-
Ο χρήστης panos2171 έγραψε:
Αφού δε σε νοιάζουν οι χώροι και δε χρειάζεται να μεταφέρεις πολλά άτομα έχεις σκεφτεί και τη λύση του roadster?Τα roadster προσωπικα δε μ'αρεσουν.
Το θεμα wantone ειναι οτι μεχρι στιγμης δεν εχει χρειαστει ποτε να παρω παραπανω απο ενα ατομο. Οποτε γι'αυτο σκεφτομαι ακομα και τα διθεσια...
Mε μπέρδεψες. Εκτός αν roaster θεωρείς τα S2000, MX5 μόνο. Αν δε σε χαλάει το διθέσιο τότε νομίζω ότι η SLK είναι ιδανική λύση.
-
Θα ειναι πολλα χμ για το Κειμαν, και θα χασει αξια. Μπορει να μην χρειαστηκες εως τωρα αλλα ισως να χρειαστεις στο μελλον...βεβαια υπαρχουν και αλλοι παραμετροι που θελεις να δεις, αποδοση, οικονομια, ηχος κλπ
-
Roadster δεν ειναι αυτα που εχουν ανοιγομενη οροφη? Αυτα δε μ'αρεσουν. Αν ειναι κουπε τοτε οκ.
Οποτε γενικα το διθεσιο ειναι μια πολυ καλη επιλογη για την περιπτωση μου, σωστα?Η SLK ειναι για... 'μεγαλυτερες ηλικιες' imo
-
Προσπαθώντας να μπω στη θέση σου , θεωρώ πως μια άριστη επιλογή θα ήταν το Golf R.
Καταπληκτικό αυτοκίνητο , με καταιγιστικες επιδόσεις , σπορ εμφάνιση αλλά όχι υπερβολικό , διακριτικό, και με τετρακίνηση που εκτός την ασφάλεια που προσδίδει θα περνάς από πάνω απο όλα τα δικινητα SUV σε συνθήκες ήπιου χιονιά ή στην ανάβαση σε ένα χιονοδρομικό.
Και τις δύο επιπλέον πίσω πόρτες αστες να υπάρχουν.
Ακόμη και για να βάζεις μόνο το μπουφάν σου ή το σακάκι σου ή την τσάντα πριν μπεις στο αυτοκίνητο κέρδος είναι σε πρακτικότητα σε σχέση με ένα Coupe.Τα ίδια ακριβώς ισχύουν και για το Audi S3.
Στάλθηκε από το Mi Note 2 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Εχεις δικιο σχετικα με την πρακτικοτητα!
Εδω παμε ομως σε ενα αλλο διλημμα. Hatchback vs Sedan. Θα προτιμουσα για παραδειγμα μια CLA παρα μια A class μονο και μονο για την εμφανιση παρολο που ειναι το ιδιο ακριβως αυτοκινητο, αλλα το hatch ειναι πιο ευελικτο μεσα στην πολη... -
Ο χρήστης AMarinos έγραψε:
Τα coupe SUV δεν ειναι μια ενδιαμεση λυση. Για την ακριβεια ενδιαμεση λυση δεν υπαρχει. Ή παιρνεις κανονικο/χαμηλο αυτοκινητο ή παιρνεις SUV. Τα coupe SUV ειναι απλως ενα variant των SUV. Σα να λεμε sedan, hatchabck, station κλπ. Ολα variants ειναι. Δεν ειναι μονο η BMW παντως. Μοντελα εχει και η ΜΒ και η Audi.
Βασικα αυτο που θελω να μαθω ειναι αν αυτη η υπερυψωμενη θεση οδηγησης αξιζει. Δεν εχω οδηγησει ποτε SUV, γι'αυτο ρωταω. Εχω ομως μπει σε ενα και η προσβαση ηταν πολυ πιο ευκολη. Απο την αλλη ομως τα οδηγικα τους χαρακτηριστικα ειναι κατωτερα. Επισης, ειναι και κατι αλλο. Δε θελω να γυρναω πισω και να βλεπω 1000 λιτρα αδεια. Θα νομιζω οτι πηρα λαθος αμαξιΤο μπατζετ μου ειναι περιπου 50-55k.
Τα roadster προσωπικα δε μ'αρεσουν.Η ψηλή θέση αξίζει για αυτόν που τη θέλει και την χρειάζεται. Αν απλά σου αρέσει, αλλά κατά τα άλλα δεν σου αρέσουν τα SUV, τότε γιατί να το πάρεις ? Εγώ πρότεινα τα συγκεκριμένα γιατί ακριβώς παντρεύουν τα χαρακτηριστικά και των δύο κατηγοριών, και ειδικά τα BMW.
Οπότε το ερώτημα είναι αποκλειστικά με 'ή', και μόνο εσύ ξέρεις αν σου αρέσουν περισσότερο τα μεν ή τα δε. Από ότι κατάλαβα, από τις συνθήκες που περιγράφεις, αν πας σε καινούριο, κοιτάς μεταξύ Α5, 4αρα και Giulia, για μένα π.χ. μια 430 θα ήταν ότι πρέπει
+1
H 4αρα Gran coupe που οδήγησα είναι απίστευτο αμάξι
Πάνε δες και αυτήν και την giulia και...test drive!edit: Πάντως σκέψου και πιο μακροπρόθεσμα. Αυτή τη στιγμή δεν σκέφτεσαι οικογένεια - δεν ξέρω και τι ηλικία έχεις - αλλά ποτέ δεν ξέρεις τι θα προκύψει στο ερχόμενο διάστημα. Αν τη 'φας κατακέφαλα' μετά θα έχεις δώσει 55k για λάθος αμάξι...
Επίσης, ό,τι και να πάρεις, αν αποφασίσεις να το πουλήσεις θα το 'σκοτώσεις' σε τιμή που δεν θα αξίζει να το δώσεις. Άρα όταν δίνεις πολλά χρήματα για αμάξι, καλύτερα να το 'παντρευτείς', ώστε να βγάλει τα λεφτά του...Αν πάλι τα λεφτά δεν αποτελούν 'θέμα'...ENJOY!! -
Ευχαριστω για τις πολυ χρησιμες συμβουλες!
28 χρονων ειμαι. Τα χρηματα προφανως και ειναι θεμα και τωρα που το ξανασκεφτομαι, ποτε δεν ξερεις τι μπορει να γινει στο θεμα οικογενειαΠολυ καλες επιλογες τα σενταν που προτεινες Emperor. Η 4αρα gran coupe και η Giulia μαζι με τη C class και το Α4 ειναι οι επιλογες μου οσον αφορα αυτην την κατηγορια. Απλα πιστευω οτι ενα SUV εχει καπως πιο 'επιβλητικη' παρουσια στο δρομο (στο φαναρι ας πουμε ειναι σα να 'κοροιδευεις' αυτους που ειναι χαμηλα, καταλαβαινεις τι εννοω). Προφανως δε θα χρειαστω σχεδον ποτε το ground clearance (αντε σε κανα πεζοδρομιο) και θα κανω και καποιους συμβιβασμους στην οδηγικη συμπεριφορα (η οποια δε με ενδιαφερει τοσο πολυ), αλλα η υπερυψωμενη θεση οδηγησης απ'ο,τι εχω ακουσει (καθως δεν εχω κανει καποιο test drive ακομα) αξιζει τον κοπο. Καμια γνωμη πανω σ'αυτο?
-
Εγώ προτείνω (αφού σε παίρνει και οικονομικά) να νοικιάσεις για 4-5 μέρες ένα δυνατό SUV για να δεις αν σου κάνει.
πχ
https://www.car.gr/11020240-volvo-xc-60
https://www.car.gr/8183018-bmw-x5-luxury-car-35 -
Ο χρήστης Heracles έγραψε:
Ευχαριστω για τις πολυ χρησιμες συμβουλες!
28 χρονων ειμαι. Τα χρηματα προφανως και ειναι θεμα και τωρα που το ξανασκεφτομαι, ποτε δεν ξερεις τι μπορει να γινει στο θεμα οικογενειαΠολυ καλες επιλογες τα σενταν που προτεινες Emperor. Η 4αρα gran coupe και η Giulia μαζι με τη C class και το Α4 ειναι οι επιλογες μου οσον αφορα αυτην την κατηγορια. Απλα πιστευω οτι ενα SUV εχει καπως πιο 'επιβλητικη' παρουσια στο δρομο (στο φαναρι ας πουμε ειναι σα να 'κοροιδευεις' αυτους που ειναι χαμηλα, καταλαβαινεις τι εννοω). Προφανως δε θα χρειαστω σχεδον ποτε το ground clearance (αντε σε κανα πεζοδρομιο) και θα κανω και καποιους συμβιβασμους στην οδηγικη συμπεριφορα (η οποια δε με ενδιαφερει τοσο πολυ), αλλα η υπερυψωμενη θεση οδηγησης απ'ο,τι εχω ακουσει (καθως δεν εχω κανει καποιο test drive ακομα) αξιζει τον κοπο. Καμια γνωμη πανω σ'αυτο?
Καθοριστικός παράγοντας πρέπει να είναι η χρήση του αυτοκινήτου. Εάν κινείσαι σε αστικό περιβάλλον αποκλειστικά, ένα μεγάλο όχημα θα σε ταλαιπωρήσει, ιδίως εάν δεν βρίσκεις παρκάρισμα. Δυστυχώς δεν μένουμε σε χώρα όπως η Γερμανία με τέλειους δρόμους - χαλιά όπου ένα χαμηλό αυτοκίνητο που προφανώς έχει καλύτερη οδηγική συμπεριφορά θα ξεδιπλώσει πλήρως τις αρετές του. Αν κινείσαι μόνο σε δρόμους όπως η Εγνατία και η Ιόνια οδός τότε οκ!
Αν όμως κινείσαι σε μέτριους δρόμους...τότε ένα ψηλότερο αυτοκίνητο θα είναι πιο άνετο. Το ίδιο αν πρόκειται να κινείσαι και εκτός πόλεων σε βουνά, παραλίες κτλ ή θες να πας και σε χωματόδρομους. Τότε ένα πιο ψηλό αυτοκίνητο και με 4κίνηση θα είναι η καλύτερη λύση.
Θυμάμαι φίλους μου με χαμηλωμένα να σταματάνε στη μέση του δρόμου για να δουν αν περνάνε ή όχι από σαμάρι ή λακκούβα.
Πάντως στα λεφτά που κοιτάζεις τα suv έχουν εξαιρετικό στήσιμο και κύλιση χωρίς αυτό να σημαίνει ότι φτάνουν τα πιο χαμηλά. Η ορατότητα επίσης του ψηλού οχήματος βοηθά και στο να βλέπεις πιο καλά τι γίνεται μπροστά από τα προπορευόμενα οχήματα και για να προφυλαχθείς και για να προσπεράσεις.
Εγώ στα 28 μου ΔΕΝ θα έπαιρνα μικρό αυτοκίνητο ή δίπορτο. Μπορεί στα 30, στα 31, στα 32 σου να δαγκώσεις τη λαμαρίνα - και στο εύχομαι αυτό - και να θες να την βάλεις την άλλη κάτω να της κάνεις 5 παιδιά!
Θα είναι μαλακία να τρέχεις να ξαναλλάζεις αμάξι.
Πήγαινε και κάνε τεστ drive όσα σου αρέσουν, δες τα εξονυχιστικά και διάλεξε αυτό που σου αρέσει και θα σε καλύπτει για τα επόμενα 5-10 χρόνια... -
Εγώ έχω προτείνει δύο (2) λύσεις στο πρόβλημα του νεαρού φίλου μας, που θα τον καλύψουν σε κάθε περίπτωση
Ούτε χαμένα χρήματα, ούτε απορίες (σήμερα ή αύριο), ούτε αγωνία, ούτε λαχτάρα
-
Περιμένεις λοιπόν την X2 μεταξύ αυτών που σου πρότεινε ο Amarinos αρχικά που λογικά με ότι έχεις αναφέρει θα σε καλύψει απόλυτα.
Και coupe σχεδιασμός και καλή οδηγική συμπεριφορά που ανταγωνίζεται πολλά Σεντάν και χατσμπακ , πρακτικότητα λόγω επιπλέον πορτών , καλό ύψος από το έδαφος για να πατήσεις και χώμα και άμμο και πεζοδρόμια όταν χρειαστεί και θέλω να πιστεύω πως 50.000 + θα φτάνουν για ένα πλήρως εξοπλισμένο δίλιτρο και Xdrive.Δεν νομίζω πως υπάρχει κάτι καλύτερο στην αγορά για εσένα με βάση τις προτιμήσεις σου.
(Εναλλακτικά Stelvio που συνδιάζει οδηγική συμπεριφορά και όλες τις χαρές του SUV , ή Φούλ εξοπλισμένη X1 με Xdrive )
Στάλθηκε από το Mi Note 2 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης VAGKIRK έγραψε:
Περιμένεις λοιπόν την X2 μεταξύ αυτών που σου πρότεινε ο Amarinos αρχικά που λογικά με ότι έχεις αναφέρει θα σε καλύψει απόλυτα.
Και coupe σχεδιασμός και καλή οδηγική συμπεριφορά που ανταγωνίζεται πολλά Σεντάν και χατσμπακ , πρακτικότητα λόγω επιπλέον πορτών , καλό ύψος από το έδαφος για να πατήσεις και χώμα και άμμο και πεζοδρόμια όταν χρειαστεί και θέλω να πιστεύω πως 50.000 + θα φτάνουν για ένα πλήρως εξοπλισμένο δίλιτρο και Xdrive.Συμφωνώ σε όλα, εκτός από τα bold. Με 50-55.000 δυστυχώς, εάν πάμε στο 2λιτρο xDrive (το οποίο θα έχει περί τα €47-48.000), ο εξοπλισμός θα είναι σχετικά καλός, αλλά με τίποτα full...εάν μιλάμε για full εξοπλισμό σε BMW Χ2, φλερτάρουμε άνετα με τις €80.000!! Με €50-55.000 και την όποια έκπτωση, μπορούμε να προσθέσουμε 5-6 βασικά έξτρα, εκτός εάν βγάλουν κάποιο πακέτο (στυλ xLine) με πολύ πλούσιο εξοπλισμό και τιμή στα €6-7.000.
Επίσης, η 430i Gran Coupe ξεκινάει από τις €58.000, απλά επειδή αναφέρθηκε.
Edit: Προς το παρόν η Χ2 σε βενζίνη βγαίνει μόνο δικίνητη (sDrive). Καταλαβαίνω ότι σύντομα θα βγεί και xDrive.
-
Ευχαριστω πολυ για ολες τις απαντησεις!
Στο μπατζετ μου ειναι λογικα και η Macan (μεταχειρισμενη προφανως). Ειναι πιστευω πιο exclusive απο μια Χ1/X2 ή ενα Q3/Q2.. -
Macan με 55Κ ελληνικές έχεις βρει πολλές;
-
Το νεο Type R το εχεις σκεφτεί? Μπορει να μην ειναι κουοε αλλα ειναι αριστη σπορ επιλογη.
Sent from my SM-G930F using Tapatalk
-
Ο χρήστης Jorge_greek έγραψε:
Macan με 55Κ ελληνικές έχεις βρει πολλές;Και ούτε πρόκειται...
-
'Και ούτε πρόκειται...'
Σωστο κι αυτο.Τεσπα. Θα μου προτεινατε Χ1/Q3/GLA ή Χ3/Q5/GLC? Οπως εχω πει δεν εχω αναγκη τους χωρους, οποτε η μικρη κατηγορια ειναι θα ειναι πιο σωστη επιλογη. Ή μηπως οχι?
-
Ο χρήστης Heracles έγραψε:
'Και ούτε πρόκειται...'
Σωστο κι αυτο.Τεσπα. Θα μου προτεινατε Χ1/Q3/GLA ή Χ3/Q5/GLC? Οπως εχω πει δεν εχω αναγκη τους χωρους, οποτε η μικρη κατηγορια ειναι θα ειναι πιο σωστη επιλογη. Ή μηπως οχι?
Aφού μπορείς να διαθέσεις 50-55000 ευρώ κι ενδιαφέρεσαι αρκετά και για SUV, γιατί δεν κοιτάς και κάτι διαφορετικό εκτός από την κλασσική τριάδα; Π.χ Jag E-pace (στον τιμοκατάλογο ξεκινά από 40500 νομίζω) ή RaneRover Evoque (επίσης ξεκινά από 46500).
-
Καλα ας κατασταλαξω πρωτα στην κατηγορια και βλεπουμε.
Αν και για τα αγγλικα δεν εχω διαβασει τα καλυτερα... -
Με 47.000 ευρώ υπάρχει και το Tiguan 2.0BiTDi με τα 240 άλογα με επιδόσεις σπορ αυτοκινήτου. 0-100σε 6.5'' και τελική πάνω από 230χλμ
Coupe ή SUV