-
Η διαφορά θα είναι μεγάλη μόνο αν τα οδηγείς το ίδιο. Δεν είναι φτιαγμένα όμως για να το οδηγείς το ίδιο και μάλλον και εσύ δεν το θέλεις αυτό αφού μετά το πυραυλάκι σου, ψάχνεις ψηλό αμάξι και μάλιστα υβριδικό.
Το Chr προσφέρεται για αγχολυτικές μετακινήσεις και μάλιστα το hybrid και για οικονομικές αφού καίει γύρω στα 5 λτ./100 χλμ. μικτή. Δεν έχει νόημα σε ένα τέτοιο αυτοκίνητο να μπαίνεις μέσα και να σανιδώνεις το γκάζι. Αν έχεις τέτοιο σκοπό, τότε κοίτα αλλού.
Εμένα προσωπικά με εντυπωσίασε το chr. Έχει πολύ ωραίο και ανάλαφρο πάτημα, έχει ωραίο τιμόνι και μάλλον άριστο-στιβαρό πλαίσιο. Σε προκαλεί να το στρίβεις δηλαδή τηρουμένων των αναλογιών. Φυσικά και δεν είναι ιδιαίτερα δυνατό αλλά νομίζω ότι δε θα σου λείψει η δύναμη σε κάποια προσπέραση που θα χρειαστεί να κάνεις (αν αυτό σε απασχολεί).
Εμένα όλο το εσωτερικό του μου άρεσε πολύ! Αυτό που δε μου άρεσε καθόλου είναι ο τουρμπάτος 1.2 και το μηχανικό κιβώτιο που φοράει το απλό που μου φάνηκαν απαράδεκτα! Εσένα όμως δε σε απασχολεί ούτε το ένα ούτε το άλλο αφού πας για το υβριδικό.
(αλήθεια έχεις υπόψη σου από cvt κιβώτια; ελπίζω ναι, γιατί αν όχι, μπορεί να αποτελέσει αποτρεπτικό παράγοντα όταν το οδηγήσεις...) -
Ο χρήστης sargus έγραψε:
(αλήθεια έχεις υπόψη σου από cvt κιβώτια; ελπίζω ναι, γιατί αν όχι, μπορεί να αποτελέσει αποτρεπτικό παράγοντα όταν το οδηγήσεις...)
Όχι, η αλήθεια είναι ότι δεν είχα ποτέ cvt κιβώτιο. Πάντα είχα αυτόματο αυτοκίνητο (Ford Maverick, smart, Mini Cooper S), αλλά ποτέ cvt. Γιατί λες ότι είναι αποτρεπτικός; Κάτι διάβασα κι εδώ στο thread αλλά δεν έχω καταλάβει ακριβώς.
-
Είναι εξαιρετικό αυτοκίνητο το C-HR hybrid, έχει πολύ καλό κράτημα (είχα Mini Cooper S R56 αυτόματο για να συγκρίνω) και ποιότητα κύλισης. Επίσης έχει κοφτερό τιμόνι και όπως έχω ξαναγράψει, μετά από το test Drive (περιλάμβανε και ανάβαση στο σπήλαιο Παιανίας, οπότε το έστριψα λίγο) είπα: 'Αυτό δεν είναι Toyota, αυτό στρίβει και είναι και διασκεδαστικό!'.
Από πλευράς οδικής συμπεριφοράς δεν θα σου λείψει ιδιαίτερα το Mini, αλλά από πλευράς επιδόσεων τα χωρίζει το χάρος! Το μεγάλο του πλεονέκτημα είναι ότι είναι σβέλτο με μεγάλη οικονομία, αλλά δεν έχει σχέση με τον 'πύραυλο' που οδηγείς τώρα. Οπότε test Drive για να έχει ιδία άποψη.
Το CVT δεν είναι κακό και στην συγκεκριμένη υλοποίηση είναι μια χαρά για εμένα, και οδηγούσα χρόνια αυτόματα: Mini, Z4, 116 κλπ) και δεν το βρήκα πουθενά ενοχλητικό.
Προσωπικά, το C-HR είναι στην κορυφή των επιλογών μου στην κατηγορία, κυρίως λόγω οδικής συμπεριφοράς, άνεσης και κατανάλωσης.
-
Ο χρήστης stevevo21 έγραψε:
(αλήθεια έχεις υπόψη σου από cvt κιβώτια; ελπίζω ναι, γιατί αν όχι, μπορεί να αποτελέσει αποτρεπτικό παράγοντα όταν το οδηγήσεις...)
Όχι, η αλήθεια είναι ότι δεν είχα ποτέ cvt κιβώτιο. Πάντα είχα αυτόματο αυτοκίνητο (Ford Maverick, smart, Mini Cooper S), αλλά ποτέ cvt. Γιατί λες ότι είναι αποτρεπτικός; Κάτι διάβασα κι εδώ στο thread αλλά δεν έχω καταλάβει ακριβώς.
Είναι ο τρόπος λειτουργίας του τέτοιος που θυμίζει θείτσα που οδηγάει πρώτη φορά και ανεβάζει στροφές κρατώντας και το συμπλέκτη ημιπατημένο και πηγαίνει με 10 χλμ/ώρα .
Βασικά το cvt σου δίνει την αίσθηση ότι πατινάρει. Αυτό που κάνει (είμαι άσχετος, έτσι;) είναι ότι όταν πατήσεις το γκάζι πρώτα ανεβάζει στροφές ο κινητήρας, χωρίς να συνοδεύεται από αντίστοιχη κίνηση του αυτοκινήτου (εξ'ού και η αίσθηση ότι πατινάρει), και μετά με διαφορά φάσης (σιγά σιγά) αυξάνει η ταχύτητα του αυτοκινήτου ώστε να φτάσει στις στροφές που ήδη είναι ο κινητήρας και 'περιμένει'. Αυτό είναι σπαστικό και απαίσιο και τραγικό αν οδηγείς νευρικά ή σπορτίβικα. Αν όμως οδηγείς απαλά, τότε δεν είναι και τόσο ευδιάκριτο. -
Καλά, η μόνη περίπτωση για να καταλάβω ακριβώς περί τίνος πρόκειται και πόσο με χαλάει ή όχι, είναι να το κάνω test drive. Λογικά αύριο μεθαύριο θα το κάνω, οπότε θα έχω και προσωπική άποψη. Ελπίζω να μην με χαλάσει πολύ, γιατί μ'αρέσει πολύ το αμαξι γαμώτο.
-
Ο χρήστης stevevo21 έγραψε:
Καλά, η μόνη περίπτωση για να καταλάβω ακριβώς περί τίνος πρόκειται και πόσο με χαλάει ή όχι, είναι να το κάνω test drive. Λογικά αύριο μεθαύριο θα το κάνω, οπότε θα έχω και προσωπική άποψη. Ελπίζω να μην με χαλάσει πολύ, γιατί μ'αρέσει πολύ το αμαξι γαμώτο.Δεν θα σε χαλάσει! Είναι εξαιρετικό αυτοκίνητο.
-
Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
Καλά, η μόνη περίπτωση για να καταλάβω ακριβώς περί τίνος πρόκειται και πόσο με χαλάει ή όχι, είναι να το κάνω test drive. Λογικά αύριο μεθαύριο θα το κάνω, οπότε θα έχω και προσωπική άποψη. Ελπίζω να μην με χαλάσει πολύ, γιατί μ'αρέσει πολύ το αμαξι γαμώτο.
Δεν θα σε χαλάσει! Είναι εξαιρετικό αυτοκίνητο.
Μακάρι
-
Ο χρήστης stevevo21 έγραψε:
Καλά, η μόνη περίπτωση για να καταλάβω ακριβώς περί τίνος πρόκειται και πόσο με χαλάει ή όχι, είναι να το κάνω test drive. Λογικά αύριο μεθαύριο θα το κάνω, οπότε θα έχω και προσωπική άποψη. Ελπίζω να μην με χαλάσει πολύ, γιατί μ'αρέσει πολύ το αμαξι γαμώτο.
Δεν θα σε χαλάσει! Είναι εξαιρετικό αυτοκίνητο.
Μακάρι
Το αυτοκίνητο σε σχέση με αυτό που έχεις είναι αργό .Το αυτοματο του δεν έχει καμία σχέση με τα αυτόματα διπλού συμπλέκτη .Εχεις την αίσθηση ότι πατινάρει και σε ανηφόρας η απότομες επιταχύνσεις ακούγεται ασκημα.Ποιοτητα πλαστικών μέσα κάτω του μετρίου .Οθονη multimedia χαμηλη ανάλυση ,απλά απαράδεκτη .Ορατοτητα περιορισμένη .Χωρος πίσω επιβατών απλά φυλακή .Το αυτοκίνητο είναι καθαρά για εργένη η ένα ζευγάρι και θέλει συγκεκριμένο τρόπο οδήγησης .
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Ο χρήστης ils έγραψε:
Καλά, η μόνη περίπτωση για να καταλάβω ακριβώς περί τίνος πρόκειται και πόσο με χαλάει ή όχι, είναι να το κάνω test drive. Λογικά αύριο μεθαύριο θα το κάνω, οπότε θα έχω και προσωπική άποψη. Ελπίζω να μην με χαλάσει πολύ, γιατί μ'αρέσει πολύ το αμαξι γαμώτο.
Δεν θα σε χαλάσει! Είναι εξαιρετικό αυτοκίνητο.
Μακάρι
Το αυτοκίνητο σε σχέση με αυτό που έχεις είναι αργό .Το αυτοματο του δεν έχει καμία σχέση με τα αυτόματα διπλού συμπλέκτη .Εχεις την αίσθηση ότι πατινάρει και σε ανηφόρας η απότομες επιταχύνσεις ακούγεται ασκημα.Ποιοτητα πλαστικών μέσα κάτω του μετρίου .Οθονη multimedia χαμηλη ανάλυση ,απλά απαράδεκτη .Ορατοτητα περιορισμένη .Χωρος πίσω επιβατών απλά φυλακή .Το αυτοκίνητο είναι καθαρά για εργένη η ένα ζευγάρι και θέλει συγκεκριμένο τρόπο οδήγησης .
Sent from my iPhone using Tapatalk
Είσαι λιγάκι υπερβολικός!
Ειδικά στα πλαστικά που αναφέρεσαι, αν τα συγκρίνω και άλλα της κατηγορίας είναι κατά πολύ ανώτερα.
Όσο αφορά τον τρόπο οδήγησης ότι χάνεις σε υποτιθέμενη απόλαυση το κερδίζεις σε κατανάλωση.
Π.χ έχεις κάνει γύρω στα 20χμ μέσα σε κίνηση και έχεις κάψει κάτω από 3λ/100χμ. Να μην σχολιάσω δε τι θα είχαν πάθει τα διπλού συμπλέκτη μέσα σε τέτοια κίνηση.Τώρα αν κίνησρ αποκλειστικά σε αυτοκινητόδρομο δεν θα σε καλύψει αυτό το αυτοκίνητο.
Για την οθόνη θα συμφωνήσω ότι θα έπρεπε να είναι καλύτερη.
Στάλθηκε από το MI 8 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης katsim έγραψε:
Καλά, η μόνη περίπτωση για να καταλάβω ακριβώς περί τίνος πρόκειται και πόσο με χαλάει ή όχι, είναι να το κάνω test drive. Λογικά αύριο μεθαύριο θα το κάνω, οπότε θα έχω και προσωπική άποψη. Ελπίζω να μην με χαλάσει πολύ, γιατί μ'αρέσει πολύ το αμαξι γαμώτο.
Δεν θα σε χαλάσει! Είναι εξαιρετικό αυτοκίνητο.
Μακάρι
Το αυτοκίνητο σε σχέση με αυτό που έχεις είναι αργό .Το αυτοματο του δεν έχει καμία σχέση με τα αυτόματα διπλού συμπλέκτη .Εχεις την αίσθηση ότι πατινάρει και σε ανηφόρας η απότομες επιταχύνσεις ακούγεται ασκημα.Ποιοτητα πλαστικών μέσα κάτω του μετρίου .Οθονη multimedia χαμηλη ανάλυση ,απλά απαράδεκτη .Ορατοτητα περιορισμένη .Χωρος πίσω επιβατών απλά φυλακή .Το αυτοκίνητο είναι καθαρά για εργένη η ένα ζευγάρι και θέλει συγκεκριμένο τρόπο οδήγησης .
Sent from my iPhone using Tapatalk
Είσαι λιγάκι υπερβολικός!
Ειδικά στα πλαστικά που αναφέρεσαι, αν τα συγκρίνω και άλλα της κατηγορίας είναι κατά πολύ ανώτερα.
Όσο αφορά τον τρόπο οδήγησης ότι χάνεις σε υποτιθέμενη απόλαυση το κερδίζεις σε κατανάλωση.
Π.χ έχεις κάνει γύρω στα 20χμ μέσα σε κίνηση και έχεις κάψει κάτω από 3λ/100χμ. Να μην σχολιάσω δε τι θα είχαν πάθει τα διπλού συμπλέκτη μέσα σε τέτοια κίνηση.Τώρα αν κίνησρ αποκλειστικά σε αυτοκινητόδρομο δεν θα σε καλύψει αυτό το αυτοκίνητο.
Για την οθόνη θα συμφωνήσω ότι θα έπρεπε να είναι καλύτερη.
Στάλθηκε από το MI 8 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
φιλε μου εγώ το αμάξι το έκρινα με βαση τις δικες μου ανάγκες (3μελης) και τα 26500 τα είδα πολλά.Κερδιζεις σε οικονομία αλλα χάνεις σε ποιότητα εξοπλισμό χωρους κτλ.Εσυ το κρίνεις αλλιώς γιατί είσαι εργένης και θα το πάρεις με leasing .Εγω όμως έψαχνα οικογενειακό και τα έδωσα τα χρήματα cash .Δεν νομίζω ότι είναι υπερβολικός
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Ο χρήστης ils έγραψε:
Το αυτοματο του δεν έχει καμία σχέση με τα αυτόματα διπλού συμπλέκτη .Εχεις την αίσθηση ότι πατινάρει και σε ανηφόρας η απότομες επιταχύνσεις ακούγεται ασκημα.Γούστα είναι αυτά καθαρά υποκειμενικά. Προσωπικά δεν μου αρέσουν καθόλου τα διπλού συμπλέκτη και είναι λόγος για εμένα για να απορρίψω ένα αυτοκίνητο!
Επίσης, το CVT του C-HR λειτουργεί πολύ καλά και δεν δίνει καθόλου την αίσθηση του πατιναρίσματος, όπως και της Subaru.
-
Ο χρήστης stevevo21 έγραψε:
Καλά, η μόνη περίπτωση για να καταλάβω ακριβώς περί τίνος πρόκειται και πόσο με χαλάει ή όχι, είναι να το κάνω test drive. Λογικά αύριο μεθαύριο θα το κάνω, οπότε θα έχω και προσωπική άποψη. Ελπίζω να μην με χαλάσει πολύ, γιατί μ'αρέσει πολύ το αμαξι γαμώτο.Πες μας τελικώς αν έκανες td και πώς σου φάνηκε. Έχω παραγγείλει το δικό μου, από leaseplan επίσης, και το περιμένω σε αναμμένα κάρβουνα, αλλά με ενδιαφέρει η άποψη άλλων. Έκανα 3 tds (!), αλλά ήταν τόσο μικρά, ούτε 10 λεπτά, που δεν πρόλαβα να εντοπίσω κάτι πραγματικά ενοχλητικό. Το αυτοκίνητο, πάντως, θέλει διαφορετικό τρόπο οδήγησης, μην το συγκρίνεις με το πυραυλακι που έχεις.
Στάλθηκε από το TA-1012 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Λοιπόν παίδες, πήγα σήμερα για το test drive. Το οδήγησα μισή ωριτσα μόνο αλλά ήταν αρκετή για να βγάλω συμπεράσματα. Το αυτοκίνητο είναι λατρεία απλά είναι αυτό που λέτε όλοι. Θέλει διαφορετικό τρόπο οδήγησης. Ας τα πάρω ένα ένα όμως:
-
Ο θόρυβος που λέτε δεν με ενοχλεί καθόλου. Ξαναλέω, αυτή τη στιγμή έχω πειραγμένο μίνι που κάνει βαβούρα όσο δεν πάει. Ο θόρυβος που κάνει όταν πιάνει ταχύτητα μου είναι μια χαρά στα αυτιά εμένα προσωπικά. Όσο για τον ήχο που κάνει όταν πατάς γκαζι για να ξεκινήσεις, τον ερωτεύτηκα!
-
Το εσωτερικό του είναι πανέμορφο. Το μονο πράγμα που με χαλάει είναι η οθόνη του. Κακά γραφικά και αργή απόκριση των εντολών όσον αφορά στο touch κομμάτι. Γιατί με τα κουμπάκια στο τιμόνι άλλαζαν πιο γρήγορα τα πράγματα (πχ ο ήχος).
-
Το πήγα στα γύρω στενά και το έβγαλα και Αττική. Πατώντας το γκάζι τα 80 τα έφτασα σχετικά γρήγορα. Από εκεί κι έπειτα και ειδικά μετά τα 100 έδειχνε να αγκομαχαει λίγο. Έπιασα τα 160 βέβαια και πήγαινε πολύ smooth. Απλά δεν είναι εκρηκτικό.
-
Όσον αφορά στην κατανάλωση δεν μπορώ να σας πω σίγουρα γιατί την περισσότερη ώρα την έφαγα στην Αττική. Όσο ήμουν στα στενά πάντως, η βελόνα ήταν στο eco σχεδόν στο 90%
-
Το cvt είναι πράγματι κάτι πρωτόγνωρο για μένα αλλά δεν μπορώ να πω ότι με χάλασε ιδιαίτερα.
Συμπερασματικα: χάνω σε έκρηξη και ταχύτητα, κερδίζω όμως σε design, τεχνολογία, οικονομία καυσίμου, άνεση και σιγουριά για το μέλλον.
Grehan αν θες στείλε μου το κιν σου σε dm να σε πάρω να σε ρωτήσω 2 πραγματάκια για leaseplan.
-
-
Γεια σε όλους.. Αύγουστο του 2017 αγόρασα και εγώ το Chr..το τελευταίο 6μήνο και ειδικά τον τελευταίο καιρό ακούω ένα τρίξιμο από την πλευρά του συνοδηγού χωρίς να μπορώ να προσδιορίσω το από που ακριβώς..ωστόσο νομίζω ότι είναι μέσα από το ταμπλό..πήγα στην αντιπροσωπεία και δεν μπορούσαν να βρουν από που είναι καθώς εκείνη την στιγμή δεν ακουγόταν κάτι..γενικά ακούγεται σε τραχύ οδόστρωμα.. έχει συμβεί κάτι αντίστοιχο σε κανέναν από εσάς;;
-
Έχει γραφτεί ότι κάτι τριγμοί έρχονται από τις σιτες των ηχείων της πόρτας και των Τουίτερ.
Στάλθηκε από το MI 8 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ευχαριστώ πολύ για την άμεση απάντηση σου!
-
Ερώτηση ο υβρυδικος 1.8 που διαβάζουμε αυτά τα τρομερά νούμερα κατανάλωσης 3.9 εντός πόλης εκτός πόλης Εθνική με 130-140 που δουλεύει μόνιμα ο βενζινοκινητήρας πόσο καίει; Έχουμε εικόνα;
Νομίζω ότι η Τογιότα δίνει νούμερο μόνο για εντός πόλης!Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης Tkin73 έγραψε:
Ερώτηση ο υβρυδικος 1.8 που διαβάζουμε αυτά τα τρομερά νούμερα κατανάλωσης 3.9 εντός πόλης εκτός πόλης Εθνική με 130-140 που δουλεύει μόνιμα ο βενζινοκινητήρας πόσο καίει; Έχουμε εικόνα;
Νομίζω ότι η Τογιότα δίνει νούμερο μόνο για εντός πόλης!Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Καλημέρα ! Δες στο σάιτ της Toyota τις καταναλώσεις εντός εκτός και μεικτή . Νομίζω εκτός έχει 6 λίτρα
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Πάντως σε test drive που έκανα σε ανοικτό δρόμο και σε ταχύτητες 130 περίπου ΔΕΝ δουλεύει συνέχεια ο βενζινοκινητήρας έκανα και ενα κόλπο που μου είπε χρήστης, κοφτή γκαζιά στα 140 και μετα απαλό πάτημα για διατήρησης ταχύτητας και πήγαινα πολλές εκατοντάδες μέτρα με 130-140 με το ηλεκτρικό μοτέρ μόνο να σπρώχνει , πρακτικά υπάρχουν πολλά κόλπα για να το πηγαίνεις μόνο ηλεκτρικά , γενικά εχει ενδιαφέρον η οδήγηση του chr...
-
Αν λέει ο κατασκευαστής 6 εκτός να υποθέσουμε κάνα 8αρι στην πράξη; Ε 8 με βενζίνη στο 1.70 δεν το λες και οικονομική λύση. Φυσικά αν κινείσαι πόλη που εκεί εμπλέκεται ο ηλεκτροκινητήρας τα πράγματα αλλάζουν.
Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Toyota C-HR 2016