Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Hyundai Tuscon Hybrid 2022 ή Τoyota Corolla Hybrid Sedan
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Hyundai Tuscon Hybrid 2022 ή Τoyota Corolla Hybrid Sedan
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 1 / 6
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    9
    112
    3283
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • leonidas26
      leonidas26 last edited by

      Καλησπέρα σε όλους,

      Ως πολύ νέος οικογενειάρχης με ένα μωράκι 2 μηνών και με διάθεση (πρώτα ο Θεός) να κάνουμε κι άλλο, θα πρέπει ως το τέλος του έτους να αγοράσω ένα καλό οικογενειακό αμάξι.

      Το budget κυμαίνεται γύρω στα 25.000 ευρώ με ανώτατο όριο τα 29.000 ευρώ αν είναι πραγματικά κάτι που αξίζει πολύ και κάνει τη διαφορά.

      Μετά από πάρα πολύ έρευνα έχω καταλήξει ότι αυτό που θα πάρω θα είναι είτε το Hyundai Tuscon Hybrid 2022 με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων στα 150hp υποδύναμη (turbo) είτε το Toyota Corolla Hybrid 1.8L με 122hp υποδύναμη (ατμόσφαιρα) με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων και αυτό.

      Στις εκδόσεις τις οποίες έχω καταλήξει το Tuscon κοστίζει 29.000 ευρώ (τιμή website) και το Corolla 25.500 ευρώ (τιμή website).Επειδή θα το αγοράσω ντούκου, θέλω να πιστεύω ότι και στις 2 περιπτώσεις θα μου κόψουν 1.000-2.000 ευρώ.

      Γνωρίζω ότι πρόκειται για 2 εντελώς διαφορετικά αυτοκίνητα. Το ένα sedan το άλλο SUV με τα συν και τα πλυν του κάθε ενώς που όλοι γνωρίζουμε . Το ένα turbo το άλλο ατμόσφαιρα επίσης με τα συν και τα πλυν το κάθε ενός που όλοι γνωρίζουμε.. Επίσης έχω κάνει έρευνα σε πολύ μεγάλη λεπτομέρεια από όλες τις πλευρές που πρέπει να κοιτάξει κάποιος ένα αυτοκίνητο πριν το αγοράσει και γνωρίζω τα συν και τα κατά του κάθε ενός σε μηχανολογικο αισθητικό και κομμάτι ασφαλείας. Η τελική απόφαση θα παρθεί τον επόμενο μήνα που θα πάω να τα κάνω test drive. Πέραν αυτού όμως είμαι στο εξής μεγάλο δίλημμά.

      Στην πραγματικότητα είναι 2 αυτοκίνητα που γενικώς καλύπτουν τις ανάγκες της οικογένειας. Άλλο κάπου καλύτερα άλλο κάπου χειρότερα, άλλο λίγο λιγότερο άλλο λίγο περισσότερο, αλλά στο τέλος η δουλειά γίνεται.

      Όμως εκείνο που πραγματικά γουστάρω σαν αυτοκίνητο από πλευράς αίσθησης, αισθητικής και δύναμης είναι το Tuscon. Από την άλλη το Corolla είναι ένα απλά ομορφούλικο, απλό,  just fine αμάξι που δεν καίει κυριολεκτικά τίποτα και ξεχνάς να βάλεις το χέρι στη τσέπη από τη στιγμή που το αγοράσεις και για όσα χρόνια ακόμα το κρατήσεις. Μεγάλη υπόθεση για μία οικογένεια που είναι στην αρχή και όλα τα σημαντικά έξοδα τα έχει μπροστά της. Επίσης είναι εξίσου ασφαλές με το Tuscon σε όλα τα επίπεδα καθώς και η αίσθηση οδήγησης λένε ότι και στα 2 είναι κορυφαία (μετά τα test drive θα έχω και προσωπική άποψη επ αυτού).

      Φυσικά όταν το βλέπω μπροστά μου το corolla με κρατάει σχετικά χλιαρό. Δε με ελκύει ιδιαίτερα. Απλά βλέπω ένα ομορφούλικο sedan με μία λυτή/φτωχή καμπίνα εν έτη 2021 (αλλά αποδεκτή) και νιώθω μόνο καλά μέσα μου γιατί είναι η καλύτερη επιλογή από θέμα οικονομίας με top ασφάλεια και ικανοποιητικούς οικογενειακούς χώρους. Ενώ το Tuscon όταν το βλέπω μαγνητίζομαι και είναι αυτό που πραγματικά γουστάρω παρέχοντάς μου φυσικά ακόμα καλύτερους χώρους για την οικογένεια, εξίσου καλή ασφάλεια, μεγαλύτερη υποδύναμη (άρα και πιο διασκεδαστική οδήγηση) αλλά με μεγαλύτερη κατανάλωση...

      Άρα το μόνο που με πάει κόντρα είναι ότι με το Tuscon θα πληρώνω κάθε χρόνο ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΒΕΝΖΙΝΕΣ ΚΑΙ ΤΕΛΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ κάπου στα 800 ευρώ περισσότερο σε σχέση με το Corolla. Ή αν προτιμάτε κάπου στα 55 - 60 ευρώ το μήνα περισσότερα. Ή  σε βάθος 7ετίας θα έχω δώσει 5.600 ευρώ παραπάνω εκτός από τα 3500 ευρώ που είναι η αρχική διαφορά στην αγορά. Τέλη κυκλοφορίας το Corolla δεν έχει (τουλάχιστον μέχρι σήμερα) και το Tuscon έχει 105 ευρώ (μέχρι και σήμερα). Ουσιαστικά δηλαδή το σοβαρό ποσό είναι η κατανάλωση και όχι τα τέλη.

      Το corolla καίει σε πραγματικές συνθήκες 5-5.5lt/100km ενώ το Tuscon σε πραγματικές 8.5-9lt/100km. Και για το Tuscon αυτή η μέτρηση μόνο αν είσαι προσεκτικός και ευγενικός/συγκρατιμένος με το πεντάλ...Αν το πατήσεις ξεφεύγει επικίνδυνα ... Για hybrid τεχνολογία το 2021 δε το λες καλή κατανάλωση δυστυχώς...

      Με βάση το παραπάνω και ότι ξεκάθαρα σε λίγα χρόνια πλέον όλα τα αμάξια θα είναι με ηλεκτροκίνηση...οπότε όταν θα θέλω να πουλήσω σε βάθος 10ετίας αυτό που θα πάρω τώρα, ποιος θα θέλει τότε να πάρει ένα αμάξι που καίει 8.5-9lt/100km ενώ όταν όλα τα άλλα (τα καινούρια) γύρω του θα καίνε τότε 3lt/100km....? Eνώ το corolla θα είναι αρκετά πιο κοντά στα τότε νούμερα κατανάλωσης...

      Αλλά από την άλλη το Tuscon είναι εκείνο που πραγματικά γουστάρω! Το corolla απλά θα το έπερνα για να εξυπηρετήσει την οικογένεια ως γνώμονα την maximum οικονομία όντας ένα συμπαθητικό αμάξι από άποψη αισθητικής/αίσθησης.

      Το δίλημμά δηλαδή είναι στο τι λέει η λογική και στο τι μου αρέσει πραγματικά το οποίο είναι σεβαστά πιο ακριβό αλλά όχι απαγορευτικό για να μπορώ να το υποστηρίξω. Αλλά φυσικά όχι αμελητέο..

      Ποιά είναι η γνώμη σας?

      Ευχαριστώ πολύ!

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • leonidas26
        leonidas26 last edited by

        Καλησπέρα σε όλους,

        Ως πολύ νέος οικογενειάρχης με ένα μωράκι 2 μηνών και με διάθεση (πρώτα ο Θεός) να κάνουμε κι άλλο, θα πρέπει ως το τέλος του έτους να αγοράσω ένα καλό οικογενειακό αμάξι.

        Το budget κυμαίνεται γύρω στα 25.000 ευρώ με ανώτατο όριο τα 29.000 ευρώ αν είναι πραγματικά κάτι που αξίζει πολύ και κάνει τη διαφορά.

        Μετά από πάρα πολύ έρευνα έχω καταλήξει ότι αυτό που θα πάρω θα είναι είτε το Hyundai Tuscon Hybrid 2022 με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων στα 150hp υποδύναμη (turbo) είτε το Toyota Corolla Hybrid 1.8L με 122hp υποδύναμη (ατμόσφαιρα) με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων και αυτό.

        Στις εκδόσεις τις οποίες έχω καταλήξει το Tuscon κοστίζει 29.000 ευρώ (τιμή website) και το Corolla 25.500 ευρώ (τιμή website).Επειδή θα το αγοράσω ντούκου, θέλω να πιστεύω ότι και στις 2 περιπτώσεις θα μου κόψουν 1.000-2.000 ευρώ.

        Γνωρίζω ότι πρόκειται για 2 εντελώς διαφορετικά αυτοκίνητα. Το ένα sedan το άλλο SUV με τα συν και τα πλυν του κάθε ενώς που όλοι γνωρίζουμε . Το ένα turbo το άλλο ατμόσφαιρα επίσης με τα συν και τα πλυν το κάθε ενός που όλοι γνωρίζουμε.. Επίσης έχω κάνει έρευνα σε πολύ μεγάλη λεπτομέρεια από όλες τις πλευρές που πρέπει να κοιτάξει κάποιος ένα αυτοκίνητο πριν το αγοράσει και γνωρίζω τα συν και τα κατά του κάθε ενός σε μηχανολογικο αισθητικό και κομμάτι ασφαλείας. Η τελική απόφαση θα παρθεί τον επόμενο μήνα που θα πάω να τα κάνω test drive. Πέραν αυτού όμως είμαι στο εξής μεγάλο δίλημμά.

        Στην πραγματικότητα είναι 2 αυτοκίνητα που γενικώς καλύπτουν τις ανάγκες της οικογένειας. Άλλο κάπου καλύτερα άλλο κάπου χειρότερα, άλλο λίγο λιγότερο άλλο λίγο περισσότερο, αλλά στο τέλος η δουλειά γίνεται.

        Όμως εκείνο που πραγματικά γουστάρω σαν αυτοκίνητο από πλευράς αίσθησης, αισθητικής και δύναμης είναι το Tuscon. Από την άλλη το Corolla είναι ένα απλά ομορφούλικο, απλό,  just fine αμάξι που δεν καίει κυριολεκτικά τίποτα και ξεχνάς να βάλεις το χέρι στη τσέπη από τη στιγμή που το αγοράσεις και για όσα χρόνια ακόμα το κρατήσεις. Μεγάλη υπόθεση για μία οικογένεια που είναι στην αρχή και όλα τα σημαντικά έξοδα τα έχει μπροστά της. Επίσης είναι εξίσου ασφαλές με το Tuscon σε όλα τα επίπεδα καθώς και η αίσθηση οδήγησης λένε ότι και στα 2 είναι κορυφαία (μετά τα test drive θα έχω και προσωπική άποψη επ αυτού).

        Φυσικά όταν το βλέπω μπροστά μου το corolla με κρατάει σχετικά χλιαρό. Δε με ελκύει ιδιαίτερα. Απλά βλέπω ένα ομορφούλικο sedan με μία λυτή/φτωχή καμπίνα εν έτη 2021 (αλλά αποδεκτή) και νιώθω μόνο καλά μέσα μου γιατί είναι η καλύτερη επιλογή από θέμα οικονομίας με top ασφάλεια και ικανοποιητικούς οικογενειακούς χώρους. Ενώ το Tuscon όταν το βλέπω μαγνητίζομαι και είναι αυτό που πραγματικά γουστάρω παρέχοντάς μου φυσικά ακόμα καλύτερους χώρους για την οικογένεια, εξίσου καλή ασφάλεια, μεγαλύτερη υποδύναμη (άρα και πιο διασκεδαστική οδήγηση) αλλά με μεγαλύτερη κατανάλωση...

        Άρα το μόνο που με πάει κόντρα είναι ότι με το Tuscon θα πληρώνω κάθε χρόνο ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΒΕΝΖΙΝΕΣ ΚΑΙ ΤΕΛΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ κάπου στα 800 ευρώ περισσότερο σε σχέση με το Corolla. Ή αν προτιμάτε κάπου στα 55 - 60 ευρώ το μήνα περισσότερα. Ή  σε βάθος 7ετίας θα έχω δώσει 5.600 ευρώ παραπάνω εκτός από τα 3500 ευρώ που είναι η αρχική διαφορά στην αγορά. Τέλη κυκλοφορίας το Corolla δεν έχει (τουλάχιστον μέχρι σήμερα) και το Tuscon έχει 105 ευρώ (μέχρι και σήμερα). Ουσιαστικά δηλαδή το σοβαρό ποσό είναι η κατανάλωση και όχι τα τέλη.

        Το corolla καίει σε πραγματικές συνθήκες 5-5.5lt/100km ενώ το Tuscon σε πραγματικές 8.5-9lt/100km. Και για το Tuscon αυτή η μέτρηση μόνο αν είσαι προσεκτικός και ευγενικός/συγκρατιμένος με το πεντάλ...Αν το πατήσεις ξεφεύγει επικίνδυνα ... Για hybrid τεχνολογία το 2021 δε το λες καλή κατανάλωση δυστυχώς...

        Με βάση το παραπάνω και ότι ξεκάθαρα σε λίγα χρόνια πλέον όλα τα αμάξια θα είναι με ηλεκτροκίνηση...οπότε όταν θα θέλω να πουλήσω σε βάθος 10ετίας αυτό που θα πάρω τώρα, ποιος θα θέλει τότε να πάρει ένα αμάξι που καίει 8.5-9lt/100km ενώ όταν όλα τα άλλα (τα καινούρια) γύρω του θα καίνε τότε 3lt/100km....? Eνώ το corolla θα είναι αρκετά πιο κοντά στα τότε νούμερα κατανάλωσης...

        Αλλά από την άλλη το Tuscon είναι εκείνο που πραγματικά γουστάρω! Το corolla απλά θα το έπερνα για να εξυπηρετήσει την οικογένεια ως γνώμονα την maximum οικονομία όντας ένα συμπαθητικό αμάξι από άποψη αισθητικής/αίσθησης.

        Το δίλημμά δηλαδή είναι στο τι λέει η λογική και στο τι μου αρέσει πραγματικά το οποίο είναι σεβαστά πιο ακριβό αλλά όχι απαγορευτικό για να μπορώ να το υποστηρίξω. Αλλά φυσικά όχι αμελητέο..

        Ποιά είναι η γνώμη σας?

        Ευχαριστώ πολύ!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • alex-mix
          alex-mix last edited by

          Καλώς ήρθες φίλε μου να διορθώσω μόνο αν κατάλαβα καλά για hyundai Tuscon μιλάς για το mild hybrid όχι το hybrid όπως το corolla γιατί δεν νομίζω πως έχει μόνο 29χιλ αλλά παραπάνω.

          2ον αν δεν έχουν κάποια προσφορά δεν πρόκειται να σου κόψουν 2χιλ επειδή θα τα δώσεις ντούκου, το έχουν ξαναγράψει τα παιδιά εδώ που ξέρουν περισσότερα πως την αντιπροσωπεία δεν την νοιάζει πως θα τα δώσεις γιατί αυτή θα πάρει τα λεφτά της όλα από την τράπεζα ή από σένα συν νομίζω με τα δάνεια παίρνουν και ποσοστά από την τράπεζα, οπότε καταλήγουμε ντούκου είναι καλό για μας γιατί γλυτώνουμε τόκους, τράπεζα συμφέρει αντιπροσωπεία οπότε δεν θα σου κόψουν τίποτα λόγω ντουκου

          3ον αν δεν έχεις πρόβλημα με τα έξτρα έξοδα του Tuscon εγώ θα σου έλεγα να πάρεις αυτό που σου έκανε κλικ.

          4ον σίγουρα το ποστ σου θα το μεταφέρουν στο κατασκευαστές και μοντελα

          Και πάλι καλώς ήρθες

          1 Reply Last reply Reply Quote 10
          • D
            dimsabas last edited by

            Στη δεκαετία θα έχεις πληρώσει 8.000 + 3.500 = 11.500. Δε συνυπολογίζω τα ακριβότερα ελαστικά του Σουβ, που θα τα τρώει και πιο γρήγορα. Ούτε και τα τακάκια του. Μαζί με τη διαφορά στη μεταπώληση, μιλάμε για διαφορά 15+ χιλιάρικα στη δεκαετία, ΑΝ η τιμή τής βενζίνης είναι στα σημερινά δεδομένα. Γιατί αν σε 5 χρόνια πάει στα 2+ ευρώ, θα αυξηθεί η διαφορά.

            Εσύ ξέρεις την τσέπη σου, εγώ δε θα το έκανα με τίποτα. Μιλάμε ότι αυτά τα λεφτά είναι δύο ταξίδια στο εξωτερικό τον χρόνο με τη γυναικούλα σου, αυτό βγάζει περισσότερα γούστα από το να βλέπεις το Τουσόν.

            https://cartalk.gr/

            1 Reply Last reply Reply Quote 12
            • T
              tkin73 last edited by

              Αν κινείσαι πολύ σε πόλη Αθήνα ή Θεσσαλονίκη η κατανάλωση θα είναι υπερδιπλάσια στο τουσον. Αν κάνεις πολλά ταξίδια με ταχύτητα 130-140 χλμ η ψαλίδα κλείνει πολύ.

              Τα αμάξια έχουν τεράστια διαφορά σε χώρους για τους πίσω και αποσκευών. Το τουσον έχει σχεδόν 60% μεγαλύτερο χώρο βάσει λτ!

              Επίσης στο ένα μπενοβγαινεις όρθιος στο άλλο σκύβεις μιλάμε για 15 εκ τουλάχιστον διαφορά σε ύψος!

              Αν σου αρκεί ο χώρος αποσκευών (υπολόγιζε τα καροτσια αργότερα ποδήλατα  που θα φορτώνεις) , δεν σε προβληματίζει το μπες βγες , το βάλε βγάλε δέσε το μωρό στο κορολα που θα σκύβεις και η γενικότερη στεναδουρα πίσω πάρε το κορολα.

              Προσωπικά αν είχα 1 και πήγαινα για δεύτερο παιδί η παραπάνω παράγραφος θα έφτανε για να μην πάω σε αμάξι σαν το κορολα.

              Και τα ζόρια με το δέσε το παιδί στο κάθισμα δεν κρατα 1-2 χρόνια αλλά πολλά χρόνια! Και τα παιδιά όσο μεγαλώνουν σπρώχνουν κουνιούνται , κλωτσανε όταν πας να τα δέσεις! Ε τουλάχιστον να μην είσαι οριζόντια σε αυτή την καθημερινή προσπάθεια....

              Δλδ την επόμενη δεκαετία θέλεις πρακτικότητα και ευκολία από το αμάξι σου. Ένα χαμηλό χατς με 360λτ αποσκευών δεν είναι ο καλύτερος βοηθός.

              Το τουσον είναι το πιο vfm αμάξι στο μέγεθος του. Έχει τεχνολογία αξιοπιστία χώρους εμφάνιση

              Σίγουρα δεν έχει τους πιο αποδοτικούς και οικονομικούς κινητήρες αυτό είναι σίγουρο. Αν η νούμερο ένα προτεραιότητα είναι η οικονομία ειδικά στην πόλη το κορολα είναι το αμάξι σου.

              Ξέχνα ότι θα πάρεις 1000-2000 έκπτωση επειδή θα πας κασέρι. Οι αντιπρόσωποι τα λεφτά τους παντα κασέρι τα παίρνουν από εσένα ή από την τράπεζα που δανείζεται ο αγοραστής.

              Από το δάνειο όμως τους βγάζει εξτραδακι η τράπεζα άρα χάνουν από τα μετρητά που τους πας.

              1 Reply Last reply Reply Quote 12
              • O
                orestis82 last edited by

                Θα σου πρότεινα αντί για σεντάν κορολλα να δεις το touring sports (station wagon). Χώρος αποσκευών αεροδρόμιο, χωράει το καρότσι κάθετα μέσα.

                Πρεπει οπωσδήποτε να πας να τα δεις από κοντά και να δοκιμάσεις το μπες βγες. Εγώ στο κορολλα ΤΣ με παιδί 18 μηνών και με περιστρεφόμενο καθισματάκι δε ζορίζομαι αλλά το σκύψιμο υπάρχει. Δε γνωρίζω σε 2-3 χρόνια που θα πάμε σε άλλου τύπου κάθισμα πως θα είναι. Υπ'οψιν ότι πίσω από τη θέση του οδηγού ενδεχομένως ένα κάθισμα που κοιτάει πίσω να μη χωράει ανάλογα το ύψος σου και τη θέση οδήγησης.

                Αν κινείσαι σε πόλη με τακτικά δρομολόγια για δουλειά σχολεία παιδικούς το κορολλα είναι όνειρο, σαν να έχεις ηλεκτρικό.

                1 Reply Last reply Reply Quote 9
                • D
                  dstou last edited by

                  Αφού βλέπεις το χιουντάι και μαγνητίζεσαι, πάρτο!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 5
                  • C
                    clockwork82 last edited by

                    Kι εγω θα έλεγα να δεις το Corolla Touring Sports, όπως γράφει ο orestis82.

                    Έχει τους χώρους που χρειάζεσαι, την τεχνολογία και αποδοτικότητα που θέλεις και ειναι αρμονικο σαν σχημα για station. Kαι με καλύτερη οδική συμπεριφορα απο Tuscon.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 5
                    • A
                      antonn last edited by

                      Και αν πάρει skoda Kamig αυτόματο φυσικό αέριο στα 10 χρόνια θα έχει βγάλει όλο το αυτοκίνητο σε διαφορά σε σχέση με την Corolla! και SUV και  εξαιρετικά οικονομικο αφου το ζητουμενο ειναι η οικονομικη μετακινηση

                      3 με 4 λεπτά το χιλιόμετρο

                      1 Reply Last reply Reply Quote 4
                      • O
                        orestis82 last edited by

                        Μπορείς να δεις και το touring sports δίλιτρο αν θες παραπάνω επιδόσεις. Κόβει από το χώρο αποσκευών αλλά δε φαίνεται τόσο λόγω σχήματος. Αν και νομίζω η τιμή ανεβαίνει αρκετά καθώς πρέπει να πας σε έκδοση lounge.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • babisstinson
                          babisstinson last edited by

                          Καταρχήν να σας ζήσει το μωρό! Αν στόχος σου είναι η απόλυτη οικονομία -> Corolla. Αν δεν είναι, πάρε το Tucson, η ζωή είναι μικρή για να έχουμε/παίρνουμε πράγματα 'χλιαρά' στην ζωή μας. 🙂

                          Τα ίδια έλεγα χθες στον πατέρα μου που συζητούσαμε για Corolla vs Civic και του εξηγούσα ότι για αυτές τις βόλτες του ΣΚ και τα ταξίδια/εκδρομές που θέλω να απολαύσω οδήγηση χαλάλι η έξτρα κατανάλωση του Civic.

                          2025 Mazda CX-30 e-SkyActive X 186hp Homura Soul Red Crystal
                          2023 Moto Guzzi V85 TT Verde Altaj

                          1 Reply Last reply Reply Quote 6
                          • O
                            orestis82 @tkin73 last edited by

                            Προσοχή tkin73 μιλάμε για σεντάν τουλάχιστον, όχι χατσμπακ. Σεντάν και touring sports είναι καλύτερα οι χώροι πίσω αν και το πίσω κάθισμα είναι λίγο περιορισμένο. Το Tucson είναι σίγουρα άλλη κατηγορία.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 3
                            • D
                              dimsabas last edited by

                              Δε βγαίνει σε αυτόματο. Άσε που είναι επικίνδυνα αργό όταν βρεθείς σε σαλ που δεν έχει τουρμπίσει, ουσιαστικά κάτω από τις 2000. Κι ο χώρος αποσκευών είναι 282 λίτρα ΧΩΡΙΣ ρεζέρβα.

                              https://cartalk.gr/

                              1 Reply Last reply Reply Quote 2
                              • O
                                orestis82 last edited by

                                Για ποιο λες dimsaba?

                                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                • D
                                  dilliget last edited by

                                  Καλημέρα.

                                  Επειδή μιλάς για ένα παιδί κ στο άμεσο μέλλον ίσως κ δευτερο, εγώ στην θέση σου θα πήγαινα σε κάτι πιο οικονομικό από το τουσον  αλλά τουλάχιστον αρκετά ευρύχωρο κ πρακτικό. Πχ καμικ, κροσσλαντ ή το κορολλα το στετιον.

                                  Κ όταν με το καλό μεγαλώσουν λίγο τα παιδιά παίρνεις ένα αμάξι να βγάζεις τα γούστα σου

                                  Η γνώμη μου είναι ότι το αμάξι με μωρά παιδιά πρέπει να το βλέπεις σαν εργαλείο δουλειάς, με ανεκτους χώρους κ ασφαλές κ όχι να λυπάσαι πως θα γίνει το σαλόνι με τον πρώτο έμετο, χυμενο γάλα κλπ

                                  Εκτός αν έχεις τα γκαφρά να στηρίξεις παιδί, στυλατο κ μεγάλο αυτοκίνητο κ 9 λίτρα στα 100 +τέλη

                                  Εγώ το 2019 στην ίδια κατάσταση με εσένα ήμουν μεταξύ κροσσλαντ κ ρενςγκειτ αυτόματα ντιζελ (δεν συμπαθώ γερμανικά). Μπορούσα να παίξω βολβο ή πεζό 3008 αλλά  κατέληξα στο ρενεγκειτ  για τους λόγους που ανέφερα κ την αίσθηση απλετοσυνης μέσα στην καμπίνα.  Λυπόμουν να πληρώσω τόσα πολλά για να γίνεται από το μωρό κωλος το αμάξι κ να κουβαλάω κάθε ημέρα ένα μεγάλο σκαρί ενώ στην ουσία τον εξτρα χώρο θα τον χρειαζόμουν μόνο 2 με τρεις φορές τον χρόνο

                                  Τωρα όμως χωρίς ντίζελ, δεν βρίσκω νόημα να πάρεις μεγάλο σουβ βενζίνης ενώ σε πέντε χρόνια θα έχουν ισοσκελιστει οι τιμές των ηλεκτρικών.

                                  Το χιουνται ( κ κάθε τέτοιου μεγέθους σουβ βενζίνης ) είναι γκάζια κ ταληρο.

                                  Το αντέχεις? Καλύτερα να τα φας σε παμπερς!

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                  • T
                                    tkin73 @orestis82 last edited by

                                    Προσοχή tkin73 μιλάμε για σεντάν τουλάχιστον, όχι χατσμπακ. Σεντάν και touring sports είναι καλύτερα οι χώροι πίσω αν και το πίσω κάθισμα είναι λίγο περιορισμένο. Το Tucson είναι σίγουρα άλλη κατηγορία.

                                    Ναι δεν είχα προσέξει ότι μιλούσε για το Σεντάν. Ναι σε αυτή την περίπτωση καλύτερα το βαγκον που έχει πραγματικά μεγαλύτερο χώρο αποσκευών και πιο πρακτικό.

                                    Το θέμα με το σκύψιμο για το δέσιμο παραμένει καθώς και το βαγκον είναι ομοίως χαμηλό.

                                    Αλλά σίγουρα εδώ ο προβληματισμός είναι πιο έντονος. Αν 1η προτεραιότητα η οικονομία ας πάρει το κορολα

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                    • G
                                      george1977 last edited by

                                      Μια και πας για μεγαλύτερη οικογένεια με κλειστά μάτια Corolla touring Sport active plus. , θα σε βολέψει αφάνταστα και θα σε ξεκουράσει όταν πρέπει να κινείς την φαμιλία που θα μεγαλώνει.

                                      To μόνο μειονέκτημα είναι οτι εαν οδηγάει η γυναίκα σου θα το αγαπήσει και θα στο κλέβει σε κάθε ευκαιρία.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                      • D
                                        dimsabas @orestis82 last edited by

                                        Για ποιο λες dimsaba?

                                        Για το Kamiq φυσικό αέριο.

                                        https://cartalk.gr/

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • O
                                          orestis82 last edited by

                                          Ε ας το αφήσουμε στην άκρη αφού δεν είναι στις επιλογές του Λεωνιδα...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                          • gatoz
                                            gatoz last edited by

                                            αστο το τουοτα, αμα το παρεις δεν θα κανεις αλλο παιδι, θα πηγαινεις καφενειο.

                                            #milf-a-man

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 14
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 1 / 6
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr