-
-
Κόστος Αγοράς (αυτό είναι ξεκάθαρο νούμερο) και το βάζω πλέον στα μειονεκτήματα των full hybrid vs diesel,
-
Η διαφορά τιμής καυσίμων.
Συμφωνώ με όσα γράφεις Πηλιορείτη, με 2 σημειώσεις / διαφωνίες:
-
Δεν έχουν μεγαλύτερη τιμή αγοράς τα Υβριδικά Τογιότα, εφόσον συγκρίνεις με το αντίστοιχο diesel με αυτόματο κιβώτιο (για να συγκρίνουμε τα ιδια πράγματα). Σε κάποιες περιπτώσεις μάλιστα το Diesel μπορεί να είναι και οριακά ακριβότερο.
-
Η διαφορά στο κόστος καυσίμου υπάρχει, πολύ σωστά. Αλλά για κίνηση μέσα στην πόλη η οικονομία ειναι τόσο μεγάλη που η διαφορά στο κόστος καυσίμου δεν έχει σημασια.
Τα Υβριδικά της Τογιότα συμφέρουν ξεκάθαρα σε αστικό περιβάλλον (δλδ. το 80% κίνησης της πλειοψηφίας των κατόχων στην Αθήνα) και δεν συμφέρουν σε ταξίδια (πάντα ένατι των ντήζελ). Οπότε ο καθένας ανάλογα με τις ανάγκες του, αποφασίζει.
-
-
AΥΤΟΜΑΤΟ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ, φθηνότερο από αντίστοιχο υβριδικό της ίδιας κατηγορίας αυτοκίνητο,ούτε κι εγώ βρήκα στην αγορά μέχρι πριν 6 μήνες που αγόρασα.Μάλιστα τα ΥΒΡΙΔΙΚΑ Τογιότα διαπίστωσα ότι είχαν εξαιρετικές τιμές...!!!
Αυτό πιστεύω ότι είναι και το όπλο τους,οι πολύ καλές τιμές σε συνδυασμό με το όνομα και την αξιοπιστία που προσφέρει αυτό...!!!
-
piliourits wrote:
-
Κόστος Αγοράς (αυτό είναι ξεκάθαρο νούμερο) και το βάζω πλέον στα μειονεκτήματα των full hybrid vs diesel,
-
Η διαφορά τιμής καυσίμων.
Συμφωνώ με όσα γράφεις Πηλιορείτη, με 2 σημειώσεις / διαφωνίες:
- Δεν έχουν μεγαλύτερη τιμή αγοράς τα Υβριδικά Τογιότα, εφόσον συγκρίνεις με το αντίστοιχο diesel με αυτόματο κιβώτιο (για να συγκρίνουμε τα ιδια πράγματα). Σε κάποιες περιπτώσεις μάλιστα το Diesel μπορεί να είναι και οριακά ακριβότερο.
- Η διαφορά στο κόστος καυσίμου υπάρχει, πολύ σωστά. Αλλά για κίνηση μέσα στην πόλη η οικονομία ειναι τόσο μεγάλη που η διαφορά στο κόστος καυσίμου δεν έχει σημασια.
Τα Υβριδικά της Τογιότα συμφέρουν ξεκάθαρα σε αστικό περιβάλλον (δλδ. το 80% κίνησης της πλειοψηφίας των κατόχων στην Αθήνα) και δεν συμφέρουν σε ταξίδια (πάντα ένατι των ντήζελ). Οπότε ο καθένας ανάλογα με τις ανάγκες του, αποφασίζει.
Φάνη, γι αυτό ακριβώς και έκανα δύο σχόλια σχετικά με το αυτόματο ντίζελ, που όπως κι εσύ σωστά γράφεις, πρέπει να συγκρίνεται με τα ΤΟΥΟΤΑ υβριδικά, κι όχι τα χειροκίνητα. Αλλά κι εκεί παραμένουν ακριβότερα γενικά τα ΤΟΥΟΤΑ, χώρια ότι δεν υπάρχει η πληθώρα επιλογών και διαμορφώσεων που έχουν οι άλλες μάρκες.
Στα μικρά, το απόλυτα πετυχημένο και μοσχοπουλημένο Yaris Hybrid είναι σημαντικά ακριβότερο από ένα αυτόματο ντίζελ Corsa ή Clio ή αντίστοιχο του ομίλου VW ή Κορεάτικο και όσα άλλα υπάρχουν. Η Υβριδική Corolla βάγκον, κοστίζει μάλλον περισσότερο από ένα αυτόματο ντήζελ Focus ή 'Γερμανικό' ή άλλο αντίστοιχο αμάξι (που μάλιστα σε χώρους κι επιδόσεις θα της ρίχνει στ' αυτιά...). Υπάρχουν βέβαια σενάρια που είναι προτιμότερο να αγοραστεί η Corolla (και σενάρια που με 'έντεχνη' επιλογή εξοπλισμού θα φουσκώσει πολύ η τιμή του ντίζελ), αλλά αν κοιτάμε απλά το φθηνότερο, παραμένει το πλεονέκτημα του αυτόματου ντίζελ. Ακόμη και στην 'τιμή ευκαιρίας' της Corolla hatchback, μπορεί για παράδειγμα κάποιος να αγοράσει ενα Scala αυτόματο που είναι 'άλλο τόσο' αυτοκίνητο και με πολύ καλύτερες επιδόσεις στα ίδια λεφτά.
Γι αυτό λέω πως όσο ισχύει η διαφορά τιμής καυσίμων, αμβλύνονται τα υπαρκτά σημαντικά πλεονεκτήματα του φουλ υβριδικού. Και εντάξει είναι περισσότεροι οι κάτοικοι, αλλά να σκεφτόμαστε πως 'Ελλάδα ΔΕΝ είναι μόνο η Αθήνα', εφόσον συγκρίνουμε τεχνολογίες...
Πάντως σε όσα γράφει ο Τέρρυ, θα μπορούσε να πει κανείς και πως ότι οι Corollaκηδες παινεύουν το καινούριο τους κόσκινο, έχοντας κάνει πολλές παραδοχές πριν την απόκτησή του, αλλά δεν έχει νόημα να κρίνουμε αυτά που αγοράσαμε σήμερα ή πριν 5-6 χρόνια με βάση τις φήμες για το τί ίσως γίνει σε 20 χρόνια. Η ωφέλιμη ζωή ενός αυτοκινήτου όπως και το διάστημα που γίνεται απόσβεση του κόστους του είναι περίπου μια 10ετία, ακόμη κι αν κάποιοι το κρατάμε μέχρι να γεράσουμε εμείς περισσότερο απ' αυτό. Το τί θα γίνει σε 20-30 χρόνια θα το δούμε τότε, εν τω μεταξύ η ζωή περνάει και τα έξοδα τρέχουν.
-
-
Πηλιορείτη, εαν ψάξεις να βρείς Hatchback αυτόματα diesel θα δείς ότι είναι ελάχιστα τελικά (308, C4, Golf, Leon, Focus) και όλα πιο ακριβά από την Corolla!! Με 22.000 βασικά δεν υπάρχει (εαν δεν κάνω λάθος από οσο έψαξα) diesel hatchback αυτόματο.
Όσο για το Γιαρις είναι πιο ακριβό από το Corsa η το C3 (αλλά καίει περίπου 50% κάτω!) με ίδιο εξοπλισμό (γιατί έχει και έκδοση με τα ίδια χρήματα αυτών των 2) αλλά είναι στα ίδια με Polo, Clio, 208 & Fiesta. Μιλάω πάντα για αυτόματα, για να είναι δίκαια η σύγκριση.
-
Πέρυσι τέτοιο καιρό, μόνο το astra έβγαινε στα ίδια λεφτά στο αυτόματο, αλλά εντελώς ξεβράκωτο. Έφτανε 28.000€+ με αντίστοιχο εξοπλισμό.
Όπως τα λέει ο Fanis75 είναι. Δεν υπάρχει μικρομεσαίο hatchback αυτόματο πετρέλαιο στα λεφτά του corolla πλην του 500Χ. Ίσως λόγο του ότι έχει το μισό τέλος ταξιμόμησης λόγο υβριδικού.
-
Φίλε μου ΔΕΝ χρειάζεται να υπογραμμίζεις το ΑΥΤΟΜΑΤΟ, καθώς το σημείωσα δύο φορές στο πρώτο μου σχόλιο.
Και το Corolla χατσμπακ με τις 22 χιλιάδες σημείωσα πριν αναφερθείς σε αυτό, το οποίο είναι μια εξαίρεση 'μισού' αυτοκινήτου σε τιμή ολοκλήρου, απλά για να παίζουμε με τις λέξεις. Ένα Polo (κι όχι μόνο) είναι μεγαλύτερο, ακόμη κι αν η απόσταση από προφυλακτήρα σε προφυλακτήρα είναι λίγα εκατοστά μακρύτερη στο Corolla. Αν η ΤΟΥΟΤΑ φτάσει να το δίνει κάποια στιγμή φθηνότερα απ το Yaris, είναι λόγω χώρων. Και ναι, υπάρχουν αυτόματα ντηζελ των 22Κ. Εκτός κι αν τα κατάργησαν τον τελευταίο μήνα... 22Κ ήταν η προσφορά σε μένα για το Scala Tdi Dsg Style και 20.800€ πήρα εγώ ένα Citroën.
Αρκεί να μη το ρίξουμε στη περιπτωσιολογία...
-
Το αυτόματο δεν πάει σε εσένα Πηλιρείτη, αλλά γενικά το σημειώνω για όποιον διαβάζει, μην το παίρνεις προσωπικά.
Για το δικό σου, είναι άλλη κατηγορία. Εγώ μιλάω για μεσάια Hatchabck (Golf, Focus, 308 κλπ), δλδ την κατηγορία στην οποία ανήκει η Κορόλα. Εε όσο και εαν έχω ψάξει, δεν έχω βρει κάποιο σε αυτή την τιμή με αυτό τον εξοπλισμό (γιατί υπάρχει και Κορόλα με 20Κ υβριδική με τάσια). Όσο για τους χώρους, αυτοί είναι τι να κάνουμε...δεν μετράνε όμως μόνο οι χώροι στην κατηγορία (π.χ. εμένα μου είναι παντελώς αδιάφοροι), μετράει η οδική συμπεριφορά, η ποιότητα κύλισης έναντι των μικρότερων κατηγοριών. Δηλαδή κάποιος (π.χ. εγώ πάλι) μπορεί να πάρει Focus όχι γιατί θέλελι περισσότεροους χώρους εάνντι του Φιέστα, αλλά γιατί είναι καλύτερο αυτοκίνητο συνολικά, το ίδιο και η Κορόλα σε σχέση με το Γιάρις.
Τώρα σε άλλο θέμα, επειδή έγινε πρόσφατα συζήτηση για καταναλώσεις σε Ε.), αντιγράφω από την ομάδα του ΦΒ:
'Ακόμα και εάν δεν εκμετάλλευεσε πλήρως τον υβριδικό χαρακτήρα του corrola hybrid ο 1,8 παραμένει αρκετά οικονομικός θα έλεγα! (Με 160 χλμ στην εθνική για αρκετά χλμ κιόλας δεν έδειξε πάνω από 5,8 μέση!!!'
55 χλμ απόσταση σε 39' με μέση ωριαάια ταχύτητα τα 85 χαω.
-
Εξαφανίζονται σιγά σιγά οι επιλογές σε diesel αυτόματο κατηγορίας C με καλό vfm. Μέχρι πρίν 2 χρόνια υπήρχαν πολλά περισσότερα μέχρι τα 22κ. Βασικά έχει πολύ καλές επιλογές σε μεταχειρισμένα μιας και δεν είναι τόσο εμπορικά όσο τα SUV
-
Εξαφανίζονται σιγά σιγά οι επιλογές σε diesel αυτόματο κατηγορίας C με καλό vfm. Μέχρι πρίν 2 χρόνια υπήρχαν πολλά περισσότερα μέχρι τα 22κ. Βασικά έχει πολύ καλές επιλογές σε μεταχειρισμένα μιας και δεν είναι τόσο εμπορικά όσο τα SUV
ΕΒΛΕΠΑ ΤΟ ΝΕΟ C4, δεύτερο επίπεδο εξοπλισμού feel pack παρόμοιο με active plus corolla ,βενζίνη 23650+ πινακίδα και πετρέλαιο 25550 + πινακίδα.....και διαβάζω τροχοί 18 ιντσών με διακοσμητικό τάσι..?? Τί είναι αυτό,σιδερένιες δεκαοκτάρες ζάντες..??
