Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Skoda Karoq
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Skoda Karoq
    • 1
    • 2
    • 21
    • 22
    • 23
    • 24
    • 25
    • 93
    • 94
    • 23 / 94
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    4
    1868
    28095
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • N
      nrg_polini last edited by

      Επειδή εγώ το είδα,

      ΔΕΝ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΤΟ ΔΕΙΤΕ

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • K
        kir2 last edited by

        Ο χρήστης nrg_polini έγραψε:
        Επειδή εγώ το είδα,

        ΔΕΝ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΤΟ ΔΕΙΤΕ

        Νομιζω ειναι μια απο τις αλλαγες που αφορουν την 'εκδοση' 2018, οπως την χαρακτηρισε ο πωλητης.Δεν το εψαξα παραπανω αλλα απ οτι καταλαβα απεσυραν το λευκο που ηταν χωρίς χρεωση (Candy White), ας με διορθωσει καποιος.

        Sent from my LG-H850 using Tapatalk

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • K
          kir2 last edited by

          Ο χρήστης KIR2 έγραψε:

          Επειδή εγώ το είδα,

          ΔΕΝ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΤΟ ΔΕΙΤΕ

          Νομιζω ειναι μια απο τις αλλαγες που αφορουν την 'εκδοση' 2018, οπως την χαρακτηρισε ο πωλητης.Δεν το εψαξα παραπανω αλλα απ οτι καταλαβα απεσυραν το λευκο που ηταν χωρίς χρεωση (Candy White), ας με διορθωσει καποιος.

          Sent from my LG-H850 using Tapatalk

          Αυτο το μπλε παντως ειναι λιγο φρίκη.

          Sent from my LG-H850 using Tapatalk

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • X
            xplicit last edited by

            KIR2 το άσπρο ανέκαθεν ήταν με χρέωση. Το μπλε του 'ταξίαρχου' ήταν χωρίς χρέωση από την αρχή των τιμοκαταλόγων.

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • K
              kir2 last edited by

              Ο χρήστης xplicit έγραψε:
              KIR2 το άσπρο ανέκαθεν ήταν με χρέωση. Το μπλε του 'ταξίαρχου' ήταν χωρίς χρέωση από την αρχή των τιμοκαταλόγων.

              Οκ, Thanks.

              Sent from my LG-H850 using Tapatalk

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • K
                kir2 last edited by

                Ο χρήστης KIR2 έγραψε:

                KIR2 το άσπρο ανέκαθεν ήταν με χρέωση. Το μπλε του 'ταξίαρχου' ήταν χωρίς χρέωση από την αρχή των τιμοκαταλόγων.

                Οκ, Thanks.

                Sent from my LG-H850 using Tapatalk

                Αρκετα κατατοπιστικο σε πολλα θεματα αλλα οχι σε ολα (λογω διαφορετικων τιμων και εκδοσεων) εδω: https://www.briskoda.net/forums/forum/364-skoda-karoq/

                Sent from my LG-H850 using Tapatalk

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • A
                  axel12p last edited by

                  Youtube Video

                  Αν επέλεγα τώρα αυτοκίνητο, θα το σκεφτόμουν σοβαρά για το συγκεκριμένο!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • K
                    kostis20 last edited by

                    1,5tsi 4x4 θα βγει άραγε??

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • T
                      tkin73 last edited by

                      Ο χρήστης axel12p έγραψε:

                      Youtube Video

                      Αν επέλεγα τώρα αυτοκίνητο, θα το σκεφτόμουν σοβαρά για το συγκεκριμένο!

                      Απορώ γιατί δίνουν κάποιοι ιδιαίτερη αξία σε αυτά τα τεστ. 10 διαφορετικούς οδηγούς να βάλεις στο ίδιο αμάξι θα συμπεριφερθει πάντα διαφορετικά ανάλογα με τις ικανότητες και αντιδράσεις των οδηγών. Τον ίδιο τον οδηγό αν τον βάλεις στο ίδιο αμάξι αρκετές φορές θα έχει διαφορετικές επιδόσεις! Για να είχαν αξία τα τεστ αυτά θα έπρεπε να γίνονταν με αυτόματο πιλότο.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • N
                        nikos-golf last edited by

                        Δε νομίζω να βάζουν διαφορετικούς οδηγούς συνέχεια. Δεν θέλει και ιδιαίτερη τέχνη και το κάνουν πολλές φορές μέχρι να πετύχουν τη καλύτερη επίδοση. Μια χαρά συμπέρασμα βγαίνει αλλά μόνο σ αυτή τη μανούβρα

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • V
                          vagkirk last edited by

                          Βγαίνει συμπέρασμα βρε παιδιά , έχει κάποιες σταθερές παραμέτρους , ένας- δύο έμπειροι οδηγοί στο τεστ αυτό δεν κάνουν και σημαντική απόκλιση στον ελιγμό και το σλάλομ από ότι ένας υπολογιστής.

                          Οτιδήποτε άνω των 70 χιλιομέτρων είναι πολύ καλό , άνω των 75 είναι εξαιρετικό , και από εκεί και πάνω μέχρι τα 80 + μιλάμε για πολύ οριακές καταστάσεις που αποσταθεροποιούν εντελώς ένα όχημα, δείχνουν ικανότητες του πλαισίου , αναρτήσεων και αποτελεσματικότητα του ESP.

                          Από τι φαίνεται δεν φρενάρει ο οδηγός το όχημα , απλά έχει την εμπειρία και ως εκ τούτου έχει ξεπεράσει τον φόβο που προκαλεί ένας τόσο απότομος ελιγμός , τοποθετεί το αυτοκίνητο με το τιμόνι σωστά και τα υπόλοιπα τα κάνει το ESP και το στήσιμο του αυτοκινήτου. Όσο καλύτερα συμπεριφέρεται ένα αυτοκίνητο στον ελιγμό αυτό τόσο καλύτερα για τον μέσο οδηγό που αν βρεθεί στην ίδια κατάσταση ακόμη και τα λάθη που θα κάνει με το τιμόνι ή το φρένο δεν θα προκαλέσουν ανατροπή ειδικά στα ψηλότερα SUV ούτε θα πάει τέρμα ευθεία στα χωράφια , δέντρα ή στο αντίθετο ρεύμα.

                          Για δοκιμάστε να το κάνετε με το δικό σας αυτοκίνητο με 65 χλμ να δείτε τι θα πάει στην ... κάλτσα!!!

                          Εγώ θα ήθελα να προσθέσουν και ένα απλό τεστακι σε μια ράμπα για να βλέπαμε και την ακαμψία του πλαισίου συγκριτικά.

                          Sent from my Mi Note 2 using Tapatalk

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • S
                            spyrosk last edited by

                            Εθεάθη το πρώτο Karoq στην interauto στη Μεσογειων !

                            Sent from my iPhone using Tapatalk

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • S
                              spi_duster last edited by

                              Ο χρήστης VAGKIRK έγραψε:
                              Βγαίνει συμπέρασμα βρε παιδιά , έχει κάποιες σταθερές παραμέτρους , ένας- δύο έμπειροι οδηγοί στο τεστ αυτό δεν κάνουν και σημαντική απόκλιση στον ελιγμό και το σλάλομ από ότι ένας υπολογιστής.

                              Οτιδήποτε άνω των 70 χιλιομέτρων είναι πολύ καλό , άνω των 75 είναι εξαιρετικό , και από εκεί και πάνω μέχρι τα 80 + μιλάμε για πολύ οριακές καταστάσεις που αποσταθεροποιούν εντελώς ένα όχημα, δείχνουν ικανότητες του πλαισίου , αναρτήσεων και αποτελεσματικότητα του ESP.

                              Από τι φαίνεται δεν φρενάρει ο οδηγός το όχημα , απλά έχει την εμπειρία και ως εκ τούτου έχει ξεπεράσει τον φόβο που προκαλεί ένας τόσο απότομος ελιγμός , τοποθετεί το αυτοκίνητο με το τιμόνι σωστά και τα υπόλοιπα τα κάνει το ESP και το στήσιμο του αυτοκινήτου. Όσο καλύτερα συμπεριφέρεται ένα αυτοκίνητο στον ελιγμό αυτό τόσο καλύτερα για τον μέσο οδηγό που αν βρεθεί στην ίδια κατάσταση ακόμη και τα λάθη που θα κάνει με το τιμόνι ή το φρένο δεν θα προκαλέσουν ανατροπή ειδικά στα ψηλότερα SUV ούτε θα πάει τέρμα ευθεία στα χωράφια , δέντρα ή στο αντίθετο ρεύμα.

                              Για δοκιμάστε να το κάνετε με το δικό σας αυτοκίνητο με 65 χλμ να δείτε τι θα πάει στην ... κάλτσα!!!

                              Εγώ θα ήθελα να προσθέσουν και ένα απλό τεστακι σε μια ράμπα για να βλέπαμε και την ακαμψία του πλαισίου συγκριτικά.

                              Sent from my Mi Note 2 using Tapatalk

                              ΝΑΙ ΣΕ ΟΛΑ!

                              ....

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • A
                                axel12p last edited by

                                Youtube Video

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • A
                                  artmac last edited by

                                  λοιπόν σκεφτόνουνα το καροκ αλλα μετα απο τη προσφορά που πηρα απογοητεύτηκα απο θέμα τιμής. στο εξωτερικό μπορεις να παρεις το 1.5 tsi 6ΜΤ sτην έκδοσηs style αλλα με ένα σωρό καλούδια για κάτω απο 30,000. εδώ με ένα υπολογισμό για να βάλω μερικά καλούδια (και πάλι όχι τοσα όπως η αντοίστιχη style του εξωτερικού) μου βγαινει 34,000! οπότε το value for money εξαφανιζεται. επίσης μου κάνει εντύπωση η διαφοροποίση στον εξοπλισμό όπως είναι στο επίσημο φυλλάδιο της skoda.gr και μετα στα εξτρά που εμφανίζεται στην αντιπροσωπεία.
                                  άλλα αρνητικά: εξτρα συστημα navi 200 συμφωνα με την αντιπρόσωπο αλλά χωρίς την καρτα sd (+280) αν θυμάμαι καλά. το μεγάλο infotainmet πολυ φευγάτες τιμές, ξεχάστε το. πολλές τεχνολογίες που έχουν συναγωνιστές οπως adaptive cruise control, hill hold κτλπ πάνε όλα εξτρά (μπορούσαν πολυ καλυτερα εδώ νομίζω), 2 χρόνια εγγύηση λίγη μου φανηκε αλλα η επέκταση παει κάπου στα 200-300 αν θυμάμαι καλά που το αξίζει. Γενικά έμεινα με μια γλυκόπικρη γεύση. Ισως να το έριχνα παραγγελία σημερα αλλα το γεγονός ότι θα οτ επερνα χωρις τουλ τα varioflex (περιμένουμε το τρίτο μέλος!) για να μη ξεφύγουνε οι τιμές λόγω των τελών με απέτρεψε. ΠΣ με ένα σύντομ υπολογισμό με 30Κ κάποιος το εισάγει απο χώρα της ΕΕ με πολλά πολλά εξτραδάκια (συμπεριλαμβανομένων αλκανταρα vario καθισμάτων, full led, park sensors+camera, συστήματα ασφαλειας  hill hold adaptive cruise control). Καλό VfM για την style 1.5 tsi με καμερα-αισθητήρες-vario-navi-χρωμα δε πήρα νομίζω οπότε οτ ψάξιμο συνεχίζεται

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • E
                                    evanpap333 last edited by

                                    επειδή θα με ενδιέφερε αυτή η έκδοση 1.5 tsi σε αυτόματο γνωρίζεις πόσο κοστίζει και αν περιλαμβάνει κλιματισμό?

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • T
                                      tkin73 last edited by

                                      Από την έκδοση του ντίζελ 1.6στα 22000 χιλ. υπάρχει κάτι τρανταχτό σε εξοπλισμό που λείπει;
                                      Cruise control κλίμα hill assist οθόνη αφής led φώτα αναδιπλουμενους καθρέφτες έχει;

                                      Edit: η έκδοση και η πρώτη βασική της Ελλάδας είναι πολύ πλήρης αλλά έχει ένα πολύ μεγάλο φάουλ και ένα δεύτερο σημαντικό αλλά και ανταγωνισμός δεν το έχει. Το θέμα της έλλειψης κλίματος σε μοντέλο 2018 των +20 χιλ είναι απλά απαράδεκτο. Επίσης η παρουσία κλειδιού εκκίνησης και αυτό είναι πολύ χαλάστικο.

                                      Κατά τα άλλα έχει πολύ εξοπλισμό που δεν τον λες βασικό τον βρίσκεις στις μεσαίες εκδόσεις και ανω αλλού.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • S
                                        solton57010 last edited by

                                        Artmac από τα 26800 τιμή καταλόγου πως έφτασες τα 34000?? Αν θες στείλε μου σε pm την προσφορά γιατί ενδιαφερομουν και εγώ για αυτο

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • A
                                          artmac last edited by

                                          προσφορα που ειχα για 1.5 tsi style + μεταλλικό χρώμα + αισθητηρες μπρος πισω+ καμερα + admunsen = 28230
                                          αν προσθετα vario πήγαινε καπου 30-31 Κ και αν πηγαιν και λιγο πιο κατω καταλαβαίνεις τι γινεται.

                                          ο συνεργατης μου στην αγγλια πηρε την εκδοση style 1.5 tsi dsg (στην αγγλια την λενε SE L , κοιτάξτε εδώ http://www.skoda.co.uk/news/pages/all-new-skoda-karoq-set-to-shake-up-the-suv-sector-with-prices-starting-from-£20875.aspx) με πολλά καλούδια (αλκανταρα-συναγερμο-φουλ λεντ-βαριο) με 25,300 λιρες = 28675 ευρώ. επίσης μου ειπε ότι σε αυητ τη τιμή έβαλε και εργοστασιακό συναγερμό αλλά αυτό μου έχει διαφύγει μέχρι τώρα. Ζούμε σε δύσκολη χωρα και λογω των τελών ταξονομισης και λόγω αντιπροσώπων.....

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • A
                                            artmac last edited by

                                            η έκδοση ambition κατα την γνωμη μου έχει πολλές ελλείψεις όπως κλιματισμό+ζάντες, και πολλά άλλα. είδα και τα οπελ πολυ ωραία ειδικα το crossland Χ, με 22,000 έχει τα πάντα όλα και είναι επίσης πολυ ποιοτικό, νεανικό και άνετο στην οδήγηση με καλυτερη εγγύηση. απλά είναι λίγο πο κομπακτ και οι πίσω θέσεις μετακινούνται δίνοντας αρκετό χώρο πίσω.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 21
                                            • 22
                                            • 23
                                            • 24
                                            • 25
                                            • 93
                                            • 94
                                            • 23 / 94
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr