-
@thodoris91 said in Yaris / Auris κινητήρας 1NR-FE 1,33 και κατανάλωση λαδιού:
Απ' οτι εχω καταλάβει στον συγκεκριμένο κινητηρα η καλύτερη επιλογή ειναι λιπαντικά ιξώδους 0w20...ο ήχος στην εκκίνηση πολύ πιθανόν να προέρχεται απο την καδενα χρονισμού
Σωστά τα λες. Ο θόρυβος είναι απο το λάθος λάδι μεχρι να κυκλοφορήσει κ να ζεσταθεί.
-
@ilias-a said in Yaris / Auris κινητήρας 1NR-FE 1,33 και κατανάλωση λαδιού:
Αν καποιος πιστευει οτι καποιου ειδους παρομοιο χημικο μπορει να κατεβει απο τα 2 ελατηρια πιεσεως του εμβολου να περιβαλει το τριτο του λαδιου και να το καθαρισει μαζι του, εδω σε καθαρα ελεγχομενο περιβαλλον και σε ανοικτα κυλινδρα δεν καταφερε να δρασει στις ακρες του εμβολου.
https://www.youtube.com/watch?v=BQpL7KogEWk&ab_channel=ОлегВячеславович
Το βιντεο δεν μου λέει τίποτα απολύτως. Καμία απολύτως χρήσιμη πληροφορία πραγματικά. Προσωπικά όπως έχω γράψει εδώ και χρόνια κ είχα ανεβάσει κ φωτογραφίες με ενδοσκοπική κάμερα, μετά απο ένα καθαρισμό, ήταν προφανέστατα καθαρή σε σχέση με πριν η κεφαλή του πιστονιού. Τα ελατήρια προφανώς και καθάρισαν αφού απο τα >5L κατανάλωση λαδιού / 5000χμ, έπεσα στα 750ml / 5000χμ.
Όμοιας λογικής με το xado είναι κ το ακόλουθο, που δείχνει μια χαρά πως καθαρίζει τα πάντα, στο ακόλουθο βίντεο https://www.youtube.com/watch?v=ABCX_9QdTI0
-
Ένα απο τα πολλά σωστά βίντεο που κυκλοφορούν κ εξηγεί ο τύπος γιατί δημιουργείται το πρόβλημα.
Απο κει και πέρα είναι αυτονόητο πως ο καθαρισμός πρέπει να γίνεται πριν φτάσουμε στο στάδιο 3 που αναφέρει στο βίντεο. Αν φτάσεις στο στάδιο 3, είναι πλέον αργά.
Αν κάνεις τον καθαρισμό στο 1 - 2 στάδιο, τότε θα σωθεί το αμάξι, αρκεί να αλλάξεις μελλοντικά τη συντήρηση σου. Συχνές αλλαγές λαδιών (<7500χμ), σωστό ιξώδες 0-20 και συχνές αλλαγές ταχυτήτων >4000 στροφές. Αν είσαι στο στάδιο 3, τότε ΔΕΝ γίνεται να επισκευάσει τις μηχανικές φθορές ένα καθαριστικό.
στο 5.30 του βίντεο αναφέρει τα στάδια
-
Όντως είναι το καλλίτερο βίντεο και η σύνοψη του είναι:
Όλα τα toyota που τα παίρνουμε για την τρομερή τους οικονομία στην κίνηση της πόλη εξ ορισμού είναι για αλλαγές στα 7500 χλμ ή στους έξι μήνες λόγω δυσμενών συνθηκών!
Τουλάχιστον να επιμένετε για τα σωστά λάδια στην αντιπροσωπεία 0W-20/16/8 !
Αν καταλάβατε το βίντεο τα καλλίτερα μεταχειρισμένα ασχέτου μάρκας είναι αυτά που πάνε πχ απο την Βάρη στην Κηφισιά ,της Αττικής Οδού δηλ που προλαβαίνουν και ζεσταίνουν καλά τα υγρά τους αλλα δεν τα θέλετε γιατί βάζετε φίλτρο μέχρι 100.000 χλμ στις αναζητήσεις
-
Καλησπέρα σας, είμαι κάτοχος ενός auris 1,33 του 2012 και απλά θα γράψω και εγώ την ιστορία μου.
Το αμάξι δεν έκανε ή κάνει πολλά χιλιόμετρα και έτσι στον πρώτο χρόνο η Τογιότα έβαλε λάδι 10-40 και στον 5ο χρόνο που έληγε η εγγύηση έχανε 100ml που δεν έδωσα σημασία.
Του συμπλήρωνα κάποια ml μέχρι φέτος που διάβασα εδώ τι συμβαίνει και πήγα για καθαρισμό xado στα 82.000 χιλιόμετρα ενώ μου έκαιγε 1 λίτρο ανά 5.000 χιλιόμετρα.
Μετά από 2.500 χιλιόμετρα έχει κάψει ένα λίτρο! Δεν έγινε τίποτα με τον καθαρισμό και καίει παραπάνω διότι το λάδι είναι ποιο λεπτό.
Η επισκευή είναι μονόδρομος για το κάψιμο του λαδιού (ο καθαρισμός xado είναι σαν να μην έγινε ποτέ) αν και όπως είπα το αμάξι δεν κάνει πολλά χιλιόμετρα και είναι ήδη 13 χρόνων.
-
@gpil said in Yaris / Auris κινητήρας 1NR-FE 1,33 και κατανάλωση λαδιού:
Καλησπέρα σας, είμαι κάτοχος ενός auris 1,33 του 2012 και απλά θα γράψω και εγώ την ιστορία μου.
Το αμάξι δεν έκανε ή κάνει πολλά χιλιόμετρα και έτσι στον πρώτο χρόνο η Τογιότα έβαλε λάδι 10-40 και στον 5ο χρόνο που έληγε η εγγύηση έχανε 100ml που δεν έδωσα σημασία.
Του συμπλήρωνα κάποια ml μέχρι φέτος που διάβασα εδώ τι συμβαίνει και πήγα για καθαρισμό xado στα 82.000 χιλιόμετρα ενώ μου έκαιγε 1 λίτρο ανά 5.000 χιλιόμετρα.
Μετά από 2.500 χιλιόμετρα έχει κάψει ένα λίτρο! Δεν έγινε τίποτα με τον καθαρισμό και καίει παραπάνω διότι το λάδι είναι ποιο λεπτό.
Η επισκευή είναι μονόδρομος για το κάψιμο του λαδιού (ο καθαρισμός xado είναι σαν να μην έγινε ποτέ) αν και όπως είπα το αμάξι δεν κάνει πολλά χιλιόμετρα και είναι ήδη 13 χρόνων.
99% θεωρώ δεν έγινε σωστά ο καθαρισμός. Κανονικά έπρεπε να σε γυρίσει σε μηδενική κατανάλωση. Δεν μπορώ να πιστέψω ότι έχουν χαραχτεί τα τοιχώματα των κυλίνδρων.
Εγω απο περισσότερα από 5.000ml κατανάλωση ανά 5000km, τώρα πλέον είμαι στα 250ml/5000km. Μετα τον καθαρισμό κ με αλλαγές 0/20 ανα 5000χμ, σιγα σιγα μου μειώνεται η κατανάλωση. Βέβαια δουλέυω κυρίως σε ανοιχτό δρόμο κ οχι κίνηση.
-
@sphinxgr said in Yaris / Auris κινητήρας 1NR-FE 1,33 και κατανάλωση λαδιού:
@gpil said in Yaris / Auris κινητήρας 1NR-FE 1,33 και κατανάλωση λαδιού:
Καλησπέρα σας, είμαι κάτοχος ενός auris 1,33 του 2012 και απλά θα γράψω και εγώ την ιστορία μου.
Το αμάξι δεν έκανε ή κάνει πολλά χιλιόμετρα και έτσι στον πρώτο χρόνο η Τογιότα έβαλε λάδι 10-40 και στον 5ο χρόνο που έληγε η εγγύηση έχανε 100ml που δεν έδωσα σημασία.
Του συμπλήρωνα κάποια ml μέχρι φέτος που διάβασα εδώ τι συμβαίνει και πήγα για καθαρισμό xado στα 82.000 χιλιόμετρα ενώ μου έκαιγε 1 λίτρο ανά 5.000 χιλιόμετρα.
Μετά από 2.500 χιλιόμετρα έχει κάψει ένα λίτρο! Δεν έγινε τίποτα με τον καθαρισμό και καίει παραπάνω διότι το λάδι είναι ποιο λεπτό.
Η επισκευή είναι μονόδρομος για το κάψιμο του λαδιού (ο καθαρισμός xado είναι σαν να μην έγινε ποτέ) αν και όπως είπα το αμάξι δεν κάνει πολλά χιλιόμετρα και είναι ήδη 13 χρόνων.
99% θεωρώ δεν έγινε σωστά ο καθαρισμός. Κανονικά έπρεπε να σε γυρίσει σε μηδενική κατανάλωση. Δεν μπορώ να πιστέψω ότι έχουν χαραχτεί τα τοιχώματα των κυλίνδρων.
Εγω απο περισσότερα από 5.000ml κατανάλωση ανά 5000km, τώρα πλέον είμαι στα 250ml/5000km. Μετα τον καθαρισμό κ με αλλαγές 0/20 ανα 5000χμ, σιγα σιγα μου μειώνεται η κατανάλωση. Βέβαια δουλέυω κυρίως σε ανοιχτό δρόμο κ οχι κίνηση.
Το να του καει λαδια απο αλλη αιτια και οχι απο κολλημενα ελατηρια ουτε που περναει απο το μυαλο σου.
-
@ilias-a said in Yaris / Auris κινητήρας 1NR-FE 1,33 και κατανάλωση λαδιού:
@sphinxgr said in Yaris / Auris κινητήρας 1NR-FE 1,33 και κατανάλωση λαδιού:
@gpil said in Yaris / Auris κινητήρας 1NR-FE 1,33 και κατανάλωση λαδιού:
Καλησπέρα σας, είμαι κάτοχος ενός auris 1,33 του 2012 και απλά θα γράψω και εγώ την ιστορία μου.
Το αμάξι δεν έκανε ή κάνει πολλά χιλιόμετρα και έτσι στον πρώτο χρόνο η Τογιότα έβαλε λάδι 10-40 και στον 5ο χρόνο που έληγε η εγγύηση έχανε 100ml που δεν έδωσα σημασία.
Του συμπλήρωνα κάποια ml μέχρι φέτος που διάβασα εδώ τι συμβαίνει και πήγα για καθαρισμό xado στα 82.000 χιλιόμετρα ενώ μου έκαιγε 1 λίτρο ανά 5.000 χιλιόμετρα.
Μετά από 2.500 χιλιόμετρα έχει κάψει ένα λίτρο! Δεν έγινε τίποτα με τον καθαρισμό και καίει παραπάνω διότι το λάδι είναι ποιο λεπτό.
Η επισκευή είναι μονόδρομος για το κάψιμο του λαδιού (ο καθαρισμός xado είναι σαν να μην έγινε ποτέ) αν και όπως είπα το αμάξι δεν κάνει πολλά χιλιόμετρα και είναι ήδη 13 χρόνων.
99% θεωρώ δεν έγινε σωστά ο καθαρισμός. Κανονικά έπρεπε να σε γυρίσει σε μηδενική κατανάλωση. Δεν μπορώ να πιστέψω ότι έχουν χαραχτεί τα τοιχώματα των κυλίνδρων.
Εγω απο περισσότερα από 5.000ml κατανάλωση ανά 5000km, τώρα πλέον είμαι στα 250ml/5000km. Μετα τον καθαρισμό κ με αλλαγές 0/20 ανα 5000χμ, σιγα σιγα μου μειώνεται η κατανάλωση. Βέβαια δουλέυω κυρίως σε ανοιχτό δρόμο κ οχι κίνηση.
Το να του καει λαδια απο αλλη αιτια και οχι απο κολλημενα ελατηρια ουτε που περναει απο το μυαλο σου.
Το να γίνεσαι αγενής κάθε φορά που σχολάζεις ΔΕΝ σου έχει περάσει από το μυαλό;;; Και αφού είσαι τσάκαλος (λεμέ τώρα) μοιράσου μαζί μας τις πανέξυπνες Τεχνικές για το πρόβλημα που αντιμετωπίζουμε (εκτός της επισκευής που προσπαθούμε να αποφύγουμε λόγο κόστους και το οποίο κόστος έπρεπε να το πληρώσει η Toyota και όχι εμείς). Καλή σου ημέρα!!
-
@alexandros-2 said in Yaris / Auris κινητήρας 1NR-FE 1,33 και κατανάλωση λαδιού:
@ilias-a said in Yaris / Auris κινητήρας 1NR-FE 1,33 και κατανάλωση λαδιού:
@sphinxgr said in Yaris / Auris κινητήρας 1NR-FE 1,33 και κατανάλωση λαδιού:
@gpil said in Yaris / Auris κινητήρας 1NR-FE 1,33 και κατανάλωση λαδιού:
Καλησπέρα σας, είμαι κάτοχος ενός auris 1,33 του 2012 και απλά θα γράψω και εγώ την ιστορία μου.
Το αμάξι δεν έκανε ή κάνει πολλά χιλιόμετρα και έτσι στον πρώτο χρόνο η Τογιότα έβαλε λάδι 10-40 και στον 5ο χρόνο που έληγε η εγγύηση έχανε 100ml που δεν έδωσα σημασία.
Του συμπλήρωνα κάποια ml μέχρι φέτος που διάβασα εδώ τι συμβαίνει και πήγα για καθαρισμό xado στα 82.000 χιλιόμετρα ενώ μου έκαιγε 1 λίτρο ανά 5.000 χιλιόμετρα.
Μετά από 2.500 χιλιόμετρα έχει κάψει ένα λίτρο! Δεν έγινε τίποτα με τον καθαρισμό και καίει παραπάνω διότι το λάδι είναι ποιο λεπτό.
Η επισκευή είναι μονόδρομος για το κάψιμο του λαδιού (ο καθαρισμός xado είναι σαν να μην έγινε ποτέ) αν και όπως είπα το αμάξι δεν κάνει πολλά χιλιόμετρα και είναι ήδη 13 χρόνων.
99% θεωρώ δεν έγινε σωστά ο καθαρισμός. Κανονικά έπρεπε να σε γυρίσει σε μηδενική κατανάλωση. Δεν μπορώ να πιστέψω ότι έχουν χαραχτεί τα τοιχώματα των κυλίνδρων.
Εγω απο περισσότερα από 5.000ml κατανάλωση ανά 5000km, τώρα πλέον είμαι στα 250ml/5000km. Μετα τον καθαρισμό κ με αλλαγές 0/20 ανα 5000χμ, σιγα σιγα μου μειώνεται η κατανάλωση. Βέβαια δουλέυω κυρίως σε ανοιχτό δρόμο κ οχι κίνηση.
Το να του καει λαδια απο αλλη αιτια και οχι απο κολλημενα ελατηρια ουτε που περναει απο το μυαλο σου.
Το να γίνεσαι αγενής κάθε φορά που σχολάζεις ΔΕΝ σου έχει περάσει από το μυαλό;;; Και αφού είσαι τσάκαλος (λεμέ τώρα) μοιράσου μαζί μας τις πανέξυπνες Τεχνικές για το πρόβλημα που αντιμετωπίζουμε (εκτός της επισκευής που προσπαθούμε να αποφύγουμε λόγο κόστους και το οποίο κόστος έπρεπε να το πληρώσει η Toyota και όχι εμείς). Καλή σου ημέρα!!
Η αγενεια παει στην αγενεια, κατηγορει εναν επαγγελματια χωρις να γνωριζει το τι και το πως, απο το πληκτρολογιο και την ανωνυμια που αυτο προσφερει μαζι με 5 βιντεακια απο το γιουτουμπ ολοι επιστημονες ειναι.
Εφ οσων με διαβαζεις, αν συγκρατεις αυτα που γραφω, ο μονος σωστος τροπος για μονιμη λυση και οχι παροδικο μπλαστρωμα (και αν αυτο πιασει) ειναι να λυθει ο κινητηρας, να ελεγθει απο ποια αιτια καει τα λαδια και υστερα, αυτη να επισκευαστει.
Γνωστο οτι αυτος ο κινητηρας εχει προβλημα με τα εμβολα, αυτο δε σημαινει ομως οτι αν 1000 κινητηρες καινε λαδια εχουν και οι 1000 μονο το ιδιο προβλημα, στους 250 μπορει να φταινε τα ή και τα τσιμουχακια των βαλβιδων, οι οδηγοι, οβαλ στους κυλινδρους, η βαλβιδα υποπιεσης και διαφορες ακομα αιτιες που με κλειστο το κουτι η κλασικη παπαρια ειναι να πουμε "99% δεν εγινε σωστα ο καθαρισμος" -
@gpil said in Yaris / Auris κινητήρας 1NR-FE 1,33 και κατανάλωση λαδιού:
Μετά από 2.500 χιλιόμετρα έχει κάψει ένα λίτρο! Δεν έγινε τίποτα με τον καθαρισμό και καίει παραπάνω διότι το λάδι είναι ποιο λεπτό.
Όταν λες το λάδι είναι πιο λεπτό; Άλλαξες λάδι από αυτό που του έβαζες;
-
@ilias-a said in Yaris / Auris κινητήρας 1NR-FE 1,33 και κατανάλωση λαδιού:
@sphinxgr said in Yaris / Auris κινητήρας 1NR-FE 1,33 και κατανάλωση λαδιού:
@gpil said in Yaris / Auris κινητήρας 1NR-FE 1,33 και κατανάλωση λαδιού:
Καλησπέρα σας, είμαι κάτοχος ενός auris 1,33 του 2012 και απλά θα γράψω και εγώ την ιστορία μου.
Το αμάξι δεν έκανε ή κάνει πολλά χιλιόμετρα και έτσι στον πρώτο χρόνο η Τογιότα έβαλε λάδι 10-40 και στον 5ο χρόνο που έληγε η εγγύηση έχανε 100ml που δεν έδωσα σημασία.
Του συμπλήρωνα κάποια ml μέχρι φέτος που διάβασα εδώ τι συμβαίνει και πήγα για καθαρισμό xado στα 82.000 χιλιόμετρα ενώ μου έκαιγε 1 λίτρο ανά 5.000 χιλιόμετρα.
Μετά από 2.500 χιλιόμετρα έχει κάψει ένα λίτρο! Δεν έγινε τίποτα με τον καθαρισμό και καίει παραπάνω διότι το λάδι είναι ποιο λεπτό.
Η επισκευή είναι μονόδρομος για το κάψιμο του λαδιού (ο καθαρισμός xado είναι σαν να μην έγινε ποτέ) αν και όπως είπα το αμάξι δεν κάνει πολλά χιλιόμετρα και είναι ήδη 13 χρόνων.
99% θεωρώ δεν έγινε σωστά ο καθαρισμός. Κανονικά έπρεπε να σε γυρίσει σε μηδενική κατανάλωση. Δεν μπορώ να πιστέψω ότι έχουν χαραχτεί τα τοιχώματα των κυλίνδρων.
Εγω απο περισσότερα από 5.000ml κατανάλωση ανά 5000km, τώρα πλέον είμαι στα 250ml/5000km. Μετα τον καθαρισμό κ με αλλαγές 0/20 ανα 5000χμ, σιγα σιγα μου μειώνεται η κατανάλωση. Βέβαια δουλέυω κυρίως σε ανοιχτό δρόμο κ οχι κίνηση.
Το να του καει λαδια απο αλλη αιτια και οχι απο κολλημενα ελατηρια ουτε που περναει απο το μυαλο σου.
Όταν έχω στατιστικό απο δεκάδες ίδιους κινητήρες, ξέρω τι γράφω. Εσύ τι στοιχεία έχεις που σου περνάνε απο το μυαλό ότι, ότι γράφω δεν ισχύει.... ?
*δίκιο είχε ο απο πάνω μου. Τωρα το είδα. Είσαι ο κλασικός τύπος ξέρεις τα πάντα κ απλά απαξιώνεις τα πάντα. Είσαι χαμένος χρόνος δηλάδη. Συνέχισε μόνος σου.
-
@sphinxgr said in Yaris / Auris κινητήρας 1NR-FE 1,33 και κατανάλωση λαδιού:
@ilias-a said in Yaris / Auris κινητήρας 1NR-FE 1,33 και κατανάλωση λαδιού:
@sphinxgr said in Yaris / Auris κινητήρας 1NR-FE 1,33 και κατανάλωση λαδιού:
@gpil said in Yaris / Auris κινητήρας 1NR-FE 1,33 και κατανάλωση λαδιού:
Καλησπέρα σας, είμαι κάτοχος ενός auris 1,33 του 2012 και απλά θα γράψω και εγώ την ιστορία μου.
Το αμάξι δεν έκανε ή κάνει πολλά χιλιόμετρα και έτσι στον πρώτο χρόνο η Τογιότα έβαλε λάδι 10-40 και στον 5ο χρόνο που έληγε η εγγύηση έχανε 100ml που δεν έδωσα σημασία.
Του συμπλήρωνα κάποια ml μέχρι φέτος που διάβασα εδώ τι συμβαίνει και πήγα για καθαρισμό xado στα 82.000 χιλιόμετρα ενώ μου έκαιγε 1 λίτρο ανά 5.000 χιλιόμετρα.
Μετά από 2.500 χιλιόμετρα έχει κάψει ένα λίτρο! Δεν έγινε τίποτα με τον καθαρισμό και καίει παραπάνω διότι το λάδι είναι ποιο λεπτό.
Η επισκευή είναι μονόδρομος για το κάψιμο του λαδιού (ο καθαρισμός xado είναι σαν να μην έγινε ποτέ) αν και όπως είπα το αμάξι δεν κάνει πολλά χιλιόμετρα και είναι ήδη 13 χρόνων.
99% θεωρώ δεν έγινε σωστά ο καθαρισμός. Κανονικά έπρεπε να σε γυρίσει σε μηδενική κατανάλωση. Δεν μπορώ να πιστέψω ότι έχουν χαραχτεί τα τοιχώματα των κυλίνδρων.
Εγω απο περισσότερα από 5.000ml κατανάλωση ανά 5000km, τώρα πλέον είμαι στα 250ml/5000km. Μετα τον καθαρισμό κ με αλλαγές 0/20 ανα 5000χμ, σιγα σιγα μου μειώνεται η κατανάλωση. Βέβαια δουλέυω κυρίως σε ανοιχτό δρόμο κ οχι κίνηση.
Το να του καει λαδια απο αλλη αιτια και οχι απο κολλημενα ελατηρια ουτε που περναει απο το μυαλο σου.
Όταν έχω στατιστικό απο δεκάδες ίδιους κινητήρες, ξέρω τι γράφω. Εσύ τι στοιχεία έχεις που σου περνάνε απο το μυαλό ότι, ότι γράφω δεν ισχύει.... ?
Γιατι πολυ απλα βασιζεσαι στη στατιστικη και υποθετεις.
-
@ilias-a said in Yaris / Auris κινητήρας 1NR-FE 1,33 και κατανάλωση λαδιού:
@sphinxgr said in Yaris / Auris κινητήρας 1NR-FE 1,33 και κατανάλωση λαδιού:
@ilias-a said in Yaris / Auris κινητήρας 1NR-FE 1,33 και κατανάλωση λαδιού:
@sphinxgr said in Yaris / Auris κινητήρας 1NR-FE 1,33 και κατανάλωση λαδιού:
@gpil said in Yaris / Auris κινητήρας 1NR-FE 1,33 και κατανάλωση λαδιού:
Καλησπέρα σας, είμαι κάτοχος ενός auris 1,33 του 2012 και απλά θα γράψω και εγώ την ιστορία μου.
Το αμάξι δεν έκανε ή κάνει πολλά χιλιόμετρα και έτσι στον πρώτο χρόνο η Τογιότα έβαλε λάδι 10-40 και στον 5ο χρόνο που έληγε η εγγύηση έχανε 100ml που δεν έδωσα σημασία.
Του συμπλήρωνα κάποια ml μέχρι φέτος που διάβασα εδώ τι συμβαίνει και πήγα για καθαρισμό xado στα 82.000 χιλιόμετρα ενώ μου έκαιγε 1 λίτρο ανά 5.000 χιλιόμετρα.
Μετά από 2.500 χιλιόμετρα έχει κάψει ένα λίτρο! Δεν έγινε τίποτα με τον καθαρισμό και καίει παραπάνω διότι το λάδι είναι ποιο λεπτό.
Η επισκευή είναι μονόδρομος για το κάψιμο του λαδιού (ο καθαρισμός xado είναι σαν να μην έγινε ποτέ) αν και όπως είπα το αμάξι δεν κάνει πολλά χιλιόμετρα και είναι ήδη 13 χρόνων.
99% θεωρώ δεν έγινε σωστά ο καθαρισμός. Κανονικά έπρεπε να σε γυρίσει σε μηδενική κατανάλωση. Δεν μπορώ να πιστέψω ότι έχουν χαραχτεί τα τοιχώματα των κυλίνδρων.
Εγω απο περισσότερα από 5.000ml κατανάλωση ανά 5000km, τώρα πλέον είμαι στα 250ml/5000km. Μετα τον καθαρισμό κ με αλλαγές 0/20 ανα 5000χμ, σιγα σιγα μου μειώνεται η κατανάλωση. Βέβαια δουλέυω κυρίως σε ανοιχτό δρόμο κ οχι κίνηση.
Το να του καει λαδια απο αλλη αιτια και οχι απο κολλημενα ελατηρια ουτε που περναει απο το μυαλο σου.
Όταν έχω στατιστικό απο δεκάδες ίδιους κινητήρες, ξέρω τι γράφω. Εσύ τι στοιχεία έχεις που σου περνάνε απο το μυαλό ότι, ότι γράφω δεν ισχύει.... ?
Γιατι πολυ απλα βασιζεσαι στη στατιστικη και υποθετεις.
Η στατιστική λέει ότι στους 100 κινητήρες 1NR-FE με 82.000χμ ΝΑΙ ΟΙ 99 θα καίνε λάδια λόγω ελατηρίων. Ο φίλος έχει 1NR-FE με 82.000 χμ. 99% είναι κολλημένα τα ελατήρια, 0,9% είναι οβάλ οι κύλινδροι. 0,1% κάτι διαφορετικό. Δεν υπάρχει κάτι άλλο.
Είτε σου αρέσει είτε όχι, αυτή είναι η πραγματικότητα. Αν απο κει και πέρα δεν ειναι 82.000χμ τα χιλιόμετρα και ειναι 382.000, τότε αλλάζει κ η στατιστική.
Δεν σου αρέσει η στατιστική? Δεν καταλαβαίνεις απο αριθμούς? Δεν μπορώ να κάνω κατι για αυτο δυστυχώς.
-
@sphinxgr said in Yaris / Auris κινητήρας 1NR-FE 1,33 και κατανάλωση λαδιού:
@ilias-a said in Yaris / Auris κινητήρας 1NR-FE 1,33 και κατανάλωση λαδιού:
@sphinxgr said in Yaris / Auris κινητήρας 1NR-FE 1,33 και κατανάλωση λαδιού:
@ilias-a said in Yaris / Auris κινητήρας 1NR-FE 1,33 και κατανάλωση λαδιού:
@sphinxgr said in Yaris / Auris κινητήρας 1NR-FE 1,33 και κατανάλωση λαδιού:
@gpil said in Yaris / Auris κινητήρας 1NR-FE 1,33 και κατανάλωση λαδιού:
Καλησπέρα σας, είμαι κάτοχος ενός auris 1,33 του 2012 και απλά θα γράψω και εγώ την ιστορία μου.
Το αμάξι δεν έκανε ή κάνει πολλά χιλιόμετρα και έτσι στον πρώτο χρόνο η Τογιότα έβαλε λάδι 10-40 και στον 5ο χρόνο που έληγε η εγγύηση έχανε 100ml που δεν έδωσα σημασία.
Του συμπλήρωνα κάποια ml μέχρι φέτος που διάβασα εδώ τι συμβαίνει και πήγα για καθαρισμό xado στα 82.000 χιλιόμετρα ενώ μου έκαιγε 1 λίτρο ανά 5.000 χιλιόμετρα.
Μετά από 2.500 χιλιόμετρα έχει κάψει ένα λίτρο! Δεν έγινε τίποτα με τον καθαρισμό και καίει παραπάνω διότι το λάδι είναι ποιο λεπτό.
Η επισκευή είναι μονόδρομος για το κάψιμο του λαδιού (ο καθαρισμός xado είναι σαν να μην έγινε ποτέ) αν και όπως είπα το αμάξι δεν κάνει πολλά χιλιόμετρα και είναι ήδη 13 χρόνων.
99% θεωρώ δεν έγινε σωστά ο καθαρισμός. Κανονικά έπρεπε να σε γυρίσει σε μηδενική κατανάλωση. Δεν μπορώ να πιστέψω ότι έχουν χαραχτεί τα τοιχώματα των κυλίνδρων.
Εγω απο περισσότερα από 5.000ml κατανάλωση ανά 5000km, τώρα πλέον είμαι στα 250ml/5000km. Μετα τον καθαρισμό κ με αλλαγές 0/20 ανα 5000χμ, σιγα σιγα μου μειώνεται η κατανάλωση. Βέβαια δουλέυω κυρίως σε ανοιχτό δρόμο κ οχι κίνηση.
Το να του καει λαδια απο αλλη αιτια και οχι απο κολλημενα ελατηρια ουτε που περναει απο το μυαλο σου.
Όταν έχω στατιστικό απο δεκάδες ίδιους κινητήρες, ξέρω τι γράφω. Εσύ τι στοιχεία έχεις που σου περνάνε απο το μυαλό ότι, ότι γράφω δεν ισχύει.... ?
Γιατι πολυ απλα βασιζεσαι στη στατιστικη και υποθετεις.
Η στατιστική λέει ότι στους 100 κινητήρες 1NR-FE με 82.000χμ ΝΑΙ ΟΙ 99 θα καίνε λάδια λόγω ελατηρίων. Ο φίλος έχει 1NR-FE με 82.000 χμ. 99% είναι κολλημένα τα ελατήρια, 0,9% είναι οβάλ οι κύλινδροι. 0,1% κάτι διαφορετικό. Δεν υπάρχει κάτι άλλο.
Είτε σου αρέσει είτε όχι, αυτή είναι η πραγματικότητα. Αν απο κει και πέρα δεν ειναι 82.000χμ τα χιλιόμετρα και ειναι 382.000, τότε αλλάζει κ η στατιστική.
Δεν σου αρέσει η στατιστική? Δεν καταλαβαίνεις απο αριθμούς? Δεν μπορώ να κάνω κατι για αυτο δυστυχώς.
Διαβασε παραπανω τι εχω γραψει και αν το καταλαβεις αξιζει να συνεχισουμε την κουβεντα, αλλιως ας το αφησουμε εδω.
-
Παιδιά ηρεμήστε. Όσοι αλλάζουν λάδια σωστά, δηλαδή κάθε 7500 ή 6 μήνες, δεν έχουν πρόβλημα με τον κινητήρα. Τα ελατήρια κολλάνε όταν μπαίνει λάδι στους κύλινδρους και καίγεται.
-
@nikonino said in Yaris / Auris κινητήρας 1NR-FE 1,33 και κατανάλωση λαδιού:
Τα ελατήρια κολλάνε όταν μπαίνει λάδι στους κύλινδρους και καίγεται.
Δεν ειναι ετσι . Αν διαβασεις απο την αρχη το θεμα, το εξηγούνε γιατι γινεται
-
@alexandros-k said in Yaris / Auris κινητήρας 1NR-FE 1,33 και κατανάλωση λαδιού:
@nikonino said in Yaris / Auris κινητήρας 1NR-FE 1,33 και κατανάλωση λαδιού:
Τα ελατήρια κολλάνε όταν μπαίνει λάδι στους κύλινδρους και καίγεται.
Δεν ειναι ετσι . Αν διαβασεις απο την αρχη το θεμα, το εξηγούνε γιατι γινεται
@sphinxgr said in Yaris / Auris κινητήρας 1NR-FE 1,33 και κατανάλωση λαδιού:
Το πρόβλημα με τον 1NR-FE 1.33 κινητήρα auris / yaris και την κατανάλωση λαδιού είναι γνωστό. Ο μόνος τρόπος να το αποφύγει κάποιος είναι να αλλάζει εξαρχής λάδια / 7500χμ το μέγιστο και να βάζει εξαρχής 0-20 λάδια γιατί αυτά προτείνει ο κατασκευαστής ως μόνα κατάλληλα - το γράφει και στις τελευταίες σελίδες του βιβλίου οδηγιών που έχουν οι κάτοχοι. Για αυτό αποφεύγετε να αγοράζετε αυτοκίνητα με αυτό τον κινητήρα (yaris - auris 2009-2012) γιατί το πρόβλημα είναι σχεδόν σίγουρο πως θα εμφανιστεί.
Το σίγουρο είναι πως θα εμφανιστεί αν κάποιος βάζει 10-40 (ημισυνθετικά) ή κάνει αλλαγές / 15.000χμ όπως προτείνει για επικοινωνιακούς λόγους η αντιπροσωπεία.
-
@nikonino said in Yaris / Auris κινητήρας 1NR-FE 1,33 και κατανάλωση λαδιού:
@alexandros-k said in Yaris / Auris κινητήρας 1NR-FE 1,33 και κατανάλωση λαδιού:
@nikonino said in Yaris / Auris κινητήρας 1NR-FE 1,33 και κατανάλωση λαδιού:
Τα ελατήρια κολλάνε όταν μπαίνει λάδι στους κύλινδρους και καίγεται.
Δεν ειναι ετσι . Αν διαβασεις απο την αρχη το θεμα, το εξηγούνε γιατι γινεται
@sphinxgr said in Yaris / Auris κινητήρας 1NR-FE 1,33 και κατανάλωση λαδιού:
Το πρόβλημα με τον 1NR-FE 1.33 κινητήρα auris / yaris και την κατανάλωση λαδιού είναι γνωστό. Ο μόνος τρόπος να το αποφύγει κάποιος είναι να αλλάζει εξαρχής λάδια / 7500χμ το μέγιστο και να βάζει εξαρχής 0-20 λάδια γιατί αυτά προτείνει ο κατασκευαστής ως μόνα κατάλληλα - το γράφει και στις τελευταίες σελίδες του βιβλίου οδηγιών που έχουν οι κάτοχοι. Για αυτό αποφεύγετε να αγοράζετε αυτοκίνητα με αυτό τον κινητήρα (yaris - auris 2009-2012) γιατί το πρόβλημα είναι σχεδόν σίγουρο πως θα εμφανιστεί.
Το σίγουρο είναι πως θα εμφανιστεί αν κάποιος βάζει 10-40 (ημισυνθετικά) ή κάνει αλλαγές / 15.000χμ όπως προτείνει για επικοινωνιακούς λόγους η αντιπροσωπεία.
Και απο αυτο καταλαβες οτι "τα ελατήρια κολλάνε όταν μπαίνει λάδι στους κύλινδρους και καίγεται." ?
-
@alexandros-k said in Yaris / Auris κινητήρας 1NR-FE 1,33 και κατανάλωση λαδιού:
@nikonino said in Yaris / Auris κινητήρας 1NR-FE 1,33 και κατανάλωση λαδιού:
@alexandros-k said in Yaris / Auris κινητήρας 1NR-FE 1,33 και κατανάλωση λαδιού:
@nikonino said in Yaris / Auris κινητήρας 1NR-FE 1,33 και κατανάλωση λαδιού:
Τα ελατήρια κολλάνε όταν μπαίνει λάδι στους κύλινδρους και καίγεται.
Δεν ειναι ετσι . Αν διαβασεις απο την αρχη το θεμα, το εξηγούνε γιατι γινεται
@sphinxgr said in Yaris / Auris κινητήρας 1NR-FE 1,33 και κατανάλωση λαδιού:
Το πρόβλημα με τον 1NR-FE 1.33 κινητήρα auris / yaris και την κατανάλωση λαδιού είναι γνωστό. Ο μόνος τρόπος να το αποφύγει κάποιος είναι να αλλάζει εξαρχής λάδια / 7500χμ το μέγιστο και να βάζει εξαρχής 0-20 λάδια γιατί αυτά προτείνει ο κατασκευαστής ως μόνα κατάλληλα - το γράφει και στις τελευταίες σελίδες του βιβλίου οδηγιών που έχουν οι κάτοχοι. Για αυτό αποφεύγετε να αγοράζετε αυτοκίνητα με αυτό τον κινητήρα (yaris - auris 2009-2012) γιατί το πρόβλημα είναι σχεδόν σίγουρο πως θα εμφανιστεί.
Το σίγουρο είναι πως θα εμφανιστεί αν κάποιος βάζει 10-40 (ημισυνθετικά) ή κάνει αλλαγές / 15.000χμ όπως προτείνει για επικοινωνιακούς λόγους η αντιπροσωπεία.
Και απο αυτο καταλαβες οτι "τα ελατήρια κολλάνε όταν μπαίνει λάδι στους κύλινδρους και καίγεται." ?
Εγώ λέω για τις σωστές αλλαγές λαδιών. Αν δεν τα αλλάζεις όταν πρέπει και δεν φοράς αυτά που πρέπει, θα βγάλει βλάβες. Και όχι μόνο αυτός ο κινητήρας αλλά όλοι
-
@nikonino said in Yaris / Auris κινητήρας 1NR-FE 1,33 και κατανάλωση λαδιού:
@alexandros-k said in Yaris / Auris κινητήρας 1NR-FE 1,33 και κατανάλωση λαδιού:
@nikonino said in Yaris / Auris κινητήρας 1NR-FE 1,33 και κατανάλωση λαδιού:
@alexandros-k said in Yaris / Auris κινητήρας 1NR-FE 1,33 και κατανάλωση λαδιού:
@nikonino said in Yaris / Auris κινητήρας 1NR-FE 1,33 και κατανάλωση λαδιού:
Τα ελατήρια κολλάνε όταν μπαίνει λάδι στους κύλινδρους και καίγεται.
Δεν ειναι ετσι . Αν διαβασεις απο την αρχη το θεμα, το εξηγούνε γιατι γινεται
@sphinxgr said in Yaris / Auris κινητήρας 1NR-FE 1,33 και κατανάλωση λαδιού:
Το πρόβλημα με τον 1NR-FE 1.33 κινητήρα auris / yaris και την κατανάλωση λαδιού είναι γνωστό. Ο μόνος τρόπος να το αποφύγει κάποιος είναι να αλλάζει εξαρχής λάδια / 7500χμ το μέγιστο και να βάζει εξαρχής 0-20 λάδια γιατί αυτά προτείνει ο κατασκευαστής ως μόνα κατάλληλα - το γράφει και στις τελευταίες σελίδες του βιβλίου οδηγιών που έχουν οι κάτοχοι. Για αυτό αποφεύγετε να αγοράζετε αυτοκίνητα με αυτό τον κινητήρα (yaris - auris 2009-2012) γιατί το πρόβλημα είναι σχεδόν σίγουρο πως θα εμφανιστεί.
Το σίγουρο είναι πως θα εμφανιστεί αν κάποιος βάζει 10-40 (ημισυνθετικά) ή κάνει αλλαγές / 15.000χμ όπως προτείνει για επικοινωνιακούς λόγους η αντιπροσωπεία.
Και απο αυτο καταλαβες οτι "τα ελατήρια κολλάνε όταν μπαίνει λάδι στους κύλινδρους και καίγεται." ?
Εγώ λέω για τις σωστές αλλαγές λαδιών. Αν δεν τα αλλάζεις όταν πρέπει και δεν φοράς αυτά που πρέπει, θα βγάλει βλάβες. Και όχι μόνο αυτός ο κινητήρας αλλά όλοι
Ο συγκεκριμενος κινητηρας εχει κατασκευαστικο λαθος στα πιστονια γι αυτο και "κολλανε" τα ελατηρια . Δεν ειναι οτι μπαινει λαδι στους κυλινδρους και καιγεται, γι αυτο κολλανε τα ελατηρια , οπως εγραψες. Εκει διαφωνισα
Κατα τα άλλα συμφωνω για τα διαστηματα αλλαγων και τον τυπο λαδιου. Ισα ισα ειμαι και πιο "αυστηρος" απο τον κατασκευαστη . Αλλάζω πιο νωρις λαδια
Yaris / Auris κινητήρας 1NR-FE 1,33 και κατανάλωση λαδιού