-
Η ύπαρξη της DS4 Cross κάνει δύσκολη την πώληση του DS7 αυτή τη στιγμή. Είναι τόσο πολύ πιο μπροστά.
Θα υπάρξει fl βέβαια, φυσικά είναι και μεγαλύτερο αυτοκίνητο, καθαρό SUV vs crossover.
-
Η ύπαρξη της DS4 Cross κάνει δύσκολη την πώληση του DS7 αυτή τη στιγμή. Είναι τόσο πολύ πιο μπροστά.
Θα υπάρξει fl βέβαια, φυσικά είναι και μεγαλύτερο αυτοκίνητο, καθαρό SUV vs crossover.
Θα υπαρχει και εκδοση crossback αλλα η αληθεια ειναι οτι δε νομιζω να εχει το υψος απο το εδαφος που εχει το DS7. Απο τα βιντεο και τις φωτογραφιες που κυκλοφορησαν ειναι πραγματικα εντυπωσιακο, αλλα ας εχουμε στο μυαλο μας οτι προφανως και δειξανε ενα υπερπληρες αμαξι που αν θες να το αφορασεις οπως το βλεπεις μπορει να φτανει τα 50Κ...
-
Dublin wrote:
Η ύπαρξη της DS4 Cross κάνει δύσκολη την πώληση του DS7 αυτή τη στιγμή. Είναι τόσο πολύ πιο μπροστά.
Θα υπάρξει fl βέβαια, φυσικά είναι και μεγαλύτερο αυτοκίνητο, καθαρό SUV vs crossover.
Θα υπαρχει και εκδοση crossback αλλα η αληθεια ειναι οτι δε νομιζω να εχει το υψος απο το εδαφος που εχει το DS7. Απο τα βιντεο και τις φωτογραφιες που κυκλοφορησαν ειναι πραγματικα εντυπωσιακο, αλλα ας εχουμε στο μυαλο μας οτι προφανως και δειξανε ενα υπερπληρες αμαξι που αν θες να το αφορασεις οπως το βλεπεις μπορει να φτανει τα 50Κ...
Ναι, θα είναι crossover, ούτε τους απόλυτους χώρους της DS7 θα έχει, αλλά θα είναι 4.4μ (όχι μικρή) και μάλλον αρκετά διασκεδαστική στον δρόμο και πολύ άνετη (δεν ξέρω σε ποια έκδοση θα δίνουν το αυτόματο ρυθμισμα των αναρτήσεων μέσω καμερών).
Το καλοκαίρι πάντως είχαν εκπληκτικές τιμές σε ετοιμοπαραδοτα DS7, ένα fl όμως το χρειάζεται αυτή τη στιγμή, ειδικά μέσα.
-
Σύμφωνα με όσα έχουν διαρρευσει το fl αναμένεται για τέλος του 22 με μέσα του 23 .Οι αλλαγές εξωτερικα περιορισμενες , εσωτερικό κάνεις δεν ξέρει αλλάαλλον νέο infotainment,hub display .
-
Συμπλήρωσα ακριβώς δυο χρονια και κάτι λιγότερο από 25000 χλμ, με το μοντέλο με το μικρό κινητήρα 1.2 130hp, στην έκδοση business.Δεν εχει παρουσιάσει το παραμικρό και εχει ξεπεράσει κατά πολύ τις προσδοκίες μου. Μικτή κατανάλωση 7.3-7.6 λτρ/100χλμ, αστεια τελη κυκλοφοριας, ευχαριστημενος από την εξυπηρετηση στο συνεργειο. Ενθουσιασμένος με την επιλογή, δυο χρονια μετά και δεν έχει βγει καποιο αυτοκίνητο στην ευρυτερη κατηγορία που να μου φαινεται πιο όμορφο ή να έχει καλύτερο value for money. Και από ότι φαίνεται, δεν πρέπει να ειμαι ο μόνος που το πιστευει γιατι, στα βόρεια τουλάχιστον, εχει γεμίσει ο τόπος με DS7.
-
Καλά ταξίδια να έχεις ...
-
Και στα νότια έχουμε γεμίσει με DS7. Βλέποντας παλιές απόπειρες των γαλλικών εταιριών σε πολυτελείς κατηγορίες και θυμούμενοι πώς είχαν φάει τα μούτρα τους (607, C6), είναι αξιοπρόσεκτο αυτό που έχει καταφέρει η Citroen με το DS7.
-
Να τα χαιρεστε παιδιά και απροβληματιστα
-
Ευχαριστώ cruiser και konstantinosnov. Να ειστε καλά!
-
2βδομαδες στην κατοχή μου ,μια βόλτα άντε 2 με το να το φέρω από την αντιπροσωπεία.Ποιοτητα κύλισης την θεωρώ αν όχι κορυφαία , ξεχωριστή.Βαρυ αυτοκίνητο το e tense αλλά η ροπή ροπή.... Ηχομόνωση πολύ καλή κ σε ρυθμούς ηλεκτρικού ή υβριδικου εντελώς αθόρυβο.
Αυτά τα λίγα για την ώρα....
-
2βδομαδες στην κατοχή μου ,μια βόλτα άντε 2 με το να το φέρω από την αντιπροσωπεία.Ποιοτητα κύλισης την θεωρώ αν όχι κορυφαία , ξεχωριστή.Βαρυ αυτοκίνητο το e tense αλλά η ροπή ροπή.... Ηχομόνωση πολύ καλή κ σε ρυθμούς ηλεκτρικού ή υβριδικου εντελώς αθόρυβο.
Αυτά τα λίγα για την ώρα....
αστα αυτα, πες τα ολα και μη μας αφηνεις μονο να δαγκωσουμε το μηλο...
ΑρΕς
#kalorizikon
-
konstantinosnov wrote:
2βδομαδες στην κατοχή μου ,μια βόλτα άντε 2 με το να το φέρω από την αντιπροσωπεία.Ποιοτητα κύλισης την θεωρώ αν όχι κορυφαία , ξεχωριστή.Βαρυ αυτοκίνητο το e tense αλλά η ροπή ροπή.... Ηχομόνωση πολύ καλή κ σε ρυθμούς ηλεκτρικού ή υβριδικου εντελώς αθόρυβο.
Αυτά τα λίγα για την ώρα....
αστα αυτα, πες τα ολα και μη μας αφηνεις μονο να δαγκωσουμε το μηλο...
ΑρΕς
#kalorizikon
Ευχαριστώ!
Εσύ Γατε δεν θες κ πολλά!Έχεις το ομόσταυλο.Σαφως πιο σπορτίφ από το δικό μου.Τα του κινητήρα τα ξέρες.Οσο αφορά στα ωφέλη του plug in η πρώτη φορά μου έβγαλε 52χλμ ηλεκτρικό.Μου είπαν ότι σιγά σιγά θα στρώσει για μεγαλύτερη απόδοση μπαταρίας Επίσης φοράει την νέα 24αρα ανάρτηση.Η διαφορά που είδα σε σχέση με το 3009 είναι στην κύλιση..
Μετανιώνω που δεν έβαλα μόνο parck pilot.
-
εμενα πλεον δινει 32km φουλ φορτισμενο... και 6.3 μεση. αλλα δεν κραταει μονο 32. γαλλοι...
παντως και το 3008 ειναι χοντρο = με το βιταρακι το εχωνα παντου, ετουτο για παρκαριζμα θελει 5 ευρω σε οργανωμενο
-
Καλοταξιδο . Εχει το ιδιο 'μοτερ' με του Γατου? 300 αλογα ?
-
Ναι είναι τα ίδια μοτέρ.
Λιον που πήγα στο εκεί Ds store μου το είχαν αναφέρει ξεκάθαρα και μάλιστα το έδιναν ως 306hp .Τώρα τι να σου πω...
Από εκεί κ πέρα ναι θέλει χώρο για παρκάρισμα . Γι'αυτό κ είπα για το park pilot.Ψαχνω τρόπο μήπως το βάλω τώρα μετά ως ανταλλακτικο .
Τρίτη βόλτα κ μου έδειξε αυτονομία 58χλμ.Μην το ματιασω φτου φτου
-
@thds7 said in DS7 CROSSBACK:
......Στα αρνητικά τώρα: δεν ανταποκρίνεται στις διαφημιζόμενες προδιαγραφές του όσον αφορά την οικιακή φόρτιση, σε ενισχυμένη παροχή 16Α φορτίζει σε 9 ώρες περίπου ενώ υποτίθεται κάνει 4,1 ώρες. .........
Hello Hello
Σχετικα με αυτο που λες... και δεν ξερω αν εχει απαντηθει στις επομενες σελιδες...
Για να φορτιζει σε 4 ωρες, χρειαζεται....- Ενισχυμενη παροχη 16Α... ΚΑΙ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ειδικη πριζα Green'up (https://www.legrand.gr/products/φορτιση-ηλεκτρικου-αυτοκινητου.html)
KAI - Φορτιστη reinforced, 14 A - 3.6 kW ... που ΔΕΝ παρεχεται με την αγορα του αυτοκινητου !!!!
(https://citroen-shop.eu/gb/electrical-accessories/2830-mode-2-charging-cabletype-ef-reinforced-6-m.html)
Ο παρεχομενος ειναι 8Α απλος....οποτε θελει 9-10 ωρες....
- Ενισχυμενη παροχη 16Α... ΚΑΙ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ειδικη πριζα Green'up (https://www.legrand.gr/products/φορτιση-ηλεκτρικου-αυτοκινητου.html)
-
δε ξερω αν εχει απαντηθεί. γνωρίζει κανείς αν το e tense ds 7 crossback βγαίνει σε έκδοση με ψυχόμενα καθίσματα
-
Καλησπέρα, πρόσφατα βγήκε η πιο ήπια έκδοση του e-tense με 225 άλογα, έναν ηλεκτροκινητήρα, κίνηση μόνο εμπρός και περίπου 4.500 € πιο οικονομική. Οι επιδόσεις είναι σαφώς χαμηλότερες (8,7 για 0-100) αλλά δεν το λες και αργό. Ο εξοπλισμός είναι όμοιος με τις αντίστοιχες εκδόσεις του 4x4. Δεδομένου ότι το αυτοκίνητο προσανατολίζεται κυρίως στην άνεση παρά στην σπορ οδήγηση (από ότι έχω αντιληφθεί από τα reviews), το σκέφτομαι ως επιλογή (αντί του 4x4). Ποια η γνώμη σας?
-
@nikos-0 said in DS7 CROSSBACK:
Καλησπέρα, πρόσφατα βγήκε η πιο ήπια έκδοση του e-tense με 225 άλογα, έναν ηλεκτροκινητήρα, κίνηση μόνο εμπρός και περίπου 4.500 € πιο οικονομική. Οι επιδόσεις είναι σαφώς χαμηλότερες (8,7 για 0-100) αλλά δεν το λες και αργό. Ο εξοπλισμός είναι όμοιος με τις αντίστοιχες εκδόσεις του 4x4. Δεδομένου ότι το αυτοκίνητο προσανατολίζεται κυρίως στην άνεση παρά στην σπορ οδήγηση (από ότι έχω αντιληφθεί από τα reviews), το σκέφτομαι ως επιλογή (αντί του 4x4). Ποια η γνώμη σας?
η φτωχη εκδοση του 4x4 δεν εχει ουτε καν ανταπτιβ. να το δεις τι γινεται με τα 225.
οταν οδηγησα το τετρα μου φανηκε πολυ λιγοτερο αθλητικο απο το 3008 που και αυτο δεν το λες και ευελικτο. σημειωσε οτι αποθηκευει λιγοτερη ενεργεια και ζυγιζει περιπου το ιδιο με το τετρα. και η πολυτελεια ειναι σχετικα δηθεν. μαλλον στυλ πουλανε που ειναι και αρκετα γουαναμπι για τα δικα μου γουστα. απο την αλλη ειναι ιδιαιτερα ξεχωριστο και διαφορετικο, σαν να διαβαζεις καθημερινη ανω οι αλλοι νεα και εθνος ενα πραμα. οποτε θα το επαιρνα αντι του ιδιου 3008 εαν ειχε τον ιδιο εξοπλισμο. δεν τον εχει ομως. οποτε μετατοπιζεται η ερωτηση και μηπως να σκεφτεις το 3008 gt 300? -
@gatoz said in DS7 CROSSBACK:
@nikos-0 said in DS7 CROSSBACK:
Καλησπέρα, πρόσφατα βγήκε η πιο ήπια έκδοση του e-tense με 225 άλογα, έναν ηλεκτροκινητήρα, κίνηση μόνο εμπρός και περίπου 4.500 € πιο οικονομική. Οι επιδόσεις είναι σαφώς χαμηλότερες (8,7 για 0-100) αλλά δεν το λες και αργό. Ο εξοπλισμός είναι όμοιος με τις αντίστοιχες εκδόσεις του 4x4. Δεδομένου ότι το αυτοκίνητο προσανατολίζεται κυρίως στην άνεση παρά στην σπορ οδήγηση (από ότι έχω αντιληφθεί από τα reviews), το σκέφτομαι ως επιλογή (αντί του 4x4). Ποια η γνώμη σας?
η φτωχη εκδοση του 4x4 δεν εχει ουτε καν ανταπτιβ. να το δεις τι γινεται με τα 225.
οταν οδηγησα το τετρα μου φανηκε πολυ λιγοτερο αθλητικο απο το 3008 που και αυτο δεν το λες και ευελικτο. σημειωσε οτι αποθηκευει λιγοτερη ενεργεια και ζυγιζει περιπου το ιδιο με το τετρα. και η πολυτελεια ειναι σχετικα δηθεν. μαλλον στυλ πουλανε που ειναι και αρκετα γουαναμπι για τα δικα μου γουστα. απο την αλλη ειναι ιδιαιτερα ξεχωριστο και διαφορετικο, σαν να διαβαζεις καθημερινη ανω οι αλλοι νεα και εθνος ενα πραμα. οποτε θα το επαιρνα αντι του ιδιου 3008 εαν ειχε τον ιδιο εξοπλισμο. δεν τον εχει ομως. οποτε μετατοπιζεται η ερωτηση και μηπως να σκεφτεις το 3008 gt 300?Ευχαριστώ, ναι το έχω σκεφτεί το 3008, εσωτερικά ειδικά η κονσόλα του μου αρέσει περισσότερο από του DS7. Δυστυχώς χρειάζομαι χώρο στο πορτ μπαγκάζ, θεωρώ ότι τα 395 λίτρα του 3008 δεν θα με καλύπτουν (σε σχέση με τα 550 του DS7).
DS7 CROSSBACK