-
SUZUKI S-Presso
στη Χριστινα ο Ωνασης ειχε φτιαξει τα καθισματα του μπαρ με επενδυση απο δερμα πεους φαλαινας
το ξερανε οι σχιστοματηδες και σε συνεργασια με τους κιτρινοκαφε φτιαξανε αυτο το πραμα
https://clicknow.in/maruti-suzuki-s-presso-variants-features-explained/
που εδω το δερμα μαλλον λειτουργησε αναποδα: βιτ ιν σκέιλ
στα 4800 και οπσιοναλ τους προεντατηρες ζωνης
-
SUZUKI S-Presso
στη Χριστινα ο Ωνασης ειχε φτιαξει τα καθισματα του μπαρ με επενδυση απο δερμα πεους φαλαινας
το ξερανε οι σχιστοματηδες και σε συνεργασια με τους κιτρινοκαφε φτιαξανε αυτο το πραμα
https://clicknow.in/maruti-suzuki-s-presso-variants-features-explained/
που εδω το δερμα μαλλον λειτουργησε αναποδα: βιτ ιν σκέιλ
στα 4800 και οπσιοναλ τους προεντατηρες ζωνης
-
Γιατί δεν φέρνουν στην Ευρώπη και στην Ελλάδα τέτοια αυτοκινητάκια;
Υπό διαφορετικές συνθήκες θα είχα ένα τέτοιο και μια χαρά όλα. Αλλά υπό διαφορετικές συνθήκες.
Ωραίο αυτοκινητάκι. Αστική χρήση, σούπερ μάρκετ, γυμναστήριο, δουλειά. Ούτε μηχανάκια, ούτε μεγάλα αυτοκίνητα που είναι άχρηστα μέσα στις πόλεις.
-
Προσωπικά θεωρώ ότι σχεδιαστικά είναι ένα χάλι και μισό. Φαντασία μηδέν.
Κατά τα άλλα, βάζουν σύστημα πολυμέσων (κινεζιά βέβαια, την αναγνωρίζω από το interface, γιατί ίδιο έχει και αυτό που έχω βάλει εγώ) αλλά μανιβέλα στα πίσω παράθυρα.
Πιθανότατα να μην πληρεί και κάποιες από τις προϋποθέσεις που χρειάζονται, για να εισαχθεί ένα αυτοκίνητο στην ΕΕ.
-
Εύκολα θα μπορούσα να ζήσω με ένα τέτοιο αυτοκίνητο. Πολύ εύκολα. Καλύπτει ακριβώς αυτά που αναζητώ σε ένα αυτοκίνητο.
Προφανώς όμως Ευρώπη δεν έρχεται γιατί θα πάρει μηδέν αστέρια.
Θα προτιμούσα όμως να κυκλοφορώ με ένα τέτοιο απλό και λιτό αυτοκινητάκι παρά με το δίκυκλο και να διακινδυνεύω καθημερινά να σκοτωθώ ή να με σκοτώσουν.
-
και ακριβό το γυαλί στο Μαρουτιστάν.
-
3.71 μ. Μήκος.
Χωροι ίσοι με διαμέρισμα, φουλ εξοπλισμένο, ασφαλές (έχουν πιο αυστηρά πρότυπα στην Ιαπωνία) και suzuki.
Καθαρά για πολη και βόλτες με τα παιδιά. Και γιατί όχι χαλαρά ταξίδια.
Πας και παραλία, ρίχνεις τα πίσω καθισματα, βαζεις και ένα στρώμα θαλάσσης και αράζεις πίσω και δεν στήνεις ομπρέλες κτλ... Αραζεις μέσα στο αμάξι.
Στην Ιαπωνία έχουν ξεφύγει στα infotainment συστήματα. Δείτε εδώ 3d camera. Σε εμάς ακομα ούτε blind spot δεν έχουμε (standard σε αυτούς)
Βασικά τώρα που το ξανασκεφτομαι... Παίρνεις ένα τέτοιο ως οικογενειακό. Ταξιδεύει άνετα με 130 χλμ/ωρα και με acc τελευταίας γενιάς και με αυτοματο κιβωτιο (Ζικο για εσένα το λεω)
Ξεμπερδεύεις από οικογενειακό οχημα με τεραστίων διαστασεων χωρους που παρκάρει στην γωνία στην πυλωτή από κάτω (μη ξεχνάμε 3.71μ μήκος!!!!) και στο κλειστό γκαράζ βαζεις το παιχνιδι του μπαμπά που το οδηγεί μόνο αυτός και με συνοδηγό μόνο τη μαμά....
Mx5.
Τι αλλο θες; ΖΩΑΡΑ
Edit Ωχ! Αυτό φοράει τις ζαντες του swift με υψηλότερο προφίλ!!!!! Χμμμμμ
-
Ρε Λαπ αυτά τα αυτοκίνητα ΔΕΝ βλέπονται...χάλι μαύρο είναι!!
-
Ρε παιδια εργαλεία είναι αυτά τα αυτοκινητα. Όπως και τα pickup όπως και τα φορτηγάκια κτλ.
Μια χαρά είναι, διοτι ο σχεδιασμός τους δηλώνει αυτό που είναι και κάνουν. Δνε ειναξ ντεμι καταστάσεις. Όπως τα ψευτοσουβ και άλλα αυτοκίνητα κια πόλης που έχουν σπορτιφ σχεδίαση και 80 με 100 αλογα!!!
Υπάρχει συνάφεια σε αυτό που φαίνεται και από αυτό που είναι.
Πιστεύω πως όλοι θα λένε πως είναι 'ιδιαίτερα' ως σχήμα αλλά πολλοι θα ήθελαν ένα να κάνουν την δουλειά τους με ένα από αυτά.
Δνε είναι τα πάντα γύρω μας αισθητική. Αν ήταν τότε οι μισοι θα κάνατε και πλαστικές να διορθώσετε τις ατέλειες σας. Δεν το κάνετε. Οπότε δεν είναι όλα αισθητική γύρω μας. Οπότε συμβιβαζεστε με ότι σας έδωσε η φύση και προβάλετε τα προτερήματα σας. Έτσι λοιπόν σε μια μακρά αναλογία και αυτα τα αυτοκινητα-εργαλεία έχουν ατέλειες σε όγκους αλλά έχουν απίστευτα πολλά προτερήματα.
Αλλωστε στο σενάριο μου έβαλα μέσα και ένα mx5 ως το όμορφο αυτοκινητο διασκέδασης.
Δνε είπα να είναι αυτό το μοναδικό σου αυτοκινητο. Οριστε κι εγώ πιάστηκαν στο αγγιστρι της εμφανησης.
Υ. Γ Δειτε στο 3:22 στο πρωτο video που ποσταρα και μετά τους εσωτερικους χωρους. Κανεις τις οικογενειακές μετακινήσεις σε πόλη και θάλασσες κτλ άνετα και κυριλέ. Και άσε τους άλλους να στριμωχνονται για να δείχνουν ωραίες οι λαμαρίνες με αυτοκινητα 100 και 110 αλογων
-
Όλα είναι θέμα αισθητικής...προσωπικά δεν μου αρέσει να περιβάλλομαι από ασχήμια σε όλα τα επίπεδα. Εαν το δείς καθαρά χρηστικά, ΟΚ έχουν μια χρησιμότητα, αλλά δεν βλέπονται οπότε άκυρο από εμένα. Δεν θα μπορούσα να έχω μια τέτοια βλακεία, όσο καλό και να είναι.
-
Θα συμπληρωνα ότι όλα είναι θέμα συνάφειας και λογικής.
Αν είναι για παράδειγμα να στριμωχνεσαι για να φαίνεται όμορφο το αυτοκινητο τότε είναι θέμα λογικής όχι αισθητικής.
Οι εμπειρία μου μου έχει δείξει οτι η πρακτικότητα πολλές φορές φέρνει μεγαλύτερη ικανοποίηση από την αισθητική. Στο κάτω κάτω η αισθητική είναι υποκειμενική και παίρνει πολλές προσλαμβανουσες μορφές από τους γύρω.
Ειδάλλως όπως είπα οι περισσότεροι για τα μπάζα είστε και είμαστε και θα κάνατε/με πλαστικές. Αλλα η αισθητική των γύρω σας προσαρμόστηκε στο συνολικό 'είναι' σας. Και όχι μόνο σε μια εικόνα.
-
Εγώ έχω μια ερώτηση για το γάτο:
Εκτός από υπόθετο, μήπως βγαίνει και σε χάπι αυτό το S-Presso; Γιατί ενώ ο γάτος φαίνεται ότι τη βρίσκει με τα υπόθετα, εγώ δεν τα πολυσυμπαθώ...
-
Δεν είναι τα πάντα γύρω μας αισθητική. Αν ήταν τότε οι μισοι θα κάνατε και πλαστικές να διορθώσετε τις ατέλειες σας. Δεν το κάνετε. Οπότε δεν είναι όλα αισθητική γύρω μας. Οπότε συμβιβαζεστε με ότι σας έδωσε η φύση και προβάλετε τα προτερήματα σας. Έτσι λοιπόν σε μια μακρά αναλογία και αυτα τα αυτοκινητα-εργαλεία έχουν ατέλειες σε όγκους αλλά έχουν απίστευτα πολλά προτερήματα.
Τώρα λες χαζομάρες για να υποστηρίξεις τη θέση σου. Δεν υπάρχει πρακτικά καμία σχέση της αισθητικής των προϊόντων που αγοράζουμε με τις πλαστικές χειρουργικές επεμβάσεις για τη διόρθωση της εμφάνισης μας.
Για να επανέλθουμε στο θέμα μας, η ουσία είναι ότι ένα ρούχο, ένα παπούτσι ή ένα ρολόι που δεν μας αρέσει, δεν υπάρχει καμία περίπτωση να το αγοράσουμε, παρόλο που θεωρητικά και αυτά τα προϊόντα, πρωτίστως επιτελούν ένα έργο. Αν δεν το κάνουμε αυτό (να αγοράσουμε κάτι άσχημο αλλά χρηστικό) σε καθημερινά αντικείμενα σχετικά μικρής αξίας, σου φαίνεται λογικό να το κάνουμε στα αυτοκίνητα μας, που είναι προϊόντα ηψηλής αξίας και μεγάλης διάρκειας χρήσης;
-
Και εγώ δε ψήθηκα ποτέ να αγοράσω κάτι που δε μου άρεσε σε αμάξι. Όμως βλέπω κάθε μέρα κάτι εκτρώματα να κυκλοφορούν και εγώ να αναρωτιέμαι ποίος είναι ο τύπος που το πλήρωσε τούτο το πράμα.. Πιο πολύ αναρωτιέμαι ώστε να ξέρω ποιος είναι να μην τον κάνω παρέα
-
Αν έτσι κρίνεις τους φίλους σου..... Καλο θα του κάνεις και σε αυτόν και στην κοινωνία.
-
Ποιος το λέει ότι δεν υπάρχει; Δεν λέω χαζομάρες. Εσύ ίσως δεν μπορείς να το καταλάβεις ή δεν το έχεις ψάξει ή και τα δύο.
Άπειρες φορές έχουν γίνει μελετες πως η εμφάνιση του ανθρώπου επηρεάζει την πρώτη εντύπωση. Αν τον ζήσεις όμως τον άλλον αυτό επηρεάζει και την προσλαμβανουσα τελική εικόνα και τελικά αν τον ξαναρώτησεις αλλάζει την τελική επιλογή ακόμα και την αισθητική. Βλέπει πράγματα ή προσαρμόζει με τον εγκέφαλο του εμπειρίες οι οποίες αλλάζουν το τελικό αποτέλεσμα.
Αυτο το έχουν κάνει επιστημη οι ιαπωνες. Έχει όνομα αλλά κάθε φορά το ξεχνώ.
Το ιδιο μοτίβο σκέψης υπάρχει σε όλες τις έκφανσεις της ζωής και των επιλογών μας.
Στ ;προϊόντα που αναφέρεις είναι πολύδιαστατη η απανταση.
Αν πηγαινες νά αγοράσεις ένα λαπτοπ το οποίο ειναι όμορφο απ εξω αλλά είναι μέτριο σε χαρακτηριστικά δεν θα έκανες και δεύτερες σκέψεις υπέρ του λιγότερο όμορφου;
Δηλαδη τα προϊόντα χωρίζονται σε κατηγορίες χρηστικότητας και ανάγκης. Δεν ειναι όλα τα προϊόντα πίνακες ζωγραφικής και μουσική. Όσοι λένε ότι τα προϊόντα είναι αισθητική, απλώς καλύπτουν την χρηστικότητα τους. Αισθητική είναι η τέχνη, οχι τα προϊόντα. Απλώς είναι ευπρόσδεκτη όταν υπηρετεί την χρηστικότητα.
Τα προϊόντα έχουν μια χρηστική διάσταση και οταν αυτή λοιπόν επεμβαίνει και συνυπολογίζεται στο τελικό συμπέρασμα αν ξαναγυρίσεις στο αρχικό ερώτημα της εμφανισης τότε θα έβλεπες πως θα έντοπιζες θετικά στοιχεία της σχεδίασης του που πριν δεν τα εντοπιζες. Αυτόματως ο εγκέφαλος σου θα το έκανε διοτι θα υπολογίζει και άλλες παραμέτρους πέρα από ην πρώτη εικονα και θα δέχεται κάποια όρια παραφωνίας.
Στο παράδειγμα μας είναι η υψηλή οροφή. Με μια πρώτη ματιά είναι αποκρουστική. Μόλις όμως δοκιμάσεις το οχημα και δεις τα οφέλη θα την θεωρείς ως βάση και λογική για το είδος του αυτοκινήτου και θα αναζητάς αλλού τα στοιχεία της οποίας καλής εμφανισης.
Εν ολιγης, σε ένα υποθετικό σενάριο αν έβαζες τη φάτσα και το σώμα σου σε κάποιο γκαλοπ και ρώτουσες ποιος θα σε αντυπαθησει ή όχι με το που σε δει,θα έπαιρνες κάποια αποτελέσματα. Αν όμως του μιλήσεις και σε ζήσει τότε...... Θα σε αντιπαθήσει περισσότερο.
-
Αυτό το Ιαπωνικό SUZUKI που έβαλες είναι σαν mini bus.
Στην Ιαπωνία τα kei cars (ultra mini cars) πουλάνε πολύ.
Και το S-presso ίδια κατηγορία είναι, αλλά ποιο Ινδικό. Δηλαδή αυτοκίνητο 'χαμάλης' που προορίζεται για τους Ινδικούς καρόδρομους δηλ. σαν τους Ελληνικούς.
Φτωχομπινεδιάρικο αμαξάκι, εργάτης, χωρίς πολλά φρου-φρου και αρώματα.
-
Λάπη μου, είμαι 1.94 και κοντά 110 κιλά. Πώς θα στριμωχτώ εκεί μέσα; Αφετέρου, δεν είμαι πολύ φαν των κουβάδων (άσχετα που υπάρχει κι ένα Atoz στον ευρύτερο οικογενειακό κύκλο). Ήμουν πολύ κοντά στο να τσιμπήσω ένα αστεράτο Peugeot iOn στα 6 χιλιάρικα (και να κινούμαι με 1 ευρώ στα 100) αλλά παραήταν κουβαδάκι για να βάζω ό,τι πιο πολύτιμο έχω. Αν έμενα πιο κέντρο, ίσως. Όπως είναι τώρα η κατάσταση, δε με προβληματίζουν οι διαστάσεις.
Όλοι εσείς που δηλώνετε ξετρελαμένοι, γιατί δεν κινείστε με Panda; Ή περιμένετε να πάρετε Dacia Spring;
-
Οι χωροι των kei cars είναι απίστευτα μεγάλοι. Όχι μο ο χώρας αλλά κολυμπάς.
Διμετροι κάθονται πίσω από διμετρους και εχουν απόσταση κάποιες γροθιές από το μπροστινό καθισμα.
Δες λίγο το βίντεο και θα καταλάβεις. Βάλτο στο 3.22 λεπτο
-
Χαλια είναι εμφανισιακά
μόνο μεταμφιεσμένος σε κλόουν θα το οδηγούσα ώστε να ολοκληρώσω το look.
Οι σχεδιαστές έριξαν ενα μπουκάλι χάρτινο Δελτα και χυθηκε το γάλα και εμπνεύστηκαν το σχήμα
Το χυμένο γάλα αντιπροσωπεύει τον εμετο που σου ερχεται οταν το βλέπεις.
Πολύ πρακτικό φαίνεται κατα τα άλλα, κριμα που δεν ερχεται θα βόλευε πάρα πολλους που τους νοιάζει μόνο η πρακτικότητα.
SUZUKI S-Presso