Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΤΙΜΕΣ - ΑΓΟΡΑ - ΚΟΡΩΝΟΪΟΣ ΚΑΙ ΝΕΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΡΙΣΗ
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. ΤΙΜΕΣ - ΑΓΟΡΑ - ΚΟΡΩΝΟΪΟΣ ΚΑΙ ΝΕΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΡΙΣΗ
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 18
    • 19
    • 1 / 19
    Περί αυτοκίνησης
    51
    380
    4069
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • C
      criuser last edited by

      Για να μην χαλάμε τα θέματα των αυτοκινήτων , ανοίγω αυτό το θέμα που θα μιλάμε για τις τιμές , αν είναι φτηνές - ακριβές , αλλά κυρίως αν το κλείσιμο των εργοστασίων στην Ευρώπη και στην Ασία , θα φέρει αλλαγές στην παρουσίαση νέων μοντέλων , στις νέες τεχνολογίες , στους ρύπους , στον χρόνο διατήρησης των υπαρχόντων μοντέλων και γενικά στις αλλαγές της αυτοκίνησης .

      Το γεγονός ότι όσο περνάνε οι μέρες , εκατοντάδες εκατομμύρια Ευρωπαίων , Αμερικανών και οικονομικά εύρωστων Ασιατών , αναγκάζονται να μένουν σπίτι , να τηλεργάζονται , να ανακαλύπτουν έναν νέο τρόπο ζωής , σύμφωνα με πολλούς σχολιαστές , θα έχει μεγάλο αντίκτυπο στην διάθεση αγοράς αυτοκινήτου . Αν μάλιστα βάλουμε και την οικονομική κρίση που προφανώς θα ωθήσει σε αναβολές αποφάσεων για αγορές και διακράτηση των παλιών αυτοκινήτων , τότε έχουμε ένα εκρηκτικό μείγμα που προφανώς σηκώνει συζήτηση και προβλέψεις .

      Ας τις κάνουμε σε αυτό το θέμα για όσο καιρό μας συντροφεύει η νέα κατάσταση .

      Σε τοπικό επίπεδο η μη αλλαγή των τελών ταξινόμησης και των τελών κυκλοφορίας για τους νέους ρύπους και τα παλιά αυτοκίνητα , σε συνδυασμό με το γεγονός ότι μέχρι να ηρεμήσουμε από τον ιό θα έχουμε φτάσει καλοκαίρι , όπου η ραστώνη αναβάλλει τις αποφάσεις για αγορές και μετά πλέον ο χρόνος για το νέο έτος θα είναι ελάχιστος , ίσως οδηγήσει σε τεράστια μείωση της αγοράς για τους επόμενους μήνες του έτους .

      Αυτό μπορεί να φέρει προσφορές και εκπτώσεις , μπορεί να φέρει όμως και χρεοκοπίες .

      Τέλος υπάρχει και ο φόβος του πως θα εξοφλήσεις ένα αμάξι , αν η αγορά είναι έτσι που μπορεί ο έμπορος να την κάνει για τις Νότιες θάλασσες , πράγματα που γίνονταν συχνά στο παρελθόν ...

      Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
      πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • C
        criuser last edited by

        Για να μην χαλάμε τα θέματα των αυτοκινήτων , ανοίγω αυτό το θέμα που θα μιλάμε για τις τιμές , αν είναι φτηνές - ακριβές , αλλά κυρίως αν το κλείσιμο των εργοστασίων στην Ευρώπη και στην Ασία , θα φέρει αλλαγές στην παρουσίαση νέων μοντέλων , στις νέες τεχνολογίες , στους ρύπους , στον χρόνο διατήρησης των υπαρχόντων μοντέλων και γενικά στις αλλαγές της αυτοκίνησης .

        Το γεγονός ότι όσο περνάνε οι μέρες , εκατοντάδες εκατομμύρια Ευρωπαίων , Αμερικανών και οικονομικά εύρωστων Ασιατών , αναγκάζονται να μένουν σπίτι , να τηλεργάζονται , να ανακαλύπτουν έναν νέο τρόπο ζωής , σύμφωνα με πολλούς σχολιαστές , θα έχει μεγάλο αντίκτυπο στην διάθεση αγοράς αυτοκινήτου . Αν μάλιστα βάλουμε και την οικονομική κρίση που προφανώς θα ωθήσει σε αναβολές αποφάσεων για αγορές και διακράτηση των παλιών αυτοκινήτων , τότε έχουμε ένα εκρηκτικό μείγμα που προφανώς σηκώνει συζήτηση και προβλέψεις .

        Ας τις κάνουμε σε αυτό το θέμα για όσο καιρό μας συντροφεύει η νέα κατάσταση .

        Σε τοπικό επίπεδο η μη αλλαγή των τελών ταξινόμησης και των τελών κυκλοφορίας για τους νέους ρύπους και τα παλιά αυτοκίνητα , σε συνδυασμό με το γεγονός ότι μέχρι να ηρεμήσουμε από τον ιό θα έχουμε φτάσει καλοκαίρι , όπου η ραστώνη αναβάλλει τις αποφάσεις για αγορές και μετά πλέον ο χρόνος για το νέο έτος θα είναι ελάχιστος , ίσως οδηγήσει σε τεράστια μείωση της αγοράς για τους επόμενους μήνες του έτους .

        Αυτό μπορεί να φέρει προσφορές και εκπτώσεις , μπορεί να φέρει όμως και χρεοκοπίες .

        Τέλος υπάρχει και ο φόβος του πως θα εξοφλήσεις ένα αμάξι , αν η αγορά είναι έτσι που μπορεί ο έμπορος να την κάνει για τις Νότιες θάλασσες , πράγματα που γίνονταν συχνά στο παρελθόν ...

        Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
        πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • I
          iceman7 last edited by

          Ολους στο leasing θα μας πανε!

          1 Reply Last reply Reply Quote 12
          • S
            smyrali last edited by

            ότι πρόβλεψη και να κάνουμε θα ειναι παρακινδυνευμένη γιατί οι παράγοντες πλεόν είναι χιλιάδες...

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • C
              criuser last edited by

              To leasing είναι και αυτό ένας παράγοντας της αγοράς , που ίσως και εκεί δούμε λύσεις όπως στο εξωτερικό για ιδιώτες .

              Το θέμα είναι πέραν της αδυναμίας πρόβλεψης , πως το βλέπουμε εμείς εδώ που είμαστε λάτρεις του αυτοκινήτου .

              Πόσοι από εμας που σκεπτόμαστε αγορά νέου αυτοκινήτου , θα το αναβάλλουμε και για πόσο καιρό θεωρούμε απαραίτητο .

              Γιατί αν εμείς που φτιαχνόμαστε με τα νέα μοντέλα πούμε ότι άστο για φέτος , τότε τι θα κάνουν οι υπόλοιποι που δεν έχουν την κ....α μας με τα αμάξια ?

              Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
              πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

              1 Reply Last reply Reply Quote 7
              • B
                bolt last edited by

                μια από τα ίδια.καλοκαιρι έλεγα να δούμε όμως, γιατί κάπου τότε θα αρχίσει πάλι οικονομική κριση

                1 Reply Last reply Reply Quote 7
                • W
                  wantone last edited by

                  To τοπικ θα επρεπε να λεει ποιος θα αγορασει αμαξι σε ολο αυτο το μπαχαλο και ποιος θα κρατησει την δουλεια του μετα ολη αυτη την αναταραχη.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 9
                  • C
                    criuser last edited by

                    Μην ξεχνάμε ότι η κυβέρνηση θα πρέπει μέχρι το τέλος Οκτωβρίου να ανακοινώσει τι θα κάνει με τους ρύπους και τα τέλη κυκλοφορίας και ταξινόμησης , οπότε αν φτάσουμε καλοκαίρι με αναβολές , μας βλέπω για το νέο έτος και προφανώς οι εταιρείες θα έχουν μεγάλα ζόρια .

                    Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                    πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 6
                    • W
                      wantone @iceman7 last edited by

                      Ολους στο leasing θα μας πανε!

                      leasing αν ερθει υφεση; θα καταστραφει κοσμακης.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 9
                      • N
                        nico last edited by

                        Να πω και εγώ τον πόνο μου που παρήγγειλα τον φεβρουάριο με παράδοση Μάιο-Ιούνιο αλλά πλέον αν τελικά παραλάβω πριν τον χειμώνα θα είμαι ευχαριστημένος. Για να μην πω ότι αν η οικονομική κατάσταση χειροτερέψει άγρια θα ακυρώσω την αγορά και θα μείνω πάλι με τον γερόλυκο. Νομίζω ότι όποιες προσφορές-εκπτώσεις γίνουν θα αφορούν φυσικά τα ετοιμοπαράδοτα ή αυτά που είναι ήδη στο δρόμο και θα ακυρωθούν λόγω του δυσμενούς κλίματος. Εντέλει δεν μπορώ και να διαφωνήσω με τη ρήση του τραμπ που είπε ότι δεν μπορεί το φάρμακο να είναι χειρότερο από την ασθένεια.

                        Πάντως διάβαζα σήμερα ότι στην Κίνα άρχισε να ανακάμπτει σε μεγάλο βαθμό η επισκεψιμότητα στις εκθέσεις μετά από σχεδόν 2 μήνες, οπότε τι να πω ας ελπίσουμε να περάσει γρήγορα η μπόρα και να συνεχίσουμε σχεδόν από εκεί που σταματήσαμε.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 4
                        • S
                          smyrali @nico last edited by

                          Να πω και εγώ τον πόνο μου που παρήγγειλα τον φεβρουάριο με παράδοση Μάιο-Ιούνιο αλλά πλέον αν τελικά παραλάβω πριν τον χειμώνα θα είμαι ευχαριστημένος. Για να μην πω ότι αν η οικονομική κατάσταση χειροτερέψει άγρια θα ακυρώσω την αγορά και θα μείνω πάλι με τον γερόλυκο. Νομίζω ότι όποιες προσφορές-εκπτώσεις γίνουν θα αφορούν φυσικά τα ετοιμοπαράδοτα ή αυτά που είναι ήδη στο δρόμο και θα ακυρωθούν λόγω του δυσμενούς κλίματος. Εντέλει δεν μπορώ και να διαφωνήσω με τη ρήση του τραμπ που είπε ότι δεν μπορεί το φάρμακο να είναι χειρότερο από την ασθένεια.

                          Πάντως διάβαζα σήμερα ότι στην Κίνα άρχισε να ανακάμπτει σε μεγάλο βαθμό η επισκεψιμότητα στις εκθέσεις μετά από σχεδόν 2 μήνες, οπότε τι να πω ας ελπίσουμε να περάσει γρήγορα η μπόρα και να συνεχίσουμε σχεδόν από εκεί που σταματήσαμε.

                          στη ίδια φάση με εσένα φίλε μου....καλό χειμώνα να έχουμε...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 5
                          • M
                            makinen last edited by

                            Και πριν γκρινιάξετε για την καθυστέρηση του καινούριου αυτοκινήτου, σκεφτείτε κι εμάς που ζούμε Αγγλία (χειρότερα δε γίνεται αυτή την περίοδο) με μωρό 4 μηνών κλεισμένοι σπίτι και δουλειά στην αυτοκινητοβιομηχανία που παραπαίει... Δε θέλω να πω σε ποιον ΟΕΜ δουλεύω στο κέντρο σχεδιασμού και εξέλιξης αλλά μας έχουν δώσει αναγκαστική άδεια από την επόμενη βδομάδα μέχρι και μετά το Πάσχα (για την ώρα δουλεύουμε από το σπίτι) και όταν τελειώσει η άδεια αναμένουμε ουσιαστικά απόλυση προσωρινή με μείωση μισθού στο 80%... Κι αυτό μέχρι νεωτέρας...

                            Εν ολίγοις όλοι μας τον... Ήπιαμε.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 8
                            • piliourits
                              piliourits @makinen last edited by

                              Και πριν γκρινιάξετε για την καθυστέρηση του καινούριου αυτοκινήτου, σκεφτείτε κι εμάς που ζούμε Αγγλία (χειρότερα δε γίνεται αυτή την περίοδο) με μωρό 4 μηνών κλεισμένοι σπίτι και δουλειά στην αυτοκινητοβιομηχανία που παραπαίει... Δε θέλω να πω σε ποιον ΟΕΜ δουλεύω στο κέντρο σχεδιασμού και εξέλιξης αλλά μας έχουν δώσει αναγκαστική άδεια από την επόμενη βδομάδα μέχρι και μετά το Πάσχα (για την ώρα δουλεύουμε από το σπίτι) και όταν τελειώσει η άδεια αναμένουμε ουσιαστικά απόλυση προσωρινή με μείωση μισθού στο 80%... Κι αυτό μέχρι νεωτέρας...

                              Εν ολίγοις όλοι μας τον... Ήπιαμε.

                              Για 'παρηγοριά' να σου πω πως μετά από συγχώνευση, παρά τον καθησυχασμό που προηγήθηκε δεν μου ανανέωσαν το συμβόλαιο σε πετροχημική βιομηχανία στην Αραπιά, η τελευταία εξάμηνη παράταση λήγει σε 20 μέρες και ενώ έχω διαβεβαιωθεί 'να μην ανησυχώ' δεν έχουν αποφασίσει ακόμη τί θα κάνουν (κι ενώ το staff έχει εξαφανιστεί στα σπίτια του κι, εκ περιτροπής εργασία, MS Teams, Webex κλπ), ζούμε τουλάχιστον σε σπίτι της εταιρείας, με τα αεροδρόμια κλειστά και το μέλλον άγνωστο...

                              Ακόμη κι αν σε λίγες βδομάδες ή μήνες βρεθεί λύση για τον ιό, η οικονομική κρίση που έρχεται (ενώ είχε ήδη αρχίσει καθίζηση το 2019, π.χ. εδώ βασικός πελάτης των πολυμερών μας είναι η αυτοκινητοβιομηχανία, για να δούμε πως όλα είναι αλληλένδετα) δεν θα αφήσει κυριολεκτικά κανέναν ανεπηρέαστο..

                              Mountains all around me, reaching out to heaven...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 11
                              • storm
                                storm last edited by

                                Οι εκθέσεις αυτοκινήτων και οι μάντρες μεταχειρισμένων είναι ανοιχτές... αλλά οι πελάτες απαγορεύεται να τις επισκέπτονται ...

                                Παράνοια...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 10
                                • C
                                  criuser last edited by

                                  Εμείς οι καταναλωτές είμαστε έτσι και αλλιώς σε φάση αναμονής και ονείρων , αλλά η ουσία είναι πως θα αντιδράσουν οι βιομηχανίες .

                                  Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                  πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                  • S
                                    smyrali last edited by

                                    Εννοείται παιδιά ότι η καθυστέρηση παραλαβής αυτοκινήτου δεν συγκρίνεται με το άγχος και την αβεβαιότητα σε εργασιακό επίπεδο....Απλά επειδή το φόρουμ αφορά καθαρά τα αυτοκίνητα κλπ αναφέρθηκα σε αυτό το θέμα. Κατά τα άλλα είναι λεπτομέρεια σε όλα τα υπόλοιπα.

                                    Η παραγωγή αυτοκινήτου εξαρτάται από μια πληθώρα προμηθευτών που παράγουν εξαρτήματα και αυτοι με τη σειρά του εξαρτώνται από άλλες παραγωγικές δραστηριότητες κ.ο.κ. Άρα οι στρεβλώσεις στην παραγωγή θα είναι πολλές και πολυσύνθετες ακόμα και όταν πάψει όλο αυτό.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • H
                                      harisma23 @makinen last edited by

                                      και μετά το Πάσχα (για την ώρα δουλεύουμε από το σπίτι) και όταν τελειώσει η άδεια αναμένουμε ουσιαστικά απόλυση προσωρινή με μείωση μισθού στο 80%... Κι αυτό μέχρι νεωτέρας...

                                      Εν ολίγοις όλοι μας τον... Ήπιαμε.

                                      Κάποιοι τον ψιλοήπιαν όμως και κάποιοι τον ήπιαν γκράντε!

                                      Για μένα ας πούμε ως ελεύθερο επαγγελματία του οποίου το εισόδημα εκμηδενίστηκε πλέον, το 80% του μισθού που θα παίρνεις είναι όνειρο θερινής νυκτός. Και αν είχα υποστεί μια μείωση εισοδήματος μόνο 20% θα θεωρούσα τον εαυτό μου ευτυχή εν μέσω μιας τόσο αρνητικής συγκυρίας και δεν θα έβγαινα παραπονούμενος.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 11
                                      • M
                                        makinen @harisma23 last edited by

                                        makinen wrote:

                                        και μετά το Πάσχα (για την ώρα δουλεύουμε από το σπίτι) και όταν τελειώσει η άδεια αναμένουμε ουσιαστικά απόλυση προσωρινή με μείωση μισθού στο 80%... Κι αυτό μέχρι νεωτέρας...

                                        Εν ολίγοις όλοι μας τον... Ήπιαμε.

                                        Κάποιοι τον ψιλοήπιαν όμως και κάποιοι τον ήπιαν γκράντε!

                                        Για μένα ας πούμε ως ελεύθερο επαγγελματία του οποίου το εισόδημα εκμηδενίστηκε πλέον, το 80% του μισθού που θα παίρνεις είναι όνειρο θερινής νυκτός. Και αν είχα υποστεί μια μείωση εισοδήματος μόνο 20% θα θεωρούσα τον εαυτό μου ευτυχή εν μέσω μιας τόσο αρνητικής συγκυρίας και δεν θα έβγαινα παραπονούμενος.

                                        Απολύτως δεκτό. Το 20% βέβαια έχει διαφορετική σημασία για τον καθένα αν πχ ήμουν τσίμα τσίμα πριν αλλά σίγουρα δε θα μείνω άστεγος. Για το προσεχές μέλλον των επόμενων μηνών φυσικά, γιατί όταν βγούμε σιγά σιγά και αρχίσουμε να μετράμε τις ζημιές τότε θα πέσει το μεγάλο κλάμα.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 8
                                        • H
                                          harisma23 last edited by

                                          Ναι μεν, αλλά: το 80% σχεδόν σε κάθε περίπτωση είναι διαχειρίσιμο. Ακόμα και τσίμα τσίμα να ήσουν, ένα 20% περιορισμό εξόδων και σφίξιμο ζωναριού μπορείς σχεδόν πάντα να κάνεις. Ο εκμηδενισμός όμως του εισοδήματος όμως δεν παλεύεται από κανέναν...

                                          Κατά τ΄άλλα μαζί σου, σαφώς και θα πέσει μεγάλο κλάμα μετά...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 10
                                          • gatoz
                                            gatoz last edited by

                                            χαρη και μακίνεν, παντα υπαρχουν και χειροτερα

                                            ουχι μονον δεν  εχω εισοδημα, αλλα ειμαι υποχρεωμενος και να δινω απο οσα δεν εχω. μικρομεσαιος καπιταλιστης-επιχειρηματιας.

                                            #milf-a-man

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 11
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 18
                                            • 19
                                            • 1 / 19
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr