-
nico wrote:
Αλλά η renault τσιγκουνεύτηκε λίγους πόντους μήκος πχ 4.30-4.35 για να έχει το τέλειο μεγεθος τόσο για οικογενειακό όσο και για μετακινήσεις σε αστικό περιβάλλον.
Τι εννοούμε λέγοντας αστικό περιβάλλον;
Αν εννοούμε για Αθήνα, Αμπελόκηπους-Πατήσια-Μαρούσι-Ν.Ιωνία-Γαλάτσι κ.τ.λ., τότε 4.35μ. είναι πολύ.Πιο χρήσιμο ίσως κάτι έως 4.15-4.20μ. -κι ακόμη καλύτερα- και μικρότερο. Άν εννοούμε π.χ. Βριλήσσια,Παλλήνη,Αγ. Στέφανο κ.α. τέτοιου τύπου προάστια 4.30μ. και 4.50μ. είναι ο.κ. Ή αν η καθημερινή μετακίνηση περιλαμβάνει από parking σε parking κι εκεί ο.κ.
Επίσης, όπως σωστά επισημαίνεις, παίζει ρόλο και το πλάτος σε κάποιες δύσκολες,στενές καταστάσεις μέσα σε πόλη.
Έχω κυκλοφορήσει Αθήνα λίγο με C3 Aircross και περισσότερο με πετρέλαιο Arona, και το 2008 είναι ακριβώς το ίδιο πράγμα, τα αλλα δεν ειχαν και κάμερα, αλλά περίπου όπως πάρκαρα - παρκάρω. Το Sportage ας πουμε μου φαινόταν τεράστιο, δυσκολεύτηκα σε παρκαρίσματα, και τελικά δεν πήγαμε C suv για το μέγεθος.
Αν πας στα 4.15 είσαι πολύ κάτω στην κατηγορία, είσαι 15 πόντους από hatchback, και οριακά για οικογένεια με πάνω από ένα παιδί (εκτός αν είναι οικογένεια mignon) ή δεν σε ενδιαφέρει πολύ η φόρτωση ή οι χώροι, ή τα πολλά ταξιδάκια (οπότε και φόρτωμα και άνετοι χώροι).
Τωρα 5-10 πόντοι δεν είναι μεγάλο πράγμα σε ολικό μήκος (σε εσωτερικό καμπίνας είναι τεράστια διαφορά αλλα δεν είναι ανάλογο του εξωτερικού).
4.30plus - 4.50 μιλάμε για C suv, δεν πάρκαρα τέτοιο πράγμα εκεί που δούλευα κάποιες μέρες την εβδομάδα, με τίποτα. Ούτε σε κάποιο από τα σπίτια μου χώραγε το 4.50(π.χ C5 Aircross) να παρκάρω.
Το Peugeot λέμε οτι ειναι λίγο 'στενουλι', με 3-4 πόντους ακόμη θα ήταν 5θεσιο. Εκτός για μια οικογένεια mignon (υπάρχουν και αυτές!).
Ωραίο B suv είναι το Seltos, πολύ ωραίοι χώροι μέσα για 4 μελης οικογένεια. Αν ήταν λίγο φθηνότερο από 2008 και ερχόταν Ελλάδα μάλλον θα το προτιμούσα, και ειδικά με mild hybrid diesel (τελικά δεν θα το φέρει Ευρώπη) που θα είχε πολύ καλύτερες επιδόσεις από Sportage και ανταγωνιστικό σε κατανάλωση και ρύπους σε σχέση με τα PSA πετρέλαια που τα θεωρώ κορυφαία.
-
nico wrote:
Αλλά η renault τσιγκουνεύτηκε λίγους πόντους μήκος πχ 4.30-4.35 για να έχει το τέλειο μεγεθος τόσο για οικογενειακό όσο και για μετακινήσεις σε αστικό περιβάλλον.
Τι εννοούμε λέγοντας αστικό περιβάλλον;
Αν εννοούμε για Αθήνα, Αμπελόκηπους-Πατήσια-Μαρούσι-Ν.Ιωνία-Γαλάτσι κ.τ.λ., τότε 4.35μ. είναι πολύ.Πιο χρήσιμο ίσως κάτι έως 4.15-4.20μ. -κι ακόμη καλύτερα- και μικρότερο. Άν εννοούμε π.χ. Βριλήσσια,Παλλήνη,Αγ. Στέφανο κ.α. τέτοιου τύπου προάστια 4.30μ. και 4.50μ. είναι ο.κ. Ή αν η καθημερινή μετακίνηση περιλαμβάνει από parking σε parking κι εκεί ο.κ.
Επίσης, όπως σωστά επισημαίνεις, παίζει ρόλο και το πλάτος σε κάποιες δύσκολες,στενές καταστάσεις μέσα σε πόλη.
Σωστή τοποθέτηση. Πολύ σωστή.
Πολλοί (πάρα πολλοί) αντιλαμβάνονται ως αστική μετακίνηση, την οδήγηση από το ιδιωτικό πάρκινγκ της οικίας στο εταιρικό πάρκινγκ της εργασίας. Και άντε και μέχρι το μεγάλο σούπερ μάρκετ όπου πάντα υπάρχει διαθέσιμη θέση στάθμευσης.
Αυτό όμως δεν είναι αστική μετακίνηση. Η αστική μετακίνηση περιλαμβάνει και διαδρομές χωρίς την ύπαρξη κάποιας θέσης στάθμευσης. Και τουλάχιστον όσον αφορά την Αθήνα και τα προάστιά της οι μετακινήσεις αυτές είναι μαρτύριο όσο αυξάνεται το μήκος του αυτοκινήτου. Όχι μόνο για το θέμα του παρκαρίσματος αλλά και για την ευελιξία, αφού σε πολλές περιπτώσεις ακόμη και απλές μανούβρες είναι αδύνατες λόγω μικρού πλάτους δρόμων.
-
Μην ξεχνάμε πως υπάρχει και η δυνατότητα χρήσης χώρου στάθμευσης με πληρωμή
Για ευκαιριακές χρήσεις πχ. μια μέρα που θα κατέβεις στο κέντρο για μια δουλειά - βέβαια, μπορείς να χρησιμοποιήσεις και ΜΜΜ - θυσιάζεις την άνεση, κερδίζεις σε χρόνο και χρήμα τις περισσότερες φορές. Τα Χριστούγεννα έτυχε να πάω στο Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος - φεύγοντας από το χώρο στάθμευσης του ιδρύματος γινόταν χαμός στους δρόμους από σταθμευμένα αυτοκίνητα (καινούρια, ακριβά, κλπ.) που ήταν επισκέπτες. Αν πηγαίνεις μια φορά το μήνα και έχεις δώσει 25κ, προσωπικά δίνω και λεφτά για στάθμευση με έμμεσο κέρδος σε χρόνο, νεύρα και πιθανές ζημιές.
Αν πηγαίνεις καθημερινά στο κέντρο για δουλειά, προσωπικά κοιτάω για εναλλακτικές όπως μετακίνηση με συνάδελφο, γείτονα, κλπ, στάθμευση λίγο πιο μακριά (όχι έξω από το γραφείο!), ΜΜΜ, ενοικίαση χώρου στάθμευσης, κλπ.
-
nico wrote:
Αλλά η renault τσιγκουνεύτηκε λίγους πόντους μήκος πχ 4.30-4.35 για να έχει το τέλειο μεγεθος τόσο για οικογενειακό όσο και για μετακινήσεις σε αστικό περιβάλλον.
Τι εννοούμε λέγοντας αστικό περιβάλλον;
Εννοείται ότι ο καθένας το βλέπει από την δική του οπτική γωνία. Αστικό περιβάλλον δεν είναι μόνο τα στενά της Αθήνας αλλά και οι επαρχιακές πόλεις, όπου συνήθως εκτός ενός μικρού κομματιού του κέντρου υπάρχει μια σχετική άπλα πχ με 10-15 λεπτά περπάτημα είσαι με τα πόδια στο κέντρο. Ούτως ή άλλως για κίνηση στο χάος της Αθήνας αρκεί πχ ενα μεταχειρισμένο yaris δεκαετίας για να μην το νοιάζεσαι και πολύ, ακόμα και το Captur εμένα θα μου φαινόταν μεγάλο. Οπότε ας το πούμε καλύτερα για ένα ημιαστικό περιβάλλον και για allaround οικογενειακό αυτοκίνητο το kadjar είναι λίγο μεγάλο και το τρέχον captur είναι λίγο μικρό. Κάπου στη μέση είναι το ιδανικό.
-
Έχει πάρει κανείς προσφορά τώρα που άνοιξαν οι αντιπροσωπείες; υπάρχει καμία έκπτωση;
-
Καλημέρα. Τις τιμές πως τις είδατε ?? Φυσιολογικές , υψηλές ??? Δεν έχω δει κάποιο σχόλιο.
-
Γεια σας κυριοι μετα απο καιρο... Το πραγμα εχει ως εξης... Η μονη προσφορα που ισχυει ειναι για το χρωμα-διχρωμια, ειναι δωρακι. Απο εκει και περα καποιοι προσθετουν τα κλασσικα συναγερμο gps tracker ισως και ασφαλεια (ψυλο σαπια απ οτι εχω καταλαβει) . Δεν εχει γινει καποια μειωση στην τιμη η κατι αλλο τρομερο οπως θα περιμεναμε καποιοι. Το κακο της υποθεσης ειναι για οποιους ενδιαφερονται για ανταλλαγη , εκει εχει πεσει τρελλη υφεση οποιος περνει αμαξι δινει τιμη 50% κατω, απο προσωπικη μου εμπειρια αυτη την εποχη...
-
-
Το τσέκαρα σήμερα στην έκθεση, στενότερο μέσα και στη θέση του οδηγού και πίσω σε σχέση με το duster μου. Οριακά το απορρίπτω λόγω χωρών. Μέσα και έξω μου άρεσε αρκετά, η 7αρα οθόνη μια χαρά ήταν και ωραία ποιότητα εσωτερικά. Δεν έχει ανανεωθεί ο τιμοκατάλογος που ίσχυε ως 30/4, όποτε μου είπαν στον ανανεωμένο υπάρχει μικρή πιθανότητα για μείωση τιμής λόγω και της κατάστασης
-
Το είδα σε έκθεση καί μού άρεσε αρκετά.
Στους πίσω και σε σχέση με το Puma, υπάρχει περισσότερος χώρος,ή τουλάχιστον αυτή την αίσθηση είχα.
Επειδή όμως ενδιαφέρομαι για το 1.0 , ξέρει κάποιος σίγουρα αν είναι 5ταχυτο;
Ήταν τό αυτόματο στην έκθεση καί δεν ρώτησα...
-
Το είδα σε έκθεση καί μού άρεσε αρκετά.
Στους πίσω και σε σχέση με το Puma, υπάρχει περισσότερος χώρος,ή τουλάχιστον αυτή την αίσθηση είχα.
Επειδή όμως ενδιαφέρομαι για το 1.0 , ξέρει κάποιος σίγουρα αν είναι 5ταχυτο;
Ήταν τό αυτόματο στην έκθεση καί δεν ρώτησα...
Από όσο ξέρω έχει 5.
Το Puma έχει πολύ μικρούς χώρους για την κατηγορία, δεν είναι μεγάλο κατόρθωμα ότι το περνάει! αντίστοιχα όμως το Puma έχει μεγαλύτερο χώρο αποσκευών (δεν έχει ρεζέρβα όμως), και εκεί στο Captur δίνουν αληθινή μέτρηση 377λίτρα (όχι πολύ σπουδαίο νούμερο).
Για τέτοιο αυτοκίνητο νομίζω ο κινητήρας είναι στα όριά του, αν βάλεις 4 άτομα και πράγματα μέσα θα έχεις λίγο θέμα πιστεύω, και δεν έχει και τόσο ροπή από χαμηλά όπως ένας μικρός πετρελαίου για να σπρώξει εκεί που χρειάζεται.
Το μεγαλύτερο πλεονέκτημα αυτή τη στιγμή που δίνω στο groupe είναι αυτός ο φοβερός 1.33 βενζίνης, δεν θα το έβλεπα με άλλον κινητήρα αυτό το αυτοκίνητο. ο 1.0 μπορεί να είναι επαρκής για το Clio αλλά το Captur είναι πολύ μεγαλύτερο, βαρύτερο και παίρνει περισσότερα πράγματα μέσα.
Αν σε ενδιαφέρει αυστηρά τόσο μικρός κινητήρας θα έδινα το πλεονέκτημα στον mild hybrid του Puma.
Aν κοιτάς και πολύ φθηνή έκδοση του Captur, τότε το Puma σχεδόν σίγουρα θα προσφέρει πολύ περισσότερα πράγματα.
Σημείωση: Ξέχασα ότι δίνουν κάτι 2008 Active κοντά στα 18.000, με τον 1.2 κινητήρα που είναι καθολικά ανώτερος του 1.0 της Renault. Ίσως είναι ανάμεσα στα 16.000 του άδειου Captur και πολύ κοντά σε εξοπλισμό με τα 20.000 του Puma.
-
Εμπεριστατωμένη άποψη, ευχαριστώ πολύ!
Με ενδιαφέρει τό αέριο-για οικονομία στην κατανάλωση προφανώς- που βγαίνει μόνο σε 1.0...
-
Εμπεριστατωμένη άποψη, ευχαριστώ πολύ!
Με ενδιαφέρει τό αέριο-για οικονομία στην κατανάλωση προφανώς- που βγαίνει μόνο σε 1.0...
Ευχαριστώ, και συγνώμη, δεν κατάλαβα ότι κοίταγες με αέριο, δεν ξέρω τίποτα για αυτό, κάποιος άλλος μπορεί να σε κατατοπίσει περισσότερο!
Όλα τα σημερινά αυτοκίνητα είναι πολύ υψηλών προδιαγραφών πάντως, το Captur είναι 2020, δηλαδή ποιο καινούργιο δεν γίνεται!
-
Συμφωνώ με τον Dublin. Η μικρή ροπή του 1.0 (μόνο 160Νμ σε σχέση μέ άλλα 1.000αρια) και ο δισταγμός που έχει στο ξεκίνημα και μέχρι να πιάσει 2.000σαλ. για εμένα τον κάνουν αποτρεπτικό (μην πω απαγορευτικό) για το Captur. Το 5τάχυτο κιβώτιο δεν βοηθάει επίσης (είναι 10 χρόνια πίσω η Ρενώ σε αυτό τον τομέα, άκου 5αρι εν έτη 2020). Δεν έχει σχέση με το τράβηγμα του 125αρι Ecoboost, ούτε καν με τον TSi και φυσικά με τον 1.2 της PSA.
-
Και το Τ-κρός και τα αδέλφια του 5άρια έχουν στους μικρούς κινητήρες.
-
Και το Τ-κρός και τα αδέλφια του 5άρια έχουν στους μικρούς κινητήρες.
To ξέρω και είναι επίσης τραγικό. Αλλά τα VAG τουλάχιστον έχουν 1.000αρι με 115 και 6αρι, ενώ το Clio δεν έχει, προς το παρόν τουλάχιστον, γιατί στο Micra υπάρχει με 117 ίππους.
-
Καλημερα κυριοι...μετα απο 6 μηνες αναμονης απο την παρουσιαση επιτελους το αμαξι εφτασε στο χερια μου..1.5cc 95 αλογα dynamic...θα ηθελα να κανω ενα πρωτο review... Θα επικεντρωθω σε βασικα κομματια μιας και το εμφανισιακο ειναι εντελως υποκειμενικο... Οδηγοντας το πρωτη φορα καταλαβενεις αμεσως οτι εχει γινει τρομερη δουλεια πανω στο 'βημα' του αμαξιου,Ποιοτητα κυλισης τρομερη. Η ηχομονωση απο την αρχη ηταν ενα ερωτηματικο λογο κροταλισματος του diesel,αυτο που μπορω να πω τωρα ειναι οτι το μοτερ ειναι τοσο φρονιμο που τουλαχιστον στο εσωτερικο δεν καταλαβενεις το παραμικρο. Τωρα,ακομα ενας ενδιασμος ηταν τα 95 αλογα. ΚΑΝΕΝΑ απολυτως θεμα, η 240 ροπη κανει αψογα την δουλεια της,για ηρεμα αγορια σαν και εμενα που δεν ειναι για τρελλα γκαζια ειναι οτι πρεπει,παραπανω και απο το απαιτουμενο θα ελεγα...τωρα παμε στο συγκλονιστικο κομματι για εμενα. Καταναλωση...τα ματια μου κανανε αστερακια... Μετα απο 4 μερες και 1000km βολτας καταναλωση μεσα στην αθηνα χωρις eco και σχετικα ελαφρι ποδι χωρις δευτερες τριτες γεματες, 4,5-5, στην εθνικη με πιλοτο στα 120-130 παιδια εφτασε μεχρι και 3.7-3.8 (απιστευτο στα δικα μου ματια). Νεα φιλαδελφια-ερετρια (ευβοια) 210km αποστασης 10 ευρω πετρελαιο...δεν εχω να πω κατι αλλο... Απο συστηματα δεν το συζηταμε εχει και παραπανω απο οσα θα χρειαστει ενας ελληνας οδηγος, οι οθονες κτλ δουλευουν πολυ σωστα και ειναι εύχρηστες χωρις να κουραζουν και να μπερδευουν,οι φωνητικες εντολες τιμονιου σχετικα γρηγορες χωρις θεματα. Το θεμα αποσκευων πορτ παγκαζ δεν το αναφερω γιατι ειναι στις αναγκες του καθενος.. θεματακια μεχρι στιγμης, εχω μια δυσκολια με την ορατοτητα του πισω μερους και την καποιες φορες σε εξοδο απο καθετη με τις πλαινες κολωνες του αμαξωματος,πρεπει να σκυβεις για να δεις αν ερχεται καποιος,παρολα αυτα ανεκτο.. Σαν συμπερασμα αυτο που κυριαρχει ειναι το ποσο απαλα και ομαλα συμπεριφερεται το αυτοκινητο,απο την πρωτη βολτα καταλαβενεις οτι το αμαξι συνεργαζεται αψογα.
Ps. Δεν το εκανα ποτε test drive λογο καταστασης..απλα εμπιστευτικα τους γαλλους.ρωτηστε αφοβα οτι αλλο θελετε
-
Καλά ταξίδια να έχετε , να το χαρείτε όσο γίνεται περισσότερο .
Η dynamic έκδοση πράγματι είναι εξαιρετική .
Για τα 95 άλογα και τις επιδόσεις τους , είναι θέματα που πρέπει να τα ξέρεις και να τα δεχτείς .
Σαν αμάξι είναι όμορφο και μέσα και έξω και έχει και χώρους , ίσως μεγαλύτερους από το 2008 , τουλάχιστον μπροστά που μπήκα .
Η τιμή καταλόγου είναι 22190 . Εσένα πόσο σου το άφησαν ?
-
Καλά ταξίδια να έχετε , να το χαρείτε όσο γίνεται περισσότερο .
Η dynamic έκδοση πράγματι είναι εξαιρετική .
Για τα 95 άλογα και τις επιδόσεις τους , είναι θέματα που πρέπει να τα ξέρεις και να τα δεχτείς .
Σαν αμάξι είναι όμορφο και μέσα και έξω και έχει και χώρους , ίσως μεγαλύτερους από το 2008 , τουλάχιστον μπροστά που μπήκα .
Η τιμή καταλόγου είναι 22190 . Εσένα πόσο σου το άφησαν ?
Κοιτα η τιμη εμεινε εκει,το αμαξι τελιωμενο εφτασε 22.600, με φακελους πινακιδες κτλ. Αλλα, δυχρωμια δωρο,συναγερμο, και ασφαλεια για ενα χρονο (βαλσαμο στην παρουσα φαση) με τα βασικα κλοπη,κρυσταλλα,πυρκαγια κτλ...
-
Καλοτάξιδο και να το χαρείτε με υγεία!
Μάλλον δεν είχες diesel πριν, για να ενθουσιαστείς τόσο!
Οι σύγχρονοι diesel έχουν απίστευτα πλεονεκτήματα, για όποιον ενδιαφέρεται ας διαβάσει και αυτό το αρθράκι
ΠΡΟΣΘΕΣΗ: να σε ρωτήσω κάποια πράγματα που δεν έχω καταλάβει ή δεν έχω βρει στο σάιτ το Ελληνικό.
ο κατασκευαστής τι σου δίνει για α) κατανάλωση μικτή β) 0-100 γ) τελική και δ) τι τέλη κυκλοφορίας πληρώνεις;
Ευχαριστώ
Renault Captur II