-
Παρουσιάστηκε και επίσημα το νέο Subaru XV, η crossover εκδοχή της πέμπτης γενιάς του Impreza. Σχεδιαστικά, το νέο XV ξεχωρίζει από το πιο μυώδες παρουσιαστικό με τις εντονότερες ακμές και τα νέα φώτα hawk-eye. Επιπλέον, τα νέα πλαστικά προστατευτικά και οι ποδιές τονίζουν τον περιπετειώδη χαρακτήρα του μοντέλου ακόμα πιο πολύ. Όπως συμβαίνει και με το αδελφό οικογενειακό μοντέλο, έτσι και το νέο XV βασίζεται στην καινούργια προσαρμοστική πλατφόρμα Subaru Global Platform. Σύμφωνα με την ιαπωνική φίρμα, η χρήση της έχει στόχο την ενίσχυση των ικανοτήτων του XV, την άνεση, την κορυφαία παθητική ασφάλεια (40% αυξημένη απορρόφηση ενέργειας κατά την σύγκρουση) και την οδηγική ευχαρίστηση. Η νέα αυτή πλατφόρμα έχει αυξήσει την ακαμψία στο αμάξωμα και το σασί, κατά 70-100% σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο. Επιπλέον, οι αναθεωρημένη ανάρτηση βοήθησε στο ελαφρώς χαμηλότερο κέντρο βάρους (-5 mm), χωρίς να μειωθεί η απόσταση από το έδαφος, που παρέμεινε στους 22 πόντους. Επιπλέον, η νέα ρύθμισή της μείωσε την κλίση στις στροφές κατά 50%. Το σύστημα τετρακίνησης Symmetrical All-Wheel Drive του νέου XV συνδυάζεται με το σύστημα X-MODE που επεμβαίνει στον κινητήρα, την τετρακίνηση και τα φρένα για να ανταπεξέλθει σε ολισθηρό οδόστρωμα ή σε κάποια κατάβαση. To 80% των μερών του 2λιτρου boxer κινητήρα με τον άμεσο ψεκασμό έχουν υποστεί βελτιώσεις σε σχέση με τους προηγούμενους ατμοσφαιρικούς κινητήρες, ενώ είναι ελαφρύτερος και έχει καλύτερη συνολικά απόδοση. Η ισχύς του έχει φτάσει τους 156 ίππους και η ροπή τα 20 kgm. h καμπίνα προέρχεται αυτούσια από το υπάρχον νέο Impreza και διαθέτει το νέο σύστημα πλοήγησης και πολυμέσων με οθόνη αφής 8”. Τέλος, το νέο Subaru XV εξοπλίζεται στην βασική του έκδοση από την ομπρέλα συστημάτων ενεργητικής ασφάλειας EyeSight και το σύστημα αυτόματης λειτουργίας μεγάλης σκάλας των φώτων. Πηγή
-
Παρουσιάστηκε και επίσημα το νέο Subaru XV, η crossover εκδοχή της πέμπτης γενιάς του Impreza. Σχεδιαστικά, το νέο XV ξεχωρίζει από το πιο μυώδες παρουσιαστικό με τις εντονότερες ακμές και τα νέα φώτα hawk-eye. Επιπλέον, τα νέα πλαστικά προστατευτικά και οι ποδιές τονίζουν τον περιπετειώδη χαρακτήρα του μοντέλου ακόμα πιο πολύ. Όπως συμβαίνει και με το αδελφό οικογενειακό μοντέλο, έτσι και το νέο XV βασίζεται στην καινούργια προσαρμοστική πλατφόρμα Subaru Global Platform. Σύμφωνα με την ιαπωνική φίρμα, η χρήση της έχει στόχο την ενίσχυση των ικανοτήτων του XV, την άνεση, την κορυφαία παθητική ασφάλεια (40% αυξημένη απορρόφηση ενέργειας κατά την σύγκρουση) και την οδηγική ευχαρίστηση. Η νέα αυτή πλατφόρμα έχει αυξήσει την ακαμψία στο αμάξωμα και το σασί, κατά 70-100% σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο. Επιπλέον, οι αναθεωρημένη ανάρτηση βοήθησε στο ελαφρώς χαμηλότερο κέντρο βάρους (-5 mm), χωρίς να μειωθεί η απόσταση από το έδαφος, που παρέμεινε στους 22 πόντους. Επιπλέον, η νέα ρύθμισή της μείωσε την κλίση στις στροφές κατά 50%. Το σύστημα τετρακίνησης Symmetrical All-Wheel Drive του νέου XV συνδυάζεται με το σύστημα X-MODE που επεμβαίνει στον κινητήρα, την τετρακίνηση και τα φρένα για να ανταπεξέλθει σε ολισθηρό οδόστρωμα ή σε κάποια κατάβαση. To 80% των μερών του 2λιτρου boxer κινητήρα με τον άμεσο ψεκασμό έχουν υποστεί βελτιώσεις σε σχέση με τους προηγούμενους ατμοσφαιρικούς κινητήρες, ενώ είναι ελαφρύτερος και έχει καλύτερη συνολικά απόδοση. Η ισχύς του έχει φτάσει τους 156 ίππους και η ροπή τα 20 kgm. h καμπίνα προέρχεται αυτούσια από το υπάρχον νέο Impreza και διαθέτει το νέο σύστημα πλοήγησης και πολυμέσων με οθόνη αφής 8”. Τέλος, το νέο Subaru XV εξοπλίζεται στην βασική του έκδοση από την ομπρέλα συστημάτων ενεργητικής ασφάλειας EyeSight και το σύστημα αυτόματης λειτουργίας μεγάλης σκάλας των φώτων. Πηγή
-
*Παρουσιάστηκε και επίσημα το νέο Subaru XV, η crossover εκδοχή της πέμπτης γενιάς του Impreza.
Σχεδιαστικά, το νέο XV ξεχωρίζει από το πιο μυώδες παρουσιαστικό με τις εντονότερες ακμές και τα νέα φώτα hawk-eye. Επιπλέον, τα νέα πλαστικά προστατευτικά και οι ποδιές τονίζουν τον περιπετειώδη χαρακτήρα του μοντέλου ακόμα πιο πολύ.
Όπως συμβαίνει και με το αδελφό οικογενειακό μοντέλο, έτσι και το νέο XV βασίζεται στην καινούργια προσαρμοστική πλατφόρμα Subaru Global Platform. Σύμφωνα με την ιαπωνική φίρμα, η χρήση της έχει στόχο την ενίσχυση των ικανοτήτων του XV, την άνεση, την κορυφαία παθητική ασφάλεια (40% αυξημένη απορρόφηση ενέργειας κατά την σύγκρουση) και την οδηγική ευχαρίστηση.
Η νέα αυτή πλατφόρμα έχει αυξήσει την ακαμψία στο αμάξωμα και το σασί, κατά 70-100% σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο. Επιπλέον, οι αναθεωρημένη ανάρτηση βοήθησε στο ελαφρώς χαμηλότερο κέντρο βάρους (-5 mm), χωρίς να μειωθεί η απόσταση από το έδαφος, που παρέμεινε στους 22 πόντους. Επιπλέον, η νέα ρύθμισή της μείωσε την κλίση στις στροφές κατά 50%.
Το σύστημα τετρακίνησης Symmetrical All-Wheel Drive του νέου XV συνδυάζεται με το σύστημα X-MODE που επεμβαίνει στον κινητήρα, την τετρακίνηση και τα φρένα για να ανταπεξέλθει σε ολισθηρό οδόστρωμα ή σε κάποια κατάβαση.
To 80% των μερών του 2λιτρου boxer κινητήρα με τον άμεσο ψεκασμό έχουν υποστεί βελτιώσεις σε σχέση με τους προηγούμενους ατμοσφαιρικούς κινητήρες, ενώ είναι ελαφρύτερος και έχει καλύτερη συνολικά απόδοση. Η ισχύς του έχει φτάσει τους 156 ίππους και η ροπή τα 20 kgm.h καμπίνα προέρχεται αυτούσια από το υπάρχον νέο Impreza και διαθέτει το νέο σύστημα πλοήγησης και πολυμέσων με οθόνη αφής 8”.
Τέλος, το νέο Subaru XV εξοπλίζεται στην βασική του έκδοση από την ομπρέλα συστημάτων ενεργητικής ασφάλειας EyeSight και το σύστημα αυτόματης λειτουργίας μεγάλης σκάλας των φώτων.*
-
Ηλεκτρικο χειροφρενο και αυτοι !!!!!
-
Το πρώτο δεν μου άρεσε...Λίγο καλύτερο αυτό, αλλά ακόμη θέλει δουλειά πολλή...
-
Μια χαρά μου φαίνεται και διαφέρει από τα υπόλοιπα χωρίς να είναι κιτς.
Πολύ καλή αξιοπιστία ,4κίνηση και απόσταση από έδαφος, αλλά από κιντήρες δεν..... -
Γι' αυτούς που δίνουν προτεραιότητα στην ουσία. Αν ήταν και πιο λογική η τιμολόγηση (γενικά στα Subaru)... Αλλά με δίλιτρους κινητήρες, λίγες αντιπροσωπείες/εξουσιοδοτημένα service και τιμές αλλού δυστυχώς δεν έχουν ανταπόκριση στη χώρα μας (λογικό βέβαια). Κρίμα γιατί είναι φοβερά μοντέλα. Σε άλλες χώρες χαίρουν μεγάλης εκτίμησης και όχι άδικα.
-
Αν και όντως, εμφανησιακά ειναι λίγο προς το υπερβολικό, ωστόσο μοιαζει φοβερό εργαλείο σε μαζεμένες διαστάσεις.
Αυτο μάζί με το Φορεστερ (αναλογα το μπατζετ) θα ήταν οι επιλογές μου στις κατηγορίες τους.
Χρηστική Αλτερνατίβα και έτσι φάση από Τζαπαν. -
Τα Subaru είναι ακριβά γιατί παίζουν με τα premium....και οι Αυστραλοί εκεί τα κατατάσουν
Volkswagen Tiguan 162TSI Highline R-Line v Subaru Forester XT Premium comparison
http://www.caradvice.com.au/524281/volk ... omparison/ -
Ο χρήστης The_Emperor έγραψε:
Το πρώτο δεν μου άρεσε...Λίγο καλύτερο αυτό, αλλά ακόμη θέλει δουλειά πολλή...Βασικά, έναν σχεδιαστή αυτοκινήτων χρειάζονται.
-
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Το πρώτο δεν μου άρεσε...Λίγο καλύτερο αυτό, αλλά ακόμη θέλει δουλειά πολλή...
Βασικά, έναν σχεδιαστή αυτοκινήτων χρειάζονται.
Μεγάλη αλήθεια!
... ώστε να πάψει το επιχείρημα των μηχανικών ότι 'η ομορφιά κρύβεται κάτω από το καπό'.... -
Το έχει αγοράσει κανείς τελικά;
-
Το έχει αγοράσει κανείς τελικά;
Στην Ελλάδα ναι υπάρχουν ορισμένοι, στο φόρουμ νομίζω κανείς. Είναι πολύ καλό αλλά και πολύ ειδικό και ιδιαίτερο αυτοκίνητο το οποίο εκτός όλων των άλλων καίει και υπερβολικά πολύ χωρίς να έχει αντίστοιχες επιδόσεις.
-
Ευχαριστώ, πολύ σωστά τα λες
Φήμες λένε ότι θα αντικαταστήσουν τον 2.0 με 1.5 turbo 150 άλογα
Όταν έρθει στην Ελλάδα μάλλον θα το αγοράσω
-
Ευχαριστώ, πολύ σωστά τα λες
Φήμες λένε ότι θα αντικαταστήσουν τον 2.0 με 1.5 turbo 150 άλογα
Όταν έρθει στην Ελλάδα μάλλον θα το αγοράσω
Δεν είναι άσχημο. Διαφορετικό θα το έλεγα αλλα αξιόλογο.
Να δούμε και τι τιμή θα εχει με τα 150 άλογα.
Με το καλό αν το αποφασίσεις, ιδιαίτερο αυτοκίνητο.
Subaru XV (2017)