Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Επιλογή εταιρικών αυτοκινήτων για κίνηση μέσα στην πόλη
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Επιλογή εταιρικών αυτοκινήτων για κίνηση μέσα στην πόλη
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    10
    21
    55
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • G
      george1977 last edited by

      Για να μην μακρυγορούμε αναζητούμε στα πλαίσια της ανανέωσης του εταιρικού στόλου αξιολογούμε την αγορά υβριδικών ή ηλεκτρικών εταιρικών . Το short list   είναι το παρακάτω αλλά κάθε ιδέα είναι καλοδεχούνη.
      Οι δικές μας απαιτήσεις είναι οι παρακάτω
      α)Κίνηση μόνο στην πολή (Αθήνα)
      β) Ρύπους κάτω 90 CO2
      γ) Απαγορεύεται το diesel δια ροπάλου
      δ) Μικρό μέγεθος
      ε) Υψηλή διαθεσιμότητα - αξιοπιστία

      BMW i3
      +
      100% ηλεκτρική κίνηση
      μικρό μέγεθος κατάλληλο για μέσα στην πόλη
      (-)
      κακή υποστήριξη της τοπικής εταιρίας
      κακό ιστορικό διαθεσιμότητα των μοντέλων της εταιρίας (αξιοπιστία)
      κόστος

      Τοyota Yaris Hybrid
      (+)
      μεγεθος
      αριστο ιστορικό υψηλής διαθεσιμότητας των μοντέλων της εταιρίας (αξιοπιστία)
      πολύ καλό aftersales
      αυτονομία
      (-)
      όχι αμιγώς ηλεκτρικό
      υψηλές εκπομπες ρύπων (σχετικά)
      καταναλωση βενζίνης (σχετικά)

      VW up
      (+)
      αμιγώς ηλεκτρικό
      Πολύ ανταγωνιστική τιμή
      το χαμηλότερο κόστος λειτουργίας λόγω συνέργειας με Protergeia
      μέγεθος

      (-)
      Κακή φήμη της εταιρίας στην διαθεσιμότητα (αξιοπιστία)
      Ερωτηματικό η τοπική υποστήριξη
      αυτονομία

      Ιστορικά η αρχική μου ψήφος ήταν το BMW i3 αλλά πλεον γέρνω προς το Yaris Hybrid, στο τσακ να βάλω veto για το up.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • G
        george1977 last edited by

        Για να μην μακρυγορούμε αναζητούμε στα πλαίσια της ανανέωσης του εταιρικού στόλου αξιολογούμε την αγορά υβριδικών ή ηλεκτρικών εταιρικών . Το short list   είναι το παρακάτω αλλά κάθε ιδέα είναι καλοδεχούνη.
        Οι δικές μας απαιτήσεις είναι οι παρακάτω
        α)Κίνηση μόνο στην πολή (Αθήνα)
        β) Ρύπους κάτω 90 CO2
        γ) Απαγορεύεται το diesel δια ροπάλου
        δ) Μικρό μέγεθος
        ε) Υψηλή διαθεσιμότητα - αξιοπιστία

        BMW i3
        +
        100% ηλεκτρική κίνηση
        μικρό μέγεθος κατάλληλο για μέσα στην πόλη
        (-)
        κακή υποστήριξη της τοπικής εταιρίας
        κακό ιστορικό διαθεσιμότητα των μοντέλων της εταιρίας (αξιοπιστία)
        κόστος

        Τοyota Yaris Hybrid
        (+)
        μεγεθος
        αριστο ιστορικό υψηλής διαθεσιμότητας των μοντέλων της εταιρίας (αξιοπιστία)
        πολύ καλό aftersales
        αυτονομία
        (-)
        όχι αμιγώς ηλεκτρικό
        υψηλές εκπομπες ρύπων (σχετικά)
        καταναλωση βενζίνης (σχετικά)

        VW up
        (+)
        αμιγώς ηλεκτρικό
        Πολύ ανταγωνιστική τιμή
        το χαμηλότερο κόστος λειτουργίας λόγω συνέργειας με Protergeia
        μέγεθος

        (-)
        Κακή φήμη της εταιρίας στην διαθεσιμότητα (αξιοπιστία)
        Ερωτηματικό η τοπική υποστήριξη
        αυτονομία

        Ιστορικά η αρχική μου ψήφος ήταν το BMW i3 αλλά πλεον γέρνω προς το Yaris Hybrid, στο τσακ να βάλω veto για το up.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • G
          george1977 last edited by

          Για να μην μακρυγορούμε αναζητούμε στα πλαίσια της ανανέωσης του εταιρικού στόλου αξιολογούμε την αγορά υβριδικών ή ηλεκτρικών εταιρικών . Το short list   είναι το παρακάτω αλλά κάθε ιδέα είναι καλοδεχούνη.
          Οι δικές μας απαιτήσεις είναι οι παρακάτω
          α)Κίνηση μόνο στην πολή (Αθήνα)
          β) Ρύπους κάτω 90 CO2
          γ) Απαγορεύεται το diesel δια ροπάλου
          δ) Μικρό μέγεθος
          ε) Υψηλή διαθεσιμότητα - αξιοπιστία

          BMW i3
          +
          100% ηλεκτρική κίνηση
          μικρό μέγεθος κατάλληλο για μέσα στην πόλη
          (-)
          κακή υποστήριξη της τοπικής εταιρίας
          κακό ιστορικό διαθεσιμότητα των μοντέλων της εταιρίας (αξιοπιστία)
          κόστος

          Τοyota Yaris Hybrid
          (+)
          μεγεθος
          αριστο ιστορικό υψηλής διαθεσιμότητας των μοντέλων της εταιρίας (αξιοπιστία)
          πολύ καλό aftersales
          αυτονομία
          (-)
          όχι αμιγώς ηλεκτρικό
          υψηλές εκπομπες ρύπων (σχετικά)
          καταναλωση βενζίνης (σχετικά)

          VW up
          (+)
          αμιγώς ηλεκτρικό
          Πολύ ανταγωνιστική τιμή
          το χαμηλότερο κόστος λειτουργίας λόγω συνέργειας με Protergeia
          μέγεθος

          (-)
          Κακή φήμη της εταιρίας στην διαθεσιμότητα (αξιοπιστία)
          Ερωτηματικό η τοπική υποστήριξη
          αυτονομία

          Ιστορικά η αρχική μου ψήφος ήταν το BMW i3 αλλά πλεον γέρνω προς το Yaris Hybrid, στο τσακ να βάλω veto για το up.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • I
            iceman7 last edited by

            Ψήφο και από εμένα στο Yaris.
            Καλύπτει ότι θες και ακόμα είναι η καλύτερη λύση μιας και τα ηλεκτρικά δεν έχουν ωριμάσει πλήρως.
            Η κατανάλωση στο υβριδικό και δη από γυναίκα οδηγό που ανάθεμα αν έχει καταλάβει πως λειτουργεί το σύστημα εδώ και ενάμιση χρόνο δεν ξεπέρασε εντός πόλης ποτε το 5,2.
            Επιπλέον είναι ικανό και για κάποιο κοντινό ταξίδι.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • N
              nrg_polini last edited by

              Μήπως να δείτε και τα CNG οχήματα που είναι πιο οικονομικά και από scooter ? ?

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • realzeus
                realzeus last edited by

                Αμιγώς ηλεκτρικό είναι ρίσκο λόγω αυτονομίας, μεγάλου χρόνου φόρτισης και ανύπαρκτου δικτύου φορτιστών.Το i3 είναι εξαιρετικό, αλλά είναι πανάκριβο και μάλλον η καλύτερη λύση είναι η έκδοση REχ που έχει την σιγουριά του θερμικού κινητήρα αν αρχίσουν να ξεμένουν οι μπαταρίες. Από εκεί και πέρα το Yaris είναι η πιο σίγουρη επιλογή.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • G
                  george1977 last edited by

                  Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
                  Αμιγώς ηλεκτρικό είναι ρίσκο λόγω αυτονομίας, μεγάλου χρόνου φόρτισης και ανύπαρκτου δικτύου φορτιστών.Το i3 είναι εξαιρετικό, αλλά είναι πανάκριβο και μάλλον η καλύτερη λύση είναι η έκδοση REχ που έχει την σιγουριά του θερμικού κινητήρα αν αρχίσουν να ξεμένουν οι μπαταρίες. Από εκεί και πέρα το Yaris είναι η πιο σίγουρη επιλογή.

                  H φόρτιση θα γίνεται στο γκαράζ της εταιρίας και η αυτονομια του ι3 είναι οκ.Δυστυχώς το μεγάλο μειον είναι η άγνοια της εδω αντιπροσωπείας για αρκετά θέματα και κυρίως η έλλειψη θελήσης από την πλευρά τους να μάθουν.

                  Ειδικά εαν τους συγκρίνεις με τους ανθρώπους της Toyota είναι ένα σοκ.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • G
                    george1977 last edited by

                    Ο χρήστης nrg_polini έγραψε:
                    Μήπως να δείτε και τα CNG οχήματα που είναι πιο οικονομικά και από scooter ? ?

                    Να σου πω την αλήθεια δεν το έχουμε μελετήσει το ενδεχόμενο. Η αρχική σκέψη ήταν για αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα όμως η πραγματικότητα μας βάζει και το υβριδικό στο παιγνίδι.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • realzeus
                      realzeus last edited by

                      Ο χρήστης george1977 έγραψε:

                      Αμιγώς ηλεκτρικό είναι ρίσκο λόγω αυτονομίας, μεγάλου χρόνου φόρτισης και ανύπαρκτου δικτύου φορτιστών.Το i3 είναι εξαιρετικό, αλλά είναι πανάκριβο και μάλλον η καλύτερη λύση είναι η έκδοση REχ που έχει την σιγουριά του θερμικού κινητήρα αν αρχίσουν να ξεμένουν οι μπαταρίες. Από εκεί και πέρα το Yaris είναι η πιο σίγουρη επιλογή.

                      H φόρτιση θα γίνεται στο γκαράζ της εταιρίας και η αυτονομια του ι3 είναι οκ.Δυστυχώς το μεγάλο μειον είναι η άγνοια της εδω αντιπροσωπείας για αρκετά θέματα και κυρίως η έλλειψη θελήσης από την πλευρά τους να μάθουν.

                      Ειδικά εαν τους συγκρίνεις με τους ανθρώπους της Toyota είναι ένα σοκ.

                      Είστε τόσο βέβαιοι ότι δεν θα χρειαστεί το αυτοκίνητο να κάνει καμιά φορά μια μεγαλύτερη διαδρομή; Αν χρειαστεί να πάει σε έναν μακρινό πελάτη δυο φορές την ίδια μέρα λόγω λάθους ή αβλεψίας;

                      Από περιέργεια καθαρά αν μου επιτρέπεις να ρωτήσω. Λόγοι εταιρικής πολιτικής για καθαρή αυτοκίνηση (όσο καθαρή είναι η παραγωγή ηλεκτρισμού από λιγνίτη ή η κατασκευή και ανακύκλωση των μπαταριών) ή φορολογικοί λόγοι επιβάλουν μια κίνηση προς ηλεκτρικά αυτοκίνητα;

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • G
                        george1977 last edited by

                        Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:

                        Αμιγώς ηλεκτρικό είναι ρίσκο λόγω αυτονομίας, μεγάλου χρόνου φόρτισης και ανύπαρκτου δικτύου φορτιστών.Το i3 είναι εξαιρετικό, αλλά είναι πανάκριβο και μάλλον η καλύτερη λύση είναι η έκδοση REχ που έχει την σιγουριά του θερμικού κινητήρα αν αρχίσουν να ξεμένουν οι μπαταρίες. Από εκεί και πέρα το Yaris είναι η πιο σίγουρη επιλογή.

                        H φόρτιση θα γίνεται στο γκαράζ της εταιρίας και η αυτονομια του ι3 είναι οκ.Δυστυχώς το μεγάλο μειον είναι η άγνοια της εδω αντιπροσωπείας για αρκετά θέματα και κυρίως η έλλειψη θελήσης από την πλευρά τους να μάθουν.

                        Ειδικά εαν τους συγκρίνεις με τους ανθρώπους της Toyota είναι ένα σοκ.

                        Είστε τόσο βέβαιοι ότι δεν θα χρειαστεί το αυτοκίνητο να κάνει καμιά φορά μια μεγαλύτερη διαδρομή; Αν χρειαστεί να πάει σε έναν μακρινό πελάτη δυο φορές την ίδια μέρα λόγω λάθους ή αβλεψίας;

                        Από περιέργεια καθαρά αν μου επιτρέπεις να ρωτήσω. Λόγοι εταιρικής πολιτικής για καθαρή αυτοκίνηση (όσο καθαρή είναι η παραγωγή ηλεκτρισμού από λιγνίτη ή η κατασκευή και ανακύκλωση των μπαταριών) ή φορολογικοί λόγοι επιβάλουν μια κίνηση προς ηλεκτρικά αυτοκίνητα;

                        Τα δυο ηλεκτρικά θα συμπληρώσουν τον στόλο των αυτοκινήτων, όποτε σε κακό σενάριο θα έχουμε εφεδρεία κάποια αυτοκινητα συμβατικής τεχνολογίας.

                        Τώρα εκτελούμε ένα επενδυτικό πλάνο ώστε να μειώσουμε το ενεργειακό αποτύπωμα της εταιρίας. Αλλάξαμε όλη την υποδομή IT , μεταφέραμε υπηρεσίες στο σύννεφο, αλλάξαμε λαμπτήρες , αλλάξαμε κλιματισμό ακόμη και τα ψυγεία της εταιρίας και τώρα έχουν σειρά τα αυτοκίνητα.Το πλάνο είναι μέχρι το 2022 να τα έχουμε αντικαταστήσει όλα με αυτοκίνητα μικρότερης ενεργειακής κατανάλωσης. Από απόψη βαθμολογίας τα ηλεκτρικά πριμοδοτούνται, όποτε το επιπλεον κόστος αναπληρώνεται από το χαμηλότερο κόστος χρήσης και την αντίστοιχη πριμοδότησει άλλων επενδύσεων.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • gatoz
                          gatoz last edited by

                          τι εταιρεια ειναι αυτή ρε τζωρτζ?
                          ειναι πόλισι και το κοντόν πέος?
                          με τόσα γκαφρα, παρτε κανενα r...

                          #milf-a-man

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • G
                            george1977 last edited by

                            Ο χρήστης gatoz έγραψε:
                            τι εταιρεια ειναι αυτή ρε τζωρτζ?
                            ειναι πόλισι και το κοντόν πέος?
                            με τόσα γκαφρα, παρτε κανενα r...

                            Ντικό μας πολισι στα πλαίσια ενός επενδυτικού. Να βαφτούμε πράσινη και να πάρουμε το βραβείο της ανοικτή παλαμής της περιβαλλοντικής ευαισθησίας

                            Καπότε θα γραφαμε την καγιεν στην εταιρία και θα ξενοιάζαμε. Τώρα πρέπει να προσέχουμε τις πορδές των αυτοκινήτων.
                            Ευτυχώς εμείς πυροβολούμε ελεύθερα ακόμη, αλλα΄δεν θελει και πολύ ο φίλος ο γκογκλε να ενημερώνει το αυτοκίνητο και να ανοίγει μόνο του τα παράθυρα.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • G
                              grimm23 last edited by

                              χωρις να γνωρίζω το πως δουλεύουν τα εταιρικά leasing και εάν μπορούν να τα εισάγουν, εγώ θα πρότεινα το νεο renault zoe.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • fanis75
                                fanis75 moderator last edited by

                                Μάλλον δεν είναι η πιο λογική επιλογή, αλλά εγώ θα έπαιρνα την BMW i3...το έχω ερωτευτεί αυτό το ηλεκτρικό αυτοκίνητο!!

                                We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • G
                                  grimm23 last edited by

                                  BMW i3 μονο το καινουριο με την μεγαλύτερη αυτονομία

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • A
                                    axel12p last edited by

                                    Και εμένα μου αρέσει πολύ το i3, αλλά θα με προβλημάτιζε η αγορά του, ύστερα από την εμπειρία που είχε ο kostserb με το i3 του και την υποστήριξη που (δεν) του προσέφερε η αντιπροσωπεία της BMW.

                                    http://www.4troxoi.gr/phpBB3/viewtopic.php?f=15&t=52907&start=345

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • W
                                      wantone last edited by

                                      Το προβλημα ειναι οτι δεν υπαρχει τεχνογνωσια στην Ελλαδα για την εγκατασταση ταχυφορτιστων αλλα αν ψαξεις λιγο θα βρεις καποιον να στο κανει. Το νεο i3,τι αυτονομια εχει και ποσο κανει;

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • W
                                        wantone last edited by

                                        Το καλωδιο για φορτιση ειναι αριστερα ή δεξια;

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • fanis75
                                          fanis75 moderator last edited by

                                          Ο χρήστης wantone έγραψε:
                                          Το νεο i3,τι αυτονομια εχει και ποσο κανει;

                                          300χλμ max (περι τα 250 πιο ρεαλιστικα) και ξεκινάει απο τις €38.610.

                                          We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • G
                                            grimm23 last edited by

                                            Τα ρεαλιστικά χιλιόμετρα είναι γυρω στα 200 για την έκδοση με τα 94ah, ενώ προβλέπεται μια νέα έκδοση τον σεπτέμβριο με αυτονομία στα 300 χιλιόμετρα με μπαταρία 120ah.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr