Το πιο εντυπωσιακό για εμένα με τον συγκεκριμένο κινητήρα είναι κάτι που έμαθα πρόσφατα και εκ παραδρομής σε ένα άρθρο για την υλοποίηση του στο νέο Kuga (autoholix αν το λέω σωστά που αρθρογραφεί η πρώην οδηγός αγώνων). Άμεσος και έμμεσος ψεκασμός λέει για να ξεπεράσει το εγγενές πρόβλημα των κινητήρων αμέσου ψεκασμού με τις επικαθίσεις! Οκ και εγώ τον εκραζα τόσο καιρό. Τεσπά όσο ζούμε μαθαίνουμε. Δεν θα πήγαινα βέβαια ποτέ από επιλογή στον 1000αρι αλλά αυτό ισχύει για όλους τους κατασκευαστές.
Γενικά καλό είναι να έχουμε ανοιχτά τα μάτια γιατί ποτέ δεν ξέρουμε πότε θα έρθει εις γνώση μας η καθοριστική πληροφορία. Τόσα άρθρα, τόσα YouTube reviews και συγκριτικά μόνο ένα είχε αναφορά στο συγκεκριμένο εντυπωσιακό χαρακτηριστικό. 10 άλογα πάνω 10 κάτω ή 0,5 nm ροπής πάνω κάτω δεν κάνουν τόση διαφορά. Αυτό μάλιστα...