-
Ο κινητήρας της Guilietta ο νέος σε σχέση με τον παλιό τι διάφορες έχει; Εκτος από ιπποδύναμη
-
Ποιός απ' όλους και με τι καύσιμο?
-
Πετρέλαιο πάντα!
Κοιτάω αυτόν με τα 120 αλογα αντί τα 105 που είχες ο παλιός.
-
Ο 120άρης είναι αρκετά αναβαθμισμένος σε ποιότητα λειτουργίας, ρύπους και είναι πιο γεμάτος χαμηλά χωρίς σοβαρή διαφορά στην κατανάλωση. Ο παλιός είναι μετριότητα.
-
Τέλεια, ανάμεσα δηλαδή σε χειροκίνητο bmw116d και Giulietta κ Α180 μου προτείνεται Giulietta, ευχαριστώ!
-
Τέλεια, ανάμεσα δηλαδή σε χειροκίνητο bmw116d και Giulietta κ Α180 μου προτείνεται Giulietta, ευχαριστώ!
Αν πιστεύεις ότι πρέπει να ακολουθήσεις τυφλά τις συμβουλές κάποιων που δεν γνωρίζεις, τότε ναι. Εγώ σου λέω να προσπαθήσεις να οδηγήσεις και τα 3 αυτοκίνητα που σε ενδιαφέρουν για να δεις τι κάνει κλικ σε σένα και όχι σε μας!
-
Εννοείται θ τα οδηγήσω και θα πάρω την απόφαση, απλά πήρα κάποιες γνώμες που ίσως με βοηθήσουνε περισσότερο στην τελική μου απόφαση... ευχαριστώ!
-
Μηπως πρωτα να σκεφτεις τι εσυ θα ηθελες απο ενα αυτοκινητο? Πχ με την μερκ θα χαρουν τουλαχιστον γονεις και σόι. Μπορεις με δαυτο να τους πας μια εκδρομη στον Αι Γιαννη τον Ρώσο. Θα το λατρεψουν. Ισως ακομη και καμια πιτσιρικα που θελει να ζηλεψουν οι φιλες. Με 116 ή Τζουλιετα τους πας μονο μεσω ΑΟ, ΕΟ μεχρι λουτρακι και παλι πισω. Αγιαννη την πιτσιρικα. Μονο βαλε πετσετες στο καθισμα για τον ιδρωτα. Οταν ειχα την Αλφα πηγαινα παντα απο Ριτσωνα στην επιστροφη απο Χαλκιδα προς Αθηνα. Ηταν πολυ μα πολυ διασκεδαστικο.
-
Είχα Giulietta 1.4 multiair 170hp για 6μησι χρόνια και πρέπει να πω οτι νοσταλγώ αρκετά την οδήγησή της μετά από περίπου 4 χρόνια! ( εντάξει,ίσως δεν είμαι και πολύ αντικειμενικός γιατί γενικώς νοσταλγώ όλες τις Alfa που πέρασαν από την οικογένεια μαζί μ'ενα Focus ST του 2007).Εχω οδηγήσει την προηγ. πισωκίνητη σειρά 1 (1.6 με 136hp στο fl λίγους μήνες πριν έρθει με τον 3κυλινδρο 1.5 ίδιας ιπποδύναμης) για 15-20 λεπτά σε σύντομο td.
Πάνω-κάτω είναι όπως τα λέει ο Spi duster. Η Alfa θα σου δώσει την πιο σπορτίφ συμπεριφορά κι οδηγική ευχαρίστηση,θα σε κάνει να νιώθεις πάντα νέος στο max. από τα 3 αμάξια, η Aclass το κύρος,το όνομα,την άνεση κι -ίσως την καλύτερη ποιότητα.Η ενδιάμεση λύση που συνδυάζει και τους δύο κόσμους είναι η σειρά 1.Πολύ κοντά στην Αlfa οδηγικά και σαν κύρος,όνομα -όχι τόσο ως άνεση-,στέκεται αξιοπρεπώς απέναντι στη Merc.
Διαλέγεις,δοκιμάζεις κι αποφασίζεις.
-
Πανορμε τα λογια σου με συγκινησαν. Κυριακη μεσημερι σε φαναρι της Μαραθωνος, στη Νεα Μακρη σταματημενος με την μερκ παιζω με τα τατς και τις οθονες περιμενωντας να αναψει πρασινο. Σταματά διπλα μου μια Τζουλια ανθρακι με το τρυφιλι στη μερια μου. Πωπω ζημια αδερφακι μου... πρασινο. Τη βλεπω να φευγει μπροστα μου και τρελενομαι. Χαρμα οφθαλμων. Τι αλλο θα μπορουσε να μου συμβει? Δε προλαβα να τελειωσω τη σκεψη μου και με προσπερνα μια Στελβιο ιδίου χρωματος και φυραματος.Επιμετωπια παω πισω για Ραφινα. Δεν αντεξα. 7 χρονια χωρις Α δεν ειναι λιγα.
-
Τι να προσέξω πριν την αγορά μιας Giulietta;
Και κάτι ακόμη, ποιο το αγαπημένο σας χρωμα σε αυτό το αμαξι;
-
Ενας ελεγχος καθε ηλεκτρικου απο τα καλουδια επιβαλλεται. Διακοπτες δηλαδη τσεκ. Επομενο, αμορτισερ και φουσκιες μπροστα αν εχουν διαρροες. Ελεγχο καυσαεριων και τσεκ των φωτων αν ειναι στη σωστη θεση. Ανοιγμα κλεισιμο ολων των θυρων και του καπο. Εκθεση στον ηλιο για τυχον διχρωμιες σε φτερα και πορτες. Ελεγχος του χρωματος στο ψυκτικο υγρο στο δοχειο εκτονωσης. Ελεγχος ευθειας πορειας με 80κμ την ωρα και αν ζητα μονοπατα διορθωση δεξια ή αριστερα. Ελεγχος αποτομου φρεναρισματος με 60κμ/ωρα για να δεις αν φευγει προς τη μια ή την αλλη μερια. Βαλτο να δεις αν θα δουλεψει το βεντιλατερ (πρεπει) μετα απο λιγα λεπτα στο ρελαντι. Δες παλι το χρωμα του ψυκτικου υγρου. Εγω αυτα θα κοιταζα τουλαχιστον.Αμαξι παιρνεις. Τελος να δεις αν ο συμπλεκτης πιανει ψηλα ή πολυ κοντα στο πατωμα. Αυτα θα ελεγχα σε ενα οποιοδηποτε μεταχειρισμενο. Τωρα επειδη μιλαμε για Α. Ειναι αυτοκινητα με κοντες σχεσεις. Αυτο σημαινει πως πρεπει γενικα να γεμιζεις τις ταχυτητες. Χρωμα. Προτιμησε λευκη ή αυτη την μπεζουλι. Τους παει καλυτερα και το τριφυλλακι. Ακομη και μουφα να ηταν. Μακρια απο κοκκινη. Μπελαδες μονο. Μαυρη επισης δεν. Μελαν σωμα διαβασε. Αν την παρεις τελικα θα παρακολουθεις με εβλαβια τις πιεσεις των ελαστικων.Τελος κοιτα να μαθεις ποτε προβλεπεται το μεγαλο σερβις. Αυτο μονο στην αντιπροσωπεια και ποτε στον μαστρο μητσο της γειτονιας. Αιντε με την ευχη μου. Κοιτα η παρεα που θα βαζεις μεσα να την σεβεται την Κριστιν.
-
Είδα τις προάλλες μια με ένα χρώμα... Σαν ασημί αλλά είχε μέσα και γαλάζιο και λίγο πέρλα. Ήταν απίστευτη, θύμιζε concept car.
Φαινόταν έντονα και τα νεύρα στις πόρτες με αυτό το χρώμα. Καθόμουν και χάζευα ένα σχέδιο 10 ετιας και ηαν τόσο όμορφο.
Να αυτή η διαφορά της guilleta.
Αυτο πρέπει να ήτα το χρώμα.
https://uk.motor1.com/reviews/140347/2017-alfa-romeo-giulietta-review/
-
Γιατί μακριά από κοκκινη Giulietta; Της πάει γενικά σαν χρωμα
-
Σχετικά κοινό πρόβλημα ( μη φανταστείς τεράστιο ποσοστό), είναι ένα καρούμπαλο που σχηματίζεται στο ταμπλό στο σημείο που βρίσκεται ο αερόσακος του συνοδηγού ( το πρόβλημα είναι μόνο αισθητικό και νομίζω στο τελευταίο φεις και μετά λύθηκε) , επίσης τσέκαρε τα όμορφα φώτα ημέρας μήπως έχει καεί κάποια από τις εσωτερικές λάμπες του φαναριού γιατί μάλλον πάει φιξ όλο το φανάρι.
Πετρέλαιο που κοιτάς δεν έχουν καταγραφεί ιδιαίτερα προβλήματα, επίσης ανάξια αναφοράς προβληματάκια ποιότητας , όπως λεβιές και χερούλια πόρτας που είχαν καταγραφει στα πρώτα χρόνια παραγωγής της τα οποία ούτως ή αλλως δεν κοιτάς και επίσης θα έχουν λυθεί από τον προηγούμενο.
Κατα τα άλλα ότι γράφτηκε και προηγουμένως που θα κοιτούσες σε οποιοδήποτε αυτοκίνητο. Άντε ένας αλφιστι ακόμα, η ελπίδα πεθαίνει τελευταία!
-
Μια τελευταία ερώτηση, αυτόματο diesel λέει; Είναι αξιόπιστο η έχει εμφανίσει προβλήματα; Αν βρω κάτι, τι να προσέξω σε ένα αυτόματο;
-
Μια τελευταία ερώτηση, αυτόματο diesel λέει; Είναι αξιόπιστο η έχει εμφανίσει προβλήματα; Αν βρω κάτι, τι να προσέξω σε ένα αυτόματο;
Για την Αλφα λες? Εαν ναι, καλύτερα να το αποφύγεις...είναι διπλοσύμπλεκτο με τα γνωστά θέματα. Εκτός εαν έχει αλλαχτεί πρόσφατα.
-
Δεν έχει ακουστεί κάτι ιδιαίτερο για το διπλοσύμπλετο της Giulietta.
-
Έχω διαβάσει για αρκέτα προβλήματα τόσο σε Giuletta όσο και σε MiTo. Δεν είναι και ιδιαίτερα αξιόπιστο, ένας από τους λόγους που ενώ ήθελα αυτόματο το απέφυγα στην ΜιΤο. Και το ίδιο κιβώτιο στο Vitara εχει βγάλει πολλά θέματα.
-
Άρα καλύτερα να αποφύγω το αυτόματο; Αν το πάω για έλεγχο σε καμία αντιπροσωπεία θα δούνε η θα προβλέψουνε κάποιο πιθανό πρόβλημα;
Τέλος, αν βγάλει κανα πρόβλημα στο αυτόματο ποσό πάει το μανίκι;
Alfa Romeo Giulietta ή Mercedes- Benz A180