Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Toyota Corolla 2019
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Toyota Corolla 2019
    • 1
    • 2
    • 135
    • 136
    • 137
    • 138
    • 139
    • 392
    • 393
    • 137 / 393
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    204
    7853
    408113
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      dublin last edited by

      Ξέρω εγώ.. βάζεις ένα decibelομετρο μέσα στο αυτοκίνητο; Σίγουρα κάποιοι εξωτερικό θα τα μετράνε αυτά.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • fanis75
        fanis75 moderator @piliourits last edited by

        Αυτό που θέλω να ρωτήσω τον Φάνη, γιατί οι περισσότεροι ιδιοκτήτες υβριδικών που γνωρίζω δεν καταλαβαίνουν ΤΙ ρωτάω, πως είναι το αμάξι σε ανηφόρες καρφί με φορτίο; Δηλαδή πως είναι η ροπή του για τέτοια δύσκολα (εκτός νόμιμων κλίσεων ανηφόρες όπως σε κάτι χωριά) που τα ατμόσφαιρα ίσως και να μη βγουν, και άνετα πάνε μόνο τα πετρέλαια; Πάει άνετα σαν τα τούρμπο ντίζελ, απλά βγαίνει, πως πάει κι αν πιστεύεις ζορίζεται το eCVT ή δεν μασάει το ηλεκτρομοτερ από τέτοια; )

        καταλαβαίνω τι ρωτάς και καθε μερα ανεβαίνω τετοια ανηφόρα για το σπίτι μου (τους τελευταίους 3 μηνες σκαμένη ελέω αποχέτευσης). 
        ανεβαίνει υπερ-ανετα ειναι η απάντηση, σαν ατμοσφαιρικό πολλών κυβικών ή ντηζελ που εχει τουρμπίσει. Δηλαδη ανεβαίνει το ιδιο ανετα με την Μιτο αλλα προφανώς οχι οπως η 3λιτρη αυτοματη 4κίνητη bmw. Πολυ πιο άνετα απο χειροκίνητα 1.000αρια τουρμπάτα.

        We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

        1 Reply Last reply Reply Quote 3
        • alex-mix
          alex-mix last edited by

          Σήμερα είδα corolla hybrid αυτή με τα τασια σε μαύρο χρώμα, παιδιά της πάει πάρα πολύ το μαύρο.

          Υ. Γ Δεν υπάρχουν πολλές εδώ, ούτε chr νομίζω 4 με 5,εκει που γίνετε χαμως είναι yaris σε ότι χρώμα έκδοση θες.

          Υ. Γ2 Φανή για άλλη μια φορά πολύ καλή επιλογη

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • O
            osfp @alex-mix last edited by

            Σήμερα είδα corolla hybrid αυτή με τα τασια σε μαύρο χρώμα, παιδιά της πάει πάρα πολύ το μαύρο.

            Υ. Γ Δεν υπάρχουν πολλές εδώ, ούτε chr νομίζω 4 με 5,εκει που γίνετε χαμως είναι yaris σε ότι χρώμα έκδοση θες.

            Υ. Γ2 Φανή για άλλη μια φορά πολύ καλή επιλογη

            Εγω ειδα σημερα το Blue Jeans, και αυτο πολυ καλο. Για μονοχρωμο αυτο θα επαιρνα. Αλλιως το καλυτερο σε διχρωμο ειναι το κοκκινο-μαυρο.

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • I
              iceman7 last edited by

              Γιατί παιδεύεστε ρε παιδιά με μαύρα αυτοκίνητα ; 
              Μαζοχισμός ...

              1 Reply Last reply Reply Quote 4
              • T
                tkin73 @fanis75 last edited by

                piliourits wrote:

                Αυτό που θέλω να ρωτήσω τον Φάνη, γιατί οι περισσότεροι ιδιοκτήτες υβριδικών που γνωρίζω δεν καταλαβαίνουν ΤΙ ρωτάω, πως είναι το αμάξι σε ανηφόρες καρφί με φορτίο; Δηλαδή πως είναι η ροπή του για τέτοια δύσκολα (εκτός νόμιμων κλίσεων ανηφόρες όπως σε κάτι χωριά) που τα ατμόσφαιρα ίσως και να μη βγουν, και άνετα πάνε μόνο τα πετρέλαια; Πάει άνετα σαν τα τούρμπο ντίζελ, απλά βγαίνει, πως πάει κι αν πιστεύεις ζορίζεται το eCVT ή δεν μασάει το ηλεκτρομοτερ από τέτοια; )

                καταλαβαίνω τι ρωτάς και καθε μερα ανεβαίνω τετοια ανηφόρα για το σπίτι μου (τους τελευταίους 3 μηνες σκαμένη ελέω αποχέτευσης). 
                ανεβαίνει υπερ-ανετα ειναι η απάντηση, σαν ατμοσφαιρικό πολλών κυβικών ή ντηζελ που εχει τουρμπίσει. Δηλαδη ανεβαίνει το ιδιο ανετα με την Μιτο αλλα προφανώς οχι οπως η 3λιτρη αυτοματη 4κίνητη bmw. Πολυ πιο άνετα απο χειροκίνητα 1.000αρια τουρμπάτα.

                Σταματημένος με το ντίζελ σε ανηφόρα τρελή κλίση πέταλο με δεμένο χειρόφρενο καθώς μια μικρή μερκ μπροστά μου και λόγω αμπαλωσυνης του οδηγού που την πήρε πολύ κλειστά άρχισε να κυλάει προς τα πίσω , ευτυχώς το έσωσε με μια κίνηση της τελευταίας στιγμής που το εβγαλε στο πρανές που για καλή του τύχη υπήρχε στο εξωτερικό της στροφής.

                Ακινητοποιημενος 3 άτομα , δεν έκλεισα ούτε το κλίμα , ξεκίνησα από ρελαντί εννοείται με γκαζι , ούτε το παραμικρό σπινιαρισμα ο τροχός πήρα το πέταλο μονομιάς χωρίς δισταγμό. Το ντίζελ δεν σε προδίδει σε καμιά περίπτωση σε τέτοιες συνθήκες.

                Μιλάω για την ανηφόρα άι Γιάννη Μούρεσι για όποιον έχει περάσει.

                Ότι αμάξι έβλεπα να την ανεβαίνει μονορουφι ήμουν σίγουρος ότι ήταν πετρέλαιο ή γαϊδούρια ατμόσφαιρες. Τα υπόλοιπα πήγαιναν σαν επιτάφιοι...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • T
                  terryp117 @tkin73 last edited by

                  Fanis75 wrote:

                  piliourits wrote:

                  Αυτό που θέλω να ρωτήσω τον Φάνη, γιατί οι περισσότεροι ιδιοκτήτες υβριδικών που γνωρίζω δεν καταλαβαίνουν ΤΙ ρωτάω, πως είναι το αμάξι σε ανηφόρες καρφί με φορτίο; Δηλαδή πως είναι η ροπή του για τέτοια δύσκολα (εκτός νόμιμων κλίσεων ανηφόρες όπως σε κάτι χωριά) που τα ατμόσφαιρα ίσως και να μη βγουν, και άνετα πάνε μόνο τα πετρέλαια; Πάει άνετα σαν τα τούρμπο ντίζελ, απλά βγαίνει, πως πάει κι αν πιστεύεις ζορίζεται το eCVT ή δεν μασάει το ηλεκτρομοτερ από τέτοια; )

                  καταλαβαίνω τι ρωτάς και καθε μερα ανεβαίνω τετοια ανηφόρα για το σπίτι μου (τους τελευταίους 3 μηνες σκαμένη ελέω αποχέτευσης). 
                  ανεβαίνει υπερ-ανετα ειναι η απάντηση, σαν ατμοσφαιρικό πολλών κυβικών ή ντηζελ που εχει τουρμπίσει. Δηλαδη ανεβαίνει το ιδιο ανετα με την Μιτο αλλα προφανώς οχι οπως η 3λιτρη αυτοματη 4κίνητη bmw. Πολυ πιο άνετα απο χειροκίνητα 1.000αρια τουρμπάτα.

                  Σταματημένος με το ντίζελ σε ανηφόρα τρελή κλίση πέταλο με δεμένο χειρόφρενο καθώς μια μικρή μερκ μπροστά μου και λόγω αμπαλωσυνης του οδηγού που την πήρε πολύ κλειστά άρχισε να κυλάει προς τα πίσω , ευτυχώς το έσωσε με μια κίνηση της τελευταίας στιγμής που το εβγαλε στο πρανές που για καλή του τύχη υπήρχε στο εξωτερικό της στροφής.

                  Ακινητοποιημενος 3 άτομα , δεν έκλεισα ούτε το κλίμα , ξεκίνησα από ρελαντί εννοείται με γκαζι , ούτε το παραμικρό σπινιαρισμα ο τροχός πήρα το πέταλο μονομιάς χωρίς δισταγμό. Το ντίζελ δεν σε προδίδει σε καμιά περίπτωση σε τέτοιες συνθήκες.

                  Μιλάω για την ανηφόρα άι Γιάννη Μούρεσι για όποιον έχει περάσει.

                  Ότι αμάξι έβλεπα να την ανεβαίνει μονορουφι ήμουν σίγουρος ότι ήταν πετρέλαιο ή γαϊδούρια ατμόσφαιρες. Τα υπόλοιπα πήγαιναν σαν επιτάφιοι...

                  ΜΙΛΑΜΕ  ΓΙΑ  ΤΑ 3  ΧΛΜ.  ΤΗΣ  ΚΟΛΑΣΕΩΣ.

                  Πρώτη και με το ζόρι. Δε νομίζω όμως ότι αυτή η ανάβαση που είναι η χειρότερη που έχω κάνει και δε γνωρίζω άλλη σαν αυτή,πως πρέπει να αποτελεί το κριτήριο μας για αγορά αυτοκινήτου.Όποιος κάνει το λάθος και πάρει αυτον τον δρόμο,ειδικά καλοκαίρι με μεγάλες θερμοκρασίες,θεωρώ πως κάνει τεστ αξιοπιστίας στο αυτοκίνητο του,αν θα αντέξει,ειδικά σε μερικές στροφές που σταματάς επειδή δε χωράς όταν έρθεις μούρη με μούρη με κάποιον που κατεβαίνει...!!!

                  Την έχω κάνει και με μηχανή μεγάλη με δύο άτομα,σχεδόν επικίνδυνη για αρχαρίους...!!! Πρώτη και στη μηχανή και μη σταματήσεις ,κάηκες σε πήρε πίσω,μπροστινό δεν πιάνει με τίποτε...!!!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • T
                    tkin73 last edited by

                    Ακριβώς! Μετά την πρώτη φορά που την έκανα κρατούσα τεράστια απόσταση από τον μπροστινό και μετά το σκηνικό με τον τύπο που κόντεψε να γυρίσει τουμπα!

                    Ένα βράδυ σε κατέβασμα σταματάει μια μαμά με 2 παιδακια μέσα ανάβει φλας αφού έπεσε σε μια λακούβα!

                    Εγώ ακολουθούσα σε απόσταση άνω των 2 αμαξιών αλλά όταν σταμάτησε αναγκαστικά την πλησίασα.

                    Έρχεται στο παράθυρο και μου λέει έντρομη χτυπήσαμε;! Είχε ακούσει προφανώς ένα γκαπ από την λακούβα αλλά ήταν τόση η σύγχυση της από τα κολασμένα νυχτερινά στροφυλικια που είχε χάσει την μπάλα....

                    Παρόλα αυτά το ντιζελακι δεν μου έβγαλε σε καμία φάση ανασφάλεια και χωρίς να έχω τα πιο φρέσκα ελαστικά!

                    Και πέρυσι στα Κύθηρα και φέτος στο πηλιο μας αποζημίωσε!

                    Πέρυσι στο καραβι από Νεάπολη Κύθηρα είχε δύο καταστρώματα το δεύτερο είχε μια ράμπα απίστευτης κλίσης και εννοείται με τεράστια ανάγλυφα νερά για το γλιστρημα.

                    Σε όλους έλεγε ο τύπος που έκανε κουμάντο σβήστε το κλιματιστικό! Όταν φτάνει η σειρά μου του λέω εντάξει εντάξει κάνοντας νόημα ότι είμαι οκ. Γυρίζει και μου λέει πετρέλαιο πετρέλαιο;! Ναι του λέω! Δεν πειράζει κλειστο σε παρακαλώ γιατί έχουν δει πολλά τα μάτια μας!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 5
                    • alex-mix
                      alex-mix @osfp last edited by

                      alex mix wrote:

                      Σήμερα είδα corolla hybrid αυτή με τα τασια σε μαύρο χρώμα, παιδιά της πάει πάρα πολύ το μαύρο.

                      Υ. Γ Δεν υπάρχουν πολλές εδώ, ούτε chr νομίζω 4 με 5,εκει που γίνετε χαμως είναι yaris σε ότι χρώμα έκδοση θες.

                      Υ. Γ2 Φανή για άλλη μια φορά πολύ καλή επιλογη

                      Εγω ειδα σημερα το Blue Jeans, και αυτο πολυ καλο. Για μονοχρωμο αυτο θα επαιρνα. Αλλιως το καλυτερο σε διχρωμο ειναι το κοκκινο-μαυρο.

                      Συμφωνώ όντως και το blue jeans πολυ Ωραίο χρωμα

                      1 Reply Last reply Reply Quote 4
                      • alex-mix
                        alex-mix @iceman7 last edited by

                        Γιατί παιδεύεστε ρε παιδιά με μαύρα αυτοκίνητα ; 
                        Μαζοχισμός ...

                        Χαχα όντως αλλά τι να κάνουμε γούστα είναι αυτά.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 3
                        • piliourits
                          piliourits last edited by

                          Άρα καταλαβαίνετε τι ρώτησα. Κι εγώ είχα την εντύπωση πως χωρίς δίσκο και ιμάντα στο κιβώτιο, και με ηλεκτρομοτερ μόνιμα κουμπωμένο, θα είχε πλεονέκτημα το αμάξι σε σχέση με τα συμβατικά.

                          Ακόμη κι ο άνθρωπος που ζει στο κέντρο της πόλης, μια δυο φορές τον χρόνο θα βρεθεί σε μια παραλία ή μια εκδρομή στην Ελλάδα να αντιμετωπίσει τέτοια κατάσταση. Κάποιοι από μας πολύ συχνότερα.

                          Επιτελικό Κράτος Κυβέρνησης Αρίστων που Ηγείται της 4ης Βιομηχανικής Επανάστασης.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • realzeus
                            realzeus @tkin73 last edited by

                            Ακριβώς! Μετά την πρώτη φορά που την έκανα κρατούσα τεράστια απόσταση από τον μπροστινό και μετά το σκηνικό με τον τύπο που κόντεψε να γυρίσει τουμπα!

                            Ένα βράδυ σε κατέβασμα σταματάει μια μαμά με 2 παιδακια μέσα ανάβει φλας αφού έπεσε σε μια λακούβα!

                            Εγώ ακολουθούσα σε απόσταση άνω των 2 αμαξιών αλλά όταν σταμάτησε αναγκαστικά την πλησίασα.

                            Έρχεται στο παράθυρο και μου λέει έντρομη χτυπήσαμε;! Είχε ακούσει προφανώς ένα γκαπ από την λακούβα αλλά ήταν τόση η σύγχυση της από τα κολασμένα νυχτερινά στροφυλικια που είχε χάσει την μπάλα....

                            Παρόλα αυτά το ντιζελακι δεν μου έβγαλε σε καμία φάση ανασφάλεια και χωρίς να έχω τα πιο φρέσκα ελαστικά!

                            Και πέρυσι στα Κύθηρα και φέτος στο πηλιο μας αποζημίωσε!

                            Πέρυσι στο καραβι από Νεάπολη Κύθηρα είχε δύο καταστρώματα το δεύτερο είχε μια ράμπα απίστευτης κλίσης και εννοείται με τεράστια ανάγλυφα νερά για το γλιστρημα.

                            Σε όλους έλεγε ο τύπος που έκανε κουμάντο σβήστε το κλιματιστικό! Όταν φτάνει η σειρά μου του λέω εντάξει εντάξει κάνοντας νόημα ότι είμαι οκ. Γυρίζει και μου λέει πετρέλαιο πετρέλαιο;! Ναι του λέω! Δεν πειράζει κλειστο σε παρακαλώ γιατί έχουν δει πολλά τα μάτια μας!

                            Ρε συμπατριώτη θα σε διαβάζει κανείς καινούριος και θα νομίζει ότι έχεις κανένα G63 AMG. Χαλάρωσε λιγάκι, κυκλοφορούν πολύ πιο δυνατά-ικανά αυτοκίνητα εδώ μέσα.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 6
                            • alex-mix
                              alex-mix last edited by

                              Εγώ θα θελα να ρωτήσω κάτι και ειλικρινά δεν είναι για να πικαρψ κανέναν (δεν θέλω να παρεξηγηθώ) αλλά διαβάζω τα 2 χρόνια που είμαι στο φόρουμ αναρτήσεις του τύπου 100 άλογα 120 άλογα δεν πάει μια ψόφια πράγματα 200nm δεν τραβάει, δηλαδή τα προηγούμενα χρόνια που τα αυτοκίνητα είχαν 75 άλογα 90 άλογα, ροπή δεν θυμάμαι, diesel δεν είχαμε όλα τα χρόνια αλλά τελευταία, ο κόσμος ταξίδευε με λεωφορείο? Ή σε ανηφόρες ανέβαινε με τα πόδια? Εντάξει πολλά παιδιά έχουν οδηγήσει είχαν στην κατοχή αμαξαρες αλλά οι περισσότεροι θεωρώ πως όχι, μην προκαλούμε φόβο στον μέσο υποψήφιο αγοραστή. Σαφώς όσο περισσότερα άλογα και ροπή τόσο καλύτερο αλλά οκ δεν έχουν όλοι 25 30 35 και Χιλ ευρώ. Τονίζω δεν το λεω για να κοντραριστω με κανεναν

                              Υ. Γ Αν δεν καταλαβαίνετε κάτι πείτε μου γιατί γράφω από κινητο

                              1 Reply Last reply Reply Quote 12
                              • T
                                tkin73 @realzeus last edited by

                                Tkin73 wrote:

                                Ακριβώς! Μετά την πρώτη φορά που την έκανα κρατούσα τεράστια απόσταση από τον μπροστινό και μετά το σκηνικό με τον τύπο που κόντεψε να γυρίσει τουμπα!

                                Ένα βράδυ σε κατέβασμα σταματάει μια μαμά με 2 παιδακια μέσα ανάβει φλας αφού έπεσε σε μια λακούβα!

                                Εγώ ακολουθούσα σε απόσταση άνω των 2 αμαξιών αλλά όταν σταμάτησε αναγκαστικά την πλησίασα.

                                Έρχεται στο παράθυρο και μου λέει έντρομη χτυπήσαμε;! Είχε ακούσει προφανώς ένα γκαπ από την λακούβα αλλά ήταν τόση η σύγχυση της από τα κολασμένα νυχτερινά στροφυλικια που είχε χάσει την μπάλα....

                                Παρόλα αυτά το ντιζελακι δεν μου έβγαλε σε καμία φάση ανασφάλεια και χωρίς να έχω τα πιο φρέσκα ελαστικά!

                                Και πέρυσι στα Κύθηρα και φέτος στο πηλιο μας αποζημίωσε!

                                Πέρυσι στο καραβι από Νεάπολη Κύθηρα είχε δύο καταστρώματα το δεύτερο είχε μια ράμπα απίστευτης κλίσης και εννοείται με τεράστια ανάγλυφα νερά για το γλιστρημα.

                                Σε όλους έλεγε ο τύπος που έκανε κουμάντο σβήστε το κλιματιστικό! Όταν φτάνει η σειρά μου του λέω εντάξει εντάξει κάνοντας νόημα ότι είμαι οκ. Γυρίζει και μου λέει πετρέλαιο πετρέλαιο;! Ναι του λέω! Δεν πειράζει κλειστο σε παρακαλώ γιατί έχουν δει πολλά τα μάτια μας!

                                Ρε συμπατριώτη θα σε διαβάζει κανείς καινούριος και θα νομίζει ότι έχεις κανένα G63 AMG. Χαλάρωσε λιγάκι, κυκλοφορούν πολύ πιο δυνατά-ικανά αυτοκίνητα εδώ μέσα.

                                Όχι πατριώτη αν διαβάζει αυτά που γράφω δεν θα μπερδευτεί , αν δεν θέλει να μπερδευτεί! Για ταπεινό ντιζαλακι γράφω! Η  amg πως μπήκε στην κουβέντα; Επειδή γράφω ότι τραβάει και δεν μασάει; Τόσο περίεργο σου φαίνεται για ένα αμάξι 1350 κιλών με 120 άλογα και 32 κιλά ροπής; Αλλά ξέχασα η ροπή δεν παίζει ρόλο!

                                Τα καλά και ικανά/ ακριβά αμάξια που κυκλοφορούν εδώ μέσα αν δεν μπορούν να ανέβουν μια έστω απότομη ράμπα , όταν έχει πληρώσει +40Κ καλύτερα να τα ρίξουν στην θάλασσα!

                                Το θέμα είναι τι κάνεις με αμαξια των 20Κ ! Όχι με διπλάσιας και τριπλασίασε τιμής!

                                1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                • C
                                  cmak last edited by

                                  Καλημέρα σας, θα ήθελα να ρωτήσω το γκρουπάκι το εξής. Συνάδελφος πήρε Corolla Hybrid Sedan Live έκδοση για leasing και προς μεγάλη του έκπληξη (δυσάρεστη) είδε ότι όχι μόνο δεν έχει κάμερα άλλα ούτε και αισθητήρες παρκαρίσματος. Σε επικοινωνία που είχε με Toyota στη Θεσσαλονίκη δε δυτικά του είπαν ότι η συγκεκριμμένη έκδοση έρχεται 'radioless' στην Ελλάδα και μετά μπαίνει aftermarket οθόνη και δε μπορούν να του πούνε αν μπορεί να πάρει κάμερα οπισθοπορείας. Έχει κάποιος από εδώ αντίστοιχη εμπειρία ή έχει κάνει κάτι αντίστοιχο?

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                  • fanis75
                                    fanis75 moderator @alex-mix last edited by

                                    Εγώ θα θελα να ρωτήσω κάτι και ειλικρινά δεν είναι για να πικαρψ κανέναν (δεν θέλω να παρεξηγηθώ) αλλά διαβάζω τα 2 χρόνια που είμαι στο φόρουμ αναρτήσεις του τύπου 100 άλογα 120 άλογα δεν πάει μια ψόφια πράγματα 200nm δεν τραβάει, δηλαδή τα προηγούμενα χρόνια που τα αυτοκίνητα είχαν 75 άλογα 90 άλογα, ροπή δεν θυμάμαι, diesel δεν είχαμε όλα τα χρόνια αλλά τελευταία, ο κόσμος ταξίδευε με λεωφορείο? Ή σε ανηφόρες ανέβαινε με τα πόδια;

                                    Εύλογη απορία Άλεξ. 2 σημειώσεις δικές μου.

                                    1. μεγάλη διαφορά στο βάρος. Αλλο 100 άλογα με 900-1.000 κιλά και αλλο 100 άλογα (και ηλεκτρόγκαζο στην εκκίνηση) και 1.300 κιλά.
                                    2. Και τότε λέγαμε για μειωμένη ενεργητική ασφάλεια των πχ αουδι 80 με 75 αλογα.

                                    We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 6
                                    • T
                                      teo-mak @alex-mix last edited by

                                      Εγώ θα θελα να ρωτήσω κάτι και ειλικρινά δεν είναι για να πικαρψ κανέναν (δεν θέλω να παρεξηγηθώ) αλλά διαβάζω τα 2 χρόνια που είμαι στο φόρουμ αναρτήσεις του τύπου 100 άλογα 120 άλογα δεν πάει μια ψόφια πράγματα 200nm δεν τραβάει, δηλαδή τα προηγούμενα χρόνια που τα αυτοκίνητα είχαν 75 άλογα 90 άλογα, ροπή δεν θυμάμαι, diesel δεν είχαμε όλα τα χρόνια αλλά τελευταία, ο κόσμος ταξίδευε με λεωφορείο? Ή σε ανηφόρες ανέβαινε με τα πόδια? Εντάξει πολλά παιδιά έχουν οδηγήσει είχαν στην κατοχή αμαξαρες αλλά οι περισσότεροι θεωρώ πως όχι, μην προκαλούμε φόβο στον μέσο υποψήφιο αγοραστή. Σαφώς όσο περισσότερα άλογα και ροπή τόσο καλύτερο αλλά οκ δεν έχουν όλοι 25 30 35 και Χιλ ευρώ. Τονίζω δεν το λεω για να κοντραριστω με κανεναν

                                      Υ. Γ Αν δεν καταλαβαίνετε κάτι πείτε μου γιατί γράφω από κινητο

                                      Τα αυτοκίνητα των περασμένων δεκαετιών (80's) ήταν σαφώς πιο ελαφριά και τα μοτέρ είχαν διαφορετική συμπεριφορά στον τρόπο που απέδιδαν την ισχύ τους.

                                      Μιλάμε για 8βαλβιδα μοτέρ με την ροπή να κορυφώνεται από εκεί που ξεκινά να αποδίδει ένα σύγχρονο μοτέρ βενζίνης.

                                      Την δεκαετία του 90 άρχισαν να εμφανίζονται όλο και περισσότερο τα 16βάλβιδα σύνολα με έμφαση στην ιπποδύναμη , με την ροπή να βγαίνει πολύ ψηλά (μετά της 4,5χιλ).

                                      Οπότε καταλαβαίνεις ότι σε ανηφορικά κομμάτια ένα τέτοιο μοτέρ είναι εφιάλτης.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                      • S
                                        super-t last edited by

                                        Η ροπή έβγαινε πιο ψηλά, αλλά συνήθως ήταν και πιο μεγάλη σαν νούμερο.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                        • alex-mix
                                          alex-mix last edited by

                                          Σας ευχαριστώ οπότε με λίγα λόγια κάθε πέρυσι και καλύτερα.

                                          Φανηηηηη χάχα audi 80 είχε ο πατέρας μου ήταν το τελευταίο που έφερε όταν ήρθαμε μόνιμα από Γερμανία το 85, εν τω μεταξύ ότι αυτοκίνητο και να του δείξεις σαν το audi δεν θα είναι λέει, το άτιμο το είχε μέχρι το 2005 και δεν του είχε βγάλει τίποτα.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                          • alex-mix
                                            alex-mix last edited by

                                            Σήμερα ξεκίνησα δειλά δειλά ξανά να βλέπω αυτοκινητα με συζηγο μαζί (αύριο θα πάω με κολλητό) είδαμε chr corolla, i30, puma, xceed.

                                            Αυτό που της άρεσε περισσότερο είναι corolla hatc κόκκινο μαύρη οροφή, 2ο chr λευκό μαύρη οροφή, xceed (εδώ έχω να πω κάποια καλά αλλά θα τα γράψω αύριο που θα ξαναπάω με φίλο για stonic και να πάρω προσφορά), puma, i30 καθόλου, 2008 και c4 (αν έχει άλλη αντιπροσωπεία ναι αλλιώς όχι) δεν πήγαμε.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 135
                                            • 136
                                            • 137
                                            • 138
                                            • 139
                                            • 392
                                            • 393
                                            • 137 / 393
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr