Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Ford Focus MK4
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Ford Focus MK4
    • 1
    • 2
    • 130
    • 131
    • 132
    • 133
    • 134
    • 276
    • 277
    • 132 / 277
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    79
    5526
    166467
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • L
      lap last edited by

      Καμια σχεση.

      Ειναι τελειως διαφορετικα τα δυο συστηματα. Βασικα οχι τοσο τα συστηματα αυτα καθ αυτα αλλα ο μηχανισμος μεταδοσης.

      ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

      1 Reply Last reply Reply Quote 5
      • F
        fotisapple @lap last edited by

        Καμια σχεση.

        Ειναι τελειως διαφορετικα τα δυο συστηματα. Βασικα οχι τοσο τα συστηματα αυτα καθ αυτα αλλα ο μηχανισμος μεταδοσης.

        Μια ερώτηση ακόμα είμαι φοιτητής το αμάξι το θέλω για βόλτες με φίλους κυρίως.Το Focus είναι οκ η λίγο μεγάλο και καλύτερα να πάω σε Fiesta??
        αυριο θα πάω στην ford να τα δω.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • S
          super-t last edited by

          Ε δες τα πρώτα τι να σου πούμε εμείς;

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • L
            lap last edited by

            Φιλες θα βαζεις μεσα;

            ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • F
              fotisapple @lap last edited by

              Φιλες θα βαζεις μεσα;

              και αυτό!!

              το Focus ST line που κοιτάω βγαίνει στα 21.500€ που το θεωρω πολύ καλή τιμή για το πακέτο που δίνει.

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • L
                lap last edited by

                Focus διοτι εχει χωρους........

                ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • F
                  fotisapple @lap last edited by

                  Focus διοτι εχει χωρους........

                  θα ζητήσω ένα Test Drive καθώς θέλω να βεβαιωθώ ότι το Hybrid δεν είναι παρόμοιο με της Toyota που δεν μου αρέσει

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • L
                    lap last edited by

                    Δεν ειναι ρε συ λεμε....καμια σχεση...στοιχημα ενα ban

                    ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • sargus
                      sargus last edited by

                      Ανάμεσα σε focus κ fiesta αν δεν έχεις θέμα με τα χρήματα κ το μέγεθος θα πας στο focus. Είναι ανώτερο αυτοκίνητο τόσο σε πράγματα που φαίνονται και όσο και σε πολλά που δε φαίνονται.

                      Με το Toyota δεν έχουν απολύτως καμία σχέση. Το focus είναι κ@υλα στην οδήγηση ενώ το άλλο είναι απλά ικανοποιητικό. Και φυσικά θα πάρεις το hybrid όπως σου είπαν τα παιδιά παραπάνω.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • F
                        fotisapple @sargus last edited by

                        Ανάμεσα σε focus κ fiesta αν δεν έχεις θέμα με τα χρήματα κ το μέγεθος θα πας στο focus. Είναι ανώτερο αυτοκίνητο τόσο σε πράγματα που φαίνονται και όσο και σε πολλά που δε φαίνονται.

                        Με το Toyota δεν έχουν απολύτως καμία σχέση. Το focus είναι κ@υλα στην οδήγηση ενώ το άλλο είναι απλά ικανοποιητικό. Και φυσικά θα πάρεις το hybrid όπως σου είπαν τα παιδιά παραπάνω.

                        Ευχαριστω παρά πολύ.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • B
                          bouranitis last edited by

                          Ξέρετε αν μπορεί να γίνει παραγγελία το Focus με κιτ επισκευής ελαστικού; Για μεγαλύτερο χώρο αποσκευών προφανώς, 340 λίτρα στη μία περίπτωση, 380 στην άλλη, αν δεν κάνω λάθος.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • P
                            poliviosfp last edited by

                            Και να μην μπορεί να γίνει, το αφαιρείς εσύ και αγοράζεις ένα κιτ από το εμπόριο. Εκτός αν θέλεις να δεις πόσο λιγότερο μπορεί να κοστίσει. Βέβαια δεν νομίζω να είναι βολικό αυτό από πρακτική άποψη φορτώματος.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • piliourits
                              piliourits @bouranitis last edited by

                              Ξέρετε αν μπορεί να γίνει παραγγελία το Focus με κιτ επισκευής ελαστικού; Για μεγαλύτερο χώρο αποσκευών προφανώς, 340 λίτρα στη μία περίπτωση, 380 στην άλλη, αν δεν κάνω λάθος.

                              Πιστεύω πως ο χώρος αποσκευών δεν 'μεγαλώνει' ουσιαστικά, κερδίζεις 2-3 εκατοστά σε ύψος κάτω από την εταζέρα, εφόσον η ρεζέρβα είναι τόσο φαρδιά που να εξέχει απ' την υποδοχή της και να ανασηκώνει το πάτωμα. Αν είναι απλή στενή ρεζέρβα, και να την αφαιρέσεις δεν υπάρχει σημαντικό όφελος, απλά τα 30-40 λίτρα του βαθουλώματος της ρεζέρβας θα γεμίσουν με το αφρολέξ που κρατάει το κομπρεσεράκι και τα υποτυπώδη εργαλεία, δεν μπορείς να βάλεις αποσκευές σε αυτά τα λίτρα... (εκτός κι αν σφηνώσεις σακουλίτσες και σακουλάκια κάτω από το πάτωμα του πορτμπαγκάζ). Άλλο ένα μαρκετίστικο παραμύθι αυτό με τα περισσότερα λίτρα χωρίς ρεζέρβα. Κράτα τη ρεζέρβα όπως είναι που μια φορά να χρειαστεί στα 10 χρόνια, είναι σημαντική, και ρίξε ένα σάκο πλάτης στα πίσω καθίσματα, αυτή είναι όλη η διαφορά των '40 λίτρων'...

                              Επιτελικό Κράτος Κυβέρνησης Αρίστων που Ηγείται της 4ης Βιομηχανικής Επανάστασης.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 6
                              • S
                                sabas_thess last edited by

                                Youtube Video

                                Χαζή ερώτηση.Πως είναι δυνατόν να βγαίνει με πίσω αεραγωγούς στην Ασία το Focus και όχι στην Ευρώπη;(02:00' στο βίντεο)

                                "I am what you made me", D.V.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • dimitriscsd
                                  dimitriscsd last edited by

                                  Όλη η κοσνόλα του είναι διαφορετική για κάποιο ηλίθιο λόγο. Ακόμα και ο χώρος μέσα στο υποβραχιώνιο έχει ένα έξτρα πτυσσόμενο ράφι και είναι όλο το υποβραχιώνιο μεγαλύτερου μεγέθους αντί να σύρεται εμπρός πίσω όπως το ευρωπαϊκό.

                                  Ποιος ξέρει ίσως είναι απαραίτητο να υπάρχει στην Κίνα και στο σχεδίασαν διαφορετικά. Επίσης νομίζω τα αυτοκίνητα για την δική τους αγορά κατασκευάζονται αλλού.

                                  Πάντως αξίζει να σημειωθεί πως στο ευρωπαικό υπάρχουν αεραγωγοί κάτω από τα εμπρός καθίσματα για να πηγαίνει αέρας στους πίσω. Απλά δηλάδή δεν υπάρχει δυνατότητα να ρυθμίσεις που θες τον αέρα.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • alexandros-k
                                    alexandros-k last edited by

                                    Αυτο που πωλειται στην Κινα, κατασκευάζεται κι εκει

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • T
                                      tkin73 last edited by

                                      Εντάξει αυτό με τους αεραγωγούς κάτω από τα καθίσματα που πηγαίνει ο αέρας με ένα μαγικό τρόπο στους πίσω το ακούμε από όλους τους πωλητές όταν τα αμάξια που πωλούν δεν έχουν πίσω αεραγωγούς. Τα ίδια μου έλεγαν και για το xceed αλλά είδαν και αποειδαν και ξαφνικά εμφανίστηκαν πίσω αεραγωγοί σε όλες τις εκδόσεις!

                                      Δυστυχώς ενώ οι τιμές έχουν πάρει την ανηφόρα και για οικογενειακό αμάξι τα 20000 είναι η βάση με βασικό εξοπλισμό οι εταιρείες έχουν επιδώθει σε ένα τσιπικο παιχνίδι να βάζουν και να βγάζουν εξοπλισμό σε μια προσπάθεια να μειώσουν κόστος (παρά το ότι οι τιμές αυξάνονται) και χρυσωματος της λυπητερης μπουρδουκλωνοντας τους καταλόγους.

                                      Και η Φορντ νομίζω είναι ο πρωταθλητής μεταξύ τους και το φοκους παιρνει βραβείο χαμαιλέοντα! Καμιά παρτίδα δεν είναι ίδια με την προηγούμενη προσαυφαιρειται εξοπλισμό ς διαρκώς και μόνο η τιμή είναι σταθερά αυξητική.

                                      Στους αεραγωγούς όμως είναι σταθεροί αμάξι με 2.70μ μεταξόνιο που τονίζει τον ταξιδιαρικο χαρακτήρα του και τους άνετους χώρους για τους πίσω επιβάτες δεν έχει αεραγωγούς!

                                      Ίσως στις τελευταίες παρτίδες ξαφνικά εμφανιστεί όταν θα είναι να αλλάξει το μοντέλο.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                      • dimitriscsd
                                        dimitriscsd last edited by

                                        Όπως είπαμε και πριν τα ευρωπαϊκά Focus δεν είχαν ποτέ αεραγωγούς στην κονσόλα για τους πίσω. Έχουν διαφορετική σχεδίαση από τα κινέζικα και πολύ πιθανόν να έχουν και άλλες διαφορές (όπως το υποβραχιώνιο).

                                        Αυτό με τον μαγικό τρόπο δεν το κατάλαβα. Γιατί μαγικός; Υπάρχουν αεραγωγοί κάτω από τα εμπρός καθίσματα που βγάζουν αέρα στα πόδια των πίσω. Σκύψε σε μια έκθεση και κοίτα κάτω από τα καθίσματα. Θα τους δεις φαίνονται.

                                        Επίσης ο κλιματισμός είναι αρκετά δυνατός ώστε να έρχεται αέρας και από τους μπροστά αεραγωγούς. Το αμάξι ζεσταίνεται ή ψύχεται σε πολύ μικρό χρόνο.

                                        Ούτε το Civic έχει ρυθμιζόμενους αεραγωγούς πίσω. Είναι αυτός λόγος για να απορρίψεις τα 2 καλύτερα της κατηγορίας;

                                        Μου έκανε και εμένα εντύπωση η διαφορά μεταξύ Κίνας και Ευρώπης αλλά δεν με απασχόλησε ιδιαίτερα. Σιγά την έλλειψη.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                        • alexandros-k
                                          alexandros-k last edited by

                                          Καλα αυτο με τους αεραγωγους κατω απο τα καθισματα, ολα το εχουν . Οσα εχω δει τουλαχιστον, ειχαν

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • S
                                            sabas_thess last edited by

                                            Ούτε και εμένα με καίει τόσο. Ένα hatchback είναι μια χαρά θα φτάνει ο αέρας παντού. Για την ιστορία ρώτησα. Αυτό που με καίει είναι το 8AT για το οποίο διαβάζω διφορούμενα σχόλια. Τελικά είναι καλό σε λειτουργία; 'Μπερδεύεται'; Αυξάνει πολύ την κατανάλωση; Στο 182ps που το σεταρουν μήπως πάει την κατανάλωση στον Θεό;...

                                            "I am what you made me", D.V.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 130
                                            • 131
                                            • 132
                                            • 133
                                            • 134
                                            • 276
                                            • 277
                                            • 132 / 277
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr