-
Τόσο! Και εγώ είχα καιρό να μπω και βλέπω ότι οι τιμές έχουν τσιμπήσει πάνω από 3000!
Πέρυσι η φιλ αυτόματο ντίζελ έβγαινε 32500 και τώρα την είπαν φιλ πακ και πως 35500!
Βγαίνει και σε μανιουαλ με 30650! Grip έχουν και το Σιτροέν και το Όπελ σε αυτήν την διαμόρφωση.
Αλλα με την Σιτροέν απορώ με τόσο χαμηλές πωλήσεις και έβαλε καπέλο 3000?!
Δεν λέω να το δώσει τζάμπα αλλά και τόσο μεγάλη αύξηση;...θα βουλιάξει εντελώς....
Ναι, δεν πούλησε καθόλου.. απορώ και εγώ με αυτές τις τιμές..
-
Γενικά αυξήσεις τιμών για το ίδιο προϊόν ενώ αυτό ωριμάζει και χωρίς να έχουν κατέβει με προωθητικο στο λανσάρισμα του δείχνει αμπαλωσυνη , αρπαχτες και γενικά μη σοβαρή αντιμετώπιση.
Οι τιμες που πήρε πάνω το c5 δεν δικαιολογούνται με καμία αύξηση υλικών δυστυχώς.
Εδώ στο γκραντλαντ σου λένε κάναμε βαρύ fl κάναμε νέα κοστολόγηση δώσαμε αυτή την αύξηση. Στην Σιτροέν τι δικαιολογία έχουν;
-
Στην Σιτροέν τι δικαιολογία έχουν;
Μιλάμε για επιχείρηση, δεν χρειάζεται δικαιολογία για να αλλάξει τιμές..γουστάρει και το κάνει, απλό είναι. Εαν θές δικαιολογία σώνει και ντε, αυξήθηκαν οι τιμές των ηελκτρονικών. Αλλά αυτά είναι αστεία...μιλάμε για επιχειρήσεις που στόχο έχουν το κέρδος. Κάποιος λοιπόν εδώ ή στην Γαλλία έκρινε ότι πρέπει να αυξηθούν οι τιμές.
-
Οκ Φάνη αυτό που λες είναι το αυτονόητο , ο καθένας πουλάει όσο θέλει! Δεν λέει κάτι αυτό!
Με αυτή την λογική να σταματήσουμε να κρίνουμε τις τιμές των αγαθών γιατί τα προϊόντα τα φτιάχνουν εταιρείες που δεν είναι φιλανθρωπικό ίδρυμα! Είναι άποψη τώρα αυτή;
Σε θυμάμαι πολλές φορές να σχολιάζεις εσύ και όλη η κοινωνία του φόρουμ τιμές αμαξιών που είναι ακριβές κατά την εκτίμηση σου και των υπολοίπων!
Γιατί τις κρίνεις ; Δεν μπορούν να πουλούν όσο θέλουν; Έχεις πει δεκάδες φορές ότι πχ το πούμα είναι ακριβό! Έτσι γουστάρουν να το πουλούν αν σου φαίνεται ακριβό προσπέρασε το!
Αν είναι έτσι βγάλε και ανακοίνωση ως mod απαγορεύεται να σχολιάζουμε τιμές γιατί οι εταιρείες είναι εταιρείες και πουλάνε όσο θέλουν!
Ας κάνεις αυτή την παραθεση σε κάθε ποστ που μιλάμε για τιμές αμαξιών! Και κλείνει η κουβέντα.
Ο καθένας μπορεί να ζητά όσα του λείπουν από ένα προϊόν και ο δικός μας ρόλος είναι να αξιολογούμε και να κρίνουμε τα λεφτά που ζητά.
Οι τιμές κρίνονται στο ταμείο! Το ταμείο του c5 aircross ήταν μείον όταν το πουλούσαν -3000! Τώρα θα παίρνουν προσφορά και θα γελάει ο κόσμος!
Εκτός αν ακολουθούν την λογική 100% της πεζω , λέμε 32000 το δίνουμε 28000...
-
Δεν μίλησα για την τιμή...μίλησα για την δικαιολογία αύξησης...διαφορετικά πράγματα.
Τεσπα...έχουμε άλλη άποψη, δεν έγινε κάτι.
Αυτά τα περί μοντ τα αφήνω στην άκρη, δεν έχουν θέση.
-
Συμφωνοι αλλά και ως διαδικασία αύξησης είναι ισοπεδωτικο να λέμε μαγαζί είναι ότι γουστάρει κάνει!
Σταματούν όλες οι κουβέντες έτσι!
Γιατί βάζει ημιακαμπτο και όχι πολλαπλούς , ταμπούρα και όχι δίσκους , γιατί το ένα γιατί το άλλο!
Αν η απάντηση είναι γιατί έτσι του γουσταρει δεν υπάρχει νόημα κανενός σχολιασμού για τπτ!
Γιατί είναι αναίσθητο το τιμόνι των Όπελ; Γιατί έτσι γουσταρει να τα βγάζει η εταιρεία! Λογαριασμό θα μας δώσει;....
-
Το Γκράντλαντ έκανε μεγάλη αναβάθμιση.
Ηταν όμορφο εξωτερικά , έγινε πιο σύγχρονο οπτικά .
Ηταν αρχαίο εσωτερικά , έγινε πολύ σύγχρονο.
Εχει εξαιρετικούς κινητήρες και κιβώτια , άρα ακολούθησε τις τιμές των άλλων .
Ετσι είναι η αγορά . Πουλάς σύμφωνα με τον ανταγωνισμό .
Αντίθετα το Κροσλαντ που έκανε μισή την αναβάθμιση , θα έχει θέματα, σε αντίθεση με 3 Αιρκρος που έκανε και έξω και μέσα .
Οσο για το 5 αιρκρος έχει πλέον στάνταρ λέντ φώτα και έχει τις δικές του ιδιαιτερότητες που για όποιον ψάχνει οικογενειακό σουβ και άνετο είναι μονόδρομος .
-
Και σε Crossland X με Navi 5.0 (8') είναι στις ρυθμίσεις οχήματος.
Είσαι σίγουρος ότι έχεις αυτή τη λειτουργία στο αυτοκίνητό σου;
Το αυτοκίνητο έγινε ειδική παραγγελία με αποκλειστικό σκοπό να έχει όλα τα συστήματα ασφαλείας.
Στο adaptive cruise control λειτουργεί η ενεργή πέδηση όταν πλησιάζεις προπορευόμενο αυτοκίνητο και υπάρχει επιλογή ρύθμισης της ευαισθησίας.
Δεν μπορώ να βρω πουθενά τη ρύθμιση (αν υπάρχει, γιατί έχω αρχίσει και απογοητεύομαι) για την ενεργή πέδηση κατά την απλή οδήγηση.
Στο crossland το έχεις δει ή το βλέπεις στο manual; Γιατί και εμένα το αναφέρει στο manual, στο ηχοσύστημα όμως (7') δεν υπάρχει η ρύθμιση
-
-
Οι τιμές είναι υψηλές και νομίζω αντίστοιχες του 3008. Η βασική έκδοση έχει ελλείψεις και εμφανισιακά δεν έχει καμία σχέση με το ομολογουμένως εντυπωσιακό αυτοκίνητο που βλέπουμε στις φωτογραφίες. Αν δεν υπάρξουν γενναίες εκπτώσεις τα βλέπω δύσκολα τα πράγματα...
-
Είναι λίγο κάτω από το 3008 και λίγο πάνω από το 5 αιρκρος που θα κάνει φέις λίφτ του χρόνου.
Προφανώς θα έχει το κοινό του .
Το θέμα είναι ότι ο όμιλος έχει αρκετά όπλα . Να πω ότι το 5 αιρκρος έρχεται με στάνταρ λέντ φώτα πλέον.
-
Θα ανταγωνιστεί full το καλο-εξοπλισμενο όμως Nissan qashqai όπως δείχνει
-
Δύσκολα τα πράγματα γιατί μέχρι τώρα το κασκαι έκανε 10πλασιες πωλήσεις...
Βέβαια με το φρεσκαρισμα του Όπελ αρέσει πια πολύ και είναι και αυτό φορτωμένο τεχνολογία.
-
Επιτέλους βίντεο με πραγματική εικόνα από το αμάξι.
Πολύ έχει βελτιωθεί μέσα έξω σε εικόνα. Υψηλής ευκρίνειας δείχνει ο πίνακας οργάνων.
-
Οντως, ενα ουσιαστικο facelift αφου πειραξαν τοσο εξωτερικη μασκα οσο και εσωτερικο
Βασικα σε σχεση με το υπαρχον εσωτερικο, εχουν αλλαξει τον πινακα οργανων και την κεντρικη οθονη και εχουν βαλει το κοφτο τιμονι
-
Στο review βεβαια βλεπουμε την ακριβοτερη hybrid εκδοση, δεν ξερω εαν το ψηφιακο καντραν θα ειναι διαθεσιμο και στις πιο προσιτες εκδοσεις
-
Ωραιο και δυναμικο το νεο Opel Visor μπροστα και ξεχωριζει την μαρκα. Αντικαθιστα ενα μεγαλος μερος τον μπροστα αεραγωγων. Φανταζομαι ειναι μελετημενο, γιατι στο παλαιοτερο μοντελο οι επιφανεια των αεραγωγων ηταν μεγαλυτερη
-
-
Αν το f/l βελτίωσε την ποιότητα υλικών/συναρμογής της καμπίνας, με δεδομένο ότι πλέον φαίνεται να συμβαδίζει τεχνολογικά με την κορυφή, θα πάρει σημαντικό μερίδιο της αγοράς από τον εσωτερικό και τον εξωτερικό ανταγωνισμό λόγω καλύτερης τιμολόγησης από το 3008. Με το καλό να έρθει να το δούμε. Μια σημείωση μόνο. Πολύ φοβάμαι ότι δύσκολα θα έχει αλλάξει κάτι ριζικά στο κακό δίκτυο αντιπροσώπων της Opel στην μετά PSA εποχή. Από τα χειρότερα αν όχι το χειρότερο δίκτυο αυτό της Opel στην Ελλάδα. Έχω πέσει σε κουβέντα φίλου πρώην μηχανικού της Opel με συναδέρφους του στο γυμναστήριο και μου έπεσαν τα αυτιά. Αυτά παίζουν τον ρόλο τους. Μόνο να σκεφθούμε πόσος κόσμος έχει αποφύγει όλα αυτά τα χρόνια να αγοράσει ένα όχημα διαμάντι όπως το Civic X μόνο και μόνο για να αποφύγει τον 'Σ'...
ΥΓ: Άραγε στην μετά PSA εποχή μια αντιπροσωπεία Peugeot/Citroen θα ασχολείται με Opel λόγω ομίλου ή όχι; Ή μήπως θα ισχύει μόνο για αντιπροσώπους που 'πουλάνε' και Opel από τον όμιλο όπως πχ ήταν κάποτε ο Παζαρόπουλος με τα VAG στην Αττική; Όχι τίποτα άλλο να πω στον Γιαννίρη αν τον πετύχω ποτέ στο σερβίς (λες και θα με ακούσει) να παρατήσει την Mazda στην Θεσσαλονίκη αφού μπαίνει άνθρωπος μόνο για το '2' και τσάμπα ξεσκονίζουν. Φυσικά όχι ένεκα της αδιαμφισβήτητης αξίας της Mazda αλλά του φορολογικού συστήματος της χώρας, μην παρεξηγηθώ. Λείπει από την Βόρειο Ελλάδα μια σοβαρή αντιπροσωπεία Opel τώρα που θα πάρει νέα ώθηση στην εποχή PSA...
-
Σε αυτο που λες για τους αντιπροσωπους Opel εχεις εν μερει δικιο
Προσωπικα, στο λεκανοπεδιο αλλαξα 2 αντιπροσωπειες μεχρι να φτασω σε καποια που εμπιστευομαι πλεον. Πολυ προχειροτητα και μικροπραγματα που θα μπορουσαν να εχουν αποφυγει με το μικροτερη δυνατη προσπαθεια αλλα απλα δεν ασχοληθηκαν. Κατι που φυσικα χαλασε ολη την εικονα που βγαζουν προς τα εξω
Ευτυχως ομως υπαρχουν και σωστοι επαγγελματιες, απλα ειναι θεμα τυχης καθαρα πιστευω
-
Δύο πράγματα που ξέχασα να αναφέρω και για εμένα είναι σημαντικά.
-
Συγνώμη αν πάλι 'σπάσω αυγά' με κάποιους αλλά είναι προφανές ότι η καμπίνα του Grandland είναι πιο εργονομική από του 3008. Infotainment shortcuts με φυσικούς διακόπτες ακριβώς κάτω από το Infotainment, άρα ακριβώς εκεί που θα είναι τα δάκτυλά σου για να το χειριστείς. Ξεχωριστή μονάδα clima με φυσικούς διακοπές ακριβώς μπροστά από το κιβώτιο όπου και πάλι πολύ εύκολα τους χειρίζεσαι καθώς απλά τεντώνεις τα δάκτυλά σου (αν και αυτό αφορά το μηχανικό κιβώτιο που είναι κρίμα να το πάρεις πλέον με το EAT8). Ακριβώς κάτω από την μονάδα κλιματισμού ξεχωριστοί φυσικοί διακόπτες για διάφορες λειτουργίες όπως συστήματα υποβοήθησης κλπ. Ατόπημα βέβαια ότι δεν έχει άμεσα προσβάσιμες τις/την θύρα usb αλλά μέσα στη θήκη κινητού με το πορτακι. Το piano black θα ήθελα να μην υπάρχει πουθενά btw. Ο σχεδιασμός της καμπίνας εμπρός μου αρέσει που 'εισέρχεται' πολύ λιγότερο στον διαθέσιμο χώρο των επιβατών σε σχέση με το 3008 και αυτό σίγουρα θα δίνει την αίσθηση του μεγαλύτερου αέρα. Στους πίσω χώρους είναι πανομοιότυπα ενώ στον αποσκευών είναι σαφώς μπροστά σε λίτρα το 3008 αλλά επειδή το μετράει καθένας όπως θέλει (Renault ακούει;) καλύτερα να μας πει κάποιος που τα έχει δει πρόσφατα αμφότερα.
-
Από τον τιμοκατάλογο προκύπτει ότι GS line auto βενζίνης diesel έχουν μόνο 500€ διαφορά. Αν δεν είναι κάποιο τυπογραφικό λάθος θα είναι πολύ καλό νέο.
Μένει να δούμε τι θα περιλαμβάνει εξοπλιστικά η GS line στην Ελλάδα καθώς τα 31,5k για diesel auto πολύ καλά εξοπλισμένο θα είναι πολύ ευχάριστη έκπληξη.
-
-
Έχουν βγει οι εξοπλισμοί του fl στην Ελλάδα και όντως η διαφορά μεταξύ βενζίνης και ντίζελ είναι μόνο 500 το έχω αναφέρει σε παραπάνω ποστ και είναι η μικρότερη δυνατή όταν σε άλλα αμάξια της κατηγορίας η διαφορά είναι μεταξύ 2-3000 κάνοντας το ντίζελ ιδιαίτερα ελκυστικό.
Ένα ακόμα βίντεο παραδόξως λέει πάρα πολύ καλά λόγια για την αίσθηση του μηχανικού κιβωτίου.
Και όπως γράφεται σε σχόλια στο βίντεο το μηχανικό κιβώτιο δεν είναι psa , αλλά από το νέο άστρα για αυτό και τόσο καλό!
Πλέον όμως το χειροκίνητο μόνο στον 1.2 καθώς το ντίζελ μόνο με αυτόματο.
-
Στο ίδιο βίντεο δυστυχώς φαίνεται ότι δεν άλλαξαν την ποιότητα των υλικών και της συναρμογής (απογοητευτικό κλείσιμο πόρτας). Όπως και να έχει το diesel auto GS line το λες και vfm αν δεν έχει σοβαρή εξοπλιστική έλλειψη καθώς είπαμε καλός χρυσός ο 1,2Τ αλλά μέχρι 2008...
Opel GrandLand X