-
Καλημέρα σας,
Μετά από μια μακρά και απροβλιμάτιστη περίοδο συμβίωσης με ένα τρίπορτο renault clio tce (του 2008), βρίσκομαι σε αναζήτηση οικογενειακού αυτοκινήτου. Η κατηγορία που με ενδιαφέρει είναι αυτή των 5άπορτων hatchback και crossover με ταβάνι τα 22.000 εκτός και εάν υπάρχει πολύ προνομιακό επιτόκιο, όπου εκεί ίσως μπορέσω να ανέβω ελάχιστα.
Σαν προτεραιότητα βάζω με σειρά την αξιοπιστία, τους χώρους και τις επιδόσεις και θα προτιμούσα το αμάξι που θα πάρω να μην έχει απλά βασικό εξοπλισμό αλλά αρκετές παροχές συνδεσιμότητας-ασφάλειας. Φαίνεται πως τα θέλω όλα, αλλά πιστεύω πως σε αυτά τα λεφτά μπορώ να βρώ μια χρυσή τομή. Τα χιλιόμετρα που κάνω είναι περίπου 12.000 με 15.000 το χρόνο οπότε όσο και αν θέλω diesel, νομίζω πως δεν έχω περιορισμούς σε κινητήρα.
Έχει κάποιος εμπειρία από civic 1,6 diesel γιατί νομίζω πως η τιμή του τώρα που βγήκε το καινούργιο έχει πέσει κάτω από τα 22.000 σε έκδοση SPORT. Σαν εναλακτικές βλέπω τα focus 1,5 diesel 120hp, νέο megane 1,5 dci 110hp, astra 1,6 diesel 136hp (δεν ξέρω εάν είναι μέσα στην τιμή με εξοπλισμο), auris 1,2 βενζίνη.
Παρακαλώ για την βοήθειά σας και τις προτάσεις σας -
Καλημέρα σας,
Μετά από μια μακρά και απροβλιμάτιστη περίοδο συμβίωσης με ένα τρίπορτο renault clio tce (του 2008), βρίσκομαι σε αναζήτηση οικογενειακού αυτοκινήτου. Η κατηγορία που με ενδιαφέρει είναι αυτή των 5άπορτων hatchback και crossover με ταβάνι τα 22.000 εκτός και εάν υπάρχει πολύ προνομιακό επιτόκιο, όπου εκεί ίσως μπορέσω να ανέβω ελάχιστα.
Σαν προτεραιότητα βάζω με σειρά την αξιοπιστία, τους χώρους και τις επιδόσεις και θα προτιμούσα το αμάξι που θα πάρω να μην έχει απλά βασικό εξοπλισμό αλλά αρκετές παροχές συνδεσιμότητας-ασφάλειας. Φαίνεται πως τα θέλω όλα, αλλά πιστεύω πως σε αυτά τα λεφτά μπορώ να βρώ μια χρυσή τομή. Τα χιλιόμετρα που κάνω είναι περίπου 12.000 με 15.000 το χρόνο οπότε όσο και αν θέλω diesel, νομίζω πως δεν έχω περιορισμούς σε κινητήρα.
Έχει κάποιος εμπειρία από civic 1,6 diesel γιατί νομίζω πως η τιμή του τώρα που βγήκε το καινούργιο έχει πέσει κάτω από τα 22.000 σε έκδοση SPORT. Σαν εναλακτικές βλέπω τα focus 1,5 diesel 120hp, νέο megane 1,5 dci 110hp, astra 1,6 diesel 136hp (δεν ξέρω εάν είναι μέσα στην τιμή με εξοπλισμο), auris 1,2 βενζίνη.
Παρακαλώ για την βοήθειά σας και τις προτάσεις σας -
Καλημέρα σας,
Μετά από μια μακρά και απροβλιμάτιστη περίοδο συμβίωσης με ένα τρίπορτο renault clio tce (του 2008), βρίσκομαι σε αναζήτηση οικογενειακού αυτοκινήτου. Η κατηγορία που με ενδιαφέρει είναι αυτή των 5άπορτων hatchback και crossover με ταβάνι τα 22.000 εκτός και εάν υπάρχει πολύ προνομιακό επιτόκιο, όπου εκεί ίσως μπορέσω να ανέβω ελάχιστα.
Σαν προτεραιότητα βάζω με σειρά την αξιοπιστία, τους χώρους και τις επιδόσεις και θα προτιμούσα το αμάξι που θα πάρω να μην έχει απλά βασικό εξοπλισμό αλλά αρκετές παροχές συνδεσιμότητας-ασφάλειας. Φαίνεται πως τα θέλω όλα, αλλά πιστεύω πως σε αυτά τα λεφτά μπορώ να βρώ μια χρυσή τομή. Τα χιλιόμετρα που κάνω είναι περίπου 12.000 με 15.000 το χρόνο οπότε όσο και αν θέλω diesel, νομίζω πως δεν έχω περιορισμούς σε κινητήρα.
Έχει κάποιος εμπειρία από civic 1,6 diesel γιατί νομίζω πως η τιμή του τώρα που βγήκε το καινούργιο έχει πέσει κάτω από τα 22.000 σε έκδοση SPORT. Σαν εναλακτικές βλέπω τα focus 1,5 diesel 120hp, νέο megane 1,5 dci 110hp, astra 1,6 diesel 136hp (δεν ξέρω εάν είναι μέσα στην τιμή με εξοπλισμο), auris 1,2 βενζίνη.
Παρακαλώ για την βοήθειά σας και τις προτάσεις σας -
Πολύ καλες προτάσεις,θα προτιμούσα το Άστρα αλλά θα εριχνα και μια ματια στο i30 το οποίο έχει αξιοπιστία και χώρους για επιβάτες και αποσκευες, και απο εξοπλισμό φουλ στην ανώτερη εκδοση και υπάρχει και σε βενζίνη και σε ντίζελ.Το civic προφανώς και έχει όλα αυτά που θες και και αυτό εξαιρετικη επιλογή,εγώ όμως το έχω οδηγήσει για λίγο και συγκρινοντας το με το δικο μου Γκολφ είναι το ίδιο σταθερό στο δρόμο,πιο ευκολοδηγητο αλλά λόγω όγκου πιο δύσχρηστο σε οπισθοπωρεια αλλά βοηθάει η καμερα που έχει αν και ειναι μικρή σε μέγεθος.Τώρα για νούμερα κατανάλωσης δεν μπορω να πω γιατί το οδηγησα όπως είπα για λίγο.Τέλος να σου πω για τους χώρους που δεν έχουν καμια σχέση με το Γκολφ μου (5αρι) και το πορτ παγκαζ χαώδες.Ενω υπαρχουν και τα magicseats.
_Υ.Γ. Απο οτι κατάλαβα έννοιες το προηγούμενο civic. -
Για αγορά οικογενειακού στα χρήματα που διαθέτεις πολύ καλή επιλογή είναι το astra sedan έκδοση dream. Με 19-20k ευρώ έχει πολύ καλό εξοπλισμό (πέραν του στάνταρ έχει διζωνικό, gps, ημιδερμάτινα καθίσματα, ζάντες 17 κτλ κτλ), κινητήρα 1.6 ντίζελ και opel on star δωρεάν για 5 χρόνια. Φίλος συνάδελφος το έχει 2 χρόνια με 36k χλμ απροβλημάτιστα.
-
Οδήγησε πρώτα τα ντίζελ για να δεις αν σου ταιριάζουν. Ίσως απογοητευτείς σε σχέση με ένα καλό βενζινοκίνητο.
-
σου ξου τεσσερα 1.4 τουρμποβενζινο...
σε τζι ελ πλας
χώρους, αξιοπιστία, οικονομία, παει τον κώλο του, δεν καίει.
συνδεσιμότητα, τα παντα ολα πλην τζι πι ες που ομως παιρνεις καρτουλα με 50 ευρώπουλα.
είναι όμως σαν την άσχημη γκομενα που είχες, με τον ωραίο κώλο: μόνο από πισω ειναι καλά. από το τιμόνι. -
Επισης αν ηταν γκομενα θα χε και οστεοπορωση ενω και απο επιδερμιδα πασχει.... Να τα λες ολα
-
Από τα παραπάνω που διάβασα το i30 diesel είναι καλή περίπτωση γιατί είναι αξιόπιστο (άλλωστε η φίρμα έχει παράδοση στο ντίζελ) το άστρα επίσης πολύ καλό γιατί εκτός από χώρους ποιότητα και εξοπλισμό έχει πολύ καλό στήσιμο στον δρόμο και άριστη απόκριση στο γκάζι με κοφτερό τιμόνι. Το auris επίσης έχει έναν οικονομικότατο κινητήρα (τον 1.2) καλή ποιότητα κατασκευής αξιοπιστία και οδηγοκεντρικό χαρακτήρα. Το sx4 είναι ίσως το ομορφότερο από όλες τις προτάσεις. Βέβαια εκτός της εμφάνισης όπου υπερέχει, υστερεί σε όλα τα άλλα έναντι των λοιπών που αναφέρονται. Για συνολικά έως 15000 χλμ ετησίως πολύ καλά είναι να επιλέξεις ντίζελ. Το μεγκάν δεν θα το πρότεινα καθώς έχει ένα βαρετό πανάρχαιο μηχανικό σύνολο που αργά ή γρήγορα θα δείξει τα κουσούρια του ενώ το focus μόνο κατ΄όνομα θυμίζει τα παλιότερα. Φυσικά όλα αυτά με εξαίρεση το sx4 είναι πολύ ανώτερα του civic το οποίο δεν θα έπρεπε να σκέφτεσαι καθόλου καθώς χάνει κατά κράτος στην σύγκριση. Αν μπορείς βέβαια κάνε την υπέρβαση και πήγαινε σε γκολφ βενζίνη 1.4 tsi με 160 νομίζω ίππους.
-
κανεις μεγαλο λαθος για το μεγκαν, ο 1.5dci με τα 110 αλογα ειναι ενας απο τους καλυτερους, με μεγαλη αξιοπιστια κ οινονομια κινητηρες που κυκλοφορουν στην αγορα
-
Ίσως να έχεις και δίκιο. Άλλωστε έχοντας κάνει 90000 χλμ ήδη με τον συγκεκριμένο κινητήρα δίχως να κάνει τσικ ίσως θα πρέπει να είμαι πιο φειδωλός στις διατυπώσεις μου. Θα τον δοκιμάσω για αλλα 90000 και θα επανέλθω. Φυσικά πιστεύω ότι η αξιοπιστία του Κορεατικού ντίζελ θα είναι αξεπέραστη...
-
Φίλε SPI_duster
το i30 για να είμαι ειλικρινής δεν το είχα στο νου μου καθόλου, αν και νομίζω δύσκολα θα κατέληγα σε αυτό.
για το sx4 αναφέρεις πως υπερέχει σε εμφάνιση και υστερεί σε όλα τα άλλα, αλλά έχω τη γνώμη πως συμβαίνει το αντίθετο: ενώ έχει χώρους και έναν αποδοτικό βενζινοκινητήρα δεν μου αρέσει καθόλου σε εμφάνιση και ποιότητα γι΄αυτό δεν το σκέφτομαι. Για τον ίδιο λόγο δεν κοιτάω και το Nissan pulsar
σε ό,τι αφορά τα civic και focus νομίζω πως είναι από τις καλύτερες επιλογές που έχω με μειονέκτημα για το civic το ότι βγήκε καινούργιο μοντέλο και την ιδιαίτερη εμφάνιση όπου θα χρειαστεί να πείσω τη γυναίκα και για το focus τους χώρους του και την ηλικία του.
Γι’ αυτό ίσως το megane και astra είναι η χρυσή τομή. Δεν μπορώ να καταλάβω αυτά που αναφέρεις για τον 15 dci μιας και θεωρείται αξιόπιστος και οικονομικός με εφαρμογή σε πολλά μοντέλα, από Mercedes μέχρι duster όπου έχεις (θεωρείς από την συμβίωση με το duster πως πρόκειται για “βαρετό πανάρχαιο μηχανικό σύνολο που αργά ή γρήγορα θα δείξει τα κουσούρια του”?) -
Προφανώς αστειεύομαι φίλε Πέτρο. Το i30 αν θέλεις να τα πω σοβαρά καλά κάνεις να μη το σκέπτεσαι γιατί ως προς τους ανταγωνιστές του δεν έχει δυνατά σημεία ώστε να το προτιμήσεις. Το sx4 μόνο εμφανισιακά δεν με κερδίζει. Συνολικά είναι Α Μ Α Ξ Α Ρ Α. Αν πρόκειται για το πολύ 15000 χλμ ετησίως ειδικά οι βενζινοκίνητες εκδόσεις παρέχουν και το απαιτουμενο νεύρο αλλά και οικονομία στα πρότυπα ντίζελ. Το pulsar καλό χρυσό και άγιο αλλά δεν... βλέπεται όσο χρήσιμο αξιόπιστο και ότι άλλο αποδειχθεί. Το focus διδάσκει οδήγηση και μόνο βαρετό δεν θα μπορούσε να είναι είτε σε βενζίνη ή σε πετρέλαιο. Το megane μόνο στο όριο χάνει σε οδική συμπεριφορά από το focus ενώ φέρει κινητήρα εγγύηση για δυο ζωές. Το νέο άστρα μπορεί να είναι στον μέσο όρο αλλά εν πολλοίς πρόκειται για ένα αυτοκίνητο που κινείται στα ρηχά. Η εμπειρία μου από την ΟΠΕΛ (Όχι ένα αλλά περισσότερα) είναι τέτοια που πλέον ότι και να βγει εάν δεν έχω ακούσει καλά λόγια από τον Δία αποκλείεται να ασχοληθώ μαζί του. Εν ολίγοις μόνο τα focus civic και megane που έχουν αναφερθεί τα θεωρώ όχι μόνο άξια λόγου αλλά και αναφοράς για την κατηγορία και το μπάτζετ που τέθηκε. Καλά τα φρουφρού και αρώματα αλλά στην Ελλάδα που οι κάτοχοι μόνο σύμφωνο συμβίωσης δεν υπογράφουν όταν παίρνουν αυτοκίνητο... καλό είναι να παίρνουν κάτι που θα τους βγάλει πολλά και ασφαλή χλμ ενώ δεν θα γυρίζουν σε 2 - 3 χρόνια να το βλέπουν και να αναρωτιούνται πότε θα γλυτώσουν από δαύτο. Ελπίζω να έγινα σαφής.
-
Ο χρήστης SPI_duster έγραψε:
Προφανώς αστειεύομαι φίλε Πέτρο.Σπύρο,ευτυχώς που διευκρίνησες,γιατί κι εγώ -που σε ξέρω έστω και λίγο διαδικτυακά-,στην αρχή με το προηγ. post νόμιζα ότι σου χάκαραν τον λογαριασμό!
-
Να 'σαι καλά φίλε panormus. Αφού κι εγώ που τα έγραψα έτσι δυσκολεύτηκα πολύ να πιστέψω πως θα μπορούσα να τα γράψω τόσο αντίθετα από αυτό που πιστεύω.
-
Ο χρήστης SPI_duster έγραψε:
Θα τον δοκιμάσω για αλλα 90000 και θα επανέλθω.90.000x5
-
Κοίταζα χθες λίγο και τα Peugeot 308, Citroen C4. Μια χαρά επιλογές φαίνονται, με καλούς κινητήρες (1,6 diesel 120hp) και χώρους. Στο 308 νομίζω ότι θα έχω πρόβλημα με τους χώρους για μικροαντικείμενα/καφεδες κτλ. Το C4 φαίνεται να προσφέρει πολλά για τα λεφτά που ζητά. Και στα δύο όμως θα έρθουν νέα ανανεωμένα μοντέλα σύντομα λογικά
-
Καλωσόρισες στο forum,Πέτρο!
Ξεκινώ από μία γενική διαπίστωση για τους περισσότερους νέους οικογενειάρχες σχετική με την πτώση των sedan στις προτιμήσεις σας.Παρόλο που οι χώροι είναι ζητούμενο, προτιμάτε ένα hatchback ή ένα crossover και όχι μία octavia ή ένα passat ας πούμε...μου κάνει εντύπωση!
Τα 22 χιλιάρικα είναι ένα αξιοπρεπέστατο ποσό και οι επιλογές αρκετές σε δύο πολύ εμπορικές κατηγορίες.Εννοείται πως συμφωνώ απόλυτα με την επιλογή diesel,όσα χλμ και αν διανύεις.Αν εξαιρέσουμε το astra το οποίο προσωπικά δε συμπάθησα ιδιαίτερα όταν το οδήγησα,τα υπόλοιπα μου φαίνονται μια χαρά επιλογές...ίσως να έδειχνα μια προτίμηση στο megane.
Και σε ψηλότερα αμάξια έχεις αρκετές επιλογές Vitara , 500X , Qashqai , Renegade , Mokka , Crossland X .
Αν ήμουν στη θέση σου,θα έπαιρνα από το χέρι τη σύζυγο και θα πήγαινα να δω από κοντά χώρους,ποιότητα υλικών,γενικότερη εμφάνιση κτλ , να οδηγήσω κάποιο/α από τα υποψήφια μοντέλα και φυσικά να πάρω προσφορές, απαιτώντας βέβαια τα ηλεκτρονικά καλούδια συνδεσιμότητας και ασφάλειας που αναφέρεις στο πρώτο post -
Γεια σου Λεωνίδα,
Η αλήθεια είναι ότι όλο και λιγότεροι οικογενειάρχες επιλέγουν σεντάν . Οι λόγοι πιστεύω πως είναι και πρακτικοί αλλά και οικονομικοί. Εμένα ας πούμε με εξυπηρετεί πολύ το μεγάλο κατώφλι στο άνοιγμα του πορτμπαγκάζ για να φορτώνω καρότσια παρκοκρέβατα κ.τ.λ. όπως πιστεύω και άλλους. Από την άλλη πλευρά πιστεύω πως τα περισσότερα sedan αμάξια είναι μια κατηγορία πάνω από τα hatchback π.χ insignia, passat, c5, A4, σειρά 3 και σε καιρούς κρίσης με τα οικονομικά να έχουν στενέψει δεν μπορεί ο μέσος οικογενειάρχης να πλησιάσει τα €30.000 τουλάχιστον που θα απαιτούσαν με αντίστοιχο εξοπλισμό ενός hatchback των €20-25.000. Όλοι ψάχνουμε πλέον για ένα all around αμάξι και ίσως γι΄αυτό να δημιουργήθηκε η κατηγορία των crossover.
Στα ψηλότερα αμάξια μου αρέσει αρκετά το qashqai αλλά κάνοντας καθημερινά χρήση του αμαξιού μέσα στην Αθήνα, πιστεύω πως μάλλον πρόβλημα θα είναι το ύψος και το μήκος του. Τα fiat 500x και Renegade ή ένα 2008 έχουν πολύ μεγαλύτερο μήκος από ένα hatchback?? Λίγο που κοίταζα τα ψηλά πιστεύω πως το τέλειο είναι το hr-v με μήκος πολύ μικρότερα από τα περισσότερα αλλά με κορυφαίους χώρους για επιβάτες και αποσκευές… αλλά ακόμα και το βενζίνη είναι απλησίαστο. Το vitara αν βγαίνει σε 4χ4 με αυτά τα λεφτά (max 22.000) είναι πολύ καλή επιλογή -
Ο χρήστης petros83 έγραψε:
Τα fiat 500x και Renegade ή ένα 2008 έχουν πολύ μεγαλύτερο μήκος από ένα hatchback?? Λίγο που κοίταζα τα ψηλά πιστεύω πως το τέλειο είναι το hr-v με μήκος πολύ μικρότερα από τα περισσότερα αλλά με κορυφαίους χώρους για επιβάτες και αποσκευές… αλλά ακόμα και το βενζίνη είναι απλησίαστο. Το vitara αν βγαίνει σε 4χ4 με αυτά τα λεφτά (max 22.000) είναι πολύ καλή επιλογήα)Αυτά που αναφέρεις είναι λίγο μικρότερα σε μήκος (κυμαίνονται από 4.15-4.30 m.) από τα περισσότερα hatch,αλλά πρέπει να δεις αν σου κάνουν οι εσωτ. χώροι τους. β)το hr-v είναι εκεί γύρω στα 4.30 m. μήκος,με πολύ καλούς χώρους,αλλά δεν βγαίνει τετρακίνητο -αν σε ενδιαφέρει- κι αν θυμάμαι έχει την έκδοση comfort 22500 ευρώ,όμως με ελλείψεις,συν πως κι ο αντιπρόσωπος είναι λίγο δύσκολος.γ) vitara 4x4 βγαίνει 1) με 1.6 βενζίνη στα ~ 21000 και 2)σε diesel 1.6 λίγο κάτω από τα 22000 (χωρίς όμως μεταλλικό και έξοδα παραλαβής).
Αγορά νέου οικογενειακού