Tigana_83 wrote:
To solar silver πήρα φίλε. 1.000cc 125hp
23.700 αλλά θα δώσω 22 κ το παλιό μου.
Ωραία καλορίζικο!
Εννοείται είναι ίσως το πιο όμορφο αμάξι της κατηγορίας του και οδηγικά ανώτερο το Puma, αλλά εγώ χρειαζόμουν περισσότερη ροπή και οικονομία καυσίμου και ήθελα να αποφύγω το διπλό συμπλέκτη γιατί μετακινούμαι και σε ορεινούς παλιόδρομους με κλίσεις εκτός ορίων, ήθελα μετατροπέα ροπής. Βγάλανε μια καλή προσφορά το καλοκαίρι τη 'φουλ' εκδοση του C3 Aircross 1.5diesel 120hp (300Nm) EAT6 και το πήρα με 20,800€ που νομίζω έχει και λίγο ακόμη καλύτερους χώρους.
Για βάλε αν τα χεις πρόχειρα ακριβώς τον εξοπλισμό σου (εσωτερικό-εξωτερικό-φρένα κλπ) γιατί ήδη το παράγγειλε ένα παιδί στο σόι και έχουμε κι άλλον στην οικογένεια που το γλυκοκοιτάζει. Αυτόματο διπλού συμπλέκτη πήρες; Δεν είναι το mild hybrid, σωστά;
Ευχαριστώ για τα καλορίζικα...κ συ πολύ ωραία επιλογή έχεις κάνει.
Σωστά, αυτόματο διπλού συμπλέκτη,όχι mild hybrid. Ταμπούρα πίσω αλλά πίστεψέ με μου είναι παντελώς αδιάφορο αν εξαιρέσεις το οπτικό της υπόθεσης. Έχει όλα τα συτήματα ασφαλείας, με κλειδί κ κανονικό χειρόφρενο. Κλασικά 8άρα οθόνη,έχει navi. 5 mode οδήγησης, sport eco normal trail και slipery. Full led φώτα,μασάζ στα καθίσματα κ έξτρα χώρος 80 λίτρα στο πορτ μπαγκάζ λόγω απουσίας ρεζέρβας που το προτιμώ. Το κιτ επισκευής είναι πανεύκολο στη χρήση. Τώρα αν κάτσει στραβή στη γυναίκα...τί ρεζέρβα τί κιτ επισκευής το ίδιο κάνει.
Γενικά επειδή ξεψάχνισα με λεπτομέρεια όλα τα αυτοκίνητα της κατηγορίας με αυτόματο σασμάν (ειδικά stonic platinum,juke nconecta,kamiq style), συν το CHR που είναι σε άλλη κατηγορία θεωρώ ότι το πληρέστερο βάσει χώρων,εξοπλισμού κ τιμής ειναι το kamiq. Ο λόγος που δεν προχώρησα είναι ότι θεωρώ ασέβεια στον πελάτη τα 2 χρόνια εγγύησης. Αν στραβώσει κάτι με το σασμάν...κλαίμε! Αυτός ο φόβος συν το ότι δε με τρέλανε εμφανισιακά με οδήγησε στο πούμα.