Συμπλήρωσα ακριβώς δυο χρονια και κάτι λιγότερο από 25000 χλμ, με το μοντέλο με το μικρό κινητήρα 1.2 130hp, στην έκδοση business.Δεν εχει παρουσιάσει το παραμικρό και εχει ξεπεράσει κατά πολύ τις προσδοκίες μου. Μικτή κατανάλωση 7.3-7.6 λτρ/100χλμ, αστεια τελη κυκλοφοριας, ευχαριστημενος από την εξυπηρετηση στο συνεργειο. Ενθουσιασμένος με την επιλογή, δυο χρονια μετά και δεν έχει βγει καποιο αυτοκίνητο στην ευρυτερη κατηγορία που να μου φαινεται πιο όμορφο ή να έχει καλύτερο value for money. Και από ότι φαίνεται, δεν πρέπει να ειμαι ο μόνος που το πιστευει γιατι, στα βόρεια τουλάχιστον, εχει γεμίσει ο τόπος με DS7.
giorgos15
@giorgos15
Please enter occupation - Please enter your interests
Best posts made by giorgos15
-
RE: DS7 CROSSBACK
Latest posts made by giorgos15
-
RE: DS7 CROSSBACK
Ευχαριστώ cruiser και konstantinosnov. Να ειστε καλά!
-
RE: DS7 CROSSBACK
Συμπλήρωσα ακριβώς δυο χρονια και κάτι λιγότερο από 25000 χλμ, με το μοντέλο με το μικρό κινητήρα 1.2 130hp, στην έκδοση business.Δεν εχει παρουσιάσει το παραμικρό και εχει ξεπεράσει κατά πολύ τις προσδοκίες μου. Μικτή κατανάλωση 7.3-7.6 λτρ/100χλμ, αστεια τελη κυκλοφοριας, ευχαριστημενος από την εξυπηρετηση στο συνεργειο. Ενθουσιασμένος με την επιλογή, δυο χρονια μετά και δεν έχει βγει καποιο αυτοκίνητο στην ευρυτερη κατηγορία που να μου φαινεται πιο όμορφο ή να έχει καλύτερο value for money. Και από ότι φαίνεται, δεν πρέπει να ειμαι ο μόνος που το πιστευει γιατι, στα βόρεια τουλάχιστον, εχει γεμίσει ο τόπος με DS7.
-
RE: DS7 CROSSBACK
https://www.facebook.com/DSOfficial/videos/204146337327252/?xts[0]=68.ARDpZA8CECUHk0ZfJCxTDBn_ja0tQVnO4H5N96ZA_6VJ8fdMbM5m-NFR85T6RoqrYiigS2sojHqhYsYt7SnVW6gUGveVDvkNFanItGPhOpLIS0v3YQeMEfNCw-U6W60hRDwiNj3XWxP16C1NTkQZO2B3HKQuNiyBsjX4WNdFW_yBSrBE31wuCBUWG9GIBIhLRX08KX4xrHm5HXqBzArU5f7vpMTrYQmIex4TUVYwkIz2ysjiWX9F4-e5qTVmsnhhdtUIpmcibCw3w-nDX9jePs1sgERCAIFOm_zY8MeRhzB3a9YiHXsooySqGNYYa4UFOX_yYOu9vbH6sA5auNwuJzZUjVpiVsrDLMYLkA&tn=-R
-
RE: DS7 CROSSBACK
Κρίμα για τη ζημιά! Εύχομαι σύντομα να στο φτιάξουν κ σαν καινούργιο!!
Ευχαριστώ!
-
RE: DS7 CROSSBACK
Με τράκαραν ελαφρά, ευτυχώς πολύ μικρή η ζημιά και το αυτοκίνητο κινείται κανονικά. Κάλεσα την Ωμέγα στην Αγ.Παρασκευή στις 23/12, μου είπαν να τους καλέσω μετά τις 2/1 γιατί λόγω φόρτου και γιορτών δεν υπήρχε δυνατότητα εξυπηρέτησης. Τους ξανακάλεσα στις 3/1, επιβεβαίωσαν και αυτοί ότι υπήρχε ο φάκελος στην ασφαλιστική και η υπαιτιότητα ήταν του άλλου, και μου ζήτησαν να τους πάω το αυτοκίνητο στις 15/1 για να το πάνε στο φανοποιείο κάπου στα νοτια προάστια και να το δουν με τον πραγματογνώμονα της ασφαλιστικής. Κράτησαν το αυτοκίνητο δύο ημέρες για αυτό το σκοπό και μου έδωσαν αυτοκίνητο αντικατάστασης, DS7 και ελαφρώς καλύτερη έκδοση. Σε αντίθεση με το δικό μου, ήταν diesel και αυτόματο και μου έκαναν εντύπωση οι συγκριτικά υψηλές καταναλώσεις εντός πόλης.
Λόγω καινούριου αυτοκινήτου η ασφαλιστική συμφώνησε την πλήρη αντικατάσταση των φθαρμένων μερών και την πλήρη βαφή της πόρτας του πορτμπαγκαζ που είχε μια γρατζουνιά. Μου είπαν ότι θα με ειδοποιήσουν σε τουλάχιστον δεκαπέντε ημέρες, όταν έρθουν τα ανταλλακτικά από τη Γαλλία, για να τους πάω το αυτοκίνητο - δεν υπάρχουν ανταλλακτικά DS7 στην Ελλάδα. Γενικά οι άνθρωποι μάλλον εξυπηρετικοί, αλλά ο μπελάς του ενός συνεργείου και της αναμονής των ανταλλακτικών είναι το τίμημα του να αγοράζεις ένα ιδιαίτερο αυτοκίνητο μιας νέας μάρκας.Κατα τα άλλα, συνεχίζω να είμαι πολύ ευχαριστημένος από το αυτοκίνητο. Κανένα πρόβλημα, υπέροχοι και πολύ μεγάλοι χώροι, πολύ ξεκούραστο στην οδήγηση. Τα πρώτα 10000 χλμ έκλεισαν με κατανάλωση 7.6 λιτρα αμόλυβδη/100χ, τα επόμενα 2000 χλμ δείχνουν 7.8 λίτρα - χειμώνας, διαδρομές μόνο στην πόλη και κίνηση Χριστουγέννων γαρ.
Α ναι, και στα Βόρεια Προαστια που κινούμαι έχουν αρχίσει και παραεφμανίζονται DS7. Δεν έφτασαν ακόμα τον αριθμό των XC40 ή των Evoque που έχει πήξει ο τόπος, αλλά πια δεν κάνεις διαδρομή χωρίς να συναντήσεις ενα-δυο ακόμα. Από την άλλη, καλό είναι αυτό μήπως αυξηθούν τα συνεργεία και υπάρξει κίνηση και στα ανταλλακτικά και δεν χρειάζεται να περιμένουμε εβδομάδες. Ds3 crossback δεν έχω πετύχει να κυκλοφορεί ακόμα εκτός των test drive. Δυστυχώς δεν φαίνεται να πολυτραβάει σε αυτές τις τιμές. -
RE: DS7 CROSSBACK
Μπορεί κάποιος από του έως τώρα κατόχους-χρηστες να μας πει εντυπώσεις περί ποιότητας-συναρμογης του αυτοκινήτου;
Τους σχεδόν 8 μηνες που έχω το αυτοκίνητο δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα, τίποτα δεν τρίζει και τίποτα δεν κουνιέται. Αλλα αυτό πρέπει να θεωρείται αυτονόητο. Επίσης για τον όγκο του νιώθεις αξιόλογη σταθερότητα και απόκριση στην οδήγηση, συμπαγές και ισορροπημένο.
-
RE: DS7 CROSSBACK
Τι κακό έχει το να ξεπερνώ τα 200 στις 4 το πρωί στον έρημο περιφερειακό; Τι κακό έχει. Το να μπω ανάποδα σε μονόδρομο με το παπί αφού δεν περνάει ποτέ κανεις από αυτό το στενό; Τι κακό έχει το να οδηγώ με 80 έξω από σχολείο όταν τα παιδιά είναι μεσσ στις τάξεις; Τι κακό έχει το να μην περιμένω να ανάψει πράσινο για να φύγω όταν δεν υπάρχει άλλος στο δρόμο; Τι κακό έχει το να οδηγώ στη ΛΕΑ όταν δεν έχει συμβεί κάτι έκτακτο; Εγώ είμαι ο έξυπνος, εγώ ξέρω πότε ο νόμος πρέπει να εφαρμόζεται και πότε όχι, εγώ αποφασίζω πότε θα τον τηρήσω. Μέχρι να έρθει η κακιά η στιγμή που θα πάρω στο λαιμό μου και έναν χαζό που τηρούσε το νόμο. Θυμηθείτε τι συνέβη με τον υιό Βακάκη. Αλλά αυτός μάλλον το άξιζε να το πάθει, δεν ήξερε να οδηγεί, δεν ήταν 'χεράς', τι του την έδωσε ο μπαμπάς την πόρσε;
kkostask wrote:
Σαν αυτούς που πάνε με 200 στον περιφερειακό της Θεσσαλονίκης ας πούμε?
Λογικό είναι να φοβάται κάποιος αυτήν την ταχύτητα αν δεν γνωρίζει να οδηγεί γρήγορα. Δεν εξετάζω αν είναι νόμιμο ή όχι, την ταχύτητα και μόνο εξετάζω. Στην μεγάλη ευθεία πριν την έξοδο για Πανόραμα, προς δυτικά (το σωστό είναι βόρεια, όχι δυτικά) για παράδειγμα, τι κακό έχουν τα 200 στις 4 το πρωί χωρίς κανένα αυτοκίνητο τριγύρω;
-
RE: DS7 CROSSBACK
Προφανώς δεν είμαστε εμείς οι αρμόδιοι να κρίνουμε τα όρια ταχύτητας σε κάθε δρόμο. Ούτε τα χαρακτηριστικά του κάθε δρόμου γνωρίζουμε, πώς χτίστηκε, τι κλίσεις έχει, την ποιότητα και την παλαιότητα του οδοστρώματος. Ούτε φυσικά γνωρίζουμε τη συμπεριφορά όλων των αυτοκινήτων. Έτσι, στις δημοκρατίες έχουμε δώσει την εντολή στο κράτος την αρμοδιότητα να μας κατευθύνει. Όταν παραβαίνουμε τα όρια στην πραγματικότητα απλά ντροπιάζουμε την εντολή που δώσαμε. Στις πολιτισμένες χώρες - μεταξύ των οποίων και η Ελβετία - οι πολίτες στη μεγάλη πλειοψηφία τους σέβονται την εντολή τους. Οι νόμοι υπάρχουν για κάποιο λόγο και η τήρησή τους δεν τίθεται στη διακριτική ευχέρεια του κάθε πολίτη. Εδώ κάνει ο καθένας του κεφαλιού του και έχουμε τα γνωστά επακόλουθα. Και παρα το αίμα που χύνεται δεν βάζουμε μυαλό. Θα πιάνεις αριστερή στην εθνική να προσπεράσεις με 120 αυτόν που πάει στη μεσαία με 115 και θα έχεις το ούγκανο από πίσω σου να σε 'σπρώχνει' με προβολείς και κόρνα γιατί θεωρεί ότι πρέπει να παρανομήσεις και εσύ μαζί του... Αλλά κάποτε θα αλλάξει κι αυτό, θα γίνουμε Ευρώπη, που θα πάει...
ΥΓ. Πριν τρεις μηνες έκαναν λίγες χιλιαδες χλμ στη Γαλλία. Δεν παραβίαζε κάνεις τα όρια, ούτε σε γειτονιές, ούτε σε επαρχιακούς, ούτε σε αυτοκινητόδρομους. Εγώ ως καλός Ελληναρας εβαζα συχνά το cruise control στα 2-3 χλμ πανω από το όριο. Δεν μπορεί, θα έχουν κάποιο περιθώριο πριν σε γράψουν, σκεφτόμουν. Έλα που δεν είχαν και τσίμπησα το πρόστιμο γιατί πήγα με 132 χλμ σε δρόμο με όριο τα 130