Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    N
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 2
    • Best 0
    • Groups 0

    Nikos 0

    @Nikos 0

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    2
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    Nikos 0 Unfollow Follow

    Latest posts made by Nikos 0

    • RE: DS7 CROSSBACK

      @gatoz said in DS7 CROSSBACK:

      @nikos-0 said in DS7 CROSSBACK:

      Καλησπέρα, πρόσφατα βγήκε η πιο ήπια έκδοση του e-tense με 225 άλογα, έναν ηλεκτροκινητήρα, κίνηση μόνο εμπρός και περίπου 4.500 € πιο οικονομική. Οι επιδόσεις είναι σαφώς χαμηλότερες (8,7 για 0-100) αλλά δεν το λες και αργό. Ο εξοπλισμός είναι όμοιος με τις αντίστοιχες εκδόσεις του 4x4. Δεδομένου ότι το αυτοκίνητο προσανατολίζεται κυρίως στην άνεση παρά στην σπορ οδήγηση (από ότι έχω αντιληφθεί από τα reviews), το σκέφτομαι ως επιλογή (αντί του 4x4). Ποια η γνώμη σας?

      η φτωχη εκδοση του 4x4 δεν εχει ουτε καν ανταπτιβ. να το δεις τι γινεται με τα 225.
      οταν οδηγησα το τετρα μου φανηκε πολυ λιγοτερο αθλητικο απο το 3008 που και αυτο δεν το λες και ευελικτο. σημειωσε οτι αποθηκευει λιγοτερη ενεργεια και ζυγιζει περιπου το ιδιο με το τετρα. και η πολυτελεια ειναι σχετικα δηθεν. μαλλον στυλ πουλανε που ειναι και αρκετα γουαναμπι για τα δικα μου γουστα. απο την αλλη ειναι ιδιαιτερα ξεχωριστο και διαφορετικο, σαν να διαβαζεις καθημερινη ανω οι αλλοι νεα και εθνος ενα πραμα. οποτε θα το επαιρνα αντι του ιδιου 3008 εαν ειχε τον ιδιο εξοπλισμο. δεν τον εχει ομως. οποτε μετατοπιζεται η ερωτηση και μηπως να σκεφτεις το 3008 gt 300?

      Ευχαριστώ, ναι το έχω σκεφτεί το 3008, εσωτερικά ειδικά η κονσόλα του μου αρέσει περισσότερο από του DS7. Δυστυχώς χρειάζομαι χώρο στο πορτ μπαγκάζ, θεωρώ ότι τα 395 λίτρα του 3008 δεν θα με καλύπτουν (σε σχέση με τα 550 του DS7).

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      N
      Nikos 0
    • RE: DS7 CROSSBACK

      Καλησπέρα, πρόσφατα βγήκε η πιο ήπια έκδοση του e-tense με 225 άλογα, έναν ηλεκτροκινητήρα, κίνηση μόνο εμπρός και περίπου 4.500 € πιο οικονομική. Οι επιδόσεις είναι σαφώς χαμηλότερες (8,7 για 0-100) αλλά δεν το λες και αργό. Ο εξοπλισμός είναι όμοιος με τις αντίστοιχες εκδόσεις του 4x4. Δεδομένου ότι το αυτοκίνητο προσανατολίζεται κυρίως στην άνεση παρά στην σπορ οδήγηση (από ότι έχω αντιληφθεί από τα reviews), το σκέφτομαι ως επιλογή (αντί του 4x4). Ποια η γνώμη σας?

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      N
      Nikos 0
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr