Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    FORD KUGA 2020
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. FORD KUGA 2020
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 7
    • 8
    • 56
    • 57
    • 6 / 57
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    73
    1128
    44177
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • mastoras78
      mastoras78 @fanis75 last edited by

      Κάτσε να πουληθεί κανένα πρώτα γιατί με τις τιμές που ξεκινάει, θα αργήσουμε. Ford ήμουν σήμερα και τα λέγαμε...

      "Έκανες το λάθος να του δώσεις ότι του άξιζε.. αυτό δεν έπρεπε γιατί δεν το άντεξε"
      #tsekourato_ksevrakoma

      1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • fanis75
        fanis75 moderator @mastoras78 last edited by

        Κάτσε να πουληθεί κανένα πρώτα γιατί με τις τιμές που ξεκινάει, θα αργήσουμε. Ford ήμουν σήμερα και τα λέγαμε...

        Αχαχα!! Δεν το βρίσκω ακριβό (απλά το προηγούμενο μετά το F/L ήταν πολύ φτηνό), όμως ο ανταγωνισμός είναι μεγάλος και για κάποιο λόγο ενώ το Puma αρέσει και 'πείθει' το Kuga δεν.

        We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

        1 Reply Last reply Reply Quote 2
        • T
          tkin73 @mastoras78 last edited by

          Η αλήθεια είναι ότι για τα ούτε 100 κομμάτια που πουλήθηκαν το 2020 η κουβέντα που γίνεται στο φόρουμ είναι πολλαπλάσια πολύ της παρουσίας του στην Ελλάδα. Πχ δεν έχω δει ούτε ενα στους δρόμους.

          Δεν μπορεί να καταλάβω τον εισαγωγέα δεν τον απασχολεί το πώς ένα τόσο καλό αμάξι πουλά τόσο λίγο; Ή σου λέει αφού πουλάμε πούμα και λίγο φιέστα καλά είμαστε άστο να υπάρχει και αυτό να γεμίζει τις βιτρίνες;

          Δεν θα έπρεπε να κάνουν μια πιο επιθετική πολιτική πέρα από τα αστεία πόσα έκπτωσης των 600 και 900 ποσών σε προφουσκωμενες τιμές ;

          Ή μήπως τελικά η πλειοψηφία αδιαφορεί για τα οδηγικά χαρακτηριστικά και μένει στην αμφιλεγόμενη εξωτερική εμφάνιση στο λιτό και ίδιας ποιότητας ταμπλό με το φιέστα των -10Κ ;

          Πρόσωπικα από τα πολλά suv που έκανα βόλτα το τοποθετώ ψηλά στις επιλογές δεν με χαλάει το φιέστα ταμπλό και η εξωτερική εμφάνιση μου αρέσει κιόλας που κρύβει το μέγεθος του. Με χαλάει η τιμή του και το μήκος του και η αντιπροσωπεία (το τελευταίο τελικά ξεπερνιέται)

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • dimitriscsd
            dimitriscsd last edited by

            Ταμπλό παρόμοιο με το φιέστα ίσως. Ίδιο όχι. Και το kuga και το focus έχουν πιο καλά υλικά και σχεδίαση στο ταμπλό. Όχι εντελώς διαφορετική αλλά αν μπεις στο ένα και δύο άλλο καπάκι καταλαβαίνεις διάφορα. Η φιλοσοφία όμως σε όλα τα νέα ford είναι παρόμοια.

            Για κάποιον που η οδηγική συμπεριφορά έρχεται μετά το εντυπωσιακό σαλόνι ευτυχώς υπάρχουν πολλές επιλογές σε άλλες εταιρίες. Ο τομέας αυτός δεν είναι προτεραιότητα της ford.

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • piliourits
              piliourits last edited by

              Αυτό με το σαλόνι των Φορντ επαναλαμβάνεται συνέχεια. Δηλαδή είναι ΟΚ να έχει π.χ. το Tiguan σαλόνι με σχέδιο σαν διογκωμένο Polo αλλά είναι μειονέκτημα στο Φορντ; Έχει κάποια λειτουργική ατέλεια το σαλόνι των Φορντ, έχει τίποτε χειρηστήρια αφής της πλάκας, λείπουν φυσικά κουμπιά και αντικαθίστανται από γραφικά στην οθόνη, δεν είναι όμορφα και ανθεκτικά τα χειρηστήρια και ξεφτίζουν με τον καίρο, έχει μάπα συμπλέκτη και λεβιέ, έχει τίποτε στενά καθίσματα ή με μάπα πλευρική στήριξη, τί ακριβώς δεν είναι σωστό;

              Επιτελικό Κράτος Κυβέρνησης Αρίστων που Ηγείται της 4ης Βιομηχανικής Επανάστασης.

              1 Reply Last reply Reply Quote 8
              • D
                dublin last edited by

                Το Kuga έχει εσωτερικό Focus, και όχι Fiesta, το Puma έχει εσωτερικό Fiesta.

                1 Reply Last reply Reply Quote 5
                • L
                  lap last edited by

                  Τι να πουνε και τα μουντα πλαστικα των suzuki, ε Χαρη;

                  Το focus premium μοιάζει μπροατα σε suzuki

                  ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • C
                    criuser last edited by

                    Εμένα το μόνο που με χάλασε στο Κούγκα είναι που το κάθισμα δεν πάει ούτε αρκετά πίσω , ούτε αρκετά χαμηλά , με αποτέλεσμα να μην μπορώ να το οδηγήσω καθόλου .

                    Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                    πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...
                    Εμαθα...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • dimitriscsd
                      dimitriscsd @criuser last edited by

                      Τι ύψος έχεις; Πρέπει να είσαι γίγαντας!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • C
                        criuser last edited by

                        1,94 και 130 κιλά .

                        Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                        πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...
                        Εμαθα...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • dimitriscsd
                          dimitriscsd last edited by

                          Viking δηλαδή! Λογικό να έχεις ιδιαίτερη θέση οδήγησης. Φαντάζομαι σε λίγα αυτοκίνητα νιώθεις άνεση.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 3
                          • D
                            dublin @criuser last edited by

                            1,94 και 130 κιλά .

                            Γιγαντάκος! καλά, σοβαρά όμως; τόσο μεγάλο αυτοκίνητο και είχες θέμα; δεν θα το περίμενα ποτέ.

                            Ενδιαφέρεται ένας φίλος μου, 1.99 χωρίς παπούτσια, την άνοιξη θα ενδιαφερθεί για αυτοκίνητο. Τι να πάει να κοιτάξει; Kuga/3008/Tuscon (του το πρότεινα, αλλά δεν τρελαίνεται για την μάρκα)/XC40 (πάλι εγώ, δεν ψήνεται πολύ)/DS7/Tiguan, δεν θέλει Skoda/Seat καθόλου, και γενικά είναι PSA/Opel/Ford οπαδός.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 3
                            • dimitriscsd
                              dimitriscsd last edited by

                              Έχει και το explorer hybrid παιδιά πλέον να κάνετε και camping μέσα!

                              Πέρα από τη πλάκα πέρα από το ύψος παίζει ρόλο και ο σωματότυπος. Μπορεί 2 άτομα ίδιου ύψους να έχουν διαφορετικές διαστάσεις σε κορμό άκρα κτλ ο ένας να βολευτει και ο άλλος όχι. Χρειάζεται δοκιμή.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 3
                              • D
                                dublin @dimitriscsd last edited by

                                Έχει και το explorer hybrid παιδιά πλέον να κάνετε και camping μέσα!

                                Πέρα από τη πλάκα πέρα από το ύψοςπαίζει ρόλο και ο σωματότυπος. Μπορεί 2 άτομα ίδιου ύψους να έχουν διαφορετικές διαστάσεις σε κορμό άκρα κτλ ο ένας να βολευτει και ο άλλος όχι. Χρειάζεται δοκιμή.

                                ναι, και εγώ το λέω αυτό εδώ και καιρό, όπως δεν φοράμε όλοι το ίδιο νούμερο ρούχα/παπούτσια, ή οδηγούμε ποδήλατα, έτσι και όλα τα αυτοκίνητα δεν είναι για όλους.

                                Ο παραπάνω φίλος μου ενώ είναι κανονικός (δεν έχει περιττό βάρος) είναι πραγματικά τεράστιος, με μεγάλη κατασκευή και πλάτες, ένας άλλος φίλος μας λίγο κοντύτερος αλλά πολύ ψηλότερος από εμένα (έπαιζε μέχρι πρόσφατα 3άρι σε ομάδες), είναι κυριολεκτικά 1-2 νούμερα μικρότερος, και μέχρι και σκέφτεται να πάρει το 2008 ενώ τον έχω βάλει και πίσω σε ταξίδι! ο πρώτος στο 2008 απλά ΔΕΝ χωράει, και πάντα είχε μεγάλα αυτοκίνητα, το λιγότερο C κατηγορία, ο άλλος τώρα έχει B hatchback, και κοιτάει για B suv ή μικρό C (308/C4/Opel Mokka/2008/Stonic, αλλά και Clio/208/C3).

                                Νομίζω φυσιολογικά συμπεράσματα είναι αυτά.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                • L
                                  lapin last edited by

                                  Προ μηνών πέρασα από αντιπροσωπεία της Ford για να δω (και) το Kuga. Το απέρριψα για τους εξής λόγους:

                                  1. Πολύ μακρύ (το μεγαλύτερο ίσως μειονέκτημα)

                                  2. Ολίγον άσχημο και κάπως άγαρμπο 'αμερικανιά' στη σχεδίαση

                                  3. Πορτ μπαγκάζ ρηχό και όχι ιδιαίτερα μεγάλο για το μέγεθος του αυτοκινήτου

                                  4. Χώροι όχι αυτοί που περιμένεις για το μέγεθος του αυτοκινήτου

                                  5. Ποιότητα μέτρια το πολύ

                                  Στα θετικά σημειώνω τα εξής:

                                  1. Ανεξάρτητη ανάρτηση πίσω

                                  2. Εγγύηση

                                  3. Σχετικά καλή τιμή. Μου είπε ο πωλητής 26.500€ κλειδί για την έκδοση 1.5 ecoboost titanium με το μεταλλικό μέσα.

                                  Συμπερασματικά, θεωρώ αδιανόητο ένα όχημα 4,62 να έχει χώρους και πορτμπαγκάζ ίσους ή και χειρότεροους από τα Ateca και Karoq των 4,38.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 8
                                  • D
                                    dublin @lapin last edited by

                                    Προ μηνών πέρασα από αντιπροσωπεία της Ford για να δω (και) το Kuga. Το απέρριψα για τους εξής λόγους:

                                    1. Πολύ μακρύ (το μεγαλύτερο ίσως μειονέκτημα)

                                    2. Ολίγον άσχημο και κάπως άγαρμπο 'αμερικανιά' στη σχεδίαση

                                    3. Πορτ μπαγκάζ ρηχό και όχι ιδιαίτερα μεγάλο για το μέγεθος του αυτοκινήτου

                                    4. Χώροι όχι αυτοί που περιμένεις για το μέγεθος του αυτοκινήτου

                                    5. Ποιότητα μέτρια το πολύ

                                    Στα θετικά σημειώνω τα εξής:

                                    1. Ανεξάρτητη ανάρτηση πίσω

                                    2. Εγγύηση

                                    3. Σχετικά καλή τιμή. Μου είπε ο πωλητής 26.500€ κλειδί για την έκδοση 1.5 ecoboost titanium με το μεταλλικό μέσα.

                                    Συμπερασματικά, θεωρώ αδιανόητο ένα όχημα 4,62 να έχει χώρους και πορτμπαγκάζ ίσους ή και χειρότεροους από τα Ateca και Karoq των 4,38.

                                    Αυτό ακριβώς το πρόβλημα διαπίστωσα στο προηγούμενο Kuga επίσης που ήμουν πολύ κοντά σε αγορά. Πώς τα καταφέρνουν εκεί στη Ford; Και εντάξει, το Karoq είναι φαινόμενο, αλλατ σχεδόν με όλα είναι ίσος ο χώρος αποσκευών και τα άλλα είναι από 4.36-4.50 το πολύ. Κάποια B suv το πλησιάζουν σε αυτόν τον τομέα.

                                    Πολύ καλές οι παρατηρήσεις σου.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                    • C
                                      criuser last edited by

                                      Χώρους για ψηλούς ανθρώπους σε SUV έχουν στα Β το Κάμικ , το Κρόσλαντ , το 3 Αιρκρος , το Κόνα  και το Βιτάρα .

                                      Τα άλλα θέλουν παραχωρήσεις .

                                      Στα C SUV ζορίστηκα στο Κούγκα  Αν έχει λεφτά και του αρέσουν να δει το GLB .

                                      Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                      πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...
                                      Εμαθα...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                      • L
                                        lap last edited by

                                        https://www.shape.gr/diatrofi-adynatisma/diaites/diaita-xase-5-kila-minas/

                                        ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                        • C
                                          criuser last edited by

                                          Me ta kila mas kai ton para mas

                                          που έλεγαν οι παλαιοί...

                                          τότε που οι αδύνατοι ήταν ύποπτοι για φθίση...

                                          Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                          πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...
                                          Εμαθα...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                          • T
                                            tkin73 last edited by

                                            Τουσον 1.6D (136 PS) 4WD 7DCT HGS 48V Distinctive 35.590

                                            Ποιο φρέσκο , περισσότερος εξοπλισμός, και 4*4 , περισσότερα άλογα , περισσότερη ροπή,ήπια υβριδικο.

                                            Το μόνο που υστερεί έναντι του Φορντ εξοπλιστικά είναι το acc kai blind spot.

                                            Όμως το 4*4 η καλύτερη ποιότητα εσωτερικού , ο στάνταρ μεγαλύτερος χώρος αποσκευών ( τα 625 του Κούγκα τα παίρνεις όταν τραβάς τελείως μπροστά τα καθίσματα  και δεν φιλοξενεί πίσω κόσμο , η μεγαλύτερη αξιοπιστία , η έξτρα ιπποδύναμη και ροπή γέρνουν την ζυγαριά στο χιουνται.

                                            Φυσικά αν πας με πολλές δόσεις το χιουνται θα σου βγει ακριβότερο.

                                            Βάρος θα πρέπει να δοθεί ότι  έχουν διαφορετικά αυτόματα το αυτόματο της Φορντ λόγω μετατροπέα ροπής έχει προβάδισμα έναντι του διπλού συμπλέκτη του τουσον εδώ θα ήταν για εμένα ο μεγαλύτερος προβληματισμός μεταξύ των δύο εκτελέσεων.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 8
                                            • 56
                                            • 57
                                            • 6 / 57
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr