-
Μεταξύ των τριών που αναφέρθηκαν κι εφόσον το κόστος χρήσης δεν παίζει ρόλο, εγώ εύκολα θα επέλεγα το Kamiq 1.5 Style DSG, με μια εργοστασιακή επέκταση εγγύησης στα 4 χρόνια. Πολύ ανώτερο σε επιδόσεις, καλύτερο σε εσωτερικούς χώρους, με ωραία σχεδίαση εσωτερικού και πολύ καλό εξοπλισμό.
-
Tigana_83 wrote:
Ως κάτοχος 3θυρου φοκους από το 2003,ναι η καρδιά μου χτυπάει στο πούμα αλλά κοντεύω 38 κ δε θέλω να διαλέξω μόνο με βάση το συναίσθημα.
Ως κάτοχος 3θυρου φοκους 2003 ασημί δεν πήρα puma , βαρέθηκα να βλέπω το ford μπροστά μου 17 χρόνια ,εσύ δεν βαρέθηκες ?
Μπήκες μέσα και ένιωσες ότι δεν βγήκες ποτέ απο την φώκια , έτσι δεν είναι , οικίο περιβάλον, άριστο και βολικό αλλά οικίο!
Καιρός για αλλαγή
38 και εσύ ?με 2 παιδιά μικρά ? με φοκους 3θ?? ... μήπως σε λένε και Yem?? ή αδερφέμ??
Χαχαχα. 3θ μαύρο 1600 κ κλαίω που μου το κοστολογούν 1.000 με 1.500. Έμεινα ευχαριστημένος, δε με κρέμασε ποτέ, δε μου έβγαλε τπτ ποτέ.
-
Eμένα μου έβγαλε μετα απο 180κ τρόμπα βενζίνας και μου την ξαναέβγαλε πριν το πουλήσω στα 210κ( είχα βάλει ημιτασιόν) , εκεί με κρέμασε και πήρα απόφαση να το σπρώξω (κυριολεκτικά), επίσης είχα αλλάξει εναν αισθητήρα στο σασμαν (30ε), 4 μπαταρίες , απο μια επισκευή σε μίζα και δυναμό (απο 20ε) , απο το καλοκαίρι θα χρειαζόμουν κομπρεσερ a/c! εμένα μου το παίρνανε 500-700 γιατί είχε λίγες φαναρτζοδουλείες αλλά άκουσα τα παιδιά εδώ και το έβαλα αγγελεία , πήρα τα διπλά!
-
Μεταξύ των τριών που αναφέρθηκαν κι εφόσον το κόστος χρήσης δεν παίζει ρόλο, εγώ εύκολα θα επέλεγα το Kamiq 1.5 Style DSG, με μια εργοστασιακή επέκταση εγγύησης στα 4 χρόνια. Πολύ ανώτερο σε επιδόσεις, καλύτερο σε εσωτερικούς χώρους, με ωραία σχεδίαση εσωτερικού και πολύ καλό εξοπλισμό.
Συμφωνώ απόλυτα στα θετικά που αναφέρεις γι αυτό κ το έχω στο final 3 των επιλογών. Η επέκταση είναι στα 300€ περίπου, αν δε φοβόμουν την αξιοπιστία του κιβωτίου με όσα έχω διαβάσει γι αυτό, ίσως το είχα ήδη αν κ δε με τρελαίνει εμφανισιακά. Δεν καταδικάζω το dsg,δεν έχω γνώση αλλά έχω τρομάξει με τη βεβαιότητα αρκετών ότι κάποια στιγμή μετά τα 4 χρόνια θα πληρώσω πάνω από 2k για επισκευή.
-
Το έχει πάρει φίλος ακριβώς σε αυτή την έκδοση και με τον ψηφιακό πίνακα οργάνων, που είναι πολύ ωραίος.
-
Δεν καταδικάζω το dsg,δεν έχω γνώση αλλά έχω τρομάξει με τη βεβαιότητα αρκετών ότι κάποια στιγμή μετά τα 4 χρόνια θα πληρώσω πάνω από 2k για επισκευή.
Απλό, θα το πουλήσεις μόλις λήξει η εγγύηση ή λίγο πρίν. . Άντε εαν είσαι θαραλέος το κρατάς 5ετία.
ΥΓ: Αν και οι περισσότεροι ξέρουν ότι δεν συμπαθώ το group, είναι θελκτικός ο συδυασμός 150 άλογα και αυτόματο και μέχρι και εγώ κάποια στιγμή το σκέφτηκα...αχαχα! Αλλά ενοείται με επέκταση και αλλαγή με το πέρας της εγγύησης.
-
Μια και ο καιρός περνάει , σε 2-3 μήνες θα είναι εδώ και το νέο Μοκκα , που θα το βρείς αυτόματο 8τάχυτο με 130 άλογα από τα 23000 .
-
Μια και ο καιρός περνάει , σε 2-3 μήνες θα είναι εδώ και το νέο Μοκκα , που θα το βρείς αυτόματο 8τάχυτο με 130 άλογα από τα 23000 .
Με ακόμη μικρότερο χώρο αποσκευών και από το CHR. Δεν νομίζω ότι βολεύει 4μελη οικογένεια.
-
Όντως το μοκκα είναι μικρότερο όλων 4.15μ μήκος και 350 λτ αποσκευές. Δλδ για 4 μελη οικογένεια είναι με παραχώρηση στους χώρους.
Αυτό με το καμικ να το δώσεις με το που λήξει η εγγύηση ή στα 5 χρόνια πάλι είναι ρίσκο και με χοντρή χρηματική απώλεια.
Ξέρετε πολλους να παίρνουν dsg 5 ετιας;
Για να το πάρει είτε έμπορας είτε ιδιώτης πρέπει να του κόψεις το 2Κ της πιθανής ζημιάς από την τρέχουσα τιμή . Δλδ έξτρα χασουρα εκτός αν πέσεις σε ανυποψίαστο ιδιώτη και του το φορτώσεις.
Έμπορος εννοείται θα είναι η καραμέλα που θα σου πει για το κοφτηρι. Αυτά χαλάνε σε ποιον να το πασάρω....
-
Μια χαρά πουλιούνται τα DSG και στην πενταετία. Σιγά μην το κάνει και δώρο...
-
Καλησπέρα στην ομάδα
Ως κάτοχος του νέου ford puma st line 125 hp θα ήθελα να σας μεταφέρω τίς πρώτες μου εντυπώσεις μετά από τις πρώτες εβδομάδες που το κατέχω.
Στα θετικά
Η οδική συμπεριφορά. Είναι πολύ ευχάριστο και θες να το οδηγείς ακόμα και αν πηγαίνεις χαλαρά.. διανύω συχνά δρομολόγια με πολλές στροφές ( Μαρκόπουλο Μαλακάσα για όσους ξέρουν) και πραγματικά χαίρομαι. Εξαιρετικό συστημα διεύθυνσης.Η κατανάλωση, σε τέτοιες διαδρομές με ανισοπεδες κλίσεις και στροφές, με σχετική προσοχή είναι στα 6 με 6,5 λτ. Στην εθνική οδό πάει και χαμηλότερα, αν π.χ είσαι σε ελαφρά κατωφερια πας με 140 χ.α.ω και είσαι στα 3-4 λ.τ. Εντός πόλης με λίγη προσπάθεια το διατηρώ κάτω απτά 7 και αν γίνω κάπως επιθετικός πάει 8 χαλαρά...όταν επιλέξω προφίλ οδήγησης sport είμαι στα 9 λ.τ. Το eco coach που σου υποδεικνύει ποτέ να αλλάζεις ταχύτητες είναι πολύ βοηθητικό , καθώς και η live ένδειξη κατανάλωσης σε 'μαθαίνει' πως να πατάς το γκάζι πιο ελαφρά και να κινείσαι εξίσου σβέλτα. Στην αρχή κοιτούσα διαρκώς την οθόνη... όσο περνάει ο καιρός συνηθίζω. Επίσης ο χώρος αποσκευών μου έχει κάνει πολύ θετική εντύπωση. Οι αισθητήρες που διαθέτει πίσω είναι πολύ εξυπηρετικοί στο παρκάρισμα..
Αρνητικά
Πίσω χώρος επιβατών αλλά το ήξερα εξ αρχής.
Κακή συναρμογη στο λάστιχο της πέμπτης πορτας..είναι λες και δεν το χουν βάλει σωστά. Το έχω δει και σε άλλα. Δεν ξέρω αν θα δημιουργήσει κάποιο θέμα σε στεγανότητα. Ας ελπισω πως όχι. Φυσικά και θα το πάω για έλεγχο.
Τέλος μια φορά μου άναψε η προειδοποίηση σύγκρουσης χωρίς κάποιο προφανή λόγο...
-
Έχει ανεβάσει επικό βίντεο ο Στέφου. Κλάμα..
Ντάξει, τα σχόλια από κάτω είναι για ποπ κορν κ άραγμα.
-
Καλησπέρα, με το puma τι παίζει ακριβώς φέρνουν μόνο st-line και x; Λέω στον κουμπάρο μου να πάει να το δει και δε θέλει διότι δε δίνουν ρεζέρβα και μπάρες οροφής. Είναι ανάμεσα στο 2008 allure και kamiq ambition .
Κάνουν παζάρια σε φάση η peugeot μου δίνει τόσο έκπτωση, εκείνο το δώρο, εσείς τι μπορείτε να κάνετε.
-
Καλησπέρα, με το puma τι παίζει ακριβώς φέρνουν μόνο st-line και x; Λέω στον κουμπάρο μου να πάει να το δει και δε θέλει διότι δε δίνουν ρεζέρβα και μπάρες οροφής. Είναι ανάμεσα στο 2008 allure και kamiq ambition .
Κάνουν παζάρια σε φάση η peugeot μου δίνει τόσο έκπτωση, εκείνο το δώρο, εσείς τι μπορείτε να κάνετε.
Το Puma ερχεται σε 3 εκδόσεις, όλες ST Line, ήτοι:
- ST-Line
- ST-Line X
- ST Line V (vignale).
Δεν εισάγονται πλέον άλλες εκδόσεις, εκτός φυσικά και της ST. Επίσης, έχουν μείνει ακόμα κάποια τελευταία κομμάται από την Titanium, η οποία δεν εισάγεται πλέον, οπότε ότι χρώμα υπάρχει διαθέσιμο.
Παζάρια σε σύγκριση με άλλες εταιρείες δεν θα κάνουν, αλλά:
- Θα κάνουν σε σχέση με άλλη εμπορία Φορντ
- Τα δώρα που λές είναι στάνταρ
- Έκπτωση ήδη έχει και τρέχει και έχει και καλό χρηματοδοτικό και τα 8 χρόνια εγγύηση.
-
Εμένα γιατί μου άρεσε η Titanium περισσότερο από την St - line?
-
Εμένα γιατί μου άρεσε η Titanium περισσότερο από την St - line?
Dublin γιατί;
Το έκλεισα χθες σε titanium μετά από 2 μήνες αναζήτησης αυτοκίνητου αλλά θα με ενδιέφερε να μου πεις γιατί σου αρέσει περισσότερο.
-
Dublin wrote:
Εμένα γιατί μου άρεσε η Titanium περισσότερο από την St - line?
Dublin γιατί;
Το έκλεισα χθες σε titanium μετά από 2 μήνες αναζήτησης αυτοκίνητου αλλά θα με ενδιέφερε να μου πεις γιατί σου αρέσει περισσότερο.
Χαχα! Όπως λέει και ο Thomas στο Autogefuhl φαίνεται περισσότερο class-ατο.
Ελπίζω να μην παρεξηγηθω, αλλά κάτι ST line (και πολλά Seat) μου βγάζουν κάτι καγκουρικο.
Τι χρώμα το πήρες; Θα έχεις κ μασάζ για τα ταξιδακια σου;!
Με το καλό να παραλάβεις.
-
Dublin wrote:
Εμένα γιατί μου άρεσε η Titanium περισσότερο από την St - line?
Dublin γιατί;
Το έκλεισα χθες σε titanium μετά από 2 μήνες αναζήτησης αυτοκίνητου αλλά θα με ενδιέφερε να μου πεις γιατί σου αρέσει περισσότερο.
Επειδή το αμάξι σαν SUVάκι ή Crossoverάκι, όπως θες πές το, έχει σχεδιαστεί εξ αρχής για να χει τα μαύρα πλαστικά του γύρω και όλες τις 'πρακτικές' λεπτομέρειες που ξεχωρίζουν ένα τέτοιο αμάξι από 'κανονικό' χατσμπακ.
Το ST Line, παρ' όλο που δεν είναι καθόλου άσχημο, είναι σαν να πήγε κάποιος το SUV στο μάστορα και έβαψε από πάνω όλα τα πλαστικά φρύδια, και τώρα ψάχνει ελατήρια για το χαμήλωμα... προφανώς έχει πέραση σε πολύ κόσμο αυτό, αλλά τότε ΓΙΑΤΙ να αγοράσει κάποιος SUV κι όχι χάτσμπακ; Χώρια που αν εκμεταλευτείς στο ελάχιστο αυτή τη μικρή ανύψωση των SUV και πατήσεις και λίγο παραπάνω χωματόδρομο, παραλία κλπ, θα καταλήξεις με γρατσουνημένους βαμμένους μαρσπιέδες, χτυπηματάκια στο χρώμα κι άλλα τέτοια ωραία...
Σε πολλούς από μας φαίνεται 'παράλογο' να αγοράζονται σουβοειδή με εμφάνιση κι αισθητική γυαλιστερής 'κούρσας', αλλά περί ορέξεως...
Επίσης όσο μπορώ να θυμάμαι τον εξοπλισμό της Φορντ που αλλάζει κάθε βδομάδα, θυμάμαι πως το Τιτάνιουμ είχε πολύ πιο 'χρησιμα' πράγματα στα ίδια ή λιγότερα λεφτά (δεν ξέρω τι γίνεται με τα πίσω δικσόφρενα) κι εγώ όταν έψαχνα, μόνο το Titanium κοιτούσα (αλλά τελικά πήγα σε τελείως άλλο αμάξι).
-
Ωραίος ο piliourits! Σε τι κατέληξες τελικά;
Σωστότατος κ ο Φάνης πιο πριν στο σχόλιο που έκανε. Πήγα σε όλους τους εμπόρους κ έπαιξα μπάλα γιατί ήθελα κ ανταλλαγή το παλιό μου φοκους του 2003. Κάνουν ολοι τα 3 κλασικά δώρα, συναγερμό, φιμέ, πλαστικό κάλυμμα πορτ μπαγκαζ. Υπάρχει κ η επιλογή για μπάρες οροφής.
Dublin, ήθελα αυτόματο οπότε είχαν μείνει 1 λευκό, 2 μπλε κ 3 solar silver. Τώρα απομένουν 2 solar silver.
-
Μακάρι να έβγαζαν και ένα Puma Active, λίγο ψηλωμένο. Θα ήταν καταπληκτικό σαν σύνολο. Δυστυχώς πήγαν και το κάνανε στο EcoSport που αμφιβάλω αν θα το πάρει κανείς, ειδικά τώρα που δεν είναι καν 4κίνητο και υπάρχει το Puma...
Ford Puma 2019