-
Καλησπέρα σας, θα ήθελα τη γνώμη σας για αγορά καινούργιου όπου οι προτεραιότητες είναι: α.Αυτόματο (απαραίτητα), β. χαμηλή κατανάλωση στην πόλη (80% της χρήσης), γ. Άνεση (να μην κοπανάει στο δρόμο-κάνει θόρυβο-καλή ποιότητα κύλισης, αίσθηση άνεσης), δ. Να είναι ευχάριστο/ενδιαφέρον οδηγικά.
Έχω ξεχωρίσει τα, Hyundai Kona Hybrid, Seat Leon tsi dsg (από youtube μιλάνε για χαμηλή κατανάλωση), Seat arona tdi dsg, Skoda Kamiq tdi dsg (μου άρεσε και το Toyota CH-R αλλά απορρίφθηκε επειδή ο ουρανός είναι χαμηλός).
Σας ευχαριστώ!
-
Καλησπέρα σας, θα ήθελα τη γνώμη σας για αγορά καινούργιου όπου οι προτεραιότητες είναι: α.Αυτόματο (απαραίτητα), β. χαμηλή κατανάλωση στην πόλη (80% της χρήσης), γ. Άνεση (να μην κοπανάει στο δρόμο-κάνει θόρυβο-καλή ποιότητα κύλισης, αίσθηση άνεσης), δ. Να είναι ευχάριστο/ενδιαφέρον οδηγικά.
Έχω ξεχωρίσει τα, Hyundai Kona Hybrid, Seat Leon tsi dsg (από youtube μιλάνε για χαμηλή κατανάλωση), Seat arona tdi dsg, Skoda Kamiq tdi dsg (μου άρεσε και το Toyota CH-R αλλά απορρίφθηκε επειδή ο ουρανός είναι χαμηλός).
Σας ευχαριστώ!
-
To Jazz (cvt έκδοση) φαίνεται να έχει low speed WLTP στα 7.6lt/100 km δεν είναι πολλά αλλά νομίζω ότι είναι περισσότερα από τα αντίστοιχα εκείνων που παρέθεσα... Μήπως δεν είναι το καινούργιο όμωςΆκυρο, δεν έχει στο site το e:HEV
-
Το νεο honda jazz e:Hev, το οποιο ξεκονησε να πωλειται στην Ευρωπη, αλλα εδω δεν γνωριζουμε ακομα.
Μεσα σε πολη 3 με 3,5 λιτρα/100χλμ δειχνουν οι δοκιμες,
Αυτοματο το οποιο ειναι ιδανικο για την πολη χωρις συμπλεκτες με γραναζια.
Χωροι ισοι με το leon και καλυτεροι
4 μετρα, παρκαρει παντου
10 αεροσακοι και προστασια small overlap
Σε ιαπωνικες δοκιμες 0-100 δινει 7,5' και πολυ δυνατες ρεπριζ.
Οι δοκιμες στην ιταλια ανεφεραν πως ειναι πολυ ανετο ακομα και σε πλακοστρωτα.
Αρνητικα:
Ψηλοαδιαφορο αισθητικα
-
-
@Lap από άποψη αισθητικής το Jazz μου φαίνεται από αδιάφορο έως άσχημο αλλά είναι τόσο καλό σε όλα τα άλλα που ίσως αξίζει η θυσία. Νομίζω ότι είναι μια πολύ καλή λύση σε αυτά που θέλω.
@jorge_greek το Yaris το έχω στα υπόψη και βγαίνει καινούργιο τον Σεπτέμβρη το φοβάμαι λόγω ύψους (βρίσκω στην οροφή ή βλέπω έξω από πολύ ψηλά-αίσθηση 'πολεμίστρας' στα toyota).
-
Με 80% χρήσης στην πόλη και αν δεν κάνεις πολλά χιλιόμετρα το χρόνο (πάνω από 20.000) τα diesel δε νομίζω ότι είναι τόσο καλή επιλογή.
Καλό είναι να κοιτάξεις περισσότερο προς Hybrid ή mild Hybrid μοντέλα. Πλέον οι επιλογές είναι αρκετές, αναλόγως πάντα του μπάτζετ που διαθέτει κάποιος και των χαρακτηριστικών που ψάχνει.
Τα VW έχουν σχετικά σφιχτή ανάρτηση. Δεν ξέρω αν το ίδιο συμβαίνει και στα Seat & Skoda τα οποία ανήκουν στο γκρούπ αλλά το θεωρώ πιθανό.
Υ.Γ. Το Jazz το θεωρώ ένα 'σχεδιαστικό χάλι' αλλά σίγουρα τα γούστα διαφέρουν.
-
Δεν υπαρχει αυτοκινητο που θα εχει χαμηλη καταναλωση στην πολη και ταυτοχρονα να εχει ανεση οπως την οριζεις και να ειναι και ευχαριστο οδηγικα.
Εγω με κλειστα τα ματια για αμαξι πολης θα επερνα Γιαρις υβριδικο (ουτε καν το εχω οδηγησει) αλλα εξω απο την πολη ουτε ανετο ειναι ουτε ενδιαφερον οδηγικα.
-
-
Μην εισαι απολυτος, οι δοκιμες δειχνουν πως καλυπτει ολα αυτα τα προαπαιτουμενα το νεο jazz, εκτος της εμφανισης.
-
Aπό full hybrid (μια και κινείσαι κυρίως αστικά) θα ήμουν μεταξύ honda jazz και το hyundai kona hybrid που ανέφερες.Αν δε βιάζεσαι περιμένεις (με πολύ υπομονή όμως λόγω αντιπροσώπου)το honda,αλλιώς το kona καλύπτει σχεδόν όλες τις ανάγκες και αστικά και υπεραστικά.Mέση κατανάλωση 5-5,5lt/100. Το yaris μάλλον αποκλείεται,αφού δε βολεύεσαι ουτε στο CHR.
-
Υπάρχει budget?
Ηλεκτρικό σε ενδιαφέρει αφού θα είναι μόνο πόλη?
-
Και γω θα κοιτούσα αποκλειστικά ηλεκτρικό.
-
Aπό full hybrid (μια και κινείσαι κυρίως αστικά) θα ήμουν μεταξύ honda jazz και το hyundai kona hybrid που ανέφερες.Αν δε βιάζεσαι περιμένεις (με πολύ υπομονή όμως λόγω αντιπροσώπου)το honda,αλλιώς το kona καλύπτει σχεδόν όλες τις ανάγκες και αστικά και υπεραστικά.Mέση κατανάλωση 5-5,5lt/100. Το yaris μάλλον αποκλείεται,αφού δε βολεύεσαι ουτε στο CHR.
Kona λες για το υβριδικό πετρέλαιο; γι αυτό και για ηλεκτρικό ξέρω, έχει κι άλλο;
-
Kona λες για το υβριδικό πετρέλαιο; γι αυτό και για ηλεκτρικό ξέρω, έχει κι άλλο;
Όχι, εδώ και ένα μήνα περίπου έφερε to full hybrid βενζίνη (μάλιστα με ανάρτηση πολλ/πλων συνδέσμων πίσω) με τιμή εκκίνησης 23.590 (ισχύει προς το παρόν προωθητική ενέργεια bonus -900 ευρώ)
-
Υπάρχει budget?
Ηλεκτρικό σε ενδιαφέρει αφού θα είναι μόνο πόλη?
Budget κοντά σε ότι ξεχώρισα, max 25k με επιθυμία να κινηθώ πιο χαμηλά. Ηλεκτρικό δεν παίζει ελλείψει μονοκατοικίας/θέσης στάθμευσης.
Αγορά αυτοκινήτου (αυτόματου) για κίνηση στην πόλη-απόψεις