Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Επιλογή SUV/Crossover με την καλύτερη οδηγική συμπεριφορά
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Επιλογή SUV/Crossover με την καλύτερη οδηγική συμπεριφορά
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 7
    • 1 / 7
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    29
    129
    657
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • F
      futurist last edited by

      Καλησπέρα στην παρέα,

      Ενδιαφέρομαι να διερευνήσω την πιθανότητα αγοράς ενός SUV/Crossover για αντικατάσταση του κεντρικού οικογενειακού αυτοκινήτου. Το αυτοκίνητο που οδηγώ τώρα και για μένα είναι σημείο αναφοράς στην οδηγική συμπεριφορά, στο «πάτημα» και στο fun-to-drive, είναι το Ford Focus MK3 στην κλασική του έκδοση με 1.0/125ps.

      Η ανάγκη μου προς SUV/Crossover πηγάζει από το γεγονός ότι είμαι 1.90 με ανοιχτή διάπλαση και νιώθω στα χαμηλά αυτοκίνητα να μπαίνω πιο δύσκολα, αλλά και μέσα στην καμπίνα πιο στενά. Να πω ότι σε πολλά αυτοκίνητα που δεν τα λες και μικρά, ο αριστερός ώμος μου συχνά ακουμπά κολόνα.
      Δεν με ενδιαφέρει η μόδα των SUV, αλλά η πρακτικότητα της καμπίνας και των χώρων χρήσης.

      Σε αυτή την ενδεχόμενη μετάβαση, με προβληματίζει το πόσο πρέπει να θυσιάσει κανείς τα χαρακτηριστικά της οδηγικής συμπεριφοράς που έγραψα παραπάνω για το Focus. Σίγουρα δεν περιμένω να διατηρήσω τα παραπάνω, αλλά θέλω να κάνω τις μικρότερες δυνατές θυσίες επ' αυτών.

      Θα χαρώ να ακούσω τις εμπειρίες σας και τις προτάσεις σας, για το ποιά μοντέλα SUV/Crossover να πάω να κάνω test drive, που πιστεύετε ότι παραμένουν να είναι αξιοπρεπή σε «κράτημα», «πάτημα» και γενικότερα όσο το δυνατόν πιο κοντά στην οδηγική συμπεριφορά με ακριβές feedback.
      Το χρηματικό όριο είναι τα 25.000 ευρώ. Δεν έχω τεράστιες ανάγκες σε χώρους αποσκευών, κλπ.

      Ευχαριστώ πολύ προκαταβολικά για το χρόνο σας.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • F
        futurist last edited by

        Καλησπέρα στην παρέα,

        Ενδιαφέρομαι να διερευνήσω την πιθανότητα αγοράς ενός SUV/Crossover για αντικατάσταση του κεντρικού οικογενειακού αυτοκινήτου. Το αυτοκίνητο που οδηγώ τώρα και για μένα είναι σημείο αναφοράς στην οδηγική συμπεριφορά, στο «πάτημα» και στο fun-to-drive, είναι το Ford Focus MK3 στην κλασική του έκδοση με 1.0/125ps.

        Η ανάγκη μου προς SUV/Crossover πηγάζει από το γεγονός ότι είμαι 1.90 με ανοιχτή διάπλαση και νιώθω στα χαμηλά αυτοκίνητα να μπαίνω πιο δύσκολα, αλλά και μέσα στην καμπίνα πιο στενά. Να πω ότι σε πολλά αυτοκίνητα που δεν τα λες και μικρά, ο αριστερός ώμος μου συχνά ακουμπά κολόνα.
        Δεν με ενδιαφέρει η μόδα των SUV, αλλά η πρακτικότητα της καμπίνας και των χώρων χρήσης.

        Σε αυτή την ενδεχόμενη μετάβαση, με προβληματίζει το πόσο πρέπει να θυσιάσει κανείς τα χαρακτηριστικά της οδηγικής συμπεριφοράς που έγραψα παραπάνω για το Focus. Σίγουρα δεν περιμένω να διατηρήσω τα παραπάνω, αλλά θέλω να κάνω τις μικρότερες δυνατές θυσίες επ' αυτών.

        Θα χαρώ να ακούσω τις εμπειρίες σας και τις προτάσεις σας, για το ποιά μοντέλα SUV/Crossover να πάω να κάνω test drive, που πιστεύετε ότι παραμένουν να είναι αξιοπρεπή σε «κράτημα», «πάτημα» και γενικότερα όσο το δυνατόν πιο κοντά στην οδηγική συμπεριφορά με ακριβές feedback.
        Το χρηματικό όριο είναι τα 25.000 ευρώ. Δεν έχω τεράστιες ανάγκες σε χώρους αποσκευών, κλπ.

        Ευχαριστώ πολύ προκαταβολικά για το χρόνο σας.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • F
          futurist last edited by

          Καλησπέρα στην παρέα,

          Ενδιαφέρομαι να διερευνήσω την πιθανότητα αγοράς ενός SUV/Crossover για αντικατάσταση του κεντρικού οικογενειακού αυτοκινήτου. Το αυτοκίνητο που οδηγώ τώρα και για μένα είναι σημείο αναφοράς στην οδηγική συμπεριφορά, στο «πάτημα» και στο fun-to-drive, είναι το Ford Focus MK3 στην κλασική του έκδοση με 1.0/125ps.

          Η ανάγκη μου προς SUV/Crossover πηγάζει από το γεγονός ότι είμαι 1.90 με ανοιχτή διάπλαση και νιώθω στα χαμηλά αυτοκίνητα να μπαίνω πιο δύσκολα, αλλά και μέσα στην καμπίνα πιο στενά. Να πω ότι σε πολλά αυτοκίνητα που δεν τα λες και μικρά, ο αριστερός ώμος μου συχνά ακουμπά κολόνα.
          Δεν με ενδιαφέρει η μόδα των SUV, αλλά η πρακτικότητα της καμπίνας και των χώρων χρήσης.

          Σε αυτή την ενδεχόμενη μετάβαση, με προβληματίζει το πόσο πρέπει να θυσιάσει κανείς τα χαρακτηριστικά της οδηγικής συμπεριφοράς που έγραψα παραπάνω για το Focus. Σίγουρα δεν περιμένω να διατηρήσω τα παραπάνω, αλλά θέλω να κάνω τις μικρότερες δυνατές θυσίες επ' αυτών.

          Θα χαρώ να ακούσω τις εμπειρίες σας και τις προτάσεις σας, για το ποιά μοντέλα SUV/Crossover να πάω να κάνω test drive, που πιστεύετε ότι παραμένουν να είναι αξιοπρεπή σε «κράτημα», «πάτημα» και γενικότερα όσο το δυνατόν πιο κοντά στην οδηγική συμπεριφορά με ακριβές feedback.
          Το χρηματικό όριο είναι τα 25.000 ευρώ. Δεν έχω τεράστιες ανάγκες σε χώρους αποσκευών, κλπ.

          Ευχαριστώ πολύ προκαταβολικά για το χρόνο σας.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • C
            criuser last edited by

            Στα όρια του τρολαρίσματος , αλλά το αποτέλεσμα μετράει...
            Youtube Video

            Εχει πολλά μοντέλα να δεις εκεί ...

            Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
            πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • D
              dimsabas last edited by

              Και γω που σε είχα κόψει για φυσικοαεριτζή...

              https://cartalk.gr/

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • F
                futurist last edited by

                Ο χρήστης criuser έγραψε:
                Στα όρια του τρολαρίσματος , αλλά το αποτέλεσμα μετράει...
                Youtube Video

                Εχει πολλά μοντέλα να δεις εκεί ...

                Δεν το περίμενα από Citroen αυτό το αποτέλεσμα!

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • F
                  futurist last edited by

                  Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
                  Και γω που σε είχα κόψει για φυσικοαεριτζή...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • K
                    kilomeater last edited by

                    Ο χρήστης futurist έγραψε:

                    Δεν το περίμενα από Citroen αυτό το αποτέλεσμα!

                    Άμα δεν το περίμενες από τα γαλλικά, από ποιο το περίμενες;

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • realzeus
                      realzeus last edited by

                      Να πούμε βέβαια ότι το παραπάνω τεστ έχει μικρή σχέση με σπορ συμπεριφορά. Πιο πολύ δείχνει την αντίδραση του ESP και το πόσο υποστροφικά είναι στημένο. Ορίστε και ένα πραγματικά σπορ γαλλικό που είναι πιο παιχνιδιάρικο/υπερστροφικό και δεν πνίγεται από το ESP. Ως αποτέλεσμα έχει πιο τονισμένες αντιδράσεις στο όριο:

                      Youtube Video

                      1 Reply Last reply Reply Quote 3
                      • fanis75
                        fanis75 moderator last edited by

                        Οδήγησε τα:

                        • C3 Aircross
                        • Seat Arona
                        • Ford Kuga & Ecosport
                        • Suzuki SX4 & Vitara
                        • Fiat 500X
                        • Toyota C-HR
                        • VW T-Roc

                        Edit: Ξέχασα να αναφέρω και τον βασιλιά της κατηγορίας για εμένα (τουλάχιστον όσο αφορά την οδική συμπεριφορά γιατι σεπιδόσεις είναι αρκετά αργο) το Subaru XV...οδηγησε το οπωσδηποτε!

                        Διαφορετικά μεταξύ τους, αλλά όλα έχουν ενδιαφέρουσα οδική συμπεριφορά, προσφέρουν το κάτι παραπάνω από απλή μετακίνηση. Όπως βλέπεις έχεις πολλές επιλογές!

                        We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • C
                          criuser last edited by

                          Ο χρήστης futurist έγραψε:

                          Στα όρια του τρολαρίσματος , αλλά το αποτέλεσμα μετράει...
                          Youtube Video

                          Εχει πολλά μοντέλα να δεις εκεί ...

                          Δεν το περίμενα από Citroen αυτό το αποτέλεσμα!

                          Καλά μπορείς να δεις το 3008 και άλλα γαλλικά , ή ακόμα και Οπελ , αλλά το ωραίο είναι να μάθεις ποιό αμάξι έχει το απόλυτο ρεκόρ ...

                          https://readcars.co/2018/05/13/the-best ... -elk-test/

                          THE FASTEST OF ALL
                          It’s a Citroen Xantia, the 1990s equivalent of today’s Citroen C5. More specifically, it’s a Xantia Activa. The Activa part makes all the difference.

                          Like other Citroens of its time, the Xantia had very clever self-levelling hydraulic suspension rather than the more conventional springs and shock absorbers. The Activa had a more complex version of the same system which almost completely eliminated body lean.

                          This put a lot of extra load on the tyres, but that was easily compensated for by other advantages. The result was that the Xantia Activa was incredibly quick through corners.

                          The Activa tested by Teknikens Värld had a three-litre V6 engine which was not available on versions sold in the UK. We got the less powerful two-litre turbo, but since that was lighter it would probably have made the car even faster through the Swedish slalom.

                          Even so, the fact is that nobody – not Audi, not Mercedes, not McLaren, not Porsche, not anyone – has ever made a car that performed as well in the elk test as this apparently humble Citroen once did.

                          Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                          πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • H
                            harisma23 last edited by

                            Αυτό ακριβώς το άρθρο που παρέθεσες, δείχνει πόσο περιορισμένη και μονοσήμαντη είναι η αξιολόγηση από το τεστ του ταράνδου. Σίγουρα δείχνει ότι η Xantia Activa είναι ένα ικανότατο αυτοκίνητο από πλευράς κρατήματος, αλλά δε νομίζω ότι μπορεί κανείς να πιστεύει ότι είναι ικανότερη από σύγχρονες Porsche και McLaren π.χ. Ούτε βεβαίως και το ικανότερο αυτοκίνητο σε κράτημα όλων των εποχών...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • D
                              dstou last edited by

                              Το παλιό Honda Prelude 4WS του 1989 ξεφτίλιζε στο σλάλομ ότι Πόρσε και Φερράρι υπήρχε τω καιρώ εκείνω, Τεσταρόσα συμπεριλαμβανομένης. Μακάρι να έβρισκαν ένα τώρα και να το δοκίμαζαν με τον τάρανδο να βλέπαμε τι έκανε.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • A
                                accentwizard last edited by

                                Αν δεν παινεψεις το σπιτι σου
                                Στα 80χλμ δεν εχουν πολλα αυτοκινητα αυτου του μεγεθους τετοια συμπεριφορα.
                                Youtube Video

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • R
                                  riverael1 last edited by

                                  Νεο audi q3 s line το πιο σπορ της κατηγορίας του σύμφωνα με Thomas απο autogefhul.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • fanis75
                                    fanis75 moderator last edited by

                                    Ο χρήστης riverael1 έγραψε:
                                    Νεο audi q3 s line το πιο σπορ της κατηγορίας του σύμφωνα με Thomas απο autogefhul.

                                    Μέχρι €25.000 ειπε ο ανθρωπος. Το Q3 s line θα εχει πολυ παραπανω.

                                    We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • realzeus
                                      realzeus last edited by

                                      Ο χρήστης dstou έγραψε:
                                      Το παλιό Honda Prelude 4WS του 1989 ξεφτίλιζε στο σλάλομ ότι Πόρσε και Φερράρι υπήρχε τω καιρώ εκείνω, Τεσταρόσα συμπεριλαμβανομένης. Μακάρι να έβρισκαν ένα τώρα και να το δοκίμαζαν με τον τάρανδο να βλέπαμε τι έκανε.

                                      Και μέσα στα στενά της πόλης θα τους έκανε όλους πλάκα ένα Cinquecento. Όταν οι διαστάσεις έχουν τέτοια διαφορά (2 μέτρα πλάτος η Testarossa) πως να έχει την ίδια ευελιξία ανάμεσα σε κενά ίδιου μήκους/πλάτους με ένα πολύ μικρότερο όχημα; Ο κύκλος που μετράνε τα μέγιστα g είναι πολύ πιο αντιπροσωπευτική μέτρηση.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • D
                                        dstou last edited by

                                        Kάθε μέτρηση δείχνει κάτι διαφορετικό από μία άλλη, όλες μαζί δείχνουν το σύνολο.

                                        In 1987, Road & Track published a test summary that shows the 1988 Honda Prelude 2.0Si 4WS outperforming every car of that year on the slalom, with a speed of 65.5 mph (105.4 km/h), even besting exotics such as Porsche and Ferrari. For reference, the 1988 Chevrolet Corvette C4 took the same course at 64.9 mph (104.4 km/h).

                                        Θα είχε φάση να το μέτραγε κάποιος μετά από 30 χρόνια στον τάρανδο. Με τωρινά λάστιχα.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                        • F
                                          futurist last edited by

                                          Ευχαριστώ πολύ όσους έχετε απαντήσει ως τώρα.

                                          Πραγματικά σε αυτό το τεστ, μερικά SUV τα πάνε εκπληκτικά καλά!

                                          Σίγουρα αυτό το τεστ δοκιμάζει πολύ συγκεκριμένα χαρακτηριστικά, είναι σε ένα βαθμό μονοδιάστατο όπως ειπώθηκε παραπάνω, αλλά από την άλλη δεν παύει να είναι ένα σημαντικό τεστ για το πώς συμπεριφέρεται ένα αυτοκίνητο σε ένα ελιγμό αποφυγής ατυχήματος. Δεν μπορούμε, πιστεύω, να αγνοήσουμε τη συγκεκριμένη συμπεριφορά.

                                          Μέχρι το Δεκέμβριο, θα προσπαθήσω να οδηγήσω όλα όσα έχετε αναφέρει ως τώρα ... και σίγουρα η συζήτηση συνεχίζεται!

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • D
                                            dstou last edited by

                                            Δεν μπορείς να την αγνοήσεις, αλλά δεν μπορείς και να διαλέξεις ένα ΙΧ κοιτώντας μόνο αυτό. Όλα μετράνε, το καθένα με το ποσοστό του.
                                            Τι θα έκανες αν ήσουν μεταξύ 2 επιλογών και η Α είχε καλύτερο σλάλομ, αλλά η Β καλύτερα φρένα?
                                            Εγώ προσωπικά θα πήγαινα στην κουρτίνα δύο και θα άφηνα τον τάρανδο για τον αγιοβασίλη.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 1 / 7
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr