-
Καμια σχεση.
Ειναι τελειως διαφορετικα τα δυο συστηματα. Βασικα οχι τοσο τα συστηματα αυτα καθ αυτα αλλα ο μηχανισμος μεταδοσης.
-
Καμια σχεση.
Ειναι τελειως διαφορετικα τα δυο συστηματα. Βασικα οχι τοσο τα συστηματα αυτα καθ αυτα αλλα ο μηχανισμος μεταδοσης.
Μια ερώτηση ακόμα είμαι φοιτητής το αμάξι το θέλω για βόλτες με φίλους κυρίως.Το Focus είναι οκ η λίγο μεγάλο και καλύτερα να πάω σε Fiesta??
αυριο θα πάω στην ford να τα δω. -
Ε δες τα πρώτα τι να σου πούμε εμείς;
-
Φιλες θα βαζεις μεσα;
-
Φιλες θα βαζεις μεσα;
και αυτό!!
το Focus ST line που κοιτάω βγαίνει στα 21.500€ που το θεωρω πολύ καλή τιμή για το πακέτο που δίνει.
-
Focus διοτι εχει χωρους........
-
Focus διοτι εχει χωρους........
θα ζητήσω ένα Test Drive καθώς θέλω να βεβαιωθώ ότι το Hybrid δεν είναι παρόμοιο με της Toyota που δεν μου αρέσει
-
Δεν ειναι ρε συ λεμε....καμια σχεση...στοιχημα ενα ban
-
Ανάμεσα σε focus κ fiesta αν δεν έχεις θέμα με τα χρήματα κ το μέγεθος θα πας στο focus. Είναι ανώτερο αυτοκίνητο τόσο σε πράγματα που φαίνονται και όσο και σε πολλά που δε φαίνονται.
Με το Toyota δεν έχουν απολύτως καμία σχέση. Το focus είναι κ@υλα στην οδήγηση ενώ το άλλο είναι απλά ικανοποιητικό. Και φυσικά θα πάρεις το hybrid όπως σου είπαν τα παιδιά παραπάνω.
-
Ανάμεσα σε focus κ fiesta αν δεν έχεις θέμα με τα χρήματα κ το μέγεθος θα πας στο focus. Είναι ανώτερο αυτοκίνητο τόσο σε πράγματα που φαίνονται και όσο και σε πολλά που δε φαίνονται.
Με το Toyota δεν έχουν απολύτως καμία σχέση. Το focus είναι κ@υλα στην οδήγηση ενώ το άλλο είναι απλά ικανοποιητικό. Και φυσικά θα πάρεις το hybrid όπως σου είπαν τα παιδιά παραπάνω.
Ευχαριστω παρά πολύ.
-
Ξέρετε αν μπορεί να γίνει παραγγελία το Focus με κιτ επισκευής ελαστικού; Για μεγαλύτερο χώρο αποσκευών προφανώς, 340 λίτρα στη μία περίπτωση, 380 στην άλλη, αν δεν κάνω λάθος.
-
Και να μην μπορεί να γίνει, το αφαιρείς εσύ και αγοράζεις ένα κιτ από το εμπόριο. Εκτός αν θέλεις να δεις πόσο λιγότερο μπορεί να κοστίσει. Βέβαια δεν νομίζω να είναι βολικό αυτό από πρακτική άποψη φορτώματος.
-
Ξέρετε αν μπορεί να γίνει παραγγελία το Focus με κιτ επισκευής ελαστικού; Για μεγαλύτερο χώρο αποσκευών προφανώς, 340 λίτρα στη μία περίπτωση, 380 στην άλλη, αν δεν κάνω λάθος.
Πιστεύω πως ο χώρος αποσκευών δεν 'μεγαλώνει' ουσιαστικά, κερδίζεις 2-3 εκατοστά σε ύψος κάτω από την εταζέρα, εφόσον η ρεζέρβα είναι τόσο φαρδιά που να εξέχει απ' την υποδοχή της και να ανασηκώνει το πάτωμα. Αν είναι απλή στενή ρεζέρβα, και να την αφαιρέσεις δεν υπάρχει σημαντικό όφελος, απλά τα 30-40 λίτρα του βαθουλώματος της ρεζέρβας θα γεμίσουν με το αφρολέξ που κρατάει το κομπρεσεράκι και τα υποτυπώδη εργαλεία, δεν μπορείς να βάλεις αποσκευές σε αυτά τα λίτρα... (εκτός κι αν σφηνώσεις σακουλίτσες και σακουλάκια κάτω από το πάτωμα του πορτμπαγκάζ). Άλλο ένα μαρκετίστικο παραμύθι αυτό με τα περισσότερα λίτρα χωρίς ρεζέρβα. Κράτα τη ρεζέρβα όπως είναι που μια φορά να χρειαστεί στα 10 χρόνια, είναι σημαντική, και ρίξε ένα σάκο πλάτης στα πίσω καθίσματα, αυτή είναι όλη η διαφορά των '40 λίτρων'...
-
Χαζή ερώτηση.Πως είναι δυνατόν να βγαίνει με πίσω αεραγωγούς στην Ασία το Focus και όχι στην Ευρώπη;(02:00' στο βίντεο)
-
Όλη η κοσνόλα του είναι διαφορετική για κάποιο ηλίθιο λόγο. Ακόμα και ο χώρος μέσα στο υποβραχιώνιο έχει ένα έξτρα πτυσσόμενο ράφι και είναι όλο το υποβραχιώνιο μεγαλύτερου μεγέθους αντί να σύρεται εμπρός πίσω όπως το ευρωπαϊκό.
Ποιος ξέρει ίσως είναι απαραίτητο να υπάρχει στην Κίνα και στο σχεδίασαν διαφορετικά. Επίσης νομίζω τα αυτοκίνητα για την δική τους αγορά κατασκευάζονται αλλού.
Πάντως αξίζει να σημειωθεί πως στο ευρωπαικό υπάρχουν αεραγωγοί κάτω από τα εμπρός καθίσματα για να πηγαίνει αέρας στους πίσω. Απλά δηλάδή δεν υπάρχει δυνατότητα να ρυθμίσεις που θες τον αέρα.
-
Αυτο που πωλειται στην Κινα, κατασκευάζεται κι εκει
-
Εντάξει αυτό με τους αεραγωγούς κάτω από τα καθίσματα που πηγαίνει ο αέρας με ένα μαγικό τρόπο στους πίσω το ακούμε από όλους τους πωλητές όταν τα αμάξια που πωλούν δεν έχουν πίσω αεραγωγούς. Τα ίδια μου έλεγαν και για το xceed αλλά είδαν και αποειδαν και ξαφνικά εμφανίστηκαν πίσω αεραγωγοί σε όλες τις εκδόσεις!
Δυστυχώς ενώ οι τιμές έχουν πάρει την ανηφόρα και για οικογενειακό αμάξι τα 20000 είναι η βάση με βασικό εξοπλισμό οι εταιρείες έχουν επιδώθει σε ένα τσιπικο παιχνίδι να βάζουν και να βγάζουν εξοπλισμό σε μια προσπάθεια να μειώσουν κόστος (παρά το ότι οι τιμές αυξάνονται) και χρυσωματος της λυπητερης μπουρδουκλωνοντας τους καταλόγους.
Και η Φορντ νομίζω είναι ο πρωταθλητής μεταξύ τους και το φοκους παιρνει βραβείο χαμαιλέοντα! Καμιά παρτίδα δεν είναι ίδια με την προηγούμενη προσαυφαιρειται εξοπλισμό ς διαρκώς και μόνο η τιμή είναι σταθερά αυξητική.
Στους αεραγωγούς όμως είναι σταθεροί αμάξι με 2.70μ μεταξόνιο που τονίζει τον ταξιδιαρικο χαρακτήρα του και τους άνετους χώρους για τους πίσω επιβάτες δεν έχει αεραγωγούς!
Ίσως στις τελευταίες παρτίδες ξαφνικά εμφανιστεί όταν θα είναι να αλλάξει το μοντέλο.
-
Όπως είπαμε και πριν τα ευρωπαϊκά Focus δεν είχαν ποτέ αεραγωγούς στην κονσόλα για τους πίσω. Έχουν διαφορετική σχεδίαση από τα κινέζικα και πολύ πιθανόν να έχουν και άλλες διαφορές (όπως το υποβραχιώνιο).
Αυτό με τον μαγικό τρόπο δεν το κατάλαβα. Γιατί μαγικός; Υπάρχουν αεραγωγοί κάτω από τα εμπρός καθίσματα που βγάζουν αέρα στα πόδια των πίσω. Σκύψε σε μια έκθεση και κοίτα κάτω από τα καθίσματα. Θα τους δεις φαίνονται.
Επίσης ο κλιματισμός είναι αρκετά δυνατός ώστε να έρχεται αέρας και από τους μπροστά αεραγωγούς. Το αμάξι ζεσταίνεται ή ψύχεται σε πολύ μικρό χρόνο.
Ούτε το Civic έχει ρυθμιζόμενους αεραγωγούς πίσω. Είναι αυτός λόγος για να απορρίψεις τα 2 καλύτερα της κατηγορίας;
Μου έκανε και εμένα εντύπωση η διαφορά μεταξύ Κίνας και Ευρώπης αλλά δεν με απασχόλησε ιδιαίτερα. Σιγά την έλλειψη.
-
Καλα αυτο με τους αεραγωγους κατω απο τα καθισματα, ολα το εχουν . Οσα εχω δει τουλαχιστον, ειχαν
-
Ούτε και εμένα με καίει τόσο. Ένα hatchback είναι μια χαρά θα φτάνει ο αέρας παντού. Για την ιστορία ρώτησα. Αυτό που με καίει είναι το 8AT για το οποίο διαβάζω διφορούμενα σχόλια. Τελικά είναι καλό σε λειτουργία; 'Μπερδεύεται'; Αυξάνει πολύ την κατανάλωση; Στο 182ps που το σεταρουν μήπως πάει την κατανάλωση στον Θεό;...
Ford Focus MK4