-
Κάνω την πρόβλεψη ότι θα πουλήσει ίσα με 50 κομμάτια τον πρώτο χρόνο, και μετά θα πέσει. Επίσης κάνω πρόβλεψη ότι θα κοστίζει καμιά 30αριά χιλιάρικα.
-
Καθόμουνα και σκεφτόμουν, πες ότι έχεις ένα ηλεκτρικό και ξεμένεις από ηλεκτρόνια, τι κάνεις? Καλείς την Εξπρές σέρβις, έρχεται μετά από μισή ώρα και τι γίνεται?
Αυτο πιστευω ειναι και το μεγαλυτερο challenge της ηλεκτροκινησης. Ο ρυθμος φορτισης που ακομη βρισκεται σε νηπιακο σταδιο. Εδω ενα πατινι ηλεκτρικο xiaomi θελει 6 ωρες για πληρη φορτιση και εχει ουσιαστικα 5 μπαταριες λαπτοπ (και πολλες λεω)
-
Κάνω την πρόβλεψη ότι θα πουλήσει ίσα με 50 κομμάτια τον πρώτο χρόνο, και μετά θα πέσει. Επίσης κάνω πρόβλεψη ότι θα κοστίζει καμιά 30αριά χιλιάρικα.
Εγώ το υπολογίζω να ξεκινάει στα 22.000 και να πουλήσει το πολύ όσο λές. Το ερώτημα είναι εαν η μπαταρία θα είναι με leasing ή θα πρέπει να την αγοράσεις και άρα θα αυξάνεται η τιμή.
-
Στη Γαλλία πάντως το ηλεκτρικό 208 κάνει από 32 ως 37 χιλιάρικα, ανάλογα με την έκπτωση και προ τυχόν επιδοτήσεων...
-
Στη Γαλλία πάντως το ηλεκτρικό 208 κάνει από 32 ως 37 χιλιάρικα, ανάλογα με την έκπτωση και προ τυχόν επιδοτήσεων...
To νέο 208 όμως εεε? Πανάκριβο πάντως....απόσβεση σχεδόν πότε!
Το Ζόε εαν δεν κάνω λάθος είναι πιο μικρό, σωστά?
-
Το Zoe στην Γαλλία έχει περίπου κάτι σαν 24000 € προ επιδοτήσεων και νομίζω νοικιάζεις την μπαταρία με τον μήνα;
Μήκος 4,1 m, πλάτος 1,79 m.
-
Hyundai Kona Electric, βλέπω φωτογραφία στην Αυτοκίνηση.
-
Και πέρσι είχαν το υβριδικό Κόνα και μου είχαν πεί σε 6 μήνες στην Ελλάδα και ακόμα το περιμένουμε....αχαχα!!
-
Και πέρσι είχαν το υβριδικό Κόνα και μου είχαν πεί σε 6 μήνες στην Ελλάδα και ακόμα το περιμένουμε....αχαχα!!
Άρα σε κανά 2-3 χρόνια θα τα δούμε.
-
Και πέρσι είχαν το υβριδικό Κόνα και μου είχαν πεί σε 6 μήνες στην Ελλάδα και ακόμα το περιμένουμε....αχαχα!!
Tο Kia Niro ήταν πέρσι,αλλά όπως λες είχαν πει Μάρτιο 2019 κι ακόμα έρχεται...
Τα ίδια και φέτος.Πήγα σήμερα στην έκθεση κι ήταν και το Kona hybrid και το ηλεκτρικό (αυτό και κλειδωμένο,σαν μπιμπελό) και για το υβριδικό πάλι δεν ηξεραν τίποτα,ούτε τιμή,ούτε πότε θα'ρθει...
-
Από τα υβριδικά της KIA - Hyundai θα ήθελα να δω στην Ελλάδα και το Ioniq hybrid. Πολύ καλύτερο από Prius και Corolla
-
Για κάποιο λόγο που δεν γνωρίζω, δεν τα εισάγουν και κάνουν μεγάλη βλακεία! Τα Τογιότα δεν πουλάνε τόσο πολύ γιατί είναι τα καλύτερα, αλλά γιατί είναι τα μοναδικά! Δεν έχουν ουσιαστικά ανταγωνισμό, 'παίζουν' μόνα τους στην κατηγορία των υβριδικών.
-
Εχω την αισθηαη οτι εχει να κανει με την δυνατοτητα των συνεργειων ....δηλαδη η toyota εχει εκπαιδευσει τους τεχνικους της....και ετσι τα φερνουν εδω
-
Εχω την αισθηαη οτι εχει να κανει με την δυνατοτητα των συνεργειων ....δηλαδη η toyota εχει εκπαιδευσει τους τεχνικους της....και ετσι τα φερνουν εδω
-
Δε νομίζω ότι απαιτείται καμια φοεβρή εκπαίδευση. Σιγά την πυρηνική φυσική!
-
Πόσο δύσκολο είναι να εκπαιδεύσει και η Hyndai / Kia τους μηχανικούς της?
Μάλον κάποια κόμπλα παίζει με την μητρική ή ο Βασιλάκης απλά κάτι δεν σκέφτηκε σωστά!
-
-
Δεν είναι τόσο απλό όσο φαντάζονται πολλοί.
Για να φέρεις ως αντιπροσωπεία νέα αμιγώς ηλεκτρικά ή υβριδικά, πρέπει να μπορείς να τα υποστηρίξεις σε όλα τα εξουσιοδοτημένα στην επικράτεια.
Αν κάποιο τσακάλι μηχανικός που δουλεύει στα κεντρικά ως leader, μπορεί να πάει την εκπαίδευση στο εξωτερικό και να φέρει την τεχνογνωσία, δεν σημαίνει ότι αύριο το πρωί θα εξαπλωθεί σε όλο το τεχνικό προσωπικό και στην επαρχία, όπου διάφοροι αντιπρόσωποι απασχολούν ανθρώπους όχι με τη λογική της βέλτιστης τεχνογνωσίας, αλλά με τη λογική χαμηλού κόστους εργασίας.
Για να το πούμε πιο λαϊκά, ένα «σκεπάρνι» όσα σεμινάρια και να τον στείλεις, μερικά πράγματα δεν θα καταφέρει να τα κάνει.
Προσωπικά, ειδικά σε αντιπροσωπείες εκτός Αθήνας, έχω ακούσει ανεκδιήγητες τεχνικές ... ιστορίες για αγρίους ... που αν το έπαιρνε κάποιος σοβαρά και έκανε καταγγελία, τούς πήγαινε φυτευτούς. Απλά είμαστε συνηθισμένοι σε χαμηλό τεχνικό επίπεδο και έχουμε μάθει ως λαός να το αποδεχόμαστε αν και πληρώνουμε επίσημες αντιπροσωπείες.
Τέλος, πέραν της πρόκλησης της εκπαίδευσης τεχνικών, υπάρχει και το οικονομικό κόστος μιας επαρχιακής αντιπροσωπείας που πρέπει να επενδύσει σε νέα μηχανήματα και διαγνωστικά, που είναι αμφίβολο πόσο γρήγορα θα κάνει απόσβεση, αν ακόμα η διείσδυση νέων τεχνολογιών αυτοκινήτου στην επαρχία είναι σημανικά πιο αργή.
-
Μα αυτό για τους μηχανικούς ισχύει για ολα τα αυτοκινητα. Και στα θερμικα, παλι κανουν μ@λ@κιες, οποτε δεν ειναι αυτο προβλημα.
για την επενδυση σε εξοπλισμό συμφωνω. Αλλα μπορεις αρχικα να το κανεις διαθεσιμο μονο σε μεγαλα αστικα κεντρα (οπως εκανε η bmw με τα i που αρχικα μονο ο Σπανος τα πουλαγε κ εκανε σερβις) που ειναι κ πιο χρηστικα αλλα κ απραιτητα.
-
Σίγουρα και στα θερμικά κάνουν άπειρα λάθη.
Απλά σε μια αλλαγή αρχιτεκτονικής, όπως και να έχει πρέπει μια εταιρεία να κάνει εξειδικευμένα σεμινάρια «σκούπα» όλο το προσωπικό, ενώ στα γνωστά μηχανολογικά ως τώρα, στέλνεις σεμινάριο τον καλό του μαγαζιού και έρχεται και δείχνει μικρολεπτομέρειες στους υπόλοιπους.
Τώρα, αυξάνεται το κόστος εκπαίδευσης σε αλλαγή αρχιτεκτονικής.
-
Σιγά την πυρηνική τεχνολογία ενός υβριδικού. Εδώ τα σερβίρουν και ανεξάρτητα συνεργεία πλέον. 'Άλλος είναι ο λόγος μάλλον. Αν είναι δυνατόν μια αντιπροσωπεία στο τοπ 5 της χώρας, εν έτει 2019, να μην μπορεί να υποστηρίξει ένα υβριδικό σύνολο, έστω και σε κάποια κεντρικά καταστήματά της. Δηλαδή το 2025 που θα έχει 15 υβρίδια, 5 υδρογόνα, και 25 ηλεκτρικά στη γκάμα της, τι θα κάνει τότε? Θα προσλαμβάνει μαστόρια από διδακτορικό και πάνω και μηχανικούς που έχουν κάνει και μια τριετία στα κεντρικά, στην Κορέα?
-
Η διαδικασίες ορθής επισκευής που εφαρμόζουν οι μητρικές εταιρείες επιβάλουν έτσι κι αλλιώς να εκπαιδευτούν όλοι σε μια νέα αρχιτεκτονική είτε είναι απλή είτε όχι. Πρέπει να πάνε να μάθουν πώς το κάνει η εταιρεία βέλτιστα και με ποιά οδηγία. Η πρόκληση της εκπαίδευσης είναι και επί της διαδικασίας.
Η μετάβαση στην ηλεκτρική τεχνολογία, έστω και μέσω της ενδιάμεσης υβριδικότητας, εμπεριέχει σημαντικά μεγαλύτερη γνώση ηλεκτρολογική και λιγότερο μηχανολογική. Αυτή τη στιγμή στα περισσότερα συνεργεία και service, ο περισσότερος κόσμος που απασχολείται έχει μηχανολογικής φύσης αντίληψη.
Όσο για την πλήρη μετάβαση σε αυτοκίνητα-software με τον καιρό, να μην αναφερθούμε. Το 90% των μαστόρων στα συνεργεία, πάνε σπίτια τους αυτομάτως. Δεν ξέρουν καν να κάνουν εκκίνηση το λογισμικό σύνδεσης.
Εδώ έχω βρεθεί τουλάχιστον 5-6 φορές σε διαφορετικά service σε κατάσταση που εξηγούσα εγώ σε εξουσιοδοτημένο τί να κάνουν, επειδή έλειπε ο μοναδικός γνώστης του κομματιού του λογισμικού σε άδεια.
Κι εγώ δεν τα πίστευα αυτά ότι συμβαίνουν σε εξουσιοδοτημένα, αλλά πραγματικά υπάρχει κόσμος που δεν μπορεί να πάει παραπέρα στις νέες αλλαγές που έρχονται.
-
Αυτό το πρόβλημα είναι πολύ εύκολο να λυθεί.
Αρκεί να μην προσλαμβάνει ο καθένας τον ανιψιό του κουμπάρου του, που έχει εκπαιδευτεί στο σχολείο της ζωής με φάπα στο σβέρκο από τα 14 και τώρα που γύρισε από φαντάρος τον βάζει να κάνει σέρβις σε υβριδικά κλπ. ενώ τον κρατά για πάντα ημιμαθή για να τον πληρώνει 3,60 κάθε δεύτερο μήνα και να μη φοβάται πως θα πάει να νοικιάσει την παράγκα δίπλα και ανοίξει συνεργείο.
Αρκεί οι εταιρείες να προσλάβουν ανθρώπους, ατέλειωτοι ψάχνουν για δουλειά, της τεχνολογικής εκπαίδευσης, εφόσον τους έχουν εκπαιδεύσει πρώτα σε εταιρικά κέντρα και πιστοποιήσει αναλόγως και τους λένε και μια καλημέρα τα αφεντικά τους όταν πιάνουν δουλειά το πρωί αντί να τους προσφωνούν 'ΡΕ' σε κάθε ευκαιρία..
Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης