-
Γεια σας
μετά από πολύ καιρό ξαναμπαίνω στην 'οικογένεια' των 4τροχών και θα ήθελα να ρωτήσω σχετικά με τη CVT μετάδοση, που εμφανίζεται όλο και περισσότερο τελευταία.
Θα κάνω μια λίγο ασυνήθιστη ερώτηση σχετικά.
Αν υπάρχει κάποια εκτεταμένη συζήτηση ήδη, παρακαλώ να με παραπέμψετε!Το ενδιαφέρον μου υπάρχει γιατί ψάχνω λύση 'οικονομική' για μελλοντική αγορά αυτοκινήτου, που θα μπορεί να κινηθεί χωρίς μεγάλα προβλήματα σε παλιούς δρόμους ορεινών χωριών, δρομάκια μέσα στα χωριά, από αυτά που καταστρέφουν το συμπλέκτη και σε βάζουν σε περιπέτειες αν πεταχτεί κάτι μπροστά σου την ώρα που ανεβαίνεις...
Καθώς οι επιλογές κινητήρα πετρελαίου με μεγαλύτερες ροπές, φαίνεται πως σιγά σιγά θα εκλείπουν, υπάρχει κάποιο πλεονέκτημα της CVT μετάδοσης σε αυτό τον τομέα, αν πρόκειται για βενζινοκίνητο; -
Γεια σας
μετά από πολύ καιρό ξαναμπαίνω στην 'οικογένεια' των 4τροχών και θα ήθελα να ρωτήσω σχετικά με τη CVT μετάδοση, που εμφανίζεται όλο και περισσότερο τελευταία.
Θα κάνω μια λίγο ασυνήθιστη ερώτηση σχετικά.
Αν υπάρχει κάποια εκτεταμένη συζήτηση ήδη, παρακαλώ να με παραπέμψετε!Το ενδιαφέρον μου υπάρχει γιατί ψάχνω λύση 'οικονομική' για μελλοντική αγορά αυτοκινήτου, που θα μπορεί να κινηθεί χωρίς μεγάλα προβλήματα σε παλιούς δρόμους ορεινών χωριών, δρομάκια μέσα στα χωριά, από αυτά που καταστρέφουν το συμπλέκτη και σε βάζουν σε περιπέτειες αν πεταχτεί κάτι μπροστά σου την ώρα που ανεβαίνεις...
Καθώς οι επιλογές κινητήρα πετρελαίου με μεγαλύτερες ροπές, φαίνεται πως σιγά σιγά θα εκλείπουν, υπάρχει κάποιο πλεονέκτημα της CVT μετάδοσης σε αυτό τον τομέα, αν πρόκειται για βενζινοκίνητο; -
Γεια σας
μετά από πολύ καιρό ξαναμπαίνω στην 'οικογένεια' των 4τροχών και θα ήθελα να ρωτήσω σχετικά με τη CVT μετάδοση, που εμφανίζεται όλο και περισσότερο τελευταία.
Θα κάνω μια λίγο ασυνήθιστη ερώτηση σχετικά.
Αν υπάρχει κάποια εκτεταμένη συζήτηση ήδη, παρακαλώ να με παραπέμψετε!Το ενδιαφέρον μου υπάρχει γιατί ψάχνω λύση 'οικονομική' για μελλοντική αγορά αυτοκινήτου, που θα μπορεί να κινηθεί χωρίς μεγάλα προβλήματα σε παλιούς δρόμους ορεινών χωριών, δρομάκια μέσα στα χωριά, από αυτά που καταστρέφουν το συμπλέκτη και σε βάζουν σε περιπέτειες αν πεταχτεί κάτι μπροστά σου την ώρα που ανεβαίνεις...
Καθώς οι επιλογές κινητήρα πετρελαίου με μεγαλύτερες ροπές, φαίνεται πως σιγά σιγά θα εκλείπουν, υπάρχει κάποιο πλεονέκτημα της CVT μετάδοσης σε αυτό τον τομέα, αν πρόκειται για βενζινοκίνητο; -
Το καλύτερο για τέτοιες καταστάσεις είναι το κλασσικό αυτόματο κιβώτιο με μετατροπέα ροπής.
Ειδικά για CVT τώρα νομίζω εξαρτάται και από το μοντέλο. Τα πρώτα που είχαν βγει είχαν κάποια θέματα αξιοπιστίας αλλά φαίνεται πως αυτά λύνονται/έχουν λυθεί στα τωρινά μοντέλα.
Από εκεί και πέρα εφόσον μιλάμε για το μέλλον, αν έχεις εύκολη ικανότητα φόρτισης στο σπίτι σου με πάρκινγκ κλπ. ιδανικό για το σενάριό σου είναι και το ηλεκτρικό.
Σε καταστάσεις offroad έχουν άριστη αυτονομία (αν μιλάμε για κάτι χαλαρό πιάνουν σχεδόν την ονομαστική τους αυτονομία) και βέβαια άριστη πρόσφυση λόγω του χαρακτήρα του ηλεκτροκινητήρα και ατελείωτη πρακτικά ροπή.
Επιπλέον αν το βενζινάδικο είναι μακριά, δεν χρειάζεται να πας 'βενζινάδικο'. Φορτίζεις σπίτι. -
Αν προχωρήσουν τόσο γρήγορα τα ηλεκτρικά που η αυτονομία τους να είναι κατ' ελάχιστο τα 300 χλμ και να γίνουν λίγο πιο προσιτές οι τιμές, ή τουλάχιστον να διαδωθουν διαφορετικά σχήματα χρηματοδότησης αν πρόκειται η μέση τιμή να είναι 30 χιλιάδες, τα ηλεκτρικά έχουν και τέτοια πλεονεκτήματα.
Αλήθεια, ή μετάδοση από τον ηλεκτροκινητήρα γίνεται με σταθερή σχέση μετατροπής;Στα υπάρχοντα cvt, ή σχέση L που υπάρχει σε κάποια, δίνει κάποιο υπό-πολλαπλασιασμό ή δεν προσφέρει κάτι ως προς τη ροπή;
Sent from my SM-G930F using Tapatalk
-
-
για να ελκεις ή να ανεβαινεις ανηφορες φορτωμενος το cvt ειναι η χειροτερη επιλογη, γιατι σε αυτες τις καταστασεις πιθανοτατα θα πατιναρει
-
Τώρα και 14 χρόνια έχω CVT και δεν με έχει προβληματίσει ποτέ. Προπαντός σε ανηφόρες είναι ότι πρέπει μια που δεν σπαταλάς δίσκο διότι δεν έχει. Στην εθνική πάλι έχεις 2000σαλ στα 90 χαω. Για οικονομία που λες σε ήπια επιτάχυνση το στροφόμετρο είναι κολλημένο στις 1500σαλ από τα 0 μέχρι τα 70. Το αποτέλεσμα είναι ότι σε επαρχιακό έχω δει ακόμα και 4,8 λίτρα. Αν πάλι σανιδώσεις οι στροφές είναι μόνιμα στη μέγιστη ισχύ. Μέχρι εκεί καλά, αν έχεις όμως απαιτήσεις έλκυσης δεν σου κάνει το γράφει ακόμα και το εγχειρίδιο.
-
Αυτόματο με μετατροπεα ροπής θέλεις.
-
'Αυτόματο με μετατροπεα ροπής θέλεις.'
Έχουν μείνει απ' αυτά στην αγορά; Πλέον έχει γεμίσει ο τόπος διπλού συμπλέκτη και κάποια CVT.
Και πως ανταποκρίνονται οι καινούριοι βενζινοκινητήρες τούρμπο-μικρού κυβισμού με το κλασσικό αυτόματο, στις συνθήκες που περιγράφω; Θεωρητικά έχουν τη ροπή χαμηλότερα από έναν παλαιότερο 1.4-1.6λτ και θα τα πηγαίνουν ίσως λίγο καλύτερα;
Επίσης, τα διπλού συμπλέκτη, υποφέρουν διλπά σε τέτοιες συνθήκες καρφί ανηφόρας ή έλκυσης φορτίου ή καταπονούνται λιγότερο από ένα χειροκίνητο;Μέχρι τώρα δεν είχα εμπειρία από αυτόματα, καθώς όμως πλεόν εργάζομαι εκτός της χώρας, οδηγώ εδώ ένα Μαζντα 6 του 2015 (skyactiv) 6-τάχυτο σύγχρονο αυτόματο, και πολύ θα ήθελα να δω τί αντίστοιχες επιλογές θα είχα στην Ελλάδα...
ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις σας και τη συμμετοχή!
-
Ο χρήστης piliourits έγραψε:
'Αυτόματο με μετατροπεα ροπής θέλεις.'Έχουν μείνει απ' αυτά στην αγορά; Πλέον έχει γεμίσει ο τόπος διπλού συμπλέκτη και κάποια CVT.
Σαφώς (ΕΥΤΥΧΩΣ!!) και υπάρχουν!! Τόσο της Aisin όσο και της ZF φυσικά.
Πολλά τα αυτοκίνητα που φοράνε τέτοια αυτόματα.
Επίσης, ναι του 2πλου συμπλέκτη ταλαιπωρείται πολύ στις συνθήκες που λές, δεν κάνει για τέτοια χρήση.
-
Δεν γνωρίζω τι αμάξι θέλεις να αγορασεις για να σου πω. Ναι υπάρχουν και είναι τα πιο αξιόπιστα σασμαν. Για τα μερσεντες που ξερω δν πρόκειται να τα φτυσει κατι σημαντικό. Το πολύ πολύ καμία βαλβιδα-αισθητηρας όταν θα έχεις μαζέψει χιλιόμετρα. Σε αλλο θέμα γραφω για το w202 (4ταχυτο) τι έχει τραβήξει με 500.000 km.
Όσον αφορά την ιπποδύναμη, μην σε απασχολεί καθόλου. Σκέφτομαι το w202 που είναι ατμοσφαιρικό και 4ταχυτο, αν ειχε το 7 ταχύτο της w204 θα ταν σαν να εβαζα κινητηρα 2200cc.
Οτιδήποτε που έχει δισκο ή ιμαντα δεν σου κάνει. -
Θα ήταν δυνατόν να αναφέρει εδώ όποιος ξέρει, κάποια μοντέλα που διατίθενται τώρα με αυτόματο κιβώτιο μετατροπέα ροπής, να έχουμε μια μικρή λίστα διαθέσιμη;
-
Ο χρήστης piliourits έγραψε:
Θα ήταν δυνατόν να αναφέρει εδώ όποιος ξέρει, κάποια μοντέλα που διατίθενται τώρα με αυτόματο κιβώτιο μετατροπέα ροπής, να έχουμε μια μικρή λίστα διαθέσιμη;Είναι πάρα πολλά! Εάν θες συγκεκριμένη κατηγορία είναι πιο εύκολο.
Ειδικά ο όμιλος PSA θα προχωρήσει και σε συμφωνία με την AISIN για να κατασκευάζει το κιβώτιο σε εργοστάσιο της PSA στην Γαλλία, λόγω της τεράστιας ζήτησης!Δύσκολο να τα θυμηθώ όλα, αλλά ενδεικτικά:
- Όλες οι BMW (εκτός από τις μικρές Χ1/Χ2 και τις Μ)
- Suzuki Vitara & Scross
- Όλα τα Peugeot (εκτός του 108)
- Όλα τα Citroen και DS (εκτός C1)
- Όλα τα Opel (ίσως εκτός Corsa, δεν είμαι σίγουρος)
- Αρκετές Mercedes
- Τα 4κινητα Jeep
- Land Rover / Range Rover
- Volvo (τα περισσότερα)
- Alfa Romeo Giulia & Stelvio
- Όλες οι Jaguar
- Τα περισσότερα Mini
-
Καλά νέα να υπάρχουν αρκετές επιλογές, γιατί είχα την εντύπωση πως τα περισσότερα διατίθενται με κάποιο είδος διπλού συμπλέκτη πλέον...
-
Πολυ σωστος ο φανης, απλα στα psa ο 1,2 ατμοσφαιρικος παει με το ημιαυτοματο με συμπλεκτη, οι αλλοι με μετατροπεα.
Και το μπαλενο βγαινει με τον τουρμπο κινητηρα με μετατροπεα ροπης της αϊσιν.Σωστος για την λεπτομερεια του οτι η πσα θελει παραγωγη στη γαλλια, ακομα ομως δεν ξερω αν συμφωνησαν οι τζαπανεζοι.
Κλωτσαγαν σε ενα τετοιο ενδεχομενο. -
Ο χρήστης Lap έγραψε:
Πολυ σωστος ο φανης, απλα στα psa ο 1,2 ατμοσφαιρικος παει με το ημιαυτοματο με συμπλεκτη, οι αλλοι με μετατροπεα.Σωστά! Για αυτο έγραψα ότι εξαιρούνται τα 108/c1 (τα άλλα δεν βγαίνουν αυτόματα με αυτό το μοτέρ).
Σωστος για την λεπτομερεια του οτι η πσα θελει παραγωγη στη γαλλια, ακομα ομως δεν ξερω αν συμφωνησαν οι τζαπανεζοι.
Κλωτσαγαν σε ενα τετοιο ενδεχομενο.Από ότι διαβάζω, συμφώνησαν για παραγωγή αό το 2020 και μετά. Απλά αναφέρουν το 6ταχυτο και δεν ξέρω τι γίνεται με το 8τάχυτο - υποθέτω ότι θα ισχύει και για αυτό η συφμωνία αλλά δεν είμαι και σίγουρος.
https://media.groupe-psa.com/en/groupe- ... aw-license
CVT κιβώτιο για έλκυση ή φορτωμένο αυτοκίνητο σε ανηφόρες