-
Οι τιμές των νέων ηλεκτροκίνητων αυτοκινήτων σε συνδυασμό με την γενικότερη παγκόσμια οικονομική κατάσταση ωθούν τους millennials σε μείωση της ιδιόχρησης αυτοκινήτου και προώθηση του car sharing. Υπηρεσίες βραχυχρόνιας μίσθωσης θα είναι το μέλλον, ακόμη για αυτοκίνητα με ΜΕΚ σε μπατιριμένες οικονομίες σαν την δική μας. Εικάζω ότι το next big thing θα είναι πλατφόρμα ενοικίασης αυτοκινήτων χωρίς όμως δικά της οχήματα (κατά τα πρότυπα booking, airbnb, ebay, instagram κτλ κτλ)
-
Η μαζική παραγωγή τεράστιων μπαταριών για ηλεκτρικά ιχ είναι εύκολη υπόθεση. ΝΟΤ.
if the UK’s 31.5 million cars are replaced by electric vehicles by 2050, as is currently planned by the Government, this will require almost twice the current annual global supply of cobalt.
-
Μου κανει εντυπωση η επιπολαιότητα του ολου εγχειρήματος
-
Τελικά η ηλεκτροκίνηση είναι άλλη μια τάση των εταιριών, όπως η προώθηση των ντιζελ, ή θα οδηγήσει κάπου ; Πραγματικά δεν ξέρω. Για πολύ κόσμο και για εντός πόλεων μετακίνηση η ηλεκτροκίνηση έχει νόημα. Αλλά το ίδιο και τα ΜΜΜ. Τα οποία προσωπικά προτιμώ για εντός πόλης και ειδικά όπου πάει μετρό.Το βασικό στοιχείο του ΙΧ είναι η ελευθερία και ανεξαρτησία μετακίνησης. Εάν βάζουμε σοβαρούς περιορισμούς σε αυτή , όπως ισχύει με την ηλεκτροκίνηση σήμερα (και όπως εκτέθηκε παραπάνω με παραδείγματα), δεν μπορεί να αποτελέσει σοβαρό αντίβαρο στους κινητήρες ΕΚ εκτός εάν αυτοί απαγορευτούν ή τα καύσιμα γίνουν πανάκριβα.
Από την άλλη πλευρά, δεν βλέπω γιατί δεν μπορούν τα κρατικά οχήματα, τα λεωφορεία και τα ταξί να μην είναι μόνο ηλεκτρικά, με κατάλληλες υποδομές που θα είναι και πολύ πιο λίγες από ο,τι για ένα στολο ηλεκτρικών ΙΧ. Βέβαια, αν κρίνω από τα χάλια των κρατικών, μάλλον ουτοπικό είναι αυτό.
Όσο για car sharing, δεν έχω εμπειρία, πλην όσων κάνουμε κάποτε στη δουλειά μεταξύ μας.
Πάντως, όταν βλέπω να κινούνται εντός πόλης κάτι θηρία με 1-2 άτομα μόνο και κινητήρες 2+ λίτρων, αναλογίζομαι τι σπατάλη που είναι αυτό, και μάλιστα άσκοπη (ουτε καν διασκέδαση) -
Εμεις κανουμε car sharing σε οκκογενειακα αυτοκινητα και μια αηδια τη νιωθεις οταν ο προηγουμενος συγγενης ειναι μπιχλας
-
Χτές μπήκα σε ένα Leaf Taxi στο Λουξεμβουργο. Άνετη καμπίνα, όχι τόσο άνετη ανάρτηση. Πολύ καλές επιταχύνσεις, όχι όμως στα επίπεδα του i3. Ο οδηγός μου είπε ότι ρεαλιστικά έχει μια αυτονομία περί τα 250χλμ με τον κλιματισμό (ή την θέρμανση) σε λειτουργία, κυρίως αστικά και περιαστικά χιλιόμετρα.
-
Πρόκειται μάλλον για το Ληφ με τη μεγάλη μπαταρία, η οποία υπόσχεται 360 χλμ. αυτονομία. Άρα 250/360 = 70%, που σημαίνει 30% κάτω η αυτονομία στην πράξη σε σχέση με αυτή που ανακοινώνεται κατά τα πρότυπα WLTP. Και αυτό το 70% με την μπαταρία καινούργια και τσίτα φορτισμένη, με τον καιρό πέφτει.
Κάνω έκκληση από εδώ και πέρα ας εφαρμόζουμε το 70% σε κάθε νέα περίπτωση που εξετάζουμε, αλλιώς δεν έχει νόημα. Θα σου λέει αύριο κάποιος ότι το χ μοντέλο έχει 500 χλμ. αυτονομία και κάποιοι θα νομίζουν ότι θα πάνε μονοκοπανιά στην Θεσ/νίκη, ενώ στην πράξη θα μείνουν στον τόπο στην Λάρισα. -
Δεν έχω ιδέα τι μπαταρία είχε, γιατί ο οδηγός δεν μίλαγε καλά Αγγλικά και έτσι δεν τον ρώτησα πολλές λεπτομέρειες. Αλλά πιστεύω ότι έχεις δίκιο, γιατί η αυτονομία που ανακοινώνεται είναι σε ιδανικές συνθήκες και χωρίς κλιματισμό και άλλες ηλεκτρικές 'συσκευές' εν λειτουργία, κάτι που μειώνει αρκετά την αυτονομία, αφού τα πάντα στο αυτοκίνητο λειτουργούν με ηλεκτρισμό.
-
270, λέει εδώ:
https://www.nissan.gr/vehicles/new-vehi ... rging.html
-
Πιο Leaf λέτε δηλαδή το καινούργιο ή την προηγούμενη γενιά.
Το καινούργιο βγαίνει με 40 και 62 kWh. -
Ο χρήστης Super@T έγραψε:
Πιο Leaf λέτε δηλαδή το καινούργιο ή την προηγούμενη γενιά.
Το καινούργιο βγαίνει με 40 και 62 kWh.Εγώ λέω για το καινούργιο (αυτό που έβαλε ο sabas link). Το τρέχων τελοςπάντων μοντέλο. Τώρα τι μπαταρία φόραγε το ταξί, δεν έχω ιδεά.
-
Το 62 δεν έχει κυκλοφορήσει ακόμα. Στην Ελλάδα σίγουρα όχι, αλλά νομίζω πως ούτε και στο εξωτερικό. Αναμένεται σύντομα όμως.
Το επίσης ενδιαφέρον είναι ότι η Nissan δίνει εγγύηση στην μπαταρία για 8 χρόνια ή 160.000 χιλιόμετρα. Βλάβη θεωρείται να χαθούν πάνω από 3 από τα 12 νταμάκια μπαταρίας. Δηλαδή πάνω από 25% πτώση στα προαναφερθέντα νούμερα. Δηλαδή τα 250 χιλιόμετρα αυτονομίας να έχουν πέσει κάτω από τα 190.
-
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
Το 62 δεν έχει κυκλοφορήσει ακόμα. Στην Ελλάδα σίγουρα όχι, αλλά νομίζω πως ούτε και στο εξωτερικό. Αναμένεται σύντομα όμως.Στο Λουξεμβούργο πάντως πωλείται κανονικά, είναι €6.000 (43 από 37) πιο ακριβό από αυτό με την 40αρα μπαταρία.
-
Eπαγγελματίας και να πήρε τη μικρή τη μπαταρία το θεωρώ αυτοκτονικό εν έτει 2019.
-
Εγώ πάλι για ταξί θα έπαιρνα μόνο τη μικρή. Ταξίδια δεν πρόκειται να κάνει αφού δεν είναι ΙΧ, 250 χιλιόμετρα χωρίς στάση ΔΕ θα κάνει με καμία κυβέρνηση (ειδικά στο Λουξεμβούργο που είναι τα 3/4 της Αττικής κι είναι τίγκα στους φορτιστές). Γιατί να δώσω 6 χιλιάρικα επιπλέον;
-
Ταχυφορτιστές ρεύματος διαθέτουν πλέον 12 πρατήρια, που βρίσκονται στο εθνικό οδικό δίκτυο, του ομίλου Motor Oil σε συνεργασία με την εταιρεία NRG. Συγκεκριμένα έχουν τοποθετηθεί φορτιστές ABB Terra 54 High Voltage, τάσης μέχρι 900 Volt, που είναι ικανοί να φορτίσουν ένα αυτοκίνητο στο 80% της δυναμικότητάς του μέσα σε 20 λεπτά. Αναλυτικά βρίσκονται στα ακόλουθα σημεία:
AVIN - ΣΕΑ Ευηνοχωρίου και στα 2 ρεύματα
ΣΕΑ Επισκοπικού και στα 2 ρεύματα
Shell - ΣΕΑ Αταλάντης και στα 2 ρεύματα
ΣΕΑ Σοφάδες και στα 2 ρεύματα
ΣΕΑ Αμβρακίας – Αμφιλοχίας και στα 2 ρεύματα
ΣΕΑ Φιλιππιάδας και στα 2 ρεύματαhttps://www.zougla.gr/automoto/news/ago ... iatsas-202
-
Πέρασα από μερικά από αυτά τα πρατήρια, μέσα στη εβδομάδα λόγω δουλειάς.
Μεγάλο μείον πως οι φορτιστές 'κάθονται' σαν τις καλαμιές στον κάμπο, χωρίς σκίαστρα κτλπ.
-
είναι ικανοί να φορτίσουν ένα αυτοκίνητο στο 80% της δυναμικότητάς του μέσα σε 20 λεπτά
Καλοσωρίζουμε την εγκατάσταση των φορτιστών αυτών σε ιδιωτικούς φυλασσόμενους χώρους, είναι πρόοδος.
Από εκεί και πέρα το δελτίο τύπου λέει ψέμματα. Οι φορτιστές που μπήκαν είναι ισχύος 50kw. Για να φορτίσουν ένα ιχ στο 80% σε 20 λεπτά, πρέπει αυτό να έχει μικρή μπαταρία, αισθητά πιο μικρή και από Ληφ ΜΚ1. Στα 20 λεπτά το πολύ να δώσουν 15kwh, τρίχες για τα σημερινά δεδομένα, τρίχες κατσαρές κυριολεκτικά για άύριο' όπου τα ηλεκτρικά θα έχουν για πλάκα 150-200kwh μπαταρία.
Ενδεικτικά του πόσο πίσω είμαστε, κι ας καμαρώνουμε σαν γάλοι, είναι ότι η ΑΒΒ σε αυτή τη σειρά βγάζει ήδη φορτιστές ισχύος έως και ...350Kw.Αν πετύχει ξανά κάποιος πρατήριο Αβίν με αυτούς τους φορτιστές, ας ρωτήσει και πόσο πάει το μαλλί. Το Kwh εννοώ.
-
Καταπληκτικο αυτοκινητο. Το θελω.
Hondaraaaa ρε π@@@τη μου.
Ποτε θα εχουμε μπαταριες που θα φουλαρουν με καποιο υγρο να τελειωσει η ιστορια, να παμε παρακατω.
Τι τελειο αυτοκινητο πολης.
30 κιλα ροπη απο 0 στροφες, 150 αλογα, αθορυβο, τελειο εσωτερικο, πολυ λιγα κινουμενα μηχανικα μερη, δυο πορτπαγκαζ. Αν δεν κουβαλας ντουλαπες δεν θες μεγαλυτερο αυτοκινητο -
Τιμή άκουσες;
Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης