-
Τα υβριδικά ΤΟΥΟΤΑ οπως το Corolla πιστεύω πως καίνε λιγότερο από τα συμβατικά σύγχρονα βενζινοκίνητα στην εθνική και όντως είναι ποιο οικονομικά από τα τουρμπάτα και πλησιάζουν την κατανάλωση των ντήζελ σε αυτοκινητόδρομο, αλλά αυτό συμβαίνει επειδή έχουν επιδόσεις ατμοσφαιρικών βενζινοκίνητων 1.6λτ δεκαετίας (δώσμου ευθεία και κατηφόρα και πάρε μου τη ψυχή).
Όσο επιμένετε στη κόντρα με τον Tkin, να συγκρίνετε ένα χατσμπακ που χωράει 3 κι έχει ροπή ατμοσφαιρικού, με ένα SUV διπλάσιου όγκου και αεροδυναμική περιπτέρου που χωράει μια οικογένεια + τη πεθερά κι έχει πάνω από 30 κιλά ροπή παντού, δεν έχει νόημα αυτή η σύγκριση! Που έτσι κι αλλιώς, σε χρήμα του βγαίνει πιο οικονομική η μετακίνηση του S-cross.
Συμφωνω μπήκα σήμερα στην κορολα χατς και δεν έχει καμία σχέση σε χώρο στην καμπίνα με το scross. Και πιο στενό και πιο χαμηλό και με λιγότερο χώρο για τα πόδια πίσω και 70-80 λτ αποσκευές λιγότερο. Πρακτικα δεν συγκρίνονται σε χώρο παντού οπότε το suzuki diesel το ότι κατορθώνει σύμφωνα με την άσκηση που έκανα να καίει λιγότερο από το υβριδικό κορολα σε κύκλο 50-50 με 15000 τον χρόνο είναι μεγάλη νίκη του ντίζελ όντας και γρηγορότερο εκεί που πρέπει με μεγαλύτερα αποθέματα ροπής και μην ξεχνάμε το 7.5 που γράφει το ντίζελ σε βαριά κίνηση πόλης το βγάζει χωρίς υπάρξη καν start stop και από την άλλη έχουμε την καλύτερη υβριδική τεχνολογία.
Αύριο θα οδηγήσω το υβριδικό και ελπίζω να έχω καλύτερη γνώμη για το αμάξι σε ανοικτό δρόμο όσο μπορέσω να το πάω στα πλαίσια ενός τεστ ντραιβ
-
Είδα το αμάξι από κοντά και το hb kai to sedan.
Πολύ καλή ποιότητα στο σαλόνι στα πλαστικά εντάξει δεν είναι Μάζντα αλλά είναι πολύ ποιοτικό. Η κεντρική κονσόλα δεν κουνιόταν καθόλου ούτε τα χερούλια η οθόνη πολυμέσων όμως πήρε λίγο όταν την κούνησα.
Αντίθετα στο σενταν η κονσόλα πήγαινε και ερχόταν καμιά σχέση.
Το χατς είναι πολύ στενό μέσα καμιά σχέση με φοκους Λεόν γκολφ ( εννοείται και το δικό μου) , ούτε αέρα στο κεφάλι το τερμάτισα κάτω και ένιωθα στα μαλλιά του την οροφή. Πολύ χαμηλό.
Πίσω δεν τόλμησα να παλέψω να μπω καμιά τύχη.
Στο σενταν αντίθετα πίσω από την δική μου θέση στο 1.92 μπήκα μια χαρά 2.70μ μεταξόνιο αυτό αλλά το κεφάλι στο σενταν έβρισκε και καμπουριαζα, όπως και για να βγω χτύπησα.
Χώρος αποσκευών του χατς απλά διεκπεραιωτικος.
Εξωτερική εμφάνιση έχουν κάνει τρομερή δουλειά και μελέτη στην αεροδυναμική και εκεί στηρίζεται όλος ο σχεδιασμός να χαμηλώνει τον συντελεστή. Δεν είναι πανέμορφο αλλά είναι ωραίο.
Άλλη μάσκα έχει το σενταν που βγάζει παππουδιλα μπόλικη συνολικά.
Στενό πάντως πολύ ακόμα και μπροστά δύο άντρες με πλατες μπροστά βρίσκουν εύκολα τα μπράτσα τους.
Έχοντας μπει σε αρκετά χατς της κατηγορίας το κορολα είναι με διαφορά το μικρότερο σε συνολικό όγκο καμπίνας σε σημείο που το να λες ότι ανήκει σε ίδια κατηγορία με φοκους και Λεόν να μην είναι σωστό. ....
Τέλος μπήκα μια και στο rav....τι αμαξαρα είναι αυτή ! Αρχοντικό! Άλλη κλάση κάνει τα μοσχοπουλημενα suv της Ελλάδας να χαμηλώνουν τα μάτια....
-
Storm wrote:
parikon wrote:
Εννοείται ότι θα μπορείς να το παραγγείλεις αφού θα το έχουν στον κατάλογο. Απλά δεν το παίρνει κανένας με τασια κτλ.
Δεν ξέρω. Ρώτησα την Toyota αλλά δεν πήρα σαφή απάντηση.
Ελληνικό corolla live 1.2T:
Αυτό το βίντεο ήταν η αφορμή για να ψάξω πριν δύο μήνες την περίπτωση της Corolla Live.
https://forum.4troxoi.gr/comment/2105786544#comment-2105786544
Και τότε αναρωτιόμουν αν έρχεται αυτή η έκδοση Live. https://forum.4troxoi.gr/comment/2105786575#comment-2105786575
Και μετά απευθύνθηκα στην Toyota γιατί ήθελα να δω από κοντά την έκδοση αυτή. Παραγγελία στα 'τυφλά' δεν παίζει.
Ακόμη όμως με την απορία είμαι.
-
Αυτός στο βίντεο το έχει 1 χρόνο με μέση κατανάλωση σε 26000 χλμ 6,4 καλά πιστεύω ,σε κάποια απάντηση λέει ότι έχει δει ....228 κοντέρ τελική , τι είναι αυτά τα ιαπωνικά και σε ένα τεστ (του drive είχαν δει σε civic 1000άρι παρόμοια τελική
Storm ψάξε και πάρτο και στο εξάμηνο που θα βρεις κάτι να σε πειράζει θα στο πάρω εγώ με με μια μικρή εκπτωσούλα
-
Χε!χε!!!
Αν είχε καλύτερη εξυπηρέτηση πελατών η Toyota θα την είχα παραγγείλει από τότε.
Το μόνο που ήθελα ήταν να μου πούνε κάποιες εκθέσεις που θα μπορούσα να δω αυτή την έκδοση. Τίποτα περισσότερο, τίποτα λιγότερο.
Και είναι κρίμα γιατί το γουστάρω πολύ αυτό το αυτοκίνητο (όπως και το Civic βεβαίως-βεβαίως).
-
Χε!χε!!!
Αν είχε καλύτερη εξυπηρέτηση πελατών η Toyota θα την είχα παραγγείλει από τότε.
Το μόνο που ήθελα ήταν να μου πούνε κάποιες εκθέσεις που θα μπορούσα να δω αυτή την έκδοση. Τίποτα περισσότερο, τίποτα λιγότερο.
Και είναι κρίμα γιατί το γουστάρω πολύ αυτό το αυτοκίνητο (όπως και το Civic βεβαίως-βεβαίως).
Η χαμηλότερη νομίζω έκδοση που έφερναν είναι η active.
-
Lap wrote:
Αυτοκινηταρα....
https://it.motor1.com/reviews/222713/suzuki-swift-hybrid-la-prova-consumi/
Και turbo και δεν καιει τιποτα
.... Και στρίβει και εχει χωρους και εξοπλισμο.
Οταν σας ελεγα οτι πιανω κατι 3.6αρια με το απλο δεν με πιστεύετε.....
Ποιο yaris hybrid;;;
Αα όχι Lap. Να σε έχει ο θεός καλά αλλά έχουμε τα παιδιά που διαφωνούν για 30 περίπου quote.Μην αρχίσουν και με σένα αλλά 30 :))
Αντε καλά . Την επομενη φόρα
-
Με αφορμή τη διαφωνία που υπάρχει εδώ και 30 post κατά την άποψη μου το να συγκρίνεις υβριδικό βενζίνης με πετρέλαιο είναι σαν να συγκρίνεις μήλα με πορτοκάλια. Η σύγκριση πρέπει να γίνεται με μοντέλα αντίστοιχης κατηγορίας τα οποία είτε θα είναι υβριδικά είτε mild - hybrid για να μπορούν να βγούνε κάποια συμπεράσματα έστω σε επίπεδο 'καφενειακής συζήτησης' . Επίσης, το να βάζεις στην ίδια ζυγαριά την corolla hatchback με την corolla ts ως προς την κατανάλωση είναι λάθος καθώς έχουμε να κάνουμε με διαφορετικά αμαξώματα. Τέλος, αν κάποιος δεν εμπιστεύεται τον υπολογιστή ταξιδιού και κατανάλωσης της corolla τότε είναι δικαίωμα μου να μην εμπιστεύομαι κανέναν υπολογιστή από καμία εταιρεία. Γιατί δεν γίνεται από τη μία η toyota να κλέβει και από την άλλη οι υπόλοιπες εταιρείες να είναι αξιόπιστες επειδή μας χαλάει η ιστορία όταν μάλιστα δεν έχει περάσει μεγάλο διάστημα από το σκάνδαλο στο VW group.
-
Με αφορμή τη διαφωνία που υπάρχει εδώ και 30 post κατά την άποψη μου το να συγκρίνεις υβριδικό βενζίνης με πετρέλαιο είναι σαν να συγκρίνεις μήλα με πορτοκάλια. Η σύγκριση πρέπει να γίνεται με μοντέλα αντίστοιχης κατηγορίας τα οποία είτε θα είναι υβριδικά είτε mild - hybrid για να μπορούν να βγούνε κάποια συμπεράσματα έστω σε επίπεδο 'καφενειακής συζήτησης' . Επίσης, το να βάζεις στην ίδια ζυγαριά την corolla hatchback με την corolla ts ως προς την κατανάλωση είναι λάθος καθώς έχουμε να κάνουμε με διαφορετικά αμαξώματα. Τέλος, αν κάποιος δεν εμπιστεύεται τον υπολογιστή ταξιδιού και κατανάλωσης της corolla τότε είναι δικαίωμα μου να μην εμπιστεύομαι κανέναν υπολογιστή από καμία εταιρεία. Γιατί δεν γίνεται από τη μία η toyota να κλέβει και από την άλλη οι υπόλοιπες εταιρείες να είναι αξιόπιστες επειδή μας χαλάει η ιστορία όταν μάλιστα δεν έχει περάσει μεγάλο διάστημα από το σκάνδαλο στο VW group.
ΕΔΩ ΦΘΑΣΑΜΕ ΝΑ ΣΥΓΚΡΙΝΟΥΜΕ ΤΟ HB ΜΕ ΤΖΙΠΟΕΙΔΗ,εκεί είσαι ακόμα..??
Προφανώς πρώτα νομίζω ότι επιλέγουμε αυτοκίνητο με βάση τις ανάγκες μας και μετά κοιτάμε,αξιοπιστία,κατανάλωση,κόστος σέρβις,μεταπώληση.Πρώτα ένα αυτοκίνητο δηλαδή που να μας εξυπηρετεί και μετά τα υπόλοιπα.Δεν παίρνω corolla HB για να πηγαίνω στο μαντρί πάνω στο βουνό να ταίζω τα ζώα...!!!Ούτε για να πηγαίνω για κυνήγι στο Καιμακτσαλάν.Μέχρι τον Άγιο Αθανάσιο μια χαρά είναι...
Μετά από αυτό κοιτάμε και τα υπόλοιπα.Τώρα να καθόμαστε να δείξουμε ότι το δικό μας είναι το καλύτερο,ε.......Είπαμε αν έχεις οικογένεια δεν κάνει,αν μένεις σε χωριό με χωματόδρομο,Άγραφα που είπε και το παιδάκι προχθές στον Κυριάκο,πάλι ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ,αν θες να φορτώνεις τελάρα με ελιές από τα κτήματα και πάλι δεν,,,,αν θέλεις να πηγαίνεις ΜΟΝΟ από Μαλακάσα στα Μάλγαρα κάθε μέρα, πάρε ένα πετρέλαιο EURO -4,καίει και μαζούτ με ασφάλεια, κ.λ.π...κ.λ.π....
Η Τoyota πάντως δημοσιεύει το κόστος των σέρβις ΠΡΙΝ ΑΓΟΡΑΣΟΥΜΕ, αν αυτό λέει κάτι,που είναι έντιμο,ξέρεις τι θα πάρεις. Βάλτε στο μυαλό σας κάτι άλλους.......πως μπαίνεις και πως βγαίνεις...!!!
ΥΓ. Ούτε μισό λίτρο διαφορά στην κατανάλωση δεν δίνει η εταιρεία στα 2 corolla.
-
Καλημέρα παιδιά! Σκέφτομαι να πάρω το Corolla. Τι λέει; Καίει πολύ; Μήπως να πάρω κανένα diesel;
Υ.Γ.: Να με συμπαθάτε, αλλά ως υποψήφιο αγοραστή του Corolla η κόντρα των τελευταίων 150+ post με κούρασε.
-
Αδερφέ πουλάω της γυναίκας μου το corolla, μετά από αυτά που διάβασα. 3.900χλμ active+
Πάω να πάρω 10ετίας diesel να γουστάρω...
-
Η κόντρα των τελευταίων 150+ post κούρασε γενικά πολλούς.
Κατ'αρχήν diesel corolla δεν υπάρχει! Δεύτερο η corolla σαν αμάξι (με τους αντίστοιχους αντίπαλους κινητήρες πχ ο 1,2T ή ο καινούργιος ατμοσφαιρικός 1,5, σε σχέση με τους αντίστοιχους ίδιας ισχύος ανταγωνιστές) δεν καίει πολύ !
Δες από χώρους ποια έκδοση σου κάνει (hb, sedan, SW), από άποψη κίνησης τι μοτέρ είναι το ιδανικό για σένα (όπου υπάρχουν άλλες επιλογές από το υβριδικό μοτέρ, που είναι το ατού της σαν αμάξι. Γιατί αν πας σε κάποιο άλλο μοτέρ, υπάρχουν καλύτεροι ανταγωνιστές) και πήγαινε κανε test drive.
Απέκτησε μια δική σου αρχική αποψη για το αμαξι και μετά συζητάμε πιο συγκεκριμένα
-
καλά εδώ είπανε ότι είναι δυο τόννους με τον οδηγό (βαριές οι μπαταρίες των tesla , panasonic εεε ίδιες θα έχει και το corolla) και όταν κάποιος ανάφερε ότι είναι μόλις 30 κιλά πιο βαριά η υβριδική από την 1.2Τ έκαναν πως δεν άκουγαν ...
τώρα στα σοβαρά αν ήθελα πιο πολύ ύψος τετρακίνηση ,χώρους και πολύ μεγαλύτερη τελική θα σκεφτόμουν το παρακάτω ΤΑΝΚΣ
https://www.car.gr/classifieds/cars/view/30136172-lexus-rx-400
-
Καλημέρα παιδιά! Σκέφτομαι να πάρω το Corolla. Τι λέει; Καίει πολύ; Μήπως να πάρω κανένα diesel;
Υ.Γ.: Να με συμπαθάτε, αλλά ως υποψήφιο αγοραστή του Corolla η κόντρα των τελευταίων 150+ post με κούρασε.
Πάρε hyundai i30 1.6 diesel mild hybrid ΚΑΙ υβριδικό ΚΑΙ ντίζελ να τη λες και στους ντιζελάδες και στους κορολάδες.
-
Ο καθένας αγοράζει το αυτοκίνητο που του ταιριάζει. Προσωπικά πριν παραγγείλω την corolla (αρκετά παράπονα από την αντιπροσωπεία καθώς ακόμα έρχεται) είχα διαβάσει review και είχα δει αρκετά video στο youtube μέχρι να αποφασίσω. Όλα κατέληγαν στο συμπέρασμα ότι είναι ένα ευχάριστο σε οδήγηση και οικονομικό σε κατανάλωση αυτοκίνητο το οποίο το διαπίστωσα στο td που έκανα καθώς ο πωλητής (ως προς αυτό δεν έχω κανένα παράπονο) με πήγε και μέσα στην πόλη αλλά και σε ανοιχτό δρόμο.
pvs7 wrote:
Με αφορμή τη διαφωνία που υπάρχει εδώ και 30 post κατά την άποψη μου το να συγκρίνεις υβριδικό βενζίνης με πετρέλαιο είναι σαν να συγκρίνεις μήλα με πορτοκάλια. Η σύγκριση πρέπει να γίνεται με μοντέλα αντίστοιχης κατηγορίας τα οποία είτε θα είναι υβριδικά είτε mild - hybrid για να μπορούν να βγούνε κάποια συμπεράσματα έστω σε επίπεδο 'καφενειακής συζήτησης' . Επίσης, το να βάζεις στην ίδια ζυγαριά την corolla hatchback με την corolla ts ως προς την κατανάλωση είναι λάθος καθώς έχουμε να κάνουμε με διαφορετικά αμαξώματα. Τέλος, αν κάποιος δεν εμπιστεύεται τον υπολογιστή ταξιδιού και κατανάλωσης της corolla τότε είναι δικαίωμα μου να μην εμπιστεύομαι κανέναν υπολογιστή από καμία εταιρεία. Γιατί δεν γίνεται από τη μία η toyota να κλέβει και από την άλλη οι υπόλοιπες εταιρείες να είναι αξιόπιστες επειδή μας χαλάει η ιστορία όταν μάλιστα δεν έχει περάσει μεγάλο διάστημα από το σκάνδαλο στο VW group.
ΕΔΩ ΦΘΑΣΑΜΕ ΝΑ ΣΥΓΚΡΙΝΟΥΜΕ ΤΟ HB ΜΕ ΤΖΙΠΟΕΙΔΗ,εκεί είσαι ακόμα..??
Προφανώς πρώτα νομίζω ότι επιλέγουμε αυτοκίνητο με βάση τις ανάγκες μας και μετά κοιτάμε,αξιοπιστία,κατανάλωση,κόστος σέρβις,μεταπώληση.Πρώτα ένα αυτοκίνητο δηλαδή που να μας εξυπηρετεί και μετά τα υπόλοιπα.Δεν παίρνω corolla HB για να πηγαίνω στο μαντρί πάνω στο βουνό να ταίζω τα ζώα...!!!Ούτε για να πηγαίνω για κυνήγι στο Καιμακτσαλάν.Μέχρι τον Άγιο Αθανάσιο μια χαρά είναι...
Μετά από αυτό κοιτάμε και τα υπόλοιπα.Τώρα να καθόμαστε να δείξουμε ότι το δικό μας είναι το καλύτερο,ε.......Είπαμε αν έχεις οικογένεια δεν κάνει,αν μένεις σε χωριό με χωματόδρομο,Άγραφα που είπε και το παιδάκι προχθές στον Κυριάκο,πάλι ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ,αν θες να φορτώνεις τελάρα με ελιές από τα κτήματα και πάλι δεν,,,,αν θέλεις να πηγαίνεις ΜΟΝΟ από Μαλακάσα στα Μάλγαρα κάθε μέρα, πάρε ένα πετρέλαιο EURO -4,καίει και μαζούτ με ασφάλεια, κ.λ.π...κ.λ.π....
Η Τoyota πάντως δημοσιεύει το κόστος των σέρβις ΠΡΙΝ ΑΓΟΡΑΣΟΥΜΕ, αν αυτό λέει κάτι,που είναι έντιμο,ξέρεις τι θα πάρεις. Βάλτε στο μυαλό σας κάτι άλλους.......πως μπαίνεις και πως βγαίνεις...!!!
ΥΓ. Ούτε μισό λίτρο διαφορά στην κατανάλωση δεν δίνει η εταιρεία στα 2 corolla.
-
καλά εδώ είπανε ότι είναι δυο τόννους με τον οδηγό (βαριές οι μπαταρίες των tesla , panasonic εεε ίδιες θα έχει και το corolla) και όταν κάποιος ανάφερε ότι είναι μόλις 30 κιλά πιο βαριά η υβριδική από την 1.2Τ έκαναν πως δεν άκουγαν ...
τώρα στα σοβαρά αν ήθελα πιο πολύ ύψος τετρακίνηση ,χώρους και πολύ μεγαλύτερη τελική θα σκεφτόμουν το παρακάτω ΤΑΝΚΣ
https://www.car.gr/classifieds/cars/view/30136172-lexus-rx-400
Παιδιά, η 'κόντρα' υπάρχει επειδή εσείς τη γουστάρετε και τη συντηρείτε
Δεν ξέρω προς τί ο ανώνυμος πληθυντικός, εγώ είπα για το βάρος, συμπληρώνοντας εντός παρενθέσεως 'μη βαράτε' αν δεν τα θυμάμαι ακριβώς. Και κοίταξα τώρα που διαμαρτύρεσαι τα νούμερα:
Gross Vehicle Weight - Total (kg) 1835 kg
Kerb Weight / Unladen Weight (kg) 1375-1430 kg
Και θυμόμουν λάθος, το 1835 είναι τα συνολικά κιλά, χωρίς τα 400 κιλά ωφέλιμο.
Εγώ όμως ο ίδιος έγραψα σε προηγούμενο ποστ πως πριν οποιοσδήποτε σήμερα αγοράσει αυτόματο ντήζελ, πρέπει πρώτα να πάει να δει αν τον καλύπτουν τα υβριδικά ΤΟΥΟΤΑ ! Κι ότι είναι ανώτερη τεχνολογία. Αν δει κανείς πως για κάποιο λόγο (και δυστυχώς υπάρχουν αρκετοί, όπως χώροι, απόσταση από έδαφος, επιδόσεις σε δύσκολες συνθήκες ή ο συνδυασμός τους) δεν τον καλύπτει το υβριδικό, τότε να δει τα ντήζελ! Πως αλλιώς να το πω, πόσο πιο καθαρά;
Δεν προσπαθώ να 'θάψω' το αμάξι ή την τεχνολογία της ΤΟΥΟΤΑ, όπως εσφαλμένα προσπαθείτε εσείς να θάψετε το ντήζελ!
-
Καλημέρα παιδιά! Σκέφτομαι να πάρω το Corolla. Τι λέει; Καίει πολύ; Μήπως να πάρω κανένα diesel;
Εγώ πήγα είδα το Corolla που στο μάτι μου φάνηκε πολύ ποιοτικό αμάξι και στο σαλόνι του και σε όλα του.
Εκτός απ' το κάπως 'μπαρμπαδίστικο' σεντάν, χάτσμπακ και βάγκον είναι πολύ όμορφα και με καλό τιμόνι κι ανάρτηση διαβάζω.
Στο χατσμπακ, σε 2 εκθεσεις που μπηκα το πορτμπαγκαζ το χαν κλειστό, δεν ξεκλείδωνε λέει για να δω το μέγεθος. Χώρεσα στη θέση του οδηγού, λίγο έβρισκαν τα πόδια μου. Να κάτσω πίσω από μενα κατάφερα με τα χίλια ζόρια, λίγο ανοιχτά γόνατα και δεν είμαι και κανένας μπασκετμπολίστας, 1.80 είμαι, ούτε για πλεη μέηκερ του παλιού καιρού... το ίδιο ζόρι που έφαγα πίσω και στο καινούριο Corsa. Και καλά έμπαινες, άντε να βγείς μετά ! Πολύ καλύτερο κι απ' τα δύο το Yaris 2018 που είχαν δίπλα.
Μπήκα σε μια σεντάν που είχαν έξω, κάπως καλύτερα χώρεσα πίσω αλλά πάλι θα ήταν για 20λεπτη διαδρομή, όχι για παραπάνω. Στο χατσμπακ μου ειπαν δεν συνδεόταν το κινητό, ήταν και απαράδεκτοι οι χώροι, οπότε ρώτησα για το βάγκον που δεν είχαν στην έκθεση. Το χα δει στο youtube και μια φορά να περνάει με ξένες πινακίδες, αμαξάρα! Μου είπαν είχαν δυο εκδόσεις, μία με 28 χιλιάρικα τελείως απλό με ράδιο CD και τάσια και θα έφερναν και μια πλούσια, λίγο πάνω από 30.000€
Για τον κινητήρα 1.8 (που αρχίζει και τσιμπάει φορολογικά) με διαβεβαίωσαν πως μπορούσε να ξεκινήσει σε καρφί ανηφόρα σε γκαλντερίμι, ακόμη κι αν επειδή κατέβαινε άλλο αμάξι έπρεπε να σταματήσω ή να κάνω πίσω. Ξάδερφος με CHR είπε πως δεν έχει πρόβλημα σε αντίστοιχο δρόμο και βγαίνει. Παρ' όλα αυτά με προβλημάτιζαν τα 140 Νμ ροπής... και ψάχνω να βρω ένα νούμερο συνδυαστικό με τον ηλεκτροκινητήρα που δίνει ροπή από χαμηλά, μόνο ένας φίλος εδώ στο νήμα είχε αναρτήσει πληροφορία, αλλά δεν ήμουν βέβαιος πως θα έβγαινε εκεί που θέλω το καλοκαίρι.
Αλλά πολύ στενάχωρο πίσω το CHR των 25 χιλιάδων και κλειστοφοβικό ως επιβάτης που μπήκα, μόνο το βάγκον θα με κάλυπτε σε χώρο. Διαβάζω για 600λτ και ίγο μακρύ, περίπου σαν το Φόκους βάγκον που έχουμε τώρα.
Για το θόρυβο του κιβωτίου που γράφουν, δεν παρατήρησα τίποτα ενοχλητικό, απλά λίγο διαφορετικός ήχος στο CHR. Στο ανέβα Πήλιο γράφει 4μιση με 5 λίτρα λέει ο ξάδερφος, στο κατέβα 3-3μιση, οπότε έχει μέση γύρω στα 4,2λτ, για εθνική δεν ρώτησα γιατί δεν πάει και πουθενά αλλού αυτός να το μετρήσει.
Άντε να καίει 5λτ στο Βόλο Λάρισα (πάμε απ΄την παλιά, γιατί οι κλέφτες θέλουν 9€ διόδια) ή να πλησιάζει τα 6 λίτρα για το Αθήνα ή Θεσσαλονίκη πατημένος, παραπάνω δε νομίζω με τίποτα. Δηλαδή 6,5€ με 9€ για 100 χιλιόμετρα, δεν είναι κι άσχημη κατανάλωση, ειδικά για όσο έχουμε φθηνή βενζίνη. (καμιά σχέση με τα 3€ του CNG που πήραν στην οικογένεια βέβαια, αλλά για βενζίνη πολύ καλή κατανάλωση).
Μόνο η απόσταση απ' το έδαφος με ανησυχούσε, καθώς με 13,5 πόντους θα ήθελε πολύ προσοχή να μη βρω σε όποιο απ' τα εξοχικά στα χωριά μας κι αν πάω, ή το καλοκαίρι σε καμιά παραλία (κάτι άμμος Πανταζή και τέτοια περίεργα Πηλιορείτικα, ούτε κατά διάνοια). Το άφησα για την επόμενη φορά που θα ερχόμουν, να αποφασίσω για αγορά ή όχι.
Τελικά βρέθηκε προσφορά σε ευρωπαϊκή μάρκα, φουλ εξοπλισμού (ναβι, κλίμα, κάμερες και λοιπά καλούδια αλλά χωρίς λεντ, είχε όμως grip control & hill descent) με γιαπωνέζικο αυτόματο κιβώτιο και ντήζελ 1.5λτ με 300 Νμ ροπή να μη το φοβάμαι στην ανηφόρα στο χωριό, και απόσταση απ΄το έδαφος 18 πόντους (ιδανικό μήκος, μπαίνει παντού) για τις παραλίες, με άνετους χώρους στη καμπίνα και πορτμπαγκαζ από 420λτ μέχρι 510λτ αν έσπρωχνα τα συρόμενα καθίσματα μπροστά σαν να είναι Κορόλα χάτσμπακ. Μέση κατανάλωση στον υπολογιστή βγάζει 5.2 με 5.5λτ, οπότε το λογαριάζω στα 6 με 7€ ανά 100 χιλιόμετρα, αλλά θέλει να κυκλοφορήσει κι άλλο για να βγει καλή στατιστική.
Με 20.800€ ήταν πολύ καλή περίπτωση για να το αγνοήσω. Ελάχιστα φθηνότερο απ' τη χάτσμπακ που δεν με βόλευε με τίποτα και 10 χιλιάρικα διαφορά απ΄τη βάγκον είναι πολλά λεφτά... ακόμη και να βγάλει καμιά ντιζελο-βλάβη μετά τη 5ετη εγγύηση (όπως την έπαθε φίλος με VAG κι ήθελε κοντα 2 χιλιάρικα μπεκ), το 10χιλιαρο και η διαφορά στα καύσιμα μαζεύονται καλό μαξιλάρι, είναι σα να χεις σχεδόν 1-2 χιλιάρικα διαφορά το χρόνο για την ωφέλιμη ζωή του αμαξιού.
Οπότε γι αυτό την απαρνήθηκα τη Κορόλα που ήταν η πρώτη μου σκέψη. Είναι πολυπαραγοντική εξίσωση η απόφαση αγοράς, δεν φτάνει μόνο να έχει χαμηλή κατανάλωση το αμάξι
Το μόνο που σκέφτομαι είναι πως ίσως ζηλέψω όταν βγει το Yaris Cross εφόσον έχει ικανοποιητικό χώρο αποσκευών και μείνει κάτω από τη τιμή του CHR, αυτό μάλιστα!...
-
Να πας να κάνεις td να δεις αν σου αρέσει - ταιριάζει. Εγώ στο 1.75 (το ξέρω ότι είμαι κοντός) δεν είχα κανένα πρόβλημα ούτε στη θέση του οδηγού ούτε στο να καθίσω πίσω. Επίσης, και πορτ παγκάζ άνοιξα και μεγάλη βόλτα πήγα. Αν σου κάνουν τέτοια 'κόλπα' φύγε και πήγαινε αλλού. Ως προς τους χώρους σίγουρα δεν είναι focus αλλά δεν είναι και για στρουμφάκια
Καλημέρα παιδιά! Σκέφτομαι να πάρω το Corolla. Τι λέει; Καίει πολύ; Μήπως να πάρω κανένα diesel;
Υ.Γ.: Να με συμπαθάτε, αλλά ως υποψήφιο αγοραστή του Corolla η κόντρα των τελευταίων 150+ post με κούρασε.
-
Οδηγησατο κορολα για να έχω φίλη μου άποψη το υβριδικό 1.8.
Εντάξει κλασικά όταν το βάζεις μπρος μηδέν κραδασμός νομίζεις ότι δεν έχει πάρει λόγω του ηλεκτροκινητήρα.
Πολύ ωραίο τιμόνι μαλακά προοδευτικά φρένα πολύ καλή ανάρτηση θύμισε στην λακούβες την συμπεριφορά του σιβικ.
Ωραία στρωτή επιτάχυνση δεν μπορώ να πω ότι όταν του ζήτησα γκάζι δεν ανταποκρίθηκε με κάλυψε, φυσικά δεν είναι για γούστα πατάς και ότι κάνει.
Εννοείται μηδένισα την κατανάλωση και σε 28 χλμ που έκανα από την Τογιότα πόλις περιοχή ΙΚΕΑ ως την ανηφόρα καρδίας και πίσω δλδ στον δρόμο Μουδανιών τελικά έκλεισε στα 6 λτ με μέση ταχύτητα 66 χλμ. Στο πρώτο κομμάτι της διαδρομής ευθεία και μετά έντονη ανηφόρα με ταχύτητα ως 140 και σβήνοντας μόνο μια δύο φορές ο κινητήρας η κατανάλωση έπιασε τα 9.2.
Στην επιστροφή που ήταν έντονα κατηφορική και μετά ευθεία έκλεισε στο 6. Στην επιστροφή το πάτησα για κάνα χλμ ως τα 160 όμως μπήκα στο παιχνίδι να πατάω λίγο γκάζι και να βλέπω να σβήνει ο κινητήρας. Κατάφερα μεχρι και στα 120 ακόμα να σβήσει κάνα δυο φορές το οποίο είναι εντυπωσιακό.
Γενικά αν μπεις στην λογική της οικονομίας και να χαϊδεύεις τόσο όσο το γκάζι ή να κουκπωνεις cc η κατανάλωση πέφτει. Φυσικά αν πατάς σταθερά το γκάζι ανεξάρτητα από την ταχύτητα που έχεις ο κινητήρας μπορεί και να μην σβήσει ποτέ , δλδ όσο ζητάς λογικά η μπαταρία μπαίνει στην άκρη.
Εννοείται αν ήμουν κάτοχος και με ενδιέφερε η οικονομία θα μπορούσα να πετύχω την ίδια μέση ταχύτητα με πιο προσεκτικό χειρισμό του γκαζιού, δλδ έπαιρνε και άλλο κατέβασμα.
Από τους 3-4 τελευταίους που το έκαναν βόλτα πέτυχα την χαμηλότερη κατανάλωση.
Προσφορά 22.500 τελική για το ακτιβ + ( επιτόκιο 9.5% τελικό μιλάμε για πολύ τόκο...).
Τελική εκτίμηση για το χατς. Αν είσαι ως 1.80 ή αν είσαι ψηλότερος αν δεν σε ενδιαφέρει πόσο χώρο αφήνεις για τους πίσω , πίσω από εμένα κάθεται μόνο παιδί δημοτικού, και βολευεσαι στα ταξίδια με μια μεγάλη βαλίτσα και 3-4 σακίδια ώμου το χατς σε αυτά τα λεφτά είναι πολύ τιμια επιλογή.
Παίρνεις ένα πολύ ευχάριστο στην οδήγηση αμάξι ( φυσικά όχι γκαζιαρικο) με ωραίο τιμόνι ,φρένα πολλαπλούς με ωραίο σαλόνι ποιοτικό , με πλήρη ομπρέλα συστημάτων ασφαλείας ( μόνο το τυφλό σημείο δεν έχει καμία κορολα νομίζω) με φώτα λεντ ( όχι φουλ λεντ στην ακτιβ + λείπει η μεσαία σκάλα) το οποίο είναι μανούλα στην οικονομία στην πόλη και εκτός αν το προσέξεις και δεν ζητάς επιμονή επιτάχυνση την ρίχνεις και εκεί.
Φάουλ για εμένα το ότι δεν κατάφεραν να δώσουν 3-4 εκ χώρο για τα πόδια των πίσω αναγκάζοντας κάποιον που τον ψάχνει να πρέπει υποχρεωτικά να φορτωθεί + 28εκ αμάξωμα.
-
Οχι για να μη λετε μονο εμενα
Toyota Corolla 2019