-
Καμια σχεση.
Ειναι τελειως διαφορετικα τα δυο συστηματα. Βασικα οχι τοσο τα συστηματα αυτα καθ αυτα αλλα ο μηχανισμος μεταδοσης.
-
Καμια σχεση.
Ειναι τελειως διαφορετικα τα δυο συστηματα. Βασικα οχι τοσο τα συστηματα αυτα καθ αυτα αλλα ο μηχανισμος μεταδοσης.
Μια ερώτηση ακόμα είμαι φοιτητής το αμάξι το θέλω για βόλτες με φίλους κυρίως.Το Focus είναι οκ η λίγο μεγάλο και καλύτερα να πάω σε Fiesta??
αυριο θα πάω στην ford να τα δω. -
Ε δες τα πρώτα τι να σου πούμε εμείς;
-
Φιλες θα βαζεις μεσα;
-
Φιλες θα βαζεις μεσα;
και αυτό!!
το Focus ST line που κοιτάω βγαίνει στα 21.500€ που το θεωρω πολύ καλή τιμή για το πακέτο που δίνει.
-
Focus διοτι εχει χωρους........
-
Focus διοτι εχει χωρους........
θα ζητήσω ένα Test Drive καθώς θέλω να βεβαιωθώ ότι το Hybrid δεν είναι παρόμοιο με της Toyota που δεν μου αρέσει
-
Δεν ειναι ρε συ λεμε....καμια σχεση...στοιχημα ενα ban
-
Ανάμεσα σε focus κ fiesta αν δεν έχεις θέμα με τα χρήματα κ το μέγεθος θα πας στο focus. Είναι ανώτερο αυτοκίνητο τόσο σε πράγματα που φαίνονται και όσο και σε πολλά που δε φαίνονται.
Με το Toyota δεν έχουν απολύτως καμία σχέση. Το focus είναι κ@υλα στην οδήγηση ενώ το άλλο είναι απλά ικανοποιητικό. Και φυσικά θα πάρεις το hybrid όπως σου είπαν τα παιδιά παραπάνω.
-
Ανάμεσα σε focus κ fiesta αν δεν έχεις θέμα με τα χρήματα κ το μέγεθος θα πας στο focus. Είναι ανώτερο αυτοκίνητο τόσο σε πράγματα που φαίνονται και όσο και σε πολλά που δε φαίνονται.
Με το Toyota δεν έχουν απολύτως καμία σχέση. Το focus είναι κ@υλα στην οδήγηση ενώ το άλλο είναι απλά ικανοποιητικό. Και φυσικά θα πάρεις το hybrid όπως σου είπαν τα παιδιά παραπάνω.
Ευχαριστω παρά πολύ.
-
Ξέρετε αν μπορεί να γίνει παραγγελία το Focus με κιτ επισκευής ελαστικού; Για μεγαλύτερο χώρο αποσκευών προφανώς, 340 λίτρα στη μία περίπτωση, 380 στην άλλη, αν δεν κάνω λάθος.
-