-
Δεν είναι μόνο Hybrid και θα πουλήσει και το συμβατικό. Εξάλλου το Hybrid δεν κολλούσε με το λογοπαίγνιο που ήθελα να κάνω με την ονομασία του μοντέλου...
-
Τα hybrid όμως πουλάν σαν τρελα. Αν και όπως είπα αν δεν το χρειάζεσαι μία χαρά ειναι και οι απλές εκδόσεις. Όπως και στου yaris δηλαδή. Απλα κάπου στο 80% των αγοραστών επιλέγουν Hybrid.
-
tutuyo wrote:
20-21κ υβριδικό επί της ουσίας RAV4 με αυτόματο?
shut up and take my money!
Τι σχέση έχει με το RAV4; Πέρα από το σήμα.
το αντιληφθηκα σαν τον αμεσο αντικαταστατη του αλλα ειναι προφανως λαθος
Εαν η Toyota δωσει μια hybrid λυση με χωρους (γιατι Corolla και CHR πασχουν εκει) εγω προτιθεμαι να αλλαξω το τωρινο μου βενζινοκινητο αμεσα. Ας κανω και καποιες υποχωρησεις στην ποιοτητα των πλαστικων
Αγοραζω την αξιοπιστια των τογιοτικων hybrid υλοποιησεων. Υπαρχει αλλος κατασκευαστης με τοσο χρονια τεχνογνωσιας σε hybrid λύσεις?
-
Στο περίπου η honda, αλλά δεν τα έφερνε εδώ. Και έρχεται το ερώτημα honda jazz hybrid ή yaris cross. Το ενα μεγαλύτερο πορτπαγκαζ, το άλλο μεγαλύτερους χωρους. Ποια χρειαζόμαστε κάθε μέρα;
-
Και έρχεται το ερώτημα honda jazz hybrid ή yaris cross. Το ενα μεγαλύτερο πορτπαγκαζ, το άλλο μεγαλύτερους χωρους. Ποια χρειαζόμαστε κάθε μέρα;
Το ερώτημα είναι Jazz or Jazz Cross είναι ανταγωνιστικό του Yaris Cross? Γιατί το Jazz Cross είναι εκτός τόπου και χρόνου τιμολογιακά.
-
Στο περίπου η honda, αλλά δεν τα έφερνε εδώ. Και έρχεται το ερώτημα honda jazz hybrid ή yaris cross. Το ενα μεγαλύτερο πορτπαγκαζ, το άλλο μεγαλύτερους χωρους. Ποια χρειαζόμαστε κάθε μέρα;
Παντως το Jazz hybrid με τη δικη του λογικη (μεγαλος ηλεκτροκινητηρας που οδηγει το αυτοκινητο εξολοκληρου, και ενας βενζινοκινητηρας ΜΟΝΟ σαν γεννητρια φορτισης της μπαταριας) στα διαφορα τεστ δειχνει σαφως χειροτερο σε καταναλωση του Toyota Hybrid. Οποτε δεν ειναι πραγματικος ανταγωνιστης, τολμω να πω οτι πιο κοντα στα mHev ειναι παρα στα toyota full hybrid.
-
Αν εξετάζεις μονάχα την απόσταση από το έδαφος, ναι μόνο το jazz cross έχει ως αντίπαλο το yaris cross. Αν εξετάζεις γενικότερα το μελλοντικό σου αυτοκινητο ως οικογενειακό, υβριδικο, αυτοματο, κίνηση κυρίως πόλη, με μικρό μήκος και με 23.000 ευρώ, τότε μπορεί να παιξουν ανταγωνιστικά μεταξυ τους.
-
Σε όσα τεστ έχω δει εγώ, σε μικτη καταναλωση καλύτερο βγαίνει το jazz ενω το yaris καλύτερο κατά 0,3 με 0,4 λιτρα σε κίνηση αποκλειστικά πόλης. Με το cross λογω χειρότερη αεροδυναμικής του cross, υποθέτω πως θα ειναι στα ίδια.
Η διαφορές όμως σε χώρους είναι ας μη πω χαοτικές ας πω εμφανείς. Το jazz έχει και άλλα χαρίσματα όπως small overlap προσέγγιση ατυχήματος, 10 αερόσακους, αισθητά καλύτερη ηχομονωση ίσως η καλύτερη της κατηγοριας κτλ αλλα εχει πολυ αδιάφορη σχεδίαση.
-
Το Jazz cross έχει 15εκ. απόσταση από το έδαφος,ενώ το Yaris cross 17 εκ. Θα μου πεις για 2 εκ. διαφορά.. Ο.κ., μπορεί να μην είναι τεράστια διαφορά, αλλά είναι υπαρκτή.
Επίσης το jazz hybrid ξεκινά από ~ 23.000 στη βασική, ενώ στα ίδια λεφτά το yaris cross hybrid έχει την 3η έκδοση style -που εκτός από τον κλιματισμό-,πρέπει να 'χει περισσότερο εξοπλισμό (αναμένεται να επιβεβαιωθεί αυτό κι από κοντά).
-
Σωστα, η έκδοση που αξίζει στο jazz είναι η μεσαία. Η δεύτερη δηλαδη που τα έχει όλα από άποψη τεχνολογίας, συνδεσιμότητας, αυτόνομης οδήγησης κτλ και αυτή κοστίζει 25000 ευρώ με το κλειδί στο χέρι και με μεταλλικό χρώμα. Η τοπ έχει δέρματα και αλλά τέτοια.
Κριμα για το jazz. Το χαντακώνουν ίσως η εισαγωγική αλλά κυρίως οι δασμοί λόγω made in japan.
-
Κριμα για το jazz. Το χαντακώνουν ίσως η εισαγωγική αλλά κυρίως οι δασμοί λόγω made in japan.
Δεν φταίνε οι δασμοί, σιγά την διαφορά που κάνουν. Θέμα Honda Europe τιμολόγησης και Σαρακάκη είναι. Ακόμα και 10% να είναι ο δασμός (που δεν είναι έχει πέσει ήδη στο 7% ή 8%) δεν δικαιολογούνται οι τιμές, είναι πανάκριβα όλα τα Jazz. Εχουν τεράστια ΛΤΠΦ, δεν είναι θέμα δασμών.
-
Πάντως όταν έρθει το Γιαρισκρος και μαζέψει όλο το χαρτί και βγαίνει πρώτο στις πωλήσεις μην αρχίσετε μετά τα 'σιγά τι να μας πουν οι πωλήσεις' κτλ κτλ
Αστειεύομαι φυσικά, οπως ειπε και ο φιλος πιο πανω κανονικο hybrid σε αυτα τα χρηματα ειναι killer. Ενδεχομένως να τραβήξει και τους άλλους να παρουσιάσουν κανονικα hybrid και οχι κατι-σαν-hybrid
-
Δεν φταίνε οι δασμοί, σιγά την διαφορά που κάνουν. Θέμα Honda Europe τιμολόγησης και Σαρακάκη είναι. Ακόμα και 10% να είναι ο δασμός (που δεν είναι έχει πέσει ήδη στο 7% ή 8%) δεν δικαιολογούνται οι τιμές, είναι πανάκριβα όλα τα Jazz. Εχουν τεράστια ΛΤΠΦ, δεν είναι θέμα δασμών.
Σωστα για φέτος αν δεν κάνω λάθος όπως το διαβάζω, είναι στο 7,7% οι δασμοι και 6,9% του χρόνου, αλλά και πάλι ρε συ είναι μια αύξηση της τάξης του 8% στην ΛΤΠΦ. Όσο δηλαδή είναι το κέρδος σε άλλες εταιρίες, είναι απλά δαμσος.
Εδω για ένα 3 με 5% ελαστικότητα στην τιμή δεν επιλέγεται ένα προϊόν σε άλλες περιπτώσεις.
Παντως το jazz είναι άλλη κατηγορία σε τομείς που έχουν σημασία όπως ασφάλεια, ηχομονωση και χωροι.
-
...
Και τους λεω, καλα θα προπαραγγειλω κατι που οχι απλα δεν εχω οδηγησει, αλλα δε το εχω καν δει? Εκει μου ειπαν οτι μπορουν να ειναι ευελικτοι με την προκαταβολη και αν δε μου αρεσει το αυτοκινητο το Σεπτεμβρη να μου τη δωσουν πισω δεδομενου οτι θα το πουλησουν σε 1 ωρα το δικο μου αν ελευθερωθει.
....
Ο Motis λέει ότι ήδη έχουν μπει προ-παραγγελία 600 κομμάτια από το Σαββάτο 8/5 που ξεκίνησε η δυνατότητα.
-
Αιντε παλι με το jazz. Παει αυτο λεμε. Τιμολογιακα δεν μπορει να σταθει πουθενα. Ασε που ο ακατανομαστος δεν εχει πουλησει ουτε κομμάτι και του εβαλε και καπέλο 1Κ απο την αρχικη τιμη.
-
Είναι όμως πολύ καλό αυτοκινητο. Εμείς εδώ στην Ελλάδα με την κακή τιμολόγηση του δεν του δίνουμε σημασία αλλά δεν παύει να είναι ίσως το καλύτερο της κατηγοριας του.
Οντως δεν πούλησε τίποτα; Εντωμεταξύ στα ίδια χρήματα βγαίνουν αρκετά suv και πουλάνε τρελα ενώ είναι χειρότερα αυτοκινητα.
-
Δεν υπάρχει περίπτωση κάποιος να δώσει €25Κ για το Jazz οσο καλό και να είναι. Είναι ένα supermini και δεν είναι και πολύ όμορφο. Έχουμε δει οτι οι αγοραστές έχουν την εμφάνιση πολύ ψηλά ως κριτήριο (βλ. 208, 2008, Puma κλπ.). Στα 25Κ κανείς (κατά 99.9%) δεν θα κοιτάξει το Jazz...στα 18-20Κ ναι.
-
Ενταξει, συγκρινετε με ονομαστικα πλεονεκτηματα τι προσφερει το ενα και τι το αλλο. Προσωπικα εχω καταλαβει ποιες οι διαφορες ενος τουοτα με ενα χοντα ακομη και αν προσφεραν τα ιδια.. Για αυτο θα προτιμουσα χοντα.
-
Οντως δεν πούλησε τίποτα;
Έχει πουλήσει 4 το Q1 2021 και 94 όλο το 2020. Είναι εξαιρετικό αυτοκίνητο για την κατηγορία του, αλλά τιμολογιακά είναι τελείως εκτός, αφού φτάνει τις μεσαίες εκδόσεις της επόμενης κατηγορίας ή των B SUV.
-
Μα και ονομαστικά σε ολα τα επίπεδα καλύτερο είναι το jazz είτε με το yaris είτε με το cross (το cross έχει καλύτερο πορτπαγκαζ) στο μόνο που χάνει είναι η εμφάνιση και στην τιμολόγηση του. Είναι ακριβό, στην Ευρώπη είναι αισθητά φθηνότερο τώρα που το θυμάμαι πως το σχολίαζαμε. Το ίδιο και στο sandero.
Τι σκατα φθηνή αγορά έχουμε όπως λενε; μας δουλεύουν μιυ φαίνεται ;
Στα πολυτελείας αυτοκινητα είμαστε φθηνοί; Αν ναι,να το βράσω.
Toyota Yaris Cross