Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    S
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 12
    • Best 6
    • Groups 0

    stnd

    @stnd

    8
    Reputation
    1
    Profile views
    12
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    stnd Unfollow Follow

    Best posts made by stnd

    • RE: Αγορα νεου/μεταχειρισμενου οικογενειακου

      ίδιες διαστάσεις έχουν bigster και arkana, ετκός από ύψος, 4.57Χ1,810Χ1,710 και 4,568Χ1,821Χ1,576

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      stnd
    • RE: Αγορα νεου/μεταχειρισμενου οικογενειακου

      Απλά σαν επιλογή μου φαίνεται πιο λογικό να σε προβληματίζει η σύγκριση arkana με bigster παρά με scross που είναι ~26cm μικρότερο.
      Αν δλδ το scross σου κάνει σε θέμα χώρων και διαστάσεων, τα άλλα 2 είναι ουσιαστικά μια κατηγορία πάνω. Είναι μεγαλύτερα αυτοκίνητα.
      Εκεί, το θέμα είναι τι ανάγκες έχεις. Που μετακινείσαι (πόλη, περιφερειακά), τι κουβαλάς κτλ.
      Αν δλδ με τα ίδια λεφτά πάρεις ένα αυτοκίνητο που θα σε δυσκολέψει τελικά στην κίνηση και στο παρκάρισμα στην πόλη, αξίζει; Εσύ ξέρεις τις ανάγκες σου.
      Τώρα για τα πλαστικά και τις επενδύσεις του scross gl+ και γω όταν πρωτομπήκα είπα "δεν μπορούσαν να βάλουν κάτι καλύτερο;". Τώρα ούτε καν ασχολούμαι με τα πλαστικά. Αρχίζω και καταλαβαίνω ότι όσα είχα σκεφτεί για το τι χρειάζομαι από το νέο αμάξι, το κάνει, το χει, οπότε με καλύπτει. Αυτό με ευχαριστεί περισσότερο απ το να ακουμπάω το πλαστικό και να λέω τι μαλακό που είναι.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      stnd
    • RE: SUZUKI SX4 SCROSS

      απαντάω στον εαυτό μου:

      Untitled.jpg

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      stnd
    • RE: Αγορα νεου/μεταχειρισμενου οικογενειακου

      @yonyan said in Αγορα νεου/μεταχειρισμενου οικογενειακου:

      glx ειναι +3κ απο το gl+, κ στην πραξη πληρωνεις την ηλιοροφη που την βαζουν μονο εκει... Οποτε για το γμτ κ μονο δν θα πηγαινα στην glx..

      στο glx έχει και δίχρωμες ζάντες, 360 κάμερες και επένδυση στα καθίσματα και στις πόρτες νομίζω με δέρματίνη, εκτός της ηλιοροφής.

      Τώρα αν αξίζουν αυτά, τα 3K.... εγώ λέω όχι αλλά ok

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      stnd
    • RE: VW Tiguan 2024

      @sabas_thess said in VW Tiguan 2024:

      @sonath τα γραφικά για τα πίσω που μπορώ να τα δω ώστε να επιλέξω;

      Βρήκα αυτό στο yt. https://www.youtube.com/shorts/xWKvDgqBDVI
      δεν ξέρω αν είναι το ίδιο μοντέλο

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      stnd
    • RE: SUZUKI SX4 SCROSS

      @antonakis said in SUZUKI SX4 SCROSS:

      @groover1972 said in SUZUKI SX4 SCROSS:

      @leftk said in SUZUKI SX4 SCROSS:

      Βλέπω ότι κάποιοι αναφέρουν ότι οι πόρτες κλείνουν με δυσκολία και πρέπει να την χτυπάς δυνατά για να κλείσει. Ισχύει κάτι τέτοιο? Αν ναι είναι τόσο ενοχλητικό όσο ακούγεται?

      Όχι δεν ισχύει.

      Σε δύο αυτοκίνητα η ίδια πόρτα (πίσω οδηγού).
      Η αντιπροσωπεία έλεγε ότι έτσι είναι όλα.
      Ο φανοποιος μου την έφερε σε 2 λεπτά.

      και σε μένα η πίσω του οδηγού θέλει ένα κλικ πιο δυνατά. όχι κάτι ακραίο αλλά κάτι τις περισσότερο από αυτό που έχει συνηθίσει το χέρι. νόμιζα στην αρχή ότι ήταν τα λάστιχα της πόρτας καινούρια, αλλά συνεχίζει έτσι. δεν το χω ψάξει ακόμα

      Ένα άλλο που θέλω να κοιτάξω ξανά είναι το εξής:
      με κλειστά και τα 2 μπροστά παράθυρα ή ελάχιστα ανοιχτό το 1 από τα 2 και τελείως ανοιχτά τα πίσω, εκεί γύρω στα 100-120 υπήρχε μια μικροταλάντωση (ένας συντονισμός αν μπορώ να το περιγράψω καλά) στο πλαίσιο του παραθύρου της πόρτας του οδηγού ή και του συνοδηγού. Αρκετά ενοχλητικό. Πήγα στην αντιπροσωπεία και το "έφερε" λίγο χειροκίνητα, κλειδώνοντας την πόρτα και πιέζοντάς την να κλείσει. Μου πε ότι παίζει να "χάνει" λίγο από το εργοστάσιο και έτσι το "φέρνουν". Παρένθεση: Το καταλαβαίνω μεν αλλά το θέαμα αυτό σε καινούριο αμάξι δεν μ άρεσε. Βελτιώθηκε αρκετά αλλά σε δοκιμές που έκανα σε διάφορες ταχύτητες κάπου ξαναεμφανίζεται σε μικρότερη ένταση. Στο σέρβις θα ζητήσω να το ξαναδούνε. Το χει παρατηρήσει κανένας;

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      stnd

    Latest posts made by stnd

    • RE: SUZUKI SX4 SCROSS

      ναι εκείνο το σημείο (πάνω δεξιά γωνία του πλασίου παραθύρυ της πόρτας του οδηγού, όπως την κοιτάμε απ έξω) προσπάθησε να σπρώξει ο μάστορας στην αντιπροσωπεία για το "φέρει" πιο μέσα (και να πιέζεται περισσότερο το λάστιχο απ ότι κατάλαβα). Ξαναλέω μιλάμε για χιλιοστά, δεν τη στράβωσε κιόλας.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      stnd
    • RE: SUZUKI SX4 SCROSS

      Οι ανεμοθραύστες πιθανώς ναι, να αλλάζανε το πώς μπαίνει ο αέρας από το ανοιχτό παράθυρο και επηρεάζει το άλλο μισόκλειστο.
      Αλλά επειδή είναι "ειδική συνθήκη", δηλαδή σπάνια τυχαίνει να είναι έτσι κατεβασμένα τα παράθυρα μπρος πίσω, το κατάλαβα τυχαία. Και πλέον μόνο όταν θέλω να το τσεκάρω συμβαίνει.
      Απλά με έβαλε σε σκέψεις μήπως όντως από το εργοστάσιο η ανοχή της συναρμογής ήταν μεγαλύτερη απ όσο "πρέπει" και πόσο εύκολα θα μπορούσαν να το φέρουν στα ίσα. Και όντως όταν λίγο το "φερε" βελτιωθηκε αρκετα.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      stnd
    • RE: SUZUKI SX4 SCROSS

      @antonakis said in SUZUKI SX4 SCROSS:

      @groover1972 said in SUZUKI SX4 SCROSS:

      @leftk said in SUZUKI SX4 SCROSS:

      Βλέπω ότι κάποιοι αναφέρουν ότι οι πόρτες κλείνουν με δυσκολία και πρέπει να την χτυπάς δυνατά για να κλείσει. Ισχύει κάτι τέτοιο? Αν ναι είναι τόσο ενοχλητικό όσο ακούγεται?

      Όχι δεν ισχύει.

      Σε δύο αυτοκίνητα η ίδια πόρτα (πίσω οδηγού).
      Η αντιπροσωπεία έλεγε ότι έτσι είναι όλα.
      Ο φανοποιος μου την έφερε σε 2 λεπτά.

      και σε μένα η πίσω του οδηγού θέλει ένα κλικ πιο δυνατά. όχι κάτι ακραίο αλλά κάτι τις περισσότερο από αυτό που έχει συνηθίσει το χέρι. νόμιζα στην αρχή ότι ήταν τα λάστιχα της πόρτας καινούρια, αλλά συνεχίζει έτσι. δεν το χω ψάξει ακόμα

      Ένα άλλο που θέλω να κοιτάξω ξανά είναι το εξής:
      με κλειστά και τα 2 μπροστά παράθυρα ή ελάχιστα ανοιχτό το 1 από τα 2 και τελείως ανοιχτά τα πίσω, εκεί γύρω στα 100-120 υπήρχε μια μικροταλάντωση (ένας συντονισμός αν μπορώ να το περιγράψω καλά) στο πλαίσιο του παραθύρου της πόρτας του οδηγού ή και του συνοδηγού. Αρκετά ενοχλητικό. Πήγα στην αντιπροσωπεία και το "έφερε" λίγο χειροκίνητα, κλειδώνοντας την πόρτα και πιέζοντάς την να κλείσει. Μου πε ότι παίζει να "χάνει" λίγο από το εργοστάσιο και έτσι το "φέρνουν". Παρένθεση: Το καταλαβαίνω μεν αλλά το θέαμα αυτό σε καινούριο αμάξι δεν μ άρεσε. Βελτιώθηκε αρκετά αλλά σε δοκιμές που έκανα σε διάφορες ταχύτητες κάπου ξαναεμφανίζεται σε μικρότερη ένταση. Στο σέρβις θα ζητήσω να το ξαναδούνε. Το χει παρατηρήσει κανένας;

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      stnd
    • RE: SUZUKI SX4 SCROSS

      Το καθάρισμα ναι, αυτό με τα χιλιόμετρα από που προκύπτει; το λέει κάπου;

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      stnd
    • RE: VW Tiguan 2024

      @polioan said in VW Tiguan 2024:

      Όλα τα VAG GROUP πλέον έχουν το AI που είναι μαζί με τις φωνητικές εντολές. Και ναι, έχει για την αυξομείωση κλπ.

      Αυτό πως λειτουργεί; Τύπου "οκ vw", "θερμοκρασία 20" ή "οκ vw", "ρυθμίσεις","κλιματισμός","θερμοκρασία" ,"20";

      θέλω να πω, έχει όντως τη λογική του ΑΙ (πχ. "θερμοκρασία τόσο και ένταση τόσο") ή φωνητικές εντολές όπως είναι στο μενού;

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      stnd
    • RE: VW Tiguan 2024

      @sabas_thess said in VW Tiguan 2024:

      @sonath τα γραφικά για τα πίσω που μπορώ να τα δω ώστε να επιλέξω;

      Βρήκα αυτό στο yt. https://www.youtube.com/shorts/xWKvDgqBDVI
      δεν ξέρω αν είναι το ίδιο μοντέλο

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      stnd
    • RE: Αγορα νεου/μεταχειρισμενου οικογενειακου

      Απλά σαν επιλογή μου φαίνεται πιο λογικό να σε προβληματίζει η σύγκριση arkana με bigster παρά με scross που είναι ~26cm μικρότερο.
      Αν δλδ το scross σου κάνει σε θέμα χώρων και διαστάσεων, τα άλλα 2 είναι ουσιαστικά μια κατηγορία πάνω. Είναι μεγαλύτερα αυτοκίνητα.
      Εκεί, το θέμα είναι τι ανάγκες έχεις. Που μετακινείσαι (πόλη, περιφερειακά), τι κουβαλάς κτλ.
      Αν δλδ με τα ίδια λεφτά πάρεις ένα αυτοκίνητο που θα σε δυσκολέψει τελικά στην κίνηση και στο παρκάρισμα στην πόλη, αξίζει; Εσύ ξέρεις τις ανάγκες σου.
      Τώρα για τα πλαστικά και τις επενδύσεις του scross gl+ και γω όταν πρωτομπήκα είπα "δεν μπορούσαν να βάλουν κάτι καλύτερο;". Τώρα ούτε καν ασχολούμαι με τα πλαστικά. Αρχίζω και καταλαβαίνω ότι όσα είχα σκεφτεί για το τι χρειάζομαι από το νέο αμάξι, το κάνει, το χει, οπότε με καλύπτει. Αυτό με ευχαριστεί περισσότερο απ το να ακουμπάω το πλαστικό και να λέω τι μαλακό που είναι.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      stnd
    • RE: Αγορα νεου/μεταχειρισμενου οικογενειακου

      @yonyan said in Αγορα νεου/μεταχειρισμενου οικογενειακου:

      glx ειναι +3κ απο το gl+, κ στην πραξη πληρωνεις την ηλιοροφη που την βαζουν μονο εκει... Οποτε για το γμτ κ μονο δν θα πηγαινα στην glx..

      στο glx έχει και δίχρωμες ζάντες, 360 κάμερες και επένδυση στα καθίσματα και στις πόρτες νομίζω με δέρματίνη, εκτός της ηλιοροφής.

      Τώρα αν αξίζουν αυτά, τα 3K.... εγώ λέω όχι αλλά ok

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      stnd
    • RE: Αγορα νεου/μεταχειρισμενου οικογενειακου

      ίδιες διαστάσεις έχουν bigster και arkana, ετκός από ύψος, 4.57Χ1,810Χ1,710 και 4,568Χ1,821Χ1,576

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      stnd
    • RE: SUZUKI SX4 SCROSS

      απαντάω στον εαυτό μου:

      Untitled.jpg

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      stnd
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr