-
Κάτσε να πουληθεί κανένα πρώτα γιατί με τις τιμές που ξεκινάει, θα αργήσουμε. Ford ήμουν σήμερα και τα λέγαμε...
-
Κάτσε να πουληθεί κανένα πρώτα γιατί με τις τιμές που ξεκινάει, θα αργήσουμε. Ford ήμουν σήμερα και τα λέγαμε...
Αχαχα!! Δεν το βρίσκω ακριβό (απλά το προηγούμενο μετά το F/L ήταν πολύ φτηνό), όμως ο ανταγωνισμός είναι μεγάλος και για κάποιο λόγο ενώ το Puma αρέσει και 'πείθει' το Kuga δεν.
-
Η αλήθεια είναι ότι για τα ούτε 100 κομμάτια που πουλήθηκαν το 2020 η κουβέντα που γίνεται στο φόρουμ είναι πολλαπλάσια πολύ της παρουσίας του στην Ελλάδα. Πχ δεν έχω δει ούτε ενα στους δρόμους.
Δεν μπορεί να καταλάβω τον εισαγωγέα δεν τον απασχολεί το πώς ένα τόσο καλό αμάξι πουλά τόσο λίγο; Ή σου λέει αφού πουλάμε πούμα και λίγο φιέστα καλά είμαστε άστο να υπάρχει και αυτό να γεμίζει τις βιτρίνες;
Δεν θα έπρεπε να κάνουν μια πιο επιθετική πολιτική πέρα από τα αστεία πόσα έκπτωσης των 600 και 900 ποσών σε προφουσκωμενες τιμές ;
Ή μήπως τελικά η πλειοψηφία αδιαφορεί για τα οδηγικά χαρακτηριστικά και μένει στην αμφιλεγόμενη εξωτερική εμφάνιση στο λιτό και ίδιας ποιότητας ταμπλό με το φιέστα των -10Κ ;
Πρόσωπικα από τα πολλά suv που έκανα βόλτα το τοποθετώ ψηλά στις επιλογές δεν με χαλάει το φιέστα ταμπλό και η εξωτερική εμφάνιση μου αρέσει κιόλας που κρύβει το μέγεθος του. Με χαλάει η τιμή του και το μήκος του και η αντιπροσωπεία (το τελευταίο τελικά ξεπερνιέται)
-
Ταμπλό παρόμοιο με το φιέστα ίσως. Ίδιο όχι. Και το kuga και το focus έχουν πιο καλά υλικά και σχεδίαση στο ταμπλό. Όχι εντελώς διαφορετική αλλά αν μπεις στο ένα και δύο άλλο καπάκι καταλαβαίνεις διάφορα. Η φιλοσοφία όμως σε όλα τα νέα ford είναι παρόμοια.
Για κάποιον που η οδηγική συμπεριφορά έρχεται μετά το εντυπωσιακό σαλόνι ευτυχώς υπάρχουν πολλές επιλογές σε άλλες εταιρίες. Ο τομέας αυτός δεν είναι προτεραιότητα της ford.
-
Αυτό με το σαλόνι των Φορντ επαναλαμβάνεται συνέχεια. Δηλαδή είναι ΟΚ να έχει π.χ. το Tiguan σαλόνι με σχέδιο σαν διογκωμένο Polo αλλά είναι μειονέκτημα στο Φορντ; Έχει κάποια λειτουργική ατέλεια το σαλόνι των Φορντ, έχει τίποτε χειρηστήρια αφής της πλάκας, λείπουν φυσικά κουμπιά και αντικαθίστανται από γραφικά στην οθόνη, δεν είναι όμορφα και ανθεκτικά τα χειρηστήρια και ξεφτίζουν με τον καίρο, έχει μάπα συμπλέκτη και λεβιέ, έχει τίποτε στενά καθίσματα ή με μάπα πλευρική στήριξη, τί ακριβώς δεν είναι σωστό;
-
Το Kuga έχει εσωτερικό Focus, και όχι Fiesta, το Puma έχει εσωτερικό Fiesta.
-
Τι να πουνε και τα μουντα πλαστικα των suzuki, ε Χαρη;
Το focus premium μοιάζει μπροατα σε suzuki
-
Εμένα το μόνο που με χάλασε στο Κούγκα είναι που το κάθισμα δεν πάει ούτε αρκετά πίσω , ούτε αρκετά χαμηλά , με αποτέλεσμα να μην μπορώ να το οδηγήσω καθόλου .
-
Τι ύψος έχεις; Πρέπει να είσαι γίγαντας!
-
1,94 και 130 κιλά .
-
Viking δηλαδή! Λογικό να έχεις ιδιαίτερη θέση οδήγησης. Φαντάζομαι σε λίγα αυτοκίνητα νιώθεις άνεση.
-
1,94 και 130 κιλά .
Γιγαντάκος! καλά, σοβαρά όμως; τόσο μεγάλο αυτοκίνητο και είχες θέμα; δεν θα το περίμενα ποτέ.
Ενδιαφέρεται ένας φίλος μου, 1.99 χωρίς παπούτσια, την άνοιξη θα ενδιαφερθεί για αυτοκίνητο. Τι να πάει να κοιτάξει; Kuga/3008/Tuscon (του το πρότεινα, αλλά δεν τρελαίνεται για την μάρκα)/XC40 (πάλι εγώ, δεν ψήνεται πολύ)/DS7/Tiguan, δεν θέλει Skoda/Seat καθόλου, και γενικά είναι PSA/Opel/Ford οπαδός.
-
Έχει και το explorer hybrid παιδιά πλέον να κάνετε και camping μέσα!
Πέρα από τη πλάκα πέρα από το ύψος παίζει ρόλο και ο σωματότυπος. Μπορεί 2 άτομα ίδιου ύψους να έχουν διαφορετικές διαστάσεις σε κορμό άκρα κτλ ο ένας να βολευτει και ο άλλος όχι. Χρειάζεται δοκιμή.
-
Έχει και το explorer hybrid παιδιά πλέον να κάνετε και camping μέσα!
Πέρα από τη πλάκα πέρα από το ύψοςπαίζει ρόλο και ο σωματότυπος. Μπορεί 2 άτομα ίδιου ύψους να έχουν διαφορετικές διαστάσεις σε κορμό άκρα κτλ ο ένας να βολευτει και ο άλλος όχι. Χρειάζεται δοκιμή.
ναι, και εγώ το λέω αυτό εδώ και καιρό, όπως δεν φοράμε όλοι το ίδιο νούμερο ρούχα/παπούτσια, ή οδηγούμε ποδήλατα, έτσι και όλα τα αυτοκίνητα δεν είναι για όλους.
Ο παραπάνω φίλος μου ενώ είναι κανονικός (δεν έχει περιττό βάρος) είναι πραγματικά τεράστιος, με μεγάλη κατασκευή και πλάτες, ένας άλλος φίλος μας λίγο κοντύτερος αλλά πολύ ψηλότερος από εμένα (έπαιζε μέχρι πρόσφατα 3άρι σε ομάδες), είναι κυριολεκτικά 1-2 νούμερα μικρότερος, και μέχρι και σκέφτεται να πάρει το 2008 ενώ τον έχω βάλει και πίσω σε ταξίδι! ο πρώτος στο 2008 απλά ΔΕΝ χωράει, και πάντα είχε μεγάλα αυτοκίνητα, το λιγότερο C κατηγορία, ο άλλος τώρα έχει B hatchback, και κοιτάει για B suv ή μικρό C (308/C4/Opel Mokka/2008/Stonic, αλλά και Clio/208/C3).
Νομίζω φυσιολογικά συμπεράσματα είναι αυτά.
-
Προ μηνών πέρασα από αντιπροσωπεία της Ford για να δω (και) το Kuga. Το απέρριψα για τους εξής λόγους:
-
Πολύ μακρύ (το μεγαλύτερο ίσως μειονέκτημα)
-
Ολίγον άσχημο και κάπως άγαρμπο 'αμερικανιά' στη σχεδίαση
-
Πορτ μπαγκάζ ρηχό και όχι ιδιαίτερα μεγάλο για το μέγεθος του αυτοκινήτου
-
Χώροι όχι αυτοί που περιμένεις για το μέγεθος του αυτοκινήτου
-
Ποιότητα μέτρια το πολύ
Στα θετικά σημειώνω τα εξής:
-
Ανεξάρτητη ανάρτηση πίσω
-
Εγγύηση
-
Σχετικά καλή τιμή. Μου είπε ο πωλητής 26.500€ κλειδί για την έκδοση 1.5 ecoboost titanium με το μεταλλικό μέσα.
Συμπερασματικά, θεωρώ αδιανόητο ένα όχημα 4,62 να έχει χώρους και πορτμπαγκάζ ίσους ή και χειρότεροους από τα Ateca και Karoq των 4,38.
-
-
Προ μηνών πέρασα από αντιπροσωπεία της Ford για να δω (και) το Kuga. Το απέρριψα για τους εξής λόγους:
-
Πολύ μακρύ (το μεγαλύτερο ίσως μειονέκτημα)
-
Ολίγον άσχημο και κάπως άγαρμπο 'αμερικανιά' στη σχεδίαση
-
Πορτ μπαγκάζ ρηχό και όχι ιδιαίτερα μεγάλο για το μέγεθος του αυτοκινήτου
-
Χώροι όχι αυτοί που περιμένεις για το μέγεθος του αυτοκινήτου
-
Ποιότητα μέτρια το πολύ
Στα θετικά σημειώνω τα εξής:
-
Ανεξάρτητη ανάρτηση πίσω
-
Εγγύηση
-
Σχετικά καλή τιμή. Μου είπε ο πωλητής 26.500€ κλειδί για την έκδοση 1.5 ecoboost titanium με το μεταλλικό μέσα.
Συμπερασματικά, θεωρώ αδιανόητο ένα όχημα 4,62 να έχει χώρους και πορτμπαγκάζ ίσους ή και χειρότεροους από τα Ateca και Karoq των 4,38.
Αυτό ακριβώς το πρόβλημα διαπίστωσα στο προηγούμενο Kuga επίσης που ήμουν πολύ κοντά σε αγορά. Πώς τα καταφέρνουν εκεί στη Ford; Και εντάξει, το Karoq είναι φαινόμενο, αλλατ σχεδόν με όλα είναι ίσος ο χώρος αποσκευών και τα άλλα είναι από 4.36-4.50 το πολύ. Κάποια B suv το πλησιάζουν σε αυτόν τον τομέα.
Πολύ καλές οι παρατηρήσεις σου.
-
-
Χώρους για ψηλούς ανθρώπους σε SUV έχουν στα Β το Κάμικ , το Κρόσλαντ , το 3 Αιρκρος , το Κόνα και το Βιτάρα .
Τα άλλα θέλουν παραχωρήσεις .
Στα C SUV ζορίστηκα στο Κούγκα Αν έχει λεφτά και του αρέσουν να δει το GLB .
-
-
Me ta kila mas kai ton para mas
που έλεγαν οι παλαιοί...
τότε που οι αδύνατοι ήταν ύποπτοι για φθίση...
-
Τουσον 1.6D (136 PS) 4WD 7DCT HGS 48V Distinctive 35.590
Ποιο φρέσκο , περισσότερος εξοπλισμός, και 4*4 , περισσότερα άλογα , περισσότερη ροπή,ήπια υβριδικο.
Το μόνο που υστερεί έναντι του Φορντ εξοπλιστικά είναι το acc kai blind spot.
Όμως το 4*4 η καλύτερη ποιότητα εσωτερικού , ο στάνταρ μεγαλύτερος χώρος αποσκευών ( τα 625 του Κούγκα τα παίρνεις όταν τραβάς τελείως μπροστά τα καθίσματα και δεν φιλοξενεί πίσω κόσμο , η μεγαλύτερη αξιοπιστία , η έξτρα ιπποδύναμη και ροπή γέρνουν την ζυγαριά στο χιουνται.
Φυσικά αν πας με πολλές δόσεις το χιουνται θα σου βγει ακριβότερο.
Βάρος θα πρέπει να δοθεί ότι έχουν διαφορετικά αυτόματα το αυτόματο της Φορντ λόγω μετατροπέα ροπής έχει προβάδισμα έναντι του διπλού συμπλέκτη του τουσον εδώ θα ήταν για εμένα ο μεγαλύτερος προβληματισμός μεταξύ των δύο εκτελέσεων.
FORD KUGA 2020