-
Επειδή εγώ το είδα,
ΔΕΝ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΤΟ ΔΕΙΤΕ
-
Ο χρήστης nrg_polini έγραψε:
Επειδή εγώ το είδα,ΔΕΝ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΤΟ ΔΕΙΤΕ
Νομιζω ειναι μια απο τις αλλαγες που αφορουν την 'εκδοση' 2018, οπως την χαρακτηρισε ο πωλητης.Δεν το εψαξα παραπανω αλλα απ οτι καταλαβα απεσυραν το λευκο που ηταν χωρίς χρεωση (Candy White), ας με διορθωσει καποιος.
Sent from my LG-H850 using Tapatalk
-
Ο χρήστης KIR2 έγραψε:
Επειδή εγώ το είδα,
ΔΕΝ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΤΟ ΔΕΙΤΕ
Νομιζω ειναι μια απο τις αλλαγες που αφορουν την 'εκδοση' 2018, οπως την χαρακτηρισε ο πωλητης.Δεν το εψαξα παραπανω αλλα απ οτι καταλαβα απεσυραν το λευκο που ηταν χωρίς χρεωση (Candy White), ας με διορθωσει καποιος.
Sent from my LG-H850 using Tapatalk
Αυτο το μπλε παντως ειναι λιγο φρίκη.
Sent from my LG-H850 using Tapatalk
-
KIR2 το άσπρο ανέκαθεν ήταν με χρέωση. Το μπλε του 'ταξίαρχου' ήταν χωρίς χρέωση από την αρχή των τιμοκαταλόγων.
-
Ο χρήστης xplicit έγραψε:
KIR2 το άσπρο ανέκαθεν ήταν με χρέωση. Το μπλε του 'ταξίαρχου' ήταν χωρίς χρέωση από την αρχή των τιμοκαταλόγων.Οκ, Thanks.
Sent from my LG-H850 using Tapatalk
-
Ο χρήστης KIR2 έγραψε:
KIR2 το άσπρο ανέκαθεν ήταν με χρέωση. Το μπλε του 'ταξίαρχου' ήταν χωρίς χρέωση από την αρχή των τιμοκαταλόγων.
Οκ, Thanks.
Sent from my LG-H850 using Tapatalk
Αρκετα κατατοπιστικο σε πολλα θεματα αλλα οχι σε ολα (λογω διαφορετικων τιμων και εκδοσεων) εδω: https://www.briskoda.net/forums/forum/364-skoda-karoq/
Sent from my LG-H850 using Tapatalk
-
-
1,5tsi 4x4 θα βγει άραγε??
-
Ο χρήστης axel12p έγραψε:
Αν επέλεγα τώρα αυτοκίνητο, θα το σκεφτόμουν σοβαρά για το συγκεκριμένο!
Απορώ γιατί δίνουν κάποιοι ιδιαίτερη αξία σε αυτά τα τεστ. 10 διαφορετικούς οδηγούς να βάλεις στο ίδιο αμάξι θα συμπεριφερθει πάντα διαφορετικά ανάλογα με τις ικανότητες και αντιδράσεις των οδηγών. Τον ίδιο τον οδηγό αν τον βάλεις στο ίδιο αμάξι αρκετές φορές θα έχει διαφορετικές επιδόσεις! Για να είχαν αξία τα τεστ αυτά θα έπρεπε να γίνονταν με αυτόματο πιλότο.
-
Δε νομίζω να βάζουν διαφορετικούς οδηγούς συνέχεια. Δεν θέλει και ιδιαίτερη τέχνη και το κάνουν πολλές φορές μέχρι να πετύχουν τη καλύτερη επίδοση. Μια χαρά συμπέρασμα βγαίνει αλλά μόνο σ αυτή τη μανούβρα
-
Βγαίνει συμπέρασμα βρε παιδιά , έχει κάποιες σταθερές παραμέτρους , ένας- δύο έμπειροι οδηγοί στο τεστ αυτό δεν κάνουν και σημαντική απόκλιση στον ελιγμό και το σλάλομ από ότι ένας υπολογιστής.
Οτιδήποτε άνω των 70 χιλιομέτρων είναι πολύ καλό , άνω των 75 είναι εξαιρετικό , και από εκεί και πάνω μέχρι τα 80 + μιλάμε για πολύ οριακές καταστάσεις που αποσταθεροποιούν εντελώς ένα όχημα, δείχνουν ικανότητες του πλαισίου , αναρτήσεων και αποτελεσματικότητα του ESP.
Από τι φαίνεται δεν φρενάρει ο οδηγός το όχημα , απλά έχει την εμπειρία και ως εκ τούτου έχει ξεπεράσει τον φόβο που προκαλεί ένας τόσο απότομος ελιγμός , τοποθετεί το αυτοκίνητο με το τιμόνι σωστά και τα υπόλοιπα τα κάνει το ESP και το στήσιμο του αυτοκινήτου. Όσο καλύτερα συμπεριφέρεται ένα αυτοκίνητο στον ελιγμό αυτό τόσο καλύτερα για τον μέσο οδηγό που αν βρεθεί στην ίδια κατάσταση ακόμη και τα λάθη που θα κάνει με το τιμόνι ή το φρένο δεν θα προκαλέσουν ανατροπή ειδικά στα ψηλότερα SUV ούτε θα πάει τέρμα ευθεία στα χωράφια , δέντρα ή στο αντίθετο ρεύμα.
Για δοκιμάστε να το κάνετε με το δικό σας αυτοκίνητο με 65 χλμ να δείτε τι θα πάει στην ... κάλτσα!!!
Εγώ θα ήθελα να προσθέσουν και ένα απλό τεστακι σε μια ράμπα για να βλέπαμε και την ακαμψία του πλαισίου συγκριτικά.
Sent from my Mi Note 2 using Tapatalk
-
Εθεάθη το πρώτο Karoq στην interauto στη Μεσογειων !
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Ο χρήστης VAGKIRK έγραψε:
Βγαίνει συμπέρασμα βρε παιδιά , έχει κάποιες σταθερές παραμέτρους , ένας- δύο έμπειροι οδηγοί στο τεστ αυτό δεν κάνουν και σημαντική απόκλιση στον ελιγμό και το σλάλομ από ότι ένας υπολογιστής.Οτιδήποτε άνω των 70 χιλιομέτρων είναι πολύ καλό , άνω των 75 είναι εξαιρετικό , και από εκεί και πάνω μέχρι τα 80 + μιλάμε για πολύ οριακές καταστάσεις που αποσταθεροποιούν εντελώς ένα όχημα, δείχνουν ικανότητες του πλαισίου , αναρτήσεων και αποτελεσματικότητα του ESP.
Από τι φαίνεται δεν φρενάρει ο οδηγός το όχημα , απλά έχει την εμπειρία και ως εκ τούτου έχει ξεπεράσει τον φόβο που προκαλεί ένας τόσο απότομος ελιγμός , τοποθετεί το αυτοκίνητο με το τιμόνι σωστά και τα υπόλοιπα τα κάνει το ESP και το στήσιμο του αυτοκινήτου. Όσο καλύτερα συμπεριφέρεται ένα αυτοκίνητο στον ελιγμό αυτό τόσο καλύτερα για τον μέσο οδηγό που αν βρεθεί στην ίδια κατάσταση ακόμη και τα λάθη που θα κάνει με το τιμόνι ή το φρένο δεν θα προκαλέσουν ανατροπή ειδικά στα ψηλότερα SUV ούτε θα πάει τέρμα ευθεία στα χωράφια , δέντρα ή στο αντίθετο ρεύμα.
Για δοκιμάστε να το κάνετε με το δικό σας αυτοκίνητο με 65 χλμ να δείτε τι θα πάει στην ... κάλτσα!!!
Εγώ θα ήθελα να προσθέσουν και ένα απλό τεστακι σε μια ράμπα για να βλέπαμε και την ακαμψία του πλαισίου συγκριτικά.
Sent from my Mi Note 2 using Tapatalk
ΝΑΙ ΣΕ ΟΛΑ!
-
-
λοιπόν σκεφτόνουνα το καροκ αλλα μετα απο τη προσφορά που πηρα απογοητεύτηκα απο θέμα τιμής. στο εξωτερικό μπορεις να παρεις το 1.5 tsi 6ΜΤ sτην έκδοσηs style αλλα με ένα σωρό καλούδια για κάτω απο 30,000. εδώ με ένα υπολογισμό για να βάλω μερικά καλούδια (και πάλι όχι τοσα όπως η αντοίστιχη style του εξωτερικού) μου βγαινει 34,000! οπότε το value for money εξαφανιζεται. επίσης μου κάνει εντύπωση η διαφοροποίση στον εξοπλισμό όπως είναι στο επίσημο φυλλάδιο της skoda.gr και μετα στα εξτρά που εμφανίζεται στην αντιπροσωπεία.
άλλα αρνητικά: εξτρα συστημα navi 200 συμφωνα με την αντιπρόσωπο αλλά χωρίς την καρτα sd (+280) αν θυμάμαι καλά. το μεγάλο infotainmet πολυ φευγάτες τιμές, ξεχάστε το. πολλές τεχνολογίες που έχουν συναγωνιστές οπως adaptive cruise control, hill hold κτλπ πάνε όλα εξτρά (μπορούσαν πολυ καλυτερα εδώ νομίζω), 2 χρόνια εγγύηση λίγη μου φανηκε αλλα η επέκταση παει κάπου στα 200-300 αν θυμάμαι καλά που το αξίζει. Γενικά έμεινα με μια γλυκόπικρη γεύση. Ισως να το έριχνα παραγγελία σημερα αλλα το γεγονός ότι θα οτ επερνα χωρις τουλ τα varioflex (περιμένουμε το τρίτο μέλος!) για να μη ξεφύγουνε οι τιμές λόγω των τελών με απέτρεψε. ΠΣ με ένα σύντομ υπολογισμό με 30Κ κάποιος το εισάγει απο χώρα της ΕΕ με πολλά πολλά εξτραδάκια (συμπεριλαμβανομένων αλκανταρα vario καθισμάτων, full led, park sensors+camera, συστήματα ασφαλειας hill hold adaptive cruise control). Καλό VfM για την style 1.5 tsi με καμερα-αισθητήρες-vario-navi-χρωμα δε πήρα νομίζω οπότε οτ ψάξιμο συνεχίζεται -
επειδή θα με ενδιέφερε αυτή η έκδοση 1.5 tsi σε αυτόματο γνωρίζεις πόσο κοστίζει και αν περιλαμβάνει κλιματισμό?
-
Από την έκδοση του ντίζελ 1.6στα 22000 χιλ. υπάρχει κάτι τρανταχτό σε εξοπλισμό που λείπει;
Cruise control κλίμα hill assist οθόνη αφής led φώτα αναδιπλουμενους καθρέφτες έχει;Edit: η έκδοση και η πρώτη βασική της Ελλάδας είναι πολύ πλήρης αλλά έχει ένα πολύ μεγάλο φάουλ και ένα δεύτερο σημαντικό αλλά και ανταγωνισμός δεν το έχει. Το θέμα της έλλειψης κλίματος σε μοντέλο 2018 των +20 χιλ είναι απλά απαράδεκτο. Επίσης η παρουσία κλειδιού εκκίνησης και αυτό είναι πολύ χαλάστικο.
Κατά τα άλλα έχει πολύ εξοπλισμό που δεν τον λες βασικό τον βρίσκεις στις μεσαίες εκδόσεις και ανω αλλού.
-
Artmac από τα 26800 τιμή καταλόγου πως έφτασες τα 34000?? Αν θες στείλε μου σε pm την προσφορά γιατί ενδιαφερομουν και εγώ για αυτο
-
προσφορα που ειχα για 1.5 tsi style + μεταλλικό χρώμα + αισθητηρες μπρος πισω+ καμερα + admunsen = 28230
αν προσθετα vario πήγαινε καπου 30-31 Κ και αν πηγαιν και λιγο πιο κατω καταλαβαίνεις τι γινεται.ο συνεργατης μου στην αγγλια πηρε την εκδοση style 1.5 tsi dsg (στην αγγλια την λενε SE L , κοιτάξτε εδώ http://www.skoda.co.uk/news/pages/all-new-skoda-karoq-set-to-shake-up-the-suv-sector-with-prices-starting-from-£20875.aspx) με πολλά καλούδια (αλκανταρα-συναγερμο-φουλ λεντ-βαριο) με 25,300 λιρες = 28675 ευρώ. επίσης μου ειπε ότι σε αυητ τη τιμή έβαλε και εργοστασιακό συναγερμό αλλά αυτό μου έχει διαφύγει μέχρι τώρα. Ζούμε σε δύσκολη χωρα και λογω των τελών ταξονομισης και λόγω αντιπροσώπων.....
-
η έκδοση ambition κατα την γνωμη μου έχει πολλές ελλείψεις όπως κλιματισμό+ζάντες, και πολλά άλλα. είδα και τα οπελ πολυ ωραία ειδικα το crossland Χ, με 22,000 έχει τα πάντα όλα και είναι επίσης πολυ ποιοτικό, νεανικό και άνετο στην οδήγηση με καλυτερη εγγύηση. απλά είναι λίγο πο κομπακτ και οι πίσω θέσεις μετακινούνται δίνοντας αρκετό χώρο πίσω.
Skoda Karoq