-
Καλησπέρα σε όλους σας
Είμαι στη δύσκολη θέση να έχω να επιλέξω ανάμεσα από 2 μεταχειρισμένα. Το Peugeot 3008 μοντέλο του 19 gtline και το CR-V του 18
Και τα δύο μου αρέσουν πολύ ,καλύπτουν τις ανάγκες μου και οι τιμές πάνω κάτω είναι οι ίδιες
Επειδή δεν είμαι γνώστης θα ήθελα την βοήθεια σας στο εξής: οποίο μοντέλο διαλέξω το πάω για πάντρεμα άρα αυτό που με ενδιαφέρει περισσότερο είναι η αξιοπιστία των δύο μοντέλων!
Επίσης σε χώρους και άνεση στα πίσω καθίσματα πιο υπερτερεί? Εννοώ κατά πολύ!
Θα προσθέσω και το θέμα ασφάλειας καθώς αυτό είναι πολύ σημαντικό για μένα
Αυτά για αρχή
Σας ευχαριστώ
-
Καλησπέρα σε όλους σας
Είμαι στη δύσκολη θέση να έχω να επιλέξω ανάμεσα από 2 μεταχειρισμένα. Το Peugeot 3008 μοντέλο του 19 gtline και το CR-V του 18
Και τα δύο μου αρέσουν πολύ ,καλύπτουν τις ανάγκες μου και οι τιμές πάνω κάτω είναι οι ίδιες
Επειδή δεν είμαι γνώστης θα ήθελα την βοήθεια σας στο εξής: οποίο μοντέλο διαλέξω το πάω για πάντρεμα άρα αυτό που με ενδιαφέρει περισσότερο είναι η αξιοπιστία των δύο μοντέλων!
Επίσης σε χώρους και άνεση στα πίσω καθίσματα πιο υπερτερεί? Εννοώ κατά πολύ!
Θα προσθέσω και το θέμα ασφάλειας καθώς αυτό είναι πολύ σημαντικό για μένα
Αυτά για αρχή
Σας ευχαριστώ
-
3008 vs crv γράψε. Για ποιους κινητήρες έχεις δει; Από αξιοπιστία δεν τίθεται θέμα χοντα. Αν και το 3008 έχει γράψει αξιόπιστα χλμ.
Χώρους υπερτερεί το Χόντα.
Αν σου αρέσει το Χόντα σε εμφάνιση και δεν έχεις θεμα με τα κυβικά του φορολογικα πήγαινε σε αυτό.
-
Παντρειά και honda πάνε πακέτο.... Ο κουμπάρος είναι το πρόβλημά (Σαρακακης)
-
Αν πρόκειται για το CRV με τον 1.5 192 άλογα τότε καρφί το honda δεν υπάρχει καν σύγκριση. Φοβερό όχημα. Παραλίγο να το πάρω και εγώ παρ όλο που δεν ήθελα SUV καθόλου. Ειδικά το 4κίνητο είναι τρομερό. Μοναδικό ψεγάδι το αστείο infotainment αλλά δεν είναι σημαντικό. Αν τώρα είναι το 2λιτρο hybrid, εγώ θα διάλεγα το 3008.
-
Εφόσον μιλάμε για μεταχειρισμένα θα προτιμούσα το πιο 'καθαρό'..
-
Φόντα στα Χόντα!
-
οποίο μοντέλο διαλέξω το πάω για πάντρεμα άρα αυτό που με ενδιαφέρει περισσότερο είναι η αξιοπιστία των δύο μοντέλων!
Εκεί σταματάει η αναζήτηση και η όποια περαιτέρω κουβέντα...Honda!
-
Είναι και τα δύο ντίζελ το 3008 αυτόματο 8 ταχυτο και το CR-V manual με τους 160 ίππους
-
Για εμένα το 3008 (κυρίως λόγω αυτόματου) είναι προτιιμότερο, αλλά δεν συνάδει η αγορά του με το κριτήριο παντρέματος. Οπότε θα αγοράσεις με καρδιά ή λογική και τα 2 μαζί δεν γίνεται!
-
Είναι και τα δύο ντίζελ το 3008 αυτόματο 8 ταχυτο και το CR-V manual με τους 160 ίππους
Εντάξει το ντίζελ της Χόντα με τους 160 πρόκειται για τον κορυφαίο 1600 αρι που έχει κυκλοφορήσει! Είναι η εξέλιξη του 120 του σιβικ πρόκειται για κινητήρα διπλού τούρμπο με 35.5 κιλά ροπής με 0-100 κάτω από 10 παρά τα +1600 κιλά του αμαξιου και σε χειροκίνητο για να αποφεύγεις τα συνεχή παριναρισματα και τα μουγκρισματα του cvt.
Ο κινητήρας αυτός είναι διαμάντι. Για εμένα Χόντα.
Νομίζω ότι τα αμάξι που κοιτάς πρέπει να είναι και τετρακίνητο.
-
Αξιοπιστία, χώροι και τετρακίνηση ψηφίζουν honda.
Από την άλλη έαν κάνεις πολλά χιλιομέτρα εθνική και σε άρεσουν τα ηλεκτρονικά το 3008 θα πρέπει να είναι η επιλογή ειδικά η πολύ ωραία έκδοση Gtline.
Dis:κάτοχος Honda CR-V αλλά για πολλά χιλιόμετρα θα ψήφιζα 3008
-
Έχω μπει ως συνοδηγός σε 3008 GT Line 1.5 diesel αυτόματο και μου άρεσε πραγματικά πολύ! Και ως ποιότητα και σχεδιασμός εσωτερικού και ως πάντρεμα κινητήρα κιβωτίου.
Από την άλλη είναι τεράστιος πειρασμός ο 1.6 diesel με τα 160 άλογα σε συνδυασμό με την παραδοσιακή αξιοπιστία της Honda.
Αν και τα δύο ήταν αντίστοιχης κατάστασης και χιλιομέτρων, μάλλον στο Honda θα κατέληγα.
-
εχω 3008 αζ γιου νόου. και εχω καει απο χοντα σε θεμα αξιοπιστιας. πολυ. ομως το σι αρ βι το θεωρω εξαιρετικο ντηζελ που αξιζει τα λεφτα του. με 3 μονο ενστασεις: 1. σαρα, αν παιρνεις μτχ γιατι δεν εχεις για νεο, στο παραμικρο που θα τον χρειαστεις θα μετανοιωσεις. δεν φερνουν πλεον ντηζελ οι χονταιοι και εχουν προβλημα υποστηριξης και στις βενζινες που φερνουν. θα περιμενεις ανταλλακτικο οσο κανει ο κουλης να σβησει τις φωτιες και θα το πληρωσεις οσο ολες μαζι οι αποζημιωσεις στην ευβοια 2. κιβωτιο. σε τετοια χοντροκωλα αμαξια μαλλον το αυτοματο ειναι καλυτερο και ειδικα αν μιλαμε για aisin 3. φαινεται το σιαρβι να ειναι τετρακουνητο. εχω μεγαλο κολλημα και παιρνω μονο τετρακουνητα. αλλα οχι χοντα, μονο βαρος και ζημια ειναι η τετρακουνα τους, φτιαγμενη για να συμπληρωνει τικ στο μαρκετιν και οχι για χρηση, καλυτερα δικουνα
-
Γιατί δεν συνάδει?
-
εχω 3008 αζ γιου νόου. και εχω καει απο χοντα σε θεμα αξιοπιστιας. πολυ. ομως το σι αρ βι το θεωρω εξαιρετικο ντηζελ που αξιζει τα λεφτα του. με 3 μονο ενστασεις: 1. σαρα, αν παιρνεις μτχ γιατι δεν εχεις για νεο, στο παραμικρο που θα τον χρειαστεις θα μετανοιωσεις. δεν φερνουν πλεον ντηζελ οι χονταιοι και εχουν προβλημα υποστηριξης και στις βενζινες που φερνουν. θα περιμενεις ανταλλακτικο οσο κανει ο κουλης να σβησει τις φωτιες και θα το πληρωσεις οσο ολες μαζι οι αποζημιωσεις στην ευβοια 2. κιβωτιο. σε τετοια χοντροκωλα αμαξια μαλλον το αυτοματο ειναι καλυτερο και ειδικα αν μιλαμε για aisin 3. φαινεται το σιαρβι να ειναι τετρακουνητο. εχω μεγαλο κολλημα και παιρνω μονο τετρακουνητα. αλλα οχι χοντα, μονο βαρος και ζημια ειναι η τετρακουνα τους, φτιαγμενη για να συμπληρωνει τικ στο μαρκετιν και οχι για χρηση, καλυτερα δικουνα
Είσαι ευχαριστημένος μέχρι ώρας από το 3008?
Για καινούργιο δεν βγαίνει το κατάστημα
Επίσης σε CR-V θα κοίταζα μόνο πετρέλαιο γιατί να πληρώνω τέλη 500€ για τους ρυπους ΟΧΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΏ δεν θα πάρω
Προτιμώ την διαφορά να την τρώω σε άλλα
-
gatoz wrote:
εχω 3008 αζ γιου νόου. και εχω καει απο χοντα σε θεμα αξιοπιστιας. πολυ. ομως το σι αρ βι το θεωρω εξαιρετικο ντηζελ που αξιζει τα λεφτα του. με 3 μονο ενστασεις: 1. σαρα, αν παιρνεις μτχ γιατι δεν εχεις για νεο, στο παραμικρο που θα τον χρειαστεις θα μετανοιωσεις. δεν φερνουν πλεον ντηζελ οι χονταιοι και εχουν προβλημα υποστηριξης και στις βενζινες που φερνουν. θα περιμενεις ανταλλακτικο οσο κανει ο κουλης να σβησει τις φωτιες και θα το πληρωσεις οσο ολες μαζι οι αποζημιωσεις στην ευβοια 2. κιβωτιο. σε τετοια χοντροκωλα αμαξια μαλλον το αυτοματο ειναι καλυτερο και ειδικα αν μιλαμε για aisin 3. φαινεται το σιαρβι να ειναι τετρακουνητο. εχω μεγαλο κολλημα και παιρνω μονο τετρακουνητα. αλλα οχι χοντα, μονο βαρος και ζημια ειναι η τετρακουνα τους, φτιαγμενη για να συμπληρωνει τικ στο μαρκετιν και οχι για χρηση, καλυτερα δικουνα
Είσαι ευχαριστημένος μέχρι ώρας από το 3008?
Για καινούργιο δεν βγαίνει το κατάστημα
Επίσης σε CR-V θα κοίταζα μόνο πετρέλαιο γιατί να πληρώνω τέλη 500€ για τους ρυπους ΟΧΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΏ δεν θα πάρω
Προτιμώ την διαφορά να την τρώω σε άλλα
ειναι αλλο 3008, φευ. δεν ειναι συγκρισιμο παρα μονο στο γεγονος οτι ειναι αυτοματο....
αυτο που λεω ειναι για τον σαρακακη και την υποστηριξη που δεν δινει ακομη και σε οτι κυκλοφορει ακομη. πολυ περισσοτερο σε πετρελαιο που θα τοχουν ξεχασει οτι υπηρξε.
-
dirob13 wrote:
Είσαι ευχαριστημένος μέχρι ώρας από το 3008?
Για καινούργιο δεν βγαίνει το κατάστημα
Επίσης σε CR-V θα κοίταζα μόνο πετρέλαιο γιατί να πληρώνω τέλη 500€ για τους ρυπους ΟΧΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΏ δεν θα πάρω
Προτιμώ την διαφορά να την τρώω σε άλλα
ειναι αλλο 3008, φευ. δεν ειναι συγκρισιμο παρα μονο στο γεγονος οτι ειναι αυτοματο....
αυτο που λεω ειναι για τον σαρακακη και την υποστηριξη που δεν δινει ακομη και σε οτι κυκλοφορει ακομη. πολυ περισσοτερο σε πετρελαιο που θα τοχουν ξεχασει οτι υπηρξε.
Προφανώς εκτός από τον κινητήρα όλα τα υπόλοιπα είναι σαν να αγοράζεις ένα οποιοδήποτε 3008 του αντίστοιχου εξοπλιστικού επιπέδου φαντάζομαι.
-
gatoz wrote:
dirob13 wrote:
Είσαι ευχαριστημένος μέχρι ώρας από το 3008?
Για καινούργιο δεν βγαίνει το κατάστημα
Επίσης σε CR-V θα κοίταζα μόνο πετρέλαιο γιατί να πληρώνω τέλη 500€ για τους ρυπους ΟΧΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΏ δεν θα πάρω
Προτιμώ την διαφορά να την τρώω σε άλλα
ειναι αλλο 3008, φευ. δεν ειναι συγκρισιμο παρα μονο στο γεγονος οτι ειναι αυτοματο....
αυτο που λεω ειναι για τον σαρακακη και την υποστηριξη που δεν δινει ακομη και σε οτι κυκλοφορει ακομη. πολυ περισσοτερο σε πετρελαιο που θα τοχουν ξεχασει οτι υπηρξε.
Προφανώς εκτός από τον κινητήρα όλα τα υπόλοιπα είναι σαν να αγοράζεις ένα οποιοδήποτε 3008 του αντίστοιχου εξοπλιστικού επιπέδου φαντάζομαι.
λαθος φανταζεσαι! φέις λιφτ, τετρακινηση, πισω μουλτιλινκ, αλλες οθονες, αλλο εξοπλιστικο που δεν υπηρχε πριν και στησιμο 300 αλογων... αλλα και κλαψ, 52500. δεν εχει νοημα η συγκριση με κατι που εκανε στη καλυτερη -20k.
-
Το εσωτερικό και εξωτερικό είναι ολόιδιο θέλω να πω. Στα υπόλοιπα σούπερ, και 4κουνητο και όλα, όπως μόνο θα το ανεχοσουν!!
3008 vs CR-V