Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    CVT κιβώτιο για έλκυση ή φορτωμένο αυτοκίνητο σε ανηφόρες
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. CVT κιβώτιο για έλκυση ή φορτωμένο αυτοκίνητο σε ανηφόρες
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    8
    16
    517
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • piliourits
      piliourits last edited by

      Γεια σας
      μετά από πολύ καιρό ξαναμπαίνω στην 'οικογένεια' των 4τροχών και θα ήθελα να ρωτήσω σχετικά με τη CVT μετάδοση, που εμφανίζεται όλο και περισσότερο τελευταία.
      Θα κάνω μια λίγο ασυνήθιστη ερώτηση σχετικά.
      Αν υπάρχει κάποια εκτεταμένη συζήτηση ήδη, παρακαλώ να με παραπέμψετε!

      Το ενδιαφέρον μου υπάρχει γιατί ψάχνω λύση 'οικονομική' για μελλοντική αγορά αυτοκινήτου, που θα μπορεί να κινηθεί χωρίς μεγάλα προβλήματα σε παλιούς δρόμους ορεινών χωριών, δρομάκια μέσα στα χωριά, από αυτά που καταστρέφουν το συμπλέκτη και σε βάζουν σε περιπέτειες αν πεταχτεί κάτι μπροστά σου την ώρα που ανεβαίνεις...
      Καθώς οι επιλογές κινητήρα πετρελαίου με μεγαλύτερες ροπές, φαίνεται πως σιγά σιγά θα εκλείπουν, υπάρχει κάποιο πλεονέκτημα της CVT μετάδοσης σε αυτό τον τομέα, αν πρόκειται για βενζινοκίνητο;

      Η Ελλάδα είναι ένας γιδότοπος που τον κυβερνά μία μαφία, μπροστά στην οποία η μαφία της Κολομβίας είναι ένα μάτσο γατάκια

      1 Reply Last reply Reply Quote 5
      • piliourits
        piliourits last edited by

        Γεια σας
        μετά από πολύ καιρό ξαναμπαίνω στην 'οικογένεια' των 4τροχών και θα ήθελα να ρωτήσω σχετικά με τη CVT μετάδοση, που εμφανίζεται όλο και περισσότερο τελευταία.
        Θα κάνω μια λίγο ασυνήθιστη ερώτηση σχετικά.
        Αν υπάρχει κάποια εκτεταμένη συζήτηση ήδη, παρακαλώ να με παραπέμψετε!

        Το ενδιαφέρον μου υπάρχει γιατί ψάχνω λύση 'οικονομική' για μελλοντική αγορά αυτοκινήτου, που θα μπορεί να κινηθεί χωρίς μεγάλα προβλήματα σε παλιούς δρόμους ορεινών χωριών, δρομάκια μέσα στα χωριά, από αυτά που καταστρέφουν το συμπλέκτη και σε βάζουν σε περιπέτειες αν πεταχτεί κάτι μπροστά σου την ώρα που ανεβαίνεις...
        Καθώς οι επιλογές κινητήρα πετρελαίου με μεγαλύτερες ροπές, φαίνεται πως σιγά σιγά θα εκλείπουν, υπάρχει κάποιο πλεονέκτημα της CVT μετάδοσης σε αυτό τον τομέα, αν πρόκειται για βενζινοκίνητο;

        Η Ελλάδα είναι ένας γιδότοπος που τον κυβερνά μία μαφία, μπροστά στην οποία η μαφία της Κολομβίας είναι ένα μάτσο γατάκια

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • piliourits
          piliourits last edited by

          Γεια σας
          μετά από πολύ καιρό ξαναμπαίνω στην 'οικογένεια' των 4τροχών και θα ήθελα να ρωτήσω σχετικά με τη CVT μετάδοση, που εμφανίζεται όλο και περισσότερο τελευταία.
          Θα κάνω μια λίγο ασυνήθιστη ερώτηση σχετικά.
          Αν υπάρχει κάποια εκτεταμένη συζήτηση ήδη, παρακαλώ να με παραπέμψετε!

          Το ενδιαφέρον μου υπάρχει γιατί ψάχνω λύση 'οικονομική' για μελλοντική αγορά αυτοκινήτου, που θα μπορεί να κινηθεί χωρίς μεγάλα προβλήματα σε παλιούς δρόμους ορεινών χωριών, δρομάκια μέσα στα χωριά, από αυτά που καταστρέφουν το συμπλέκτη και σε βάζουν σε περιπέτειες αν πεταχτεί κάτι μπροστά σου την ώρα που ανεβαίνεις...
          Καθώς οι επιλογές κινητήρα πετρελαίου με μεγαλύτερες ροπές, φαίνεται πως σιγά σιγά θα εκλείπουν, υπάρχει κάποιο πλεονέκτημα της CVT μετάδοσης σε αυτό τον τομέα, αν πρόκειται για βενζινοκίνητο;

          Η Ελλάδα είναι ένας γιδότοπος που τον κυβερνά μία μαφία, μπροστά στην οποία η μαφία της Κολομβίας είναι ένα μάτσο γατάκια

          1 Reply Last reply Reply Quote 5
          • N
            nickolas last edited by

            Το καλύτερο για τέτοιες καταστάσεις είναι το κλασσικό αυτόματο κιβώτιο με μετατροπέα ροπής.
            Ειδικά για CVT τώρα νομίζω εξαρτάται και από το μοντέλο. Τα πρώτα που είχαν βγει είχαν κάποια θέματα αξιοπιστίας αλλά φαίνεται πως αυτά λύνονται/έχουν λυθεί στα τωρινά μοντέλα.
            Από εκεί και πέρα εφόσον μιλάμε για το μέλλον, αν έχεις εύκολη ικανότητα φόρτισης στο σπίτι σου με πάρκινγκ κλπ. ιδανικό για το σενάριό σου είναι και το ηλεκτρικό.
            Σε καταστάσεις offroad έχουν άριστη αυτονομία (αν μιλάμε για κάτι χαλαρό πιάνουν σχεδόν την ονομαστική τους αυτονομία) και βέβαια άριστη πρόσφυση λόγω του χαρακτήρα του ηλεκτροκινητήρα και ατελείωτη πρακτικά ροπή.
            Επιπλέον αν το βενζινάδικο είναι μακριά, δεν χρειάζεται να πας 'βενζινάδικο'. Φορτίζεις σπίτι.

            1 Reply Last reply Reply Quote 3
            • piliourits
              piliourits last edited by

              Αν προχωρήσουν τόσο γρήγορα τα ηλεκτρικά που η αυτονομία τους να είναι κατ' ελάχιστο τα 300 χλμ και να γίνουν λίγο πιο προσιτές οι τιμές, ή τουλάχιστον να διαδωθουν διαφορετικά σχήματα χρηματοδότησης αν πρόκειται η μέση τιμή να είναι 30 χιλιάδες, τα ηλεκτρικά έχουν και τέτοια πλεονεκτήματα.
              Αλήθεια, ή μετάδοση από τον ηλεκτροκινητήρα γίνεται με σταθερή σχέση μετατροπής;

              Στα υπάρχοντα cvt, ή σχέση L που υπάρχει σε κάποια, δίνει κάποιο υπό-πολλαπλασιασμό ή δεν προσφέρει κάτι ως προς τη ροπή;

              Sent from my SM-G930F using Tapatalk

              Η Ελλάδα είναι ένας γιδότοπος που τον κυβερνά μία μαφία, μπροστά στην οποία η μαφία της Κολομβίας είναι ένα μάτσο γατάκια

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • realzeus
                realzeus last edited by

                Τα CVT δεν κάνουν για αυτήν την δουλειά. Στο 15:30:

                Youtube Video

                1 Reply Last reply Reply Quote 5
                • A
                  antonn last edited by

                  για να ελκεις ή να ανεβαινεις ανηφορες φορτωμενος το cvt ειναι η χειροτερη επιλογη, γιατι σε αυτες τις καταστασεις πιθανοτατα θα πατιναρει

                  1 Reply Last reply Reply Quote 5
                  • K
                    kostas-chania last edited by

                    Τώρα και 14 χρόνια έχω CVT και δεν με έχει προβληματίσει ποτέ. Προπαντός σε ανηφόρες είναι ότι πρέπει μια που δεν σπαταλάς δίσκο διότι δεν έχει. Στην εθνική πάλι έχεις 2000σαλ στα 90 χαω. Για οικονομία που λες σε ήπια επιτάχυνση το στροφόμετρο είναι κολλημένο στις 1500σαλ από τα 0 μέχρι τα 70. Το αποτέλεσμα είναι ότι σε επαρχιακό έχω δει ακόμα και 4,8 λίτρα. Αν πάλι σανιδώσεις οι στροφές είναι μόνιμα στη μέγιστη ισχύ. Μέχρι εκεί καλά, αν έχεις όμως απαιτήσεις έλκυσης δεν σου κάνει το γράφει ακόμα και το εγχειρίδιο.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 4
                    • W
                      w202-amg last edited by

                      Αυτόματο με μετατροπεα ροπής θέλεις.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 4
                      • piliourits
                        piliourits last edited by

                        'Αυτόματο με μετατροπεα ροπής θέλεις.'

                        Έχουν μείνει απ' αυτά στην αγορά; Πλέον έχει γεμίσει ο τόπος διπλού συμπλέκτη και κάποια CVT.
                        Και πως ανταποκρίνονται οι καινούριοι βενζινοκινητήρες τούρμπο-μικρού κυβισμού με το κλασσικό αυτόματο, στις συνθήκες που περιγράφω; Θεωρητικά έχουν τη ροπή χαμηλότερα από έναν παλαιότερο 1.4-1.6λτ και θα τα πηγαίνουν ίσως λίγο καλύτερα;
                        Επίσης, τα διπλού συμπλέκτη, υποφέρουν διλπά σε τέτοιες συνθήκες καρφί ανηφόρας ή έλκυσης φορτίου ή καταπονούνται λιγότερο από ένα χειροκίνητο;

                        Μέχρι τώρα δεν είχα εμπειρία από αυτόματα, καθώς όμως πλεόν εργάζομαι εκτός της χώρας, οδηγώ εδώ ένα Μαζντα 6 του 2015 (skyactiv) 6-τάχυτο σύγχρονο αυτόματο, και πολύ θα ήθελα να δω τί αντίστοιχες επιλογές θα είχα στην Ελλάδα...

                        ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις σας και τη συμμετοχή!

                        Η Ελλάδα είναι ένας γιδότοπος που τον κυβερνά μία μαφία, μπροστά στην οποία η μαφία της Κολομβίας είναι ένα μάτσο γατάκια

                        1 Reply Last reply Reply Quote 3
                        • fanis75
                          fanis75 moderator last edited by

                          Ο χρήστης piliourits έγραψε:
                          'Αυτόματο με μετατροπεα ροπής θέλεις.'

                          Έχουν μείνει απ' αυτά στην αγορά; Πλέον έχει γεμίσει ο τόπος διπλού συμπλέκτη και κάποια CVT.

                          Σαφώς (ΕΥΤΥΧΩΣ!!) και υπάρχουν!! Τόσο της Aisin όσο και της ZF φυσικά.

                          Πολλά τα αυτοκίνητα που φοράνε τέτοια αυτόματα.

                          Επίσης, ναι του 2πλου συμπλέκτη ταλαιπωρείται πολύ στις συνθήκες που λές, δεν κάνει για τέτοια χρήση.

                          We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 5
                          • W
                            w202-amg last edited by

                            Δεν γνωρίζω τι αμάξι θέλεις να αγορασεις για να σου πω. Ναι υπάρχουν και είναι τα πιο αξιόπιστα σασμαν. Για τα μερσεντες που ξερω δν πρόκειται να τα φτυσει κατι σημαντικό. Το πολύ πολύ καμία βαλβιδα-αισθητηρας όταν θα έχεις μαζέψει χιλιόμετρα. Σε αλλο θέμα γραφω για το w202 (4ταχυτο) τι έχει τραβήξει με 500.000 km.
                            Όσον αφορά την ιπποδύναμη, μην σε απασχολεί καθόλου. Σκέφτομαι το w202 που είναι ατμοσφαιρικό και 4ταχυτο, αν ειχε το 7 ταχύτο της w204 θα ταν σαν να εβαζα κινητηρα 2200cc.
                            Οτιδήποτε που έχει δισκο ή ιμαντα δεν σου κάνει.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 4
                            • piliourits
                              piliourits last edited by

                              Θα ήταν δυνατόν να αναφέρει εδώ όποιος ξέρει, κάποια μοντέλα που διατίθενται τώρα με αυτόματο κιβώτιο μετατροπέα ροπής, να έχουμε μια μικρή λίστα διαθέσιμη;

                              Η Ελλάδα είναι ένας γιδότοπος που τον κυβερνά μία μαφία, μπροστά στην οποία η μαφία της Κολομβίας είναι ένα μάτσο γατάκια

                              1 Reply Last reply Reply Quote 4
                              • fanis75
                                fanis75 moderator last edited by

                                Ο χρήστης piliourits έγραψε:
                                Θα ήταν δυνατόν να αναφέρει εδώ όποιος ξέρει, κάποια μοντέλα που διατίθενται τώρα με αυτόματο κιβώτιο μετατροπέα ροπής, να έχουμε μια μικρή λίστα διαθέσιμη;

                                Είναι πάρα πολλά! Εάν θες συγκεκριμένη κατηγορία είναι πιο εύκολο.
                                Ειδικά ο όμιλος PSA θα προχωρήσει και σε συμφωνία με την AISIN για να κατασκευάζει το κιβώτιο σε εργοστάσιο της PSA στην Γαλλία, λόγω της τεράστιας ζήτησης!

                                Δύσκολο να τα θυμηθώ όλα, αλλά ενδεικτικά:

                                • Όλες οι BMW (εκτός από τις μικρές Χ1/Χ2 και τις Μ)
                                • Suzuki Vitara & Scross
                                • Όλα τα Peugeot (εκτός του 108)
                                • Όλα τα Citroen και DS (εκτός C1)
                                • Όλα τα Opel (ίσως εκτός Corsa, δεν είμαι σίγουρος)
                                • Αρκετές Mercedes
                                • Τα 4κινητα Jeep
                                • Land Rover / Range Rover
                                • Volvo (τα περισσότερα)
                                • Alfa Romeo Giulia & Stelvio
                                • Όλες οι Jaguar
                                • Τα περισσότερα Mini

                                We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                • piliourits
                                  piliourits last edited by

                                  Καλά νέα να υπάρχουν αρκετές επιλογές, γιατί είχα την εντύπωση πως τα περισσότερα διατίθενται με κάποιο είδος διπλού συμπλέκτη πλέον...

                                  Η Ελλάδα είναι ένας γιδότοπος που τον κυβερνά μία μαφία, μπροστά στην οποία η μαφία της Κολομβίας είναι ένα μάτσο γατάκια

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                  • L
                                    lap last edited by

                                    Πολυ σωστος ο φανης, απλα στα psa ο 1,2 ατμοσφαιρικος παει με το ημιαυτοματο με συμπλεκτη, οι αλλοι με μετατροπεα.
                                    Και το μπαλενο βγαινει με τον τουρμπο κινητηρα με μετατροπεα ροπης της αϊσιν.

                                    Σωστος για την λεπτομερεια του οτι η πσα θελει παραγωγη στη γαλλια, ακομα ομως δεν ξερω αν συμφωνησαν οι τζαπανεζοι.
                                    Κλωτσαγαν σε ενα τετοιο ενδεχομενο.

                                    ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 6
                                    • fanis75
                                      fanis75 moderator last edited by

                                      Ο χρήστης Lap έγραψε:
                                      Πολυ σωστος ο φανης, απλα στα psa ο 1,2 ατμοσφαιρικος παει με το ημιαυτοματο με συμπλεκτη, οι αλλοι με μετατροπεα.

                                      Σωστά! Για αυτο έγραψα ότι εξαιρούνται τα 108/c1 (τα άλλα δεν βγαίνουν αυτόματα με αυτό το μοτέρ).

                                      Σωστος για την λεπτομερεια του οτι η πσα θελει παραγωγη στη γαλλια, ακομα ομως δεν ξερω αν συμφωνησαν οι τζαπανεζοι.
                                      Κλωτσαγαν σε ενα τετοιο ενδεχομενο.

                                      Από ότι διαβάζω, συμφώνησαν για παραγωγή αό το 2020 και μετά. Απλά αναφέρουν το 6ταχυτο και δεν ξέρω τι γίνεται με το 8τάχυτο - υποθέτω ότι θα ισχύει και για αυτό η συφμωνία αλλά δεν είμαι και σίγουρος.
                                      https://media.groupe-psa.com/en/groupe- ... aw-license

                                      We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                      • First post
                                        Last post
                                      • 1 / 1
                                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                        • ΕΛΛΑΔΑ
                                        • ΚΟΣΜΟΣ
                                        • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                        • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                        • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                      • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                        • TEST
                                        • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                        • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                        • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                        • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                        • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                        • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                      • VIDEO
                                        • 4TTV
                                        • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ
                                        • CANDID CAMERA
                                      • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                        • ΛΕΞΙΚΟ
                                      • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                        • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ
                                        • FORMULA 1
                                        • WRC
                                        • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                        • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                      • ΤΙΜΕΣ
                                      • 4T CLASSIC
                                        • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                        • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                        • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                        • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                      • ΑΓΟΡΑ
                                        • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                        • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                        • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                      • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                        • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ
                                        • CLASSIC
                                      • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                      • MENU
                                      • ΤΙΜΕΣ
                                      • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                      • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                      • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                      • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                      • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                      • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                      • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                      • ΚΟΚ

                                      logo footer

                                      coty











                                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ
                                      • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                      • CLASSIC
                                      • ΤΙΜΕΣ
                                      • VIDEO
                                      • FORUM
                                      4T FORUM
                                      4T LIBRARY
                                      • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                      • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                      • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                      • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                      Powered by nxcode.gr