Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Subaru XV (2017)
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Subaru XV (2017)
    • 1 / 1
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    10
    14
    464
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • L
      lleonidas moderator last edited by

      Παρουσιάστηκε και επίσημα το νέο Subaru XV, η crossover εκδοχή της πέμπτης γενιάς του Impreza. Σχεδιαστικά, το νέο XV ξεχωρίζει από το πιο μυώδες παρουσιαστικό με τις εντονότερες ακμές και τα νέα φώτα hawk-eye. Επιπλέον, τα νέα πλαστικά προστατευτικά και οι ποδιές τονίζουν τον περιπετειώδη χαρακτήρα του μοντέλου ακόμα πιο πολύ. Όπως συμβαίνει και με το αδελφό οικογενειακό μοντέλο, έτσι και το νέο XV βασίζεται στην καινούργια προσαρμοστική πλατφόρμα Subaru Global Platform. Σύμφωνα με την ιαπωνική φίρμα, η χρήση της έχει στόχο την ενίσχυση των ικανοτήτων του XV, την άνεση, την κορυφαία παθητική ασφάλεια (40% αυξημένη απορρόφηση ενέργειας κατά την σύγκρουση) και την οδηγική ευχαρίστηση. Η νέα αυτή πλατφόρμα έχει αυξήσει την ακαμψία στο αμάξωμα και το σασί, κατά 70-100% σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο. Επιπλέον, οι αναθεωρημένη ανάρτηση βοήθησε στο ελαφρώς χαμηλότερο κέντρο βάρους (-5 mm), χωρίς να μειωθεί η απόσταση από το έδαφος, που παρέμεινε στους 22 πόντους. Επιπλέον, η νέα ρύθμισή της μείωσε την κλίση στις στροφές κατά 50%. Το σύστημα τετρακίνησης Symmetrical All-Wheel Drive του νέου XV συνδυάζεται με το σύστημα X-MODE που επεμβαίνει στον κινητήρα, την τετρακίνηση και τα φρένα για να ανταπεξέλθει σε ολισθηρό οδόστρωμα ή σε κάποια κατάβαση. To 80% των μερών του 2λιτρου boxer κινητήρα με τον άμεσο ψεκασμό έχουν υποστεί βελτιώσεις σε σχέση με τους προηγούμενους ατμοσφαιρικούς κινητήρες, ενώ είναι ελαφρύτερος και έχει καλύτερη συνολικά απόδοση. Η ισχύς του έχει φτάσει τους 156 ίππους και η ροπή τα 20 kgm. h καμπίνα προέρχεται αυτούσια από το υπάρχον νέο Impreza και διαθέτει το νέο σύστημα πλοήγησης και πολυμέσων με οθόνη αφής 8”. Τέλος, το νέο Subaru XV εξοπλίζεται στην βασική του έκδοση από την ομπρέλα συστημάτων ενεργητικής ασφάλειας EyeSight και το σύστημα αυτόματης λειτουργίας μεγάλης σκάλας των φώτων. Πηγή

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • L
        lleonidas moderator last edited by

        Παρουσιάστηκε και επίσημα το νέο Subaru XV, η crossover εκδοχή της πέμπτης γενιάς του Impreza. Σχεδιαστικά, το νέο XV ξεχωρίζει από το πιο μυώδες παρουσιαστικό με τις εντονότερες ακμές και τα νέα φώτα hawk-eye. Επιπλέον, τα νέα πλαστικά προστατευτικά και οι ποδιές τονίζουν τον περιπετειώδη χαρακτήρα του μοντέλου ακόμα πιο πολύ. Όπως συμβαίνει και με το αδελφό οικογενειακό μοντέλο, έτσι και το νέο XV βασίζεται στην καινούργια προσαρμοστική πλατφόρμα Subaru Global Platform. Σύμφωνα με την ιαπωνική φίρμα, η χρήση της έχει στόχο την ενίσχυση των ικανοτήτων του XV, την άνεση, την κορυφαία παθητική ασφάλεια (40% αυξημένη απορρόφηση ενέργειας κατά την σύγκρουση) και την οδηγική ευχαρίστηση. Η νέα αυτή πλατφόρμα έχει αυξήσει την ακαμψία στο αμάξωμα και το σασί, κατά 70-100% σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο. Επιπλέον, οι αναθεωρημένη ανάρτηση βοήθησε στο ελαφρώς χαμηλότερο κέντρο βάρους (-5 mm), χωρίς να μειωθεί η απόσταση από το έδαφος, που παρέμεινε στους 22 πόντους. Επιπλέον, η νέα ρύθμισή της μείωσε την κλίση στις στροφές κατά 50%. Το σύστημα τετρακίνησης Symmetrical All-Wheel Drive του νέου XV συνδυάζεται με το σύστημα X-MODE που επεμβαίνει στον κινητήρα, την τετρακίνηση και τα φρένα για να ανταπεξέλθει σε ολισθηρό οδόστρωμα ή σε κάποια κατάβαση. To 80% των μερών του 2λιτρου boxer κινητήρα με τον άμεσο ψεκασμό έχουν υποστεί βελτιώσεις σε σχέση με τους προηγούμενους ατμοσφαιρικούς κινητήρες, ενώ είναι ελαφρύτερος και έχει καλύτερη συνολικά απόδοση. Η ισχύς του έχει φτάσει τους 156 ίππους και η ροπή τα 20 kgm. h καμπίνα προέρχεται αυτούσια από το υπάρχον νέο Impreza και διαθέτει το νέο σύστημα πλοήγησης και πολυμέσων με οθόνη αφής 8”. Τέλος, το νέο Subaru XV εξοπλίζεται στην βασική του έκδοση από την ομπρέλα συστημάτων ενεργητικής ασφάλειας EyeSight και το σύστημα αυτόματης λειτουργίας μεγάλης σκάλας των φώτων. Πηγή

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • L
          lleonidas moderator last edited by

          *Παρουσιάστηκε και επίσημα το νέο Subaru XV, η crossover εκδοχή της πέμπτης γενιάς του Impreza.

          Σχεδιαστικά, το νέο XV ξεχωρίζει από το πιο μυώδες παρουσιαστικό με τις εντονότερες ακμές και τα νέα φώτα hawk-eye. Επιπλέον, τα νέα πλαστικά προστατευτικά και οι ποδιές τονίζουν τον περιπετειώδη χαρακτήρα του μοντέλου ακόμα πιο πολύ.

          Όπως συμβαίνει και με το αδελφό οικογενειακό μοντέλο, έτσι και το νέο XV βασίζεται στην καινούργια προσαρμοστική πλατφόρμα Subaru Global Platform. Σύμφωνα με την ιαπωνική φίρμα, η χρήση της έχει στόχο την ενίσχυση των ικανοτήτων του XV, την άνεση, την κορυφαία παθητική ασφάλεια (40% αυξημένη απορρόφηση ενέργειας κατά την σύγκρουση) και την οδηγική ευχαρίστηση.

          Η νέα αυτή πλατφόρμα έχει αυξήσει την ακαμψία στο αμάξωμα και το σασί, κατά 70-100% σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο. Επιπλέον, οι αναθεωρημένη ανάρτηση βοήθησε στο ελαφρώς χαμηλότερο κέντρο βάρους (-5 mm), χωρίς να μειωθεί η απόσταση από το έδαφος, που παρέμεινε στους 22 πόντους. Επιπλέον, η νέα ρύθμισή της μείωσε την κλίση στις στροφές κατά 50%.
          Το σύστημα τετρακίνησης Symmetrical All-Wheel Drive του νέου XV συνδυάζεται με το σύστημα X-MODE που επεμβαίνει στον κινητήρα, την τετρακίνηση και τα φρένα για να ανταπεξέλθει σε ολισθηρό οδόστρωμα ή σε κάποια κατάβαση.
          To 80% των μερών του 2λιτρου boxer κινητήρα με τον άμεσο ψεκασμό έχουν υποστεί βελτιώσεις σε σχέση με τους προηγούμενους ατμοσφαιρικούς κινητήρες, ενώ είναι ελαφρύτερος και έχει καλύτερη συνολικά απόδοση. Η ισχύς του έχει φτάσει τους 156 ίππους και η ροπή τα 20 kgm.

          h καμπίνα προέρχεται αυτούσια από το υπάρχον νέο Impreza και διαθέτει το νέο σύστημα πλοήγησης και πολυμέσων με οθόνη αφής 8”.

          Τέλος, το νέο Subaru XV εξοπλίζεται στην βασική του έκδοση από την ομπρέλα συστημάτων ενεργητικής ασφάλειας EyeSight και το σύστημα αυτόματης λειτουργίας μεγάλης σκάλας των φώτων.*



          Πηγή

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • L
            lpat2001 last edited by

            Ηλεκτρικο χειροφρενο και αυτοι !!!!!

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • T
              the_emperor last edited by

              Το πρώτο δεν μου άρεσε...Λίγο καλύτερο αυτό, αλλά ακόμη θέλει δουλειά πολλή...

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • A
                antonis-papas last edited by

                Μια χαρά μου φαίνεται και διαφέρει από τα υπόλοιπα χωρίς να είναι κιτς.
                Πολύ καλή αξιοπιστία ,4κίνηση και απόσταση από έδαφος, αλλά από κιντήρες δεν.....

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • F
                  fsword last edited by

                  Γι' αυτούς που δίνουν προτεραιότητα στην ουσία. Αν ήταν και πιο λογική η τιμολόγηση (γενικά στα Subaru)... Αλλά με δίλιτρους κινητήρες, λίγες αντιπροσωπείες/εξουσιοδοτημένα service και τιμές αλλού δυστυχώς δεν έχουν ανταπόκριση στη χώρα μας (λογικό βέβαια). Κρίμα γιατί είναι φοβερά μοντέλα. Σε άλλες χώρες χαίρουν μεγάλης εκτίμησης και όχι άδικα.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • A
                    alejandro last edited by

                    Αν και όντως, εμφανησιακά ειναι λίγο προς το υπερβολικό, ωστόσο μοιαζει φοβερό εργαλείο σε μαζεμένες διαστάσεις.
                    Αυτο μάζί με το Φορεστερ (αναλογα το μπατζετ) θα ήταν οι επιλογές μου στις κατηγορίες τους.
                    Χρηστική Αλτερνατίβα και έτσι φάση από Τζαπαν.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • A
                      antonis-papas last edited by

                      Τα Subaru είναι ακριβά γιατί παίζουν με τα premium....και οι Αυστραλοί εκεί τα κατατάσουν
                      Volkswagen Tiguan 162TSI Highline R-Line v Subaru Forester XT Premium comparison
                      http://www.caradvice.com.au/524281/volk ... omparison/

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • C
                        cosneo last edited by

                        Ο χρήστης The_Emperor έγραψε:
                        Το πρώτο δεν μου άρεσε...Λίγο καλύτερο αυτό, αλλά ακόμη θέλει δουλειά πολλή...

                        Βασικά, έναν σχεδιαστή αυτοκινήτων χρειάζονται.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • T
                          the_emperor last edited by

                          Ο χρήστης cosneo έγραψε:

                          Το πρώτο δεν μου άρεσε...Λίγο καλύτερο αυτό, αλλά ακόμη θέλει δουλειά πολλή...

                          Βασικά, έναν σχεδιαστή αυτοκινήτων χρειάζονται.

                          Μεγάλη αλήθεια!
                          ... ώστε να πάψει το επιχείρημα των μηχανικών ότι 'η ομορφιά κρύβεται κάτω από το καπό'....

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • P
                            persianboy last edited by

                            Το έχει αγοράσει κανείς τελικά;

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • fanis75
                              fanis75 moderator @persianboy last edited by

                              Το έχει αγοράσει κανείς τελικά;

                              Στην Ελλάδα ναι υπάρχουν ορισμένοι, στο φόρουμ νομίζω κανείς. Είναι πολύ καλό αλλά και πολύ ειδικό και ιδιαίτερο αυτοκίνητο το οποίο εκτός όλων των άλλων καίει και υπερβολικά πολύ χωρίς να έχει αντίστοιχες επιδόσεις.

                              We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 2
                              • P
                                persianboy last edited by

                                Ευχαριστώ, πολύ σωστά τα λες

                                Φήμες λένε ότι θα αντικαταστήσουν τον 2.0 με 1.5 turbo 150 άλογα

                                https://www.autoevolution.com/news/subaru-impreza-and-xv-getting-turbocharged-15-liter-from-2021-147323.html

                                Όταν έρθει στην Ελλάδα μάλλον θα το αγοράσω

                                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                • cirus
                                  cirus @persianboy last edited by

                                  Ευχαριστώ, πολύ σωστά τα λες

                                  Φήμες λένε ότι θα αντικαταστήσουν τον 2.0 με 1.5 turbo 150 άλογα

                                  https://www.autoevolution.com/news/subaru-impreza-and-xv-getting-turbocharged-15-liter-from-2021-147323.html

                                  Όταν έρθει στην Ελλάδα μάλλον θα το αγοράσω

                                  Δεν είναι άσχημο. Διαφορετικό θα το έλεγα αλλα αξιόλογο.

                                  Να δούμε και τι τιμή θα εχει με τα 150 άλογα.

                                  Με το καλό αν το αποφασίσεις, ιδιαίτερο αυτοκίνητο.

                                  Cirus the virus

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • First post
                                    Last post
                                  • 1 / 1
                                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                    • ΕΛΛΑΔΑ
                                    • ΚΟΣΜΟΣ
                                    • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                    • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                    • TEST
                                    • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                    • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                    • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                    • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                    • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                  • VIDEO
                                    • 4TTV
                                    • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • CANDID CAMERA
                                  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                    • ΛΕΞΙΚΟ
                                  • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                    • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • FORMULA 1
                                    • WRC
                                    • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                  • ΤΙΜΕΣ
                                  • 4T CLASSIC
                                    • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                    • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                  • ΑΓΟΡΑ
                                    • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                    • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                    • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                  • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                    • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • CLASSIC
                                  • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                  • MENU
                                  • ΤΙΜΕΣ
                                  • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                  • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                  • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                  • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                  • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                  • ΚΟΚ

                                  logo footer

                                  coty











                                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                  • CLASSIC
                                  • ΤΙΜΕΣ
                                  • VIDEO
                                  • FORUM
                                  4T FORUM
                                  4T LIBRARY
                                  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                  • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                  Powered by nxcode.gr