-
@ggab said in KIA SPORTAGE 2021:
Το κόστος των σέρβις μίας 5ετιας δεν είναι μόνο 600€. Σίγουρα είναι στο χιλιάρικο,ίσως και παραπάνω.
Στο xceed 600 ευρώ κόβουν για τα σέρβις για το sportage δεν ξερω
-
@ggab said in KIA SPORTAGE 2021:
Το κόστος των σέρβις μίας 5ετιας δεν είναι μόνο 600€. Σίγουρα είναι στο χιλιάρικο,ίσως και παραπάνω.
Και εγώ μίλησα για το Stonic, "μία ή άλλη" μας είπε ο ιδιοκτήτης της αντιπροσωπείας. Δεν έχω λόγο να τον αμφισβητήσω.
-
@harisma23 said in KIA SPORTAGE 2021:
@steeve71 said in KIA SPORTAGE 2021:
Kαι παω λοιπον χθεs με μεγαλη χαρα να κλεισω το sportage αφου το βλεπω και με οθονεs ανοιχτεs και ηδη εχω "φτιαχτει΄' ολα καλα ....παμε καθομαστε στο γραφειο και μιλαμε για αγορα μετροιτηs οπου μου κανανε την απιστευτη εκπτωση των 250€ (χαχαχαχα !!! ) γελαω φυσικα αλλα το ξεπερνω σκεφτομενοs τιs οθονεs ...
Αυτή τη (λανθασμένη) εντύπωση που έχεις ότι η αγορά μετρητοίς είναι ένα τρομερό διαπραγματευτικό ατού απέναντι στον έμπορο και ως εκ τούτου θα πρέπει να συνεπάγεται μια γενναία έκπτωση, πού τη βασίζεις; Μάλλον στην άγνοια σου ότι τον έμπορο τον συμφέρει να πουλήσει με χρηματοδότηση γιατί και το ποσό της πώλησης θα λάβει άμεσα εξ ολοκλήρου και κάποιο bonus από την τράπεζα της οποίας πούλησε το προϊόν (δάνειο).
Μη με παρεξηγήσεις. Τα λέω χωρίς επιθετικότητα, αλλά πληροφοριακά.
Δεν σε παρεξηγω ...δεν εχω αγνοια καθολου επιχειρηματιαs ειμαι στον χωρο του φαρμακου αρα ειμαι στην αγορα και ξερω οτι ουσιασστικα δεν εχει νοημα το οτι το ανεφερα ηταν απλα για να υπαρξει η συγκριση τηs εκπτωσηs ... η τραπεζα μου καθοτι και παλιοs αλλα και μαλλον καλοs πελατηs τηs με εχει ενημερωσει για ολα ....και πληροφοριακα πηγα και σε αλλον αντιπροσωπο ο οποιοs εκανε πιο γενναια εκπτωση .Αυτα !!!!
-
@skier-72 said in KIA SPORTAGE 2021:
@cirus said in KIA SPORTAGE 2021:
@harisma23 said in KIA SPORTAGE 2021:
@steeve71 said in KIA SPORTAGE 2021:
Kαι παω λοιπον χθεs με μεγαλη χαρα να κλεισω το sportage αφου το βλεπω και με οθονεs ανοιχτεs και ηδη εχω "φτιαχτει΄' ολα καλα ....παμε καθομαστε στο γραφειο και μιλαμε για αγορα μετροιτηs οπου μου κανανε την απιστευτη εκπτωση των 250€ (χαχαχαχα !!! ) γελαω φυσικα αλλα το ξεπερνω σκεφτομενοs τιs οθονεs ...
Αυτή τη (λανθασμένη) εντύπωση που έχεις ότι η αγορά μετρητοίς είναι ένα τρομερό διαπραγματευτικό ατού απέναντι στον έμπορο και ως εκ τούτου θα πρέπει να συνεπάγεται μια γενναία έκπτωση, πού τη βασίζεις; Μάλλον στην άγνοια σου ότι τον έμπορο τον συμφέρει να πουλήσει με χρηματοδότηση γιατί και το ποσό της πώλησης θα λάβει άμεσα εξ ολοκλήρου και κάποιο bonus από την τράπεζα της οποίας πούλησε το προϊόν (δάνειο).
Μη με παρεξηγήσεις. Τα λέω χωρίς επιθετικότητα, αλλά πληροφοριακά.
Ισχύει , τον έμπορο τον συμφέρουν οι χρηματοδοτήσεις
και γω που δεν έχω αγοράσει τιποτα ποτε στην ζωή μου με χρηματοδότηση (ούτε αυτοκίνητο προφανως) και πάντα αγοράζω τοις μετρητοίς το έχω ψάξει και το επιβεβαιώνω.
βεβαια η εκπτωση 250 ευρώ είναι αστεία και προφανως μπορεί παραπάνω ασχέτως όμως μετρητοίς ή με χρηματοδότηση
Συνάδελφος μου παρήγγειλε το Titanium, dct με τα 180ps και πέτυχε έκπτωση 500 ευρώ από την αντιπροσωπεία και άλλα 200 από τα κεντρικά όπως μου ανέφερε. επίσης αποποιήθηκε τα 5 χρόνια δωρεάν services. Τελική τιμή από τακτ δεν το ρώτησα. Και το κυριότερο, το αυτοκίνητο (σε λευκό) αφήχθη σε μόλις 10 μέρες και από μέρα σε μέρα παραλαμβάνει!!!
Θα σου πω οπωs με ενημερωσαν εχουν καποια κομματια εδω αλλα οσα ειναι τετρακινητα αυτοματα και σε καποιο χρωμα (οχι λευκο πχ) δεν υπαρχουν γινεται παραγγελια οποτε 6+ μηνεs ....μαλλον ο φιλο σου ηταν τυχεροs ....επισηs αν δεν θελειs το 5ετεs service ειναι αυτοματα -1000€ ..,αρα ειναι υποκειμενικη επιλογη .Αυτα !
-
-
Το ειδα σημερα. Ειναι αρκετα πιο μεγαλο απο αυτο που χρειάζομαι. Και θα εχω θεμα και στο garaz.
Εχει μια προσφορα τωρα με 2 χρονια service και -1250€. Που συμφαιρει για 3 service δεν αξιζουν τόσο (και θα τα δωσεις και σε βαθος χρόνου)Και παντα μιλαμε απο titanium και πανω γιατι το dynamic εχει αθλιο ταμπλο.
-
Τριήμερο 25ης Μαρτίου με αλλαγή του καιρού και σκέφτηκα να νοικιάσω κάτι για την κλασική βόλτα Τρίπολη- Καλαμάτα και πέριξ, που κάνω 5-6 φορές το χρόνο.
Ξεκίνησα για κατηγορία σούπερ μίνι ψάχνοντας Clio, Polo κλπ αλλά με 10 € διαφορά την ημέρα προέκυψε ολοκαίνουργιο (1.400 χλμ) Kia Sportage 1.6 180 hp 7 dct (αυτόματο).Πρώτη αίσθηση: βουνό. Τεράστιο σε διαστάσεις για την εμπειρία μου, η αλήθεια είναι ότι φοβήθηκα λίγο τον όγκο του. Όταν το επέστρεψα το είχα συνηθίσει αλλά σε συνθήκες καθημερινής κίνησης δεν είναι ότι καλύτερο.
Επιβλητικό σε εμφάνιση, τραβάει τα βλέμματα και για τα δικά μου γούστα έως και όμορφο. Βρήκα εύκολα θέση οδήγησης, χώροι άπλετοι για όλους, τεράστιο πορτ μπαγκάζ. Ορατότητα καλή και αίσθηση ότι μπήκες σε κάτι συμπαγές και καλοφτιαγμένο.
Πριν φύγω έκανα μια βόλτα στα σαμαράκια της γειτονιάς. Ότι καλύτερο από αναρτήσεις έχω οδηγήσει. Σίγουρα είναι μία δύο κατηγορίες επάνω αλλά περνούσα τα πάντα αρχοντικά αλλά και άνετα χωρίς το αυτοκίνητο να πλέει. Την ίδια αίσθηση είχα και όταν περνούσα από φρεάτια ή γραμμές τρένου (στο ταξίδι) δηλαδή ήταν σφιχτό τόσο όσο.
Στη διαδρομή τώρα, με ικανοποίησε απόλυτα. Δύναμη ατελείωτη. Όποτε ήθελα να προσπεράσω, μάζευα χιλιόμετρα χωρίς να το καταλάβω. Στο βαθύ πάτημα του γκαζιού υπήρχε υστέρηση ενός δευτερολέπτου αλλά, παρά το βάρος, ερχόταν "απογείωση". Σταθερότητα παντού. Ενώ ξεκίνησα χαλαρά, όλο το ταξίδι μετά την Ελευσίνα, το έκανα με 140-170. Φήμες λένε, όπως γράφει και η Φαμπιάτου, ότι 200ρίζει άνετα.
Ηχομόνωση πολύ καλή. Η χροιά του κινητήρα δεν ακούγεται ωραία αλλά σε νόμιμες ταχύτητες δεν ακούς σχεδόν τίποτα, εκτός από τον θόρυβο των ελαστικών όταν περνάς από τραχιά άσφαλτο. Στα 130 χλμ δούλευε περίπου στις 2.300 στροφές.
Συστήματα ασφαλείας τα γνωστά, χωρίς να είναι η φουλ εξοπλισμένη έκδοση. Πολύ συχνά δούλευε η ειδοποίηση των διαγραμμίσεων ενώ και στην κίνηση της πόλης όταν ξεκινούσε ο μπροστινός κι εγώ αργούσα λίγο, ερχόταν ειδοποίηση ¨΄άντε ξεκίνα".
Τα φώτα στην εθνική μια χαρά όμως σε στενό επαρχιακό δρόμο το βράδυ θα ήθελα παραπάνω ευρύτητα για τα πλαινά όρια του δρόμου.
Είχε και χειροκίνητη λειτουργία το αυτόματο κιβώτιο. Την δοκίμασα λίγο αλλά με μπέρδευε. Μάλλον θέλει περισσότερη εξοικείωση.
Κατανάλωση τώρα. Όταν οδηγούσα σχετικά χαλαρά, η οθόνη έδειχνε 6,5 με 7 λίτρα τα 100 χλμ. Όταν εθίστηκα στο γκάζι έδειχνε 8,5 με 9.
Η πραγματική μέση κατανάλωση μετρημένη από γέμισμα σε γέμισμα ήταν 8. Πιστεύω πολύ καλά για την οδήγηση που έκανα όπως και είναι πολύ ρεαλιστικό νούμερο το 7 χωρίς ακρότητες.Κάμερα οπισθοπορείας με δυναμικές γραμμές αλλά χωρίς αισθητήρες παρκαρίσματος, κάτι απαραίτητο για το μέγεθος του οχήματος.
Τιμόνι χωρίς κοφτερή αίσθηση. Κάπως καλύτερα στο sport mode. Εκεί άλλαζε και η αίσθηση στο γκάζι.
Θα το πρότεινα ανεπιφύλακτα για οικογενειακές εκδρομές, ίσως σε μια καλύτερη εξοπλιστικά έκδοση. Χωράει τα πάντα και σε πάει ατσαλάκωτο.
Αν θυμηθώ και κάτι άλλο θα επανέλθω.
-
@antoniokon said in KIA SPORTAGE 2021:
Τριήμερο 25ης Μαρτίου με αλλαγή του καιρού και σκέφτηκα να νοικιάσω κάτι για την κλασική βόλτα Τρίπολη- Καλαμάτα και πέριξ, που κάνω 5-6 φορές το χρόνο.
Ξεκίνησα για κατηγορία σούπερ μίνι ψάχνοντας Clio, Polo κλπ αλλά με 10 € διαφορά την ημέρα προέκυψε ολοκαίνουργιο (1.400 χλμ) Kia Sportage 1.6 180 hp 7 dct (αυτόματο).Πρώτη αίσθηση: βουνό. Τεράστιο σε διαστάσεις για την εμπειρία μου, η αλήθεια είναι ότι φοβήθηκα λίγο τον όγκο του. Όταν το επέστρεψα το είχα συνηθίσει αλλά σε συνθήκες καθημερινής κίνησης δεν είναι ότι καλύτερο.
Επιβλητικό σε εμφάνιση, τραβάει τα βλέμματα και για τα δικά μου γούστα έως και όμορφο. Βρήκα εύκολα θέση οδήγησης, χώροι άπλετοι για όλους, τεράστιο πορτ μπαγκάζ. Ορατότητα καλή και αίσθηση ότι μπήκες σε κάτι συμπαγές και καλοφτιαγμένο.
Πριν φύγω έκανα μια βόλτα στα σαμαράκια της γειτονιάς. Ότι καλύτερο από αναρτήσεις έχω οδηγήσει. Σίγουρα είναι μία δύο κατηγορίες επάνω αλλά περνούσα τα πάντα αρχοντικά αλλά και άνετα χωρίς το αυτοκίνητο να πλέει. Την ίδια αίσθηση είχα και όταν περνούσα από φρεάτια ή γραμμές τρένου (στο ταξίδι) δηλαδή ήταν σφιχτό τόσο όσο.
Στη διαδρομή τώρα, με ικανοποίησε απόλυτα. Δύναμη ατελείωτη. Όποτε ήθελα να προσπεράσω, μάζευα χιλιόμετρα χωρίς να το καταλάβω. Στο βαθύ πάτημα του γκαζιού υπήρχε υστέρηση ενός δευτερολέπτου αλλά, παρά το βάρος, ερχόταν "απογείωση". Σταθερότητα παντού. Ενώ ξεκίνησα χαλαρά, όλο το ταξίδι μετά την Ελευσίνα, το έκανα με 140-170. Φήμες λένε, όπως γράφει και η Φαμπιάτου, ότι 200ρίζει άνετα.
Ηχομόνωση πολύ καλή. Η χροιά του κινητήρα δεν ακούγεται ωραία αλλά σε νόμιμες ταχύτητες δεν ακούς σχεδόν τίποτα, εκτός από τον θόρυβο των ελαστικών όταν περνάς από τραχιά άσφαλτο. Στα 130 χλμ δούλευε περίπου στις 2.300 στροφές.
Συστήματα ασφαλείας τα γνωστά, χωρίς να είναι η φουλ εξοπλισμένη έκδοση. Πολύ συχνά δούλευε η ειδοποίηση των διαγραμμίσεων ενώ και στην κίνηση της πόλης όταν ξεκινούσε ο μπροστινός κι εγώ αργούσα λίγο, ερχόταν ειδοποίηση ¨΄άντε ξεκίνα".
Τα φώτα στην εθνική μια χαρά όμως σε στενό επαρχιακό δρόμο το βράδυ θα ήθελα παραπάνω ευρύτητα για τα πλαινά όρια του δρόμου.
Είχε και χειροκίνητη λειτουργία το αυτόματο κιβώτιο. Την δοκίμασα λίγο αλλά με μπέρδευε. Μάλλον θέλει περισσότερη εξοικείωση.
Κατανάλωση τώρα. Όταν οδηγούσα σχετικά χαλαρά, η οθόνη έδειχνε 6,5 με 7 λίτρα τα 100 χλμ. Όταν εθίστηκα στο γκάζι έδειχνε 8,5 με 9.
Η πραγματική μέση κατανάλωση μετρημένη από γέμισμα σε γέμισμα ήταν 8. Πιστεύω πολύ καλά για την οδήγηση που έκανα όπως και είναι πολύ ρεαλιστικό νούμερο το 7 χωρίς ακρότητες.Κάμερα οπισθοπορείας με δυναμικές γραμμές αλλά χωρίς αισθητήρες παρκαρίσματος, κάτι απαραίτητο για το μέγεθος του οχήματος.
Τιμόνι χωρίς κοφτερή αίσθηση. Κάπως καλύτερα στο sport mode. Εκεί άλλαζε και η αίσθηση στο γκάζι.
Θα το πρότεινα ανεπιφύλακτα για οικογενειακές εκδρομές, ίσως σε μια καλύτερη εξοπλιστικά έκδοση. Χωράει τα πάντα και σε πάει ατσαλάκωτο.
Αν θυμηθώ και κάτι άλλο θα επανέλθω.
Ωραίος μπραβο
-
Αμαξαρα και αυτό.
-
Μπράβο @antoniokon, εξαιρετική περιγραφή !
-
-
Αντόνιο έχεις καμία φώτο από το εσωτερικό;
-
-
Πανέμορφο και πανάκριβο!
-
@antoniokon said in KIA SPORTAGE 2021:
Το μόνο που με χάλασε και απο κοντά και συνεχίζει να με χαλάει στις φώτο είναι αυτο το πλαστικό γυρω απο τις οθόνες (bezel που λέμε στο χωριό μου). Σίγουρα στις ακριβότερες εκδοσεις μικραίνουν φαντάζομαι αλλά κατά τη γνώμη μου το χαλάνε αρκετά μέσα.
-
@jntaras said in KIA SPORTAGE 2021:
@antoniokon said in KIA SPORTAGE 2021:
Το μόνο που με χάλασε και απο κοντά και συνεχίζει να με χαλάει στις φώτο είναι αυτο το πλαστικό γυρω απο τις οθόνες (bezel που λέμε στο χωριό μου). Σίγουρα στις ακριβότερες εκδοσεις μικραίνουν φαντάζομαι αλλά κατά τη γνώμη μου το χαλάνε αρκετά μέσα.
Η επόμενη έκδοση δεν έχει καμία σχέση χαοτική διαφορά
-
Ακριβώς, η Titanium αξίζει εδώ.
Μόνο εμένα μου φάνηκε πολύ σκληρό;
Συμφωνώ με όλα όσα έγραψε ο antoniokon εκτός από την άνεση της ανάρτησης στους δρόμους του Αμαρουσίου.
-
@jntaras said in KIA SPORTAGE 2021:
@antoniokon said in KIA SPORTAGE 2021:
Το μόνο που με χάλασε και απο κοντά και συνεχίζει να με χαλάει στις φώτο είναι αυτο το πλαστικό γυρω απο τις οθόνες (bezel που λέμε στο χωριό μου). Σίγουρα στις ακριβότερες εκδοσεις μικραίνουν φαντάζομαι αλλά κατά τη γνώμη μου το χαλάνε αρκετά μέσα.
Επίσης αυτός ο μοχλός του αυτόματου κιβωτίου πως
είναι έτσι ? Εκτός και αν σε αυτή την έκδοση dynamic είναι έτσι ?....αλλιώς εγώ με το περιστροφικό το ξέρω στην titanium τουλάχιστον η κάνω λάθος ? -
@steeve71 said in KIA SPORTAGE 2021:
@jntaras said in KIA SPORTAGE 2021:
@antoniokon said in KIA SPORTAGE 2021:
Το μόνο που με χάλασε και απο κοντά και συνεχίζει να με χαλάει στις φώτο είναι αυτο το πλαστικό γυρω απο τις οθόνες (bezel που λέμε στο χωριό μου). Σίγουρα στις ακριβότερες εκδοσεις μικραίνουν φαντάζομαι αλλά κατά τη γνώμη μου το χαλάνε αρκετά μέσα.
Επίσης αυτός ο μοχλός του αυτόματου κιβωτίου πως
είναι έτσι ? Εκτός και αν σε αυτή την έκδοση dynamic είναι έτσι ?....αλλιώς εγώ με το περιστροφικό το ξέρω στην titanium τουλάχιστον η κάνω λάθος ?Σωστά τα λες.
-
Πάντως στο σπορτατζ και αντίστοιχα στο τουσον απόλυτο βλέπω τελικά το πιο συμφέρον είναι το φουλ υβριδικό με τα 230! Κοστίζει μεν 41Κ 3χιλιαδες πανω από το αντίστοιχο 180 αυτόματο αλλά σε μια 5 ετια μάλλον θα έχεις απόσβεση το επιπλέον κόστος ενώ σε εξοπλισμό παίρνεις συστήματα ασφαλείας που δεν τα έχει το απλό όπως το περιβόητo acc και όχι μόνο. Και φυσικά και κυρίως έχεις ένα υβριδικό σφαίρα το ταχύτερο σε αυτήν την ιπποδύναμη γρηγορότερο από το 3008 225 ή το xc40 ενώ είναι και ανάμεσα από την κατηγορία c kai d suv καθώς είναι μεγαλύτερο από 3008, τιγκουαν, κλπ λοιπούς ανταγωνιστές της c κατηγορίας.
Δλδ αν είναι κάποιος να φτάσει στην περιοχή των 38 χιλιάδων για το 180 αυτόματο ή στο ντίζελ αξίζει να πάει στο υβριδικο.
Γιατί κατά τα άλλα το αμάξι είναι τούμπανο!
Αν εξαιρέσουμε την αμφιλεγόμενη εξωτερική εμφάνιση η ποιότητα του εσωτερικού αγγίζει την πριμιουμ κατηγορία, η εργονομία υψηλή, πχ η εναλλαγή που κάνει το πάνελ μεταξύ κλιματισμού και συντομεύσεων οθόνης είναι τρομερή, οθόνες επιπέδου μερκ, bmw , καθίσματα μοναδικά, τρομεροί χώροι παντού και ένα μεγάλο αμάξι που μπορείς να το κάνεις καθημερινά με 6λτ κατανάλωση!
Για το 6 ταχυτο αυτόματο που δεν είναι διπλού συμπλέκτη δεν ξέρω πόσο ομαλό είναι. Αυτό τι τεχνολογίας είναι;
Το έχει οδηγήσει κάνεις ; Προσομοιάζει σε cvt?
KIA SPORTAGE 2021