Μετά μας φαίνεται ακριβό το corolla. Καλό το c3 ,αλλά είναι σε ΕΠΙΠΕΔΟ Γιάρις και όχι corolla...!!!
-
Η feel pack είναι δεύτερη έκδοση μόνο για το 100 βενζίνη και μάλιστα πάει μόνο μέχρι αυτή. Σε όλες τις άλλες είναι η πρώτη έκδοση .
Δεν νομίζω πάντως ότι είναι πουθενά ανταγωνιστικά αυτά τα δύο μοντέλα . Κάποιος που κοιτάει κορόλα δεν κοιτάει C4 και το αντίστροφο .
Εχουν εντελώς διαφορετικό κοινό .
Πιο πολλά κοινά έχει το C4 με το CHR.
-
Αν και στο παρελθόν είχα αρκετά Γαλλικά όταν ήρθε πλέον η ώρα να επιλέξω ένα ΗΒ για χρήση για τη δουλειά είδα στο τέλος μόνο VW, Ford & Toyota. Και επέλεξα Corolla 1.8 Hybrid αν και πιστεύω ότι τα Golf & Focus είναι εξίσου εξαιρετικές επιλογές. Οι Γάλλοι είναι καλοί σε θέματα πρακτικότητας και σαλονιού αλλά υστερούν σε μηχανολογικά, ηλεκτρολογικά, αξιοπιστία. Τα μοντέλα τους πουλάνε κυρίως λόγω design. Έχω ακόμα ένα 207 που είχα αγοράσει μεταχειρισμένο (αυτό με τον κινητήρα της BMW που καίει άπειρες ποσότητες λαδιού) και το χρησιμοποιώ βασικά για να μάθουν τα παιδιά τώρα που μεγάλωσαν. Αν μάθει κάποιος σε αυτό το κιβώτιο ταχυτήτων, όλα τα άλλα θα του φαίνονται αστεία. Στο εξής δεν νομίζω να ξανακοιτάξω κάποιο Γαλλικό.
-
Η feel pack είναι δεύτερη έκδοση μόνο για το 100 βενζίνη και μάλιστα πάει μόνο μέχρι αυτή. Σε όλες τις άλλες είναι η πρώτη έκδοση .
Δεν νομίζω πάντως ότι είναι πουθενά ανταγωνιστικά αυτά τα δύο μοντέλα . Κάποιος που κοιτάει κορόλα δεν κοιτάει C4 και το αντίστροφο .
Εχουν εντελώς διαφορετικό κοινό .
Πιο πολλά κοινά έχει το C4 με το CHR.
Ακριβώς αυτό.
Η Corolla χάτσμπακ είναι μια σχεδιαστική 'αποτυχία' ή 'παραξενιά', λόγω της αναλογίας μεγέθους/χώρων σύμφωνα με τα Ευρωπαϊκά στάνταρ (παρ' όλο που το αμάξι είναι το πιο όμορφο ΤΟΥΟΤΑ εδώ και πολλά χρόνια και μου αρέσει).
ο μόνος τρόπος να πουλήσει αυτό το αυτοκίνητο, παρ'όλο που είναι ένα εξαιρετικό κατά τα άλλα αμάξι, είναι να έχει κι εξαιρετικά ανταγωνιστική τιμή. Το Yaris & CHR είναι πρωταγωνιστές στις πωλήσεις, δεν συμβαίνει όμως το ίδιο με το χατσμπακ. Επίσης είναι μάλλον το μοναδικό αυτοκίνητο που έχει τόσο μεγάλη διαφορά τιμής απ' τις σεντάν και βάγκον εκδόσεις του με ίδιο κινητήρα/κιβώτιο.
-
Η συντρόφισσα από το Βιετνάμ έχει το κατάλληλο άσπρο -Τα Toyota μόνο άσπρα! - με βυσσινή εσωτερικό αυτό θα έπαιρνα αν ήθελα χώρους .
Δεν βάζω την άλλη την Ταυλανδέζα την ξετσίπωτη γιατί δεν θα κοιτάτε το αυτοκίνητο
Λέω και εγώ θα δούνε κάνα συμπαθητικό σχιστομάτικο και αντ'αυτού παίζει η διαφήμιση της ΔΕΗ...
-
Η feel pack είναι δεύτερη έκδοση μόνο για το 100 βενζίνη και μάλιστα πάει μόνο μέχρι αυτή. Σε όλες τις άλλες είναι η πρώτη έκδοση .
Δεν νομίζω πάντως ότι είναι πουθενά ανταγωνιστικά αυτά τα δύο μοντέλα . Κάποιος που κοιτάει κορόλα δεν κοιτάει C4 και το αντίστροφο .
Εχουν εντελώς διαφορετικό κοινό .
130 άλογα αμφότερα τα μοτέρ ΕΑΤ8..!! 1,2 αυτόματο βενζίνη και 1,5 πετρέλαιο αυτόματο ,μπορείς να τα δεις στη σιτροέν.
https://configurator.citroen.gr/citroen/c4/motorisations.html
Τώρα περί ορέξεως.....είδα το chr ,είναι εντελώς κλειστοφοβικό για αυτό που θέλει να προσφέρει,αντίθετα το νέο C4 πήγε προς τα τζιποειδή αλλάζοντας πολύ το αμάξωμα.Προσωπικά αν δεν αργούσε τόσο να έρθει όταν ήθελα να αγοράσω θα έπαιρνα το C4 λόγω άνεσης στο ταξίδι,αν υπήρχε ετοιμοπαράδοτο... Ποτέ δεν είναι αργά..
-
Η συντρόφισσα από το Βιετνάμ έχει το κατάλληλο άσπρο -Τα Toyota μόνο άσπρα! - με βυσσινή εσωτερικό αυτό θα έπαιρνα αν ήθελα χώρους .
Δεν βάζω την άλλη την Ταυλανδέζα την ξετσίπωτη γιατί δεν θα κοιτάτε το αυτοκίνητο
-
Αυτή είναι για σπίτι , γεροδεμένη αλλά ελαφριά να δουλεύει στα ρύζο χώραφα χωρίς να θέλει πολύ φαΐ και τα γυαλιά δείχνουν μόρφωση να μπορεί να διαβάζει τα παιδιά , να γίνουν ανθρώποι, όταν γυρνάει από το χωράφι.
Μπορεί να περιγράφω και την corolla cross , ταιριάζει , σηκώνει όλα τα βάρη της οικογένειας αλλά είναι λιγοδίαιτη σε καύσιμο και έχει τεχνολογία σοβαρή κάτω από την άσπρη λαμαρίνα που την καταλαβαίνεις όταν ζήσεις -παντρευτείς το αυτοκίνητο.
ΥΓ1 διορθώθηκε το λινκ
ΥΓ2 στο 5;40 ...16,7 λιτ/100χλμ μέση κατανάλωση , αμάν πως έγινε αυτό
-
[...]
ΥΓ2 στο 5;40 ...16,7 λιτ/100χλμ μέση κατανάλωση , αμάν πως έγινε αυτό
Μία εύλογη υπόθεση μπορώ να κάνω. Έχει επιλέξει να εμφανίζεται η μέση κατανάλωση ταξιδιού (όχι γεμίσματος) ή έχει μόλις μηδενίσει την ένδειξη κατανάλωσης. Δεν έχει κάνει χιλιόμετρα, αλλά έχει αφήσει ανοιχτή την μηχανή. Έτσι εμφανίζεται υψηλή κατανάλωση. Μου έχει συμβεί και εμένα περιμένοντας σε πάρκιν ή τα παιδιά.
-
Σε ότι αφορά την corolla σε παγκόσμιο επίπεδο οι μετρήσεις δείχνουν ότι πουλάει πάρα πολύ.
https://www.newsauto.gr/specials/pio-ine-to-proto-se-polisis-aftokinito-ston-planiti/
criuser wrote:
Η feel pack είναι δεύτερη έκδοση μόνο για το 100 βενζίνη και μάλιστα πάει μόνο μέχρι αυτή. Σε όλες τις άλλες είναι η πρώτη έκδοση .
Δεν νομίζω πάντως ότι είναι πουθενά ανταγωνιστικά αυτά τα δύο μοντέλα . Κάποιος που κοιτάει κορόλα δεν κοιτάει C4 και το αντίστροφο .
Εχουν εντελώς διαφορετικό κοινό .
Πιο πολλά κοινά έχει το C4 με το CHR.
Ακριβώς αυτό.
Η Corolla χάτσμπακ είναι μια σχεδιαστική 'αποτυχία' ή 'παραξενιά', λόγω της αναλογίας μεγέθους/χώρων σύμφωνα με τα Ευρωπαϊκά στάνταρ (παρ' όλο που το αμάξι είναι το πιο όμορφο ΤΟΥΟΤΑ εδώ και πολλά χρόνια και μου αρέσει).
ο μόνος τρόπος να πουλήσει αυτό το αυτοκίνητο, παρ'όλο που είναι ένα εξαιρετικό κατά τα άλλα αμάξι, είναι να έχει κι εξαιρετικά ανταγωνιστική τιμή. Το Yaris & CHR είναι πρωταγωνιστές στις πωλήσεις, δεν συμβαίνει όμως το ίδιο με το χατσμπακ. Επίσης είναι μάλλον το μοναδικό αυτοκίνητο που έχει τόσο μεγάλη διαφορά τιμής απ' τις σεντάν και βάγκον εκδόσεις του με ίδιο κινητήρα/κιβώτιο.
-
Αυτή είναι για σπίτι , γεροδεμένη αλλά ελαφριά να δουλεύει στα ρύζο χώραφα χωρίς να θέλει πολύ φαΐ και τα γυαλιά δείχνουν μόρφωση να μπορεί να διαβάζει τα παιδιά , να γίνουν ανθρώποι, όταν γυρνάει από το χωράφι.
xaxaxaxaxaxxa
-
Σε ότι αφορά την corolla σε παγκόσμιο επίπεδο οι μετρήσεις δείχνουν ότι πουλάει πάρα πολύ.
https://www.newsauto.gr/specials/pio-ine-to-proto-se-polisis-aftokinito-ston-planiti/
piliourits wrote:
Ακριβώς αυτό.
Η Corolla χάτσμπακ είναι μια σχεδιαστική 'αποτυχία' ή 'παραξενιά', λόγω της αναλογίας μεγέθους/χώρων σύμφωνα με τα Ευρωπαϊκά στάνταρ (παρ' όλο που το αμάξι είναι το πιο όμορφο ΤΟΥΟΤΑ εδώ και πολλά χρόνια και μου αρέσει).
ο μόνος τρόπος να πουλήσει αυτό το αυτοκίνητο, παρ'όλο που είναι ένα εξαιρετικό κατά τα άλλα αμάξι, είναι να έχει κι εξαιρετικά ανταγωνιστική τιμή. Το Yaris & CHR είναι πρωταγωνιστές στις πωλήσεις, δεν συμβαίνει όμως το ίδιο με το χατσμπακ. Επίσης είναι μάλλον το μοναδικό αυτοκίνητο που έχει τόσο μεγάλη διαφορά τιμής απ' τις σεντάν και βάγκον εκδόσεις του με ίδιο κινητήρα/κιβώτιο.
η ΧΑΤΣΜΠΑΚ hybrid 1.8lt πουλάει πολύ;
όσο και στην Ελλάδα;
Toyota Corolla 2019