-
Καλημέρα σας!
Αφού έκανα όση αναζήτηση μπορούσα στα υπάρχοντα θέματα, παίρνω το θάρρος να ζητήσω τη γνώμη σας. Η σύζυγός μου μετά από 20 χρόνια οδήγησης Toyota Starlet αναζητά νέο μικρό για μετακινήσεις στην πόλη, περίπου 8000χμ το χρόνο. Βασικές προτεραιότητες, η ασφάλεια και η αξιοπιστία. O αρχικός προϋπολογισμός ήταν για 12500€, αλλά ίσως ανέβουμε για κάτι καλύτερο.
Από όσα έχουμε δει, της έχουν αρέσει κυρίως τα
- Ford Fiesta 1.0 100HP (έκδοση business)
- Suzuki Swift 1.0 112 HP (έκδοση GL+)
Το πρώτο το είδε & οδήγησε χτες με πολύ πολύ θετικές εντυπώσεις, το δεύτερο μάλλον αύριο.
Έχετε κάποια γνώμη για τα παραπάνω μοντέλα ή κάποιο άλλο που θα προτείνατε; Κάποιες επιφυλάξεις που άκουσα από φίλο μηχανικό για τις βλάβες των Ford να μας προβληματίσουν;
Ευχαριστώ προκαταβολικά!
Sent from my SM-N910C using Tapatalk
-
Καλημέρα σας!
Αφού έκανα όση αναζήτηση μπορούσα στα υπάρχοντα θέματα, παίρνω το θάρρος να ζητήσω τη γνώμη σας. Η σύζυγός μου μετά από 20 χρόνια οδήγησης Toyota Starlet αναζητά νέο μικρό για μετακινήσεις στην πόλη, περίπου 8000χμ το χρόνο. Βασικές προτεραιότητες, η ασφάλεια και η αξιοπιστία. O αρχικός προϋπολογισμός ήταν για 12500€, αλλά ίσως ανέβουμε για κάτι καλύτερο.
Από όσα έχουμε δει, της έχουν αρέσει κυρίως τα
- Ford Fiesta 1.0 100HP (έκδοση business)
- Suzuki Swift 1.0 112 HP (έκδοση GL+)
Το πρώτο το είδε & οδήγησε χτες με πολύ πολύ θετικές εντυπώσεις, το δεύτερο μάλλον αύριο.
Έχετε κάποια γνώμη για τα παραπάνω μοντέλα ή κάποιο άλλο που θα προτείνατε; Κάποιες επιφυλάξεις που άκουσα από φίλο μηχανικό για τις βλάβες των Ford να μας προβληματίσουν;
Ευχαριστώ προκαταβολικά!
Sent from my SM-N910C using Tapatalk
-
Καλημέρα σας!
Αφού έκανα όση αναζήτηση μπορούσα στα υπάρχοντα θέματα, παίρνω το θάρρος να ζητήσω τη γνώμη σας. Η σύζυγός μου μετά από 20 χρόνια οδήγησης Toyota Starlet αναζητά νέο μικρό για μετακινήσεις στην πόλη, περίπου 8000χμ το χρόνο. Βασικές προτεραιότητες, η ασφάλεια και η αξιοπιστία. O αρχικός προϋπολογισμός ήταν για 12500€, αλλά ίσως ανέβουμε για κάτι καλύτερο.
Από όσα έχουμε δει, της έχουν αρέσει κυρίως τα
- Ford Fiesta 1.0 100HP (έκδοση business)
- Suzuki Swift 1.0 112 HP (έκδοση GL+)
Το πρώτο το είδε & οδήγησε χτες με πολύ πολύ θετικές εντυπώσεις, το δεύτερο μάλλον αύριο.
Έχετε κάποια γνώμη για τα παραπάνω μοντέλα ή κάποιο άλλο που θα προτείνατε; Κάποιες επιφυλάξεις που άκουσα από φίλο μηχανικό για τις βλάβες των Ford να μας προβληματίσουν;
Ευχαριστώ προκαταβολικά!
Sent from my SM-N910C using Tapatalk
-
toyota yaris?
-
Γιατί όχι την ατμοσφαιρική έκδοση του Swift?
Sent from my Redmi 3S using Tapatalk
-
Εχει αρκετά μικρά να δεις . Κοίταξε και το Ρίο και το Ι 20 .
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
toyota yaris?Ήταν η πρώτη σκέψη, λόγω εξοικείωσης με την Toyota, αλλά οι αντίστοιχες εκδόσεις (πχ Active Plus) νομίζω ανεβαίνουν πολύ στο οικονομικό, ή κάνω λάθος;
Sent from my SM-N910C using Tapatalk
-
Ο χρήστης nontaskatsaras έγραψε:
Γιατί όχι την ατμοσφαιρική έκδοση του Swift?Sent from my Redmi 3S using Tapatalk
Υποθέτω εννοείς τον 1.2 90HP, είναι κι αυτός στα υπόψη για το αυριανό ραντεβού. Απλά ζητήσαμε τον αντίστοιχο κινητήρα του fiesta, για να είναι πιο άμεση η σύγκριση.
Sent from my SM-N910C using Tapatalk
-
Αυτόν εννοώ. Με τη λογική ότι δε θα χρειαστεί παραπάνω γκάζι, και λογικά θα κερδίσει σε μακροζωία
Sent from my Redmi 3S using Tapatalk
-
Θα το χρησιμοποιητε ως οικογενειακο;
Αν ναι, τοτε μια πολυ καλη προταση στα χρηματα που προσφερετε ειναι το σουζουκι μπαλενο με τον 1,2 ατμοσφαιρικο και στην τοπ εκδοση του glx.
Το αυτοκινητο θεωρηται σουπερμινι με μηκος 3,99 μ.Κοστιζει γυρω στα 14100 με το κλειδι στο χερι, ανα περιπτωση μπορει να ειναι λιγο πανω κατω.
Σε αυτα τα χρηματα τι αγοραζεις;
Το μοτερ 1,2 της σουζουκι ειναι ενα αξιοπιστο μοτερ εμμεσου ψεκασμου με 90 αλογα το οποιο χρησιμοποιηται πολλα ετη και σε καθε περιοδο βελτιωνεται στα σημεια. Αυτο σημαινει πως εχει φτασει στο ανωτερο σημειο βελτιωσης με την αποδοση και ποιοτητα λειτουργιας του να ειναι βελουδινη.
Τα τουρμπο εχοντας ενα πιο πολυπλοκο τροπο λειτουργιας παντα εχουν περισσοτερες πιθανοτητες να χαλασουν. Επιπλεον τα τουρμπο ειναι αμεσου ψεκασμου γεγονος που καποτε θα σε οδηγησει να καθαρισεις βαλβιδες εισαγωγης, το οποιο δεν ειναι κατι το φοβερο αλλα καλο ειναι να το ξερεις. Γενικα τα αμεσου τουρμπατα θελουν που και που ξεκαπνισμα διοτι καρβουνιαζουν στο εσωτερικο τους. Στην πολη δεν ειναι το καλυτερο τους.Το αυτοκινητο στην εκδοση αυτη ,1,2, ειναι κοντα στα 910 κιλα δηλαδη με σχεση βαρους 10 κιλα ανα ιππο. Αποδεκτη αποδοση για ενα οικογενειακο αυτοκινητο. Χαρακτηριστικο τα 10 δευτερα για τα 0-100 σε πραγματικες δοκιμες.
Η καταναλωαη ειναι στο 5,5 με 6,0 λιτρα σε πραγματικες συνθηκες λογω κινητηρα αλλα και βαρους του αμαξωματος. Εχει βραβευτει απο σαϊτ αυτοκινητου ως το αυτοκινητο με την πιο κοντινη πραγματικη καταναλωση με αυτα που δηλωνει το εργοστασιο.
Σε εξοπλιαμο αγοραζεις
Ανταπτιβ κρουιζ κοντρολ (αν ταξιδεψεις με αυτο θα γευτεις ως ενα σημειο το μελλον της αυτοκινησης, καθως το αυτοκινητο αυξομειωνει μονο του την ταχυτητα του ταξιδιου διαβαζοντας με ρανταρ το μπροστινο αυτοκινητο διατηροντας σταθερη αποσταση απο αυτο)
Εχει αυτοματο φρεναρισμα για να αποφευχθουν τα τρακαρισματα.
Εχει ολες τις ευκολιες, εχει 7 αρα οθονη με εργοστασιακο ναβι, μιρρορ λινκ ,αππλ και ανδροιντ οτο, κλιμα, υποβραχιονιο, 16 αρες ζαντες, λεντ και xenon φωτα, εκκινηση με κουμπι, ξεκλειδωμα χωρις κλειδι, καμερα οπισθοπορειας, αυτοματα φωτα, κ.α
Εχει ενα κιβωτιο βουτηρο το οποιο ειναι πολυ ελαφρυ και βοηθα πολυ στην κινηση.
Τεσσερα δισκοφρενα
Εχει τους μεγαλυτερους εσωτερικους χωρους της κατηγοριας, με μεζουρα ειναι στο ιδιο επιπεδο με το σκοντα οκταβια ενω εχει και το μεγαλυτερο πορτπαγκαζ με 365 λιτρα.
https://www.zigwheels.com/media/content ... 20x540.jpg
Απο εσωτερικο η εκδοση glx βλεπεται και ειναι γενικα ο.κ η πιο κατω δειχνουν πιο μουντες.
http://www.autogreeknews.gr/wp-content/ ... 0_7_XL.jpg
Επισης εχει 7 ετη εγγυηση.Τι δεν εχει ομως;
Δεν εχει σε καμια περιπτωση την σπορτιφ αιαθηση του φιεστα, το σουιφτ ειναι πολυ κοντα σε αυτο αλλα χανει σε χωρους εναντι του μπαλενου, εχοντας ομως ελαφρως πιο καλο εξοπλισμο αυτοματου φρεναριαματος απο το μπαλενο.
Επισης το φρεναριαμα του ειναι μετριο με τα εργοστασιακα τακακια και λαστιχα με 39-40 μετρα ενω αντιστοιχα το φιεστα ειναι στα 36μ και ολοι οι αλλοι στα 37 με 38μ.Κατασκευαζαται στην ινδια αλλα σε ενα εργοστασιο με εμπειρια δεκαδων εκατομμυριων σουζουκι, θα δεις στην πορτα στο ταμπελακι να λεει μαρουτι σουζουκι, ειναι το εκει εργοστασιο.
Το σουιφτ ειναι ιαπωνεζικο και συναρμολογηται εκει.
Το φιεστα ειναι εξαιρετικο ως συνολο αλλα κλειστοφοβικο και με λιγοτερο εξοπλισμο.
Δες και το ιμπιζα, πολυ καλη προταση -
Επίσης να προσθέσουμε ότι η φανοποιεία του είναι εξευτελιστικά φτηνή και γενικά τα ανταλλακτικά του. Σούπερ value for money
-
Lap σε υπερ-ευχαριστώ για την εκτενή και αναλυτική απάντηση, δεν το είχα καθόλου στα υπόψη και σίγουρα θα το κοιτάξω.
poliviosfp επίσης ευχαριστώ!
Sent from my SM-N910C using Tapatalk
-
Το Κλιο δεν σας αρεσει; Τρεχει προσφορα με 12.980 η εκδοση dynamic 0.9 tce με 75 αλογα και φουλ εξοπλισμο (εχει και full led φωτα μπρος πισω).Εκτος αυτου πολυ καλα και μεσα στα χρηματα που ψαχνετε ειναι και τα Κια Ριο/Χιουνται i20 με τον 1,2 84 ιππων και το Σεατ Ιμπιζα.
Για τα Φορντ προσωπικα δεν εχω ακουσει ιδιαιτερα θεματα περαν απο καποιους τριγμους στην βαση της οθονης αφης.Υπαρχουν εδω κατοχοι που μπορουν να πουν λεπτομερειες.Το Φιεστα παρεχει ομως και 8ετη εγγυηση.Εγω ομως θα κοιτουσα την 1,1 85 ιππων εκδοση για να εχω μεγαλυτερη αξιοπιστια και χωρις ζεσταματα/κρυωματα της τουρμπινας.Υπαρχει και αυτο σε business στα 14300 περιπου αν θυμαμαι καλα. -
ad276 ευχαριστώ για την απάντηση και τις προτάσεις! Επειδή προβληματίστηκα, στην αξιοπιστία του κινητήρα να με ανησυχεί η επιλογή των turbo; Απλά επειδή η κοπέλα οδηγεί πιο νευρικά από μένα, θεωρούσαμε ότι θα τις ταίριαζαν καλύτερα οι συγκεκριμένοι κινητήρες. Αν όμως τίθεται θέμα μακροβιότητας (και δεδομένου ότι τα αμάξια τα κρατάμε αμφότεροι καμιά 20ετία), ίσως να αναθεωρήσουμε.
Sent from my SM-N910C using Tapatalk
-
Εγγενές πρόβλημα μακροβιότητας δεν υπάρχει. Απλά το τούρμπο και τα παρελκόμενά του, είναι ένα επιπρόσθετο εξάρτημα, που όπως όλα τα εξαρτήματα μπορεί κάποια στιγμή κι αυτό να χαλάσει.
-
Μία ακόμα ψήφος στο baleno
-
Μη ξεχασουμε και το σιτροεν σ3.
Πολυ καλο και αυτο, πιο μαλακο απο τα αλλα, αλλα πολυ καλο βαλιου φορ μανευ και με εναν κινητηρα διαμαντι στα 1,2 με ατμοσφαιρικα 82 αλογα, ο οποιος δινει 10 κιλα ροπης απο τις 1700 σ.α.λ, με το πικ αυτης, κοντα στα 12 κιλα δηλαδη, να βγαινει στις 2800 σ.α.λ. Πολυ χαμηλα δηλαδη.
Δεν ειναι πολυ αλλα βοηθα τρομερα στα στενα και με δευτερα στο κιβωτιο. Φευγει δηλαδη ευκολα μπροστα το αυτοκινητο
Γενικα πολυ ομορφο χωρις ομως ανταπτιβ κρουιζ αλλα με καλυτερα φρενα απο το μπαλενο
-
Αν οδηγει γυναικα πρεπει να ειναι αυτοματο
Αλλιως χαιρετα μου τον δισκο και ας ειναι οτι μαρκα θελει -
Ναι ενώ αν οδηγάει άντρας, εγγύηση προσοχής στο δίσκο..
Sent from my Redmi 3S using Tapatalk
-
marvin για το ερωτημα σου σχετικα με την αξιοπιστια θα συμφωνησω με αυτα τα που εγραψε ο REALZEUS.
αγορά καινούριου μικρού 13-14.000€