-
*Tο Wrangler θα συνεχίσει να διατίθεται με 2 ή 4 πόρτες, με σκληρή και μαλακή οροφή.Θα υπάρξει και έκδοση pick-up, που βρίσκεται υπό εξέλιξη, με εκτιμώμενο χρόνο εμπορικού λανσαρίσματος το 2019.
Κάτω από το καπό του νέου Wrangler 2018, όπως είπε η Jeep, θα υπάρχουν «προηγμένα αποδοτικά μοτέρ και κιβώτια», αλλά δεν έδωσε λεπτομέρειες. Από το εγχειρίδιο χρήση που διέρρευσε στο web γνωρίζουμε ότι ο μικρότερος κινητήρας θα είναι ένας 2λιτρος 4κύλινδρος σε σειρά και η τελευταία του υπάρχοντος 3,6λιτρου Pentastar V6 των 290 PS, συνδυασμένου με 8άρι αυτόματο σασμάν. Ο 2.8 του υπάρχοντος μοντέλου καταργείται, τουλάχιστον για την αγορά των ΗΠΑ. Οι φήμες μιλούν ακόμη για έναν 4κύλινδρο τουρμποντίζελ και κάποια ή κάποιες υβριδικές εκδόσεις.Το Wrangler θα κάνει χρήση της τελευταίας γενιάς τετρακίνησης της Jeep.
Η Jeep ήδη στο SEMA Show 2017, στο Las Vegas, επιδεικνύει πάνω από 200 αξεσουάρ της Mopar για το νέο Wrangler 2018 που σημαίνει ότι υπάρχουν μεγάλα περιθώρια εξατομίκευσης του αυτοκινήτου.
Στο Los Angeles Auto Show στις 29/11 θα δημοσιοποιηθούν όλες οι λεπτομέρειες για το αυτοκίνητο.*
Πηγή
-
*Tο Wrangler θα συνεχίσει να διατίθεται με 2 ή 4 πόρτες, με σκληρή και μαλακή οροφή.Θα υπάρξει και έκδοση pick-up, που βρίσκεται υπό εξέλιξη, με εκτιμώμενο χρόνο εμπορικού λανσαρίσματος το 2019.
Κάτω από το καπό του νέου Wrangler 2018, όπως είπε η Jeep, θα υπάρχουν «προηγμένα αποδοτικά μοτέρ και κιβώτια», αλλά δεν έδωσε λεπτομέρειες. Από το εγχειρίδιο χρήση που διέρρευσε στο web γνωρίζουμε ότι ο μικρότερος κινητήρας θα είναι ένας 2λιτρος 4κύλινδρος σε σειρά και η τελευταία του υπάρχοντος 3,6λιτρου Pentastar V6 των 290 PS, συνδυασμένου με 8άρι αυτόματο σασμάν. Ο 2.8 του υπάρχοντος μοντέλου καταργείται, τουλάχιστον για την αγορά των ΗΠΑ. Οι φήμες μιλούν ακόμη για έναν 4κύλινδρο τουρμποντίζελ και κάποια ή κάποιες υβριδικές εκδόσεις.Το Wrangler θα κάνει χρήση της τελευταίας γενιάς τετρακίνησης της Jeep.
Η Jeep ήδη στο SEMA Show 2017, στο Las Vegas, επιδεικνύει πάνω από 200 αξεσουάρ της Mopar για το νέο Wrangler 2018 που σημαίνει ότι υπάρχουν μεγάλα περιθώρια εξατομίκευσης του αυτοκινήτου.
Στο Los Angeles Auto Show στις 29/11 θα δημοσιοποιηθούν όλες οι λεπτομέρειες για το αυτοκίνητο.*
Πηγή
-
*Tο Wrangler θα συνεχίσει να διατίθεται με 2 ή 4 πόρτες, με σκληρή και μαλακή οροφή.Θα υπάρξει και έκδοση pick-up, που βρίσκεται υπό εξέλιξη, με εκτιμώμενο χρόνο εμπορικού λανσαρίσματος το 2019.
Κάτω από το καπό του νέου Wrangler 2018, όπως είπε η Jeep, θα υπάρχουν «προηγμένα αποδοτικά μοτέρ και κιβώτια», αλλά δεν έδωσε λεπτομέρειες. Από το εγχειρίδιο χρήση που διέρρευσε στο web γνωρίζουμε ότι ο μικρότερος κινητήρας θα είναι ένας 2λιτρος 4κύλινδρος σε σειρά και η τελευταία του υπάρχοντος 3,6λιτρου Pentastar V6 των 290 PS, συνδυασμένου με 8άρι αυτόματο σασμάν. Ο 2.8 του υπάρχοντος μοντέλου καταργείται, τουλάχιστον για την αγορά των ΗΠΑ. Οι φήμες μιλούν ακόμη για έναν 4κύλινδρο τουρμποντίζελ και κάποια ή κάποιες υβριδικές εκδόσεις.Το Wrangler θα κάνει χρήση της τελευταίας γενιάς τετρακίνησης της Jeep.
Η Jeep ήδη στο SEMA Show 2017, στο Las Vegas, επιδεικνύει πάνω από 200 αξεσουάρ της Mopar για το νέο Wrangler 2018 που σημαίνει ότι υπάρχουν μεγάλα περιθώρια εξατομίκευσης του αυτοκινήτου.
Στο Los Angeles Auto Show στις 29/11 θα δημοσιοποιηθούν όλες οι λεπτομέρειες για το αυτοκίνητο.*
Πηγή
-
Εξωτερικά δεν έχει αλλάξει και πολύ γι αυτό και συνεχίζει να μου αρέσει.
-
All time classic!
-
Μακάρι να είχε πιο προσιτούς κινητήρες.
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Δεν έχει νόημα ένα τέτοιο αυτοκίνητο με μοτέρ κάτω από 2000κε.
-
Ο χρήστης gousias έγραψε:
Μακάρι να είχε πιο προσιτούς κινητήρες.Μακαρι να πηγαινει ευθεια αν δεν ειναι σε χωμα εννοεις...
-
Καλό νέο ο 2λιτρος κινητήρας. Θετικό επίσης ότι κράτησε την ίδια σχεδιαστική ταυτότητα που - προσωπικά - μ' αρέσει πάρα πολύ. Ειδικά το 2θυρο είναι all time classic.
-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Μακάρι να είχε πιο προσιτούς κινητήρες.
Μακαρι να πηγαινει ευθεια αν δεν ειναι σε χωμα εννοεις...
Δεν το γνώριζα αυτό. Για δώσε λεπτομέρειες.
-
-
Ο χρήστης gousias έγραψε:
Μακάρι να είχε πιο προσιτούς κινητήρες.
Μακαρι να πηγαινει ευθεια αν δεν ειναι σε χωμα εννοεις...
Δεν το γνώριζα αυτό. Για δώσε λεπτομέρειες.
Το αμαξι σε ολες τις γενιες του ηταν απλα αθλιο οδηγικα στην ασφαλτο και ιδιως σε τυπικες ταχυτητες αυτοκινητοδρομου.
-
Το ίδιο ισχύει και για το jimny πχ. Είναι φτιαγμένα για εκτός δρόμου οπότε δε το βρίσκω παράλογο στην άσφαλτο να πηγαίνουν σαν κατσίκια.
Στάλθηκε από το Redmi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Να τους βγαζανε αγροτικες αδειες τοτε γιατι δε ειμαστε στο '50
-
Η προηγούμενη γενιά δεν ήταν τόσο άσχημη και αυτή λένε ότι είναι κατά πολύ βελτιωμένη. Πάντως είναι καθαρόαιμο off roader, μην το κρίνετε ως επιβατικό. Για να έχεις άνεση και τέτοιες δυνατότητες πρέπει να πάρεις κάτι πολύ ακριβότερο με ρυθμιζόμενες αεροαναρτήσεις κλπ.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Η προηγούμενη γενιά δεν ήταν τόσο άσχημη και αυτή λένε ότι είναι κατά πολύ βελτιωμένη. Πάντως είναι καθαρόαιμο off roader, μην το κρίνετε ως επιβατικό. Για να έχεις άνεση και τέτοιες δυνατότητες πρέπει να πάρεις κάτι πολύ ακριβότερο με ρυθμιζόμενες αεροαναρτήσεις κλπ.+1 σε ολα.
Exω κανει ταξιδι με το 2ης γενιας, (το στρογγυλοφαναρο, το ΤJ) 4λιτρο...Μια χαρα ηταν. Καλα για το 4πορτο (3ης γενιας JK) που το πηρε ενας φιλος για Td και το δοκιμασαμε και εντος και εκτος δρομου, εντυπωσιαστικα πραγματικα. Μοναδικο μειονεκτημα η απιστευτη καταναλωση του 4λιτρου σε συνδυασμο με το αυτοματο.
-
Ότι πρέπει για Μύκονο!
-
-
Ανακοινώθηκαν και οι τιμούλες...
https://www.drive.gr/news/agora/stis-ek ... p-wrangler
-
Εντάξει....τελείως εκτός τόπου και χρόνου οι τιμές...απορώ εάν θα το αγοράσει κανείς!
Είναι ένα Utility Vehicle και μόνο, κάτι σαν λίγο καλύτερο αγροτικό.
Νέο Jeep Wrangler 2018