-
Για να μην μακρυγορούμε αναζητούμε στα πλαίσια της ανανέωσης του εταιρικού στόλου αξιολογούμε την αγορά υβριδικών ή ηλεκτρικών εταιρικών . Το short list είναι το παρακάτω αλλά κάθε ιδέα είναι καλοδεχούνη.
Οι δικές μας απαιτήσεις είναι οι παρακάτω
α)Κίνηση μόνο στην πολή (Αθήνα)
β) Ρύπους κάτω 90 CO2
γ) Απαγορεύεται το diesel δια ροπάλου
δ) Μικρό μέγεθος
ε) Υψηλή διαθεσιμότητα - αξιοπιστίαBMW i3
+
100% ηλεκτρική κίνηση
μικρό μέγεθος κατάλληλο για μέσα στην πόλη
(-)
κακή υποστήριξη της τοπικής εταιρίας
κακό ιστορικό διαθεσιμότητα των μοντέλων της εταιρίας (αξιοπιστία)
κόστοςΤοyota Yaris Hybrid
(+)
μεγεθος
αριστο ιστορικό υψηλής διαθεσιμότητας των μοντέλων της εταιρίας (αξιοπιστία)
πολύ καλό aftersales
αυτονομία
(-)
όχι αμιγώς ηλεκτρικό
υψηλές εκπομπες ρύπων (σχετικά)
καταναλωση βενζίνης (σχετικά)VW up
(+)
αμιγώς ηλεκτρικό
Πολύ ανταγωνιστική τιμή
το χαμηλότερο κόστος λειτουργίας λόγω συνέργειας με Protergeia
μέγεθος(-)
Κακή φήμη της εταιρίας στην διαθεσιμότητα (αξιοπιστία)
Ερωτηματικό η τοπική υποστήριξη
αυτονομίαΙστορικά η αρχική μου ψήφος ήταν το BMW i3 αλλά πλεον γέρνω προς το Yaris Hybrid, στο τσακ να βάλω veto για το up.
-
Για να μην μακρυγορούμε αναζητούμε στα πλαίσια της ανανέωσης του εταιρικού στόλου αξιολογούμε την αγορά υβριδικών ή ηλεκτρικών εταιρικών . Το short list είναι το παρακάτω αλλά κάθε ιδέα είναι καλοδεχούνη.
Οι δικές μας απαιτήσεις είναι οι παρακάτω
α)Κίνηση μόνο στην πολή (Αθήνα)
β) Ρύπους κάτω 90 CO2
γ) Απαγορεύεται το diesel δια ροπάλου
δ) Μικρό μέγεθος
ε) Υψηλή διαθεσιμότητα - αξιοπιστίαBMW i3
+
100% ηλεκτρική κίνηση
μικρό μέγεθος κατάλληλο για μέσα στην πόλη
(-)
κακή υποστήριξη της τοπικής εταιρίας
κακό ιστορικό διαθεσιμότητα των μοντέλων της εταιρίας (αξιοπιστία)
κόστοςΤοyota Yaris Hybrid
(+)
μεγεθος
αριστο ιστορικό υψηλής διαθεσιμότητας των μοντέλων της εταιρίας (αξιοπιστία)
πολύ καλό aftersales
αυτονομία
(-)
όχι αμιγώς ηλεκτρικό
υψηλές εκπομπες ρύπων (σχετικά)
καταναλωση βενζίνης (σχετικά)VW up
(+)
αμιγώς ηλεκτρικό
Πολύ ανταγωνιστική τιμή
το χαμηλότερο κόστος λειτουργίας λόγω συνέργειας με Protergeia
μέγεθος(-)
Κακή φήμη της εταιρίας στην διαθεσιμότητα (αξιοπιστία)
Ερωτηματικό η τοπική υποστήριξη
αυτονομίαΙστορικά η αρχική μου ψήφος ήταν το BMW i3 αλλά πλεον γέρνω προς το Yaris Hybrid, στο τσακ να βάλω veto για το up.
-
Για να μην μακρυγορούμε αναζητούμε στα πλαίσια της ανανέωσης του εταιρικού στόλου αξιολογούμε την αγορά υβριδικών ή ηλεκτρικών εταιρικών . Το short list είναι το παρακάτω αλλά κάθε ιδέα είναι καλοδεχούνη.
Οι δικές μας απαιτήσεις είναι οι παρακάτω
α)Κίνηση μόνο στην πολή (Αθήνα)
β) Ρύπους κάτω 90 CO2
γ) Απαγορεύεται το diesel δια ροπάλου
δ) Μικρό μέγεθος
ε) Υψηλή διαθεσιμότητα - αξιοπιστίαBMW i3
+
100% ηλεκτρική κίνηση
μικρό μέγεθος κατάλληλο για μέσα στην πόλη
(-)
κακή υποστήριξη της τοπικής εταιρίας
κακό ιστορικό διαθεσιμότητα των μοντέλων της εταιρίας (αξιοπιστία)
κόστοςΤοyota Yaris Hybrid
(+)
μεγεθος
αριστο ιστορικό υψηλής διαθεσιμότητας των μοντέλων της εταιρίας (αξιοπιστία)
πολύ καλό aftersales
αυτονομία
(-)
όχι αμιγώς ηλεκτρικό
υψηλές εκπομπες ρύπων (σχετικά)
καταναλωση βενζίνης (σχετικά)VW up
(+)
αμιγώς ηλεκτρικό
Πολύ ανταγωνιστική τιμή
το χαμηλότερο κόστος λειτουργίας λόγω συνέργειας με Protergeia
μέγεθος(-)
Κακή φήμη της εταιρίας στην διαθεσιμότητα (αξιοπιστία)
Ερωτηματικό η τοπική υποστήριξη
αυτονομίαΙστορικά η αρχική μου ψήφος ήταν το BMW i3 αλλά πλεον γέρνω προς το Yaris Hybrid, στο τσακ να βάλω veto για το up.
-
Ψήφο και από εμένα στο Yaris.
Καλύπτει ότι θες και ακόμα είναι η καλύτερη λύση μιας και τα ηλεκτρικά δεν έχουν ωριμάσει πλήρως.
Η κατανάλωση στο υβριδικό και δη από γυναίκα οδηγό που ανάθεμα αν έχει καταλάβει πως λειτουργεί το σύστημα εδώ και ενάμιση χρόνο δεν ξεπέρασε εντός πόλης ποτε το 5,2.
Επιπλέον είναι ικανό και για κάποιο κοντινό ταξίδι. -
Μήπως να δείτε και τα CNG οχήματα που είναι πιο οικονομικά και από scooter ? ?
-
Αμιγώς ηλεκτρικό είναι ρίσκο λόγω αυτονομίας, μεγάλου χρόνου φόρτισης και ανύπαρκτου δικτύου φορτιστών.Το i3 είναι εξαιρετικό, αλλά είναι πανάκριβο και μάλλον η καλύτερη λύση είναι η έκδοση REχ που έχει την σιγουριά του θερμικού κινητήρα αν αρχίσουν να ξεμένουν οι μπαταρίες. Από εκεί και πέρα το Yaris είναι η πιο σίγουρη επιλογή.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Αμιγώς ηλεκτρικό είναι ρίσκο λόγω αυτονομίας, μεγάλου χρόνου φόρτισης και ανύπαρκτου δικτύου φορτιστών.Το i3 είναι εξαιρετικό, αλλά είναι πανάκριβο και μάλλον η καλύτερη λύση είναι η έκδοση REχ που έχει την σιγουριά του θερμικού κινητήρα αν αρχίσουν να ξεμένουν οι μπαταρίες. Από εκεί και πέρα το Yaris είναι η πιο σίγουρη επιλογή.H φόρτιση θα γίνεται στο γκαράζ της εταιρίας και η αυτονομια του ι3 είναι οκ.Δυστυχώς το μεγάλο μειον είναι η άγνοια της εδω αντιπροσωπείας για αρκετά θέματα και κυρίως η έλλειψη θελήσης από την πλευρά τους να μάθουν.
Ειδικά εαν τους συγκρίνεις με τους ανθρώπους της Toyota είναι ένα σοκ.
-
Ο χρήστης nrg_polini έγραψε:
Μήπως να δείτε και τα CNG οχήματα που είναι πιο οικονομικά και από scooter ? ?Να σου πω την αλήθεια δεν το έχουμε μελετήσει το ενδεχόμενο. Η αρχική σκέψη ήταν για αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα όμως η πραγματικότητα μας βάζει και το υβριδικό στο παιγνίδι.
-
Ο χρήστης george1977 έγραψε:
Αμιγώς ηλεκτρικό είναι ρίσκο λόγω αυτονομίας, μεγάλου χρόνου φόρτισης και ανύπαρκτου δικτύου φορτιστών.Το i3 είναι εξαιρετικό, αλλά είναι πανάκριβο και μάλλον η καλύτερη λύση είναι η έκδοση REχ που έχει την σιγουριά του θερμικού κινητήρα αν αρχίσουν να ξεμένουν οι μπαταρίες. Από εκεί και πέρα το Yaris είναι η πιο σίγουρη επιλογή.
H φόρτιση θα γίνεται στο γκαράζ της εταιρίας και η αυτονομια του ι3 είναι οκ.Δυστυχώς το μεγάλο μειον είναι η άγνοια της εδω αντιπροσωπείας για αρκετά θέματα και κυρίως η έλλειψη θελήσης από την πλευρά τους να μάθουν.
Ειδικά εαν τους συγκρίνεις με τους ανθρώπους της Toyota είναι ένα σοκ.
Είστε τόσο βέβαιοι ότι δεν θα χρειαστεί το αυτοκίνητο να κάνει καμιά φορά μια μεγαλύτερη διαδρομή; Αν χρειαστεί να πάει σε έναν μακρινό πελάτη δυο φορές την ίδια μέρα λόγω λάθους ή αβλεψίας;
Από περιέργεια καθαρά αν μου επιτρέπεις να ρωτήσω. Λόγοι εταιρικής πολιτικής για καθαρή αυτοκίνηση (όσο καθαρή είναι η παραγωγή ηλεκτρισμού από λιγνίτη ή η κατασκευή και ανακύκλωση των μπαταριών) ή φορολογικοί λόγοι επιβάλουν μια κίνηση προς ηλεκτρικά αυτοκίνητα;
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Αμιγώς ηλεκτρικό είναι ρίσκο λόγω αυτονομίας, μεγάλου χρόνου φόρτισης και ανύπαρκτου δικτύου φορτιστών.Το i3 είναι εξαιρετικό, αλλά είναι πανάκριβο και μάλλον η καλύτερη λύση είναι η έκδοση REχ που έχει την σιγουριά του θερμικού κινητήρα αν αρχίσουν να ξεμένουν οι μπαταρίες. Από εκεί και πέρα το Yaris είναι η πιο σίγουρη επιλογή.
H φόρτιση θα γίνεται στο γκαράζ της εταιρίας και η αυτονομια του ι3 είναι οκ.Δυστυχώς το μεγάλο μειον είναι η άγνοια της εδω αντιπροσωπείας για αρκετά θέματα και κυρίως η έλλειψη θελήσης από την πλευρά τους να μάθουν.
Ειδικά εαν τους συγκρίνεις με τους ανθρώπους της Toyota είναι ένα σοκ.
Είστε τόσο βέβαιοι ότι δεν θα χρειαστεί το αυτοκίνητο να κάνει καμιά φορά μια μεγαλύτερη διαδρομή; Αν χρειαστεί να πάει σε έναν μακρινό πελάτη δυο φορές την ίδια μέρα λόγω λάθους ή αβλεψίας;
Από περιέργεια καθαρά αν μου επιτρέπεις να ρωτήσω. Λόγοι εταιρικής πολιτικής για καθαρή αυτοκίνηση (όσο καθαρή είναι η παραγωγή ηλεκτρισμού από λιγνίτη ή η κατασκευή και ανακύκλωση των μπαταριών) ή φορολογικοί λόγοι επιβάλουν μια κίνηση προς ηλεκτρικά αυτοκίνητα;
Τα δυο ηλεκτρικά θα συμπληρώσουν τον στόλο των αυτοκινήτων, όποτε σε κακό σενάριο θα έχουμε εφεδρεία κάποια αυτοκινητα συμβατικής τεχνολογίας.
Τώρα εκτελούμε ένα επενδυτικό πλάνο ώστε να μειώσουμε το ενεργειακό αποτύπωμα της εταιρίας. Αλλάξαμε όλη την υποδομή IT , μεταφέραμε υπηρεσίες στο σύννεφο, αλλάξαμε λαμπτήρες , αλλάξαμε κλιματισμό ακόμη και τα ψυγεία της εταιρίας και τώρα έχουν σειρά τα αυτοκίνητα.Το πλάνο είναι μέχρι το 2022 να τα έχουμε αντικαταστήσει όλα με αυτοκίνητα μικρότερης ενεργειακής κατανάλωσης. Από απόψη βαθμολογίας τα ηλεκτρικά πριμοδοτούνται, όποτε το επιπλεον κόστος αναπληρώνεται από το χαμηλότερο κόστος χρήσης και την αντίστοιχη πριμοδότησει άλλων επενδύσεων.
-
τι εταιρεια ειναι αυτή ρε τζωρτζ?
ειναι πόλισι και το κοντόν πέος?
με τόσα γκαφρα, παρτε κανενα r... -
Ο χρήστης gatoz έγραψε:
τι εταιρεια ειναι αυτή ρε τζωρτζ?
ειναι πόλισι και το κοντόν πέος?
με τόσα γκαφρα, παρτε κανενα r...Ντικό μας πολισι στα πλαίσια ενός επενδυτικού. Να βαφτούμε πράσινη και να πάρουμε το βραβείο της ανοικτή παλαμής της περιβαλλοντικής ευαισθησίας
Καπότε θα γραφαμε την καγιεν στην εταιρία και θα ξενοιάζαμε. Τώρα πρέπει να προσέχουμε τις πορδές των αυτοκινήτων.
Ευτυχώς εμείς πυροβολούμε ελεύθερα ακόμη, αλλα΄δεν θελει και πολύ ο φίλος ο γκογκλε να ενημερώνει το αυτοκίνητο και να ανοίγει μόνο του τα παράθυρα. -
χωρις να γνωρίζω το πως δουλεύουν τα εταιρικά leasing και εάν μπορούν να τα εισάγουν, εγώ θα πρότεινα το νεο renault zoe.
-
Μάλλον δεν είναι η πιο λογική επιλογή, αλλά εγώ θα έπαιρνα την BMW i3...το έχω ερωτευτεί αυτό το ηλεκτρικό αυτοκίνητο!!
-
BMW i3 μονο το καινουριο με την μεγαλύτερη αυτονομία
-
Και εμένα μου αρέσει πολύ το i3, αλλά θα με προβλημάτιζε η αγορά του, ύστερα από την εμπειρία που είχε ο kostserb με το i3 του και την υποστήριξη που (δεν) του προσέφερε η αντιπροσωπεία της BMW.
http://www.4troxoi.gr/phpBB3/viewtopic.php?f=15&t=52907&start=345
-
Το προβλημα ειναι οτι δεν υπαρχει τεχνογνωσια στην Ελλαδα για την εγκατασταση ταχυφορτιστων αλλα αν ψαξεις λιγο θα βρεις καποιον να στο κανει. Το νεο i3,τι αυτονομια εχει και ποσο κανει;
-
Το καλωδιο για φορτιση ειναι αριστερα ή δεξια;
-
Ο χρήστης wantone έγραψε:
Το νεο i3,τι αυτονομια εχει και ποσο κανει;300χλμ max (περι τα 250 πιο ρεαλιστικα) και ξεκινάει απο τις €38.610.
-
Τα ρεαλιστικά χιλιόμετρα είναι γυρω στα 200 για την έκδοση με τα 94ah, ενώ προβλέπεται μια νέα έκδοση τον σεπτέμβριο με αυτονομία στα 300 χιλιόμετρα με μπαταρία 120ah.
Επιλογή εταιρικών αυτοκινήτων για κίνηση μέσα στην πόλη