-
Ανακοινώθηκε η νέα Jaguar E-Pace, που θα τοποθετηθεί κάτω από την F-Pace, ώστε να αντιμετωπίσει κυρίως τον γερμανικό ανταγωνισμό στα premium compact SUVs.
Αυτή είναι η νέα Jaguar E-Pace
Άλλοι βγάζουν διαφήμιση που το αυτοκίνητο κάνει μερικά υπερστροφικά σβουρίδια και πανηγυρίζουμε, και εδώ οι τρελοί Βρετανοί σκέφτηκαν να μπουν στο Guinness
-
Ανακοινώθηκε η νέα Jaguar E-Pace, που θα τοποθετηθεί κάτω από την F-Pace, ώστε να αντιμετωπίσει κυρίως τον γερμανικό ανταγωνισμό στα premium compact SUVs.
Αυτή είναι η νέα Jaguar E-Pace
Άλλοι βγάζουν διαφήμιση που το αυτοκίνητο κάνει μερικά υπερστροφικά σβουρίδια και πανηγυρίζουμε, και εδώ οι τρελοί Βρετανοί σκέφτηκαν να μπουν στο Guinness
-
Ανακοινώθηκε η νέα Jaguar E-Pace, που θα τοποθετηθεί κάτω από την F-Pace, ώστε να αντιμετωπίσει κυρίως τον γερμανικό ανταγωνισμό στα premium compact SUVs.
Αυτή είναι η νέα Jaguar E-Pace
Άλλοι βγάζουν διαφήμιση που το αυτοκίνητο κάνει μερικά υπερστροφικά σβουρίδια και πανηγυρίζουμε, και εδώ οι τρελοί Βρετανοί σκέφτηκαν να μπουν στο Guinness
-
Ομορφουλι για σουβλακι.
-
Ωραίο στάνταρ, αλλά μάλλον περίμενα κάτι περισσότερο από αυτήν την εταιρία στο εξωτερικό σχέδιο. Μέσα δείχνει πολύ ποιοτικό χωρίς όμως κ εδώ σχεδιαστικά να παρουσιάζεται ρηξικέλευθο.
Περίμενα περισσότερη τόλμη... -
Εμένα μου αρέσει η διαφήμιση οι αθεόφοβοι βάλανε να κάνει τη περιστροφή και το μοντέλο με την πανοραμική οροφή πως δεν έγινε θρύψαλα όταν έκανε το σκάσιμο στη ράμπα ,πρέπει να είναι πολύ γερές !
-
Εκτος απο εμφανιση, λογικα θα ειναι καλυτερο και οδηγικα απο την Χ1 και θα κατακτησει την κορυφη στην κατηγορια των μικρων premium SUVs. Το εχουμε δει παλι το εργο με την F-Pace, που κοιταει στα ματια τη Macan!
-
Από ότι φαίνεται, η Jaguar έχει σκοπό να χτυπήσει στα ίσια όλους τους από κάτω (μιλώντας για premium κατασκευές) και στο θέμα της τιμής, αφού η επίσημη ανακοίνωση των τιμών δίνει εκκίνηση από τα 40.900€.
Όπως και με την F-Pace, μόνο οι 'καλές' εκδόσεις (και στα δύο καύσιμα) είναι γρήγορες, όλες οι άλλες είναι απλώς οριακά σβέλτες. Το εσωτερικό παραπέμπει περισσότερο σε F-Type παρά σε F-Pace, και είναι πραγματικά αξιοπερίεργο πως κατάφεραν σε όχημα μήκους κάτω από 4,4μ να 'χωρέσουν' 580lt πορτμπαγκάζ (έστω με kit επισκευής).
-
Προσωπικά τη βρίσκω απ' τα πιο ωραία SUV,-κάτι ξεχωριστό από τα συνηθισμένα γερμανικά της κατηγορίας-,έχουν ακουστεί πολύ καλές κριτικές για την οδήγησή της,αλλά 2000 κ.εκ. και κόστη χρήσης για Ελλάδα φαίνεται να την κάνουν απαγορευτική για το ευρύ αγοραστικό κοινό (λογικό βέβαια,αφού ορθώς ανήκει στα premium).
-
Ο χρήστης The Ace έγραψε:
Από ότι φαίνεται, η Jaguar έχει σκοπό να χτυπήσει στα ίσια όλους τους από κάτω (μιλώντας για premium κατασκευές) και στο θέμα της τιμής, αφού η επίσημη ανακοίνωση των τιμών δίνει εκκίνηση από τα 40.900€.Όπως και με την F-Pace, μόνο οι 'καλές' εκδόσεις (και στα δύο καύσιμα) είναι γρήγορες, όλες οι άλλες είναι απλώς οριακά σβέλτες. Το εσωτερικό παραπέμπει περισσότερο σε F-Type παρά σε F-Pace, και είναι πραγματικά αξιοπερίεργο πως κατάφεραν σε όχημα μήκους κάτω από 4,4μ να 'χωρέσουν' 580lt πορτμπαγκάζ (έστω με kit επισκευής).
+1
-
Ο χρήστης The Ace έγραψε:
Το εσωτερικό παραπέμπει περισσότερο σε F-Type παρά σε F-Pace, και είναι πραγματικά αξιοπερίεργο πως κατάφεραν σε όχημα μήκους κάτω από 4,4μ να 'χωρέσουν' 580lt πορτμπαγκάζ (έστω με kit επισκευής).Επειδή είδα πως το πλάτος της αγγίζει τα 2μ., μήπως για αυτό κερδίζει σε χώρο αποσκευών; Eπίσης σε ένα εγγλέζικο βιντεάκι για testdrive,νομίζω αναφέρει πως οι χώροι για τους πίσω επιβάτες είναι απλά ικανοποιητικοί κι όχι τόσο μεγάλοι για την κατηγορία της, καταλήγοντας πως ότι χώρο χάνει σε πίσω θέσεις το κερδίζει στις αποσκευές.
-
Επειδή είναι πολύ κοντή και όχι και τόσο ψηλή, λογικά μόνο από το πλάτος και το 'μοίρασμα' με τους πίσω επιβάτες προκύπτει αυτός ο όγκος. Είναι μικρότερος από της F-Pace (που έχει 670lt), και συγκρίνεται άμεσα με του 3008 και του Kodiaq (στη 'μικρή' διαμόρφωση).
Και μια λεπτομέρεια που δεν την ήξερα και την έμαθα προχθές

-
Ο χρήστης The Ace έγραψε:
....και είναι πραγματικά αξιοπερίεργο πως κατάφεραν σε όχημα μήκους κάτω από 4,4μ να 'χωρέσουν' 580lt πορτμπαγκάζ (έστω με kit επισκευής).Αντώνη, μήπως τα 580lt δεν είναι πλήρως αξιοποιήσιμα, γιατί αφορούν συνολικό χώρο (χωρις την ρεζέρβα) και είναι δύσκολα προσπελάσιμα?
Γιατί εδώ μιλάει για 480lt. http://www.4troxoi.gr/epikairotita/kosm ... uar-e-pace
ΥΓ: Σκέφτομαι το Κuga, που χωρίς ρεζέρβα μπορεί να αυξάνεται πολύ ο χώρος (σε λίτρα), αλλά ουσιαστικά είναι άχρηστα, αφού δεν εξυπηρετούν καθόλου εκεί που είναι.
-
Τα 480lt των 4Τ δεν ξέρω από που προέκυψαν, πάντως στο επίσημο υλικό αναφέρει χωρητικότητα 577lt (με αστερίσκο ότι είναι με Tyre Repair System). Υποθέτω ότι τα 480lt θα είναι με ρεζέρβα, η οποία αναφέρεται ως σιδερένια και 'μικρού μεγέθους'. Τώρα για το πόσο αξιοποιήσιμα είναι αυτά τα λίτρα, τι να σου πω, δεν την έχω δει από κοντά
-
Ο χρήστης The Ace έγραψε:
Τα 480lt των 4Τ δεν ξέρω από που προέκυψαν, πάντως στο επίσημο υλικό αναφέρει χωρητικότητα 577lt (με αστερίσκο ότι είναι με Tyre Repair System). Υποθέτω ότι τα 480lt θα είναι με ρεζέρβα, η οποία αναφέρεται ως σιδερένια και 'μικρού μεγέθους'.Συμφωνούμε! Το ίδιο συμπέρασμα βγάζω και εγώ!
Τώρα για το πόσο αξιοποιήσιμα είναι αυτά τα λίτρα, τι να σου πω, δεν την έχω δει από κοντά
Να την δείς, να την αγοράσεις και να την φέρεις να την δούμε και εμείς!!!
-
Και πάλι, σκέψου ότι με ρεζέρβα, έχει μεγαλύτερο χώρο αποσκευών από ότι έχουν άλλα αντίστοιχου μεγέθους οχήματα χωρίς ρεζέρβα !! Όπως και να το δεις, είναι εντυπωσιακό νούμερο.
Για την αγορά που λες, με την προκαταβολή για την E-Pace παίρνω μετρητοίς το Kuga ...αλλά εντάξει, καλό είναι να έχουμε εναλλακτικές λύσεις
-
Σίγουρα είναι εντυπωσιακό νούμερο Αντώνη....ειδικά για το μέγεθος του αυτοκινήτου!
Μπορείς επίσης να πάρεις 2 Kuga με τα λεφτά της E-Pace...αλλά δεν θα έχεις Jaguar (άσχετα εάν κάποτε ήταν κάτω από την ίδια ομπρέλα!).
-
Ο χρήστης The Ace έγραψε:
Και μια λεπτομέρεια που δεν την ήξερα και την έμαθα προχθές

Πολύ όμορφο!
Kάτι τέτοιο παρόμοιο, έχει κάνει και η Jeep με το Renegade (νομίζω απεικονίζει ένα τζιπάκι που κάνει ανάβαση στο πίσω ή μπροστά τζάμι) -
Υπαρχει καποια πληροφορία αν θα βγει σε κινητήρα μικρότερο απο 2λιτρο?
-
Δεν υπάρχει κανένα Jaguar-Land Rover με κινητήρα κάτω από δύο λίτρα, ούτε θα υπάρξει στο ορατό μέλλον.
Jaguar E-Pace