβληματίζει η σύγκριση arkana με bigster παρά με scross που είναι ~26cm μικρότερο.
Αν δλδ το scross σου κάνει σε θέμα χώρων και διαστάσεων, τα άλλα 2 είναι ουσιαστικά μια κατηγορία πάνω. Είναι μεγαλύτερα αυτοκίνητα.
Εκεί, το θέμα είναι τι ανάγκες έχεις. Που μετακινείσαι (πόλη, περιφερειακά), τι κουβαλάς κτλ.
Αν δλδ με τα ίδια λεφτά πάρεις ένα αυτοκίνητο που θα σε δυσκολέψει τελικά στην κίνηση και στο παρκάρισμα στην πόλη, αξίζει; Εσύ ξέρεις τις ανάγκες σου.
Τώρα για τα πλαστικά και τις επενδύσεις του scross gl+ και γω όταν πρωτομπήκα είπα "δεν μπορούσαν να βάλουν κάτι καλύτερο;". Τώρα ούτε καν ασχολούμαι με τα πλαστικά. Αρχίζω και καταλαβαίνω ότι όσα είχα σκεφτεί για το τι χρειάζομαι από το νέο αμάξι, το κάνει, το χει, οπότε με καλύπτει. Αυτό με ευχαριστεί περισσότερο απ το να ακουμπάω το πλαστικό και να λέω τι μαλακό που είναι. -
RE: Αγορα νεου/μεταχειρισμενου οικογενειακου
@yonyan said in Αγορα νεου/μεταχειρισμενου οικογενειακου:
glx ειναι +3κ απο το gl+, κ στην πραξη πληρωνεις την ηλιοροφη που την βαζουν μονο εκει... Οποτε για το γμτ κ μονο δν θα πηγαινα στην glx..
στο glx έχει και δίχρωμες ζάντες, 360 κάμερες και επένδυση στα καθίσματα και στις πόρτες νομίζω με δέρματίνη, εκτός της ηλιοροφής.
Τώρα αν αξίζουν αυτά, τα 3K.... εγώ λέω όχι αλλά ok
-
RE: VW Tiguan 2024
@sabas_thess said in VW Tiguan 2024:
@sonath τα γραφικά για τα πίσω που μπορώ να τα δω ώστε να επιλέξω;
Βρήκα αυτό στο yt. https://www.youtube.com/shorts/xWKvDgqBDVI
δεν ξέρω αν είναι το ίδιο μοντέλο
Latest posts made by stnd
-
RE: VW Tiguan 2024
@polioan said in VW Tiguan 2024:
Όλα τα VAG GROUP πλέον έχουν το AI που είναι μαζί με τις φωνητικές εντολές. Και ναι, έχει για την αυξομείωση κλπ.
Αυτό πως λειτουργεί; Τύπου "οκ vw", "θερμοκρασία 20" ή "οκ vw", "ρυθμίσεις","κλιματισμός","θερμοκρασία" ,"20";
θέλω να πω, έχει όντως τη λογική του ΑΙ (πχ. "θερμοκρασία τόσο και ένταση τόσο") ή φωνητικές εντολές όπως είναι στο μενού;
-
RE: VW Tiguan 2024
@sabas_thess said in VW Tiguan 2024:
@sonath τα γραφικά για τα πίσω που μπορώ να τα δω ώστε να επιλέξω;
Βρήκα αυτό στο yt. https://www.youtube.com/shorts/xWKvDgqBDVI
δεν ξέρω αν είναι το ίδιο μοντέλο -
RE: Αγορα νεου/μεταχειρισμενου οικογενειακου
Απλά σαν επιλογή μου φαίνεται πιο λογικό να σε προβληματίζει η σύγκριση arkana με bigster παρά με scross που είναι ~26cm μικρότερο.
Αν δλδ το scross σου κάνει σε θέμα χώρων και διαστάσεων, τα άλλα 2 είναι ουσιαστικά μια κατηγορία πάνω. Είναι μεγαλύτερα αυτοκίνητα.
Εκεί, το θέμα είναι τι ανάγκες έχεις. Που μετακινείσαι (πόλη, περιφερειακά), τι κουβαλάς κτλ.
Αν δλδ με τα ίδια λεφτά πάρεις ένα αυτοκίνητο που θα σε δυσκολέψει τελικά στην κίνηση και στο παρκάρισμα στην πόλη, αξίζει; Εσύ ξέρεις τις ανάγκες σου.
Τώρα για τα πλαστικά και τις επενδύσεις του scross gl+ και γω όταν πρωτομπήκα είπα "δεν μπορούσαν να βάλουν κάτι καλύτερο;". Τώρα ούτε καν ασχολούμαι με τα πλαστικά. Αρχίζω και καταλαβαίνω ότι όσα είχα σκεφτεί για το τι χρειάζομαι από το νέο αμάξι, το κάνει, το χει, οπότε με καλύπτει. Αυτό με ευχαριστεί περισσότερο απ το να ακουμπάω το πλαστικό και να λέω τι μαλακό που είναι. -
RE: Αγορα νεου/μεταχειρισμενου οικογενειακου
@yonyan said in Αγορα νεου/μεταχειρισμενου οικογενειακου:
glx ειναι +3κ απο το gl+, κ στην πραξη πληρωνεις την ηλιοροφη που την βαζουν μονο εκει... Οποτε για το γμτ κ μονο δν θα πηγαινα στην glx..
στο glx έχει και δίχρωμες ζάντες, 360 κάμερες και επένδυση στα καθίσματα και στις πόρτες νομίζω με δέρματίνη, εκτός της ηλιοροφής.
Τώρα αν αξίζουν αυτά, τα 3K.... εγώ λέω όχι αλλά ok
-
RE: Αγορα νεου/μεταχειρισμενου οικογενειακου
ίδιες διαστάσεις έχουν bigster και arkana, ετκός από ύψος, 4.57Χ1,810Χ1,710 και 4,568Χ1,821Χ1,576
-
RE: SUZUKI SX4 SCROSS
Αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι αν με το σουζούκι γρύλο αυτό το U μπαίνει όλο στην εγκοπή (σαν ασφάλεια δλδ) και ουσιαστικά το "κεφάλι" του γρύλου ακουμπάει στο σασί και ουσιαστικά εκεί είναι το σημείο ανύψωσης.
Δλδ με έναν οποιοδήποτε άλλο η άκρη του U πατάει στο "κεφάλι" του γρύλου και το αμάξι ανυψώνεται από το U.
Πιθανώς δεν έχει λογική αυτό που λέω με το σουζούκι γρύλο γιατί θα πρεπε τα διάφορα συνεργεία να έχουν και "ειδικό τεμάχιο σουζούκι" για να τα σηκώνουν.Και γω το κιτ έχω και μάλλον από συνήθεια δε μου χει κάτσει καλά (δεν έχω ξαναχρησιμοποιήσει τέτοιο) και κοιτάω μήπως βρω ρεζέρβα ανάγκης και τα παρελκόμενα (αλλά λέω μήπως αποφύγω τα 250-300 του ορίτζιναλ)
-
RE: SUZUKI SX4 SCROSS
Ο γρύλος της suzuki ξέρουμε τι προδιαγραφών είναι;
και λόγω του σημείου ανήψωσης του scross που έχει αυτό το U σχήμα ποιός γρύλος είναι καλύτερος/ασφαλέστερος/πρακτικότερος;
Κάποιος που έχει αυτή την εγκοπή ή δεν παίζει τόσο ρόλο η εγκοπή αυτή;
Μιλάμε για γρύλο για απλή τοποθέτηση ρεζέρβας όχι για άλλη χρήση.