-
Σε άλλα νέα:https://www.facebook.com/1021758091/posts/10222521757325642/
Βλέπωντας κ κάνοντας, ακόμα δνε ξέρω καν αν θα μου κάτσει η καινούργια δουλειά (με αυξημένες αποδοχές κτλ που θα μου επιτρέψει την συγκεκριμένη αγορά.
Ωραίο το γράφημα, δείχνει κάποια πράγματα, αλλά οπως ορθά πολλοί φίλοι στο παρελθόν έχουν αναφέρει, η κεφαλαιοποίηση, βασίζεται στο χρηματιστήριο, κ στην εμπιστοσύνη. Το ότι πολλοί πιστεύουν στο εγχείρημα του Τεσλα (κ εγώ είμαι ένας απο αυτούς) κ αγοράζουν μετοχές, δεν σημαίνει απαραίτητα οτι δικαιολογούνται όλα βάσει οικονομικών μεγεθλών της εταιρίας. Πλέον ο ανταγωνισμός είναι σκληρός, για να δούμε τι θα γίνει, σίγουρα ο Musk είναι πολύ σκληρος για να τον φάνε οι παραδοσιακές αυτοκινητοβιομηχανίες, αλλά η κατάσταση ειναι τόσο ρευστή που ουδείς μπορεί να προβλέψει με ασφάλεια.
Εμαθα κ άλλα για το id.3, όχι κ τόσο κολλακευτικά...
...στην αντιπροσωπεία σφυρίζουν κλέφτικα...
Έχει μεγάλο θέμα το λογισμικό στη σύνδεση με το καντράν και την φόρτιση από την πέδηση.
εδώ και 2 μήνες λένε ότι οι κάτοχοι θα ενημερωθούν για ανάκληση και ακόμα δεν γνωρίζει κανένας τίποτα....
να φανταστείς έχουμε πάρει 2 εταιρικά και δεν μπορούμε να τα κινήσουμε. -
Rotate tyres στους 6 μήνες ή 7500 μίλια; Πάμε καλά;
-
Έχουν πολλή ροπή και σπινάρουν αρκετά αν είσαι βίαιος. Αλλά έτσι κι αλλιώς, σε αμάξια που ουσιαστικά ΔΕ χρειάζονται συντήρηση, κάπως πρέπει να δικαιολογήσουν τα χρήματα που ζητούν. Αναγκαστικά βέβαια θα πηγαίνεις στην αντιπροσωπεία γιατί χωρίς εγγύηση, αν σου τύχει κάτι, την έκατσες. Και βέβαια, αν αγόραζα ένα μεταχειρισμένο εκτός εγγύησης, δε θα το πήγαινα πουθενά.
-
Yγρα φρενων, αλλα υγρα, φρενα εχουν και αυτα. Πως δεν θελουν συντηρηση?
-
Ρε παιδιά, λένε για ΟΠΤΙΚΟ ΕΛΕΓΧΟ στα υγρά των φρένων. Άντε και το φίλτρο τής καμπίνας. Αυτό είναι όλο. Και ζητάνε 150 ευρώ για το πρώτο σέρβις τού Leaf, κερατιάτικα επειδή τους έχεις ανάγκη για τη σφραγίδα τής εγγύησης.
-
Ρε παιδιά, λένε για ΟΠΤΙΚΟ ΕΛΕΓΧΟ στα υγρά των φρένων. Άντε και το φίλτρο τής καμπίνας. Αυτό είναι όλο. Και ζητάνε 150 ευρώ για το πρώτο σέρβις τού Leaf, κερατιάτικα επειδή τους έχεις ανάγκη για τη σφραγίδα τής εγγύησης.
Είναι δεδομένο οτι οι αντιπροσωπείες στην Ελλάδα (καθότι μερικές ειναι κ μονοπωλιακού χαρακτήρα) θα κάνουν πόλεμο στα ηλεκτρικά, εφόσον τα κέρδη τους μακροπρόθεσμα θα πέσουν. Ετσι κ αλλιώς, κερδίζουν από τα ανταλακτικά κ το service, οχι απο τις πωλήσεις... Σε VW Up το πρώτο ετήσιο service πάντως πηγε 30 με 40 ευρώ. Απο εκεί κ πέρα, αν υπάρξει υγιής ανταγωνισμός, το κόστος αυτό καθώς ειναι αεριτζίδικο, θα πέσει, θέλουν δεν θέλουν...
-
-
Η μπαταρια που γεμιζει με θαλασσινό νερο, ειναι η πιο πρακτικη για να συνεχισουμε τον τροπο ζωης μας αλλα με ηλεκτρικα αυτοκινητα.
Και δουλεια για τα πρατήρια, και σε καθε στενο ηλεκτρικα χωρις καλωδια, και μικρη πιθανοτητα αναφλεξης της μπαταριας, και το συστημα ηλεκτρισ ου των πολεων να αντεχει χωρις μεγαλο κοστος αναβαθμισης του... κτλ.
Ισως να την νοικιαζεις με leasing και θα την αλλαζεις σε καθε μεγαλο σερβις, διοτι δεν κρατα για παντα.
Οταν βγει.... τελειωνουν τα ορυκτα, οντως!
-
Εξαιρετικά νέα, χάλια βίντεο. 8' για 1' ουσιαστικά. Τα υπόλοιπα φιλολογία και τάβλι...έλεος!
-
Η μπαταρια που γεμιζει με θαλασσινό νερο, ειναι η πιο πρακτικη για να συνεχισουμε τον τροπο ζωης μας αλλα με ηλεκτρικα αυτοκινητα.
Οταν βγει.... τελειωνουν τα ορυκτα, οντως!
Βασικά μακάρι να βγει,κ σύντομα...μην μείνουμε στα θα ακόμα μία φορά!!!
-
Η μπαταρια που γεμιζει με θαλασσινό νερο, ειναι η πιο πρακτικη για να συνεχισουμε τον τροπο ζωης μας αλλα με ηλεκτρικα αυτοκινητα.
Και δουλεια για τα πρατήρια, και σε καθε στενο ηλεκτρικα χωρις καλωδια, και μικρη πιθανοτητα αναφλεξης της μπαταριας, και το συστημα ηλεκτρισ ου των πολεων να αντεχει χωρις μεγαλο κοστος αναβαθμισης του... κτλ.
Ισως να την νοικιαζεις με leasing και θα την αλλαζεις σε καθε μεγαλο σερβις, διοτι δεν κρατα για παντα.
Οταν βγει.... τελειωνουν τα ορυκτα, οντως!
Έχουν βγει εδώ και κάνα μήνα...
-
Δε ξέρω αυτοκίνητο χωρίς κόστη συντήρησης.. Τα παλιά χαλάνε και τα επισκευάζεις όταν το όχημα ακινητοποιείται αλλά τη γλιτώνεις στα μικροπράγματα που παθαίνει επειδή δεν αξίζει ή τσιγκουνεύεσαι.
Και στο καινούργιο όμως, ηλεκτρικό ή και μή όλο και κάτι θα χρειαστεί γιατί είναι νέο και το θές 'πένα'. Κάτι θα δώσεις για περιποίηση και για να μπαλώνεις τα 'παράσημα' που αποκτάς στην καθημερινότητα. Η θα βγάλεις κανά γούστο με επιπλέον έξτρα αφού το πάρεις. Επίσης πάντα θα το πάς αντιπροσωπεία έστω και απλό έλεγχο για να διατηρείς την εγγύηση. Ακόμα και να μη χρειαστείς πολλά αναλώσιμα θα χρεωθείς την εργατοώρα.
Προσωπικά και από αυτά που παρατηρώ με γνωστούς και φίλους με νέο αμάξι αντί να κάνουμε οικονομία τα 'χώνουμε' στο τέλος πιο χοντρά..
-
Σωστα!
Το ιδιο σκεφτομουν.
Τα πραγματα για μεγαλο διαστημα μεχρι να βγουν νεοι ηλεκτο μητσοι της γειτονιάς θα ειναι plug in.
Χαλασε;..πλερω ολη τη μοναδα και αλλαξε την!
-
Προσωπικά και από αυτά που παρατηρώ με γνωστούς και φίλους με νέο αμάξι αντί να κάνουμε οικονομία τα 'χώνουμε' στο τέλος πιο χοντρά..
Αυτό που περιγράφεις στην προσωπική μου περίπτωση ισχύει στο 100%, καθώς από προσωπικό ψώνιο, συντηρούσα το αυτοκίνητο βάσει προδιαγραφών (μην πω κ κάποιες φορές πιο νωρίς) κ ήθελα να έχω τα πάντα στην πένα. Για αυτούς τους λόγους κατέληξα (κ λόγω κ ενός ατυχήματος που είχα κ βγήκε μία κοπέλα από ένα stop) οτι το αυτοκίνητο είναι ένας απλός κουβάς, που ανα πάσα στιγμή μπορεί να συμβεί το οτιδήποτε, οπότε οδηγήθηκα στην λύση του leasing (που ενώ φαίνεται πιο ακριβό -μιλάω πάντα για αγορά καινούργιου καθώς αυτό το ψώνιο παραμένει, δεν είναι κ τόσο μεγάλη η διαφορά, ενώ έχεις το κεφάλι σου ήσυχο...). Επιπλέον, λόγω των αυστηρών πλέων νόμων στους ρύπους, εισόδου ηλεκτροκίνησης κτλ, κανένας δεν γνωρίζει πραγματικά τι θα γίνει τα επόμενα χρόνια κ πως θα διαμορφωθεί η κατάσταση.
-
Με το νεο αμαξι δεν θα κανεις οικονομια τα πρωτα 5 χρονια αλλα αν το κρατησεις 10-15 χρονια και να βγει αξιοπιστο. Σε μερικα αμαξια δεν ξερεις τι θα σου προκυψει σε αλλα παλι ειναι δυνατον να το ψαξεις να δεις λυσεις που χρησιμοποιουν σε κινητηρες, κιβωτια κλπ και να βεβαιωθεις οτι ειναι αξιοπιστο.
Πχ το 2005 αγορασαμε ενα CR-V απο Σαρακακη μετα απο δικη μου συσταση γιατι τα ηξερα απο τον Καναδα οπου θεωρουνταν πολυ αξιοπιστα και οτι κρατανε την αξια τους. Εχει πολυ μοντερνο 2λτρο κινητηρα, αλλα μετριο τιμονι και αργη τετρακινηση. Μετα απο 15 χρονια ελαχιστα ειναι τα κοστη ζημιων απο οτι ξερω (μια κλειδαρια, ενας αισθητηρας...) Βεβαια κανει ολα τα σερβις στην ωρα του αλλα αυτα εινια τα αναλωσιμα.
Την ιδια εποχη αν αντι για BMW (που αγορασε ο Κοστας στο αλλο νημα) αγοραζες Νισσαν με τον V6 που εχει το 350Ζ την ιδια εμπηρεια θα ειχες. Ο κινητηρας αυτος θεωρειται και ειναι αλεξισφαιρος.
-
Δεν το γράφω με ευχαρίστηση (γιατί π.χ. o φίλος μου ο bekiaris ίσως νομίζει πως κάνω πόλεμο στα ηλεκτρικά, αν και νομίζω έχει αντιληφθεί πως δεν ισχύει πλέον) αλλά έχει περάσει πάνω από δεκαετία που τα αυτοκίνητα δεν πάσχουν πλέον από κινητήρα, αλλά από όλα τα άλλα υποσυστήματα και κυρίως τα ηλεκτρομηχανικά είναι που χαλάνε, οι αισθητήρες και λοιπά...
το χειρότερο που μπορεί να πάθει ένα αμάξι σήμερα από κινητήρα, είναι να τσιμπάει λίγο λάδι, αλλά αυτό είναι 'ζημιά' που δεν εμποδίζει το αμάξι να κινείται και που ίσως δεν θα χρειαστεί να αντιμετωπίσει ποτέ ο ιδιοκτήτης, για περιόδους 100Κ χιλιομέτρων ή και παραπάνω, εφόσον 'διορθώνεται' απλά προσθέτοντας λίγο λάδι που και που.
Όμως όλα τα ηλεκτρομηχανικά και τα ηλεκτρονικά είναι τα πιο ευαίσθητα, μερικές φορές σε βαθμό ακινητοποίησης του οχήματος και με ακριβή επισκευή.
Στα καινούρια αμιγώς ηλεκτρικά, θα λείπει ο θερμικός κινητήρας που δεν είναι όμως το πιο 'ζημιάρικο' κομμάτι ενός οχήματος. Θα υπάρχουν όμως όλα τα ηλεκτρομηχανικά, κι ακόμη περισσότερα, θα υπάρχουν εντελώς νέα συστήματα όπως οι μπαταρίες και τα ηλεκτρονικά ισχύος, ινβέρτερ, καλωδιώσεις ισχύος (αν τώρα μια φθορά σε μια γείωση προκαλεί προβλήματα σε ένα θερμικό, φανταστείτε στα αμιγώς ηλεκτρικά τί θα γίνεται... όλα τα παραπάνω συστήματα δεν μπορούν ούτε καν να επικαλεστούν μακροχρόνια ανθεκτικότητα, πέρα από το ότι είναι τελείως άγνωστος παράγοντας, δεν πρόκειται να υπάρξουν και 'μαστρο Μήτσοι' με την έννοια που τους έχουμε σήμερα... κατά τη γνώμη μου, θα εξαφανιστεί αυτό που έχουμε τώρα, ότι παίρνω ένα αμαξάκι, κι αν μου βγει καλό το ψιλοσυντηρώ στο συνεργείο του φίλο μου ή και μόνος μου τα βασικά και έστω το κρατάω για δεύτερο και μπορεί να είναι 15 χρονών και να κάνω τη δουλειά μου μια χαρά.
Κι αν δεν αλλάξει δραματικά η κατάσταση με την τεχνολογία μπαταριών, μαζί με τα δύσκολα επισκευάσιμα κομμάτια και την απόλυτη εξάρτηση από τα εξουσιοδοτημένα σέρβις (όπου η έννοια 'εκπαίδευση' και 'γνώση του οχήματος' θα περάσουν σε άλλο επίπεδο, καθώς πιθανόν να έχουν πραγματική 'εξουσιοδότηση' απ' τα ηλεκτρονικά υποσυστήματα να βάλουν χέρι κι άλλος δεν θα μπορεί, όπως π.χ. τα προϊόντα Apple, κατεύθυνση στην οποία ήδη κινείται η Tesla), μάλλον θα επικρατήσει ένα μοντέλο leasing, που όπως φαίνεται σπεύδουν να υιοθετήσουν και κάποιοι early adopters της ηλεκτροκίνησης...
-
Δεν το γράφω με ευχαρίστηση (γιατί π.χ. o φίλος μου ο bekiaris ίσως νομίζει πως κάνω πόλεμο στα ηλεκτρικά, αν και νομίζω έχει αντιληφθεί πως δεν ισχύει πλέον) αλλά έχει περάσει πάνω από δεκαετία που τα αυτοκίνητα δεν πάσχουν πλέον από κινητήρα, αλλά από όλα τα άλλα υποσυστήματα και κυρίως τα ηλεκτρομηχανικά είναι που χαλάνε, οι αισθητήρες και λοιπά...
... μάλλον θα επικρατήσει ένα μοντέλο leasing, που όπως φαίνεται σπεύδουν να υιοθετήσουν και κάποιοι early adopters της ηλεκτροκίνησης...
Σωστά τα γράφεις, τα προβλήματα του κινητήρα ειναι γενικά οι εξαιρέσεις, ενώ αντίθετα τα ηλεκτρονικά βγάζουν αρκετά θεματάκια. Σίγουρα για να έχουμε ένα αντικειμενικό κόστος εκτίμησης της συντήρησης θα πρέπει να περάσουν πάνω από 5 χρόνια, εκτός από τα leaf πρώτης γενιάς που υπάρχει εικόνα. Το να επικρατήσει ένα μοντέλο leasing εγώ δεν το βρίσκω καθόλου κακό, από την άποψη οτι ξερείς ακριβώς το κόστος από την αρχή μέχρι το τέλος, κ τελειώνεις εκεί, αν πας σε μία αγορά κανονική πας με εκτιμήσεις, που φυσικά μπορεί να λειτουργήσουν υπέρ σου κ να σου βγει φθηνότερα-προσωπικα επειδή εμένα από τα 11 χρόνια που έχω δικό μου αυτοκίνητο δεν λειτούργησε αυτό (εχωντας πάντα μεικτή ασφάλεια aig κ πηγαίνωντας πάντα στην αντιπροσωπεία κτλ), δεν με χαλάει καθόλου ειδικά στις τιμές που παίζουν σήμερα.
-
Με το νεο αμαξι δεν θα κανεις οικονομια τα πρωτα 5 χρονια αλλα αν το κρατησεις 10-15 χρονια και να βγει αξιοπιστο. Σε μερικα αμαξια δεν ξερεις τι θα σου προκυψει σε αλλα παλι ειναι δυνατον να το ψαξεις να δεις λυσεις που χρησιμοποιουν σε κινητηρες, κιβωτια κλπ και να βεβαιωθεις οτι ειναι αξιοπιστο.
Πχ το 2005 αγορασαμε ενα CR-V απο Σαρακακη μετα απο δικη μου συσταση γιατι τα ηξερα απο τον Καναδα οπου θεωρουνταν πολυ αξιοπιστα και οτι κρατανε την αξια τους. Εχει πολυ μοντερνο 2λτρο κινητηρα, αλλα μετριο τιμονι και αργη τετρακινηση. Μετα απο 15 χρονια ελαχιστα ειναι τα κοστη ζημιων απο οτι ξερω (μια κλειδαρια, ενας αισθητηρας...) Βεβαια κανει ολα τα σερβις στην ωρα του αλλα αυτα εινια τα αναλωσιμα.
Την ιδια εποχη αν αντι για BMW (που αγορασε ο Κοστας στο αλλο νημα) αγοραζες Νισσαν με τον V6 που εχει το 350Ζ την ιδια εμπηρεια θα ειχες. Ο κινητηρας αυτος θεωρειται και ειναι αλεξισφαιρος.
Συμφωνούμε σε γενικές γραμμές αλλά μιας και με το παράδειγμα έπεσες στην περίπτωση, το 350Ζ που είχα, είχε αλλαγμένο μοτέρ από τον προηγούμενο ιδιοκτήτη εντός εγγύησης! Ήταν μια φουρνιά που είχε θέμα και μάλιστα παρακολουθούσα ευλαβικά τη στάθμη του λαδιού με αρχείο. Αστοχίες συμβαίνουν και στις καλύτερες 'οικογένειες' καμια φορά..
Για τα άλλα που λέτε περί αξιοπιστίας των νέων αυτοκινήτων θα συμφωνήσω ότι είναι πια τόσο πολύπλοκα όλα τα συστήματα που κουβαλάνε που στην τελική είναι να μη σου τύχει η στραβή και χαλάσει κάτι εκτός εγγύησης. Ένα φανάρι led πχ κοστίζει ένα νεφρό σε περίπτωση μικροτρακαρίσματος.. φαντάζομαι ανάλογα κόστη και στα υπόλοιπα περιφερειακά και υποσυστήματα.
-
Για τα άλλα που λέτε περί αξιοπιστίας των νέων αυτοκινήτων θα συμφωνήσω ότι είναι πια τόσο πολύπλοκα όλα τα συστήματα που κουβαλάνε που στην τελική είναι να μη σου τύχει η στραβή και χαλάσει κάτι εκτός εγγύησης. Ένα φανάρι led πχ κοστίζει ένα νεφρό σε περίπτωση μικροτρακαρίσματος.. φαντάζομαι ανάλογα κόστη και στα υπόλοιπα περιφερειακά και υποσυστήματα.
Α γεια σου... κ που να τρακάρεις με χαμηλή σχετικά ταχύτητα κ να ανοίξουν οι αερόσακοι!!! την εκατσες φίλε... για αυτό δεν βγάζω εγώ την μεικτή με τίποτα (παρόλο που προσωπικά δεν την έχω χρησιμοποιήσει ποτε) κ πάντα στο κόστος χρήσης του αυτοκινήτου βάζω κ αυτό το έξοδο. Πολυτέλειες, μαζί σας, απλά ετσι κ αντιλαμβάνομαι εγώ, δεν υπάρχει σωστό κ λάθος, ειναι υποκειμενικό το θέμα. Πάντως στα ηλεκτρικά το μοτέρ καθώς κ ο μετασχηματιστής για την φόρτιση, νομίζω είναι από ΄τα ποιο αξιόπιστα σημεία του αυτοκινήτου, για τα υπόλοιπα το συζητάμε...Ενα θέμα επίσης που δεν έχει αναφερθεί, ειανι τι γίνεται αν η δεη κανένα βράδυ σου στείλει καμία τάση περίεργη...κ κάνει το μπριζολίτσα στα κάρβουνα.... Εγώ εχω περιπτώσεις από προβλήματα της ΔΕΗ που προκάλεσαν ακόμα κ φωτιά στο σπίτι. Καλά για βλάβες σε ηλεκτρικές συσκευές, απειρες επίσης ιστορίες....
-
Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης