-
https://www.caranddriver.gr/eidiseis/arthro/ta_senaria_epistrofis_tis_lancia_ypsilon-7736315/
Άραγε το όλο εγχείρημα θα γίνει στη πραγματικότητα ή θα μείνουμε μόνο στις φωτογραφίες;
Εμένα πάντως μου αρέσει σαν σχέδιο.
Κάποτε Fiat/Alfa Romeo/Lancia έβγαζαν πολύ ωραία αμάξια.Τα τελευταία χρόνια όμως έπεσαν σε λήθαργο.Μακάρι τώρα που δημιουργήθηκε η Stellantis να βγουν αξιόλογα οχήματα.
Αναμένουμε επίσης την επόμενη γενιά του Punto και την επόμενη γενιά της Giulietta.Επίσημα δεν έχει ειπωθεί κάτι ακόμα αλλά προς τα εκεί πηγαίνει.
-
https://www.caranddriver.gr/eidiseis/arthro/ta_senaria_epistrofis_tis_lancia_ypsilon-7736315/
Άραγε το όλο εγχείρημα θα γίνει στη πραγματικότητα ή θα μείνουμε μόνο στις φωτογραφίες;
Εμένα πάντως μου αρέσει σαν σχέδιο.
Κάποτε Fiat/Alfa Romeo/Lancia έβγαζαν πολύ ωραία αμάξια.Τα τελευταία χρόνια όμως έπεσαν σε λήθαργο.Μακάρι τώρα που δημιουργήθηκε η Stellantis να βγουν αξιόλογα οχήματα.
Αναμένουμε επίσης την επόμενη γενιά του Punto και την επόμενη γενιά της Giulietta.Επίσημα δεν έχει ειπωθεί κάτι ακόμα αλλά προς τα εκεί πηγαίνει.
-
Έλα ρε Lancia-ρα!
Ότι να' ναι αυτή η Fiat, τόσα ιστορικά σήματα και τα κατέστρεψε κυριολεκτικά.
Μοντέλο δεκαετίας, και σε design στέκεται ακόμη και σήμερα και δείχνει ομορφότερο από πολλά 2019-2020-2021 μοντέλα.
Αν αλλάξει κατηγορία και πάει Β όμως, δεν είμαι σίγουρος ότι θα έχει τόσο κοινό. Καλύτερα να μείνει στα Α σαν λίγο μεγαλύτερο και ακριβότερο 500.
Και Punto και Υ και όλα τα PSA στο Β, θα γίνει χαμός.
-
Εγώ το έχω πει ότι η Λάντσια θα ξανβγεί , σαν ιταλική Ντι Ες
-
https://trcoff.gr/news/car-of-week-lancia-delta-18-di-turbo/
Εννοείται πως ειναι ακομα πολύ σύγχρονη σχεδιαστικά (η Υψιλον) αλλα αυτη ηταν εξαιρετικη. Η Δέλτα!
Ακομα και σημερα στεκει ανετα.
Έργο τέχνης ειναι!
Υ.γ 32 κιλα ροπης απο τις 1400 σ.α.λ ....χαχαχα, αλλη φάση
-
https://trcoff.gr/news/car-of-week-lancia-delta-18-di-turbo/
Εννοείται πως ειναι ακομα πολύ σύγχρονη σχεδιαστικά (η Υψιλον) αλλα αυτη ηταν εξαιρετικη. Η Δέλτα!
Ακομα και σημερα στεκει ανετα.
Έργο τέχνης ειναι!
Υ.γ 32 κιλα ροπης απο τις 1400 σ.α.λ ....χαχαχα, αλλη φάση
Να σου πω την αλήθεια αυτή δεν μου άρεσε καθόλου...οι δύο πρώτες γενιές όμως που βγαίναν τις δεκαετίες 1980 και 1990...άλλη φάση...ίσως από τα καλύτερα οχηματα ever!
Μακάρι να επέστρεφε και η Delta με το πάτωμα EMP2 του C4 και των μελλοντικών 308/Astra/DS4/Giulietta...
Πάντως αν το χειριστούν καλά το θέμα εκεί στην Stellantis δεν θα χάσουν.
Ήδη τα Corsa/Mokka/208/2008 είναι πολύ καλές επιλογές.Και αν κρίνω από τα μελλοντικά πλάνα(νέα C5,Astra,DS4,308 του χρόνου,νέα C3,Insignia,Punto,Ypsilon και μικρό SUV Alfa Romeo σε 2 χρόνια,κατά 99% νέα Giulietta σε 3 χρόνια κλπ)το μέλλον προδιαγράφεται λαμπρό.
-
Πόσο όμορφη η υψιλον όντως. Για να μη μιλήσουμε για σχεδίαση και ποιότητα εσωτερικού. Όσοι τυχεροί έχουν και την platino έχει εξοπλισμό άλλης κατηγορίας magic parking δέρματα φοβερή ποιότητας κτλ? Σε σχεδίαση κάνει πλάκα ακόμα σε όλα τα αντίστοιχης κατηγορίας οχήματα
-
Ειχα οδηγησει την 1.4 ( ή ηταν 1250 κ εκ....δεν θυμαμαι) με τα 77 αλογα. Μεχρι τα 110 χλμ/ωρα πηγαινε υπερανετα μετα ξαφνικα σαν να εχανε δυναμη....λιγα αλογα.
Ωραιο εσωτερικο. Ωραια αισθηση ποιότητας αλλα στενο. Δεν χωρουσαν τα ποδια μου. Αν ειχε τις ταχυτητες κατω χαμηλα θα ηταν μια χαρα.
-
Η τελευταια γενιά για την οποία μιλάμε δεν βγήκε ποτέ 1,4
900 κυβικά και 1200 κυβικά βενζίνα και 1300 κυβικά πετρέλαιο
Ο 1,2 ήταν ο 8βαλβιδος του punto mk2 καθαρά για λόγους χαμηλών ρύπων. Αξιοπρεπής στη πόλη αλλά μέχρι κει.Οσον αφορα τους χώρους μιλάμε για ένα τραβηγμένο 500αρακκ (δεν έχει τους χώρους του grande punto) ωστόσο η θέση οδήγησης είναι αρκετά ψηλή και βοηθάει πολύ στην καθημερινότητα.
Υπαρχει άλλο αμάξι σε αυτή τη κατηγορία 10 ετών που να γυρνάς να το κοιτάς ακόμα?
-
Οχι σε αυτο συμφωνω. Ειναι πολυ κομψο...καμια αντίρρηση. Εχω πιασει τον εαυτο μου οταν χαζευω στην κινηση να σκεφτομαι το ιδιο. Λεω κοιτα πως εξυπνη σχεδιαση και κομψη σχεδιαση!
Υ.γ τοτε 1,2 ηταν.... νομιζω η platinum! Με κατι δερματα σκουρα μπλε μεσα. Θυμαμαι πως ειχε ροπη αρκετα χαμηλα χψρις κραδασμους, χωρις τιποτα. Πολυ καλη αναρτηση, πολυ καλη ηχομονωση, πολυ καλο κιβωτιο ολα πολυ καλα.
-
Η τελευταια γενιά για την οποία μιλάμε δεν βγήκε ποτέ 1,4
900 κυβικά και 1200 κυβικά βενζίνα και 1300 κυβικά πετρέλαιο
Ο 1,2 ήταν ο 8βαλβιδος του punto mk2 καθαρά για λόγους χαμηλών ρύπων. Αξιοπρεπής στη πόλη αλλά μέχρι κει.Οσον αφορα τους χώρους μιλάμε για ένα τραβηγμένο 500αρακκ (δεν έχει τους χώρους του grande punto) ωστόσο η θέση οδήγησης είναι αρκετά ψηλή και βοηθάει πολύ στην καθημερινότητα.
Υπαρχει άλλο αμάξι σε αυτή τη κατηγορία 10 ετών που να γυρνάς να το κοιτάς ακόμα?
+1
3 άτομα που ξέρω τα έχουν κρατήσει (2 κοπέλες, και δεν τα αλλάζουν με τίποτα).
Είπαμε, δεν είναι όλα νούμερα, καταναλώσεις, στροφές, επιδόσεις, το σημαντικό είναι να θες να μπεις μέσα, και όταν είσαι μέσα να μην βλαστημας τη στιγμή που μπήκες σε κάτι αδιάφορο ή απεχθές.
Οπότε είναι αρκετά υποκειμενικό το θέμα.
Άλλοι τη βρίσκουν με το προηγούμενο Leon, άλλοι με Κορεατιλα, άλλοι με Ιαπωνιλα άλλοι με Γαλλιλα.
Αν άρεσαν σε όλους τα ίδια θα ήταν ένας πολύ βαρετός κόσμος.
-
Είχα οδηγήσει το αντίστοιχο Grande Punto με τον 1.4 με τα 77 άλογα, καινούριο με 3.000 Km, για μια βδομάδα και περί τα 1.000 Km στην Ιταλία, σε πάσης φύσεως δρόμους. Απίστευτα ξεπερασμένο σε οδική συμπεριφορά και κινητήρα αυτοκίνητο, κακό στους περισσότερους τομείς με σπάνιες εκλάμψεις μετριότητας. Οπότε πραγματικά δυσκολεύομαι να πιστέψω ότι το αντίστοιχο Ypsilon ήταν κάτι περισσότερο από ένα αντίστοιχα ξεπερασμένο οδηγικά αυτοκίνητο, με ομολογουμένως ωραίο design όμως.
-
Τα καλύτερα αμάξια βγήκαν τις δεκαετίες 1970 1980 και 1990.Τότε ειδικά οι Ευρωπαίοι κένταγαν.
Golf mk1 mk2,Scirocco mk1,Kadett,Ascona,Astra F,Vecta A,Escort,Sierra,Renault 5,Renault 19,Citroen GSA,Fiat 131,Lancia Delta,Alfa Romeo Alfasud μερικά από αυτά τα καλά.
Από το 2000 και μετά μου φαίνονται άνοστα τα περισσότερα.Αδιάφορα,πως να το πω.
Τα τελευταία 2-3 χρόνια περίπου έχουν αρχίσει και ξαναβγαίνουν ωραία σχέδια.Έχουν επαναφερθεί και χρώματα σαν το πράσινο και το πορτοκαλί που ήταν διάσημα τα παλιά χρόνια.Γι αυτό ξαναλέω ότι αν τα ζυγίσουν καλά τα πράγματα θα ξαναθυμηθούμε στιμες 70's 80's 90's.
Η αλήθεια όμως είναι ότι στην περίπτωση των Ιταλών γίναν λάθη.Από εκεί που έβγαζαν διαμάντια σαν τα Ritmo,Mirafiori,Tipo,Brava,Alfasud,Alfetta,155,Giulia,Fulvia,Delta,Beta κλπ κλπ η Fiat έμεινε με ένα μοντέλο σχεδόν 15ετίας σε διάφορες παραλλαγές(500),ένα μοντέλο δεκαετίας(Panda)και το Tipo,η Alfa με 2 μοντέλα εκτός ελληνικής πραγματικότητας(2000 κυβικά+)Giulia και Stelvio και η Lancia με την Ypsilon 10ετίας μόνο στην Ιταλία.
Τώρα όμως φαίνεται πως αλλάζει αυτό...
-
Tα καλύτερα αμάξια βγήκαν τις δεκαετίες 1970 1980 και 1990.
Τα καλύτερα αυτοκίνητα βγαίνουν όσο προοδεύουν. Δεν υπάρχει καν σύγκριση.
-
https://trcoff.gr/news/car-of-week-lancia-delta-18-di-turbo/
Εννοείται πως ειναι ακομα πολύ σύγχρονη σχεδιαστικά (η Υψιλον) αλλα αυτη ηταν εξαιρετικη. Η Δέλτα!
Ακομα και σημερα στεκει ανετα.
Έργο τέχνης ειναι!
Υ.γ 32 κιλα ροπης απο τις 1400 σ.α.λ ....χαχαχα, αλλη φάση
τι εγινεν ρε λαπη? σου αρεζουν τα αμαξια μου? πραγματι κουκλαρα και αμαξαρα. οσα και να επινε χαλαλι της, σημασια στο τελειωμα οτι καταπινε.
-
δεν θα υλοποιηθεί τελικά το project...
https://www.caroto.gr/2021/01/07/lancia-kai-chrysler-kindinevoun-na-xathoun-pethanoun-stelllantis
Κατά 99% η Lancia αλλά και η Chrysler τελειώνουν οριστικά...
Κρίμα πάντως για μια θρυλική φίρμα να καταλήξει έτσι...
-
δεν θα υλοποιηθεί τελικά το project...
https://www.caroto.gr/2021/01/07/lancia-kai-chrysler-kindinevoun-na-xathoun-pethanoun-stelllantis
Κατά 99% η Lancia αλλά και η Chrysler τελειώνουν οριστικά...
Κρίμα πάντως για μια θρυλική φίρμα να καταλήξει έτσι...
κρίμα, την έφαγε η DS μάλλον..
-
NoLimit14 wrote:
δεν θα υλοποιηθεί τελικά το project...
https://www.caroto.gr/2021/01/07/lancia-kai-chrysler-kindinevoun-na-xathoun-pethanoun-stelllantis
Κατά 99% η Lancia αλλά και η Chrysler τελειώνουν οριστικά...
Κρίμα πάντως για μια θρυλική φίρμα να καταλήξει έτσι...
κρίμα, την έφαγε η DS μάλλον..
Κατά 99% 'σβήνει' και η DS...όπως και η Dodge αλλά και η Chrysler...
Μου φαίνεται στο τέλος θα μείνουν μόνο Citroen,Peugeot,Opel,Fiat,Alfa και Jeep...
-
Dublin wrote:
NoLimit14 wrote:
δεν θα υλοποιηθεί τελικά το project...
https://www.caroto.gr/2021/01/07/lancia-kai-chrysler-kindinevoun-na-xathoun-pethanoun-stelllantis
Κατά 99% η Lancia αλλά και η Chrysler τελειώνουν οριστικά..
Κρίμα πάντως για μια θρυλική φίρμα να καταλήξει έτσι...
κρίμα, την έφαγε η DS μάλλον..
Κατά 99% 'σβήνει' και η DS...όπως και η Dodge αλλά και η Chrysler...
Μου φαίνεται στο τέλος θα μείνουν μόνο Citroen,Peugeot,Opel,Fiat,Alfa και Jeep...
Peugeot, Citroen, DS, Opel, Vauxhall, Fiat, Lancia, Alfa Romeo, Abarth, Maserati και Jeep, Dodge, Chrysler και Ram.
Vauxhall/Abarth δεν είναι εταιρίες κανονικές, επιζούν και έτσι όπως είναι με 20 άτομα προσωπικό η κάθε μία. Τα Αμερικάνικα δεν τα ξέρω, ας κόψουν όποιον θέλουν.
Αφού κινητήρες, πατώματα, κιβώτια θα είναι τα ίδια, ας βγάζουν παρεμφερή αυτοκίνητα με εξειδίκευση το καθένα στον τομέα του όπως τώρα ίδιο πάτωμα 2008, C4, Mokka, και το νέο Alfa, ας βγάλει και ένα πολυτελές η Lancia/DS (έχει η DS αλλά είναι μουφα) και η Fiat ας βγάλει ένα Tipo πάνω στην πλατφόρμα αυτή με 12.000 να χτυπήσει τη Dacia. Θα χαρά μου ακούγεται, τσάμπα θα τα βγάζουν, ταμπλό, κουμπάκια, διακόπτες, υφάσματα/δέρματα, τιμόνια και εξωτερική εμφάνιση θα αλλάζουν, σιγά το κόστος.
Ποια θα είναι η upmarket εταιρία του ομίλου; Θα κατεβάσουν κάτω την Maserati με νορμάλ αυτοκίνητα και ταυτόχρονα θα ανεβάσουν την Peugeot για να βρεθούν κάπου στη μέση ή η Alfa θα πάρει και αυτόν τον ρόλο (εκτός των sport ημι-premium/premium;).
Ποιός θα παρέχει premium με εστίαση στην άνεση και την πολυτέλεια; Θα δεχθεί η Alfa να βγάζει χαλαρά οικογενειακά; Είναι ποτέ δυνατόν;
Νομίζω μία από τις Lancia/DS πρέπει να μείνει, θα προτιμούσα Lancia φυσικά. Οι Γάλλοι δεν το έχουν βρει ακόμη, θέλουν 1-2 γενιές ακόμη, αλλά έχουν το συγκριτικό πλεονέκτημα ότι υπάρχουν!
-
NoLimit14 wrote:
Dublin wrote:
NoLimit14 wrote:
δεν θα υλοποιηθεί τελικά το project...
https://www.caroto.gr/2021/01/07/lancia-kai-chrysler-kindinevoun-na-xathoun-pethanoun-stelllantis
Κατά 99% η Lancia αλλά και η Chrysler τελειώνουν οριστικά..
Κρίμα πάντως για μια θρυλική φίρμα να καταλήξει έτσι...
κρίμα, την έφαγε η DS μάλλον..
Κατά 99% 'σβήνει' και η DS...όπως και η Dodge αλλά και η Chrysler...
Μου φαίνεται στο τέλος θα μείνουν μόνο Citroen,Peugeot,Opel,Fiat,Alfa και Jeep...
Peugeot, Citroen, DS, Opel, Vauxhall, Fiat, Lancia, Alfa Romeo, Abarth, Maserati και Jeep, Dodge, Chrysler και Ram.
Vauxhall/Abarth δεν είναι εταιρίες κανονικές, επιζούν και έτσι όπως είναι με 20 άτομα προσωπικό η κάθε μία. Τα Αμερικάνικα δεν τα ξέρω, ας κόψουν όποιον θέλουν.
Αφού κινητήρες, πατώματα, κιβώτια θα είναι τα ίδια, ας βγάζουν παρεμφερή αυτοκίνητα με εξειδίκευση το καθένα στον τομέα του όπως τώρα ίδιο πάτωμα 2008, C4, Mokka, και το νέο Alfa, ας βγάλει και ένα πολυτελές η Lancia/DS (έχει η DS αλλά είναι μουφα) και η Fiat ας βγάλει ένα Tipo πάνω στην πλατφόρμα αυτή με 12.000 να χτυπήσει τη Dacia. Θα χαρά μου ακούγεται, τσάμπα θα τα βγάζουν, ταμπλό, κουμπάκια, διακόπτες, υφάσματα/δέρματα, τιμόνια και εξωτερική εμφάνιση θα αλλάζουν, σιγά το κόστος.
Ποια θα είναι η upmarket εταιρία του ομίλου; Θα κατεβάσουν κάτω την Maserati με νορμάλ αυτοκίνητα και ταυτόχρονα θα ανεβάσουν την Peugeot για να βρεθούν κάπου στη μέση ή η Alfa θα πάρει και αυτόν τον ρόλο (εκτός των sport ημι-premium/premium;).
Ποιός θα παρέχει premium με εστίαση στην άνεση και την πολυτέλεια; Θα δεχθεί η Alfa να βγάζει χαλαρά οικογενειακά; Είναι ποτέ δυνατόν;
Νομίζω μία από τις Lancia/DS πρέπει να μείνει, θα προτιμούσα Lancia φυσικά. Οι Γάλλοι δεν το έχουν βρει ακόμη, θέλουν 1-2 γενιές ακόμη, αλλά έχουν το συγκριτικό πλεονέκτημα ότι υπάρχουν!
Η Vauxhall ουσιαστικά είναι η Αγγλική Opel...η Abarth η σπορ 'σειρα' της Fiat...
Σε αυτό που λες έχεις δίκιο...μπορούσαν να φτιάξουν την νέα Ypsilon στο πάτωμα CMP(Corsa,208)και την Delta στο πάτωμα EMP2(308).Το ίδιο θα μπορούσε να γίνει με τα Punto/Tipo της Fiat.
Η DS δεν κάνει πολύ καλές πωλήσεις αλλά έχει κάποια μοντέλα και όλο και κάτι κινείται.Η Lancia από την άλλη έχει μόνο την Ypsilon 10ετίας και μόνο στην Ιταλία.Με αυτό το σκεπτικό δεν αξίζει η αναβίωση σύμφωνα με κάποιους.
Όσο για την Alfa ακούγεται έντονα ότι το 2023 θα βγει η νέα Giulietta στο πάτωμα EMP2.Τίποτα δεν έχει επιβεβαιωθεί ακόμα.
Νομίζω σήμερα ολοκληρώνεται η συγχώνευση PSA-FCA,συνεπώς η δημιουργία της Stellantis...
Αναμένουμε λοιπόν...
Lancia Ypsilon 2022