-
Για το τελευταιο, μπορεις να παρεις κ οδηγο γιατι καταλαβαινω οτι μαλλον βαριεσαι να οδηγεις. Και οι αλλοι σου λενε για πολλαπλους συνδεσμους.
Και εμενα μου αρεσουν οι μεγαλες οθονες. Επισης τα συστηματα εχουν αλλαξει τραγικα τα τελευταια 10 χρονια, αλλα ειναι ολα επιπλεον ρε παιδι μου κ με αρκετο κοστος.
Απο την αλλη, η ζωη παει χαλια τοσα χρονια με τα μνημονια κ βλεπω παρολα αυτα μια ανεση. Αυτο σημαινει οτι τελικα μαλλον υπαρχει οντως ζητηση. Τωρα αν κανει 30,40,50 το ιδιο μου κανει προσωπικα, μιας κ δεν θα εδινα τοσα για αυτοκινητο κ δεν με πολυνοιαζει. -
Ο χρήστης wantone έγραψε:
Οσο για τις τιμες, θα βοηθουσε να ξεχασεις την δικη σου περιπτωση, (αγορα προ του 2016 συν οποια μεγαλη εκπτωση της εποχης) οταν ολα τα premium μικρομεσαια αυτη την στιγμη, με παρομοια εξτρα και κινητηρες, ξεπερνουν τα 35κ ευρω. Η Merc αλλωστε, παραδοσιακα ηταν σχεδον σε ολα τα μοντελα της ακριβοτερη γυρω στο 15-20% απο Bmw και Audi.
Γιαυτο το τελευταιο ακομα και το δικο μου ακριβο μου φαινεται γιαυτο που προσφερει, σκεψου να εκανε και 35κ και μαλιστα να ηταν το πατωμα του Μινι...
Aυτη την στιγμη, συμφωνα με τις επισημες Ελληνικες ιστοσελιδες και δυνατοτητες διαμορφωσης του καθε κατασκευαστη, μια Bmw 118i με m-pack (οπτικο πακετο, σπορ καθισματα και αναρτηση, μεγαλυτερες ζαντες, full led, cruise control, αισθητηρες παρακαρισματος) χωρις χρεωση μεταλλικου χρωματος, κοστιζει 32,162ευρω.
Μια αντιστοιχη σε ιπποδυναμη βενζινοκινητη Α180 με AMG pack (που περιλαμβανει οτι και το M-pack συν την ανεξαρτητη αναρτηση) χωρις χρεωση μεταλλικου χρωματος, κοστιζει 33,832ευρω.
Σημειωτεον οτι εαν προστεθει και στις δυο συγκεκριμενες περιπτωσεις μεταλλικο χρωμα, ανεβαινουν φορολογικη κλιμακα και ξεπερνουν τις 36,000ευρω ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ
Θα δειξει αν η αγορα τσιμπησει σε αυτές τις νεες τιμες. Εγω πιστευω ότι είναι πολύ δυσκολο. Ο πωλητης της Μερσεντές μου φανηκε απελπισμένος να προσπαθει να πουλησει ένα τετοιο αμαξι (Α180) με ημιακαμπτο στα 37000- 1500 εκπτωση. Προσπαθουσα να κρατηθω για να μην γελασω μαζι του.
Άλλο να πουλας SUV σε αυτά τα χρηματα που εχουν και καποιο ογκο και άλλο χατσμπακ.
Οτι τσιμπαει σε τετοιες -διαστρεβλωμενες- τιμες, στην πλειοψηφια των περιπτωσεων ειναι καποια εταιρικα και μαυρο αφορολογητο χρημα που καπου πρεπει να 'τοποθετηθει'...
Οσο για τα περι ημιακαμπτου, εχει ΥΠΕΡ-αναλυθει το θεμα και προφανως δεν ισχυει οπως το αναφερεις, τουλαχιστον για οσους βαζουν και κανενα εξτρα σε Γερμανικο premium μικρομεσαιο.
-
Ο χρήστης wantone έγραψε:
Εντωμεταξύ κάπου είχα διαβάσει ότι όλες οι Α-klas που έρχονται Ελλάδα έχουν standard χαμηλωμένη ανάρτηση.
Τέλος πάντων προσωπικά θεωρώ πολύ ακριβά τα 42Κ για το συγκεκριμένο αμάξι,ειδικά με αυτόν τον κινητηρα.
Όσο σκεφτομαι οτι είχα πάρει 45Κ το Α5 ...Nαι αλλα τα ηλεκτρονικα, συστηματα αυτονομης οδηγησης κλπ και οι οθονες ειναι που πληρωνεις στο Α180. Το Α5 ειναι αρχαιο σε αυτον τον τομεα ασχετα αν σαν αυτοκινητο ειναι πολυ ποιο καλο. Το ιδιο ισχυει για σειρα 1, ειναι καλυτερη σαν αμαξι αλλα οι οθονες και το UI καθως και τα βοηθηματα οδηγησης ειναι μη ανταγωνιστικα πια.
Αυτόνομη οδήγηση δε βλέπω να έχει .Τα υπόλοιπα συστήματα ασφαλείας τα έχουν και αυτοκίνητα με 15000ευρω δεν είναι προνόμιο της Α -klas.Tις μεγάλες οθόνες επίσης δεν έχω καταλάβει αν τις έχει και πάλι βεβαια το εσωτερικό της δε με τρελαίνει.Δερμάτινα καθίσματα έχει σε αυτή τη τιμή?
Ποιο έχει όμως καλύτερη ενεργητική ασφάλεια?Το Α5 με τα 200 σχεδόν άλογα και τις αλουμινένιες αναρτήσεις πολλαπλών συνδέσμων ή το Α με τα 116 άλογα?Πώς να πηγαίνει άραγε με 4 άτομα και αποσκευές?
Απλές σκέψεις κάνω!Δε το λέω για αντιπαράθεση... -
Ο χρήστης kostis20 έγραψε:
Εντωμεταξύ κάπου είχα διαβάσει ότι όλες οι Α-klas που έρχονται Ελλάδα έχουν standard χαμηλωμένη ανάρτηση.
Τέλος πάντων προσωπικά θεωρώ πολύ ακριβά τα 42Κ για το συγκεκριμένο αμάξι,ειδικά με αυτόν τον κινητηρα.
Όσο σκεφτομαι οτι είχα πάρει 45Κ το Α5 ...Nαι αλλα τα ηλεκτρονικα, συστηματα αυτονομης οδηγησης κλπ και οι οθονες ειναι που πληρωνεις στο Α180. Το Α5 ειναι αρχαιο σε αυτον τον τομεα ασχετα αν σαν αυτοκινητο ειναι πολυ ποιο καλο. Το ιδιο ισχυει για σειρα 1, ειναι καλυτερη σαν αμαξι αλλα οι οθονες και το UI καθως και τα βοηθηματα οδηγησης ειναι μη ανταγωνιστικα πια.
Αυτόνομη οδήγηση δε βλέπω να έχει .Τα υπόλοιπα συστήματα ασφαλείας τα έχουν και αυτοκίνητα με 15000ευρω δεν είναι προνόμιο της Α -klas.Tις μεγάλες οθόνες επίσης δεν έχω καταλάβει αν τις έχει και πάλι βεβαια το εσωτερικό της δε με τρελαίνει.Δερμάτινα καθίσματα έχει σε αυτή τη τιμή?
Ποιο έχει όμως καλύτερη ενεργητική ασφάλεια?Το Α5 με τα 200 σχεδόν άλογα και τις αλουμινένιες αναρτήσεις πολλαπλών συνδέσμων ή το Α με τα 116 άλογα?Πώς να πηγαίνει άραγε με 4 άτομα και αποσκευές?
Απλές σκέψεις κάνω!Δε το λέω για αντιπαράθεση...Αυτόνομη οδήγηση δεν έχει, αλλά το μετάνιωσα. Έβαλα το adaptive με 800 ευρω εξτρα και θα μπορούσα με επιπλεον 700 να βαλω το πακετο αυτονομης. Όπως είπε και ο προηγούμενος όντως βαριεμαι να οδηγώ. Αυτο για την καθημερινότητα και την πόλη βέβαια...
Τις μεγάλες οθόνες τις έχει και τα καθίσματα είναι ημιδερματινα που τα προτιμω από φουλ δερματινα.
Όσο για την ασφαλεια δεν ξερω αν και πώς μπορεί να συγκριθεί με το Α5 αλλά στο NCAP test η A class πήρε 5 αστέρια, όπως και πολλά άλλα αυτοκίνητα βέβαια... -
Όταν κάποιος αγοράζει αυτοκίνητο με ένα από τα βασικά κριτήρια το infotainment και τις μεγάλες οθόνες κάτι κάνει λάθος. Οι εταιρίες το χουν καταλάβει και πατάνε εκεί οπότε απλά μιλάμε για λάθος αγορές.
Ένα αυτοκίνητο στο εσωτερικό πρέπει να προσφέρει adaptive cruise control, μπόλικους αερόσακους, θερμαινό/ψυχρομενα καθίσματα, διζονικό κλιματισμό, σύνδεση τηλεφώνου με bluetooth, gps και usb mp3 player. Τώρα οθόνες 10-20-30 ιντσών με 3D UI που σου δείχνει το αυτοκίνητό σου στην οθόνη, παίζει yt, χειρίζεσαι το κινητό σου από εκεί είναι π@π@ριές. -
Ο χρήστης panos2171 έγραψε:
Όταν κάποιος αγοράζει αυτοκίνητο με ένα από τα βασικά κριτήρια το infotainment και τις μεγάλες οθόνες κάτι κάνει λάθος. Οι εταιρίες το χουν καταλάβει και πατάνε εκεί οπότε απλά μιλάμε για λάθος αγορές.
Ένα αυτοκίνητο στο εσωτερικό πρέπει να προσφέρει adaptive cruise control, μπόλικους αερόσακους, θερμαινό/ψυχρομενα καθίσματα, διζονικό κλιματισμό, σύνδεση τηλεφώνου με bluetooth, gps και usb mp3 player. Τώρα οθόνες 10-20-30 ιντσών με 3D UI που σου δείχνει το αυτοκίνητό σου στην οθόνη, παίζει yt, χειρίζεσαι το κινητό σου από εκεί είναι π@π@ριές.Διαφωνώ τελείως με το σκεπτικό σου! Ο καθένας αγοράζει αυτοκίνητο με βάση την προσωπική του ιεράρχηση κριτηρίων και εφόσον το αυτοκίνητο που επιλέγει καλύπτει τα κριτήρια του, πολύ σωστά κάνει!
Ξέρεις τι είναι λάθος; Το να προσπαθείς να προβάλλεις τις δικές σου προτεραιότητες ως αντικειμενικά κριτήρια!
-
Ο χρήστης panos2171 έγραψε:
Όταν κάποιος αγοράζει αυτοκίνητο με ένα από τα βασικά κριτήρια το infotainment και τις μεγάλες οθόνες κάτι κάνει λάθος.Λάθος είναι το σκεπτικό το δικό σου. Αν το 30% θέλει καθαρόαιμη οδήγηση και το 70% θέλει άνεση και οθόνες, τότε άνεση και οθόνες θα φτιάξουν. Χρήματα θέλουν να βγάλουν (και μόνο) και όχι να κάνουν όλο τον κόσμο χαρούμενο.
-
To θέμα είναι να αξιοποιήσεις όλα αυτά που βρίσκονται πάνω σε μια οθόνη. Και πείτε μου τι ακριβώς αξιοποιεί κάποιος όταν οδηγάει; Και πόση ώρα κοιτάει το infotainment;
Στην χρησιμότητα/πρακτικότητα/ευκολία αναφέρομαι και όχι απαραίτητα στην καθαρόαιμη οδήγηση. Το adaptive cc πχ είναι σίγουρα ένα εργαλείο, το να έχεις την επιλογή να ρυθμίζεις μπασα/πριμα, surround, κάθισμα, AC από μια οθόνη τι ακριβώς εργαλείο μπορεί να είναι όταν οδηγάς;
Καλώς κάνουν και τα βάζουν κάποιοι αλλά ας παραδεχτούμε ότι είναι θύματα του μάρκετινγκ και καλώς κάνουν και τα βάζουν οι εταιρίες για τον προαναφερθέντα λόγο. -
Ο χρήστης panos2171 έγραψε:
To θέμα είναι να αξιοποιήσεις όλα αυτά που βρίσκονται πάνω σε μια οθόνη. Και πείτε μου τι ακριβώς αξιοποιεί κάποιος όταν οδηγάει; Και πόση ώρα κοιτάει το infotainment;
Στην χρησιμότητα/πρακτικότητα/ευκολία αναφέρομαι και όχι απαραίτητα στην καθαρόαιμη οδήγηση. Το adaptive cc πχ είναι σίγουρα ένα εργαλείο, το να έχεις την επιλογή να ρυθμίζεις μπασα/πριμα, surround, κάθισμα, AC από μια οθόνη τι ακριβώς εργαλείο μπορεί να είναι όταν οδηγάς;
Καλώς κάνουν και τα βάζουν κάποιοι αλλά ας παραδεχτούμε ότι είναι θύματα του μάρκετινγκ και καλώς κάνουν και τα βάζουν οι εταιρίες για τον προαναφερθέντα λόγο.Τι θα πει να αξιοποιήσεις; Τι αξιοποιεί κάποιος που αγοράζει ένα αμάξι με 300 άλογα και τετρακίνηση για να παίρνει τις στροφές με χίλια; Γούστα είναι αυτά. Πόση ώρα κοιτάζω το infotainment; Συνέχεια βρίσκεται στο οπτικό μου πεδίο με κάποιο τρόπο. Για σένα μπορεί να είναι το ίδιο να έχεις κάτι ασπρόμαυρα LCD του 1990 με την ώρα και την ραδιοφωνική συχνότητα στο οπτικό σου πεδίο. Για μένα έχει μεγάλη διαφορά, γουστάρω να βλέπω τα High res γραφικά του MBUX. Άσε που έχει και αρκετή πρακτική χρήση όπως εξήγησα με το παράδειγμα του adaptive cruise control.
Τώρα αυτά του marketing και των θυμάτων είναι παπ..ριες καμαρωτές (με το συμπάθειο πάντα). Κανένα marketing δεν κάνει επιτυχημένη μια εταιρεία ΑΠΟ ΜΟΝΟ ΤΟΥ αν δεν έχει ΚΑΛΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ που εξυπηρετούν τις ανάγκες (=ΓΟΥΣΤΑ) των καταναλωτών.
Πάντως αν ήθελα ένα αυτοκίνητο που είχε μόνο χρησιμότητα/πρακτικότητα/ευκολία σίγουρα θα έπαιρνα ένα άλλο αυτοκίνητο με πολύ λιγότερα λεφτά. Δεν ήθελα όμως και αυτό δεν μου το είπε κανένα marketing. Ήξερα οτι ήθελα ένα αυτοκίνητο με οθόνες και το marketing της Mercedes μου έδειξε οτι έχουν το καλύτερο προιόν σε αυτόν τον τομέα. -
Βρε συ, πήγαινε γράψε κάνα χιλιόμετρο να το ευχαριστηθείς και άσε το debate εδώ:-)
-
Ο χρήστης Tniko έγραψε:
To θέμα είναι να αξιοποιήσεις όλα αυτά που βρίσκονται πάνω σε μια οθόνη. Και πείτε μου τι ακριβώς αξιοποιεί κάποιος όταν οδηγάει; Και πόση ώρα κοιτάει το infotainment;
Στην χρησιμότητα/πρακτικότητα/ευκολία αναφέρομαι και όχι απαραίτητα στην καθαρόαιμη οδήγηση. Το adaptive cc πχ είναι σίγουρα ένα εργαλείο, το να έχεις την επιλογή να ρυθμίζεις μπασα/πριμα, surround, κάθισμα, AC από μια οθόνη τι ακριβώς εργαλείο μπορεί να είναι όταν οδηγάς;
Καλώς κάνουν και τα βάζουν κάποιοι αλλά ας παραδεχτούμε ότι είναι θύματα του μάρκετινγκ και καλώς κάνουν και τα βάζουν οι εταιρίες για τον προαναφερθέντα λόγο.Τι θα πει να αξιοποιήσεις; Τι αξιοποιεί κάποιος που αγοράζει ένα αμάξι με 300 άλογα και τετρακίνηση για να παίρνει τις στροφές με χίλια; Γούστα είναι αυτά. Πόση ώρα κοιτάζω το infotainment; Συνέχεια βρίσκεται στο οπτικό μου πεδίο με κάποιο τρόπο. Για σένα μπορεί να είναι το ίδιο να έχεις κάτι ασπρόμαυρα LCD του 1990 με την ώρα και την ραδιοφωνική συχνότητα στο οπτικό σου πεδίο. Για μένα έχει μεγάλη διαφορά, γουστάρω να βλέπω τα High res γραφικά του MBUX. Άσε που έχει και αρκετή πρακτική χρήση όπως εξήγησα με το παράδειγμα του adaptive cruise control.
Τώρα αυτά του marketing και των θυμάτων είναι παπ..ριες καμαρωτές (με το συμπάθειο πάντα). Κανένα marketing δεν κάνει επιτυχημένη μια εταιρεία ΑΠΟ ΜΟΝΟ ΤΟΥ αν δεν έχει ΚΑΛΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ που εξυπηρετούν τις ανάγκες (=ΓΟΥΣΤΑ) των καταναλωτών.
Πάντως αν ήθελα ένα αυτοκίνητο που είχε μόνο χρησιμότητα/πρακτικότητα/ευκολία σίγουρα θα έπαιρνα ένα άλλο αυτοκίνητο με πολύ λιγότερα λεφτά. Δεν ήθελα όμως και αυτό δεν μου το είπε κανένα marketing. Ήξερα οτι ήθελα ένα αυτοκίνητο με οθόνες και το marketing της Mercedes μου έδειξε οτι έχουν το καλύτερο προιόν σε αυτόν τον τομέα.εφαρμογη για να το ξεκλειδωνεις και να το βαζεις εμπρος απο μακρια εχει η Μερτσεντες?
-
Ο χρήστης wantone έγραψε:
To θέμα είναι να αξιοποιήσεις όλα αυτά που βρίσκονται πάνω σε μια οθόνη. Και πείτε μου τι ακριβώς αξιοποιεί κάποιος όταν οδηγάει; Και πόση ώρα κοιτάει το infotainment;
Στην χρησιμότητα/πρακτικότητα/ευκολία αναφέρομαι και όχι απαραίτητα στην καθαρόαιμη οδήγηση. Το adaptive cc πχ είναι σίγουρα ένα εργαλείο, το να έχεις την επιλογή να ρυθμίζεις μπασα/πριμα, surround, κάθισμα, AC από μια οθόνη τι ακριβώς εργαλείο μπορεί να είναι όταν οδηγάς;
Καλώς κάνουν και τα βάζουν κάποιοι αλλά ας παραδεχτούμε ότι είναι θύματα του μάρκετινγκ και καλώς κάνουν και τα βάζουν οι εταιρίες για τον προαναφερθέντα λόγο.Τι θα πει να αξιοποιήσεις; Τι αξιοποιεί κάποιος που αγοράζει ένα αμάξι με 300 άλογα και τετρακίνηση για να παίρνει τις στροφές με χίλια; Γούστα είναι αυτά. Πόση ώρα κοιτάζω το infotainment; Συνέχεια βρίσκεται στο οπτικό μου πεδίο με κάποιο τρόπο. Για σένα μπορεί να είναι το ίδιο να έχεις κάτι ασπρόμαυρα LCD του 1990 με την ώρα και την ραδιοφωνική συχνότητα στο οπτικό σου πεδίο. Για μένα έχει μεγάλη διαφορά, γουστάρω να βλέπω τα High res γραφικά του MBUX. Άσε που έχει και αρκετή πρακτική χρήση όπως εξήγησα με το παράδειγμα του adaptive cruise control.
Τώρα αυτά του marketing και των θυμάτων είναι παπ..ριες καμαρωτές (με το συμπάθειο πάντα). Κανένα marketing δεν κάνει επιτυχημένη μια εταιρεία ΑΠΟ ΜΟΝΟ ΤΟΥ αν δεν έχει ΚΑΛΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ που εξυπηρετούν τις ανάγκες (=ΓΟΥΣΤΑ) των καταναλωτών.
Πάντως αν ήθελα ένα αυτοκίνητο που είχε μόνο χρησιμότητα/πρακτικότητα/ευκολία σίγουρα θα έπαιρνα ένα άλλο αυτοκίνητο με πολύ λιγότερα λεφτά. Δεν ήθελα όμως και αυτό δεν μου το είπε κανένα marketing. Ήξερα οτι ήθελα ένα αυτοκίνητο με οθόνες και το marketing της Mercedes μου έδειξε οτι έχουν το καλύτερο προιόν σε αυτόν τον τομέα.εφαρμογη για να το ξεκλειδωνεις και να το βαζεις εμπρος απο μακρια εχει η Μερτσεντες?
Ξεκλείδωμα ναι, όπως και έλεγχο παραθύρων, λάδια, νερά, πίεση ελαστικών. Όλα από το κινητό. Όχι όμως να το βάζεις μπροστά...
-
Ο χρήστης Tniko έγραψε:
To θέμα είναι να αξιοποιήσεις όλα αυτά που βρίσκονται πάνω σε μια οθόνη. Και πείτε μου τι ακριβώς αξιοποιεί κάποιος όταν οδηγάει; Και πόση ώρα κοιτάει το infotainment;
Στην χρησιμότητα/πρακτικότητα/ευκολία αναφέρομαι και όχι απαραίτητα στην καθαρόαιμη οδήγηση. Το adaptive cc πχ είναι σίγουρα ένα εργαλείο, το να έχεις την επιλογή να ρυθμίζεις μπασα/πριμα, surround, κάθισμα, AC από μια οθόνη τι ακριβώς εργαλείο μπορεί να είναι όταν οδηγάς;
Καλώς κάνουν και τα βάζουν κάποιοι αλλά ας παραδεχτούμε ότι είναι θύματα του μάρκετινγκ και καλώς κάνουν και τα βάζουν οι εταιρίες για τον προαναφερθέντα λόγο.Τι θα πει να αξιοποιήσεις; Τι αξιοποιεί κάποιος που αγοράζει ένα αμάξι με 300 άλογα και τετρακίνηση για να παίρνει τις στροφές με χίλια; Γούστα είναι αυτά. Πόση ώρα κοιτάζω το infotainment; Συνέχεια βρίσκεται στο οπτικό μου πεδίο με κάποιο τρόπο. Για σένα μπορεί να είναι το ίδιο να έχεις κάτι ασπρόμαυρα LCD του 1990 με την ώρα και την ραδιοφωνική συχνότητα στο οπτικό σου πεδίο. Για μένα έχει μεγάλη διαφορά, γουστάρω να βλέπω τα High res γραφικά του MBUX. Άσε που έχει και αρκετή πρακτική χρήση όπως εξήγησα με το παράδειγμα του adaptive cruise control.
Τώρα αυτά του marketing και των θυμάτων είναι παπ..ριες καμαρωτές (με το συμπάθειο πάντα). Κανένα marketing δεν κάνει επιτυχημένη μια εταιρεία ΑΠΟ ΜΟΝΟ ΤΟΥ αν δεν έχει ΚΑΛΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ που εξυπηρετούν τις ανάγκες (=ΓΟΥΣΤΑ) των καταναλωτών.
Πάντως αν ήθελα ένα αυτοκίνητο που είχε μόνο χρησιμότητα/πρακτικότητα/ευκολία σίγουρα θα έπαιρνα ένα άλλο αυτοκίνητο με πολύ λιγότερα λεφτά. Δεν ήθελα όμως και αυτό δεν μου το είπε κανένα marketing. Ήξερα οτι ήθελα ένα αυτοκίνητο με οθόνες και το marketing της Mercedes μου έδειξε οτι έχουν το καλύτερο προιόν σε αυτόν τον τομέα.εφαρμογη για να το ξεκλειδωνεις και να το βαζεις εμπρος απο μακρια εχει η Μερτσεντες?
Ξεκλείδωμα ναι, όπως και έλεγχο παραθύρων, λάδια, νερά, πίεση ελαστικών. Όλα από το κινητό. Όχι όμως να το βάζεις μπροστά...
Για αυτα πληρωνεις συνδρομη?
Εμενα μου ζηταει συνδρομη...η BMW
-
Ειναι premium app γι αυτο.
-
Βεβαίως πληρωνεις συνδρομή! Πώς θα βγάλουν το ψωμάκι τους οι Γερμανοι?
Το πλήρωσα στην αρχή, νομίζω κανα 50αρικο το χρόνο... -
Ο χρήστης kiloMeater έγραψε:
Βρε συ, πήγαινε γράψε κάνα χιλιόμετρο να το ευχαριστηθείς και άσε το debate εδώ:-)Δεν μπορώ, είναι στο συνεργείο από την Δευτέρα.
Το θέμα με την θέρμανση, τους είπα οτι δεν το ξαναπαίρνω αν δεν το φτιάξουν.
Το καλό είναι οτι γλύτωσα τον κουβά το Smart, μου δώσανε GLA 180d. Επι τη ευκαιρία να πω και τις εντυπώσεις μου σε σχέση με την Α. Τα 109 αλογα του προηγουμενου diesel ειναι μαθηματικά μονο 7 λιγότερα αλλά εμένα μου φαίνονται σαν... 37 λιγότερα, το αμαξι δεν τραβαει καθολου. Δεν ξερω αν εχει να κανει με το μοτερ ή με το βάρος, δεν εχω ιδέα πόσα παραπανω κιλα ειναι η GLA αλλα δεν νομιζω να ειναι μεγαλη η διαφορα. Επίσης ο κινητήρας είναι πιο θορυβώδης και καίει 6.5 λιτρα που ειναι 1 παραπανω απο τον καινούριο.
Η αναρτηση ειναι καλη θα ελεγα και το τιμονι πολυ πιο σφιχτό. Η καμπίνα, ΟΚ την ξερετε, καμια σχεση με την καινουρια... -
Δεν ξερω αν εχει να κανει με το μοτερ ή με το βάρος
και με τα δύο...
-
Ο χρήστης Tniko έγραψε:
Βεβαίως πληρωνεις συνδρομή! Πώς θα βγάλουν το ψωμάκι τους οι Γερμανοι?
Το πλήρωσα στην αρχή, νομίζω κανα 50αρικο το χρόνο...Απληστια ειναι. Τεσπα εστειλα μνμ στην BMW να δω τι λενε και τι ζητουν.
-
Καλησπέρα, έχει κάποιος a class 160d έστω 160 σε βενζίνη w177, να μας πει εντυπώσεις, κόστος σέρβις, αξιοπιστία και γενικά για την συγκεκριμένη έκδοση? Δεν μπόρεσα να βρώ κάτι στο forum.
-
Καλησπέρα σας
Με ενδιαφέρει η νέα A180d και της επόμενες μέρες έχω κλείσει test drive . Η αλήθεια είναι ότι προβληματίζομαι ακόμη αν θα πρέπει να κινηθώ στην καινούργια ή στην προηγούμενη έκδοση καθώς η προηγούμενη μου αρέσει περισσότερο .
Η χρήση θα είναι αποκλειστικά σε Εγνατία οδό, καθώς καθημερινά διανύω 150χλμ πήγαινε έλα στην δουλειά μου, για τον λόγο αυτό το πετρέλαιο είναι μονόδρομος .
Τα ζητούμενα είναι εκτός από την οικονομία καυσίμου ,η ποιότητα κύλισης,η ασφάλεια, τα υλικά κατασκευής καθώς δεν θέλω να έχω τριγμούς μετά από κάποιες χιλιάδες χιλιόμετρα και η μεταπωλητική αξία μιας και σε 4 χρόνια προβλέπεται να έχω διανύσει περίπου 160χιλ χλμ και είτε θα την αλλάξω είτε θα την ανταλλάξω στην αντιπροσωπεία κάτι το οποίο δεν έχω ιδέα πως λειτουργεί
Θα ήθελα πολύ να ακούσω απόψεις από κατόχους του αυτοκινήτου όπως και αν κάποιος έχει χρησιμοποιήσει στο παρελθόν το πρόγραμμα ανταλλαγής που προσφέρει η mercedes για το οποίο θα μάθω από πρώτο χέρι την επόμενη βδομάδα στην αντιπροσωπεία .Αν και κάτι μου λέει ότι θα υπάρχει περιορισμός χιλιομέτρων όπως και στην επέκταση εγγύησης
Mercedes A Class 2018