Dublin wrote:
NoLimit14 wrote:
δεν θα υλοποιηθεί τελικά το project...
https://www.caroto.gr/2021/01/07/lancia-kai-chrysler-kindinevoun-na-xathoun-pethanoun-stelllantis
Κατά 99% η Lancia αλλά και η Chrysler τελειώνουν οριστικά..
Κρίμα πάντως για μια θρυλική φίρμα να καταλήξει έτσι...
κρίμα, την έφαγε η DS μάλλον..
https://www.auto-news.gr/2021/01/stellantis-lancia-ds-chrysler-dodge.html?m=1&fbclid=IwAR1cikNrDJiq-45lD3ueeIsxN0Q5TMGcJ8pTT6OXq1vZFUTnJq2fuSuz4ys
Κατά 99% 'σβήνει' και η DS...όπως και η Dodge αλλά και η Chrysler...
Μου φαίνεται στο τέλος θα μείνουν μόνο Citroen,Peugeot,Opel,Fiat,Alfa και Jeep...
Peugeot, Citroen, DS, Opel, Vauxhall, Fiat, Lancia, Alfa Romeo, Abarth, Maserati και Jeep, Dodge, Chrysler και Ram.
Vauxhall/Abarth δεν είναι εταιρίες κανονικές, επιζούν και έτσι όπως είναι με 20 άτομα προσωπικό η κάθε μία. Τα Αμερικάνικα δεν τα ξέρω, ας κόψουν όποιον θέλουν.
Αφού κινητήρες, πατώματα, κιβώτια θα είναι τα ίδια, ας βγάζουν παρεμφερή αυτοκίνητα με εξειδίκευση το καθένα στον τομέα του όπως τώρα ίδιο πάτωμα 2008, C4, Mokka, και το νέο Alfa, ας βγάλει και ένα πολυτελές η Lancia/DS (έχει η DS αλλά είναι μουφα) και η Fiat ας βγάλει ένα Tipo πάνω στην πλατφόρμα αυτή με 12.000 να χτυπήσει τη Dacia. Θα χαρά μου ακούγεται, τσάμπα θα τα βγάζουν, ταμπλό, κουμπάκια, διακόπτες, υφάσματα/δέρματα, τιμόνια και εξωτερική εμφάνιση θα αλλάζουν, σιγά το κόστος.
Ποια θα είναι η upmarket εταιρία του ομίλου; Θα κατεβάσουν κάτω την Maserati με νορμάλ αυτοκίνητα και ταυτόχρονα θα ανεβάσουν την Peugeot για να βρεθούν κάπου στη μέση ή η Alfa θα πάρει και αυτόν τον ρόλο (εκτός των sport ημι-premium/premium;).
Ποιός θα παρέχει premium με εστίαση στην άνεση και την πολυτέλεια; Θα δεχθεί η Alfa να βγάζει χαλαρά οικογενειακά; Είναι ποτέ δυνατόν;
Νομίζω μία από τις Lancia/DS πρέπει να μείνει, θα προτιμούσα Lancia φυσικά. Οι Γάλλοι δεν το έχουν βρει ακόμη, θέλουν 1-2 γενιές ακόμη, αλλά έχουν το συγκριτικό πλεονέκτημα ότι υπάρχουν!