-
Νεα Κουζινα και μπανιο ... ...... Αλλα ειπε εχει καινουργιο σπιτι. Τι να τον κανουμε;
Χα! δεν ειπα αλλα δε χρειαζομαι, ασε που αμα χρειαζομουνα, η δουλεια μου ειναι οι ανακαινισεις!
Το Tiguan ειναι στα 120,000 χλμ πια. Μπορω να περιμενω αλλα η αξια του θα πεφτει συνεχως, δεν ειναι οτι θα μενει στασιμη. Και βεβαια δε θα εδινα 40 χιλιαρικα για νεο αμαξι αλλα περιπου τα μισα. Δεν ενδιαφερομαι να ανεβω κατηγορια, γιατι δεν ειναι διαχειρισιμες οι διαστασεις - πχ το GLC Coupe ειναι ονειρεμενο αμαξι εξωτερικα. Ε, θα το ειχα σε ενα γκαραζ και θα εβγαινα τα ΣΚ για βολτα. Εγω θελω να το ζω το αμαξι οχι να το εχω σε γυαλα και να το βγαζω 1 στις 10. Οποτε θελω να μεινω στην ιδια Κατηγορια αλλα να παρω οσα μπορω παραπανω απο αυτη την κατηγορια (στο Tiguan πηρα αρκετα αλλα υστερει σε θεματα σαλονιου, ανεσης κλπ...αλλα δε μετανιωσα ποτε που το πηρα, τα 28 χιλιαρικα ηταν εξαιρετικο VFM κατα την αποψη μου τοτε, το 2016).
-
Φαντάζομαι ότι η πιο συμφέρουσα λύση (από οικονομικής άποψης) είναι να το κρατήσεις άλλα 10 χρόνια.
Επίσης, έχεις δει αν σε συμφέρει το leasing;
-
Έχεις τον χρόνο με το μέρος σου εφόσον δεν βιάζεσαι. Επίσης έχεις ένα πολύ σεβαστό ποσό διαθέσιμο. Από τα λεγόμενα σου καταλαβαίνω ότι έχεις μείνει ικανοποιημένος από το Tiguan σου και προφανώς απορρέει ότι είσαι από τους τυχερούς που δεν είχες πρόβλημα συνηθισμένα στον VAG. Η πρόταση μου θα ήταν DS7 1,5TD EAT8 για να κάνεις και την 'διαφορά'. Πολύ καλό και το XC40 αλλά πληρώνεις για κάτι που κάποτε πριν δύο πωλήσεις σε άλλες εταιρείες ήταν 'Premium'. Τώρα είναι απλά ένα καλό αυτοκίνητο με 'ψαρωτική' σκανδιναβικής φιλοσοφίας. Αν δεν είχε ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων πίσω θα ήταν οριακά στον μέσο όρο και στερείται ένα μοτέρ άξιο λόγου.
Όμως αν οι φήμες αληθεύουν και καταργηθούν τεκμήρια και ΦΠ φέτος μήπως να πήγαινες σε λογική συνέχειας και να έπαιρνες Tiguan F/L 2.0 TDI DSG; Προσωπικά η προπαγάνδα έναντι στα diesel δεν με πείθει, το εγχείρημα του πλήρους εξηλεκτρισμού το βλέπω λίγο πιο μακριά στο μέλλον από όσο λέγεται ενώ πρακτικά ο 2.0 TDI είναι κομμένος και ραμμένος στις ανάγκες σου. 'Ομάδα που κερδίζει δεν αλλάζει'.
3 πράγματα για κλείσιμο. Μην πάρεις τίποτα χωρίς ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων πίσω (3008). Περίμενε να δεις το νέο Tuscon Hybrid σε λίγους μήνες. Δώσε άλλη μια ευκαιρία στα DS7/Tiguan F/L.
Ρήξε μια ματιά στην κύλιση του Tuscon Hybrid και πεσμου ότι δυσκολεύεσαι να δεις τον εαυτό σου σε αυτή την θέση (αποφεύγεις το όποιο 'ρίσκο' του diesel και δεν χάνεις τίποτα από τα θέλω σου):
-
Έχεις τον χρόνο με το μέρος σου εφόσον δεν βιάζεσαι. Επίσης έχεις ένα πολύ σεβαστό ποσό διαθέσιμο. Από τα λεγόμενα σου καταλαβαίνω ότι έχεις μείνει ικανοποιημένος από το Tiguan σου και προφανώς απορρέει ότι είσαι από τους τυχερούς που δεν είχες πρόβλημα συνηθισμένα στον VAG. Η πρόταση μου θα ήταν DS7 1,5TD EAT8 για να κάνεις και την 'διαφορά'. Πολύ καλό και το XC40 αλλά πληρώνεις για κάτι που κάποτε πριν δύο πωλήσεις σε άλλες εταιρείες ήταν 'Premium'. Τώρα είναι απλά ένα καλό αυτοκίνητο με 'ψαρωτική' σκανδιναβικής φιλοσοφίας. Αν δεν είχε ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων πίσω θα ήταν οριακά στον μέσο όρο και στερείται ένα μοτέρ άξιο λόγου.
Όμως αν οι φήμες αληθεύουν και καταργηθούν τεκμήρια και ΦΠ φέτος μήπως να πήγαινες σε λογική συνέχειας και να έπαιρνες Tiguan F/L 2.0 TDI DSG; Προσωπικά η προπαγάνδα έναντι στα diesel δεν με πείθει, το εγχείρημα του πλήρους εξηλεκτρισμού το βλέπω λίγο πιο μακριά στο μέλλον από όσο λέγεται ενώ πρακτικά ο 2.0 TDI είναι κομμένος και ραμμένος στις ανάγκες σου. 'Ομάδα που κερδίζει δεν αλλάζει'.
3 πράγματα για κλείσιμο. Μην πάρεις τίποτα χωρίς ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων πίσω (3008). Περίμενε να δεις το νέο Tuscon Hybrid σε λίγους μήνες. Δώσε άλλη μια ευκαιρία στα DS7/Tiguan F/L.
Ρήξε μια ματιά στην κύλιση του Tuscon Hybrid και πεσμου ότι δυσκολεύεσαι να δεις τον εαυτό σου σε αυτή την θέση (αποφεύγεις το όποιο 'ρίσκο' του diesel και δεν χάνεις τίποτα από τα θέλω σου):
Καταρχας καλη χρονια και χρονια πολλα!
Συμφωνω στα περισσοτερα σημεια σου. Δηλαδη, το DS7 συνεχιζει να ειναι η 1η μου επιλογη, κρατιεμαι ακομα λογω του μηκους/πλατους του αυτοκινητου (κυριως το φαρδος) που φευγει πανω απο τις οριακες διαστασεις του Tiguan και το γεγονος οτι ειναι αμαξι 3ετιας πια. Το XC40 ειναι σκετη απογοητευση, και εξω και (κυριως) μεσα. Ακομα και η πλουσια εκδοση ειναι μετρια. Και δε σκοπευω να πληρωσω απλα για να λεω οτι οδηγω Volvo. Το Tuscon ειναι οντως εντυπωσιακο εξωτερικα, μοιαζει επισης καλο εσωτερικα αλλα αν δε το δω απο κοντα το σαλονι, δεν πειθομαι! Το Tiguan ηταν πραγματι λιρα εκατο για τις αναγκες και τα χρηματα που διεθεσα τοτε, το 2016 (28,000). Αλλα δε θελω να δωσω χρηματα για να παρω ιδιο αμαξι ξανα.
Η μονη μου ενσταση που αφορα και τις συστασεις των φιλων που γραψανε πρινα πο σενα, ειναι στο αν εχω χρονο. Π.χ., η DS εχει καλες τιμες σε καποια ετοιμοπαραδοτα, κατω απο τις 40 και στην πλουσια εκδοση. Σημερα. Αυριο, ή αν παω σε παραγγελια, σημαινει 4-5 χιλιαρικα πανω. Και δευτερον, οσο περιμενω, η τιμη του Tiguan Που οδηγω, θα πεφτει. Ναι μεν λεω οτι εχω 40 χιλιαρικα να διαθεσω, αλλα υπολογιζοντας οτι στην πραξη θα δωσω το πολυ 23 + το Tiguan. Οσο η αξια του πεφτει, θα πρεπει εγω να βαλω πιο βαθεια το χερι στην τσεπη και δε θελω.
-
Εφόσον έχεις μπει στη σκέψη της αλλαγής, τζάμπα βασανίζεσαι... Όσο και για κάποιους να φαίνεται 'καινούριο' το αυτοκίνητο που έχεις, εσύ έχεις προφανώς ξενερώσει και δεν το θέλεις άλλο. Και αφού μπορείς να υποστηρίξεις την επόμενη αγορά, προχωράς στην αλλαγή. Γρήγορα για να μη χάσεις λεφτά από αυτό που έχεις, αλλά όχι βιαστικά. 10 μήνες μου πήρε να πουλήσω το grand cherokee. Αν ξέρεις τι έχεις στα χέρια σου, μην ρίχνεις τιμή. Θα βρεθεί αυτός που θα πληρώσει αυτό που πρέπει.
Τώρα στην επικείμενη αγορά, να ξέρεις ότι είσαι η φωτογραφία αυτού που πάει και ψωνίζει με leasing. 30.000km το χρόνο.... Αλλαγή στην 4ετία.... Δεν έχεις όλο το ποσό μαζεμένο, άρα δάνειο....(30+10 έγραψες κάπου). Αναρωτιέσαι τι θα γίνει με το πετρέλαιο....
Οπότε αν πας με leasing....
Κρατάς τα 23 από την πώληση. Δεν συμπληρώνεις φράγκο και δεν μπλέκεις με δάνεια. Ψωνίζεις ότι θέλεις αδιαφορώντας για τη μεταπώληση ή τις βλάβες(πετρέλαιο, ηλεκτρικό κλπ). Και στην 4 ετία θα έχεις δώσει πάνω-κάτω τα ίδια(με τη λογική ότι και το καινούριο θα θελήσεις να το αλλάξεις σε 4 χρόνια). Και πήγαινε πάρε ότι σου αρέσει, αλλά δεν θα αγοράσεις ποτέ με δικά σου λεφτά.
-
Εν τέλει που κατέληξες διότι μετά τη κατραπακιά που μου ήρθε σήμερα από τη Ford ξεκινάω από την αρχή για ψάξιμο αυτοκινήτου σε ανάλογο budget ;
ΥΓ Με ενημέρωσαν ότι λόγω παγκόσμιας έλλειψης ημιαγωγών (δεν ξέρω τι είναι) η κατασκευή του αυτοκινήτου θα ξεκινήσει μετά το 3ο τρίμηνο του 2021, χωρίς σίγουρη ημερομηνία παράδοσης ενώ ήταν να παραλάβω τέλος Απριλίου.
-
Το έγραψα και πριν και δε του δώσατε σημασία... Για κάποιον που ψάχνει 'χλίδα', αξίζει να ψαχτεί με το καινούριο X-Trail. Το εσωτερικό του έχει κάνει όχι άλμα... Τηλεμεταφορά!
-
Εν τέλει που κατέληξες διότι μετά τη κατραπακιά που μου ήρθε σήμερα από τη Ford ξεκινάω από την αρχή για ψάξιμο αυτοκινήτου σε ανάλογο budget ;
ΥΓ Με ενημέρωσαν ότι λόγω παγκόσμιας έλλειψης ημιαγωγών (δεν ξέρω τι είναι) η κατασκευή του αυτοκινήτου θα ξεκινήσει μετά το 3ο τρίμηνο του 2021, χωρίς σίγουρη ημερομηνία παράδοσης ενώ ήταν να παραλάβω τέλος Απριλίου.
Πουθενα! Εφτασα 1 βημα πριν το DS7 και στη στιγμη της αποφασης εκανα πισω. Δεν ειναι οτι επειγομαι για αμαξι, ναι μεν εχω 120,000 χλμ στο Tiguan μου αλλα δε με εχει απογοητευσει, δεν εχει εμφανισει την παραμικρη ζημια. Κοιταξα καποια στιγμη το E-Pace μηπως κανω υπερβαση, αλλα εχει το ιδιο θεμα με το DS7, πολυ φαρδυ για τις μετακινησεις που κανω. Περιμενω να δω το ID4 απλα το σαλονι του, τουλαχιστον απο τις φωτογραφιες, με εχει ξενερωσει (υποβραχιο απο τη Ryanain, εδω μου χει κατσει ελεος δλδ).
-
dimitriscsd wrote:
Το έγραψα και πριν και δε του δώσατε σημασία... Για κάποιον που ψάχνει 'χλίδα', αξίζει να ψαχτεί με το καινούριο X-Trail. Το εσωτερικό του έχει κάνει όχι άλμα... Τηλεμεταφορά!
[/quote]
Το αμαξι εχει μηκος 470, οποτε καιγεται πριν καν γινει επιθεωρηση! Εδω το DS7 και θα με δυσκολευε. Ιδανικα θελω το ιδιο μηκος με αυτο που εχω, δηλαδη 445.
-
Στα 'φτηνα' οικογενειακα ηλεκτροκινητα (γιατι τετοια ειναι το id3, id4, enyaq) μην περιμενεις ομορφο σαλονι ή αν θελησεις να το προσθεσεις ως εξτρα θα ανεβεις σε κοστος. Κανουν υποχωρησεις σε αυτο το θεμα ωστε να κρατησουν την τιμη σε λογικα επιπεδα. Το κοινο κεντρικο υποβραχιονιο φαινεται οντως πιο κυριλε απο τα ξεχωριστα του id3, id4, αλλα πηγαινε δες το αμαξι απο κοντα, ισως να σου αρεσει. Αλλωστε προσφερει δυνατοτητα να το ρυθμιζεις οπως θες εσυ και ο συνοδηγος το ιδιο χωρις να ενοχλειται ο ενας τον αλλον.
Το enyaq να πας να το δεις απο κοντα επισης. Ισως πρακτικα να ειναι ιδιο με το id4, αλλα επειδη η skoda ειναι στην ιεραρχια του VAG ενα κλικ κατω απο την VW, πολυ συχνα για να το αντισταθμισει αυτο εχει ποιοτικοτερο σαλονι απο τα αντιστοιχα VW (π.χ το kodiaq εχει περισσοτερα μαλακα πλαστικα απο το tiguan)., ασε που και σχεδιαστικα συνηθως ειναι πιο τολμηρη. Θεωρω το enyaq πιο ομορφο απο το id4.
-
Παίδες, για σας που το φυσάτε το παραδάκι, γιατί δεν κοιτάτε το PHEV 3008 που έχει παραγγείλει ο Γάτος, ή τα αντίστοιχα της Jeep? Νομίζω στη παρούσα φάση αξίζουν αυτά τα χρήματα περισσότερο από οτιδήποτε άλλο της κατηγορίας, εκτός αν συμβιβαστείτε και μπορείτε να κάνετε τη δουλειά σας με ηλεκτρικό χάτσμπακ. Υπάρχει και το RAV που καίγεται λόγω φορολογίας...
-
ΥΓ Με ενημέρωσαν ότι λόγω παγκόσμιας έλλειψης ημιαγωγών (δεν ξέρω τι είναι) η κατασκευή του αυτοκινήτου θα ξεκινήσει μετά το 3ο τρίμηνο του 2021, χωρίς σίγουρη ημερομηνία παράδοσης ενώ ήταν να παραλάβω τέλος Απριλίου.
Microchips, και ναι ισχύει, πολλά εργοστάσια έχουν αναστείλει την λειτουργία τους για αυτόν τον λόγο.
-
regresso wrote:
ΥΓ Με ενημέρωσαν ότι λόγω παγκόσμιας έλλειψης ημιαγωγών (δεν ξέρω τι είναι) η κατασκευή του αυτοκινήτου θα ξεκινήσει μετά το 3ο τρίμηνο του 2021, χωρίς σίγουρη ημερομηνία παράδοσης ενώ ήταν να παραλάβω τέλος Απριλίου.
Microchips, και ναι ισχύει, πολλά εργοστάσια έχουν αναστείλει την λειτουργία τους για αυτόν τον λόγο.
Δηλαδή για αγορά μόνο ετοιμοπαράδοτα , ειδάλλως υπομονή πότε θα υπάρχει διαθεσιμότητα; Την πάτησα με το Kuga και μου έδωσαν πιθανή ημερομηνία έναρξης παραγωγής μετά το τρίτο τρίμηνο. Τελείως ασαφές δηλαδή για το πότε θα παραλάβω, έτσι που το βλέπω αρχές του 2022 στην καλύτερη. Επομένως δεν ξέρω εάν θα ακυρώσω την επιλογή ή θα στραφώ κάπου αλλού με βασικά κριτήρια πλέον χώρους πίσω επιβατών και αυτόματο κιβώτιο με acc.
-
REALZEUS wrote:
regresso wrote
ΥΓ Με ενημέρωσαν ότι λόγω παγκόσμιας έλλειψης ημιαγωγών (δεν ξέρω τι είναι) η κατασκευή του αυτοκινήτου θα ξεκινήσει μετά το 3ο τρίμηνο του 2021, χωρίς σίγουρη ημερομηνία παράδοσης ενώ ήταν να παραλάβω τέλος Απριλίου.
Microchips, και ναι ισχύει, πολλά εργοστάσια έχουν αναστείλει την λειτουργία τους για αυτόν τον λόγο.
Δηλαδή για αγορά μόνο ετοιμοπαράδοτα , ειδάλλως υπομονή πότε θα υπάρχει διαθεσιμότητα; Την πάτησα με το Kuga και μου έδωσαν πιθανή ημερομηνία έναρξης παραγωγής μετά το τρίτο τρίμηνο. Τελείως ασαφές δηλαδή για το πότε θα παραλάβω, έτσι που το βλέπω αρχές του 2022 στην καλύτερη. Επομένως δεν ξέρω εάν θα ακυρώσω την επιλογή ή θα στραφώ κάπου αλλού με βασικά κριτήρια πλέον χώρους πίσω επιβατών και αυτόματο κιβώτιο με acc.
Πάρε ετοιμοπαραδοτο να ξενοιασεις, σιγά μην περιμένεις κάνα χρόνο, εγώ το πήρα Φεβρουάριο πέρυσι και έκανα 13.000 σε χρονιά lockdown, πάρε και σε 2 εβδομάδες λένε θα έχουμε και ταξιδακια πάλι!
Υπάρχουν πολλές καλές επιλογές αυτή τη στιγμή νομίζω, 3008fl και Tuscon; Εκτός αν θες να περιμένεις το QQ Ιούνιο που έρχεται. Kuga δεν έχει ετοιμοπαραδοτα; DS7 που είχαν και καλές τιμές (πάει για facelift).
-
Επομένως δεν ξέρω εάν θα ακυρώσω την επιλογή ή θα στραφώ κάπου αλλού με βασικά κριτήρια πλέον χώρους πίσω επιβατών και αυτόματο κιβώτιο με acc.
Εγώ θα έκανα το εξής: θα άφηνα την παραγγελία (για να μην χάσω την σειρά μου) και στο ενδιάμεσο θα έψαχαν εναλλακτικές. Εαν μέχρι να έχω σαφή ημερομηνία δεν έβρισακ κάτι έχει καλώς. Εαν έβρισκα κάτι άλλο (έρχονται διάφορα μοντέλα), τότε θα ακύρωνα τότε το Κούγκα. Οπότε και είσαι ΟΚ ότι έχεις αυτοκίνητο κάποια στιγμή όταν έρθει και έχεις ανοιχτές τις επιλογές σου.
Πάντως υπάρχουν πάρα πολλά αυτόματα με ACC και χώρους πίσω. Οπότε ξεκίνα το ψάξιμο!
Edit: τα άσχετα ποστ για εισαγωγή αυτοκινήτου από Ε.Ε μεταφέρθηκαν στο αντίστοιχο θέμα
40,000 για SUV