-
Τελικά, βλέποντας και τις τιμές να παίρνουν την ανηφόρα, προχώρησα στην αλλαγή με Bridgestone Potenza Sport σε 225/45/17 στα 360€.
Στην αλλαγή το συνεργείο μου τα φούσκωσε στα 35psi μπρος-πίσω όταν οι προβλεπόμενες πιέσεις είναι 2.3bar μπροστά 2.1bar πίσω για Άνεση και 2.7/2.5 αντίστοιχα για φορτίο.
Αυτό το 35psi οκ είναι μικρή η διαφορά απο 33,4 (2.3) για μπροστά αλλά απο το 30.4 (2.1) μου φάνηκε μεγάλη.
Μία βόλτα που πρόλαβα και το έκανα δε μπορώ να πω ότι με δυσαρέστησε κάπου αλλά το θεωρείτε λογικό ? -
Απόλυτα λογικό δεδομένων και των spor χαρακτηριστικών.
-
Πρόσθιο κινητό είναι?
-
Ναι, Astra H 1,6Τ είναι προσθιοκίνητο. Παρατήρησα στο manual ότι αυτές τις πιέσεις τις δίνει μόνο στο OPC.
-
Λογικό να πρέπει να υπάρχει περισσότερη πίεση στον εμπρός άξονα λοιπόν. Το ίδιο μπροστά πίσω είναι λάθος, θα είναι απρόβλεπτο στο όριο.
-
@teo_3 said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
Τελικά, βλέποντας και τις τιμές να παίρνουν την ανηφόρα, προχώρησα στην αλλαγή με Bridgestone Potenza Sport σε 225/45/17 στα 360€.
Στην αλλαγή το συνεργείο μου τα φούσκωσε στα 35psi μπρος-πίσω όταν οι προβλεπόμενες πιέσεις είναι 2.3bar μπροστά 2.1bar πίσω για Άνεση και 2.7/2.5 αντίστοιχα για φορτίο.
Αυτό το 35psi οκ είναι μικρή η διαφορά απο 33,4 (2.3) για μπροστά αλλά απο το 30.4 (2.1) μου φάνηκε μεγάλη.
Μία βόλτα που πρόλαβα και το έκανα δε μπορώ να πω ότι με δυσαρέστησε κάπου αλλά το θεωρείτε λογικό ?Παράλογο είναι! Πάντα πρέπει να ξεκινάς από τις εργοστασιακές πιέσεις και μετά, αν κάτι δεν σου αρέσει ή πιστεύεις ότι μπορείς να βελτιώσεις, τότε να δοκιμάζεις σταδιακές μεταβολές των πιέσεων.
Δεν εννοώ με αυτό ότι δεν υπάρχει περίπτωση να είναι σωστή η πίεση που σου έβαλαν. Δεν είναι πολύ πιθανό, αλλά υπάρχει περίπτωση αυτή η πίεση να ταιριάζει καλύτερα στα χαρακτηριστικά των ελαστικών που έβαλες, καθώς και τα χαρακτηριστικά των ελληνικών δρόμων. Επειδή όμως γενικά ο κατασκευαστής ξέρει καλύτερα, το λογικό είναι να ξεκινήσεις τις δοκιμές σου με αφετηρία τις εργοστασιακές πιέσεις.
-
@harisma23 said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
@teo_3 said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
Τελικά, βλέποντας και τις τιμές να παίρνουν την ανηφόρα, προχώρησα στην αλλαγή με Bridgestone Potenza Sport σε 225/45/17 στα 360€.
Στην αλλαγή το συνεργείο μου τα φούσκωσε στα 35psi μπρος-πίσω όταν οι προβλεπόμενες πιέσεις είναι 2.3bar μπροστά 2.1bar πίσω για Άνεση και 2.7/2.5 αντίστοιχα για φορτίο.
Αυτό το 35psi οκ είναι μικρή η διαφορά απο 33,4 (2.3) για μπροστά αλλά απο το 30.4 (2.1) μου φάνηκε μεγάλη.
Μία βόλτα που πρόλαβα και το έκανα δε μπορώ να πω ότι με δυσαρέστησε κάπου αλλά το θεωρείτε λογικό ?Παράλογο είναι! Πάντα πρέπει να ξεκινάς από τις εργοστασιακές πιέσεις και μετά, αν κάτι δεν σου αρέσει ή πιστεύεις ότι μπορείς να βελτιώσεις, τότε να δοκιμάζεις σταδιακές μεταβολές των πιέσεων.
Δεν εννοώ με αυτό ότι δεν υπάρχει περίπτωση να είναι σωστή η πίεση που σου έβαλαν. Δεν είναι πολύ πιθανό, αλλά υπάρχει περίπτωση αυτή η πίεση να ταιριάζει καλύτερα στα χαρακτηριστικά των ελαστικών που έβαλες, καθώς και τα χαρακτηριστικά των ελληνικών δρόμων. Επειδή όμως γενικά ο κατασκευαστής ξέρει καλύτερα, το λογικό είναι να ξεκινήσεις τις δοκιμές σου με αφετηρία τις εργοστασιακές πιέσεις.
Και εγώ αυτής της άποψης είμαι αλλά μου έκανε εντύπωση η σιγουριά τους.
-
@teo_3 said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
Τελικά, βλέποντας και τις τιμές να παίρνουν την ανηφόρα, προχώρησα στην αλλαγή με Bridgestone Potenza Sport σε 225/45/17 στα 360€.
Στην αλλαγή το συνεργείο μου τα φούσκωσε στα 35psi μπρος-πίσω όταν οι προβλεπόμενες πιέσεις είναι 2.3bar μπροστά 2.1bar πίσω για Άνεση και 2.7/2.5 αντίστοιχα για φορτίο.
Αυτό το 35psi οκ είναι μικρή η διαφορά απο 33,4 (2.3) για μπροστά αλλά απο το 30.4 (2.1) μου φάνηκε μεγάλη.
Μία βόλτα που πρόλαβα και το έκανα δε μπορώ να πω ότι με δυσαρέστησε κάπου αλλά το θεωρείτε λογικό ?Καλοπατητα τα νεα ελαστικα. Τα θεωρω πολυ καλα.
Φοραω PS4 αλλα θα ηθελα να τα δοκιμασω μιας και εχω ακουσει καλα λογια απο κατοχους στο ιδιο αυτοκινητο.
Γενικα το Potenza Sport θεωρειται UHP ελαστικο. Δηλαδη ειναι στην ιδια κατηγορα με SuperSport ελαστικα (SC7, Eagle F1 SuperSport, Pilot Sport 4S, etc).
Προσωπικα το θεωρω βασει των εχω διαβασει ισαξιο η ελαχιστα καλυτερο των PS4.
Επισης εχουν βγει και PS5 και F1 Asymmetric 6. Τα τελευταια θεωρω θα σου ταιριαζαν γαντι βασει των αναγκων σου που διαβασα πιο πριν. -
@petran17 said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
@teo_3 said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
Τελικά, βλέποντας και τις τιμές να παίρνουν την ανηφόρα, προχώρησα στην αλλαγή με Bridgestone Potenza Sport σε 225/45/17 στα 360€.
Στην αλλαγή το συνεργείο μου τα φούσκωσε στα 35psi μπρος-πίσω όταν οι προβλεπόμενες πιέσεις είναι 2.3bar μπροστά 2.1bar πίσω για Άνεση και 2.7/2.5 αντίστοιχα για φορτίο.
Αυτό το 35psi οκ είναι μικρή η διαφορά απο 33,4 (2.3) για μπροστά αλλά απο το 30.4 (2.1) μου φάνηκε μεγάλη.
Μία βόλτα που πρόλαβα και το έκανα δε μπορώ να πω ότι με δυσαρέστησε κάπου αλλά το θεωρείτε λογικό ?Καλοπατητα τα νεα ελαστικα. Τα θεωρω πολυ καλα.
Φοραω PS4 αλλα θα ηθελα να τα δοκιμασω μιας και εχω ακουσει καλα λογια απο κατοχους στο ιδιο αυτοκινητο.
Γενικα το Potenza Sport θεωρειται UHP ελαστικο. Δηλαδη ειναι στην ιδια κατηγορα με SuperSport ελαστικα (SC7, Eagle F1 SuperSport, Pilot Sport 4S, etc).
Προσωπικα το θεωρω βασει των εχω διαβασει ισαξιο η ελαχιστα καλυτερο των PS4.
Επισης εχουν βγει και PS5 και F1 Asymmetric 6. Τα τελευταια θεωρω θα σου ταιριαζαν γαντι βασει των αναγκων σου που διαβασα πιο πριν.Να είσαι καλά, ευχαριστώ. Θα επανέλθω με ολοκληρωμένη άποψη μια που ακόμη τα στρώνω. Μέχρι στιγμής είναι ακριβώς αυτό που ήθελα, λάστιχο να στρίβει και να μην φοβάμαι όπως με το Dunlop Sport Maxx RT2, ένα εξαιρετικό καθημερινό λάστιχο αλλά όχι για σπορ οδήγηση, στο δικό μου set up τουλάχιστον.
Τα Michelin PS4/PS5 τα φοβόμουν γιατί όπου διάβασα γράφανε για μαλακό άνετο ελαστικό που βγάζει χλμ. 0/3 για μένα.
Το νέο Assymetric 6 λέγεται ότι είναι πιο σπορ απο το 5 αλλά ακόμα τεστ δεν έχουν γίνει. Ίσως το νέο Yokohama Advan V107 να είχε ενδιαφέρον αλλά βγαίνει αυτό το μήνα. -
@teo_3 said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
@petran17 said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
@teo_3 said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
Τελικά, βλέποντας και τις τιμές να παίρνουν την ανηφόρα, προχώρησα στην αλλαγή με Bridgestone Potenza Sport σε 225/45/17 στα 360€.
Στην αλλαγή το συνεργείο μου τα φούσκωσε στα 35psi μπρος-πίσω όταν οι προβλεπόμενες πιέσεις είναι 2.3bar μπροστά 2.1bar πίσω για Άνεση και 2.7/2.5 αντίστοιχα για φορτίο.
Αυτό το 35psi οκ είναι μικρή η διαφορά απο 33,4 (2.3) για μπροστά αλλά απο το 30.4 (2.1) μου φάνηκε μεγάλη.
Μία βόλτα που πρόλαβα και το έκανα δε μπορώ να πω ότι με δυσαρέστησε κάπου αλλά το θεωρείτε λογικό ?Καλοπατητα τα νεα ελαστικα. Τα θεωρω πολυ καλα.
Φοραω PS4 αλλα θα ηθελα να τα δοκιμασω μιας και εχω ακουσει καλα λογια απο κατοχους στο ιδιο αυτοκινητο.
Γενικα το Potenza Sport θεωρειται UHP ελαστικο. Δηλαδη ειναι στην ιδια κατηγορα με SuperSport ελαστικα (SC7, Eagle F1 SuperSport, Pilot Sport 4S, etc).
Προσωπικα το θεωρω βασει των εχω διαβασει ισαξιο η ελαχιστα καλυτερο των PS4.
Επισης εχουν βγει και PS5 και F1 Asymmetric 6. Τα τελευταια θεωρω θα σου ταιριαζαν γαντι βασει των αναγκων σου που διαβασα πιο πριν.Να είσαι καλά, ευχαριστώ. Θα επανέλθω με ολοκληρωμένη άποψη μια που ακόμη τα στρώνω. Μέχρι στιγμής είναι ακριβώς αυτό που ήθελα, λάστιχο να στρίβει και να μην φοβάμαι όπως με το Dunlop Sport Maxx RT2, ένα εξαιρετικό καθημερινό λάστιχο αλλά όχι για σπορ οδήγηση, στο δικό μου set up τουλάχιστον.
Τα Michelin PS4/PS5 τα φοβόμουν γιατί όπου διάβασα γράφανε για μαλακό άνετο ελαστικό που βγάζει χλμ. 0/3 για μένα.
Το νέο Assymetric 6 λέγεται ότι είναι πιο σπορ απο το 5 αλλά ακόμα τεστ δεν έχουν γίνει. Ίσως το νέο Yokohama Advan V107 να είχε ενδιαφέρον αλλά βγαίνει αυτό το μήνα.https://www.tyrereviews.com/Article/2022-Tyre-Reviews-17-Inch-UHP-Summer-Tyre-Test.htm
-
@manast said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
Ευχαριστώ για την όποια άποψη γράψατε.
Ρωτώ γιατί ψάχνομαι στα 43,000km και 3 χρόνια πια, για την αλλαγή 4άδας στη Stelvio.
Φοράει 235/60/18 crossclimate SUV και χωρίς να έχω τρελαθεί από την απόδοσή τους, στην πραγματικότητα μόνο στο βρεγμένο έχω παράπονο. Ομως σε τέτοιο τερέν μάλλον με όλα πρέπει να είμαι προσεκτικός. Η μεγάλη μου απορία είναι να βάλω τα ίδια (τώρα) ή θερινά (μετά κανένα τετράμηνο);
Δεν τα έχουν φτύσει ακόμα, δεν είναι άψογα...Τελικά:
640€ με την προωθητική της Michelin (20€). Για να δούμε.
-
@pagalo-frl-auth-gr said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
@teo_3 said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
@petran17 said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
@teo_3 said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
Τελικά, βλέποντας και τις τιμές να παίρνουν την ανηφόρα, προχώρησα στην αλλαγή με Bridgestone Potenza Sport σε 225/45/17 στα 360€.
Στην αλλαγή το συνεργείο μου τα φούσκωσε στα 35psi μπρος-πίσω όταν οι προβλεπόμενες πιέσεις είναι 2.3bar μπροστά 2.1bar πίσω για Άνεση και 2.7/2.5 αντίστοιχα για φορτίο.
Αυτό το 35psi οκ είναι μικρή η διαφορά απο 33,4 (2.3) για μπροστά αλλά απο το 30.4 (2.1) μου φάνηκε μεγάλη.
Μία βόλτα που πρόλαβα και το έκανα δε μπορώ να πω ότι με δυσαρέστησε κάπου αλλά το θεωρείτε λογικό ?Καλοπατητα τα νεα ελαστικα. Τα θεωρω πολυ καλα.
Φοραω PS4 αλλα θα ηθελα να τα δοκιμασω μιας και εχω ακουσει καλα λογια απο κατοχους στο ιδιο αυτοκινητο.
Γενικα το Potenza Sport θεωρειται UHP ελαστικο. Δηλαδη ειναι στην ιδια κατηγορα με SuperSport ελαστικα (SC7, Eagle F1 SuperSport, Pilot Sport 4S, etc).
Προσωπικα το θεωρω βασει των εχω διαβασει ισαξιο η ελαχιστα καλυτερο των PS4.
Επισης εχουν βγει και PS5 και F1 Asymmetric 6. Τα τελευταια θεωρω θα σου ταιριαζαν γαντι βασει των αναγκων σου που διαβασα πιο πριν.Να είσαι καλά, ευχαριστώ. Θα επανέλθω με ολοκληρωμένη άποψη μια που ακόμη τα στρώνω. Μέχρι στιγμής είναι ακριβώς αυτό που ήθελα, λάστιχο να στρίβει και να μην φοβάμαι όπως με το Dunlop Sport Maxx RT2, ένα εξαιρετικό καθημερινό λάστιχο αλλά όχι για σπορ οδήγηση, στο δικό μου set up τουλάχιστον.
Τα Michelin PS4/PS5 τα φοβόμουν γιατί όπου διάβασα γράφανε για μαλακό άνετο ελαστικό που βγάζει χλμ. 0/3 για μένα.
Το νέο Assymetric 6 λέγεται ότι είναι πιο σπορ απο το 5 αλλά ακόμα τεστ δεν έχουν γίνει. Ίσως το νέο Yokohama Advan V107 να είχε ενδιαφέρον αλλά βγαίνει αυτό το μήνα.https://www.tyrereviews.com/Article/2022-Tyre-Reviews-17-Inch-UHP-Summer-Tyre-Test.htm
Σύμφωνα με τα αποτελέσματα του τεστ δείχνει overall το καλύτερο λάστιχο το F1A6.
Εγώ είχα μείνει απόλυτα ευχαριστημένος με τα F1A5 και μάλιστα μετά από τα πολύ καλά PS3 .
Καλύτερα παντού τα Goodyear και ειδικά στο βρεγμένο ήταν εντυπωσιακά , απίστευτο κράτημα παντού, φρενάρισμα κλπ μέχρι τα πρώτα 25000 χλμ ενώ και στο τέλος τους στα 40000 κρατούσαν πολύ καλά.
Μετα λόγω φίλου και πελάτη λαστιχά με έπεισε να βάλω κάτι cinturato P7 , κλάμα , από τα πρώτα μέτρα η διαφορά ήταν τεράστια... -
Το p7 είναι κορυφαίο ελαστικό στην κατηγορία τουρισμού και με σπορ χαρακτηριστικά. Η αίσθηση στο τιμόνι είναι κορυφαία λόγω του σκληρού πλαϊνού. Αν αυτό ξενίζει σε κάποιους τότε γράψε λάθος η αστοχία επιλογης.
-
Υπάρχουν πολλά μοντέλα Ρ7, οπότε πιθανώς δεν μιλάτε για τα ίδια.
-
Υπάρχει το p7 και το p7 blue που είναι χαμηλής τριβής και αντικατασταθηκε. Αυτά είναι.
-
Το p7 είναι touring ελαστικό λογικό είναι να είναι υποδεέστερο απο τα f1 assymetric και τα pilot sport....
-
P7 cinturato λέω , όχι το blue ή κάποιο άλλο οικολογικό .
Εν τω μεταξύ όταν υπάρχουν τα Assymetric , τα PS της Michelin , τα Sport contact της continental ( πλέον τα λέει νομίζω premium contact , τα sportcontact θα αφορούν πολύ πιο σπορτίφ αυτοκίνητα) , και τα Ventus S της Hankook , δεν βλέπω κανέναν λόγο να επιλέξεις για οποιοδήποτε αυτοκίνητο με 17+ τροχούς κάποιο από τα touring ελαστικά με τις τιμές αν δεν κάνω λάθος να είναι πλέον πολύ κοντά σε αυτές τις κατηγορίες και μάρκες.
Τι μπορεί να κερδίσει κάποιος από ένα touring ελαστικό περισσότερο σε οικονομία ή θόρυβο κύλισης ή φθοράς; Ελάχιστα πράγματα νομίζω. -
Κοντά στο 1 λιτρο ανα 100 χιλιόμετρα.
-
@otokomae said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
Κοντά στο 1 λιτρο ανα 100 χιλιόμετρα.
Σε καμία των περιπτώσεων!
Όπως μπορείς να διαβάσεις στο link παρακάτω, οι διαφορές μεταξύ των κατηγοριών Fuel Efficiency στα tyre labels είναι της τάξης του 0,1lt/100Km. Ένα touring σε σχέση με ένα sport ελαστικό στις ίδιες διαστάσεις έχουν 1-2 κλάσεις διαφορά, οπότε χοντρικά 0,1-0,2lt/100km διαφορά στην κατανάλωση.
https://www.goodyear.eu/en_gb/consumer/learn/eu-tire-label-explained.html
-
Αλλαγή από touring σε UHP με ίδια διάσταση είχα 0.6 με 0.7 του λιτρου επιπλέον.
Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]