-
Grandland GS Line
Εσωτερικό
Sport Δερμάτινο τιμόνι 3 ακτίνων
- Χειριστήρια Αλλαγής Ταχυτήτων στο τιμόνι (με Αυτόματο Κιβώτιο)
Sport πεντάλ αλουμινίου
Χρωμιωμένα μαρσπιέ θυρών
Εξωτερική Εμφάνιση
Xειρολαβές θυρών στο χρώμα του αμαξώματος
Μαύρο πλαίσιο πλευρικών παραθύρων
Περίγραμμα επάνω τμήματος πλευρικών παραθύρων σε high gloss black
- Μαύρο πλαίσιο πλευρικών παραθύρων
Ράγες οροφής σε High Gloss Black
Φιμέ πίσω & πλαϊνά κρύσταλλα
Ζάντες & ελαστικά
Κιτ επισκεύης ελαστικών
-
Αφαίρεση ρεζέρβας
-
Κιτ επιδιόρθωσης ελαστικού
Ζάντες 18'
- Ζάντες αλουμινίου 18'', 5-Y-ακτίνων, δίχρωμες Ελαστικά 225/40 R18
Ασφάλεια
5* NCAP
-
Αισθητήρας αναγνώρισης σημάτων κυκλοφορίας
-
Αυτόματη ενεργοποίηση φώτων
-
Ειδοποίηση Κόπωσης Οδηγού
-
Ενεργό Σύστημα Φρεναρίσματος Έκτακτης Ανάγκης
-
Σύστημα Υποβοήθησης Διατήρησης στη Λωρίδα Κυκλοφορίας
ABS με δισκόφρενα εμπρός/πίσω
Aυτόματη λειτουργία μεγάλης σκάλας προβολέων
ISOFIX θέσης συνοδηγού
- Child, rear seat, reinforced
LED Φώτα πίσω
Έλεγχος Πίεσης Ελαστικών
Αισθητήρας αναγνώρισης σημάτων κυκλοφορίας
Αισθητήρες παρκαρίσματος εμπρός & πίσω
Αντιθαμβωτικό πίσω παρμπρίζ
Αυτόματη ενεργοποίηση φώτων
Διπλοί προεντατήρες στις εμπρός ζώνες ασφαλείας
Δυνατότητα απενεργοποίησης αερόσακων συνοδηγού
Ηλεκτρικά ρυθ./θερμ./αναδιπλ. καθρέπτες στο χρώμα του αμαξώματος
Ηλεκτρικό χειρόφρενο
Ηλεκτρονικό πρόγραμμα ευστάθειας (ESP)
Κάμερα οπισθοπορείας
Μετωπικοί Αερόσακοι Οδηγού & Συνοδηγού, Πλευρικοί Αερόσακοι Εμπρός και Αερόσακοι Κεφαλής στη 2η και 3η σειρά καθισμάτων
Παρμπριζ με ειδική ηχομόνωση PVB
Προεντατήρες στις πίσω εξωτερικές ζώνες ασφαλείας
Ρυθμιζόμενα προσκέφαλα εμπρός καθισμάτων
Σύστημα διεύθυνσης με ηλεκτρική υποβοήθηση
Σύστημα υποβοήθησης εκκίνησης σε ανηφόρα (HSA)
Τρία προσκέφαλα πίσω
Υπενθύμιση πρόσδεσης ζώνης ασφαλείας (οδηγού)
Υπενθύμιση πρόσδεσης ζώνης ασφαλείας (συνοδηγού)
Υπενθύμιση πρόσδεσης ζώνης ασφαλείας πίσω καθισμάτων
Φώτα ημέρας ECO LED
Infotainment
Board Computer
Multimedia Navi Pro
-
6 ηχεία
-
Digital Audio Broadcast (DAB)
-
Navi 5.0 IntelliLink, BT1, Radio, με έγχρωμη οθόνη αφής 8'
-
Roof Antenna Shark Fin
-
Χειριστήρια ηχοσυστήματος στο τιμόνι
Έγχρωμη οθόνη DIC, 3.5'
Χειριστήρια ηχοσυστήματος στο τιμόνι
Άνεση
ECC, Ηλεκτρονικός Διζωνικός Κλιματισμός
Αισθητήρας βροχής
Δύο αναδιπλούμενα κλειδιά
Εμπρός σκιάδια με φωτιζόμενο καθρέπτη
Ηλεκτροχρωματικός εσωτερικός καθρέπτης
Κάθισμα οδηγού Comfort με ρύθμιση 4 κατευθύνσεων (εμπρός-πίσω, καθ΄ύψος)
Κάθισμα συνοδηγού με ρύθμιση 4 κατευθύνσεων
Καθίσματα Comfort (οδηγού και συνοδηγού)
-
Κάθισμα οδηγού Comfort με ρύθμιση 4 κατευθύνσεων (εμπρός-πίσω, καθ΄ύψος)
-
Κάθισμα συνοδηγού με ρύθμιση 4 κατευθύνσεων
Κεντρικό υποβραχιόνιο, εμπρός
- Ποτηροθήκη
Ποτηροθήκη
Σύστημα διατήρησης σταθερής ταχύτητας (Cruise Control)
Σύστημα ταχείας θέρμανσης 'Quick Heat'
Τηλεσκοπική και καθ' ύψος ρύθμιση τιμονιού
Υαλοκαθαριστήρας πίσω πόρτας
Φωτισμός κεντρικής κονσόλας & εμπρός θυρών
Φωτισμός στο χώρο αποσκευών
Φώτα ανάγνωσης πίσω
- Φωτισμός κεντρικής κονσόλας & εμπρός θυρών
Versatility Pack
-
Aυτόματη λειτουργία μεγάλης σκάλας προβολέων
-
Αισθητήρες παρκαρίσματος εμπρός & πίσω
-
Αυτόματη ενεργοποίηση φώτων
-
Ηλεκτρικά ρυθ./θερμ./αναδιπλ. καθρέπτες στο χρώμα του αμαξώματος
Λειτουργικότητα
Κάλυμμα χώρου αποσκευών
Χρώμα οροφής
Μαύρη οροφή και καλύμματα καθρεπτών
-
Σίγουρα δεν έχει acc blind spot keyless . Με αυτά και το αυτόματο άνοιγμα πόρτας το navi pro και την 10αρα πολυμέσων που πάνε πακέτο και grip control σε λευκό χρώμα με μαύρη οροφή βγαίνει 33200 το αυτόματο ντίζελ.
Εδώ πως είναι η έκδοση έχει black gloss ζάντα , προφυλακτήρες, πλαϊνά και λοιπά φιλέτα, μαύρο το σήμα καθρέφτες και οροφή και ράγες όλα σε gloss.
-
Έχουν βγει οι εξοπλισμοί του fl στην Ελλάδα και όντως η διαφορά μεταξύ βενζίνης και ντίζελ είναι μόνο 500 το έχω αναφέρει σε παραπάνω ποστ και είναι η μικρότερη δυνατή όταν σε άλλα αμάξια της κατηγορίας η διαφορά είναι μεταξύ 2-3000 κάνοντας το ντίζελ ιδιαίτερα ελκυστικό.
Ένα ακόμα βίντεο παραδόξως λέει πάρα πολύ καλά λόγια για την αίσθηση του μηχανικού κιβωτίου.
Και όπως γράφεται σε σχόλια στο βίντεο το μηχανικό κιβώτιο δεν είναι psa , αλλά από το νέο άστρα για αυτό και τόσο καλό!
Πλέον όμως το χειροκίνητο μόνο στον 1.2 καθώς το ντίζελ μόνο με αυτόματο.
Το 6αρι κιβωτιο της Opel το εχω στο Corsa E και ειναι φοβερο. Εαν αυτο (στο f/l Grandland) ειναι το ιδιο η εξελιξη αυτου τοτε πετυχαν διανα.
Με 140/5η στο βιντεο και σχεδον δεν ακουγεται, τελικα φοβερο μοτερ ο 1.2/130 δεν με εχει προβληματισει πουθενα, διακοπες φετος σε βουνο,φορτωμενος μεχρι τα μπουνια με παιδια και ποδηλατα, σε ορεινο δικτυο, ακομη και mild off road ειναι εξαιρετικος απο καθε αποψη.
-
Καλησπέρα σας,
ενδιαφέρομαι για αγορά του συγκεκριμένου αυτοκινήτου (μάλλον μεταχειρισμένο) απλώς ήθελα τα -φώτα- σας για μια από τις απορίες μου αν σας είναι εύκολο..
Λοιπόν, υπάρχει περίπτωση το αυτοκίνητο να έχει στον εξοπλισμό το intelligent grip χωρίς να έχει την περιστρεφόμενη ρόδα στο σημείο πίσω από το χειρόφρενο και η επιλογή του να γίνεται μέσω τις οθόνης; Και 2ο αν δεν εχει Intelligent grip και την περιστρεφόμενη ρόδα, γιατί έχει μπροστά από τον λεβιέ ταχυτήτων το κουμπάκι του ON/OFF του Intelligent grip;
Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων.... -
Οχι, δεν υπαρχει τετοια περιπτωση. Το intelligrip υλοποιειται με την περιστρεφομενη ροδελα πισω απο το ηλεκτρικο χειροφρενο και ελεγχεται μονο απο εκει.
Κατ' εμε αστοχια γιατι σου τρωει μια ποτηροθηκη χωρις λογοIn other news, στο μεγαλο σερβις του αυτοκινητου με ενημερωσαν πως αλλαζουν τα λαδια σε Total Quartz Ineo First 0W-30 (μαλλον στα πλαισια νεας συνεργασιας PSA-Total).
Απο οτι διαβαζω σε φορουμ του εξωτερικου, η αλλαγη εγινε και γιατι ο παλαιοτερος κωδικος λαδιων αντιδρουσε με τον ιμαντα με συνεπεια αυτος να ξεφτιζει και να βουλωνει το φιλτρο λαδιου). Νομιζω για αυτο το λογο εχουν φερει και την επιθεωρηση του πιο νωρις χιλιομετρικα
Το σερβις συμπεριλαμβανε λαδια, ολα τα φιλτρα ενω τα μπουζι ελεγχθηκαν και κριθικε οτι δεν χρηζουν αντικαταστασης.
Κερασακι στην τουρτα η δωρεαν αντικατασταση υαλοκαθαριστηρων -
@tutuyo said in Opel GrandLand X:
Οχι, δεν υπαρχει τετοια περιπτωση. Το intelligrip υλοποιειται με την περιστρεφομενη ροδελα πισω απο το ηλεκτρικο χειροφρενο και ελεγχεται μονο απο εκει.
Κατ' εμε αστοχια γιατι σου τρωει μια ποτηροθηκη χωρις λογοIn other news, στο μεγαλο σερβις του αυτοκινητου με ενημερωσαν πως αλλαζουν τα λαδια σε Total Quartz Ineo First 0W-30 (μαλλον στα πλαισια νεας συνεργασιας PSA-Total).
Απο οτι διαβαζω σε φορουμ του εξωτερικου, η αλλαγη εγινε και γιατι ο παλαιοτερος κωδικος λαδιων αντιδρουσε με τον ιμαντα με συνεπεια αυτος να ξεφτιζει και να βουλωνει το φιλτρο λαδιου). Νομιζω για αυτο το λογο εχουν φερει και την επιθεωρηση του πιο νωρις χιλιομετρικα
Το σερβις συμπεριλαμβανε λαδια, ολα τα φιλτρα ενω τα μπουζι ελεγχθηκαν και κριθικε οτι δεν χρηζουν αντικαταστασης.
Κερασακι στην τουρτα η δωρεαν αντικατασταση υαλοκαθαριστηρωνΩραια ενημέρωση! αν θες πες μας και το συνολικό κόστος του σερβις για να εχουμε καλυτερη εικονα.
-
@tkin73 said in Opel GrandLand X:
@tutuyo said in Opel GrandLand X:
Οχι, δεν υπαρχει τετοια περιπτωση. Το intelligrip υλοποιειται με την περιστρεφομενη ροδελα πισω απο το ηλεκτρικο χειροφρενο και ελεγχεται μονο απο εκει.
Κατ' εμε αστοχια γιατι σου τρωει μια ποτηροθηκη χωρις λογοIn other news, στο μεγαλο σερβις του αυτοκινητου με ενημερωσαν πως αλλαζουν τα λαδια σε Total Quartz Ineo First 0W-30 (μαλλον στα πλαισια νεας συνεργασιας PSA-Total).
Απο οτι διαβαζω σε φορουμ του εξωτερικου, η αλλαγη εγινε και γιατι ο παλαιοτερος κωδικος λαδιων αντιδρουσε με τον ιμαντα με συνεπεια αυτος να ξεφτιζει και να βουλωνει το φιλτρο λαδιου). Νομιζω για αυτο το λογο εχουν φερει και την επιθεωρηση του πιο νωρις χιλιομετρικα
Το σερβις συμπεριλαμβανε λαδια, ολα τα φιλτρα ενω τα μπουζι ελεγχθηκαν και κριθικε οτι δεν χρηζουν αντικαταστασης.
Κερασακι στην τουρτα η δωρεαν αντικατασταση υαλοκαθαριστηρωνΩραια ενημέρωση! αν θες πες μας και το συνολικό κόστος του σερβις για να εχουμε καλυτερη εικονα.
175 ευρω με το κλειδι στο χερι.
Γενικα παντως εχω ακουσει να παιζουν οι τιμες εως και 220-230 (με αντικατασταση μπουζι ομως)
Λογικες τιμες για αντιπροσωπεια θα ελεγαΑυτο που θα ειχε ενδιαφερον στην PSA εποχη της Opel θα ηταν να εξακριβωναμε εαν πχ μπορεις να κανεις το service και σε εξουσιοδοτημενο Peugeot. Ετσι κι αλλιως τα μοτερ ειναι ιδια, οποτε και η συντηρηση θα ειναι ιδια.
Επισης θα ειχε ενδιαφερον να μαθαιναμε απο κατοχους 3008/C5 ποσο κυμανθηκε το δικο τους service -
Καλημερα συμφορουμιτες..
τελικα απερριψα το asx στο οποιο αναφερθηκα την προηγουμενη βδομαδα, παρολο που σαν μεγεθος κοστος και χαρακτηριστικα μου εκανε παρα πολυ.. αλλα αποφασισα οτι δε θελω τις εννοιες του πετρελαιου (καθως κανω λιγα χλμ πλεον και μπορει το αυτοκινητο να καθεται καποιες μερες) ποσο μαλλον του συγκεκριμενου που ειναι euro 5..
Εκ νεου σε αναζητηση μτχρ για οικογενειακες μετακινησεις, βρηκα ενα grandland x που μου αρεσε πολυ.. μοντελο 2018 με τον 1.2 αυτοματο (λογικα 6αρι) 73000χλμ.Αποψεις;
-
για 73000 χλμ και του 2018 εχει πολυ λυομενα χειριστηρια , λεβιεδες, διακοπτες....παιρνει παζαρι....
-
ας θεωρησουμε οτι τα χλμ ειναι αυτα (θα το ψαξω με μηχανικο, autodna, αντιπροσωπεια).. οποτε ας κρινουμε το συνολο με βαση αυτα προς το παρον.. εκτος αν εννοεις οτι ειναι φαγωμενα καποια χειριστηρια αρα δεν εχει την αρχικη ποιοτητα οποτε ριχνω την τιμη κι αλλο.. κατα ταλλα ειναι πιο φορτωμενο σε εξοπλισμο σε σχεση με αλλα αντιστοιχων χρηματων
-
Το αυτοματο ειναι 8αρι και ειναι κατ' εμε ο ιδανικοτερος συνδυασμος με τον εξαιρετικο Puretech των 1.2/100. Να ρωτησεις/επιβεβαιωσεις εαν εχει αντικατασταθει ο ιμαντας καθως ξεφτιζε μετα τα 50-60.000 χλμ
Απο οτι βλεπω ειναι η πιο πλουσια εκδοση (που δεν της λειπει τιποτα) και με το Intelligrip, καινουργιο επαιζε εκει γυρω στα 24-25 χιλιαρικα κι αυτο επειδη ειναι το λευκο
-
Δεν βλέπω να έχουν κάτι τα χειριστήρια. Βασικά το αυτοκίνητο πρέπει να έχει πολλά έξτρα.
Αν όντως είναι με όλα τα έξτρα πέρναγε εύκολα τα 30,32.000
-
ευχαριστω για τις απαντησεις.. σε περιπτωση που ειναι το 6αρι αυτοματο; εχουμε αποψη; η αποκλειεται να ειναι αυτο; για το 8αρι σιγουρα ειναι καλη περιπτωση αυτοματου, ειναι γνωστο
-
δες εδω - απο οτι φαινεται η αλλαγη απο το 6αρι στο 8αρι εγινε απο το καλοκαιρι του '18 και μετα
-
Πολλά τα χρήματα για αυτοκίνητο εισαγωγής και χωρίς εγγύηση κατά την απόψη μου....
Πλησιάζεις κοντά στις τιμές των καινούριων...ίσως με μερικές παραχωρήσεις...εαν ήταν ελληνικό το πολύ δύο ετών με υπολοίπο εγγύησης το συζήταγα... -
λογω δικων μου λιγων χλμ (ας πουμε μαξ 7-8.000 ετησιως) δε με καιει να παρω 0χλμ.. πιο πολυ με ψηνει να παρω κατι που εχει εξοπλισμο και λογω χλμ εχει πεσει η τιμη του.. δλδ αυτο σε 3.5 χρονια εκανε 73.000… εγω σε 3.5 θα το φτασω στα 100.000
Το θεμα της εγγυσης με απασχολει.. με ποσα εβγαιναν στη γερμανια τοτε αραγε.. -
@tutuyo said in Opel GrandLand X:
δες εδω - απο οτι φαινεται η αλλαγη απο το 6αρι στο 8αρι εγινε απο το καλοκαιρι του '18 και μετα
μακαρι να ισχυει… θα το ξερω συντομα
-
@lap said in Opel GrandLand X:
Δεν βλέπω να έχουν κάτι τα χειριστήρια. Βασικά το αυτοκίνητο πρέπει να έχει πολλά έξτρα.
Αν όντως είναι με όλα τα έξτρα πέρναγε εύκολα τα 30,32.000
κοιτα λιγο καλυτερα μεχρι και το κοκκινο κουμπι του αυτοματου του χωρου αποσκευων εχει ξεφτυσει!! ο τυπος για 73Κ και 4 χρόνια πρέπει να ειχε διαρκως υδρωμενα χερια να εχουν ξεφτυσει τοσο ή είναι τόσο χαμηλη η ποιοτητα του οπελ....ρε @ουστη μου στο Σουζουκι μετά από 8 χρονια και 130Κ και αρκετά αλκαλικα δακτυλα δεν εχει σβησει τίποτα....τι να πω....
-
στις μεγαλες φωτο δε φαινοταν τπτ ξεφτισμενο στο κοκκινο κουμπι ουτε το διπλανο του (που δε καταλαβα τι κανει).. οπως και να χει θα το τσεκαρω συντομα απο κοντα και θα εχω κατα νου τις παρατηρησεις σου
-
Φίλος πήρε μτχ 3ετίας με τον 1,5 χειροκίνητο. Καλή κατάσταση και όμορφο αυτοκίνητο.
Είδα και το καινούργιο.
Ντίζελ αυτόματο με τις μεγάλες οθόνες και acc στα 32000. Καλή τιμή.
Opel GrandLand X